quote:

maar dat is t dus niet
Het verhaal speelt zich af in Philadelphia en gaat over de beginnende rechercheur Jessica Balzano, die samen met haar politiemaatje Kevin Byrne een seriemoordenaar moet opsporen.
Dit gaat niet erg gemakkelijk en de hoofdpersonen komen zichzelf geregeld tegen
Liefhebbers van thrillers krijgen waar voor hun geld.
In het boek gaat het over een seriemoordenaar, die katholieke minderjarige meisjes vermoordt. Op zoek naar de dader en zijn/haar motief komen Jessica en Kevin hun eigen verleden tegen in een race tegen de klok. Erg spannend!
De afwisseling (ook typografisch zichtbaar) in het boek van gedachten van de dader en van de wederwaardigheden van Jessica en Kevin wordt mede door exacte vermelding van plaats, datum en tijd soms bijna beklemmend.
quote:
Ik had dus 1 boek op mijn nachtkastje, 1 in mijn tas. Was ik vandaag mijn boek voor in mijn tas vergeten, nieuwe gekocht. Nu lopen er dus 3 verhaallijnen door elkaar heen

ik lees er ook vaak door elkaar
mis wat dat betreft wel t reizen met de trein, heerlijk die rustmomenten met een boek
was van t weekend even naar Alkmaar, in de reis 2 boeken uitgelezen
Op vrijdag 15 juni 2012 17:12 schreef HuubTuub het volgende:Ik word hier enorm geil van... is dat verkeerd?
nee, niet geil van Robijn... dan steek ik 'm nog liever in de blender... gewoon een goeie vrijdagmiddag bash.