abonnement Unibet Coolblue
pi_98266900
Goed, die fototrips gaan niet door. Ik heb net de algemene voorwaarden gelezen :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:23:25 #277
63722 z80
I fink you freaky
pi_98267902
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm.....ik vind een toffe fotografie-vakantie :9 Of eigenlijk twee :X Eentje naar de Moab-woestijn in Utah en eentje naar een UNESCO-park in Turkije wat er ook wel errug tof uit ziet. Trips georganiseerd door Marsel van Oosten :9
de Moab-woestijn valt tegen. wel aardig om gezien te hebben maar meer ook niet.
er zijn daar wel mooie parken in de buurt (lees op enige honderden kilometers)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_98268025
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef z80 het volgende:

[..]

de Moab-woestijn valt tegen. wel aardig om gezien te hebben maar meer ook niet.
er zijn daar wel mooie parken in de buurt (lees op enige honderden kilometers)
Nee, JIJ vind het tegenvallen! De foto's die ik op de site zag en ook op internet zien er gewoon tof uit!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:30:55 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98268346
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:

Nope, helemaal niks. Ga er maandag/dinsdag maar even een belletje aan wagen, en dan ws. het formulier op de website gebruiken 8)7
Slechte zaak van ze. Ze horen op z'n minst een bevestiging van ontvangst te sturen. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:32:23 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98268436
Overigens hebben wij de TomTom afgeschaft en ingeruild voor een veel goedkopere en minstens even goede Mio.
Die we wel MioMio noemen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:35:19 #281
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98268607
quote:
6s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:32 schreef golfer het volgende:
Overigens hebben wij de TomTom afgeschaft en ingeruild voor een veel goedkopere en minstens even goede Mio.
Die we wel MioMio noemen. ;)
Die heb ik ook overwogen, beide mooie kleine apparaten. Uiteindelijk toch voor de Tom Tom gekozen die idd een paar tientjes duurder was (en kaarten van meer landen had)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_98268639
Wij rijden wel eens express verkeerd om MioMio te testen ~O>
pi_98269650
Wachten tot de minimuffins klaar zijn O+
Je moet toch iets als je alleen thuis ben, maar wie gaat ze op eten......had net besloten dat mijn vriend en ik moeten gaan afvallen hahaha
pi_98269728
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef Sarabi het volgende:
Wachten tot de minimuffins klaar zijn O+
Je moet toch iets als je alleen thuis ben, maar wie gaat ze op eten......had net besloten dat mijn vriend en ik moeten gaan afvallen hahaha
Ho :{w Je MOET niets :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98269779
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ho :{w Je MOET niets :P
Ik vind dat mijn vriend het wel moet :P en om hem zo ver te krijgen moet ik wel mee doen
Dus morgen maar een lading muffins naar mijn ouders brengen
pi_98269812
En ik ben onrustig dus ik moet wel iets doen....vervelend gevoel is dat
pi_98269851
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind dat mijn vriend het wel moet :P en om hem zo ver te krijgen moet ik wel mee doen
:D _O- Persoon he....denk ik dat dit niet de meest handige aanpak is :P Mijn ex vond ook dat ik af moest vallen! Ik werd alleen maar zwaarder :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98269863
Moet je vriend ook afvallen? :o Geen muffins meer voor hem dus -O- Arme jongen.

Ik ga slapen :W Seizoen 3 van Dexter afgekeken *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98269910
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D _O- Persoon he....denk ik dat dit niet de meest handige aanpak is :P Mijn ex vond ook dat ik af moest vallen! Ik werd alleen maar zwaarder :')
I know :) en afvallen hoeft nog geeneens maar we moeten wel weer even gezonder gaan leven
We zijn beide erg veel afgevallen en gezonder gaan leven dus zonde om dat nu weer te laten verslapen in deze nieuwe fase in ons leven
pi_98269961
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

I know :) en afvallen hoeft nog geeneens maar we moeten wel weer even gezonder gaan leven
We zijn beide erg veel afgevallen en gezonder gaan leven dus zonde om dat nu weer te laten verslapen in deze nieuwe fase in ons leven
Ah ja :D MAar dat is compleet je eigen inzet he ;) Kwestie van gezond koken 's avonds en weinig snacks in huis en vooral geen muffins bakken :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98269967
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef Sarabi het volgende:

I know :) en afvallen hoeft nog geeneens maar we moeten wel weer even gezonder gaan leven
We zijn beide erg veel afgevallen en gezonder gaan leven dus zonde om dat nu weer te laten verslapen in deze nieuwe fase in ons leven
Nou ja, goed om aan de rem te trekken, want samenwonen gaat vaak gepaard met aankomen.

^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98269982
quote:
12s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef Isabeau het volgende:
Moet je vriend ook afvallen? :o Geen muffins meer voor hem dus -O- Arme jongen.

Ik ga slapen :W Seizoen 3 van Dexter afgekeken *O*
Hij is in de afgelopen 4 maanden volgens mij wel 5 kilo aangekomen dus hij moet in ieder geval weer even een ander ritme zien te vinden :)
Voor ons allebei een muffin en de rest breng ik morgenvroeg weg :D ga ik andere mensen mee lastig vallen
Jammer dat ik niet genoeg heb voor onze vrienden die morgenavond komen BBQen anders had ik ze daarvoor bewaard
pi_98270067
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah ja :D MAar dat is compleet je eigen inzet he ;) Kwestie van gezond koken 's avonds en weinig snacks in huis en vooral geen muffins bakken :P
Ja okay die muffins waren niet heel handig :D
Maar echt snacken of snoepen doen we niet, ik denk dat het vooral het alcoholgebruik is geweest de afgelopen maanden, wat nu dus ook stopt
Als ik kook is het sowieso gezond en niet gigantisch veel, maar vriendlief is nogal van de grote hoeveelheden maken (en opeten)

We gaan gewoon meer sporten :Y en nee dat bedoel ik niet zo :P
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:48:50 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98272733
Zo, even gezellig de friteuse aangezet voor een Van Dobben kalfskroket en bitterbal en voor B. een paar AH-kaasbitterballetjes. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98273148
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:59 schreef Isabeau het volgende:

Nou ja, goed om aan de rem te trekken, want samenwonen gaat vaak gepaard met aankomen.

^O^
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
Zo, even gezellig de friteuse aangezet voor een Van Dobben kalfskroket en bitterbal en voor B. een paar AH-kaasbitterballetjes. :9
:D
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:27:07 #296
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98274685
*burb*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98275148
was super gezellig en lekkere thaise curry's van mn zus :)
en op de terugweg met zusje een heel leuk en open gesprek gehad; ze vertelde dat ze ontmaagd werd een paar dagen geleden op vakantie en vertelde veel. toen hebben we heel leuk en losjes gepraat over mannen, seks en gelachen om mijn ontmaagding (die was ook wel grappig). nog nooit zo'n gesprek gehad met haar maar erg leuk O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98275297
klinkt heerlijk B&G die snacks. ik lig al, wilde nog een muffin nemen maar toch niet gedaan want 2x warm gegeten vandaag.
Sarabi; gewoon idd minder proberen te snoepen en samen bewegen is leuk, misschien een idee :). in ieder geval veel succes en geniet nog maar lekker van je zelfgebakken muffins ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:40:23 #299
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98275339
Hoe was je ontmaagding dan FF?
Confidence through competence
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:41:25 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98275399
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
was super gezellig en lekkere thaise curry's van mn zus :)
en op de terugweg met zusje een heel leuk en open gesprek gehad; ze vertelde dat ze ontmaagd werd een paar dagen geleden op vakantie en vertelde veel. toen hebben we heel leuk en losjes gepraat over mannen, seks en gelachen om mijn ontmaagding (die was ook wel grappig). nog nooit zo'n gesprek gehad met haar maar erg leuk O+
Door een Bulgaar?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')