abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 juni 2011 @ 23:05:34 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_98182136
http://www.groenrechtsnederland.nl/



quote:
UTRECHT - Het Utrechtse raadslid René Kuijper is uit de partij Trots op Nederland van Rita Verdonk gestapt. Hij gaat verder als raadslid van de door hem opgerichte partij Groen Rechts Nederland. Dat meldt hij in een persbericht.

In het persbericht stelt Kuijper, dat de partij van Rita Verdonk wordt beheerst door interne strubbelingen en ruzies. Hij denkt dat Rita Verdonk het heeft opgegeven. Daarom wil de 23-jarige student staatsinrichting verder met de kleine partij, die groene politiek en liberale en conservatieve elementen wil combineren.

Kuijper was het enige raadslid van TON in Utrecht en nam pas begin april het stokje over de Paul Werenstein. Die gaf zijn zetel op omdat hij het raadslidmaatschap niet kon combineren met zijn functie als politieman.

AD VERDONK
TROTS had na de verkiezing veel moeite om een raadslid aan te wijzen. Uiteindelijk werd ervoor gekozen om de nummer 6, Paul Werenstein, als raadslid aan te stellen. Ad Verdonk, de broer van Rita, werd aangesteld als fractiemedewerker en is daardoor nauw betrokken bij de Utrechtse gemeentepolitiek.

Volgens Kuijper is het de vijfde keer dat een TON-raadslid uit de fractie stapt. In de regio heeft Trots op Nederland alleen nog een raadslid in Nieuwegein.

De nieuw partij Groen Rechts Nederland is niet dezelfde partij die onder de naam Groen Rechts in 1997 werd opgericht. Groen Rechts Nederland overweegt om bij de volgende raadsverkiezingen in meer Utrechtse gemeenten actief te worden.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/367419
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_98182306
Gaat vast een groot succes worden...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:09:31 #3
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98182389
Och, soort partij voor de duurzaamheid
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_98182427
"Het Utrechtse raadslid René Kuijper is uit de partij Trots op Nederland", hier stopte ik met lezen.
Failure is success if we learn from it.
pi_98182578
quote:
*Alle docenten moeten meer verdienen. Het vaak zware maar eervolle beroep van docentschap moet meer waardering krijgen!
*Schooluitval moet harder worden bestreden. Ouders korten op kinderbijslag wanneer de kinderen spijbelen.
*Verplichte schooltuineducatie op elke school.
*In het onderwijs meer aandacht voor geschiedenis en cultuur.
*Meer diversiteit in opleidingen
*Geen islamitische scholen meer erbij. Zij werken de integratie tegen.
Meer geschiedenis en cultuur? Wat dacht je van meer wiskundige? :')
Geen Islamitische scholen erbij, de huidige (volgens hem niet 'werkende') mogen blijven? Sluit dan alle. :')
Failure is success if we learn from it.
pi_98182912
Ik verwacht hier ook niet veel van, maar het is misschien niet eens zo onaardig dat 'groen', al is het maar als gedachtenexpiriment, gekoppeld wordt aan 'rechts'. Niet als in een ontnemen van 'links', maar als een overnemen; uiteindelijk heeft ieder mens wel ergens een beetje groen in zijn hart.
pi_98183038
quote:
* Voor een boerkaverbod
* Hoofddoekjes verbod voor ambtenaren
*Immigratie voor allochtonen uit niet Westerse landen stopzetten.
*Inburgeraars gaan hun inburgering zelf betalen. Zonder inburgering diploma geen bijstandsuitkering
*Elke veroordeling van een nieuwkomer binnen de eerste vier jaar is reden tot uiteenzetting naar land van herkomst.
*Afschaffen artikel over godslastering
*Opleggen van de eed wordt afgeschaft.
Meer volgt snel......
1. Moeilijk.
2. Godsdienstvrijheid anyone?
3. Volgens mij was discriminatie in NL verboden?
4. Een vluchteling die alles zelf moet betalen? :')
5. Onderscheidt maken tussen NL'er en NIET-NL'er. Wat gebeurt er daarnaast bij een onterechte veroordeling? He Mo, sorry ons fout, kan gebeuren.
6. Mwah, ik zie 't liever niet gebeuren maar ik begrijp z'n standpunt (i.t.t. alle andere standpunten)
7. Zal wel
8. Meer? Nee dank je!

:')

[ Bericht 0% gewijzigd door VeniVidiViciV op 15-06-2011 00:18:37 ]
Failure is success if we learn from it.
pi_98183124
Graflelijke logo:



Zo, dat was mijn bijdrage aan dit topic. Veel plezier.
Failure is success if we learn from it.
pi_98183190
1 reactie op zijn standpunten: :')
pi_98183216
Wel begrijpelijk. Die jongen had geen enkel partijkader behalve de ideeen van tante Rita die volgens mij met haar hoofd totaal ergens anders zit. Hij stond er helemaal alleen voor. Groen Rechts is wel iets om in de gaten te houden trouwens.
pi_98183402
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:23 schreef Thomas B. het volgende:
Wel begrijpelijk. Die jongen had geen enkel partijkader behalve de ideeen van tante Rita die volgens mij met haar hoofd totaal ergens anders zit. Hij stond er helemaal alleen voor. Groen Rechts is wel iets om in de gaten te houden trouwens.
Ga dan naar D66 en niet naar TON.
Failure is success if we learn from it.
pi_98183499
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:26 schreef VeniVidiViciV het volgende:

[..]

Ga dan naar D66 en niet naar TON.
D66 herken ik niet echt in die standpunten. Wat bedoel je precies?
pi_98183958
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:29 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

D66 herken ik niet echt in die standpunten. Wat bedoel je precies?
Dat ik je nooit serieus zal nemen als (ex-)lid van TON. :)
Failure is success if we learn from it.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:42:03 #14
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98184050
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:39 schreef VeniVidiViciV het volgende:

[..]

Dat ik je nooit serieus zal nemen als (ex-)lid van TON. :)
Maar de hamvraag is, zou je een ex-lid serieuzer nemen dan een lid? :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_98184181
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:42 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Maar de hamvraag is, zou je een ex-lid serieuzer nemen dan een lid? :P
Nee, het idee dat TON een partij was waar je toentertijd het meest bij paste, maakt me misselijk.
Failure is success if we learn from it.
pi_98184264
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:39 schreef VeniVidiViciV het volgende:

[..]

Dat ik je nooit serieus zal nemen als (ex-)lid van TON. :)
Als actief lid van D66 zal ik maar even doen alsof je m'n post verkeerd hebt opgevat. Met in de gaten houden bedoel ik dat het een interessante ontwikkeling is in het politieke landschap. Met de statenverkiezingen en de verkiezingen voor de EK zag je ook iemand opstaan die een dergelijk initiatief probeerde te bevorderen dus je zou kunnen stellen dat er iets broeit.

Ik lid van TON :') _O- Kon me een kleine grinnik niet onderdrukken.
pi_98184731
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:47 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Als actief lid van D66 zal ik maar even doen alsof je m'n post verkeerd hebt opgevat. Met in de gaten houden bedoel ik dat het een interessante ontwikkeling is in het politieke landschap. Met de statenverkiezingen en de verkiezingen voor de EK zag je ook iemand opstaan die een dergelijk initiatief probeerde te bevorderen dus je zou kunnen stellen dat er iets broeit.

Ik lid van TON :') _O- Kon me een kleine grinnik niet onderdrukken.
Jij hebt mij verkeerd begrepen, denk ik. Met je bedoelde ik deze meneer van GroenRechts. Zo'n intellectuele FOK!er als jij zou natuurlijk nooit op TON stemmen. ;)
Failure is success if we learn from it.
pi_98185208
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef VeniVidiViciV het volgende:

[..]

Jij hebt mij verkeerd begrepen, denk ik. Met je bedoelde ik deze meneer van GroenRechts. Zo'n intellectuele FOK!er als jij zou natuurlijk nooit op TON stemmen. ;)
Ah, goeie miscommunicatie dus :P

Maargoed, dit soort geluiden moet je gewoon even laten uitrazen. Het wordt pas echt grappig als ze een financiele onderbouwing moeten geven.
  woensdag 15 juni 2011 @ 05:33:35 #19
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98189378
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:23 schreef andre347 het volgende:
1 reactie op zijn standpunten: :')
Inderdaad. :')
Ik hoop toch echt dat hier niemand op gaat stemmen.
Die zijn er niet eens. De mensen die zo dom zijn om ook maar te overwegen hierop te stemmen, stemmen al op de PVV.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_98189381
Slap aftreksel PVV.

Wat zijn eigenlijk zijn groene punten of is het een kleur voor hem.
Gegroet
pi_98204014
Kansloos
pi_98204498
Leuke partij als je 'tegen' wilt stemmen.
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:00:49 #23
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_98220591
Geinige punten heeft ie:

Uit het hoofdstuk Duurzaamheid:

quote:
Anders dan sommige groene linkse partijen zijn wij geen voorstander van een “’groene politiestaat”.
en dan in het volgende hoofdstuk, Veiligheid:
quote:
• Zero Tolerance beleid
• Streng controleren op drugs en alcohol misbruik
• Preventief fouilleren bij grote evenementen
• Gezag politie herstellen,weg met de straatcoaches!
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:07:07 #24
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_98220901
Uniek is het idee niet, groene politiek combineren met rechtse standpunten. In Zwitserland zit bijvoorbeeld nu al de Grünliberale Partei in het parlement, en die staan nu op een % of 5 in de peilingen, ruwweg de helft van wat de linkse Grüne Partei haalt.
pi_98229786
GroenLinks is toch ook wel een redelijk liberale partij? :?

Mensen die rechts zijn in de zin van "hard straffen" ipv de liberale rechtse hoek geloven al die groene standpunten toch niet, want die vertrouwen de wetenschap niet. Zoveel Jort Kelders zijn er niet in Nederland om deze man over een kiesdrempel heen te krijgen.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_98236792
Iemand moet die mensen van de Groen Rechts Nederland website eens leren hoe het precies werkt met punten, komma's en spaties.

Maar aandacht in het onderwijs voor cultuur en geschiedenis? Ha, wat dacht je van taal en rekenen / wiskunde?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_98243719
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:00 schreef freako het volgende:
Geinige punten heeft ie:

Uit het hoofdstuk Duurzaamheid:

[..]

en dan in het volgende hoofdstuk, Veiligheid:

[..]

_O-

Als er één partij opkomt voor de rechtstaat dan is het Groenlinks wel. Een oud-TON'er is al niet serieus te nemen, maar wanneer er dan ook nog termen als "groene politiestaat" aan te pas komen dan kun je er definitief een streep doorzetten.

Overigens was Rutte voor zijn ruk naar rechts ook een Groene jongen: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)euwe-koers-VVD.dhtml
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_98244090
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:19 schreef VeniVidiViciV het volgende:

[..]
2. Godsdienstvrijheid anyone?
Scheiding van kerk en staat anyone?
pi_98258868
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:28 schreef Sofi het volgende:

[..]

Scheiding van kerk en staat anyone?
"Van scheiding van kerk en staat is sprake wanneer de kerkelijke macht en staatkundige macht niet in dezelfde handen zijn en zij geen beslissende invloed op elkaar uitoefenen."

Een hoofdoekje (wat ik overigens een kutwoord vind) als politie-agente zal geen 'kerkelijke' macht op mij kunnen uitoefenen, dus ik zie geen geen reden waarom ze geen hoofddoekje mogen dragen. 'T interesseert mij eenmaal niet hoe iemand zich kleed.
Failure is success if we learn from it.
pi_98303970
Kansloos dit. Mark Rutte koketteerde ooit ook met 'groen rechts', maar echt veel heeft het hem nooit geïnteresseerd want zodra het hem niet meer uitkwam flikkerde hij het weer overboord en nu is hij premier van een kabinet dat zich actief voorneemt zo weinig mogelijk aan het milieu te doen als de regels maar enigszins toelaten.

Blijkbaar gaan groen en rechts gewoon niet samen.
pi_98304224
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:07 schreef StormWarning het volgende:
Blijkbaar gaan groen en rechts gewoon niet samen.
Het mixt inderdaad maar matig :). Toch het verschil tussen aandacht voor de korte en lange termijn
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 19:47:11 #32
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_98305605
Haten op verdonk is al een no-no. Groen Rechts krijgt mijn steun nimmer! :(
Laffe huichelaar
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')