abonnement Unibet Coolblue
pi_98201928




No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Het dames elftal voor het opgeheven werd:


Onze topkeeper en international:



1 van de beste middenvelders van De Eredivisie en international:



Driesjeeeeeeeeeeeee Mertens!!



De trainers van 2010-2011:


De trainer van aankomend seizoen:



Memorabele FCU-wedstrijden:




Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak J
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M

Vorige delen:
Centraal FC Utrecht Topic #45 Overwinteren in Europa!!!
Centraal FC Utrecht topic #44: Op naar de top-5
Centraal FC Utrecht topic #43: Liverpool we komen eraan!
Centraal FC Utrecht topic #42: Who the fuck is Celtic?!
Centraal FC Utrecht topic #41: We pakken die Schotten in.
Centraal FC Utrecht topic #40: Voetballen in europa
Centraal FC Utrecht topic #39: Met een beest in de spits
http://forum.fok.nl/topic/1340057
Centraal FC Utrecht topic # 37: Let the game start!
Centraal FC Utrecht topic # 36 : Challenger II
Centraal FC Utrecht topic # 35 : Met een knallend FCU
Centraal FC Utrecht topic # 34 : Opgeruimd staat netjes
Centraal FC Utrecht topic #33: Waar de kale knarren heersen
Centraal FC Utrecht topic #32: Dit seizoen weer geen beker
Centraal FC Utrecht topic #31: 4-6-0
[Centraal] FC Utrecht topic #30: Met overnames en De Kromme
[Centraal] FC Utrecht topic #29 : Nelisse in Oranje!
[Centraal] FC Utrecht topic #28 : Waar we graag uit spelen
[Centraal] FC Utrecht topic #27: Sanmartean, de parel!
[Centraal] FC Utrecht topic #26: Keepersproblemen
[Centraal] FC Utrecht topic #25 : Foeke Booy weg ?!!?
[Centraal] FC Utrecht topic #24 : Gezocht : Scorende spits
[Centraal FC Utrecht deel 23 ] op naar de playoffs !
Centraal FC Utreg - deel 22, Wij zwaaien Braafheid uit
Centraal FC Utreg - deel 21, Fortuneeeeeeeeee
Centraal FC Utreg - deel 20, Braafheid ga je schamen!
Centraal FC Utreg - deel 19, Fortuné Fortunéee!
Centraal FC Utreg - deel 18, op naar de eerste zege!
Centraal FC Utreg - deel 17, we zien uit naar nieuwe spelers
Centraal FC Utreg - deel 16 , op naar de play offs !
Centraal FC Utrecht deel 15 - we staan 4e !
Centraal FC Utrecht topic deel 14
Centraal FC Utrecht topic deel 13
Centraal FC Utrecht topic deel 12
Centraal FC Utrecht topic deel 11
Centraal FC Utrecht topic deel 10
[Centraal] FC Utrecht Topic deel 9
[Centraal] FC Utrecht Topic deel 8
[Centraal] FC Utrecht Topic deel 7
[Centraal] FC Utrecht Topic Deel 6
[Centraal] FC Utrecht topic Deel 5
[Centraal] FC Utrecht topic #4
[Centraal] FC Utreg Topic #3
[Centraal] FC Utrecht Topic Deel 2
Centraal FC Utrecht topic deel 1

OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FC_Utrecht

[ Bericht 0% gewijzigd door Absurditeit op 15-06-2011 22:22:24 ]
pi_98201993
quote:
De jonge Japanse aanvaller Yoshiaki Takagi ( 18 ) heeft zich voor vijf seizoenen verbonden aan FC Utrecht. Dat meldt Voetbal International woensdag. Technisch directeur Foeke Booy laat vanaf zijn vakantieadres aan het medium weten dat hij hoge verwachtingen koestert van de Aziatische spits. Die wordt in de Domstad opvolger van Ricky van Wolfswinkel.

Van Wolfswinkel completeerde deze maand verrassend een transfer naar Sporting Portugal; FC Utrecht hield meer dan vijf miljoen euro over aan zijn overgang en lijkt in Takagi een waardevolle opvolger te zien van de Woudenberger. Begin dit jaar maakte de Japanner reeds een goede indruk op de club; nu is hij voor vijf seizoenen vastgelegd. Utrecht moet zijn komst nog bevestigen. In het verleden had de Eredivisieclub al eens een Japanner te gast: Toshiya Fujita werd in het seizoen 2003/04 geleend van Jubilo Iwata.

In Japanse media laat Takagi optekenen dat hij verheugd is met zijn overstap. "De manier van spelen in Nederland ligt me", zegt hij onder meer. De aanvaller komt over van Tokyo Verdy, dat actief is op het tweede niveau in Japan. Ook broers Daisuke (15) en Toshiyuki (20) wordt een veelbelovende toekomst voorspeld.
pi_98202050
Oh en Van Seumeren heeft de vraagprijs voor Strootman vastgesteld op....

9 miljoen euro.

_O_

quote:
Van Seumeren: 'Vier miljoen, vijf miljoen, dat is een beetje weinig, hè?'
Woensdag, 15 juni 2011 om 13:41
FC Utrecht is bepaald niet van plan om middenvelder Kevin Strootman voor een appel en een ei te laten vertrekken bij de club. Strootman arriveerde in de winterstop in De Galgenwaard, nadat FC Utrecht zo'n 700.000 euro voor hem uittelde aan Sparta Rotterdam. Vervolgens werd Strootman basisspeler en Oranje-klant. FC Utrecht wil bij verkoop dan ook het volle pond ontvangen.

Naar informatie van Voetbal International stelt FC Utrecht de vraagprijs voor de viervoudig international op niet minder dan negen miljoen euro. Diverse andere media meldden nog dat Strootman (21) zo rond de vier miljoen euro zou moeten opbrengen. Clubeigenaar Frans van Seumeren neemt dat bedrag echter niet serieus. “Dat komt niet uit onze koker, want het is onzin. Vier miljoen, vijf miljoen, dat is een beetje weinig, hè? Ik word daar niet enthousiast van.”Strootman debuteerde in februari 2008 in de Eredivisie tegen Ajax. Na een paar wedstrijden volgden twee seizoenen met meer speeltijd. Vervolgens zakte de Kasteelclub een niveau en speelde Strootman nog een halfjaar mee in de Jupiler League, totdat FC Utrecht zich meldde.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98202183
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh en Van Seumeren heeft de vraagprijs voor Strootman vastgesteld op....

9 miljoen euro.

_O_

[..]

Op Fransie kun je altijd rekenen. Uiteraard een echte zakenman, maar bovenal een FCU-man.
pi_98202258
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:46 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Op Fransie kun je altijd rekenen. Uiteraard een echte zakenman, maar bovenal een FCU-man.
Die man verdient ooit een standbeeld!

Heerlijk ook om alle verbaasde reacties van veelal Ajax- en Twentesupporters te lezen op de verschillende sites.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98202592
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die man verdient ooit een standbeeld!

Heerlijk ook om alle verbaasde reacties van veelal Ajax- en Twentesupporters te lezen op de verschillende sites.
Dat zeker. Frans is ook geen man die over een paar jaar weer opstapt. Dankzij goede aankopen zie je ook dat er belachelijk veel geld valt te verdienen. Maak over een paar jaar de balans maar eens op als je Ricky, Mertens en Strootman hebt verkocht. Ook voor Frans was het heel zuur dat je zelfs de playoffs niet haalde, maar binnen enkele seizoenen gaan we zeker weer Europa in.
pi_98203101
OP ook maar wat aangepast. Nog toevoegingen?
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:17:47 #8
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_98203545
@eerste foto, lijkt die lelijke UFO uit 020 wel
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_98225867
Die Japanner klinkt wel ok! Al moeten we wel opletten dat hij niet de vorige achterna gaat (Fujita).

Las net ook dat het weer beter ging met Nesu. Rechterarm bewegen, gevoel in rechtervoet en borst. Het is GEEN dwarsleasie (dan had er niks meer teruggekomen) en de hoop/verwachting is dat hij weer kan gaan lopen. Lekker nieuws!

En Strootman op 9 miljoen gezet, slim van Fransie! Het getal in de media noemen is ook slim, clubs weten nu waarmee ze aan moeten komen. Denk dat hij nog wel even blijft, gelijk goed voor zijn waarde!
pi_98226094
Ik heb Fransie maar even aan de OP toegevoegd.
pi_98239906
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:17 schreef Tha_Duck het volgende:
Die Japanner klinkt wel ok! Al moeten we wel opletten dat hij niet de vorige achterna gaat (Fujita).
Die was ZO goed, dat zijn meeste passes niet aankwamen omdat de rest het niet begreep. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98244978
ik ben voor een japanner.
pi_98417613
quote:
PSV praat vandaag met FC Utrecht over een transfer van Kevin Strootman. In tegenstelling tot FC Twente, dat onlangs 2,5 miljoen euro bood voor de 21-jarige middenvelder, is PSV bereid om ver te gaan voor de diensten van de neo-international.

De Brabanders hebben vijf miljoen euro exclusief prestatiebonussen over voor de door Sparta Rotterdam opgeleide Strootman. De club uit de Domstad is bereid te praten over een transfer als PSV snel zaken wil doen.

In dat geval heeft de club van trainer Erwin Koeman ruimschoots de tijd om de spelbepalende linkspoot te vervangen. Strootman zelf heeft FC Utrecht laten weten dat hij open staat voor de sportieve promotie.
Die gaat weg dus..... ;(
  maandag 20 juni 2011 @ 16:46:22 #14
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98417764
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die man verdient ooit een standbeeld!

Heerlijk ook om alle verbaasde reacties van veelal Ajax- en Twentesupporters te lezen op de verschillende sites.
Het blijft een apart verhaal. Van alle talenten van Sparta komt het grootste niet weg voor een miljoen. Een half jaar later kan het voor een half miljoen wel, en nog een half jaar later willen Real Madrid en FC Brasov hem kopen voor tien miljoen.

Er klopt iets niet. Er wordt hier wat verzwegen... :?
Look behind you! It's your ass!
pi_98418754
Kevin gaat dus weg. Is niet erg, kunnen we Toornstra + nog een middenvelder + een goede spits halen. Daar kan het elftal alleen maar beter van worden want Strootman was goed alleen niet het hele elftal draaide om Strootman (i.t.t. Mertens) .
pi_98419519
Ik zou het oprecht heel jammer vinden, de mentaliteit van Strootman past goed bij Utreg. Niet zeiken maar ballen. En ik vind het heel knap hoe hij zich ontwikkeld heeft van een 1e divisie club naar het Nederlands elftal. En daar niet afgaan maar goed doorgaan!

Aan de ene kant is het dus zonde, maar hij is wel op een mooie piek nu. Stel dat hij een terugval krijgt over 3 maanden dan ben je spekkoper. Aan de andere kant is de kans dat hij nog veel beter wordt aanwezig.

Ik gun het hem wel overigens, en als we 9 miljoen aftikken dan hebben we 9 miljoen te besteden voor alle linies! Dat komt helemaal niet verkeerd uit!
pi_98419906
tja, zoveel waardevermeerdering, dan kan je haast niet negatief zijn..
maar wel jammer, laat hem liever nog een seizoen blijven.
pi_98421045
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:06 schreef Oidipous het volgende:
Kevin gaat dus weg. Is niet erg, kunnen we Toornstra + nog een middenvelder + een goede spits halen. Daar kan het elftal alleen maar beter van worden want Strootman was goed alleen niet het hele elftal draaide om Strootman (i.t.t. Mertens) .
Erg voorbarig hoor. Uiteindelijk zal Psv ook niet in de positie blijken om het gewenste bedrag te betalen en daarnaast zou het erg dom zijn om hem nu van de hand te doen. Na een goed volgend seizoen + mogelijk een optreden op het EK zal hij veel meer waard zijn dan Psv nu ooit kan bieden. Bovendien zie ik hem alsnog veel eerder naar een Engelse club gaan. Geen enkele reden tot "paniek" na de berichtgeving van vandaag.
pi_98421218
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Erg voorbarig hoor. Uiteindelijk zal Psv ook niet in de positie blijken om het gewenste bedrag te betalen en daarnaast zou het erg dom zijn om hem nu van de hand te doen. Na een goed volgend seizoen + mogelijk een optreden op het EK zal hij veel meer waard zijn dan Psv nu ooit kan bieden. Bovendien zie ik hem alsnog veel eerder naar een Engelse club gaan. Geen enkele reden tot "paniek" na de berichtgeving van vandaag.
Ze hadden naar verluid 5 miljoen over voor Strootman (zie bericht vi.nl eerder vandaag) en nu bieden ze 10 miljoen op Strootman én Mertens. Ik zie zeker voor wat betreft Strootman genoeg mogelijkheden om de deal rond te maken. Ik denk overigens niet dat er een speler van FC Utrecht voor meer dan 9 miljoen de deur uitgaat, tenminste, niet binnen enkele jaren.
pi_98421646
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:59 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Ze hadden naar verluid 5 miljoen over voor Strootman (zie bericht vi.nl eerder vandaag) en nu bieden ze 10 miljoen op Strootman én Mertens. Ik zie zeker voor wat betreft Strootman genoeg mogelijkheden om de deal rond te maken. Ik denk overigens niet dat er een speler van FC Utrecht voor meer dan 9 miljoen de deur uitgaat, tenminste, niet binnen enkele jaren.
Die dubbele deal weet ik niet, maar Frans laat Strootman zeker niet voor 5 miljoen oid naar Psv gaan. Als het een beetje meezit, kun je ook deze zomer al beduidend meer vangen en zeker de volgende zomer. Zie het niet gebeuren momenteel iig.

Als Strootman zich doorontwikkelt, zou het helemaal niet zo vreemd zijn als bijv. een Engelse club 8/9 miljoen zou uitgeven. Als je al ziet wat zelfs modale clubs daar per seizoen uitgeven, zou dat best meevallen. Oranje-internationals staan zeer hoog aangeschreven; zeker in Engeland.
pi_98422150
Een club als Utrecht krijgt niet elke dag een bod van 10 miljoen...
pi_98422218
Dat heet een spel van vraag en aanbod. Nu bieden ze 10 miljoen euro voor beiden, dan kan de uiteindelijke verkoopprijs op 15 miljoen liggen. De ruimte om tot een acceptabel bedrag te komen is er denk ik wel. PSV heeft overigens nu ook het geld, zie de steun van ASML en VDL aan PSV en de Dzudszsak-deal. Daar zal het probleem niet liggen.

De kans dat Strootman zich doorontwikkelt is aanwezig net zoals een mogelijke terugval zoals hij bij Sparta heeft gekend. De vraag is of je dat risico moet willen lopen, daarnaast zal hij niet veel meer dan 7 miljoen opbrengen (hoogstens 9/10?). Wat dat betreft kan je misschien nu beter toeslaan in plaats van het seizoen te beginnen met gedemotiveerde spelers zoals begin 2011 en met de kans dat de vraag naar deze twee geweldenaren afneemt

Dankjewel voor je constructieve bijdrage Dj_Day-V.
pi_98422241
np
  Forum Admin maandag 20 juni 2011 @ 18:27:27 #24
232445 crew  Specularium
pi_98422402
Ben benieuwd wat Johan hier straks over te zeggen heeft.
pi_98422590
Utrecht blijft de enige club die slim genoeg handelde door Strootman en Duplan bij ons weg te halen. Goed gehandeld van Utrecht!

Ik hoop eerlijk gezegd wel dat Strootman vertrekt, wellicht zit er nog wat in voor Sparta :@
pi_98422740
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:23 schreef Oidipous het volgende:
Dat heet een spel van vraag en aanbod. Nu bieden ze 10 miljoen euro voor beiden, dan kan de uiteindelijke verkoopprijs op 15 miljoen liggen. De ruimte om tot een acceptabel bedrag te komen is er denk ik wel. PSV heeft overigens nu ook het geld, zie de steun van ASML en VDL aan PSV en de Dzudszsak-deal. Daar zal het probleem niet liggen.

De kans dat Strootman zich doorontwikkelt is aanwezig net zoals een mogelijke terugval zoals hij bij Sparta heeft gekend. De vraag is of je dat risico moet willen lopen, daarnaast zal hij niet veel meer dan 7 miljoen opbrengen (hoogstens 9/10?). Wat dat betreft kan je misschien nu beter toeslaan in plaats van het seizoen te beginnen met gedemotiveerde spelers zoals begin 2011 en met de kans dat de vraag naar deze twee geweldenaren afneemt

Dankjewel voor je constructieve bijdrage Dj_Day-V.
15 miljoen voor die 2 is al weer een heel ander verhaal. Maar ook daar zie ik Psv momenteel niet mee over de brug komen. Ik zou er wel mee kunnen leven. Het punt is dat 5 miljoen belachelijk weinig is voor Strootman momenteel. Je hebt het over een jonge speler met een zeer goede mentaliteit die zich stormachtig aan het ontwikkelen is. Geselecteerd wordt voor Oranje en door mooie clubs wordt gevolgd. In deze omgeving en in deze omstandigheden is een terugval een stuk onwaarschijnlijker dan destijds in de JL op vrijdagavond.

Momenteel zou 7 miljoen een redelijke deal zijn, maar zoals ik al zei: over een jaar zal hij meer waard zijn en zeker niet meer naar Psv gaan, maar 'gewoon' naar een Engelse subtopper oid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Absurditeit op 20-06-2011 18:41:01 ]
  Forum Admin maandag 20 juni 2011 @ 18:40:03 #27
232445 crew  Specularium
pi_98422940
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:35 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

15 miljoen voor die 2 is al weer een heel ander verhaal. Maar ook daar zie Psv momenteel niet mee over de brug komen. Ik zou er wel mee kunnen leven. Het punt is dat 5 miljoen belachelijk weinig is voor Strootman momenteel. Je hebt het over een jonge speler met een zeer goede mentaliteit die zich stormachtig aan het ontwikkelen is. Geselecteerd wordt voor Oranje en door mooie clubs wordt gevolgd. In deze omgeving en in deze omstandigheden is een terugval een stuk onwaarschijnlijker dan destijds in de JL op vrijdagavond.

Momenteel zou 7 miljoen een redelijke deal zijn, maar zoals ik al zei: over een jaar zal hij meer waard zijn en zeker niet meer naar Psv gaan, maar 'gewoon' naar een Engelse subtopper oid.
Johan. ^O^

VI is gewoon in dit topic.
pi_98422955
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een club als Utrecht krijgt niet elke dag een bod van 10 miljoen...
Barcelona ook niet.
pi_98423071
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:40 schreef Specularium het volgende:

[..]

Johan. ^O^

VI is gewoon in dit topic.
Ja, mojuu ook een gehaktballetje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98423122
Strootman gaat de club ook niet verlaten voor 5 miljoen, daar kan je gif op innemen. Iemand die zo in de belangstelling staat en tevens in de toekomstplannen verweven zit gaat niet voor 5 miljoen weg. 5 miljoen was namelijk ook het openingsbod van PSV, zoals zo vaak zal de uiteindelijke (ver)koopprijs tussen de vraagprijs en het eerste bod in zitten. 7 miljoen lijkt me een mooie middenweg waar alle partijen vrede mee zouden hebben.

Ik vraag me daarnaast af of er nog zoveel rek zit in de prijs van Strootman. Je zou er wellicht 3 miljoen meer op kunnen verdienen, meer gaat (jammer genoeg) echt niet lukken bij een club als FC Utrecht. De vraag is dus of je dat risico moet lopen, zeker aangezien zijn waarde in de toekomst denk ik niet tot hele grote hoogtes zal stijgen. Mijns inziens moet je dat risico niet willen lopen.

Daarnaast vraag ik me af als iedereen terug is bij Oranje hij dan speelt. Hij zal wel opgeroepen worden om plaats te nemen op de bank maar zal hij dan nog veel aan spelen toekomen? Ik denk het niet, dus het outlet-gehalte daarvan lijkt mij vrij miniem.
pi_98423452
Ik moet nog maar zien of Psv uiteindelijk met 7/8 miljoen over de brug komt (besef ook dat psv voor diverse andere posities nog van plan is in te kopen deze zomer). Zo ja, dan doe je goede zaken, al ben je dan wel verplicht om nog behoorlijk in te kopen. Zo niet, dan ga je er kwalitatief dusdanig op achteruit, dat je jezelf alsnog in de vingers snijdt. Je kunt imo sowieso nog beter een jaar wachten en hem voor meer verkopen en een beter seizoen spelen dan zonder hem, maar die afweging moet de club maar maken.

Als mensen als Harry Redknapp zeer gecharmeerd zijn van een speler, dan moet je beseffen dat je goud in handen hebt, maar daar denken helaas veel mensen te klein voor binnen en rondom de FC. Wachten en flink cashen of hem nu voor 7/8 miljoen laten gaan.. Bij voorkeur naar Engeland.

Clubs als Roma, Spurs en Fulham zouden hem ook nadrukkelijk volgen. Ik durf wel te wedden dat hij niet in Eindhoven speelt in augustus.

[ Bericht 5% gewijzigd door Absurditeit op 20-06-2011 18:59:08 ]
pi_98423765
Ik zie dat wij het behoorlijk met elkaar eens zijn, alles valt en staat met de inschatting van zijn toekomstige waarde.Ik denk dat die niet veel hoger zal liggen, jij denkt dat je er meer uit kan halen dan 7 miljoen. We zullen het zien. FC Utrecht heeft aangegeven zo snel mogelijk een deal rond te willen maken indien het bod interessant genoeg is dus hopelijk weten we het snel genoeg.

AS Roma schijnt ook in de strijd verwikkeld te zijn om Strootman, zie www.nusport.nl
pi_98423847
quote:
AMSTERDAM - PSV wil de miljoenen die het verdiende met de transfer van Balazs Dzsudzsak naar Anzhi Makhachkala onder meer investeren in de aankoop van Kevin Strootman.

De viervoudig international, die dit seizoen een stormachtige ontwikkeling doormaakte, staat nog tot 2014 onder contract bij FC Utrecht, maar heeft al aangegeven open te staan voor een nieuwe club.

Zaakwaarnemer Chiel Dekker bevestigt tegenover NUsport de interesse van PSV in de 21-jarige linkspoot.

"Maar PSV is niet de enige met interesse. Kevin is erg gewild, niet alleen in het binnenland. Ook buitenlandse clubs tonen belangstelling. Hij heeft natuurlijk een goed seizoen achter de rug."

Eén van de geïnteresseerde buitenlandse clubs is AS Roma. De Italianen hebben zich eveneens gemeld voor Strootman.

FC Twente toonde eerder belangstelling voor Strootman, maar de Tukkers werden afgeschrikt door prijs van 9 miljoen euro die Utrecht voor de middenvelder verlangt.
Hoe meer interesse hoe beter en hoe groter de kans dat hij naar het buitenland gaat.
pi_98423969
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Hoe meer interesse hoe beter en hoe groter de kans dat hij naar het buitenland gaat.
Klopt.
pi_98427026
Volgens o.a. RTV Utrecht zou Mertens in Eindhoven zijn gesignaleerd. Mertens voor een mooi bedrag verkopen kan ik wel mee leven en had er ook wel op gerekend. Strootman zie ik echt nog liever 1 seizoen blijven. Ik ben benieuwd wat er nog gekocht gaat worden de komende periode.
pi_98427903
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:53 schreef Absurditeit het volgende:
Volgens o.a. RTV Utrecht zou Mertens in Eindhoven zijn gesignaleerd. Mertens voor een mooi bedrag verkopen kan ik wel mee leven en had er ook wel op gerekend. Strootman zie ik echt nog liever 1 seizoen blijven. Ik ben benieuwd wat er nog gekocht gaat worden de komende periode.
Zit jij ook op het fcutrecht.net forum Absurditeit?
pi_98428059
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:09 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Zit jij ook op het fcutrecht.net forum Absurditeit?
Ja. Jij ook neem ik aan?
pi_98428209
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Ja. Jij ook neem ik aan?

Ja. Daar komen een aantal mooie namen voorbij die Mertens kunnen opvolgen (onder meer Allesandrini o.i.d.) en ze schijnen bijna een Zweed te hebben binnengehaald.
pi_98428526
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:14 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Ja. Daar komen een aantal mooie namen voorbij die Mertens kunnen opvolgen (onder meer Allesandrini o.i.d.) en ze schijnen bijna een Zweed te hebben binnengehaald.
Ik heb sowieso wel het idee dat in Ligue 2 veel talent rondloopt. Ik weet niet op welke Zweed je doelt, maar over het algemeen ben ik wel een fan van Scandinavische spelers. Ze passen zich vaak makkelijk aan en hebben doorgaans een prima instelling. Voorlopig hoop ik nog even dat Toornstra wordt gekocht.
pi_98428718
Ik weet ook niet wie die Zweed is, Ougie postte namelijk het volgende:

quote:
Geschreven door ougie op 20-06-2011 13:56
@

Twente? boeie...let maar op hoe Co'tje in 1 jaar tijd alles kapot gaat maken daar...wel mooie wedstrijden maar een aanslag op de interne organisatie...

@

De beoogde middenvelder is een Zweed van 23 jaar met nog 1 jaar contract. Probleem is dat niet iedereen op 1 lijn zit/zat over het aantrekken van deze speler, vandaar dat Wouters zaterdag nog een keer is wezen kijken...andere kandidaat blijft nog altijd Roorda....Persoonlijk zou ik Vormer halen..prima speler die bij ons past en je heb gelijk een Nederlands klasse middenveld.

De rechtsback die ze op het oog hebben komt uit Denemarken..

Phanos heeft een grote achterstand met de betalingen van dit seizoen...dat kan wel eens een grote verliespost worden als ze failliet verklaard worden.

De nieuwe sponsor van Tagaki is een in Nederland gevestigd Japans bedrijf...ook nog kandidaat voor het sponsorschap

Verder geen nieuws op dit ogenblik...
Wat betreft middenvelders zijn er genoeg spelers die de stap naar de subtop kunnen maken en nog te licht zijn voor de top. Dan heb je het dus over Toornstra, Vormer, Roorda en nog veel meer namen...
pi_98428802
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:23 schreef Oidipous het volgende:
Ik weet ook niet wie die Zweed is, Ougie postte namelijk het volgende:

[..]

Wat betreft middenvelders zijn er genoeg spelers die de stap naar de subtop kunnen maken en nog te licht zijn voor de top. Dan heb je het dus over Toornstra, Vormer, Roorda en nog veel meer namen...
Ah ok, klinkt niet onlogisch en over het algemeen schrijft Ougie vrij zinnige dingen. Hij zuigt het iig niet zomaar uit z'n duim.
pi_98429129
14 miljoen voor Mertens + Strootman.

Toornstra (2-4m), Schone (1m), Zuiverloon (2m aan salaris), Derijck (2m), en 2 verrassingen voor de linkerkant en in de spits (2,5m per stuk) halen.

Dan kan de club/Van Seumeren het geld van Wolf houden, en worden wij komend seizoen 3e. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98429361
Ik hoop niet dat je serieus denkt dat Zuiverloon 2 miljoen per jaar gaat verdienen in Utrecht. Of hoe zie je die 2 miljoen?

Toornstra zou iig zeer welkom zijn.
pi_98429888
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:35 schreef Absurditeit het volgende:
Ik hoop niet dat je serieus denkt dat Zuiverloon 2 miljoen per jaar gaat verdienen in Utrecht. Of hoe zie je die 2 miljoen?

Toornstra zou iig zeer welkom zijn.
2 miljoen verspreid over 4/5 jaar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98430177
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

2 miljoen verspreid over 4/5 jaar.
Ik denk niet dat hij een speler is waar Frans een uitzondering voor zal maken iig. Dat hij dus ook maar maximaal 400.000 kan verdienen. Maar in principe zou hij wel een versterking zijn. Jammer dat Vd Maarel zich niet echt heeft ontwikkeld. Had ik destijds meer van verwacht. Maar dat kan nog komen natuurlijk.
pi_98430453
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij een speler is waar Frans een uitzondering voor zal maken iig. Dat hij dus ook maar maximaal 400.000 kan verdienen. Maar in principe zou hij wel een versterking zijn. Jammer dat Vd Maarel zich niet echt heeft ontwikkeld. Had ik destijds meer van verwacht. Maar dat kan nog komen natuurlijk.

Nee ik denk het ook niet, en een back zou ook nooit die 4 ton moeten verdienen eigenlijk, maar toch. ;)

vd Maarel komt denk ik helaas gewoon te kort, deed goed mee in in zijn eerste seizoen toen er nog niets van m werd verwacht, maar dat heeft ie nooit meer waargemaakt.

Is van origine ook een centrale verdediger geloof ik, liever een echte back.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98430770
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee ik denk het ook niet, en een back zou ook nooit die 4 ton moeten verdienen eigenlijk, maar toch. ;)

vd Maarel komt denk ik helaas gewoon te kort, deed goed mee in in zijn eerste seizoen toen er nog niets van m werd verwacht, maar dat heeft ie nooit meer waargemaakt.

Is van origine ook een centrale verdediger geloof ik, liever een echte back.
Misschien komt hij idd wel gewoon kwaliteit te kort. Al kan het onder een andere trainer ook wel weer de goede kant op gaan met zo'n jonge speler. Ik zou hem iig nog niet helemaal afschrijven.

Toch vraag ik me af waarom Zuiverloon bij clubs als WBA en Ipswich totaal niet aan de bak is gekomen.
pi_98431090
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:58 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Misschien komt hij idd wel gewoon kwaliteit te kort. Al kan het onder een andere trainer ook wel weer de goede kant op gaan met zo'n jonge speler. Ik zou hem iig nog niet helemaal afschrijven.

Toch vraag ik me af waarom Zuiverloon bij clubs als WBA en Ipswich totaal niet aan de bak is gekomen.
Zuiverloon heeft 65 wedstrijden voor WBA gespeeld, pas sinds dit seizoen niet meer in de basis geloof ik.

Niet dat ik m daar gevolgd heb verder hoor, maar uit zijn Heerenveen-tijd herinner ik me een goede snelle rechtsback.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98431463
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zuiverloon heeft 65 wedstrijden voor WBA gespeeld, pas sinds dit seizoen niet meer in de basis geloof ik.

Niet dat ik m daar gevolgd heb verder hoor, maar uit zijn Heerenveen-tijd herinner ik me een goede snelle rechtsback.
Het is dan ook wel interessant om te kijken hoe ze ervoor stonden toen hij wel speelde. Nu begint het er daar een beetje op te lijken - dwz een sobere middenmoter in de PL - en dan zie je dat hij niet speelt. Waarom? Ook de periode bij het nietige Ipswich was niet succesvol. Ik herinner me hem ook wel als een aardige speler en de keren dat ik hem zag spelen bij WBA deed hij het ook niet zo verkeerd, maar toch vraag ik me af waarom hij daar niet aan de bak komt.
pi_98439895
Heerlijk die speculanten topics.

Als we Mertens in de deal betrekken en 15m kunnen opstrijken dan moeten we onze broek werkelijk vollachen. Dat hebben we al jaren niet meer meegemaakt die bedragen.

Ik ben ook van mening dat we beide spelers kunnen missen, zoals we eigenlijk altijd elke speler kunnen missen. Als je terugdenkt aan de gouden tijden met Igor, Stijntje, Harold en Dirkie toen hadden we ook zoiets dat het nooit meer beter zou worden. En kijk nu eens.

Als je in totaal in deze periode voor een 20 miljoen aan spelers verkoopt, dan heb je het echt wel goed gedaan. Als je van dat bedrag 10m investeert, dan heb je zeker weten een gelijkwaardige selectie aan afgelopen jaar.

Vergeet niet dat er nog 1 belangrijke speler uit de ziekenboeg komt (Mulenga) en een andere hopelijk fit blijft (Asare).
pi_98450056
Volgens ougie @ fcutrecht.net zijn er 2.000 minder seizoenskaarten verkocht dan vorig seizoen....

Dat vindt Van Seumeren niet leuk. :{
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98450976
Vind je het gek dat het gebeurd na vorig jaar?

En buiten dat, die tyfus knvb met zijn tijden zal ook wel weer mensen kosten.
pi_98451061
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Vind je het gek dat het gebeurd na vorig jaar?
En buiten dat, die tyfus knvb met zijn tijden zal ook wel weer mensen kosten.
Ja, want iedereen lijkt de eerste seizoenshelft te zijn vergeten...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98453225
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja, want iedereen lijkt de eerste seizoenshelft te zijn vergeten...
Dat zal heus niet.........denk dat de sfeer tegenwoordig de doorslag geeft........de oude(re) garde houdt het voor gezien.
pi_98453518
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:49 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dat zal heus niet.........denk dat de sfeer tegenwoordig de doorslag geeft........de oude(re) garde houdt het voor gezien.
Kom nou toch...

Het vervelende hieraan is dat Van Seumeren er gewoon een punt achter zet als blijkt dat de supporters het voor gezien houden...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98453975
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja, want iedereen lijkt de eerste seizoenshelft te zijn vergeten...
Je kan 200 dingen goed doen en 1 ding fout, en het foute ding onthouden de mensen.

Maar kijk is naar de instelling van de spelers, het is leuk die eerste seizoenshelft maar als je ze na de winter hebt zien sjokken.. Als je het niet al te breed hebt, dan kan ik me goed voorstellen dat je dan even geen zin meer hebt om te gaan.
pi_98454122
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:08 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Je kan 200 dingen goed doen en 1 ding fout, en het foute ding onthouden de mensen.

Maar kijk is naar de instelling van de spelers, het is leuk die eerste seizoenshelft maar als je ze na de winter hebt zien sjokken.. Als je het niet al te breed hebt, dan kan ik me goed voorstellen dat je dan even geen zin meer hebt om te gaan.
Tuurlijk, als je het niet kan betalen dan moet je geen SCC halen.

Maar er zullen zat mensen zijn die niet verlengd hebben puur en alleen om het matige voetbal van na de winterstop, terwijl Van Seumeren hiervoor juist een nieuwe trainer heeft aangesteld met als grootste opdracht : aantrekkelijker voetbal.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:12:40 #58
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_98456431
Zondag de open dag!
Wie zijn er allemaal aanwezig?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_98456593
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:58 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Misschien komt hij idd wel gewoon kwaliteit te kort. Al kan het onder een andere trainer ook wel weer de goede kant op gaan met zo'n jonge speler. Ik zou hem iig nog niet helemaal afschrijven.

Toch vraag ik me af waarom Zuiverloon bij clubs als WBA en Ipswich totaal niet aan de bak is gekomen.
Niet goed genoeg, maar dat zegt niet zoveel. Zo'n v/d Gun speelt daar ook op het 2e niveau (en die hebben ze niet meer nodig) en is in Nederland bij een subtopper uitblinker.

Strootman voor 7 mio verkopen dan ben je gewoon spekkoper. Veel meer ga je er als Utrecht toch niet voor vangen.

Al vang je 12,5 mio voor beide spelers. Dan kun je 'n elftal neerzetten wat top 5 kan spelen en blijft er nog wel wat geld over.
pi_98467338
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Het vervelende hieraan is dat Van Seumeren er gewoon een punt achter zet als blijkt dat de supporters het voor gezien houden...
Dat suggereren bepaalde mensen idd, die net doen alsof ze Frans door en door kennen, maar zo'n vaart zal het niet lopen denk ik. Je zou toch denken dat als een man als Van Seumeren aan zo'n missie begint en herhaaldelijk zegt iig 10 jaar te blijven, dat hij niet afhaakt omdat het erop lijkt dat er wat minder seizoenskaarten worden verkocht. Ik denk zelfs dat er uiteindelijk niet zoveel mensen afhaken en dat De Galgenwaard weer geregeld goed gevuld is als het een beetje loopt.
pi_98467466
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:16 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Dat suggereren bepaalde mensen idd, die net doen alsof ze Frans door en door kennen, maar zo'n vaart zal het niet lopen denk ik. Je zou toch denken dat als een man als Van Seumeren aan zo'n missie begint en herhaaldelijk zegt iig 10 jaar te blijven, dat hij niet afhaakt omdat het erop lijkt dat er wat minder seizoenskaarten worden verkocht. Ik denk zelfs dat er uiteindelijk niet zoveel mensen afhaken en dat De Galgenwaard weer geregeld goed gevuld is als het een beetje loopt.
Ik hoop inderdaad dat het niet zo'n vaart zal lopen, maar ik kan me wel goed voorstellen dat je als Van Seumeren zijnde niet echt vrolijk wordt als je na al je inspanningen ziet dat er gewoon even 2.000 minder kaarten zijn verkocht.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98467841
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik hoop inderdaad dat het niet zo'n vaart zal lopen, maar ik kan me wel goed voorstellen dat je als Van Seumeren zijnde niet echt vrolijk wordt als je na al je inspanningen ziet dat er gewoon even 2.000 minder kaarten zijn verkocht.
Er zijn ook nog wel een hoop mensen die uit teleurstelling hun SCC hebben opgezegd, maar daar zelfs nu al weer op terugkomen. Ik denk als je eind juli de balans opmaakt, dat het nog wel mee kan vallen.

Ik kan me goed voorstellen dat Frans er teleurgesteld over zou zijn, maar ik zie hem er niet echt consequenties aan verbinden. Hij weet ook wel dat als je volgend seizoen goed speelt en Europees voetbal haalt, dat het jaar erop De Galgenwaard weer voller zal zitten. Zo gaat het altijd als je wat succes hebt.
pi_98472398
Tja mijn vrouw bevalt in september, dus die heeft de hare volgend jaar opgezegd; daarentegen zitten wij er over een paar jaar in iedergeval met drie, zoniet vier... ;-)

Maar ja, het is natuurlijk ook gewoon logisch, vorig jaar haal je europees met leuk voetbal, dus komen er een hoop bij. Dit jaar speel je slecht aan het eind en haal je ook nog geen europees voetbal; dit is gewoon een logsich gevolg. Structureel zie ik nog steeds verbetering, en dat doet me goed.
pi_98472528
Het schijnt dat Jan Wouters momenteel in Zweden en Noorwegen aan het kijken is naar internationals. Ben benieuwd of er deze zomer nog een goede Scandinaviër aangetrokken zal worden. Al is het maar Schöne van Nec.
pi_98472599
Kwestie van even goed voetballen, en dan in de winter vliegen de halve seizoenskaarten weer de deur uit...
pi_98560217
quote:
Simpel nieuwe hoofdsponsor
2011-06-23 16:01:00

FC Utrecht heeft een nieuwe hoofdsponsor. Het telecombedrijf Simpel staat het komende seizoen op de shirts van de spelers. Simpel is de snelst groeiende telecomorganisatie van Nederland. FC Utrecht en Simpel zijn een overeenkomst voor één seizoen overeengekomen met een optie voor nog een seizoen. Donderdagmiddag zijn hiervoor de contracten ondertekend door Jasper de Rooij van Simpel en namens FC Utrecht door algemeen directeur Jan Willem van Dop en commercieel directeur Henry Vermeulen.

De vrijgekomen plek als hoofdsponsor na de tijdelijke overeenkomst met Bank of Scotland wordt per direct ingenomen door Simpel. FC Utrecht kijkt met een positief gevoel terug op de tijdelijke samenwerking met de Schotse bank. Met de komst van de telecomaanbieder Simpel is FC Utrecht verzekerd van de steun van een sterk telecom-bedrijf. Als hoofdsponsor van FC Utrecht staat de naam Simpel op de kleding van alle FC Utrecht-spelers.

Club met ambitie
Voor Simpel is het hoofdsponsorschap van FC Utrecht een aanvulling op de actieve benadering van de markt voor mobiele telefonie. “Met onze naam op de shirts van FC Utrecht willen wij onze verbondenheid benadrukken met de grootste sport van Nederland”, aldus Jasper de Rooij, directeur van Simpel. De telecomaanbieder is als sponsor actief in meerdere sporten. “We zijn een vernieuwend bedrijf en zijn blij dat we onze naam kunnen verbinden aan een gerenommeerde club als FC Utrecht. Voetbal is de grootste sport in Nederland en met deze overeenkomst sponsoren we een club met ambitie. Een club bovendien van het volk, waar hard wordt gewerkt. Dat past bij ons. ” Simpel is de snelst groeiende telecomaanbieder van Nederland. “Vanzelfsprekend gaan we samen met FC Utrecht proberen zo veel mogelijk supporters in de toekomst te laten bellen via Simpel. Dat is goed voor de club en voor ons, maar vooral voor de supporters, want die bellen dan voordelig.”

Dicht bij klanten en dus supporters
“Simpel is een uniek en sterk bedrijf en wij zijn blij dat we deze onderneming als hoofdsponsor hebben kunnen aantrekken”, aldus voorzitter Jan Willem van Dop van FC Utrecht. “We hebben een overeenkomst gesloten voor één seizoen met een optie voor nog een seizoen. Simpel is een onderneming die dicht bij haar klanten staat, met scherpe prijzen, eenvoudige tarieven en goede service. Die werkwijze past goed bij ons, want wij staan ook dicht bij onze supporters. Ik denk dat we onze supporters een dienst bewijzen door ze te attenderen op Simpel. Want als je belt met Simpel, dan bel je goedkoop, heb je niet te maken met ingewikkelde procedures en heb je controle over je uitgaven.”

Over Simpel
Simpel levert een breed assortiment aan telecommunicatieproducten. Bij Simpel krijgen consumenten geen mobiel telefoontoestel, maar wel zeer lage tarieven. Simpel accepteert bovendien iedereen als abonnee zonder het uitvoeren van een creditcheck. Bij Simpel kan iedereen dus altijd klant worden.

Simpel is de grootste aanbieder van Sim-only abonnementen voor mobiele telefonie. Een abonnement is eenvoudig af te sluiten via de website www.simpel.nl of telefonisch via 0900 – 1408 (kosten per gesprek ¤ 0,35).

Open Dag
Tijdens de Open Dag van FC Utrecht aanstaande zondag 26 juni presenteren de spelers zich voor het eerst in het nieuwe tenue voor dit seizoen. Naast de naam van de nieuwe hoofdsponsor op het shirt wordt ook de kleurstelling van het nieuwe uit-shirt dan gepresenteerd. De Open Dag begint om 13.00 uur en duurt tot 17.00 uur en vindt plaats op het terrein voor Stadion Galgenwaard. Vanzelfsprekend zijn aanstaande zondag de nieuwe tenues met de nieuwe sponsornaam ook voor het publiek verkrijgbaar.

Dat shirt op de site.... :{

Als dat m echt wordt koopt niemand dit seizoen een shirt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98560231
Nou, kom maar met de grapjes... :|W
pi_98560250
En wel bijzonder, we hebben toch al een telefonie alliantie ofzo ergens voor FC Utrecht Mobiel wat niemand wil hebben?
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:38:37 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98560343
En het lelijkste shirt van het seizoen award gaat naarrrr......



Je-zus christus :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98560430
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:38 schreef Caland het volgende:
En het lelijkste shirt van het seizoen award gaat naarrrr......

[ afbeelding ]

Je-zus christus :')
Hoop ZO dat dit niet definitief is....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98560620
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:38 schreef Caland het volgende:
En het lelijkste shirt van het seizoen award gaat naarrrr......

[ afbeelding ]

Je-zus christus :')
Die was wel heel Simpel...
pi_98560856
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:38 schreef Caland het volgende:
En het lelijkste shirt van het seizoen award gaat naarrrr......

[ afbeelding ]

Je-zus christus :')
An vorig jaar hebben we die ook al gewonnen, dat BOS was ook afschuwelijk..
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:52:48 #73
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98560887
Als de FC Ajax dit seizoen weer zo simpel opzij zet hoor je mij niet klagen hoor, maar wat een lelijk shirt!
Look behind you! It's your ass!
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:55:20 #74
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_98560957
Ik word erg verdrietig nu.
Was zo enthousiast over het uitshirt, nu niet echt meer.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_98561378
Ik begin toch serieus te twijfelen aan de top van FC Utrecht, de Dom van het shirt halen en vervolgens dit erop zetten...loop nog liever rond in dat 'klassieke' uitshirt van Heerenveen :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:14:39 #76
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_98561644
dan heb je echt stront in je ogen, als je in de eredivisie rond gaat lopen met simpel.nl op je pens...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_98562392
wat is er met die bank of scotland gebeurd? simpel?
dat paarse vierkantje verpest het. ben wel erg blij dat ze het schuin rood-wit (wapen van utrecht) erin houden, dat moet nooit meer anders.
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:55:37 #78
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_98563095
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:07 schreef Thrills het volgende:
Ik begin toch serieus te twijfelen aan de top van FC Utrecht, de Dom van het shirt halen en vervolgens dit erop zetten...loop nog liever rond in dat 'klassieke' uitshirt van Heerenveen :')
De dom er op was lelijk vond ik. Leek net een zwarte vlek
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:13:31 #79
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_98563821
De sponsor maakt het shirt inderdaad enorm lelijk. Dat paars vloekt enorm
:-)
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:46:25 #80
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_98565308
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:07 schreef Thrills het volgende:
Ik begin toch serieus te twijfelen aan de top van FC Utrecht, de Dom van het shirt halen en vervolgens dit erop zetten...loop nog liever rond in dat 'klassieke' uitshirt van Heerenveen :')
Dat vind ik ook jammer het ontbreken van de dom
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  vrijdag 24 juni 2011 @ 03:18:51 #81
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98592092
Ik heb een idee: maak al het rood in het shirt paars. Net als Fiorentina. Probleem opgelost. :)
Look behind you! It's your ass!
pi_98592111
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 03:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik heb een idee: maak al het rood in het shirt paars. Net als Fiorentina. Probleem opgelost. :)
Leer leven met deze kleuren brother.
  Forum Admin vrijdag 24 juni 2011 @ 03:26:41 #83
232445 crew  Specularium
pi_98592160
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:55 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:

[..]

De dom er op was lelijk vond ik. Leek net een zwarte vlek
Een zweetvlek leek het, en het vervelende, bij oranje/zwart kwam ie wel goed uit.
pi_98592368
Overmorgen gaan we weer los op de open dag.
pi_98595676
quote:
FC Utrecht heeft een nieuwe hoofdsponsor. Het telecombedrijf Simpel staat het komende seizoen op de shirts van de spelers. Simpel is de snelst groeiende telecomorganisatie van Nederland. FC Utrecht en Simpel zijn een overeenkomst voor één seizoen overeengekomen met een optie voor nog een seizoen. Donderdagmiddag zijn hiervoor de contracten ondertekend door Jasper de Rooij van Simpel en namens FC Utrecht door algemeen directeur Jan Willem van Dop en commercieel directeur Henry Vermeulen.

De vrijgekomen plek als hoofdsponsor na de tijdelijke overeenkomst met Bank of Scotland wordt per direct ingenomen door Simpel. FC Utrecht kijkt met een positief gevoel terug op de tijdelijke samenwerking met de Schotse bank. Met de komst van de telecomaanbieder Simpel is FC Utrecht verzekerd van de steun van een sterk telecom-bedrijf. Als hoofdsponsor van FC Utrecht staat de naam Simpel op de kleding van alle FC Utrecht-spelers.
Eenvoud siert FCU.
pi_98600080
Ik snap het niet; de ambitie van FC Utrecht is structureel meedoen voor plaats 3 tot 5 met het halen van groepsfases in Europa. Volgens mij is vorige jaar nog gezegd dat daarbij een passende sponsor moet zijn.

Phanos was een Nederlandse bedrijf maar had europese ambities, Bank of Scotland een europees bedrijf dat in Nederland voet aan de grond wil krijgen. En nu komen ze aan met simpel? Die hebben geen enkele behoefte om in Europa reclame te maken en er dus voor te betalen...

Waar heeft die commercieel directeur zijn papiertje vandaan? Of heeft ie vooral geleerd iedereen voor de gek te houden en de boel bij elkaar te liegen?
pi_98600179
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:22 schreef zatoichi het volgende:
Ik snap het niet; de ambitie van FC Utrecht is structureel meedoen voor plaats 3 tot 5 met het halen van groepsfases in Europa. Volgens mij is vorige jaar nog gezegd dat daarbij een passende sponsor moet zijn.

Phanos was een Nederlandse bedrijf maar had europese ambities, Bank of Scotland een europees bedrijf dat in Nederland voet aan de grond wil krijgen. En nu komen ze aan met simpel? Die hebben geen enkele behoefte om in Europa reclame te maken en er dus voor te betalen...

Waar heeft die commercieel directeur zijn papiertje vandaan? Of heeft ie vooral geleerd iedereen voor de gek te houden en de boel bij elkaar te liegen?
simpel is van T-Mobile he.

En wees blij dat we uberhaupt een sponsor hebben, er zijn teams in de Ere die nog geen hoofdsponsor hebben....

Shirt schijnt trouwens ook gewoon normaal te worden, simpel komt a la phanos in het midden van de voorkant, verder geen logo oid.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98604187
Geschreven door ougie op 24-06-2011 13:49
@

@ het shirt word aangepast....
het paarse logo komt op de linkermouw en op de rechtermouw het eredivisie logo...verder zal de sponsornaam nu gewoon in de breedte worden gedrukt...de dom staat inderdaad zoals zozo zei rechts onderaan het shirt als een soort logo...de shirts worden morgen zelf op het stadion gedrukt...dus iedereen moet overwerken...aan de slag zozo

@
verder is FvS bezig om 2 zeer goede scouts binnen te halen die mondiale contacten hebben...kan niet de namen zeggen maar ze zijn bekend in Nederland...

@ als officiele woordvoerder van FvS kan ik op dit ogenblik niets verder melden
pi_98606047
dat klinkt beter.. en dat iedereen dan denkt dat utrecht simpel is, zorgt voor onderschatting, dus dat is ook goed. :)
pi_98631338
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98631516
Tja, is ook geshopt dit en je blijft met simpel.nl op je borst lopen... Vind het geen succes.
pi_98639994
Ik vind het sowieso geen mooi shirt; het roze had van mij een stukje donkerder gemogen, en de naden zijn lelijk.

Jammer want roze/zwart heeft veel potentie...
pi_98644208
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
erg mooi shirt.
pi_98655529
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:13 schreef zatoichi het volgende:
Ik vind het sowieso geen mooi shirt; het roze had van mij een stukje donkerder gemogen, en de naden zijn lelijk.

Jammer want roze/zwart heeft veel potentie...
Ik ben het met je eens, vind het shirt werkelijk waar afschuwelijk. Op voetbalgebied ben ik vrij conservatief en vind roze een totaal uitstralingsloze kleur. Het "Utregs rood" zou ik veel mooier vinden.
Ik krijg het idee dat het "Utrechtenaren zijn hoooomoooo" dus ongeveer 17 uitwedstrijden te horen zal zijn, voor zover dat al niet gebeurde. In ieder geval nog massaler en vaker ;)
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_98655848
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, vind het shirt werkelijk waar afschuwelijk. Op voetbalgebied ben ik vrij conservatief en vind roze een totaal uitstralingsloze kleur. Het "Utregs rood" zou ik veel mooier vinden.
Ik krijg het idee dat het "Utrechtenaren zijn hoooomoooo" dus ongeveer 17 uitwedstrijden te horen zal zijn, voor zover dat al niet gebeurde. In ieder geval nog massaler en vaker ;)
Gelukkig ligt er niemand in Utrecht wakker van het gezang in de provincie.

Persoonlijk had ik liever blauw-wit gezien, maar echt storend vind ik dit niet.
pi_98657008
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:15 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Gelukkig ligt er niemand in Utrecht wakker van het gezang in de provincie.

Persoonlijk had ik liever blauw-wit gezien, maar echt storend vind ik dit niet.

Ooh dan heeft men er maar 4 keer per seizoen last van, 2 x in Rotterdam, een keer in den Haag en een keer in Amsterdam :P Je snapt natuurlijk wel dat ik dit pleonasme niet gebruikte om te trollen...

Blauw wit vind ik op zich ook mooi (kan nog niet tippen aan blauw-geel), dat vind ik wel meer uitstraling hebben. Blauw-zwart vind ik zelfs nog mooier en krachtiger.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_98657303
Blauw-geel vind ik meer zo'n 'boeren bierelftal wordt gesponsord door een lokale bouwmarkt'-combinatie.

Het mooiste uitshirt van FCU vond ik dat lichtblauwe van een jaar of 10 geleden. Verder maak ik me niet zo druk om de shirts.
  Forum Admin zaterdag 25 juni 2011 @ 21:05:02 #98
232445 crew  Specularium
pi_98657808
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Ik krijg het idee dat het "Utrechtenaren zijn hoooomoooo" dus ongeveer 17 uitwedstrijden te horen zal zijn, voor zover dat al niet gebeurde. In ieder geval nog massaler en vaker ;)
Als dat alles is en als ze qua verbale creativiteit niet verder komen dan een doperwtje
is the joke on hun.
pi_98658049


Utrechtenaren zijn hoooomoooo!!!!!!!!!
pi_98658657
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef Absurditeit het volgende:
Blauw-geel vind ik meer zo'n 'boeren bierelftal wordt gesponsord door een lokale bouwmarkt'-combinatie.

Het mooiste uitshirt van FCU vond ik dat lichtblauwe van een jaar of 10 geleden. Verder maak ik me niet zo druk om de shirts.
Excuseer, geel-blauw bedoelde ik natuurlijk >:)
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_98658734
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Als dat alles is en als ze qua verbale creativiteit niet verder komen dan een doperwtje
is the joke on hun.
Oh ja, de meeste "provincialen" kennen de achterliggende betekenis van Utrechtenaren niet..

Niet dat ik een persoon ben die aan dit soort kinderachtige "spreekkoren" meedoe, laten we dat voorop stellen. Ik wou alleen (leve Google en Wikipedia) een (zeer flauw) pleonasme neerkalken n.a.v. het roze shirt.
Let's pretend we scored a goal YEAH
  zaterdag 25 juni 2011 @ 22:29:24 #102
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_98660693
Nee, die combi met oranje was geniaal...amev nog
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_98709393
quote:
'Mertens persoonlijk rond met PSV'
Laatste update: 27 juni 2011 08:01 info
AMSTERDAM - Dries Mertens heeft in hoofdlijnen een overeenstemming bereikt met PSV voor een overstap naar de Eindhovense club. Ook FC Utrecht-ploeggenoot Kevin Strootman zou positief staan tegenover een transfer naar de nummer drie van het afgelopen eredivisie-seizoen.
Foto: ANP

Voor linksbuiten Mertens is het nu zaak dat de clubs er uit komen. PSV bracht eerder een bod uit van tien miljoen euro op het talentvolle tweetal. Dat werd door Utrecht resoluut van de hand gewezen.

Technisch directeur Foeke Booy heeft intussen aangegeven aan welk bedrag de clubleiding in de domstad denkt om beide spelers te laten gaan.

"We hebben aangegeven waar ons breekpunt ligt", aldus Booy tegenover De Telegraaf. PSV heeft het weekeinde de tijd gekregen om daarover in beraad te gaan."

"Ik kan begrijpen dat de spelers positief tegenover een transfer staan. Zij kunnen zich verbeteren. Voor ons is het belangrijk een afweging te maken tussen het financiële en sportieve verhaal."

Package-deal

FC Utrecht wil beide spelers bij voorkeur afzonderlijk verkopen. PSV wil het tweetal echter in één keer overnemen.

"Ze hebben aangeven alleen geïnteresseerd te zijn in een 'package-deal'", besloot Booy.
Mertens prima, maar Strootman zou ik wel heel jammer vinden. Maar aan de andere kant, 15m pakken zou ook niet verkeerd zijn....
pi_98709667
WIlde het nieuwsbericht nét posten maar je was me voor :)
Tja, het zat er een beetje in. Hoop niet dat ze ook nog Strootman weghalen maar vrees dat die kans er dik in zit. Utreg moet nu zaken gaan doen want na v Wolfswinkel en Silberbauer vallen er nu weer twee basiskrachten weg. Benieuwd wat er gaat gebeuren. Dat ze voor Wolfswinkel al geen vervanger willen halen verbaasd me want als je omhoog wilt red je het niet met De Kogel en Demouge. Maar nu valt ook vrijwel het complete middenveld weg en we hebben niks achter de hand. Ik snap dat Fransie wil beuren maar dit is wat veel om in één keer op te vangen.
  maandag 27 juni 2011 @ 09:54:29 #105
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98709847
Uitshirt uitverkocht op de open dag, 2.000 stuks weg.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98710824
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:47 schreef Stampie22 het volgende:
WIlde het nieuwsbericht nét posten maar je was me voor :)
Tja, het zat er een beetje in. Hoop niet dat ze ook nog Strootman weghalen maar vrees dat die kans er dik in zit. Utreg moet nu zaken gaan doen want na v Wolfswinkel en Silberbauer vallen er nu weer twee basiskrachten weg. Benieuwd wat er gaat gebeuren. Dat ze voor Wolfswinkel al geen vervanger willen halen verbaasd me want als je omhoog wilt red je het niet met De Kogel en Demouge. Maar nu valt ook vrijwel het complete middenveld weg en we hebben niks achter de hand. Ik snap dat Fransie wil beuren maar dit is wat veel om in één keer op te vangen.
Ik denk dat die 15m direct geïnvesteerd kan worden. Er is wel een en ander al gebeurd, zoals die japanner in de aanval wat een goede schijnt te zijn. Ik denk dat je het verlies van Strootman + Mertens ook op kan vangen met eigen krachten en iets extra halen. En ik denk dat het voor dat bedrag prima gaat lukken.

En tsjah, leuk is het niet als Strootman weggaat. Maar je hebt hem gehaald voor zeg 7 ton, en als je hem voor 9 miljoen wegzet heb je meer dan 1200% winst. Dat is TE aantrekkelijk om niet te doen :)
pi_98715916
Ougie van fcu.net zegt dat Toornstra, Roorda en Schone worden gehaald als strootman en mertens vertrekken
pi_98717420
Haha wel leuk om het PSV topic te volgen... uitspraken als "Booy kan stikken in dat geld" (14 tot 16 miljoen).

Tja wij hebben de spelers nodig en niet per sé geld. Fijn om eens een keer in deze positie te verkeren en wel gewoon het onderste uit de kan te kunnen halen!
  maandag 27 juni 2011 @ 13:58:03 #109
274453 okiokinl
blablabla
pi_98717776
beetje te veel uitverkoop als dat allemaal doorgaat... dan is je hel team weg, kan je weer overnieuw beginnen met groeien.
pi_98718477
quote:
FC Utrecht heeft zich officieel gemeld om Geert Arend Roorda over te nemen van Heerenveen. Dat bevestigt technisch directeur Foeke Booy van FC Utrecht.

Roorda heeft aangegeven dat hij wil vertrekken bij Heerenveen. Volgens Booy is FC Utrecht zijn eerste keus. FC Utrecht wacht nog altijd op een volgend bod van PSV op Kevin Strootman en Dries Mertens. PSV wil het duo overnemen, maar FC Utrecht vind het bod van de club uit Eindhoven voorlopig te laag.
Denk dat ze er al zo goed als uit zijn. Heerenveen zal voor de vorm nog een beetje 'moeilijk' doen over de transfersom, maar uiteindelijk komt Roorda naar Utrecht denk ik.

Prima aanwinst als hij fit blijft.
pi_98718654
Goed dat Utrecht niet een of andere exoot haalt voor de positie van middenvelder. Ik denk dat Roorda prima bij FC Utrecht past én Heerenveen kan niet te hoog in de boom gaan zitten aangezien Roorda maar een half jaartje goed heeft gepresteerd bij Excelsior. 1,5 miljoen lijkt me het uiterste.
  maandag 27 juni 2011 @ 14:32:18 #112
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_98719048
Mertens en Strootman weg, Koeman aan het roer...komt dit goed??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_98719109
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:32 schreef dribbel79 het volgende:
Mertens en Strootman weg, Koeman aan het roer...komt dit goed??
Ja hoor, vanwaar je twijfels?
pi_98719134
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:32 schreef dribbel79 het volgende:
Mertens en Strootman weg, Koeman aan het roer...komt dit goed??
Strootman is nog maar de vraag en de laatste jaren heeft o.a. Booy wel aangetoond prima in te kunnen kopen. Daarnaast zie ik het duo Wouters / Koeman juist wel zitten. Geen enkele reden tot paniek voorlopig.
pi_98719272
Feit is dat de beste spelers vroeg of laat verzilverd moet worden in transfergelden. Utrecht heeft een verleden met spelers die voor te weinig of niets zijn weggegaan. Driesje en Kevin zijn prima op hun plaats daar in Eindhoven en dan kunnen wij het volgende talent binnenhalen.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:03:11 #116
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98720153
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:58 schreef okiokinl het volgende:
beetje te veel uitverkoop als dat allemaal doorgaat... dan is je hel team weg, kan je weer overnieuw beginnen met groeien.
Nee hoor, dit is juist onderdeel van het groeien.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98720241
Zo zie ik het ook; zie mijn post eerder; wanneer hebben wij in een zomer 5,5 miljoen aan een spit, en >12 miljoen aan twee middenvelders verdient... Ik zie vooralsnog geen enkel andere eredivisie club van ons niveau voor dergelijke bedragen handelen op dit moment...
pi_98720267
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:17 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Denk dat ze er al zo goed als uit zijn. Heerenveen zal voor de vorm nog een beetje 'moeilijk' doen over de transfersom, maar uiteindelijk komt Roorda naar Utrecht denk ik.

Prima aanwinst als hij fit blijft.
Lekker nieuws dat ze al bij Heerenveen staan, betekend dat het inderdaad praktisch rond is met PSV. Niks mis mee.
pi_98720300
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:06 schreef zatoichi het volgende:
Zo zie ik het ook; zie mijn post eerder; wanneer hebben wij in een zomer 5,5 miljoen aan een spit, en >12 miljoen aan twee middenvelders verdient... Ik zie vooralsnog geen enkel andere eredivisie club van ons niveau voor dergelijke bedragen handelen op dit moment...
Grunn en Heerenveen doen het ook al jaren prima in mijn ogen qua inkoop/verkoop. Maar de rest van de teams zijn matig bezig al jaren. Veel geld voor overschatte spelers betalen, en weinig verdienen.
pi_98720329
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:35 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Strootman is nog maar de vraag en de laatste jaren heeft o.a. Booy wel aangetoond prima in te kunnen kopen. Daarnaast zie ik het duo Wouters / Koeman juist wel zitten. Geen enkele reden tot paniek voorlopig.
kevin vandenberg? :+
EN zeg niet dat hij nooit een kans heeft gekregen, hij was gewoon shit :9
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_98720363
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:06 schreef zatoichi het volgende:
Zo zie ik het ook; zie mijn post eerder; wanneer hebben wij in een zomer 5,5 miljoen aan een spit, en >12 miljoen aan twee middenvelders verdient... Ik zie vooralsnog geen enkel andere eredivisie club van ons niveau voor dergelijke bedragen handelen op dit moment...
Die 5.5 voor Ricky is gewoon alweer in de onderneming verdwenen. Veel winst zullen we daar niet op gemaakt hebben als je kijkt naar zijn salaris en geringe prestaties...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  maandag 27 juni 2011 @ 15:11:00 #122
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_98720394
Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen begint. Beetje saai nu :P
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_98720402
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:09 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Die 5.5 voor Ricky is gewoon alweer in de onderneming verdwenen. Veel winst zullen we daar niet op gemaakt hebben als je kijkt naar zijn salaris en geringe prestaties...
Wat bedoel je met 'in de onderneming verdwenen'? Volgens mij zijn ze nog altijd op zoek naar spelers, ook voor deze soap. Daar zal het geld van transfer Van Wolfswinkel ook wel voor gebruikt worden.
pi_98720413
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:09 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Die 5.5 voor Ricky is gewoon alweer in de onderneming verdwenen. Veel winst zullen we daar niet op gemaakt hebben als je kijkt naar zijn salaris en geringe prestaties...
Dat geld hadden we hard nodig, en des te beter dat hij dan verkocht is niet?
pi_98720419
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:08 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

kevin vandenberg? :+
EN zeg niet dat hij nooit een kans heeft gekregen, hij was gewoon shit :9
Daar was Booy dan destijds deels verantwoordelijk voor, maar ik neem aan dat je bekend bent met alle uitstekende aankopen de laatste seizoenen?
pi_98720635
Is Chauviere (van fcutrecht.net) hier ook al gesignaleerd?
pi_98720653
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:17 schreef Oidipous het volgende:
Is Chauviere (van fcutrecht.net) hier ook al gesignaleerd?
Centraal FC Utreg - deel 49; Sushi and beer, what else?
  maandag 27 juni 2011 @ 15:29:08 #129
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98721136
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:07 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Lekker nieuws dat ze al bij Heerenveen staan, betekend dat het inderdaad praktisch rond is met PSV. Niks mis mee.
Hoezo ?

De evt. Roorda-aankoop staat helemaal los van Strootman en Mertens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98721284
quote:
Update 12:15 uur - 'Ook tweede PSV-bod op Mertens en Strootman ontoereikend'
Nadat eerder al een Eindhovens bod van tien miljoen euro werd afgewezen, is nu ook de tweede poging van tafel geveegd. PSV zou volgens Voetbal International ongeveer twaalf miljoen euro hebben geboden op het tweetal in totaal. FC Utrecht wil veel meer geld zien, terwijl PSV niet met al te veel miljoenen wil smijten. Zo zouden de Eindhovenaren proberen een percentage bij doorverkoop willen afdwingen, maar daar willen de Domstedelingen niet aan.
12 miljoen zou dus ook afgewezen zijn. Ik vraag me af of psv het zich kan permitteren om veel hoger te gaan. Ik hoop dat ze uiteindelijk alleen Mertens overnemen voor een mooi bedrag.
pi_98722122
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:32 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

12 miljoen zou dus ook afgewezen zijn. Ik vraag me af of psv het zich kan permitteren om veel hoger te gaan. Ik hoop dat ze uiteindelijk alleen Mertens overnemen voor een mooi bedrag.

bij vi radio is gezegd dat ze later vandaag verder onderhandelen
pi_98722734
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:49 schreef AchmedJan het volgende:

[..]

bij vi radio is gezegd dat ze later vandaag verder onderhandelen
Eerst even een ijsje eten!
pi_98722809
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:08 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

kevin vandenberg? :+
EN zeg niet dat hij nooit een kans heeft gekregen, hij was gewoon shit :9
Fucking hell, ik kom ook nooit van jou af he ouwe Cthulhu worshipper. :P
  maandag 27 juni 2011 @ 16:04:12 #134
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_98722834
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:34 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Ja hoor, vanwaar je twijfels?
de exodus, dat fc utrecht leegloopt en ineens dramatisch achteruit gaat...volgend seizoen moet je europees halen!!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_98748598
quote:
PSV en FC Utrecht zijn dicht bij een akkoord over de transfers van Dries Mertens en Kevin Strootman naar Eindhoven.

Uiterlijk woensdag verwachten de clubs duidelijkheid. De Brabanders verhoogden intussen het bod op het duo tot dertien miljoen euro. Het gat dat resteerde stemde alle betrokkenen positief over de afloop die de spelers wensen. Zij hebben namelijk bij FC Utrecht aangegeven dat ze dolgraag naar Eindhoven verkassen.

Mertens bereikte in het weekeinde al een persoonlijk akkoord met PSV. Strootman, die voor vakantie op Ibiza verblijft, was nog niet zover. FIFA-makelaar Chiel Dekker, de begeleider van de neo-international, en PSV verwachten echter geen problemen. Hoofdtrainer Fred Rutten hoopt de versterkingen komende maandag, wanneer alle internationals zich moeten melden, te mogen begroeten.

De clubleiding van Utrecht zit met het dilemma dat het beide spelers het liefst wil behouden, maar zich realiseert dat het een transfer niet meer kan tegenhouden. 'Er is nog geen witte rook. Op korte termijn willen we duidelijkheid. Het is de dood of de gladìolen', laat Foeke Booy, technisch directeur van FC Utrecht, aan Voetbal International weten. Dinsdag praten PSV en FC Utrecht weer verder.
Uiteindelijk zal het dan wel op 13,5 / 14 miljoen uitdraaien. Hoewel ik Strootman nog liever 1 seizoen zie blijven - en waarsch. kun je hem dan voor nog meer verkopen -, denk ik dat we toch tevreden mogen zijn als dat doorgaat. En uiteraard zullen er dan goede vervangers aangetrokken worden.
pi_98749032
quote:
13s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:11 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Daar was Booy dan destijds deels verantwoordelijk voor, maar ik neem aan dat je bekend bent met alle uitstekende aankopen de laatste seizoenen?
Inderdaad een paar uitstekende aankopen gedaan, maar dat neemt niet weg dat Booy incapabel is voor zijn huidige functie. Daarnaast lopen er nu 2 commercieel directeuren rond waarvan 1 in de rol van algemeen directeur.

Als dit het nieuwe FC Utrecht is dan pas ik ervoor.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_98749073
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef Thrills het volgende:

[..]

Fucking hell, ik kom ook nooit van jou af he ouwe Cthulhu worshipper. :P
Ben jij het inner? :+
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_98749201
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:04 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Inderdaad een paar uitstekende aankopen gedaan, maar dat neemt niet weg dat Booy incapabel is voor zijn huidige functie. Daarnaast lopen er nu 2 commercieel directeuren rond waarvan 1 in de rol van algemeen directeur.

Als dit het nieuwe FC Utrecht is dan pas ik ervoor.
Waarom incapabel? Er is nog nooit met zoveel succes ingekocht. Spelers die voor enkele tonnen worden gekocht, blijken niet veel later miljoenen waard te zijn. Ook o.a. Asare en Mulenga zijn prima aankopen. Zeker als je het vergelijkt met veel andere clubs in de Eredivisie is het inkoopbeleid van FCU prima te noemen.
pi_98749767
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:08 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Waarom incapabel? Er is nog nooit met zoveel succes ingekocht. Spelers die voor enkele tonnen worden gekocht, blijken niet veel later miljoenen waard te zijn. Ook o.a. Asare en Mulenga zijn prima aankopen. Zeker als je het vergelijkt met veel andere clubs in de Eredivisie is het inkoopbeleid van FCU prima te noemen.
Zoals ik al aangeef heeft Booy een aantal goede aankopen gedaan in zijn periode als technisch directeur, niets dan respect daarvoor. Ik zeg alleen dat ik hem niet all-round genoeg vindt voor de functie als technisch directeur. Je zou hem best hoofd inkopen kunnen maken, een functie als hoofd-scouting zou hem niet misstaan.

Bij het uitstippelen van het technisch beleid van een club komt echter meer kijken dan het doen van goede aankopen.

De jeugd klopt nog steeds van geen kant. JP traint op dit moment het belangrijkste team uit de jeugdopleiding. Conclusie: Drama. Het jeugd scouting systeem faalt al sinds het starten van de jeugdopleiding as it iss glashard.

Mensen worden onder hem behandeld als oud vuil en profiteurs worden met open armen binnen gehaald. Hierbij kijk ik enkel en alleen naar het personeel.

Op dit moment loopt er maar één jongen in de jeugd die de potentie heeft om door te stomen naar een eerste elftal dat moet meedingen naar een plaats in de top 4 en dat is die ene jongen die ook bij NL-17 zit.

D-selectie: Geen enkele uitblinker.
C-selectie: Idem.
B-selectie: Ayoub.
A-selectie: Niets noemenswaardigs.

Dit is iets waar je als technisch directeur ook voor dient te zorgen.

Als dat de fundering van je club is blijf je spelers van buitenaf halen.
Met Mertens en Strootman heb je inderdaad 2 hele goeie die je ook voor veel geld gaat verkopen. Maar als het opkopen en doorverkopen van jonge spelers de strategie is blijf je een eeuwige subtopper.

En daar zit ik niet op te wachten eerlijk gezegd. Kampioen of lekker naar uitwedstrijden in de Jupiler league pakken.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_98749803
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:10 schreef AchmedJan het volgende:
Ougie van fcu.net zegt dat Toornstra, Roorda en Schone worden gehaald als strootman en mertens vertrekken
Alle drie toch niet vergelijkbaar met Mertens en Strootman.
Schone speelt al jaren bij NEC zonder echt uit te blinken en Toornstra en Roorda hebben een paar leuke wedstrijden gespeeld. Mertens is al twee jaar een bepalende speler en Strootman is ook een bepalende speler alhoewel nog niet zo lang.
Als ze echt 15 miljoen voor die twee krijgen mag ik toch hopen dat ze met betere spelers aankomen.
pi_98750049
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:26 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Zoals ik al aangeef heeft Booy een aantal goede aankopen gedaan in zijn periode als technisch directeur, niets dan respect daarvoor. Ik zeg alleen dat ik hem niet all-round genoeg vindt voor de functie als technisch directeur. Je zou hem best hoofd inkopen kunnen maken, een functie als hoofd-scouting zou hem niet misstaan.

Bij het uitstippelen van het technisch beleid van een club komt echter meer kijken dan het doen van goede aankopen.

De jeugd klopt nog steeds van geen kant. JP traint op dit moment het belangrijkste team uit de jeugdopleiding. Conclusie: Drama. Het jeugd scouting systeem faalt al sinds het starten van de jeugdopleiding as it iss glashard.

Mensen worden onder hem behandeld als oud vuil en profiteurs worden met open armen binnen gehaald. Hierbij kijk ik enkel en alleen naar het personeel.

Op dit moment loopt er maar één jongen in de jeugd die de potentie heeft om door te stomen naar een eerste elftal dat moet meedingen naar een plaats in de top 4 en dat is die ene jongen die ook bij NL-17 zit.

D-selectie: Geen enkele uitblinker.
C-selectie: Idem.
B-selectie: Ayoub.
A-selectie: Niets noemenswaardigs.

Dit is iets waar je als technisch directeur ook voor dient te zorgen.

Als dat de fundering van je club is blijf je spelers van buitenaf halen.
Met Mertens en Strootman heb je inderdaad 2 hele goeie die je ook voor veel geld gaat verkopen. Maar als het opkopen en doorverkopen van jonge spelers de strategie is blijf je een eeuwige subtopper.

En daar zit ik niet op te wachten eerlijk gezegd. Kampioen of lekker naar uitwedstrijden in de Jupiler league pakken.
Het is maar net voor welke strategie je kiest. Onder andere op deze manier kun je prima doorgroeien. De aankopen die hij heeft gedaan dragen daar uitstekend aan bij. Voorlopig is het naïef om te denken dat je als FCU de grootste talenten van de Eredivisie kunt behouden. Dat Mertens en waarsch. Strootman - iig op den duur - weggaan is niet alleen logisch, maar ook noodzakelijk om uiteindelijk een volgende stap te maken. Voorlopig moet je nog eerst maar eens een stabiele subtopper worden. Wellicht later kun je nog betere spelers halen en behouden, maar dat is nu nog niet aan de orde.

Wat dat betreft prima. Zoals dat geldt voor vrijwel iedereen die werkzaam is in de voetballerij kun je zaken noemen die nog veel beter moeten - zo sprak Booy bijv. vrij recent nog uit dat de jeugdopleiding verder geprofessionaliseerd moet worden en er is dan ook zorgvuldig en met succes gezocht naar een vervanger voor Hoofd Opleidingen Koos van Tamelen -, maar gelukkig staan er in het geval van Booy genoeg positieve bijdragen tegenover.

Aan een kampioenschap hoef je voorlopig nog helemaal niet te denken, maar dat er weer een keer Europees wordt gehaald de komende seizoenen is zeer wel mogelijk. En ook dat is meer dan de moeite waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door Absurditeit op 28-06-2011 07:14:13 ]
pi_98752606
quote:
FC Utrecht is geïnteresseerd in de Zweedse middenvelder Johan Martensson. De club heeft de 21-jarige speler uitgebreid gevolgd.

De jeugdinternational van GAIS is een belangrijke kandidaat om het gat rechts op het middenveld op te gaan vullen. Dat schrijft De Telegraaf. De scouting van de Domstedelingen, technisch directeur Foeke Booy en assistent-trainer Jan Wouters, hebben de Zweed uitgebreid aan het werk gezien.

Met het aantrekken van de Japanner Yoshiaki Takagi beschikt FC Utrecht over een technisch vaardige, maar fysiek wat minder sterke middenvelder. Daarom wil de club voor aan de rechterkant een speler aantrekken die fysiek ook een rol van betekenis kan spelen.
Zou een mooie aankoop zijn. Heb een tijdje de Zweedse competitie gevolgd en hij is wel en talent! Jammer dat ze dan weer in het nieuwsbericht moeten melden dat 'Sjakie' fysiek niet sterk genoeg is... Wat moeten we dan met hem??
pi_98754442
quote:
FC Utrecht heeft Roorda en Mårtensson in het vizier
28/06/2011 08:11

Terwijl de onderhandelingen lopen over Dries Mertens en Kevin Strootman richt FC Utrecht zich ook op het versterken van de selectie. Johan Mårtensson en Geert Arend Roorda zijn in beeld.

FC Utrecht, dat ook nog een vervanger wil voor de vertrokken Michael Silberbauer, is vooral op zoek naar verdedigende en aanvallende middenvelders. Johan Mårtensson is een belangrijke kandidaat. De 22-jarige Zweedse jeugdinternational heeft inmiddels 77 competitieduels op zijn naam staan voor GAIS.

Bij die Zweedse club staat een andere potentiële versterking voor FC Utrecht onder contract: Mervan Celik. De 21-jarige middenvelder heeft met zijn elf treffers in 54 duels laten zien te kunnen scoren.

FC Utrecht ziet in Roorda de opvolger van Silberbauer. De 23-jarige middenvelder van SC Heerenveen staat al langer in de belangstelling van de club uit de Hofstad, maar heeft nog met niemand gesproken van FC Utrecht.
Is dat een versterking DiMacho?
pi_98755908
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:37 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Is dat een versterking DiMacho?
Warning, kut muziek, maar wat een speler!
pi_98756632
Dacht aan het begin dat het een ego was, maar tegendeel bewezen. Wat een voorzetten niet normaal! ^O^
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_98757169
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:37 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Het is maar net voor welke strategie je kiest. Onder andere op deze manier kun je prima doorgroeien. De aankopen die hij heeft gedaan dragen daar uitstekend aan bij. Voorlopig is het naïef om te denken dat je als FCU de grootste talenten van de Eredivisie kunt behouden. Dat Mertens en waarsch. Strootman - iig op den duur - weggaan is niet alleen logisch, maar ook noodzakelijk om uiteindelijk een volgende stap te maken. Voorlopig moet je nog eerst maar eens een stabiele subtopper worden. Wellicht later kun je nog betere spelers halen en behouden, maar dat is nu nog niet aan de orde.

Wat dat betreft prima. Zoals dat geldt voor vrijwel iedereen die werkzaam is in de voetballerij kun je zaken noemen die nog veel beter moeten - zo sprak Booy bijv. vrij recent nog uit dat de jeugdopleiding verder geprofessionaliseerd moet worden en er is dan ook zorgvuldig en met succes gezocht naar een vervanger voor Hoofd Opleidingen Koos van Tamelen -, maar gelukkig staan er in het geval van Booy genoeg positieve bijdragen tegenover.

Aan een kampioenschap hoef je voorlopig nog helemaal niet te denken, maar dat er weer een keer Europees wordt gehaald de komende seizoenen is zeer wel mogelijk. En ook dat is meer dan de moeite waard.

Nogmaals: De aankopen van de laatste tijd zijn goed. Koos wordt inderdaad te oud. Ik hoop dan ook dat ze iemand die goed zou gedijen in de rol van hoofd jeugd opleidingen halen, om hem vervolgens een jaartje met Koos mee te laten lopen. Ik kan op dit moment niet zo een twee drie een goede vervanger voor van Tamelen op kunnen noemen. Weinig mensen die nu in de eredivisie rondlopen met hetzelfde voetbalverstand als deze man.

Daarnaast hoor je mij ook niet roepen dat we de talenten moeten behouden, want dat is gewoon niet mogelijk in deze voetbalwereld.

Jij blijft echter maar hameren op die goede aankopen en dat we er zo wel komen, maar dat lukt gewoon niet op deze manier. FC Groningen hanteert al 5 jaar deze strategie en hebben sindsdien nog niets noemenswaardigs gepresteerd. Ze hebben Europees gehaald, maar daarin ook geen echt goede prestaties geleverd.

Om een club te laten groeien is er meer nodig dan goede, goedkope spelers halen en ze voor veel meer doorverkopen. Stel dat je inderdaad 14 tot 16 miljoen krijgt voor het pakketje judas+Strootman dan heb je daarmee meteen het transferpotje voor komend seizoen. De 5.5 die voor Ricky betaald is, die is gewoon weer in de organisatie gestoken wat niet anders kon. De begroting was namelijk weer niet sluitend.

Punt is gewoon dat je zonder een goed uitgestippeld technisch beleid nooit verder komt dan die eeuwige subtop. De ambitie van de FC is om structureel in die top 4 te belanden, maar met sommige van de huidige staff zie ik dat niet gebeuren.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 11:13:01 #147
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98757796
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:55 schreef Zandman030 het volgende:
De ambitie van de FC is om structureel in die top 4 te belanden, maar met sommige van de huidige staff zie ik dat niet gebeuren.
Bron ?

Want volgens mij is de ambitie om tussen plaats 3 en 8 te spelen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 11:14:51 #148
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98757871
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bron ?

Want volgens mij is de ambitie om tussen plaats 3 en 8 te spelen...
TOp 4 kan FCU niet :P. Eneh, Roorda zei laatst ook in een inteview dat hij wil bij Heerenveen zou willen spelen..
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_98758077
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bron ?

Want volgens mij is de ambitie om tussen plaats 3 en 8 te spelen...
Heb ik Van Seumeren horen zeggen. Dat is zijn ambitie, en aangezien hij de man met de flappen is mag ik er vanuit gaan dat hij dus ook de lat op een bepaalde hoogte mag leggen.

Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_98761135
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:55 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Nogmaals: De aankopen van de laatste tijd zijn goed. Koos wordt inderdaad te oud. Ik hoop dan ook dat ze iemand die goed zou gedijen in de rol van hoofd jeugd opleidingen halen, om hem vervolgens een jaartje met Koos mee te laten lopen. Ik kan op dit moment niet zo een twee drie een goede vervanger voor van Tamelen op kunnen noemen. Weinig mensen die nu in de eredivisie rondlopen met hetzelfde voetbalverstand als deze man.

Daarnaast hoor je mij ook niet roepen dat we de talenten moeten behouden, want dat is gewoon niet mogelijk in deze voetbalwereld.

Jij blijft echter maar hameren op die goede aankopen en dat we er zo wel komen, maar dat lukt gewoon niet op deze manier. FC Groningen hanteert al 5 jaar deze strategie en hebben sindsdien nog niets noemenswaardigs gepresteerd. Ze hebben Europees gehaald, maar daarin ook geen echt goede prestaties geleverd.

Om een club te laten groeien is er meer nodig dan goede, goedkope spelers halen en ze voor veel meer doorverkopen. Stel dat je inderdaad 14 tot 16 miljoen krijgt voor het pakketje judas+Strootman dan heb je daarmee meteen het transferpotje voor komend seizoen. De 5.5 die voor Ricky betaald is, die is gewoon weer in de organisatie gestoken wat niet anders kon. De begroting was namelijk weer niet sluitend.

Punt is gewoon dat je zonder een goed uitgestippeld technisch beleid nooit verder komt dan die eeuwige subtop. De ambitie van de FC is om structureel in die top 4 te belanden, maar met sommige van de huidige staff zie ik dat niet gebeuren.
Tja, het is al een tijdje bekend dat Hennie Lee per volgend seizoen het nieuwe Hoofd Jeugdopleiding is. Het zal jou wel niets zeggen, maar Booy en andere mensen binnen de club hebben veel vertrouwen in deze man.

Utrecht kiest nou eenmaal voor deze strategie - waar Frans volledig achter staat - en dan kun jij Groningen wel noemen waar zogenaamd niets is gepresteerd - als Matavz fit was gebleven hadden ze zomaar 3e kunnen worden -, maar Fc Twente dan? Zowel organisatorisch als op technisch vlak is FCU aan het groeien de laatste jaren. En dat zal op deze manier verder moeten gebeuren de komende seizoenen. Wat dat betreft ben jij belachelijk ongeduldig. De aankopen deugen en ook de jeugd gaat verder geprofessionaliseerd worden.. Het is prima mogelijk om structureel door te groeien op deze manier.

Jouw verhaaltje is niet veel meer dan "met een man als Booy wordt het nooit wat in Utrecht". En laat de laatste tijd nou steeds meer het tegendeel worden bewezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Absurditeit op 28-06-2011 12:59:19 ]
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:49:30 #151
274453 okiokinl
blablabla
pi_98761691
volgens mij zei hij wel degelijk tussen 4 en 8.. hoger dan de gebruikelijke playoffs, was nog wat over te doen op utrecht tv. bij de presentatie van koeman.
pi_98761764
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bron ?

Want volgens mij is de ambitie om tussen plaats 3 en 8 te spelen...
Idd. Wat Zandman030 erover zegt is uit de lucht gegrepen. Frans heeft het nooit over "de top 4" gehad.
pi_98761834
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:14 schreef Smoofie het volgende:

[..]

TOp 4 kan FCU niet :P. Eneh, Roorda zei laatst ook in een inteview dat hij wil bij Heerenveen zou willen spelen..
Wat is laatst? Hij heeft zeer recent duidelijk aangegeven dat hij Sc Heerenveen wil verlaten. Zeer begrijpelijk ook.
pi_98762292
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:35 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Tja, het is al een tijdje bekend dat Henny Lee per volgend seizoen het nieuwe Hoofd Jeugdopleiding is. Het zal jou wel niets zeggen, maar Booy en andere mensen binnen de club hebben veel vertrouwen in deze man.

Utrecht kiest nou eenmaal voor deze strategie - waar Frans volledig achter staat - en dan kun jij Groningen wel noemen waar zogenaamd niets is gepresteerd - als Matavz fit was gebleven hadden ze zomaar 3e kunnen worden -, maar Fc Twente dan? Zowel organisatorisch als op technisch vlak is FCU aan het groeien de laatste jaren. En dat zal op deze manier verder moeten gebeuren de komende seizoenen. Wat dat betreft ben jij belachelijk ongeduldig. De aankopen deugen en ook de jeugd gaat verder geprofessionaliseerd worden.. Het is prima mogelijk om structureel door te groeien op deze manier.

Jouw verhaaltje is niet veel meer dan "met een man als Booy wordt het nooit wat in Utrecht". En laat hem de laatste tijd nou steeds meer jouw ongelijk bewijzen.

Ik ben dan ook gewoon anti-Booy, Daarnaast heeft dit niets met mijn ongeduldigheid te maken. Sterker nog: Ik wil degradatievoetbal spelen. Ik heb geen zin in al dat AZ-publiek.

Ik ben echter wel van mening dat om de stap te maken die FCU wilt maken er grotere veranderingen nodig zijn. Er moeten betere mensen gehaald worden, en dan heb ik het niet alleen over spelers. Utrecht maakt commercieel een grote stap met de nieuwe algemeen directeur, maar ik ben benieuwd wat er verder gaat veranderen qua trainers e.d.

Met mensen als Alfen en De Jong heb je geen echte 'spelerverbeteraars' in huis. Je hebt op dit moment een goede keeperstrainer en ook de medische staf is goed. Wijnands en Roest zijn ook 2 goede jeugdtrainers.

En dat structureel doorgroeien. Jij denkt dus dat door getalenteerde spelers te kopen, één jaartje leuk voetballen en ze dan weer verkopen het bedrijf structureel groeit? Blow it out your ass, geloof je dat nou echt? Elke keer als je dan eindelijk een fatsoenlijk team op de benen hebt kan je meteen weer zoeken naar vervangingen. Jij ziet je 'club' liever als een doorvoerhaven voor talenten dan een team waar spelers voor uit willen komen?

You, my friend are the naive one...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_98763059
Bij hoerenveen maakt jans alles stuk. 2 spelers die niet willen spelen voor hem, hoe sneu is dat :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:24:40 #156
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98763233
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:03 schreef Zandman030 het volgende:
Sterker nog: Ik wil degradatievoetbal spelen.
Laat maar dan. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98764961
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:03 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Ik ben dan ook gewoon anti-Booy, Daarnaast heeft dit niets met mijn ongeduldigheid te maken. Sterker nog: Ik wil degradatievoetbal spelen. Ik heb geen zin in al dat AZ-publiek.

Ik ben echter wel van mening dat om de stap te maken die FCU wilt maken er grotere veranderingen nodig zijn. Er moeten betere mensen gehaald worden, en dan heb ik het niet alleen over spelers. Utrecht maakt commercieel een grote stap met de nieuwe algemeen directeur, maar ik ben benieuwd wat er verder gaat veranderen qua trainers e.d.

Met mensen als Alfen en De Jong heb je geen echte 'spelerverbeteraars' in huis. Je hebt op dit moment een goede keeperstrainer en ook de medische staf is goed. Wijnands en Roest zijn ook 2 goede jeugdtrainers.

En dat structureel doorgroeien. Jij denkt dus dat door getalenteerde spelers te kopen, één jaartje leuk voetballen en ze dan weer verkopen het bedrijf structureel groeit? Blow it out your ass, geloof je dat nou echt? Elke keer als je dan eindelijk een fatsoenlijk team op de benen hebt kan je meteen weer zoeken naar vervangingen. Jij ziet je 'club' liever als een doorvoerhaven voor talenten dan een team waar spelers voor uit willen komen?

You, my friend are the naive one...
Jouw ongeduld zit hem erin dat je zomaar ff doet alsof het vaststaat dat het op deze manier niets wordt. Aan allerlei zaken wordt nog gewerkt en voorlopig ziet de toekomst er juist prima uit voor FCU.

Door het beleid van jonge spelers kopen en op den duur met veel winst verkopen, kun je inderdaad structureel groeien. Je kunt wel een extreem voorbeeld noemen van iemand die 1 jaartje in Utrecht speelt en weer weggaat, maar het idee is voorlopig dat spelers zich ontwikkelen, goed presteren en dan verkocht worden. Op die manier kun je ook de broodnodige investeringen doen op de zwakke plekken in het elftal. Er zijn genoeg voorbeelden van teams die hun meest talentvolle spelers verkochten, maar het jaar erop wel sterker waren. Voorwaarde is dan wel dat je doordacht inkoopt, maar laat dat nou net uitstekend gaan de laatste seizoenen.

Jouw zwart-wit verhaaltje van "iedere zomer doe je de beste weg en je kunt weer helemaal opnieuw beginnen" is helemaal niet aan de orde in Utrecht.

Ook in financiële zin word je hier veel wijzer van, dus je groeit als bedrijf ook wel degelijk. Wellicht kun je in een latere fase betere spelers kopen en langer behouden, maar voorlopig is dat niet mogelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Absurditeit op 28-06-2011 14:16:51 ]
pi_98765288
quote:
Ik ben dan ook gewoon anti-Booy, Daarnaast heeft dit niets met mijn ongeduldigheid te maken. Sterker nog: Ik wil degradatievoetbal spelen. Ik heb geen zin in al dat AZ-publiek.
Je doet wel erg tof voor een 18-jarige. :') Vraag je vader eens hoe het degradatievoetbal was. Je hebt waarsch. van horen zeggen dat het 'vroeger' gezelliger was in De Galgenwaard en dat klopt, maar die tijden komen nooit meer terug. Ook niet als je straks weer 15e staat en met 8000 man in het stadion zit.

Dat je for some reason anti-Booy bent werd al duidelijk toen je in 1e instantie alleen over de aankoop van Vandenbergh in 2007 begon toen het aankoopbeleid ter sprake kwam. Gelukkig voor ons staat daar een hele reeks aardige tot zeer goede aankopen tegenover.

[ Bericht 6% gewijzigd door Absurditeit op 28-06-2011 14:17:39 ]
pi_98765372
Booy doet het goed hoor. Met verkoop van Driesje en Kevin haalt hij vele miljoenen binnen. Daartegenover staat dat er aan twee Zweden getrokken wordt, Roorda wellicht komt en Derijck al gepolst is voor een mogelijke overgang (rtv Utrecht). Geen problemen met Booy.

Edit: Mijn punt is niet geheel duidelijk. De verkoop van Dries en Kevin is voor de absolute hoofdprijs en het geld lijkt alweer verstandig geïnvesteerd te worden. Dat vind ik toch een zeer goed punt om te blijven investeren in talenten die daadwerkelijk wat te toe te voegen hebben aan onze club.

Wat ik daarnaast ook goed van Booy vond is dat hij alle overbodige spelers heeft weggewerkt. Daarmee wordt er ruimte gecreëerd voor meer talenten en spelers die echt wat toevoegen.

[ Bericht 48% gewijzigd door Oidipous op 28-06-2011 14:17:56 ]
pi_98765918
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Dat je for some reason anti-Booy bent werd al duidelijk toen je in 1e instantie alleen over de aankoop van Vandenbergh in 2007 begon toen het aankoopbeleid ter sprake kwam. Gelukkig voor ons staat daar een hele reeks aardige tot zeer goede aankopen tegenover.
Ach, er staan nog wel meer pruts aankopen tegenover. Maar dat is nooit aan 1 persoon te wijten, je kan nu eenmaal niet altijd geluk hebben met aankopen. Een deel breekt door en een ander deel zal gewoon wegzakken.

Mensen die het bijvoorbeeld ook niet waargemaakt hebben:
- Maguire
- Skoubo
- Nelisse (ok, 1 seizoen wel aardig)
- Boussabon
- Pino
- vdBergh
- Fujita

Allemaal deels vast te wijten aan Booy. Maar daar tegenover staan bijvoorbeeld aankopen als Asara, Wolfie, Demouge, Mulenga, Duplan, Mertens, Strootman, Nesu en DiTo. Allemaal goede spelers.

Ik vind het dus niet zo zwart wit allemaal.
pi_98766073
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:19 schreef Tha_Duck het volgende:
- Maguire
- Skoubo
- Nelisse (ok, 1 seizoen wel aardig)
- Boussabon
- Pino
- vdBergh
- Fujita
Hmm... Skoubo, kwam die niet uit de koker van Piet Buter? Verder zijn het aankopen uit het eerste tijdperk van Booy, dat zegt niet veel over de kwaliteiten van Booy als TD nu.
pi_98766170
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:19 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ach, er staan nog wel meer pruts aankopen tegenover. Maar dat is nooit aan 1 persoon te wijten, je kan nu eenmaal niet altijd geluk hebben met aankopen. Een deel breekt door en een ander deel zal gewoon wegzakken.

Mensen die het bijvoorbeeld ook niet waargemaakt hebben:
- Maguire
- Skoubo
- Nelisse (ok, 1 seizoen wel aardig)
- Boussabon
- Pino
- vdBergh
- Fujita

Allemaal deels vast te wijten aan Booy. Maar daar tegenover staan bijvoorbeeld aankopen als Asara, Wolfie, Demouge, Mulenga, Duplan, Mertens, Strootman, Nesu en DiTo. Allemaal goede spelers.

Ik vind het dus niet zo zwart wit allemaal.
Natuurlijk zijn niet alle aankopen even gelukkig - en dat zal in de toekomst ook nog wel vaker gebeuren -, maar sinds zijn aanstelling als TD in 2009 heeft Booy het overwegend prima gedaan wat dat betreft. En daardoor is er geen aanleiding om wat dat betreft pessimistisch over de toekomst te zijn.
pi_98766472
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Je doet wel erg tof voor een 18-jarige. :') Vraag je vader eens hoe het degradatievoetbal was. Je hebt waarsch. van horen zeggen dat het 'vroeger' gezelliger was in De Galgenwaard en dat klopt, maar die tijden komen nooit meer terug. Ook niet als je straks weer 15e staat en met 8000 man in het stadion zit.

18 jaar, dus? Hoe oud mag meneer dan wel niet wezen?
Ik weet wel dat ik mij elke week kapot zit te ergeren als je ziet wat er op zo'n wedstrijd af komt. Als je spelers door een opblaaskasteel het veld op lopen of met simpel op de borst lopen mag een achttienjarig persoon zich toch ook ergeren en zich ergens tegen uitspreken.

Want dat is de richting waar onze club naartoe gaat.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_98766509
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn niet alle aankopen even gelukkig - en dat zal in de toekomst ook nog wel vaker gebeuren -, maar sinds zijn aanstelling als TD in 2009 heeft Booy het overwegend prima gedaan wat dat betreft. En daardoor is er geen aanleiding om wat dat betreft pessimistisch over de toekomst te zijn.
Alleen de naam skoubo op die lijst zal al genoeg aanleiding moeten zijn om pessimistisch over de toekomst te zijn...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_98766565
http://fcutrecht.nl/nieuw(...)peler-van-fc-utrecht

Technisch directeur Piet Buter van FC Utrecht omschrijft Skoubo als een ‘goede, ervaren en allround spits’. “Hij wil graag bij ons komen voetballen”, zegt Buter, “en verheugt zich erop in een aanvallend team te kunnen spelen. Morten beschouwt het verder als een voordeel, dat hij Michael Silberbauer weer tegenkomt, die hij uit het Deense nationale elftal kent.”
2008-08-08 03:01:00
  Forum Admin dinsdag 28 juni 2011 @ 14:36:11 #166
232445 crew  Specularium
pi_98766725
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef Oidipous het volgende:
Skoubo
pi_98766811
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:36 schreef Specularium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:42:54 #168
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98767021
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:30 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

18 jaar, dus? Hoe oud mag meneer dan wel niet wezen?
Ik weet wel dat ik mij elke week kapot zit te ergeren als je ziet wat er op zo'n wedstrijd af komt. Als je spelers door een opblaaskasteel het veld op lopen of met simpel op de borst lopen mag een achttienjarig persoon zich toch ook ergeren en zich ergens tegen uitspreken.

Want dat is de richting waar onze club naartoe gaat.
Ga dan aub naar de amateurs kijken ofzo, iedere profclub moet aan dit soort praktijken geloven....

En al dat gelul ook altijd over AZ of Heerenveen publiek wat we zouden worden, ik weet 't niet hoor, maar ik zorg er zelf voor dat ik niet zo word, als jij en alle andere zeurpieten dat ook doen hoeven we ons ook niet meer druk te maken over dat we klapvee worden...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98767049
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:30 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

18 jaar, dus? Hoe oud mag meneer dan wel niet wezen?
Ik weet wel dat ik mij elke week kapot zit te ergeren als je ziet wat er op zo'n wedstrijd af komt. Als je spelers door een opblaaskasteel het veld op lopen of met simpel op de borst lopen mag een achttienjarig persoon zich toch ook ergeren en zich ergens tegen uitspreken.

Want dat is de richting waar onze club naartoe gaat.
Je wilt degradatievoetbal spelen omdat het publiek dan beter zou zijn. Dat zijn grotendeels geromantiseerde verhalen over tijden die jij nooit hebt meegemaakt. Toen waren de omstandigheden in vele opzichten anders en die tijden komen ook niet meer terug. Je hoeft wat dat betreft dus echt niet te hopen op armoedig voetbal en een Galgenwaard zonder allerlei tierelantijnen. Hoe zeer we ons toen ook vermaakt hebben.
pi_98767349
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:31 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Alleen de naam skoubo op die lijst zal al genoeg aanleiding moeten zijn om pessimistisch over de toekomst te zijn...
Misschien als Booy daar verantwoordelijk voor was geweest en de afgelopen 2 jaar 5 soortgelijke miskopen had gedaan.
pi_98767477
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef Oidipous het volgende:
http://fcutrecht.nl/nieuw(...)peler-van-fc-utrecht

Technisch directeur Piet Buter van FC Utrecht omschrijft Skoubo als een ‘goede, ervaren en allround spits’. “Hij wil graag bij ons komen voetballen”, zegt Buter, “en verheugt zich erop in een aanvallend team te kunnen spelen. Morten beschouwt het verder als een voordeel, dat hij Michael Silberbauer weer tegenkomt, die hij uit het Deense nationale elftal kent.”
2008-08-08 03:01:00
Idd.

quote:
Hoewel Skoubo ook bij zijn voormalige werkgever om diezelfde reden nauwelijks aan spelen toekwam wil technisch manager Piet Buter niet spreken van een miskoop ... Buter is ervan overtuigd dat de Deen gaat slagen in de Domstad. "We moeten allemaal even geduld hebben met Skoubo. Over één of twee weken is hij weer fit, als het goed. Morten wil zichzelf heel graag laten zien bij FC Utrecht, ik heb er alle vertrouwen in dat hem dat gaat lukken", besluist de technisch manager in Voetbal International.
http://www.voetbalprimeur(...)bben_met_Skoubo.html
pi_98767931
De volgende...

Barry Maguire, die een Ierse vader en Nederlandse moeder heeft, maakte op 16-jarige leeftijd zijn debuut in de eerste divisie. “Ondanks het feit dat het een hele jonge speler is, heeft hij toch al zo’n zeventig wedstrijden voor FC Den Bosch gespeeld”, aldus technisch directeur Piet Buter. “Voor zijn leeftijd heeft hij al heel wat ervaring. We zien dat hij een hele goede speler gaat worden. Het is een voetballer met een hele goede wedstrijdmentaliteit die met loopvermogen, slim en intelligent voetbalt.”
http://fcutrecht.nl/nieuw(...)komt-naar-fc-utrecht

:s)
pi_98768169
quote:
FC Utrecht heeft de Zweedse middenvelder Johan Martensson in het vizier. De 21-jarige jeugdinternational van GAIS is een belangrijke kandidaat voor de vacature rechts op het middenveld. De Utrechtse scouting, technisch-directeur Foeke Booy en assistent-trainer Jan Wouters hebben Martensson uitgebreid aan het werk gezien.

FC Utrecht wil de selectie sowieso versterken met een rechtermiddenvelder. Dat staat los van het wellicht aanstaande vertrek van Kevin Strootman en Dries Mertens naar PSV. Omdat met de Japanner Yoshiaki Takagi al een technisch vaardige, maar fysiek minder sterke middenvelder is aangetrokken wil FC Utrecht voor de positie van rechtermiddenvelder een speler aantrekken, die ook fysiek iets extra’s brengt.
+

quote:
FC Utrecht heeft zich bij ADO Den Haag gemeld voor Timothy Derijck. Technisch-directeur Foeke Booy heeft ook contact gezocht met de speler zelf, om te polsen of hij voelt voor een overstap naar Galgenwaard.

De Belgische verdediger speelde de afgelopen tweeënhalf jaar voor ADO. Daarvoor kwam hij in Nederland uit voor Feyenoord en NAC.

Derijck is 24 jaar en heeft bij ADO een contract tot de zomer van 2012. Dat betekent dat FC Utrecht een transfersom voor hem zal moeten betalen.
Klinkt vooralsnog allemaal doordacht en zinvol. Ben sowieso altijd wel gecharmeerd geweest van Derijck. Die Zweed ken ik niet, maar ze hebben zorgvuldig naar hem gekeken, dus ik heb er wel vertrouwen in.
pi_98768250
Als reactie daarop:
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:09 schreef Oidipous het volgende:
Booy doet het goed hoor. Met verkoop van Driesje en Kevin haalt hij vele miljoenen binnen. Daartegenover staat dat er aan twee Zweden getrokken wordt, Roorda wellicht komt en Derijck al gepolst is voor een mogelijke overgang (rtv Utrecht). Geen problemen met Booy.

Edit: Mijn punt is niet geheel duidelijk. De verkoop van Dries en Kevin is voor de absolute hoofdprijs en het geld lijkt alweer verstandig geïnvesteerd te worden. Dat vind ik toch een zeer goed punt om te blijven investeren in talenten die daadwerkelijk wat te toe te voegen hebben aan onze club.

Wat ik daarnaast ook goed van Booy vond is dat hij alle overbodige spelers heeft weggewerkt. Daarmee wordt er ruimte gecreëerd voor meer talenten en spelers die echt wat toevoegen.
Je vergeet trouwens nog een nieuwsberichtje Absurditeit:
quote:
FC Utrecht heeft Roorda en Mårtensson in het vizier
28/06/2011 08:11

Terwijl de onderhandelingen lopen over Dries Mertens en Kevin Strootman richt FC Utrecht zich ook op het versterken van de selectie. Johan Mårtensson en Geert Arend Roorda zijn in beeld.

FC Utrecht, dat ook nog een vervanger wil voor de vertrokken Michael Silberbauer, is vooral op zoek naar verdedigende en aanvallende middenvelders. Johan Mårtensson is een belangrijke kandidaat. De 22-jarige Zweedse jeugdinternational heeft inmiddels 77 competitieduels op zijn naam staan voor GAIS.

Bij die Zweedse club staat een andere potentiële versterking voor FC Utrecht onder contract: Mervan Celik. De 21-jarige middenvelder heeft met zijn elf treffers in 54 duels laten zien te kunnen scoren.

FC Utrecht ziet in Roorda de opvolger van Silberbauer. De 23-jarige middenvelder van SC Heerenveen staat al langer in de belangstelling van de club uit de Hofstad, maar heeft nog met niemand gesproken van FC Utrecht.
pi_98768940
Geen zin om alles te quoten.

Bij een deel van mijn genoemde aankopen was Booy betrokken. Of als TD of als Trainer. Mij zal je niet horen zeggen dat het zijn schuld was, of alleen zijn schuld. Ik ben namelijk een Booy fan. Heeft het team goed getraind, komt altijd deskundig en serieus over en heeft mooie aankopen mede mogelijk gemaakt.

Die Buter was een grotere klungel, die heeft bakken met troep binnengehaald zoals reeds opgezocht is.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:29:40 #176
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98769140
En veel mensen vergeten dat Booy in zijn trainer/TD-tijd ongeveer 0 euro had om te besteden he, voor weinig tot geen geld doe je weleens een miskoop ja.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98769320
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
En veel mensen vergeten dat Booy in zijn trainer/TD-tijd ongeveer 0 euro had om te besteden he, voor weinig tot geen geld doe je weleens een miskoop ja.
Er was idd weinig geld en dan doe je bijna per definitie ook wel een aantal miskopen. Dat is bij een Twente, Groningen of voor mijn part Tottenham niet anders.

Als je Booy qua aankopen eerlijk wilt beoordelen, moet je kijken naar zijn bezigheden wat dat betreft vanaf zijn aanstelling in 2009. Als je de balans opmaakt zie je dat hij het gewoon prima heeft gedaan. En ook deze zomer lijkt FCU weer goede zaken te gaan doen wat dat betreft.
pi_98772757
Ik heb het gevoel dat het team Booy - van Seumeren vooral een goed team is. Kunnen naar het lijkt goed overweg en lijken op 1 lijn te zitten.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:02:02 #179
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98776670
Nog geen witte rook wat betreft Strootman en Mertens? Weet iemand om welke bedragen het per speler ongeveer zou gaan?
Look behind you! It's your ass!
pi_98776773
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Nog geen witte rook wat betreft Strootman en Mertens? Weet iemand om welke bedragen het per speler ongeveer zou gaan?
Per speler gaat niet bekend worden denk ik. Package deal van 13/14 miljoen geloof ik..
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:07:18 #181
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98776905
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:04 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Per speler gaat niet bekend worden denk ik. Package deal van 13/14 miljoen geloof ik..
Op zich een mooi bedrag, maar het gat in je selectie vul je kwalitatief natuurlijk niet op met dat geld...

Wel grappig dat ze een Skandinavier op het oog hebben met bijna dezelfde naam.
Look behind you! It's your ass!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:20:52 #182
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98780779
Het lijkt erop dat PSV Wijnaldum vandaag of morgen vastlegt. Dat zou kunnen betekenen dat Strootman bij Utrecht blijft.. Of Mertens. Of allebei... :?
Look behind you! It's your ass!
pi_98780988
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het lijkt erop dat PSV Wijnaldum vandaag of morgen vastlegt. Dat zou kunnen betekenen dat Strootman bij Utrecht blijft.. Of Mertens. Of allebei... :?
Nee, PSV wil die alledrie hebben en is met alle drie bezig..
En nog een spits, geloof ik.
pi_98781212
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het lijkt erop dat PSV Wijnaldum vandaag of morgen vastlegt. Dat zou kunnen betekenen dat Strootman bij Utrecht blijft.. Of Mertens. Of allebei... :?
Die zaken staan los van elkaar.

Er is vanavond een raadsvergadering in Eindhoven over het reddingsplan van Psv. Je kunt je dus misschien wel voorstellen dat men uit tactische overwegingen nog even een dagje wacht met het vervolgen van de onderhandelingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Absurditeit op 28-06-2011 19:37:15 ]
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:14:45 #185
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98784496
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Op zich een mooi bedrag, maar het gat in je selectie vul je kwalitatief natuurlijk niet op met dat geld...
Dat gat waarmee we 9e werden afgelopen seizoen ?

Makkelijk...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:24:57 #186
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98785260
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:27 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Die zaken staan los van elkaar.
Okee, maar dan wordt het wel druk op het middenveld in Eindhoven. Die Engelaar wil niemand hebben..
Look behind you! It's your ass!
pi_98788667
En het is rond schijnt in Eindhoven!
pi_98788926
En officieel http://fcutrecht.nl/n/3778

quote:
2011-06-28 21:04:17

FC Utrecht heeft een akkoord bereikt met PSV over de onmiddellijke overgang van Dries Mertens en Kevin Strootman. Beide spelers moeten zelf nog wel tot een akkoord komen met de club uit Eindhoven. Over de hoogte van de transferbedrag doen beide clubs geen mededelingen.
pi_98789065
Strootman zal ik missen. Mertens lag ik om :')

Nu op jacht naar 2 goede middenvelders, een aanvaller, een centrale verdediger en een rechtsback!
pi_98789435
Mertens zal ik ook missen, blijft hoe je het wend of keert een speler waar mensen voor naar het stadion komen. Ik snap de FC wel, ze zullen vast een mooi bod hebben gehad.
Nu maar hopen op juiste versterkingen!
pi_98789563
Mertens is teveel met andere zaken bezig, net als Silberbauer was. Ik ben bang dat ie over 4 weken alweer naar Anderlecht oid wil.

Voor Strootman is het gewoon leuk, verdiend en knap afgedwongen. En voor ons een mooie klapper!
pi_98790177
Was te verwachten. Dat Mertens weg zou gaan, wisten we eigenlijk in de winter al. Strootman vind ik wel erg jammer, maar het is te begrijpen. Ben wel zeer benieuwd wat de uiteindelijk deal nu is.
pi_98790218
Klere zeg, zware opgave voor Koeman straks. De 3 beste spelers vertrokken...
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:28:49 #194
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98790260
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Klere zeg, zware opgave voor Koeman straks. De 3 beste spelers vertrokken...
En Silberbauer, en Cornelisse..

Met Nesu erbij 6 spelers uit de basis weg.

Succes Foeke ! ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98790401
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En Silberbauer, en Cornelisse..
Hebben het afgelopen halve seizoen ook aan de lopende band verzaakt. Hier hoeven we niet wakker van te liggen. Zeker voor Silberbauer zal een prima vervanger komen.
pi_98790407
Silberbauer moet je blij mee zijn.

Cornelisse, Sinouh, Mertens, Strootman en Nesu ga je zeker missen. Maar vergeet niet dat Zullo is opgestaan en met een fitte Asara, Demouge, Mulenga en Duplan heb je het echt niet veel slechter dan afgelopen jaar.

En met de 20m die nu binnengeharkt is komen er absoluut aankopen, maak je maar geen zorgen.
pi_98790453
Overigens niet te hopen dat ze nu WEER Bousabon uit de hoge hoed toveren :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:37:35 #198
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98790934
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Hebben het afgelopen halve seizoen ook aan de lopende band verzaakt. Hier hoeven we niet wakker van te liggen. Zeker voor Silberbauer zal een prima vervanger komen.
Dat zeker, maar hebben beiden ook wel gewoon in de basis bijgedragen aan Europees voetbal.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98791737
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat zeker, maar hebben beiden ook wel gewoon in de basis bijgedragen aan Europees voetbal.
Hebben ook wel hun waarde gehad, maar zeker het vertrek van Cornelisse is geen reden tot zorg (hij had z'n beste tijd gewoon gehad). En ook voor Silberbauer zal een prima vervangen worden gekocht, denk ik.
pi_98792619
Roorda zal morgen wel komen verwacht ik.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:32:03 #201
313438 LukaLaban
The Professional
pi_98795193
Mertens zag ik al wel weggaan na dit seizoen, alleen van Strootman baal ik best, die had ik nog wel langer willen zien bij ons
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_98796362
Ik lach me mijn broek vol als hij een goede terugval krijgt en geen drol presteert :) Het Nelisse principe.

Maar ik gun hem persoonlijk alle succes, dat dan nog wel :)
pi_98797533
mertens is geen clubvoetballer dus mooi dat ie weg is

strootman jammer maar zal na nog 2 seizoenen hooguit 2 miljoen meer waard zijn dus goed verkocht.

dit jaar iets van 3 man terugkopen en je hebt een team wat mee kan doen voor plek 5
pi_98797893
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef farscapevr8 het volgende:
mertens is geen clubvoetballer dus mooi dat ie weg is

strootman jammer maar zal na nog 2 seizoenen hooguit 2 miljoen meer waard zijn dus goed verkocht.

dit jaar iets van 3 man terugkopen en je hebt een team wat mee kan doen voor plek 5
Amsterdam ligt een stukje verderop hoor!

Utrecht raakt 6 basisspelers kwijt, waar misschien nog wel Vorm en Asare bijkomen. Utrecht staat zo met een heel nieuw team in het veld, eerst maar eens zien of de chemie er wel is tussen de nieuwe spelers.
pi_98800424
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:10 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Amsterdam ligt een stukje verderop hoor!

Utrecht raakt 6 basisspelers kwijt, waar misschien nog wel Vorm en Asare bijkomen. Utrecht staat zo met een heel nieuw team in het veld, eerst maar eens zien of de chemie er wel is tussen de nieuwe spelers.
wat lul jij nou over amsterdam gek............

vorm gaat nergens dit seizoen hoe graag ie ook wil net als asare, waar je dat vandaan haalt?
pi_98800441
Er zou 14.1 miljoen zijn gekregen voor Mertens + Strootman en bij doorverkoop krijgt FCU ook nog 10% van de transfersom.

1 dezer dagen zal het zeer waarsch. ook rondkomen met Roorda.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:53:45 #207
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_98800491
Nu Dries Mertens en Kevin Strootman FC Utrecht gaan verlaten, richt de club zich direct op de toekomst. Inmiddels heeft FC Utrecht zich officieel gemeld voor maar liefst vier spelers: Geert Arend Roorda,Timothy Derijck, Jens Toornstra en Steve de Ridder. “We anticiperen direct, want de competitie begint als snel”, aldus technisch directeur Foeke Booy
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_98800551
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:53 schreef leeroy het volgende:
Nu Dries Mertens en Kevin Strootman FC Utrecht gaan verlaten, richt de club zich direct op de toekomst. Inmiddels heeft FC Utrecht zich officieel gemeld voor maar liefst vier spelers: Geert Arend Roorda,Timothy Derijck, Jens Toornstra en Steve de Ridder. “We anticiperen direct, want de competitie begint als snel”, aldus technisch directeur Foeke Booy
De Ridder zal wel voor de breedte gehaald worden denk ik, is ook broodnodig.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_98800602
Mertens zal een hoop rust geven in de gelederen, net als Silberbauer.
pi_98800605
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:53 schreef leeroy het volgende:
Nu Dries Mertens en Kevin Strootman FC Utrecht gaan verlaten, richt de club zich direct op de toekomst. Inmiddels heeft FC Utrecht zich officieel gemeld voor maar liefst vier spelers: Geert Arend Roorda,Timothy Derijck, Jens Toornstra en Steve de Ridder. “We anticiperen direct, want de competitie begint als snel”, aldus technisch directeur Foeke Booy
De eerste drie zijn zeer welkom. De Ridder is nog twijfelachtig, maar kan wel doorgroeien.

Prima adequaat gehandeld van Booy & Co.
  woensdag 29 juni 2011 @ 00:00:27 #211
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_98800838
Alles komt wel goed jongens!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_98800930
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:56 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

De eerste drie zijn zeer welkom. De Ridder is nog twijfelachtig, maar kan wel doorgroeien.

Prima adequaat gehandeld van Booy & Co.

Zeg je dat nou puur om mij te stangen haha :9
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_98800931
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Mertens zal een hoop rust geven in de gelederen, net als Silberbauer.
ondanks dat silberbauer vaste kracht was, kon je al zien dat als je hogerop wilde je een betere speler nodig had
pi_98800959
Utrecht is de grote winnaar als alles doorgaat.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_98800984
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:02 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Zeg je dat nou puur om mij te stangen haha :9
Eigenlijk niet. Het is vooral een overbodige opmerking, want ik denk dat zelfs jij het er wel mee eens bent. ;)
pi_98801052
quote:
Nu Dries Mertens en Kevin Strootman FC Utrecht gaan verlaten, richt de club zich direct op de toekomst. Inmiddels heeft FC Utrecht zich officieel gemeld voor maar liefst vier spelers: Geert Arend Roorda,Timothy Derijck, Jens Toornstra en Steve de Ridder. “We anticiperen direct, want de competitie begint als snel”, aldus technisch directeur Foeke Booy.

Middenvelder Geert Arend Roorda staat nu nog onder contract bij SC Heerenveen. Verdediger Derijck en middenvelder Toornstra voetballen op dit moment nog voor ADO Den Haag en aanvaller Steve de Ridder speelt bij De Graafschap. Derijck en De Ridder hebben beiden de Belgische nationaliteit. De komst van het viertal is nog niet gerealiseerd, meldt voorzitter Jan Willem van Dop. “Dat is afhankelijk van transfersommen en salarissen. We geven ons geld verstandig uit en gaan we geen absurd hoge overnamebedragen betalen. Bij FC Utrecht hebben we het salarishuis op orde, dus de wensen van deze spelers op dit gebied moeten hier absoluut in passen.”

Nu Mertens en Strootman naar Eindhoven vertrekken spreekt Jan Willem van Dop spreekt van een ongekende transfer voor FC Utrecht. “Dit was niet tegen te houden”, aldus Van Dop. “PSV wilde deze spelers gewoon hebben en de spelers zelf wilden ook graag de overstap maken. Nu de transfer uiteindelijk tegen onze voorwaarden is afgehandeld, zijn we blij met deze voor FC Utrecht hele grote tranfser.”

Technisch directeur Foeke Booy weet ook dat het vertrek van beide bepalende spelers uit het elftal veel invloed kan hebben op het spel van FC Utrecht. “Maar als ik terugkijk op de laatste twee seizoenen, dan heb ik vertrouwen in ons scoutingapparaat. Praktisch iedere speler die is gehaald, heeft zich waar gemaakt bij FC Utrecht en was dus een voltreffer. Ook nu heb ik vertrouwen in onze scouts.”
pi_98801061
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:03 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Eigenlijk niet. Het is vooral een overbodige opmerking, want ik denk dat zelfs jij het er wel mee eens bent. ;)
Haha klopt, net zoals ik al aangaf dat de aankopen van Mertens en Strootman onder zijn bewind ook goed geregeld waren! :)
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_98801125
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Haha klopt, net zoals ik al aangaf dat de aankopen van Mertens en Strootman onder zijn bewind ook goed geregeld waren! :)
Maar laten we hem vooral niet alle credits geven. Zoals hij zelf al zegt hebben de scouts ook prima werk geleverd.
pi_98801508
Je zult misschien denken: waarom horen we niets over die Zweed in dat artikel?, maar het schijnt dat ze dus al rond zijn met Johan Martensson.
  Moderator woensdag 29 juni 2011 @ 00:44:08 #220
138438 crew  Pizzakoppo
pi_98802630
Zijn jullie nu 110 procent anti-PSV?
pi_98802664
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zijn jullie nu 110 procent anti-PSV?
Neuh. Psv heeft mij eigenlijk in geen enkel opzicht ooit iets gedaan en daar is de afgelopen 24 uur weinig aan veranderd.
pi_98802791
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zijn jullie nu 110 procent anti-PSV?
Eerder pro-PSV geworden door de Utrechtse enclave die daar rondloopt. Verder hebben ze vanaf het eerste moment normale bedragen geboden, daar kunnen andere clubs in Nederland een voorbeeld aan nemen.
pi_98802876
In principe zouden we er voordeel bij kunnen hebben als Psv goed presteert in de CL over 2 seizoenen. De kans wordt dan groter dat bijv. Strootman voor veel geld wordt verkocht op den duur en van die transfersom zal FCU dan ook nog eens 10% krijgen.
pi_98802886
We zouden eerder dankbaar dan boos moeten zijn inderdaad.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  Moderator woensdag 29 juni 2011 @ 00:57:12 #225
138438 crew  Pizzakoppo
pi_98803115
Dat klinkt aardig unaniem. Conclusie, als een club koopt bij Utrecht dan wordt de sympathie groter voor de kopende club groter. Leer die mentaliteit eens aan Twente, Heerenveen, Groningen en alle andere provincie clubs!
pi_98803198
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat klinkt aardig unaniem. Conclusie, als een club koopt bij Utrecht dan wordt de sympathie groter voor de kopende club groter. Leer die mentaliteit eens aan Twente, Heerenveen, Groningen en alle andere provincie clubs!
De tijden dat je hier voor een appel en een ei een goede speler koopt zijn voorbij. Het wordt allemaal een stuk dragelijker als er fors betaald wordt door de kopende club. In het gunstigste geval verkast een speler voor veel geld naar het buitenland.
pi_98807608
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zijn jullie nu 110 procent anti-PSV?
Wie ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98807738
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat klinkt aardig unaniem. Conclusie, als een club koopt bij Utrecht dan wordt de sympathie groter voor de kopende club groter. Leer die mentaliteit eens aan Twente, Heerenveen, Groningen en alle andere provincie clubs!
Geweldige conclusie :')

Mij maakt het allemaal niet zoveel uit waar spelers heengaan, ik vind het hooguit jammer als ze weg gaan en soms jammer als ze tegen ons scoren. Voor de rest interesseert het me niet zo veel.
pi_98811280
Hiermee moet je ook playoffs kunnen halen.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98811488
Vind dat zelfs een sterker team dan afgelopen jaar. Al ken ik de backs niet goed.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_98811951
Met zullo en Markiet kom je er jammer genoeg nog niet. Zullo is nog erg onrustig. Markiet heb ik eigenlijk hooguit twee keer op het hoogste niveau zien voetballen denk ik. Het is vast en zeker wel een talent, dus hopen dat hij zich meteen kan bewijzen.

Denk trouwens ook dat ipv die De Ridder die ene zweed daar komt te lopen...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_98812186
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:44 schreef Zandman030 het volgende:
Met zullo en Markiet kom je er jammer genoeg nog niet. Zullo is nog erg onrustig. Markiet heb ik eigenlijk hooguit twee keer op het hoogste niveau zien voetballen denk ik. Het is vast en zeker wel een talent, dus hopen dat hij zich meteen kan bewijzen.

Denk trouwens ook dat ipv die De Ridder die ene zweed daar komt te lopen...
Welke Zweed ? Die Martensson is een rechtermiddenvelder, en die Celik een fabeltje.

Zullo onrustig ? Dat was Nesu ook.

Markiet, tsja, schijnt wel een aardig talent te zijn, we gaan het zien.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98817975
Trouwens al meer bekend over voortgang transfers?
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_98819418
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat klinkt aardig unaniem. Conclusie, als een club koopt bij Utrecht dan wordt de sympathie groter voor de kopende club groter. Leer die mentaliteit eens aan Twente, Heerenveen, Groningen en alle andere provincie clubs!
:')

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:52 schreef farscapevr8 het volgende:

[..]

wat lul jij nou over amsterdam gek............

vorm gaat nergens dit seizoen hoe graag ie ook wil net als asare, waar je dat vandaan haalt?
je doet alsof Utrecht wel eventjes bij de top 5 komt. Dit terwijl er veel nieuwe spelers in het team zijn en ze op elkaar ingespeeld moeten raken. Als ze ook daadwerkelijk bij de top 5 eindigen, krijg jij een krat bier van me.
pi_98819674
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:46 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

:')

[..]

je doet alsof Utrecht wel eventjes bij de top 5 komt. Dit terwijl er veel nieuwe spelers in het team zijn en ze op elkaar ingespeeld moeten raken. Als ze ook daadwerkelijk bij de top 5 eindigen, krijg jij een krat bier van me.
inspelen hebben ze de voorbereidding voor,

zoals het er nu uitziet hebben we er 4 spelers bij en misschien nog wel 1 of 2 welek allemaal ervaring hebben en dus niet lang nodig zouden moeten hebben om te wennen.

plek 5 is m i heel terecht als je de concurenten voor die plek ziet
pi_98820885
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef farscapevr8 het volgende:

[..]

inspelen hebben ze de voorbereidding voor,

zoals het er nu uitziet hebben we er 4 spelers bij en misschien nog wel 1 of 2 welek allemaal ervaring hebben en dus niet lang nodig zouden moeten hebben om te wennen.

plek 5 is m i heel terecht als je de concurenten voor die plek ziet
Maar je durft er geen krat bier op te zetten?
pi_98821843
quote:
Als ze ook daadwerkelijk bij de top 5 eindigen, krijg jij een krat bier van me.
Van mij ook.....Utrecht word never nooit geen vijfde komend seizoen.
pi_98821963
tuurlijk wel @omni
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:51:15 #239
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_98822176
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Maar je durft er geen krat bier op te zetten?
als utrecht 5e wordt, krijg je 2 kratten bier van me...als ze onder de 7e plek eindigen, ik 2 van jou...ok?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_98822420
Ik heb liever dat Foeke en Frans de komende dagen / weken samen een biertje kunnen drinken na het afronden van de broodnodige transfers. Pas dan weten we wat realistisch is volgend seizoen.
pi_98834730
Hopelijk gaan ze voor Toornstra niet >2 miljoen betalen, dat is hij echt niet waard. Een gerucht doet de rondte dat ADO 5 miljoen wil hebben voor Derijck en Toornstra. Dankje de koekoek.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:58:28 #242
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_98836801
ADO heeft de laatste dagen echt eurotekens in hun ogen
:-)
pi_98837012
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:58 schreef T.O.P het volgende:
ADO heeft de laatste dagen echt eurotekens in hun ogen
En logisch ook. Die zien letterlijk alles weglopen. Als het doorzet spelen ze 2012-2013 eerste divisie. Ze zijn niet gek daar.
  donderdag 30 juni 2011 @ 07:44:30 #244
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_98854853
Timothy Derijck heeft deze week voor het eerst om de tafel gezeten met FC Utrecht. De Domstedelingen geven de verdediger van ADO Den Haag bedenktijd om over de gedane aanbieding te beslissen. Derijck leek eerst met zijn huidige werkgever in gesprek te willen gaan, maar de Hagenaars deden hem nog geen nieuwe aanbieding. Inmiddels lijkt de voorkeur van de Belg uit te gaan naar een transfer richting de Domstad.

Knopen doorhakken doet hij echter nog niet. "Er zijn een paar clubs in mij geïnteresseerd, maar FC Utrecht heeft zeker een voorsprong na het positieve gesprek dat we hebben gevoerd", aldus Derijck in De Telegraaf.

ADO Den Haag zou een vertrek van Derijck op dit moment niet kunnen tegenhouden. De aanvoerder heeft in zijn contract een gelimiteerde transfersom van 750.000 euro. Utrecht heeft al aangegeven bereid te zijn dat bedrag te willen betalen.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_98854896
Derijck is meer dan welkom. Hopelijk komt het snel rond.
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:30:11 #246
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_98855320
FC Utrecht is een dag na het vertrek van Dries Mertens en Kevin Strootman druk bezig geweest met de invulling van de selectie. Daarbij heeft technisch directeur Foeke Booy vier spelers op het oog. Met Timothy Derijck (ADO Den Haag) werd al een positief gesprek gevoerd, terwijl ook Geert-Arend Roorda (sc Heerenveen) en Utrecht elkaar wel zien zitten. De middenvelder wil echter eerst de komende weken in Friesland nog afwachten.

Daarnaast richt Utrecht haar pijlen op Steve De Ridder (De Graafschap), die ook in de belangstelling van AZ en Zulte Waregem staat, en Jens Toornstra (ADO Den Haag). Volgens De Telegraaf hebben de twee spelers aangegeven open te staan voor een vertrek naar de Domstad.

Wat betreft Derijck heeft FC Utrecht genoeg aan 750.000 euro. Voor de andere drie spelers zal de club nog met ADO, De Graafschap en Heerenveen om de tafel moeten.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:39:57 #247
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_98855458
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 07:51 schreef Absurditeit het volgende:
Derijck is meer dan welkom. Hopelijk komt het snel rond.
Hopelijk van de week afgerond, dan snel verder met de rest van het lijstje.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_98855474
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:51 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

als utrecht 5e wordt, krijg je 2 kratten bier van me...als ze onder de 7e plek eindigen, ik 2 van jou...ok?
Andersom :P
pi_98855479
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:46 schreef farscapevr8 het volgende:
tuurlijk wel @omni
ok, deal? :)
pi_98855579
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:30 schreef leeroy het volgende:
FC Utrecht is een dag na het vertrek van Dries Mertens en Kevin Strootman druk bezig geweest met de invulling van de selectie. Daarbij heeft technisch directeur Foeke Booy vier spelers op het oog. Met Timothy Derijck (ADO Den Haag) werd al een positief gesprek gevoerd, terwijl ook Geert-Arend Roorda (sc Heerenveen) en Utrecht elkaar wel zien zitten. De middenvelder wil echter eerst de komende weken in Friesland nog afwachten.

Daarnaast richt Utrecht haar pijlen op Steve De Ridder (De Graafschap), die ook in de belangstelling van AZ en Zulte Waregem staat, en Jens Toornstra (ADO Den Haag). Volgens De Telegraaf hebben de twee spelers aangegeven open te staan voor een vertrek naar de Domstad.

Wat betreft Derijck heeft FC Utrecht genoeg aan 750.000 euro. Voor de andere drie spelers zal de club nog met ADO, De Graafschap en Heerenveen om de tafel moeten.
Mooi dat ze allemaal open staan voor onze club. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98856208
Roorda is meer dan welkom, maar wat wil hij in godsnaam nog afwachten daar? Hij gaat toch niet meer onder Jans spelen. Hopelijk is het een diplomatiek antwoord en wordt hij volgende week gepresenteerd.
pi_98862497
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:41 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

ok, deal? :)
yup, lekker
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:55:51 #253
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_98867369
Derijck bijna Fc Utrecht speler?

"ADO heeft mij vóór de play-offs een voorstel gedaan, dat bod heb ik geweigerd. Daarop zouden ze met een nieuwe aanbieding komen. Daar wacht ik nog op", vertelde Derijck woensdag.

ADO reageert: "Wij zijn hier niet gelukkig mee. Wellicht is de onrust door de onzekerheid rondom John van den Brom overgeslagen naar een aantal selectiespelers. ADO Den Haag wil zich distantiëren van deze uitingen, want de realiteit van de club en haar financiële situatie moeten het belangrijkst blijven."

"Wij hebben Timothy Derijck een aanbieding gedaan binnen de mogelijkheden van de club, die door Derijck naast zich neer is gelegd. ADO Den Haag zal niet met een verhoogde aanbieding komen", aldus de verklaring op de officiële website.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_98867467
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:55 schreef leeroy het volgende:
Derijck bijna Fc Utrecht speler?

"ADO heeft mij vóór de play-offs een voorstel gedaan, dat bod heb ik geweigerd. Daarop zouden ze met een nieuwe aanbieding komen. Daar wacht ik nog op", vertelde Derijck woensdag.

ADO reageert: "Wij zijn hier niet gelukkig mee. Wellicht is de onrust door de onzekerheid rondom John van den Brom overgeslagen naar een aantal selectiespelers. ADO Den Haag wil zich distantiëren van deze uitingen, want de realiteit van de club en haar financiële situatie moeten het belangrijkst blijven."

"Wij hebben Timothy Derijck een aanbieding gedaan binnen de mogelijkheden van de club, die door Derijck naast zich neer is gelegd. ADO Den Haag zal niet met een verhoogde aanbieding komen", aldus de verklaring op de officiële website.
Of Vitessenaar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98871500
quote:
ADO Den Haag-verdediger Timothy Derijck heeft bedenktijd gekregen van FC Utrecht om te beslissen over een aanbieding van de Utrechtse club. Derijck zat deze week om de tafel met een delegatie van FC Utrecht en sprak onder meer met trainer Erwin Koeman.

,,Er zijn een paar clubs in mij geïnteresseerd, maar FC Utrecht heeft zeker een voorsprong na het positieve gesprek dat we hebben gevoerd”, aldus de Belg. ADO Den Haag gaf toestemming voor het gesprek, nadat FC Utrecht had aangegeven akkoord te gaan met de in het contract van Derijck vastgelegde afkoopsom van 750.000 euro.

Ook Jens Toornstra, Geert Arend Roorda en Steve de Ridder – de andere drie spelers, waarvoor FC Utrecht in de markt is – hebben aangegeven open te staan voor een transfer naar FC Utrecht. Bij deze geplande transfers zal de club uit de domstad eerst overeenstemming moeten bereiken met respectievelijk ADO Den Haag, SC Heerenveen en De Graafschap over een afkoopsom.
Uitlatingen van spelers etc. zeggen niet altijd alles, maar ik denk dat het er goed uitziet voor de FC. Ik hoop ook heel erg dat Toornstra komt.
pi_98871911
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:47 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Uitlatingen van spelers etc. zeggen niet altijd alles, maar ik denk dat het er goed uitziet voor de FC. Ik hoop ook heel erg dat Toornstra komt.
Derijck komt iig niet.

quote:
UTRECHT - FC Utrecht ziet af van het aantrekken van Timothy Derijck. De verdediger van ADO Den Haag kon het niet met FC Utrecht eens worden over het salaris. Dat zegt technisch directeur Foeke Booy van FC utrecht.

Derijck was eerste keus van FC Utrecht als versterking voor het verdedigingscentrum. Volgens Booy is de kans dat groot dat Utrecht voor die postitie nu in het buitenland gaat kijken.

FC Utrecht is nog wel in gesprek met ADO-middenvelder Jens Toornstra, De Graafschap-aanvaller Steve de Ridder en Heerenveen-middenvelder Geert-Arend Roorda.
Schijnt 5 ton te hebben gevraagd... :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98872063
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Derijck komt iig niet.

[..]

Schijnt 5 ton te hebben gevraagd... :')
Teleurstellend. 400.000 is het plafond toch tegenwoordig? Wellicht heeft hij betere aanbiedingen achter de hand, maar 30.000 euro in de maand lijkt me heel behoorlijk voor een aardige verdediger.
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:15:13 #258
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_98872508
Wel jammer dat het niet door gaat
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_98892333
Leuk zo'n salarisplafond ;(
De betere spelers haal je daar echt niet mee binnen.
pi_98892385
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:52 schreef wortel1981 het volgende:
Leuk zo'n salarisplafond ;(
De betere spelers haal je daar echt niet mee binnen.
Zeker nu ze weten dat er vele miljoenen binnen zijn gekomen. Iedereen denkt ineens dat er wel veel te halen is nu in Utrecht. Je zult ook zien dat er onredelijke bedragen worden gevraagd voor spelers als FCU er interesse in heeft.

Al met al was het een zeer teleurstellende dag.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:51:55 #261
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98896396
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:52 schreef wortel1981 het volgende:
Leuk zo'n salarisplafond ;(
De betere spelers haal je daar echt niet mee binnen.
Ons plafond is hoog genoeg hoor.

Of wil je aardige verdedigers als Derijck al meer gaan bieden?
Wat moet je dan in godsnaam gaan betalen aan een nieuwe smaakmaker a la Mertens ? 1 miljoen?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98896669
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:52 schreef wortel1981 het volgende:
Leuk zo'n salarisplafond ;(
De betere spelers haal je daar echt niet mee binnen.
Voor zo'n Derijck is het helemaal niet waard om het salarisplafond te verleggen. Als je nu de nieuwe Romario zou binnen halen is het uiteraard een ander verhaal, maar een verdedigertje uit België... Nee, liever niet. Goed gehandeld van de FC.
pi_98902531
haha Derijck rekende zich RIJK :')

Hij moet niet vergeten dat hij bij een, normaliter, degradatiekandidaat speelt. Leuk dat ze een goed seizoen hadden, maar de komende 15 jaar wordt het weer janken met de pet op daar. Dan kan je een goede stap maken naar Utreg, en dan heb je een grote waffel en absurde eisen. Voor dat geld had je Cornelisse ook kunnen houden..
pi_98905413
quote:
Ons plafond is hoog genoeg hoor.
Dat denk ik niet. Clubs als Ado en bijvoorbeeld vitesse kunnen dit ook betalen en misschien nog wel meer.
Waarom zouden ze dan naar Utrecht gaan? Europees voetbal hebben we ook niet.
pi_98905580
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:18 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Clubs als Ado en bijvoorbeeld vitesse kunnen dit ook betalen en misschien nog wel meer.
Waarom zouden ze dan naar Utrecht gaan? Europees voetbal hebben we ook niet.
Ado betaald geen 5 ton, van zijn leven niet.
pi_98908061
hehehehe ado dat 5 ton zou kunnen betalen lol
pi_98908105
en trouwens oprotten met een hoger salarisplafond, als je dat toelaat ben je binnen de korste keren een club waar spelers alleen maar knaken willen verdienen en voetbal ze geen reet uitmaakt
pi_98908736
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:19 schreef farscapevr8 het volgende:
en trouwens oprotten met een hoger salarisplafond, als je dat toelaat ben je binnen de korste keren een club waar spelers alleen maar knaken willen verdienen en voetbal ze geen reet uitmaakt
Ofwel: Vitesse :')
pi_98909090
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:19 schreef farscapevr8 het volgende:
en trouwens oprotten met een hoger salarisplafond,
Salarisplafond is prima, maar 4 ton is niet reeel in mijn ogen, zo word je nooit de topclub die van Seumeren wil zijn. Waarom zou een speler voor Fc Utrecht kiezen? voor de sfeer? voor het leuke voetbal? voor het mooie stadion?
Uiteindelijk gaat het gewoon om de knaken en als hij ergens anders meer kan verdienen dan gaat hij daar heen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:45:34 #270
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98909361
Is Aissatti niets voor jullie?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_98910300
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Catch22- het volgende:
Is Aissatti niets voor jullie?
Die knakker wil geloof ik 800.000 euro verdienen. Hoewel hij een 'Utrechter' is, vind ik hem ook eigenlijk niet zo bij de FC passen.
pi_98911524
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Catch22- het volgende:
Is Aissatti niets voor jullie?
Nee laat maar. Eeuwig talent.
pi_98912123
bod op de ridder afgewezen
pi_98914717
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:40 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Salarisplafond is prima, maar 4 ton is niet reeel in mijn ogen, zo word je nooit de topclub die van Seumeren wil zijn. Waarom zou een speler voor Fc Utrecht kiezen? voor de sfeer? voor het leuke voetbal? voor het mooie stadion?
Uiteindelijk gaat het gewoon om de knaken en als hij ergens anders meer kan verdienen dan gaat hij daar heen.
spelers die bij een club spelen die rond plek 5 hoopt te komen hoeven niet meer te verdienen imo

wil je verder omhoog zal je wel moeten betalen ja
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:56:06 #275
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98925298
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:40 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Salarisplafond is prima, maar 4 ton is niet reeel in mijn ogen, zo word je nooit de topclub die van Seumeren wil zijn. Waarom zou een speler voor Fc Utrecht kiezen? voor de sfeer? voor het leuke voetbal? voor het mooie stadion?
Uiteindelijk gaat het gewoon om de knaken en als hij ergens anders meer kan verdienen dan gaat hij daar heen.
Ik neem aan dat een een echte klassespeler echt wel boven dat plafond zal uit komen, maar een aardige verdediger moet je natuurlijk nooit enorm veel gaan betalen, die moet je zelfs het liefste gewoon zelf opleiden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:08:51 #276
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_98925798
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:39 schreef AchmedJan het volgende:
bod op de ridder afgewezen
Andere clubs weten nu ook dat FC Utrecht wel wat geld te besteden heeft..
:-)
pi_98941249
Vanmiddag gaat het weer ouderwets los in De Meern.
pi_98947773
Die oefenwedstrijd tegen Malaga is trouwens bij JSV in Nieuwegein. Ze weten dat ze het stadion toch niet vol krijgen haha :')

Shirt trouwens zonder sponsor gevonden, voor de liefhebbers te koop bij sporthuis henk temming:

Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:34:40 #279
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98958577
Dat ziet er niet goed uit... :N
Look behind you! It's your ass!
  maandag 4 juli 2011 @ 12:09:40 #280
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99016304
Ik ben bang dat er helemaal niks komt. -O-
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_99016598
Tuurlijk wel. Er wordt gewoon even slim gedaan. Het verwachtte gebeurde namelijk: spelers en clubs willen gelijk de hoofdprijs. En dat gaan we natuurlijk niet doen :)

Kwestie van tijd, moet nu even rustig orienteren. Er komen nog zat versterkingen, wacht maar af. Ik reken op 4 nieuwe basisspelers nog in deze periode en misschien wat voor de breedte.
  maandag 4 juli 2011 @ 13:14:06 #282
313438 LukaLaban
The Professional
pi_99018393
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:18 schreef Tha_Duck het volgende:
Tuurlijk wel. Er wordt gewoon even slim gedaan. Het verwachtte gebeurde namelijk: spelers en clubs willen gelijk de hoofdprijs. En dat gaan we natuurlijk niet doen :)

Kwestie van tijd, moet nu even rustig orienteren. Er komen nog zat versterkingen, wacht maar af. Ik reken op 4 nieuwe basisspelers nog in deze periode en misschien wat voor de breedte.
Juist, niet gelijk in paniek raken. Hoop dat Koeman ook nog wat kan netwerken, als bondscoach van Hongarije zal hij toch ook nog wel 1 of 2 talenten kennen?
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
  maandag 4 juli 2011 @ 13:18:34 #283
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_99018561
Ik vind het sowieso raar dat Utrecht zo op straat gooit in welke spelers ze geïnteresseerd zijn, zo drijf je de prijs alleen maar op.
:-)
pi_99020228
Ach, je houdt het toch niet geheim.

Maar vind het signaal wat ze afgeven met bv Derijck prachtig. Die dacht even snel te scoren, en kreeg hem heel snel en heel hard retour :D Dat lekker uitgemeten in de media, en hopelijk snappen nu gelijk wat spelers/clubs dat ze niet moeten komen om rijk te worden als middelmatige voetballer.
  maandag 4 juli 2011 @ 19:46:47 #285
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99033883
Utrecht heeft zich nu ook gemeld voor Wesley Verhoek, staat op de officiële site...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99033952
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Utrecht heeft zich nu ook gemeld voor Wesley Verhoek, staat op de officiële site...
Ik vraag me wel af waarom ze constant lopen te melden in wie ze geinteresseerd etc. zijn. Wat voor een belang heb je daar in deze fase bij?
  maandag 4 juli 2011 @ 19:51:02 #287
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99034032
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af waarom ze constant lopen te melden in wie ze geinteresseerd etc. zijn. Wat voor een belang heb je daar in deze fase bij?
Dat vraag ik me ook af, het enige dat ik me kan bedenken is dat ze het doen omdat er onrust heerst onder veel supporters, maar of je daarmee rekening moet gaan houden tijdens onderhandelingen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99034162
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af, het enige dat ik me kan bedenken is dat ze het doen omdat er onrust heerst onder veel supporters, maar of je daarmee rekening moet gaan houden tijdens onderhandelingen...
Inderdaad. En bovendien zijn er meer clubs in hem geinteresseerd en weet Ado dat FCU geld heeft. De kans is vrij groot dat het alsnog niet wordt en je moet mensen ook niet te vaak blij maken met een dode mus. Veel supporters voelen zich al snel bedonderd.
pi_99035850
Het is komkommertijd... Ze moeten toch iets posten :)
  maandag 4 juli 2011 @ 20:39:09 #290
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99036092
Toch ga je ook weer dromen na zo'n bericht, stel je voor...

Oar--Demouge--Verhoek

Asare-Toornstra-Martensson/Roorda

Zullo-Wuytens-Nieuw-Markiet/vd Maarel/Nieuw

Vorm
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99036288
Je vergeet Mulenga in je plaatje.
  maandag 4 juli 2011 @ 20:53:50 #292
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99036853
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Je vergeet Mulenga in je plaatje.
Beetje een dilemma, Frank is ook cult.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99036911
Frank moet in de spits. Buiten discussie.

Maar ipv Oar zou ik Mulenga liever zien.
  maandag 4 juli 2011 @ 21:51:29 #294
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99040366
Duplan zie ik het liefste op rechts.
Hij moet wel wat op zijn afronding trainen.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_99041882
Owjah, die loopt er ook nog rond :D
pi_99048365
Als je aan het eind van de rit met Frank moet beginnen aan de competitie is er toch iets grondig mis gegaan.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:42:12 #297
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_99049463
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:14 schreef Absurditeit het volgende:
Als je aan het eind van de rit met Frank moet beginnen aan de competitie is er toch iets grondig mis gegaan.
Mulenga in de spits is de beste optie lijkt mij
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:00:29 #298
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99054179
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:14 schreef Absurditeit het volgende:
Als je aan het eind van de rit met Frank moet beginnen aan de competitie is er toch iets grondig mis gegaan.
Hoezo ?

Ik denk dat Demouge met goede aanvoer ook 15 doelpunten kan maken.

Maar wees gerust, als we ougie moeten geloven komt er nadat de belangrijkste posities zijn gevuld (rechtermiddenvelder, controleur, verdediger, buitenspeler) misschien ook nog wel een extra spits.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:47:35 #299
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99056535
quote:
Gerndt en Nilsson 'erg interessant' voor FC Utrecht
05/07/2011 10:32

FC Utrecht wil op korte termijn de selectie weer op orde brengen. Afgezien van de belangstelling voor de ADO Den Haag-spelers Jens Toornstra en Wesley Verhoek volgt technisch directeur Foeke Booy daarbij de verrichtingen van de Zweden Alexander Gerndt (foto) en Marcus Nilsson op de voet.

'Het liefst halen we Nederlandse spelers, maar dan moeten ze wel betaalbaar zijn, anders kijken we in het buitenland', zegt Booy deze week in Voetbal International. FC Utrecht heeft daarbij het vizier onder meer gericht op Scandinavië.

Naast GAIS-middenvelder Johan Mårtensson, op wie Utrecht al eerder het oog liet vallen, zijn Gerndt en Nilsson potentiële versterkingen, zo bevestigde Booy tegen het Zweedse fotbollskanalen.se. 'We kijken naar veel spelers, maar deze twee zijn erg interessant. We zijn op zoek naar spelers die een volgende stap kunnen maken en beiden maakten een goede indruk.'

Booy was maandag aanwezig bij het duel dat de twee Zweden met Helsingborg IF afwerkten tegen Djurgården IF (1-1). Hij zag Gerndt in de zeventigste minuut de gelijkmaker voor zijn rekening nemen. De 25-jarige aanvaller was in mei ook in beeld bij Feyenoord.

Nilsson gaf eerder aan klaar te zijn deze zomer te verkassen. De 23-jarige verdediger is nog onwetend over de belangstelling van FC Utrecht. 'Ik weet van niets, maar de Nederlandse competitie is interessant. Veel Zweedse spelers hebben die stap gemaakt.'
vi.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99056558
"Amoah Amoah je moeder heeft...."

:')
pi_99056564
En ik knal dit topic... DICHT!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')