abonnement Unibet Coolblue
pi_98177870
Vorige topic: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 34

Wie is die acteur?
Je weet het verhaal nog, maar wat was de titel van de film ook weer?
Leuke TV-serie, maar ik kan me de titel niet herinneren....
Vraag het in dit topic!


De volgende vragen staan nog open:
quote:
9s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef BOkh30 het volgende:
Iemand misschien nog ideeën? Ik had eerder al gevraagd maar heb ze nog niet gevonden..

1.
Daar gaat ie dan. Ik heb me een ongeluk gezocht op Google en ik kan m niet vinden.

Ik zoek een Franse film over een stel verveelde jongeren in een Noord Frans dorpje. Ik heb de film een lange tijd geleden gezien en herinner me nog dat 1 van die jongens de hele tijd op een brommer rondreed. Ik weet t, t is niet veel info. Maar dat is ook de reden dat ik de film nog niet weer heb gevonden..

Toi-toi-toi

2.

Ik zoek ook nog een tweede en een derde..

nummero 2 is een wat oudere film, volgens mij een keertje heel laat op nederland 2 gezien, over een hittegolf in amerika. Volgens mij ging de film over 1 dag uit het leven van verschillende personen en gezinnen. Het was snikheet, elektriciteit was uitgevallen en in de film zit de hele tijd een voelbare spanning. Weet niet zeker of t zo is, maar volgens mij zou de wereld na die dag ook vergaan of zou er een ramp plaatsvinden...


3.
De derde is een film over t leven van een gast die een beetje ellendig is, depressie ofzo, en die gaat op een gegeven moment naar een Houseparty. T was een soort rave feest.. Toen nam hij volgens mij ook XTC. Speelt zich af in een Oostblok land of in scandinavie. De film was een beetje een kruising tussen Human Traffic en Requiem fo a Dream maar dan was het meer een onbekende film en meer filmhuis-achtig.

...

De reacties tot nu waren ze helaas niet..

Thx voor de reacties alvast
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:37 schreef spierbal het volgende:
Hee weet iemand hoe deze film heet ?

Het verhaal gaat over een man, ik weet niet zeker of hij een undercover agent was oid.
Maar hij is tijdelijk een leraar op een school in de ghetto, om en een of andere groep op te sporen.
Wat mij heel erg is bijgebleven in de film is, op een moment was de groep in een grote ruimte daarvoor was er al een vuurgevecht met hun alle maar toen ging de leraar omhoog en had door middel van een laser en spiegels net de illusie gewekt of ze allemaal onder schot werden gehouden.

Hopelijk kan iemand mij helpen dit was echt zo goeie film !
En qua verhaal lijkt het ook wel een beetje op de substitute.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:14 schreef SirShagalot het volgende:
zoek nog een film
een iets oudere ook
waar een man experimenten uitvoert voor de amerikaanse regering (iets met de zon ofzo)
en het gaat fout, maar plots (na wat geflits) is die man alleen op de wereld
of dat denkt ie toch
na tijdje komt hij nog een vrouw tegen, en daarna nog een man
en blijkbaar zijn zij nog in leven omdat op het moment van die flits ze net dood gingen
(de man pleegde net zelfmoord denk ik)
uiteindelijk moet een van hen zich opofferen om iets te vernietigen en dat doen ze door met een brandstoftruck in het gebouw (of iets anders) te rijden
het is me allemaal maar een beetje vaag
iemand?
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef Bonzoo het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die zich afspeelt in Barcelona, het gaat over een aantal personen waarvan de levens met elkaar kruisen. Wat ik me nog herinner ervan is dat een jongen seks heeft met een oudere vrouw. Die jongen werkt ook in een supermarkt volgens mij. Volgens mij is die een paar maanden geleden op de publieke omroep geweest. Alvast bedankt! :)

Ik weet niet hoe ik een nieuw deel moet openen! :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98178121
Mocht ik openstaande vragen vergeten zijn dan knal ze maar weer neer hier :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98178571
zoek nog een film
een iets oudere ook
waar een man experimenten uitvoert voor de amerikaanse regering (iets met de zon ofzo)
en het gaat fout, maar plots (na wat geflits) is die man alleen op de wereld
of dat denkt ie toch
na tijdje komt hij nog een vrouw tegen, en daarna nog een man
en blijkbaar zijn zij nog in leven omdat op het moment van die flits ze net dood gingen
(de man pleegde net zelfmoord denk ik)
uiteindelijk moet een van hen zich opofferen om iets te vernietigen en dat doen ze door met een brandstoftruck in het gebouw (of iets anders) te rijden
het is me allemaal maar een beetje vaag
iemand?

Ja dat is volgens mij Quiet Earth.
http://www.imdb.com/title/tt0089869/
Maar het is al 10 jaar terug of zo dat ik hem zag, dus het is ff uit me hoofd.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:38:32 #4
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_98180423
Ik zoek een film, het speelt zich af op een (onbewoond) eiland waar een groep mensen zijn beland. Waarschijnlijk aangespoeld of iets. Onder hen bevindt zich een moordenaar die de rest bang maakt. Volgens mij weet eerst niemand wie het is. Steeds verdwijnt er iemand en wordt dood aangetroffen. Het is een 'slechte' film in ieder geval en minstens 6 jaar oud. Genre zou komedie of thriller kunnen zijn.

Een scene kan ik nog goed herinneren, een rastaman die tennisballen met een tennisracket op de onbekende moordenaar slaat.

[ Bericht 10% gewijzigd door EvanStone op 14-06-2011 22:50:31 ]
pi_98181649
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een film, het speelt zich af op een (onbewoond) eiland waar een groep mensen zijn beland. Waarschijnlijk aangespoeld of iets. Onder hen bevindt zich een moordenaar die de rest bang maakt. Volgens mij weet eerst niemand wie het is. Steeds verdwijnt er iemand en wordt dood aangetroffen. Het is een 'slechte' film in ieder geval en minstens 6 jaar oud. Genre zou komedie of thriller kunnen zijn.

Een scene kan ik nog goed herinneren, een rastaman die tennisballen met een tennisracket op de onbekende moordenaar slaat.
I still know what you did last summer lijkt er wel een beetje op qua omschrijving..speelt zich af op een vakantieresort-eiland ofzo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98181739
Ik zoek een (kinder)serie waarvan de theme lijkt op de intro van dit nummer:
Telkens als ik dat nummer luister heb ik het gevoel dat het van een serie is ofzo, dat beginnetje :D
Money won is twice as sweet as money earned.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:04:09 #7
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_98182048
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

I still know what you did last summer lijkt er wel een beetje op qua omschrijving..speelt zich af op een vakantieresort-eiland ofzo
Het is niet I still know what you did last summer. Speelt zich wel af op een soort van tropisch vakantie-eiland, nu ik er weer over nadenk.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:09:07 #8
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_98182371
De laatste van het vorige topic is volgens mij Tapas.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:10:10 #9
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_98182422
En dat tennisballengedoe is Club Dread
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:14:02 #10
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_98182664
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
En dat tennisballengedoe is Club Dread
Ja dat is 'm. Bedankt. _O_
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:45:32 #11
242879 Onnoman
The On And Only
pi_98207898
Ik ben op zoek naar de titel van een film dat gaat over een stel oostblok ouders woonzaam in amerika, die onderzoek doen en een oplossing vinden naar de ziekte van hun zoon.

Hoe heet die film ook alweer? Ik dacht dat er een rol was neergelegd door maryl streep.. maar dat kan ook anders zijn
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:47:31 #12
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_98208014
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:45 schreef Onnoman het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film dat gaat over een stel oostblok ouders woonzaam in amerika, die onderzoek doen en een oplossing vinden naar de ziekte van hun zoon.

Hoe heet die film ook alweer? Ik dacht dat er een rol was neergelegd door maryl streep.. maar dat kan ook anders zijn
Lorenzo's Oil wellicht?
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:14:44 #13
242879 Onnoman
The On And Only
pi_98212103
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:47 schreef Frollo het volgende:

[..]

Lorenzo's Oil wellicht?
INDEED my friend!
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_98219956
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:12 schreef sffan het volgende:
zoek nog een film
een iets oudere ook
waar een man experimenten uitvoert voor de amerikaanse regering (iets met de zon ofzo)
en het gaat fout, maar plots (na wat geflits) is die man alleen op de wereld
of dat denkt ie toch
na tijdje komt hij nog een vrouw tegen, en daarna nog een man
en blijkbaar zijn zij nog in leven omdat op het moment van die flits ze net dood gingen
(de man pleegde net zelfmoord denk ik)
uiteindelijk moet een van hen zich opofferen om iets te vernietigen en dat doen ze door met een brandstoftruck in het gebouw (of iets anders) te rijden
het is me allemaal maar een beetje vaag
iemand?

Ja dat is volgens mij Quiet Earth.
http://www.imdb.com/title/tt0089869/
Maar het is al 10 jaar terug of zo dat ik hem zag, dus het is ff uit me hoofd.
dat is em!
danku
"Woah look at that dude his poo ring looms like a brown crusty donut"
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:35:01 #15
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_98238389
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:14 schreef Onnoman het volgende:

[..]

INDEED my friend!
Mooi.
pi_98308387
Mensen,

Ik zoek een film van een groep jongeren die gaat kamperen, en door iemand gefilmd word en omstebeurd gaat er iemand dood.

Het is een horror film,
Ik hoor het wel
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:55:23 #17
151199 tinoz
Alter Reality
pi_98308421
Het is een redelijk oude film.

Het is iets me trucks . volgens mij ging het over een trucker die een bepaalde waardevolle vracht naar een punt moest brengen en waarvoor zijn hele truck uitgerust werk met wapens en afweer systemen voor aanvallers .

Wat ik zo gaaf vond aan de film was het stuk dat er een hoop van die piraten ofzo aan het eind van de horizon 1 truck dachten zien aankomen en er opafsnellen om de vrachtwagen te overvallen en er ineens kei veel andere vrachtwagens achter die ene vrachtwagen uitkomen !

Als kind vond ik dat echt vet, maar weet de titel niet meer ..
Save Us From Fashion !
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:41:39 #18
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_98313709
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef dakpunne het volgende:
Mensen,

Ik zoek een film van een groep jongeren die gaat kamperen, en door iemand gefilmd word en omstebeurd gaat er iemand dood.

Het is een horror film,
Ik hoor het wel
Friday the 13th?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:31:44 #19
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_98327860
Hoi allemaal,

Ik zoek een film, daarom in dit topic dus ;) Jullie enig idee? Het is iig niet de voor de hand liggende titel wrong exit :P

Wat ik mij nog herinner is dit:
quote:
De film begint met vier jongens in een auto op weg naar een basketball wedstrijd.
Er staat een enorme file dus omdat ze op tijd willen komen nemen ze en afslag eerder.
Ze belanden in een soort achterstandswijk en zijn getuige van een moord op straat.

Hierna volgt een spannend plot omdat de getuigen gezien zijn door de moordenaar(s) en
daardoor hun leven niet meer zeker zijn
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:55:18 #20
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_98329976
Judgment Night?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:53:41 #21
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_98331860
thanks ;) kan me niet herinneren dat het zo een kutfilm was zeg :@
pi_98346685
Ik ben op zoek naar een film,

De film gaat over een oude leger commandant, die niet de opdrachten van de president uitvoerde, waardoor hij in een gevangenis werd opgesloten, speciaal voor oud soldaten

Daar wordt hij met respect door zijn mede gevangenen behandeld, alleen de gevangenis directeur is een enorme lul. In de film gaan de gevangenen een muur maken, eenmaal af, wordt de muur gesloopt. Door dit incident en andere, probeert de hoofdrolspeler te zorgen dat de directeur wordt ontslagen. Dit gaat hij doen door te zorgen dat de dat de gevangenen de controle over de gevangenis hebben. Alle gevangenen doen mee, dan komt er een soort van slagveld waarbij er een helikopter wordt neergehaald. Op het eind komt er versterking aan, en gaat de hoofdrolspeler de vlag omhoog heizen en dan wordt hij door de gevangenis directeur dood geschoten.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:59:06 #23
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_98346785
The Last Castle.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_98346837
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:55 schreef tinoz het volgende:
Het is een redelijk oude film.

Het is iets me trucks . volgens mij ging het over een trucker die een bepaalde waardevolle vracht naar een punt moest brengen en waarvoor zijn hele truck uitgerust werk met wapens en afweer systemen voor aanvallers .

Wat ik zo gaaf vond aan de film was het stuk dat er een hoop van die piraten ofzo aan het eind van de horizon 1 truck dachten zien aankomen en er opafsnellen om de vrachtwagen te overvallen en er ineens kei veel andere vrachtwagens achter die ene vrachtwagen uitkomen !

Als kind vond ik dat echt vet, maar weet de titel niet meer ..
Mad Max?
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_98346858
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Last Castle.
die zocht ik,
Thx
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:54:53 #26
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_98351647
Weet iemand hoe die film heet met een man die sochtends naar zijn werk gaat en door een overval ofzo doorslaat, hij begint met 1 geweer en heeft uiteindelijk een tas vol .
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:57:16 #27
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_98351762
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:37 schreef spierbal het volgende:
Hee weet iemand hoe deze film heet ?

Het verhaal gaat over een man, ik weet niet zeker of hij een undercover agent was oid.
Maar hij is tijdelijk een leraar op een school in de ghetto, om en een of andere groep op te sporen.
Wat mij heel erg is bijgebleven in de film is, op een moment was de groep in een grote ruimte daarvoor was er al een vuurgevecht met hun alle maar toen ging de leraar omhoog en had door middel van een laser en spiegels net de illusie gewekt of ze allemaal onder schot werden gehouden.

Hopelijk kan iemand mij helpen dit was echt zo goeie film !
En qua verhaal lijkt het ook wel een beetje op de substitute.
The substitute ?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:58:00 #28
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_98351789
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:54 schreef Bill_E het volgende:
Weet iemand hoe die film heet met een man die sochtends naar zijn werk gaat en door een overval ofzo doorslaat, hij begint met 1 geweer en heeft uiteindelijk een tas vol .
Falling Down
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:01:43 #29
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_98351953
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:58 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Falling Down
^O^ ^O^ dankje. Ga hem direct kijken :D
pi_98388784
Ik zoek een serie die in 2004 in ieder geval op tv was. Het ging over probleem jongeren die in een soort kamp zaten. Hier kregen ze les e.d. en achter elk personage zat wel een verhaal. Ik weet in ieder geval nog dat er een meisje in speelde dat Shelby heette.

Ik hoop dat iemand de naam nog weet. Thnxz in ieder geval!
  zondag 19 juni 2011 @ 22:37:37 #31
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_98391086
Higher Ground?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_98391173
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef neilpad het volgende:
Ik zoek een (kinder)serie waarvan de theme lijkt op de intro van dit nummer:
Telkens als ik dat nummer luister heb ik het gevoel dat het van een serie is ofzo, dat beginnetje :D
Niemand die dit bekend voor komt? Ook al weet je niet waar het van is...
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_98392511
quote:
5s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Higher Ground?
Jaaa dat is m inderdaad! Super bedankt!
  maandag 20 juni 2011 @ 00:02:37 #34
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_98395331
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:55 schreef tinoz het volgende:
Het is een redelijk oude film.

Het is iets me trucks . volgens mij ging het over een trucker die een bepaalde waardevolle vracht naar een punt moest brengen en waarvoor zijn hele truck uitgerust werk met wapens en afweer systemen voor aanvallers .

Wat ik zo gaaf vond aan de film was het stuk dat er een hoop van die piraten ofzo aan het eind van de horizon 1 truck dachten zien aankomen en er opafsnellen om de vrachtwagen te overvallen en er ineens kei veel andere vrachtwagens achter die ene vrachtwagen uitkomen !

Als kind vond ik dat echt vet, maar weet de titel niet meer ..
Thunder Run ?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:53:31 #35
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98471468
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:37 schreef spierbal het volgende:
Hee weet iemand hoe deze film heet ?

Het verhaal gaat over een man, ik weet niet zeker of hij een undercover agent was oid.
Maar hij is tijdelijk een leraar op een school in de ghetto, om en een of andere groep op te sporen.
Wat mij heel erg is bijgebleven in de film is, op een moment was de groep in een grote ruimte daarvoor was er al een vuurgevecht met hun alle maar toen ging de leraar omhoog en had door middel van een laser en spiegels net de illusie gewekt of ze allemaal onder schot werden gehouden.

Hopelijk kan iemand mij helpen dit was echt zo goeie film !
En qua verhaal lijkt het ook wel een beetje op de substitute.
Is dat niet The Principal met James Belushi? http://www.imdb.com/title/tt0093780/

Ik ben zelf ook op zoek naar een film. Ik weet er niet veel meer van, want het is lang geleden. Het was een komedie in de stijl van American Pie en ze waren in zo'n ski-oord meende ik. 's nachts gingen ze ook van de piste af allemaal en een beetje ouwehoeren. Het is een film uit de jaren 90 denk ik.

Hele vage omschrijving, maar misschien komt het iemand bekend voor? :P
Bedankt Hans.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:00:23 #36
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_98471750
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:53 schreef bascross het volgende:

[..]

Is dat niet The Principal met James Belushi? http://www.imdb.com/title/tt0093780/

Ik ben zelf ook op zoek naar een film. Ik weet er niet veel meer van, want het is lang geleden. Het was een komedie in de stijl van American Pie en ze waren in zo'n ski-oord meende ik. 's nachts gingen ze ook van de piste af allemaal en een beetje ouwehoeren. Het is een film uit de jaren 90 denk ik.

Hele vage omschrijving, maar misschien komt het iemand bekend voor? :P
In American Pie: The Book Of Love gaan ze op ski reis...
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:03:25 #37
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98471871
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:00 schreef The_Dean het volgende:

[..]

In American Pie: The Book Of Love gaan ze op ski reis...
Nee helaas die is het niet, is zeker 10 jaar ouder. Ik vermoed 1995-1999.
Bedankt Hans.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:07:49 #38
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_98472031
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:29:57 #39
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98472879
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:07 schreef The_Dean het volgende:
Misschien zit hij hier bij?
http://www.skiingthebackc(...)s/Classic_Ski_Movies
Volgens mij is het deze: Out Cold. Bedankt. _O_

2001 trouwens, zou best kunnen. Ik zat er niet ver naast. :P
Bedankt Hans.
pi_98491912
Een getrouwd echtpaar komen te wonen in een huis, maar ze wonen daar niet alleen.
Op de bovenste verdieping woont een oud onschuldig vrouwtje.
Maar al gauw komen ze erachter dat ze niet zo onschuldig is als ze lijkt.
Het gaat zelfs zo ver dat ze een moordenaar inhuren om haar te vermoorden.

Dit is een comedy films volgens mijn.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
pi_98492344
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:03 schreef Jurrick het volgende:
Een getrouwd echtpaar komen te wonen in een huis, maar ze wonen daar niet alleen.
Op de bovenste verdieping woont een oud onschuldig vrouwtje.
Maar al gauw komen ze erachter dat ze niet zo onschuldig is als ze lijkt.
Het gaat zelfs zo ver dat ze een moordenaar inhuren om haar te vermoorden.

Dit is een comedy films volgens mijn.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
The Ladykillers
http://www.imdb.com/title/tt0335245/
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:23:33 #42
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98492882
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

The Ladykillers
http://www.imdb.com/title/tt0335245/
Of Duplex http://www.imdb.com/title/tt0266489/
Bedankt Hans.
pi_98532898
Hoi ik zoek een film.

Het waren 3 of 4 verschillende verhaaltjes.
Ik dacht zelf aan 'Twilightzone the movie' , maar dat lijkt hem toch niet te zijn.
Misschien Tales of the crypt of soortgelijke films ?
Als iemand het weet, hoor ik het graag !

Ok hier is het verhaal.
Het segment wat ik nog weet (spannendste vond ?) was denk ik het laatste.

Een groepje jongeren ging zwemmen op een meer met een vlot in het midden.
Daar kan je dan op uitrusten/zonnen.
Dan blijkt er een olie achtige vlek te zijn die ze steeds aanvalt als ze weer in het water gaan.
Ongetwijfeld gaan er een aantal 'dood'.
Een scene (uit mijn jeugd dus) staat me nog bij.
Als 1 van de jongens wat 'probeert' bij 1 van de slapende meisjes op het vlot (ze durven er niet af),
wordt ook zij door het vlot getrokken en 'dood'.
Uiteindelijk weet hij te ontsnappen..... of toch niet ?
;)
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:41:21 #44
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_98533032
Dat is Creepshow 2 en dat verhaal heet The Raft.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_98533629
Een andere film die ik zoek.

Ook jaren 80.
Het is heel erg vaag wat ik nog weet.
Ik was (net als die hierboven) nog vrij jong toen...
Soms schiet er wel eens wat ouds binnen hier .
:)

Een groepje jongeren breken in in een mortuarium.
(zo'n ding met van die stenen platen in de muur waar urnen of kisten achter zitten)
Ze doen dat om een feestje of zo te houden.
Op een bepaald moment (uiteraard) komen ze tot leven en krijg je een beetje horror achtige film.
Dan proberen ze natuurlijk te ontsnappen/overleven en zo.
Het speelt zich dan grotendeels in dat mortuarium af.

O ik weet nog vaag iets van een auto die door een spiegelende tunnel rijd.
Dat is volgens mij die tunnel bij Los Angeles die je zo vaak ziet in films.
(allemaal hele kleine spiegelende tegeltjes)
Dus het kan zijn dat het zich daar afspeelt, hoewel het net zo goed gewoon een toevallig shot is die puur toevallig LA is.

Ik hoor graag of iemand dat weet hoe die film heet.
'Toen' kwam hij vrij regelmatig op tv, maar al 20 jaar niet gezien of zo !
pi_98533763
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is Creepshow 2 en dat verhaal heet The Raft.
Damn dat was snel !
Ja verrek, nu je het zegt denk ik dat je gelijk hebt.
Zat er toevallig ook een comic in tussen de verhalen ?
(schiet me te binnen ivm de titel)
pi_98534842
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:55 schreef tinoz het volgende:
Het is een redelijk oude film.

Het is iets me trucks . volgens mij ging het over een trucker die een bepaalde waardevolle vracht naar een punt moest brengen en waarvoor zijn hele truck uitgerust werk met wapens en afweer systemen voor aanvallers .

Wat ik zo gaaf vond aan de film was het stuk dat er een hoop van die piraten ofzo aan het eind van de horizon 1 truck dachten zien aankomen en er opafsnellen om de vrachtwagen te overvallen en er ineens kei veel andere vrachtwagens achter die ene vrachtwagen uitkomen !

Als kind vond ik dat echt vet, maar weet de titel niet meer ..
Convoy
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:16:06 #48
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_98535700
Convoy dacht ik ook voor 2e gedeelte, 1e is precies Mad Max 2.
Mens sana in corpore sano
pi_98538432
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef sffan het volgende:
Een andere film die ik zoek.

Ook jaren 80.
Het is heel erg vaag wat ik nog weet.
Ik was (net als die hierboven) nog vrij jong toen...
Soms schiet er wel eens wat ouds binnen hier .
:)

Een groepje jongeren breken in in een mortuarium.
(zo'n ding met van die stenen platen in de muur waar urnen of kisten achter zitten)
Ze doen dat om een feestje of zo te houden.
Op een bepaald moment (uiteraard) komen ze tot leven en krijg je een beetje horror achtige film.
Dan proberen ze natuurlijk te ontsnappen/overleven en zo.
Het speelt zich dan grotendeels in dat mortuarium af.

O ik weet nog vaag iets van een auto die door een spiegelende tunnel rijd.
Dat is volgens mij die tunnel bij Los Angeles die je zo vaak ziet in films.
(allemaal hele kleine spiegelende tegeltjes)
Dus het kan zijn dat het zich daar afspeelt, hoewel het net zo goed gewoon een toevallig shot is die puur toevallig LA is.

Ik hoor graag of iemand dat weet hoe die film heet.
'Toen' kwam hij vrij regelmatig op tv, maar al 20 jaar niet gezien of zo !
The Return of the living dead wellicht?
http://www.imdb.com/title/tt0089907/
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98555012
-al gevonden-

[ Bericht 96% gewijzigd door Feya op 23-06-2011 15:59:10 ]
pi_98571894
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

The Return of the living dead wellicht?
http://www.imdb.com/title/tt0089907/
Nee het was absoluut geen zombie film.
(niet in de klassieke zombie film manier)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:36:31 #52
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_98600605
De Phantasm films spelen zich af in een mortuarium en zijn horror, maar verder lijkt het niet zoveel gemeen te hebben met wat je zoekt, maar misschien... je weet nooit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_98621734
Nee dat is het ook niet.
Het is waardeloos dat ik er zo weinig meer van weet.
Behalve dan dat het spannend was.

Het is een jaren 80 film trouwens.
En niks bekends kwa titel, en is niet iets uit een reeks (meerdere vervolgen of zo).
pi_98640256
Ik ben opzoek naar een film (van de afgelopen 1 a 2 jaar). Drama film die een paar mensen volgt binnen een sekte. Op een gegeven moment komt ook de politie een inval doen bij die sekte.
Heb er ooit een trailer van gezien maar daarna nooit meer wat van gehoord.
  zondag 26 juni 2011 @ 10:02:43 #55
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_98671068
Ik zoek ook een film, het enige wat ik er nog van weet is dit: ik zag een vrouw op een wc zitten in 1 of ander huisje en ineens kwam er vanuit de wc een paar robotarmen met een soort cirkelzaagjes die bij dr reet in dr lichaam gingen en bij dr mond eruitkwamen en toen was ze dood. En ik zag dat een moeder met haar zoontje stopte langs de snelweg en er ineens een mand stond met een hap uit zijn hoofd die op ze af kwam lopen, en nog ergens in de film reden ze een hert aan en toen zat hele motorkap onder het bloed
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  zondag 26 juni 2011 @ 11:42:45 #56
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_98672840
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 10:02 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik zoek ook een film, het enige wat ik er nog van weet is dit: ik zag een vrouw op een wc zitten in 1 of ander huisje en ineens kwam er vanuit de wc een paar robotarmen met een soort cirkelzaagjes die bij dr reet in dr lichaam gingen en bij dr mond eruitkwamen en toen was ze dood. En ik zag dat een moeder met haar zoontje stopte langs de snelweg en er ineens een mand stond met een hap uit zijn hoofd die op ze af kwam lopen, en nog ergens in de film reden ze een hert aan en toen zat hele motorkap onder het bloed
Reeker is dat volgens mij
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_98676089
Deze film heb ik ooit eens gezien, en vond hem toen best eng.

Het is een thrillermovie, waar een groep mensen naar een achtergelaten buurt gaan. Maar er waren daar mannen die net versteend leken, met van die grondboren in hun handen en die mannen waren dus moordlustig.

Een scene: Een man zit ff in een auto uit te rusten en rookt. Zijn hand steekt uit in de openlucht, met zijn sigaret tussen zijn vingers wordt zijn hand afgehakt doordat zo'n versteende man de deur dicht klemt. Zoiets
wil je erover praten...?
  zondag 26 juni 2011 @ 14:18:29 #58
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98677298
Komt niet helemaal overeen, maar doet me denken aan:

House of Wax
http://www.imdb.com/title/tt0397065/

[ Bericht 2% gewijzigd door bascross op 26-06-2011 14:29:26 ]
Bedankt Hans.
pi_98677639
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:18 schreef bascross het volgende:
Komt niet helemaal overheen, maar doet me denken aan:

House of Wax
http://www.imdb.com/title/tt0397065/
Overheen? :D

Ik moest daar ook als eerste aan denken, maar dat zal hem wel niet zijn :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 26 juni 2011 @ 14:29:35 #60
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98677713
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Overheen? :D

Ik moest daar ook als eerste aan denken, maar dat zal hem wel niet zijn :)
overeen.
Bedankt Hans.
  zondag 26 juni 2011 @ 19:32:11 #61
337526 Kloktijd
Wijzer door de jaren heen
pi_98688274
Ik ben op zoek naar de naam van een redelijk nieuwe film.

Het gaat over een soort superpil, waardoor je ineens overal beter in bent. Hoe heet die ook al weer?
  zondag 26 juni 2011 @ 19:41:19 #62
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98688608
Limitless.
Bedankt Hans.
  maandag 27 juni 2011 @ 23:22:36 #63
337526 Kloktijd
Wijzer door de jaren heen
pi_98744276
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:41 schreef bascross het volgende:
Limitless.
Dat is hem.

Bedankt :Y
pi_98762472
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef sffan het volgende:
Een andere film die ik zoek.

Ook jaren 80.
Het is heel erg vaag wat ik nog weet.
Ik was (net als die hierboven) nog vrij jong toen...
Soms schiet er wel eens wat ouds binnen hier .
:)

Een groepje jongeren breken in in een mortuarium.
(zo'n ding met van die stenen platen in de muur waar urnen of kisten achter zitten)
Ze doen dat om een feestje of zo te houden.
Op een bepaald moment (uiteraard) komen ze tot leven en krijg je een beetje horror achtige film.
Dan proberen ze natuurlijk te ontsnappen/overleven en zo.
Het speelt zich dan grotendeels in dat mortuarium af.

O ik weet nog vaag iets van een auto die door een spiegelende tunnel rijd.
Dat is volgens mij die tunnel bij Los Angeles die je zo vaak ziet in films.
(allemaal hele kleine spiegelende tegeltjes)
Dus het kan zijn dat het zich daar afspeelt, hoewel het net zo goed gewoon een toevallig shot is die puur toevallig LA is.

Ik hoor graag of iemand dat weet hoe die film heet.
'Toen' kwam hij vrij regelmatig op tv, maar al 20 jaar niet gezien of zo !
Bij een feestje in een mortuarium denk ik direct aan Night Shift http://www.imdb.com/title/tt0084412/
Maar nu ik die beschrijving doorlees, denk ik niet dat je die bedoelt. Wel een leuke film trouwens...
pi_98788436
Hoi.

Nee dat is een comedy.
Dit was echt een griezel film.

Ik weet het niet zeker, maar er kwam volgens mij ook een 'zwart' meisje in voor.
pi_98806173
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef sffan het volgende:
Hoi.

Nee dat is een comedy.
Dit was echt een griezel film.

Ik weet het niet zeker, maar er kwam volgens mij ook een 'zwart' meisje in voor.
Night Life?
pi_98825519
Geen idee.
Het jaartal zou misschien wel kunnen.
Als iemand mij aan een trailer of zo kan helpen.....

Het verhaal zegt me niet zo veel.
Al klinkt het niet onbekend.
(Maar of het dan ook is wat ik bedoel :?)
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:41:15 #69
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_98869097
Ik zoek nog een koude oorlog (dubbel) spionage film, maar weet er niet veel meer van. Niet echt actie, meer zo'n JFK/13 Days achtig iets.

De hoofdpersoon is een man en is dus (dubbel) spion, volgens mij met een Russische naam. Hij wordt gespeeld door iemand die lijkt op Lee Harvey Oswald uit JFK.

Er waren een aantal scenes in een onderzeeer dacht ik (maar kan ook niet zo zijn) maar ik weet wel nog zeker dat hij aan het einde als de relatie met z'n vrouw helemaal naar de knoppen is de veranda voor z'n huis openbreekt en dat daar dan allemaal (blikken met) cash in zit(ten).

Excuus voor de vaagheid, ben benieuwd! Het moet vrij oud zijn, zeker voor 2000.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 3 juli 2011 @ 16:26:12 #70
344562 Oda_Nobunaga
haters gonna hate
pi_98985345
Ik zat in het vliegtuig films te kijken, tijdens reclame keek ik even naar het scherm van m'n buur die een nogal lugubere film op had gezet, nu ben ik wel nieuwsgierig naar hoe die film heet. Het kan trouwens een Franse film zijn geweest, want ik zat op een vlucht van Air Canada waar ze ook van die Franse/Quebecse films hebben.

De scene:
Twee mannen zitten in een auto, ze reiden door zo'n klein modderweggetje in een weiland. Dan komen ze een meisje tegen op de fiets die in hun richting fietst. Eén van de mannen stapt uit, en rent vervolgens op het meisje af. Zij stapt van haar fiets en rent het veld in, hij schept haar en drukt haar de grond in.

Daarna kun je niet meer goed zien wat er gebeurd, het lijkt wel dat die man op haar in slaat en misschien haar probeert te gebruiken. Uiteindelijk eindigt hij haar leven met een mes. De andere man blijft de hele tijd in de auto zitten, en het lijkt alsof hij het er niet mee eens is, maar niks durft te doen.

Dus, welke film is dit?
I'm sorry Kyru - But this burrito is-a too derricious!
  zondag 3 juli 2011 @ 17:13:56 #71
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98987361
Bedankt Hans.
  zondag 3 juli 2011 @ 19:16:16 #72
151199 tinoz
Alter Reality
pi_98992165
Programma !!

Weet iemand iets soortgelijks als MEF ? ( Media Education Foudation )
Of het een programma is weet ik niet , het is ook geen serie maar meer een stichting die met een bepaald perspectief dingen belicht en daar een soort van verslagen / documantaires over maakt..
Save Us From Fashion !
  zondag 3 juli 2011 @ 19:29:43 #73
151199 tinoz
Alter Reality
pi_98992651
Nog eentje :

MuziekClip:

Een vrouw verliest haar geliefde?

Hij wordt aangereden op straat en zover ik me kan herinneren houd ze hem vast na of net voordat hij doodging.. erg emotioneel nummer...

Iemand een Idee ?

Ik weet niet meer of dit hem was:

Wie kent er meer van dit soort clips ?

[ Bericht 15% gewijzigd door tinoz op 03-07-2011 19:42:50 ]
Save Us From Fashion !
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:09:28 #74
337526 Kloktijd
Wijzer door de jaren heen
pi_99086995
Weet iemand hoe die horrorfilm heet waarbij er een website is met een webcam op het slachtoffer gericht. Als er genoeg mensen op die website zijn, wordt het slachtoffer vermoord.

Volgens mij begon het met de letter e.

Bedankt :)
pi_99087292
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef Kloktijd het volgende:
Weet iemand hoe die horrorfilm heet waarbij er een website is met een webcam op het slachtoffer gericht. Als er genoeg mensen op die website zijn, wordt het slachtoffer vermoord.

Volgens mij begon het met de letter e.

Bedankt :)
untraceble
http://www.imdb.com/title/tt0880578/
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:16:38 #76
337526 Kloktijd
Wijzer door de jaren heen
pi_99087457
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef kvd het volgende:

[..]

untraceble
http://www.imdb.com/title/tt0880578/
Bedankt ^O^
pi_99087957
graag gedaan
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:11:08 #78
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_99126644
Film...

Gisteravond, toen ik nog mijn laatste avond in een hotel in Turkije doorbracht, was er een film op (ik denk op Sky, maar ik heb zowat alle guides van Sky van 5 juli bekeken en zie hem niet staan), maar aangezien ik vanmorgen vroeg werd opgehaald heb ik de film niet uitgekeken.

Het ging over een moordenaar genaamd David, hij heeft de vader van een gezin vermoord en verblijft zelf met de mobiel van degene die hij heeft vermoord in de kelder.
Een vrouw heeft hem laten nachecken bij een bureau, daar komt hij via een email achter en hij vermoordt haar in het zwembad.
Hierna heb ik de tv uitgedaan om te gaan slapen :')
Ik heb wat namen die ik opving in de film genoteerd, namelijk: Susan, Micheal, Kelly en Jay of Jacky...

Beetje summiere informatie maar heeft iemand enig idee welke film dit geweest kan zijn?
Er zaten voor mij geen bekende acteurs in.
Denk niet dat de film erg oud is, eind jaren 90 of nieuwer.
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_99173609
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Lippie85 het volgende:
Film...

Gisteravond, toen ik nog mijn laatste avond in een hotel in Turkije doorbracht, was er een film op (ik denk op Sky, maar ik heb zowat alle guides van Sky van 5 juli bekeken en zie hem niet staan), maar aangezien ik vanmorgen vroeg werd opgehaald heb ik de film niet uitgekeken.

Het ging over een moordenaar genaamd David, hij heeft de vader van een gezin vermoord en verblijft zelf met de mobiel van degene die hij heeft vermoord in de kelder.
Een vrouw heeft hem laten nachecken bij een bureau, daar komt hij via een email achter en hij vermoordt haar in het zwembad.
Hierna heb ik de tv uitgedaan om te gaan slapen :')
Ik heb wat namen die ik opving in de film genoteerd, namelijk: Susan, Micheal, Kelly en Jay of Jacky...

Beetje summiere informatie maar heeft iemand enig idee welke film dit geweest kan zijn?
Er zaten voor mij geen bekende acteurs in.
Denk niet dat de film erg oud is, eind jaren 90 of nieuwer.
Ik heb wel een idee...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:51:32 #80
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99175601
Ik ben op zoek naar de titel van een film. Hoofdpersoon van de film is een teddybeer die vergeten wordt in een trein en alleen verder gaat met de reis. Was een zweedse film geloof ik.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 00:37:14 #81
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_99180949
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film. Hoofdpersoon van de film is een teddybeer die vergeten wordt in een trein en alleen verder gaat met de reis. Was een zweedse film geloof ik.
En liten julsaga (A Little Christmas Story)
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  vrijdag 8 juli 2011 @ 00:44:48 #82
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99181205
quote:
Geweldig, dank
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_99258215
Edit heb m al gevonden 11:14
Anders slaap je er nog een nachtje over; desnoods met een bos wortels in je reet
pi_99344444
Ik was jong en ik durfde het toen nog niet echt te kijken, ongeveer vier jaar geleden, maar ik vond het toen al heel spannend en ineens was het er niet meer op.

Maar het was een serie over mensen die (volgens mij) op een eiland leefden en waar bepaalde aliens waren of zo? En dan werden de mensen aangevallen maar ze wisten niet wat de precieze oorzaak was. Volgens mij speelde Uma Thurman er ook in..

Beetje raar geformuleerd, hoop dat iemand een idee heeft.
pi_99345573
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef Mpj het volgende:
Ik was jong en ik durfde het toen nog niet echt te kijken, ongeveer vier jaar geleden, maar ik vond het toen al heel spannend en ineens was het er niet meer op.

Maar het was een serie over mensen die (volgens mij) op een eiland leefden en waar bepaalde aliens waren of zo? En dan werden de mensen aangevallen maar ze wisten niet wat de precieze oorzaak was. Volgens mij speelde Uma Thurman er ook in..

Beetje raar geformuleerd, hoop dat iemand een idee heeft.
Lost?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_99375921
Ik zoek een film van denk ik <1990 waarin een scène zit waar een man zich zelf bij een benzinepomp overgiet met benzine en op drinkt (?) en zo zelfmoord pleegt. Een jongetje blijft achter. Een indrukwekkende film.
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:24:55 #87
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_99446738
Oke guyz,

ik zoek een film van 1990 - 2006, dat gaat over een man en die zit in een soort call center,
En dan moeten ze dingen verkopen.. is er zo een scene,dat een gozer aan het bellen is met een klant en hij de 'pro' roept of zo De call center wordt dan helemaal stil en dan komt er zo een andere man (bekende, die blijkbaar) heel goed is en die handelt het zaakje af en iedereen applaudisseert in die call center.

Als iemand me de naam kon geven zou ik het echt op prijs stellen.
[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]
  donderdag 14 juli 2011 @ 12:51:41 #88
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_99452052
Boiler Room? Glengarry Glen Ross?
Bedankt Hans.
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:13:06 #89
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_99452959
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:51 schreef bascross het volgende:
Boiler Room? Glengarry Glen Ross?
Boiler room! Bedankt!
[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]
  donderdag 14 juli 2011 @ 14:42:35 #90
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_99456848
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:13 schreef Shockiee het volgende:

[..]

Boiler room! Bedankt!
^O^
Bedankt Hans.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:48:21 #91
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_99485069
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:42 schreef Patch het volgende:

[..]

Reeker is dat volgens mij
Ja klopt! dankjewel, en Zondag om 22:00 komt ie op RTL8, heel erg bedankt! Ik weet eindelijk weer hoe die heet nu!
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_99489920
Ok, hier komt denk ik een heel lastige. (of hij is misschien al eens een keer gevraagd en heb dat gemist in afgelopen 35 topics)


Een film die ik ooit eens gezien had toen ik nog heel jong was, zal prolly wel een slechte film zijn, maar lijkt me leuk om hem weer eens te zien.
Weet nog maar vlagen ervan te herinneren, dus helaas geen verhaallijn.


Het is een Sci-Fi film uit ergens begin jaren 80, of misschien zelfs eind jaren 70.

Film gaat over een buitenaards iets op aarde, in de vorm van stalen ballen. Ongeveer van het formaat van een tennis bal. In de film werd zo'n stalen bal in een kom met vloeibaar voedsel gegooid (pudding, melk, opgeklopte eieren, weet niet meer precies) en even later was die kom helemaal leeg 'gegeten' door die grote stalen knikker. Die dingen schijnen dus vloeistof te kunnen eten/absorberen.
Volgens mij eindigde die film met een hele boel van deze knikkers en 1 hele grote..

Heel misschien dat iemand deze nog kan herinneren ?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 07:51:06 #93
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_99491221
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:48 schreef ch0c0l0c0 het volgende:

[..]

Ja klopt! dankjewel, en Zondag om 22:00 komt ie op RTL8, heel erg bedankt! Ik weet eindelijk weer hoe die heet nu!
Een ondergewaardeerd horror-filmpje die het kijken zeker waard is, erg origineel concept.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:36:25 #94
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_99502128
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef neilpad het volgende:
Ik zoek een (kinder)serie waarvan de theme lijkt op de intro van dit nummer:
Telkens als ik dat nummer luister heb ik het gevoel dat het van een serie is ofzo, dat beginnetje :D
Moest hier aan denken:

pi_99510174
Hoe heet de film, waarbij een crazy basterd een dame opgesloten heeft in een kamer, met een rauwe rib eye.
Waarbij volgens mij hij "onderzoek" doet in de naam van: ''Als iemand maar honger genoeg heeft eet hij alles".

Naar aantal dagen/weken?? Helemaal verrot en de maaien kruipen eruit waarbij ze de rib toch tot op het bot kaal eet.

Of ze daarna vrij komt/overleeft geen id.
Iemand?

:P
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:10:43 #96
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_99514236
Hallo! :)

We zijn op zoek naar een film die waarschijnlijk ergens in 2009/2010 in de bioscoop is geweest, waarvan de titel waarschijnlijk met een A begint en volgens m'n vriendin geen makkelijk woord is :P

Het gaat erover dat een meisje vermoord wordt , de vader van dit meisje draait door en zoekt de killer, hierdoor raakt hij in de gevangenis. Hij vermoordt mensen vanuit de gevangenis en vertelt alleen waar de bommen liggen als hij bijvoorbeeld voedsel in ruil daarvoor krijgt.

Alvast bedankt!

-edit:

Dus niet met de A, maar wel gevonden!
Het bleek LAW ABIDI NG CITIZEN te zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sm0keZ op 15-07-2011 20:24:39 ]
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:50:33 #97
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_99516059
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:06 schreef Geerd het volgende:
Hoe heet de film, waarbij een crazy basterd een dame opgesloten heeft in een kamer, met een rauwe rib eye.
Waarbij volgens mij hij "onderzoek" doet in de naam van: ''Als iemand maar honger genoeg heeft eet hij alles".

Naar aantal dagen/weken?? Helemaal verrot en de maaien kruipen eruit waarbij ze de rib toch tot op het bot kaal eet.

Of ze daarna vrij komt/overleeft geen id.
Iemand?

:P
Dread?
pi_99516684
Thanks voor het meedenken maar even de trailer gekeken en volgens mij niet.
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:18:07 #99
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_99517630
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:00 schreef Geerd het volgende:
Thanks voor het meedenken maar even de trailer gekeken en volgens mij niet.
Echt niet? Jouw beschrijving komt anders wel aardig overeen met deze film.

Check deze maar:

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 03:00 schreef Madshark het volgende:
Ok, hier komt denk ik een heel lastige. (of hij is misschien al eens een keer gevraagd en heb dat gemist in afgelopen 35 topics)

Een film die ik ooit eens gezien had toen ik nog heel jong was, zal prolly wel een slechte film zijn, maar lijkt me leuk om hem weer eens te zien.
Weet nog maar vlagen ervan te herinneren, dus helaas geen verhaallijn.

Het is een Sci-Fi film uit ergens begin jaren 80, of misschien zelfs eind jaren 70.

Film gaat over een buitenaards iets op aarde, in de vorm van stalen ballen. Ongeveer van het formaat van een tennis bal. In de film werd zo'n stalen bal in een kom met vloeibaar voedsel gegooid (pudding, melk, opgeklopte eieren, weet niet meer precies) en even later was die kom helemaal leeg 'gegeten' door die grote stalen knikker. Die dingen schijnen dus vloeistof te kunnen eten/absorberen.
Volgens mij eindigde die film met een hele boel van deze knikkers en 1 hele grote..

Heel misschien dat iemand deze nog kan herinneren ?
pi_99518116
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:18 schreef Velma_Dinkley het volgende:

[..]

Echt niet? Jouw beschrijving komt anders wel aardig overeen met deze film.

Check deze maar:

[..]

Jup idd je hebt toch gelijk, in de trailer kon ik niks bekends herkennen.
Thanks iig :)
Ik zwaai naar dieren.
pi_99520846
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:18 schreef Velma_Dinkley het volgende:

[..]

[..]

_O_ _O_ _O_ HELD _O_ _O_ _O_
Dat is hem inderdaad! Wat toen ooit nog eens zwaar indruk maakte, ziet het er nu erg.. uhm. fout uit ;)
pi_99521896
haha dikke stop-motion horror hoor :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_99536073


[ Bericht 100% gewijzigd door bierjoost op 16-07-2011 12:06:56 ]
pi_99583246
Ik ben op zoek naar een horror film uiit begin jaren 90. Met een gotic-/zombieachtige vrouw met een touw met een steen eraan, die volgens mij in het riool leeft en daar dan mensen met die steen de harses in slaat. Zij staat in ieder geval ook op de cover er was ook nog iets met glas in der gezicht of zo. Die film komt uit de tijd als candyman, wishmaster en Leprecaun.

Edit:

Die touw met steen hangt aan haar hand, volgens mij is dit ook een film uit een reeks.

[ Bericht 13% gewijzigd door Royke1984 op 18-07-2011 11:48:42 ]
pi_99583847
Ik las laatst iets over een film, en die leek mij erg interessant. Ben alleen de titel vergeten daarom dat ik jullie hulp inschakel.
Het was een geloof ik zweedse film die ging over een meisje die een losbundig leven leidde, met bijna heel de stad het bed had gedeeld. Zij wil nu een andere weg inslaan maar haar verleden staat haar in de weg.

Veel meer weet ik er niet over te vertellen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt.
  zondag 17 juli 2011 @ 19:22:31 #106
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_99586925
Is een thriller/horror die zich afspeelt in een dorp in de middle of nowhere. Het gaat over zombies of ondoden dacht ik die de bende proberen uit te moorden. Er is echter een vrouw die in dat dorp komt en die heeft een speciale vloeistof, wanneer ze een drupje van deze vloeistof op de drempel doet of op een kozijn ontstaat er een soort van barriere waar de zombies of ondoden niet doorheen kunnen.

Ik heb deze film heel wat jaren terug gezien maar ik heb geen idee wat de titel is, alvast bedankt voor de moeite :)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_99589804
Hey people,

Ik zoek 2 films, namelijk;

1tje die gaat over een groep studenten volgens mij gaat ergens naartoe met de soort van schoolbus en ze moeten op een gegeven moment stoppen door een raar monster met vleugels die bijna iedereen doodmaakt en volgens mij komt het monster iets van 1x in de 100 jaar ofzo tevoorschijn en hij kan maar 1 nacht blijven. Beetje onduidelijk maar iemand een idee?

Die andere gaat over

een kleine groep jongeren 4 of 5 ofzo gaan ook ergens naartoe waar het heel erg dicht is met allemaal bossen en ik weetniet echt waar het is maar ze moeten dus helemaal wegrennen voor ikweeteigenlijk niet wat en wat ik er nog wel van weet dat 1tje op gegeven moment naar zo'n volgens mij een vuurtoren ging om hulp te zoeken, volgens mij een meisje maar de radio niks ontvangt en het einde een beetje dat er uiteindelijk alleen maar een vrouw en een man overblijven en dat ze die moordenaar hebben vermoord.

Ik weet het de 2de heel onduidelijk maar aub kan iemand helpen?
  zondag 17 juli 2011 @ 20:46:13 #108
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_99589930
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:44 schreef amir026 het volgende:
Hey people,

Ik zoek 2 films, namelijk;

1tje die gaat over een groep studenten volgens mij gaat ergens naartoe met de soort van schoolbus en ze moeten op een gegeven moment stoppen door een raar monster met vleugels die bijna iedereen doodmaakt en volgens mij komt het monster iets van 1x in de 100 jaar ofzo tevoorschijn en hij kan maar 1 nacht blijven. Beetje onduidelijk maar iemand een idee?

Jeepers Creepers II

[ Bericht 0% gewijzigd door victorinox op 17-07-2011 20:47:43 (Het is deel 2) ]
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_99590328
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:22 schreef vandermar het volgende:
Is een thriller/horror die zich afspeelt in een dorp in de middle of nowhere. Het gaat over zombies of ondoden dacht ik die de bende proberen uit te moorden. Er is echter een vrouw die in dat dorp komt en die heeft een speciale vloeistof, wanneer ze een drupje van deze vloeistof op de drempel doet of op een kozijn ontstaat er een soort van barriere waar de zombies of ondoden niet doorheen kunnen.

Ik heb deze film heel wat jaren terug gezien maar ik heb geen idee wat de titel is, alvast bedankt voor de moeite :)
Doet me een beetje denken aan Tales from the Crypt: Demon Knight (1995) http://www.imdb.com/title/tt0114608/

Maar het is wel een longshot :P
In die film gaat het om een flesje met het blood van Christus die demonen kan weren..een druppeltje op de drempel was genoeg :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Tim86 op 17-07-2011 21:25:56 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_99590768
quote:
een kleine groep jongeren 4 of 5 ofzo gaan ook ergens naartoe waar het heel erg dicht is met allemaal bossen en ik weetniet echt waar het is maar ze moeten dus helemaal wegrennen voor ikweeteigenlijk niet wat en wat ik er nog wel van weet dat 1tje op gegeven moment naar zo'n volgens mij een vuurtoren ging om hulp te zoeken, volgens mij een meisje maar de radio niks ontvangt en het einde een beetje dat er uiteindelijk alleen maar een vrouw en een man overblijven en dat ze die moordenaar hebben vermoord.

Ik weet het de 2de heel onduidelijk maar aub kan iemand helpen?
Wrong turn?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 17 juli 2011 @ 21:09:34 #111
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_99591255
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan Tales from the Crypt: Demon Knight (1995) http://www.imdb.com/title/tt0114608/

Maar het is wel een longshot :P
In die film gaat het om een flesje met het blood van Christus die demonen kan weren..een druppeltje op de drempel was genoeg tegen demonen :)
Jep, dat is de film :) merci :Y
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_99592244
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:09 schreef vandermar het volgende:

[..]

Jep, dat is de film :) merci :Y
^O^
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 18 juli 2011 @ 11:04:40 #113
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_99612114
Ik ben op zoek naar een film die ik een jaartje terug op tv heb gezien: Beste Fok!kers,

Ik zoek een film die ik een keertje op tv heb gezien een jaar terug ofzo.
Ik weet niet meer precies hoe die ging, maar toen ik hem keek zat er een man bij een neger in de auto en die had geblowd of hasj gerookt ofzo en toen gingen ze naar zo'n andere man, heel vaag allemaal, maar een stukje wat ik nog wel goed kan omschrijven was dat er een meisje bijna werd verkracht in een steegje en dat toen niet die neger maar die andere jongen die gewoon blank was, die verkrachter wegjaagde en sloeg ofzo en het meisje redde, en iets later in de film had die neger die blanke man genaaid bij een paar vrienden van hem. Die duwden de blanke man met zn kop in het bad en wouden hem vermoorden, totdat het legitimatiebewijs van dat meisje dat bijna verkracht werd uit z'n zak viel. Die negers wouden weten hoe hij eraan kwam, omdat het meisje familie van ze was. Toen belden ze het meisje op en die loog ofzo en toen moest ze de waarheid spreken en toen bleek dus dat die blanke man haar dus had gered en toen lieten ze hem gaan. En op het einde van de film is die hele negerghetto tegen die ene neger die eerst samen met die blanke was. Weet iemand misschien hoe deze film heet?
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_99612269
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die ik een jaartje terug op tv heb gezien: Beste Fok!kers,

Ik zoek een film die ik een keertje op tv heb gezien een jaar terug ofzo.
Ik weet niet meer precies hoe die ging, maar toen ik hem keek zat er een man bij een neger in de auto en die had geblowd of hasj gerookt ofzo en toen gingen ze naar zo'n andere man, heel vaag allemaal, maar een stukje wat ik nog wel goed kan omschrijven was dat er een meisje bijna werd verkracht in een steegje en dat toen niet die neger maar die andere jongen die gewoon blank was, die verkrachter wegjaagde en sloeg ofzo en het meisje redde, en iets later in de film had die neger die blanke man genaaid bij een paar vrienden van hem. Die duwden de blanke man met zn kop in het bad en wouden hem vermoorden, totdat het legitimatiebewijs van dat meisje dat bijna verkracht werd uit z'n zak viel. Die negers wouden weten hoe hij eraan kwam, omdat het meisje familie van ze was. Toen belden ze het meisje op en die loog ofzo en toen moest ze de waarheid spreken en toen bleek dus dat die blanke man haar dus had gered en toen lieten ze hem gaan. En op het einde van de film is die hele negerghetto tegen die ene neger die eerst samen met die blanke was. Weet iemand misschien hoe deze film heet?
http://www.moviemeter.nl/film/875
  maandag 18 juli 2011 @ 11:11:48 #115
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_99612307
ja dat is m! dankje
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  maandag 18 juli 2011 @ 12:53:25 #116
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_99615361
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:13 schreef Royke1984 het volgende:
Ik ben op zoek naar een horror film uiit begin jaren 90. Met een gotic-/zombieachtige vrouw met een touw met een steen eraan, die volgens mij in het riool leeft en daar dan mensen met die steen de harses in slaat. Zij staat in ieder geval ook op de cover er was ook nog iets met glas in der gezicht of zo. Die film komt uit de tijd als candyman, wishmaster en Leprecaun.

Edit:

Die touw met steen hangt aan haar hand, volgens mij is dit ook een film uit een reeks.
http://www.imdb.com/title/tt0107953/ ?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 18 juli 2011 @ 13:42:11 #117
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_99617107
Ik zoek een film waarbij ze alleen verschillende intros van films laten zien. Ben de benaming daarvan even vergeten. Snapt iemand mij? :P
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_99620606
quote:
Ja dat is hem, jij bent goed thanx
pi_99627785
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:00 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wrong turn?
Jaaa dankje wel man
pi_99627813
quote:
Jep dat is 'm dankjewel:)
pi_99628904
Hee mensen trouwens ik zoek nog 2 films.

De ene gaat over dat paar jongeren een huisje ofzo voor een weekend volgens mij huren en dat ze eigenlijk verkeerde keuzes was en dat een paar jongens seks gingen hebben met een van die vrouwen daar maar op gegeven moment veranderden die vrouwen in een monster en vermoorden ze hun tijdens de seks veel weet ik er niet meer van eigenlijk..

en die andere gaat over een klein jongetje die een rotgezin heeft en zijn moeder is de enigste die van hem houd maar zei is een stripper en uiteindelijk vermoord hij zn moeders vriendje volgens mij ook zn zusje en beland hij al van jongs af aan in de gevangenis (inrichting) totdat hij uiteindelijk een groot monster word .. zoiets in ieder geval

iemand??
  maandag 18 juli 2011 @ 18:42:53 #122
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_99629147
Die 2e klinkt als Halloween (2007)
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_99632461
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:36 schreef amir026 het volgende:
Hee mensen trouwens ik zoek nog 2 films.

De ene gaat over dat paar jongeren een huisje ofzo voor een weekend volgens mij huren en dat ze eigenlijk verkeerde keuzes was en dat een paar jongens seks gingen hebben met een van die vrouwen daar maar op gegeven moment veranderden die vrouwen in een monster en vermoorden ze hun tijdens de seks veel weet ik er niet meer van eigenlijk..

Klinkt als Evil Dead...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 18 juli 2011 @ 20:53:23 #124
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_99635468
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:09 schreef Royke1984 het volgende:

[..]

Ja dat is hem, jij bent goed thanx
:@
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_99645520
Ik ben opzoek naar twee films. Volgens mij komen ze beide uit de National Lampoon reeks.

1e film gaan ze op vakantie naar Las Vegas. De ouders verliezen veel geld maar hun zoon wint de ene na de andere auto.

2e film kan ik me van herrineren dat iemand met een Star Trek obsessie ze achterna zit. Heeft ook een boomhut waar hij een ruimteschip heeft nagebouwd etc.

Weet iemand hoe deze films heten? Heb een beetje gezocht op National Lampoon maar kan helaas niet zo veel vinden hierover.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 00:01:07 #126
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_99646055
Vegas Vacation en Senior Trip?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_99646232
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vegas Vacation en Senior Trip?
Ja dat zijn ze idd! Bedankt. Ze staan niet in de lijst van Wikipedia dus vandaar dat ik ze er nog niet uitgeplukt had.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:43:24 #128
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_99656822
Hi,

ik ben niet zozeer op zoek naar een specifieke film/serie maar ik vraag me af of er nog meer leuke "steampunk" films/series zijn.

Films die ik al heb gezien:

- skycaptain & the world of tomorrow
- League of extraordinairy gentlemen
- Suckerpunch
- wild wild west
- Outlander

films die ik nog wil zien:

- cowboys vs aliens

mensen nog suggesties?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_99657497
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef jpg97 het volgende:
Hi,

ik ben niet zozeer op zoek naar een specifieke film/serie maar ik vraag me af of er nog meer leuke "steampunk" films/series zijn.

Films die ik al heb gezien:

- skycaptain & the world of tomorrow
- League of extraordinairy gentlemen
- Suckerpunch
- wild wild west
- Outlander

films die ik nog wil zien:

- cowboys vs aliens

mensen nog suggesties?
The mutant chronicles misschien? Twijfel een beetje of hij er echt tussen past, maar dat gaat voor meer films uit jouw rijtje op :)

Op de wiki staat ook aardig wat
http://en.wikipedia.org/wiki/Steampunk

[ Bericht 6% gewijzigd door Tim86 op 19-07-2011 12:09:13 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:47:14 #130
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_99672936
quote:
5s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:42 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik zoek een film waarbij ze alleen verschillende intros van films laten zien. Ben de benaming daarvan even vergeten. Snapt iemand mij? :P
Misschien heb je hier wat aan: http://www.artofthetitle.(...)ory-of-title-design/
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:54:29 #131
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_99673200
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:47 schreef Tweek het volgende:

[..]

Misschien heb je hier wat aan: http://www.artofthetitle.(...)ory-of-title-design/
Yes thx, heb het gevonden, "Forget the film, watch the titles" was het. http://www.watchthetitles.com/
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:08:07 #132
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_99711932
In welke film legt de actrice een knoop in het stengeltje van een kers?
Het komt oorspronkelijk uit Twin Peaks, maar die zoek ik niet.
Panta rei
pi_99713722
Was dat trouwens niet zij van Twin Peaks ?
Lara flynn boyl ?

En dan in Threesome ?
Of haal ik nu dingen door elkaar ?
pi_99774417
Deze film gaat over een best oude man met een blinde vrouw en een zoon en dochter. Constant mishandelt die man zijn dochter in een kelder en voedt haar alleen appelmoes of pap. Vaag verhaal, maar zo herinner ik het me.

Iemand? :?
wil je erover praten...?
pi_99775627
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:19 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Deze film gaat over een best oude man met een blinde vrouw en een zoon en dochter. Constant mishandelt die man zijn dochter in een kelder en voedt haar alleen appelmoes of pap. Vaag verhaal, maar zo herinner ik het me.

Iemand? :?
Martyrs?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:57:59 #136
151199 tinoz
Alter Reality
pi_99785381
@ The_Dean

Thanks !!
Save Us From Fashion !
pi_99786228
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef jpg97 het volgende:
Hi,

ik ben niet zozeer op zoek naar een specifieke film/serie maar ik vraag me af of er nog meer leuke "steampunk" films/series zijn.

Films die ik al heb gezien:

- skycaptain & the world of tomorrow
- League of extraordinairy gentlemen
- Suckerpunch
- wild wild west
- Outlander

films die ik nog wil zien:

- cowboys vs aliens

mensen nog suggesties?
Misschien the Golden Compass?
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:34:59 #138
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_99788151
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

The mutant chronicles misschien? Twijfel een beetje of hij er echt tussen past, maar dat gaat voor meer films uit jouw rijtje op :)

Op de wiki staat ook aardig wat
http://en.wikipedia.org/wiki/Steampunk
Is toch met die machine en al die mutanten, dat op het einde die machine wordt geactiveerd, doordat ie die mutant die eerst een vriend van hun was door zn hart steekt met een wapen en dat wapen precies in zo'n ding past?
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_99788936
Spoilers enzo :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:37:01 #140
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_99792079
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:

[..]

Is toch met die machine en al die mutanten, dat op het einde die machine wordt geactiveerd, doordat ie die mutant die eerst een vriend van hun was door zn hart steekt met een wapen en dat wapen precies in zo'n ding past?
GODVERDOMME IK HAD HEM NET GEHUURD BIJ VIDEOLAND DANK JE WEL!!!



IK GA HEM RUILEN VOOR DE GOLDEN COMPASS :( :( :(
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_99797886
Ik zoek een film voor een vriend van me. Dit is zijn beschrijving:
quote:
Nogmaals de beschrijving van de Russische film: volgens mij begint de film in een duistere bar (maar deze scene zou ook uit een andere film kunnen zijn). Later gaat de hoofdpersoon met de trein door een kaal landschap. Bij komt daar dus aan op een soort boerderij en daar zijn allemaal oude vrouwen, en er is een soort diner. Er wordt geloof ik heel veel gedronken en dan gaan die vrouwen met poppetjes seks simuleren en wordt de hoofdpersoon aangerand (denk ik). De film is in 2007 of eerder uitgezonden op NL3
Klinkt vaag, maar daar houd ik van O+
  vrijdag 22 juli 2011 @ 15:54:52 #142
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_99798886
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:36 schreef hydraulix het volgende:
Ik zoek een film voor een vriend van me. Dit is zijn beschrijving:

[..]

Klinkt vaag, maar daar houd ik van O+
Deze misschien: 4 (Chetyre)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:20:05 #143
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_99837129
Ben opzoek naar een film (duh). Als ik het me goed herinner stond ie niet bepaald in de imdb toplijst (geen wonder), maar had een wat matig cijfer.

Een vrouw (die duidelijk vanwegen d'r looks gecast was, iemand als J-lo ofzo, hoewel ik hem tussen haar films niet kan vinden) wist iets van een misdaad af (volgens mij was ze advocaat) en er zaten mensen achter d'r aan.
Een man, ik meen met half lang zwart haar en niet zo goed geschoren, redt d'r uit haar (of zijn) huis in z'n pyjama broek. Een voor mij op dat moment onbekend acteur, en ik weet niet of ie inmiddels wel bekend is.
Voor het end van de film batsen ze op een goederen trein :o

Ik vermoed jaren '90, zou jaren '80 of vroege '00 kunnen zijn.

Wie o wie *O*
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:31:40 #144
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_99837449
Een trein en Jennifer Lopez. Money Train?

http://www.imdb.com/title/tt0113845/
Bedankt Hans.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:36:33 #145
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_99837574
Nee helaas niet. Ik weet ook niet of het J-lo was. Maar een actrice van hetzelfde kaliber volgens mij.

Het was overigens een soort van actie thriller, money train ziet er uit als een actie komedie

Die trein gebruikten ze volgens mij alleen om bij de boeven weg te komen, waarna ze besloten de treinreis wat plezanter te maken, het verhaal ging meer om het feit dat hij haar moest beschermen
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_99839876
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:54 schreef Velma_Dinkley het volgende:

[..]

Deze misschien: 4 (Chetyre)
Dat zou hem best eens kunnen zijn. Ontzettend goed van je, bedankt :)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:09:10 #147
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_99845419
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:20 schreef Tanin het volgende:
Ben opzoek naar een film (duh). Als ik het me goed herinner stond ie niet bepaald in de imdb toplijst (geen wonder), maar had een wat matig cijfer.

Een vrouw (die duidelijk vanwegen d'r looks gecast was, iemand als J-lo ofzo, hoewel ik hem tussen haar films niet kan vinden) wist iets van een misdaad af (volgens mij was ze advocaat) en er zaten mensen achter d'r aan.
Een man, ik meen met half lang zwart haar en niet zo goed geschoren, redt d'r uit haar (of zijn) huis in z'n pyjama broek. Een voor mij op dat moment onbekend acteur, en ik weet niet of ie inmiddels wel bekend is.
Voor het end van de film batsen ze op een goederen trein :o

Ik vermoed jaren '90, zou jaren '80 of vroege '00 kunnen zijn.

Wie o wie *O*
Dit lijkt mij het juweeltje Fair Game, met Cindy Crawford.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:13:00 #148
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_99845537
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:09 schreef Digipack het volgende:

[..]

Dit lijkt mij het juweeltje Fair Game, met Cindy Crawford.
Ja! Dat is hem! dank je wel! *O*
3.9 op IMDB :D (voor alle duidelijkheid, ik vind hem niet geweldig, maar een 6je kan er best vanaf)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_99850898
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:17 schreef Ecila111 het volgende:
Ik ben voor iemand op zoek naar een film. Naar haar zegge een nogal vage film. Ze herinnert zich 1 fragment waar een persoon vanuit een andere kamer gemateriaiseerd wordt. Kan iemand hier wijs uit worden?

Alice
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef Rucky het volgende:
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 36
Er zijn veel films die aan die beschrijving voldoen. Weet je niets meer over de film?
Sorry, ging er ook vanuit dat een soortgelijk topic bestaat maar kon het niet vinden... nee de enige aanwijzijzing is die ik gegeven heb: waar een persoon vanuit een andere kamer gemateriaiseerd wordt. Is niet veel, jammer.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:28:40 #150
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_99850944
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:27 schreef Ecila111 het volgende:

[..]


[..]

Sorry, ging er ook vanuit dat een soortgelijk topic bestaat maar kon het niet vinden... nee de enige aanwijzijzing is die ik gegeven heb: waar een persoon vanuit een andere kamer gemateriaiseerd wordt. Is niet veel, jammer.
Watchmen?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_99851011
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:28 schreef victorinox het volgende:

[..]

Watchmen?
Ga het haar vragen, dank je, zie haar morgen.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  Spellchecker zaterdag 23 juli 2011 @ 21:42:24 #152
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_99854394
ik ben op zoek naar een amerikaanse tv-serie uit de 60-er jaren, over een alleen staande moeder met 3 dochters, die een alleenstaande man met 3 zoons tegenkomt en daarmee gaat trouwen.

het was niet de partridge-family....

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef dakpunne het volgende:
Mensen,

Ik zoek een film van een groep jongeren die gaat kamperen, en door iemand gefilmd word en omstebeurd gaat er iemand dood.

Het is een horror film,
Ik hoor het wel
was dat niet the blair witch project?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:45:39 #153
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_99854557
De Brady Bunch.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Spellchecker zaterdag 23 juli 2011 @ 21:51:15 #154
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 24 juli 2011 @ 17:18:34 #155
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_99883523
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 25 juli 2011 @ 14:44:37 #156
351481 blessedbethequeen
this is what i am
pi_99921692
Ik zoek een film over een jongen en een meisje die aanspoelen op een onbewoond eiland.
Op een gegeven moment worden ze verliefd en raakt het meisje zwanger, ze snappen eerst niet waarom ze zo dik word enzo. Die jongen heeft ook een hele hut gemaakt voor hun 3. Uiteindelijk zitten ze in een bootje en drijven de roeispanen weg ofzo, blijkt hun kind bepaalde bessen te heben gegeten die giftig zijn. ze kunnen niet meer naar de kant komen dus zullen doodgaan, daarom beslissen de jongen en het meisje dat ze ook allebei van die giftige bessen zullen eten zodat ze eerder doodgaan. en net als ze ingeslapen zijn worden ze ontdekt door een schip.

(tis onduidelijk want het is ook al een hele tijd geleden dat ik deze film gezien heb)
weet iemand hoe deze film heet?
pi_99921747
The blue lagoon...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 25 juli 2011 @ 14:47:49 #158
351481 blessedbethequeen
this is what i am
pi_99921786
ja dat is m dankje:)
pi_99962784
Ik zoek de naam van een film die ik niet zelf gezien heb. Het gaat over een groepje chinese(?) kinderen die op kamp gaan naar een bos en elkaar moeten vermoorden. Ze hebben een soort ketting om die ze niet af kunnen doen met een explosief erin? Als er na 8(?) uur meer dan 1 persoon over is, dan ontploffen alle explosieven. Het schijnt ook dat sommigen een zaklamp mee krijgen en anderen weer een mes...?

Ik hoop dat iemand er iets van herkend.
Nihilist
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:27:05 #160
242879 Onnoman
The On And Only
pi_99962925
het tekenfilmpje wat vroeger altijd in de ochtend kwam bij rtl 4/ veronique

het ging over een frans kuikentje.. liefielaf ofzo..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:29:38 #161
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99963000
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:23 schreef rainstarr het volgende:
Ik zoek de naam van een film die ik niet zelf gezien heb. Het gaat over een groepje chinese(?) kinderen die op kamp gaan naar een bos en elkaar moeten vermoorden. Ze hebben een soort ketting om die ze niet af kunnen doen met een explosief erin? Als er na 8(?) uur meer dan 1 persoon over is, dan ontploffen alle explosieven. Het schijnt ook dat sommigen een zaklamp mee krijgen en anderen weer een mes...?

Ik hoop dat iemand er iets van herkend.
Batoru rowaiaru (2000)

http://www.imdb.com/title/tt0266308/
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:30:02 #162
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_99963019
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:23 schreef rainstarr het volgende:
Ik zoek de naam van een film die ik niet zelf gezien heb. Het gaat over een groepje chinese(?) kinderen die op kamp gaan naar een bos en elkaar moeten vermoorden. Ze hebben een soort ketting om die ze niet af kunnen doen met een explosief erin? Als er na 8(?) uur meer dan 1 persoon over is, dan ontploffen alle explosieven. Het schijnt ook dat sommigen een zaklamp mee krijgen en anderen weer een mes...?

Ik hoop dat iemand er iets van herkend.
Heb 'm zelf ook niet gezien maar dat klinkt als wat ik opgevangen heb over Battle Royale.
pi_99963172
Dat is het inderdaad, thanks!
Nihilist
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:16:32 #164
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_99966875
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:27 schreef Onnoman het volgende:
het tekenfilmpje wat vroeger altijd in de ochtend kwam bij rtl 4/ veronique

het ging over een frans kuikentje.. liefielaf ofzo..
Le Piaf

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:24:54 #165
242879 Onnoman
The On And Only
pi_99968884
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 17:16 schreef victorinox het volgende:

[..]

Le Piaf

thats it! bedankt!
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_100011356
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:15 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik zoek een film van denk ik <1990 waarin een scène zit waar een man zich zelf bij een benzinepomp overgiet met benzine en op drinkt (?) en zo zelfmoord pleegt. Een jongetje blijft achter. Een indrukwekkende film.
Nog even ter herinnering. Iemand een idee?
pi_100011627
Iemand zoekt de titel van dit, en ik ken het niet ;)

pi_100019725
Ben op zoek naar de naam van een film.
Het gaat over de Holocaust, Duitse officieren plannen de "endlösung" in een villa in de avond.
Dat is het enige wat ik me kan herinneren over de film...

Heb IMDB al afgezocht op holocaust, endlösung en final solution maar heb hem nog niet kunnen vinden.

Iemand een idee?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:08:06 #169
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100019910
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef SHERMAN het volgende:
Ben op zoek naar de naam van een film.
Het gaat over de Holocaust, Duitse officieren plannen de "endlösung" in een villa in de avond.
Dat is het enige wat ik me kan herinneren over de film...

Heb IMDB al afgezocht op holocaust, endlösung en final solution maar heb hem nog niet kunnen vinden.

Iemand een idee?
Zoek eens met Wannsee
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:08:47 #170
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100019948
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100020162
quote:
Waarom zoek ik zelf niet op Wannsee? :X :{

http://www.imdb.com/title/tt0266425/ is het inderdaad, thanks!
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:15:20 #172
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100020273
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:12 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Waarom zoek ik zelf niet op Wannsee? :X :{

http://www.imdb.com/title/tt0266425/ is het inderdaad, thanks!
Tja, daarom is het productief met anderen mee te denken, jij zit in een bepaalde mindset, en piekert je suf, ik denk gelijk, oh, de Wannseekonferenz.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100020319
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, daarom is het productief met anderen mee te denken, jij zit in een bepaalde mindset, en piekert je suf, ik denk gelijk, oh, de Wannseekonferenz.
Goed topic dus :P
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  donderdag 28 juli 2011 @ 15:20:49 #174
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_100049184
Gisteravond was er op 1film 1 een japanse film a la Prince Of Persia en volgens mij heette die Moegon, ik kan er alleen helemaal NIKS over vinden. Zit ik fout of wat?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 28 juli 2011 @ 15:49:00 #175
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_100050320
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:20 schreef Scorpie het volgende:
Gisteravond was er op 1film 1 een japanse film a la Prince Of Persia en volgens mij heette die Moegon, ik kan er alleen helemaal NIKS over vinden. Zit ik fout of wat?
Je hebt al op de site van Film1 gekeken neem ik aan?

http://www.film1.nl/film_kijken/film1_a_tot_z/
  donderdag 28 juli 2011 @ 15:50:24 #176
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_100050375
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:49 schreef Frollo het volgende:

[..]

Je hebt al op de site van Film1 gekeken neem ik aan?

http://www.film1.nl/film_kijken/film1_a_tot_z/
Ja, Control + F = not found. Gelukkig weet ik nu dat het Goemon heet :')
Aanradertje trouwens.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_100106117
Heey
ik zag een tijdje geleden op tv een film.
Het ging over een politieagent en een hele slimme crimineel
die crimineel wou wraak nemen op de agent en maakte hem met allemaal dingen bang.
ik kan me nog herinneren dat vanuit een flat met een mechanisme steeds naar zijn huis werd geflitst en van dat soort dingen. Ook herinner ik me een stukje dat de politie zijn huis besluipt en dat dan het licht uitging door een aparaat ofzo, hij was helemaal niet thuis.
Ik zou graag willen weten hoe deze film heet
dus als hij je bekend voorkomt laat het even weten!
alvast bedankt..
  vrijdag 29 juli 2011 @ 22:44:53 #178
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_100106675
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_100106876
nee, hij is niet heel nieuw. (zag hem 3 jaar geleden ofzo) maar toe was hij redelijk nieuw, dus wel met elektronica snufjes dus ook nniet uit 1991.
toch bedankt voor het meedenken
pi_100107004
en oja de agent is blank en zijn dochter of vriendin ofzo was ontvoerd volgens mij. Helemaal op het eind rijdt hij met zijn auto ergens heen om haar te bevrijden. Waar ook de crimineel is
  vrijdag 29 juli 2011 @ 22:51:49 #181
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_100107092
Gedetaileerde beschrijving van personages wil nog wel eens helpen, kunnen we beetje gericht aan acteurs e.d. denken ;)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_100107492
het was een blanke man, de crimineel was helemaal gestoord maar deed hele slimme dingen om de agent bang te krijgen.
sorry, maar gedetailleerde beschrijving weet ik niet :(. Het was 3 jaar geleden..
toch bedankt
pi_100145349
Hoi, ik zoek een filmtitel.

Het enige wat ik weet is dat het een spel was tussen huurmoordenaars geloof ik . Het speelt zich af in Amerika tussen zogenaamd de gewone mensen (dus niet die film op dat eiland met ex-gevangenen).
Ik weet dat het eindigt in een kerk ergens op het platteland.
Ik dacht dat er een burger betrokken raakte in het spel en meevecht met de enige chick in de game.
Het bevat een scene in een bus rijdend op een snelweg dat ze achtervolgd worden. Ik heb de film ergens tussen 2008 en 2010 gezien.

Wie o wie weet hoe deze film heet?

Mijn dank zou groot zijn.
't gaat me te snel, als adsl..
pi_100145752
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:57 schreef TriuMpH het volgende:
Hoi, ik zoek een filmtitel.

Het enige wat ik weet is dat het een spel was tussen huurmoordenaars geloof ik . Het speelt zich af in Amerika tussen zogenaamd de gewone mensen (dus niet die film op dat eiland met ex-gevangenen).
Ik weet dat het eindigt in een kerk ergens op het platteland.
Ik dacht dat er een burger betrokken raakte in het spel en meevecht met de enige chick in de game.
Het bevat een scene in een bus rijdend op een snelweg dat ze achtervolgd worden. Ik heb de film ergens tussen 2008 en 2010 gezien.

Wie o wie weet hoe deze film heet?

Mijn dank zou groot zijn.
the tournament
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_100153693
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2011 01:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

the tournament
thanks!!
't gaat me te snel, als adsl..
pi_100160879
Ik heb voor een paar jaar een film gezien, Ginbg over een gezin die in een wijk kwamen te wonen waar alles orde en reinheid was. De vader van het gezin kwam te werken bij het bedrijf die de wijk/dorp runde. Er werd zelfs gemoord om de wijk sereen laten blijven. Op het laatst werden de stembanden van de hond weggehaald omdat de hond blafte.

Ik kan maar niet op de titel van die film komen. Het gezin bestond uit vader/moeder, twee kinderen en een hond. De moeder vertrouwde de boel al snel niet. De vader had pas later door dat hun hele leven gecontroleerd werd met camera's.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 31 juli 2011 @ 18:38:20 #187
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_100164026
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:57 schreef paddy het volgende:
Ik heb voor een paar jaar een film gezien, Ginbg over een gezin die in een wijk kwamen te wonen waar alles orde en reinheid was. De vader van het gezin kwam te werken bij het bedrijf die de wijk/dorp runde. Er werd zelfs gemoord om de wijk sereen laten blijven. Op het laatst werden de stembanden van de hond weggehaald omdat de hond blafte.

Ik kan maar niet op de titel van die film komen. Het gezin bestond uit vader/moeder, twee kinderen en een hond. De moeder vertrouwde de boel al snel niet. De vader had pas later door dat hun hele leven gecontroleerd werd met camera's.
The Colony (1995)?
pi_100166410
quote:
Dank u!! _O_
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_100166502
Opzoek naar een filmnaam:

2 mannen rijden in een auto door de USA heen en komen vreemde dingen tegen. Zo stoppen ze bij een restaurant waar iemand zit en belachelijk veel eten besteld en wed dat die alles kan opeten. Het blijkt dat hij ooit een wens heeft gedaan om zoveel te kunnen eten als hij wilde, maar als gevolg daarvan had die voor de rest van zijn leven honger.

Ook komen ze onderweg een meisje tegen dat seks wil hebben gehad met alle mannen op aarde om erachter te komen met wie ze de beste seks kan hebben. Aangezien ze een bitch is besluit de hoofdrol speler geen seks met haar te hebben, zodat ze voor de rest van haar leven moet afvragen of hij misschien de beste seks van haar leven had kunnen zijn.

Ze rijden volgens mij op een snelweg die niet bestaat en daar begint de film ook volgens mij.
Ook komt de hoofdpersoon bij een gebouw waar hij met de lift moet uitstappen op verdieping 13,5 of 14,5. Geen idee meer.

Iemand? Wat volgens mij vond ik de film wel vermakelijk :P
pi_100166774
Die film heb ik ooit gezien..even goed nadenken..

edit: Interstate 60
http://en.wikipedia.org/wiki/Interstate_60

Ik kan heel snel nadenken :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_100167458
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Die film heb ik ooit gezien..even goed nadenken..

edit: Interstate 60
http://en.wikipedia.org/wiki/Interstate_60

Ik kan heel snel nadenken :')
Dat zou hem wel eens kunnen zijn :D
Zat als een idioot op highway en road te zoeken... interstate kwam niet in me op :D
pi_100167545
Ja ik zat vooral op highway te zoeken en toen kwam ik deze tegen en wisti k dat het goed was. Wist niet zoveel details meer als jij, maar in de wiki kwam ik ongeveer het hele lijstje tegen :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_100298856
Ik heb een film gezien dat gaat over een man die in een coma terechtkomt.
En in een wereld komt en hij moet een soort van sleutel of een ticket winnen en als hij deze wint kan hij door middel van een stoel weer terug naar het normale leven worden geschoten.
Kent iemand deze film? :P
  donderdag 4 augustus 2011 @ 00:54:52 #194
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_100299071
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:48 schreef geertbukken het volgende:
Ik heb een film gezien dat gaat over een man die in een coma terechtkomt.
En in een wereld komt en hij moet een soort van sleutel of een ticket winnen en als hij deze wint kan hij door middel van een stoel weer terug naar het normale leven worden geschoten.
Kent iemand deze film? :P
Monkeybone.

En beter kijk je die niet nog een keer want die film veroorzaakt psychoses.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_100335032
Hallo mensen,

ik ben al een tijdje opzoek naar de naam van een bepaalde film waar ik ongeveer een jaar geleden een trailer van in de bioscoop gezien heb. Waar ik ook zoek, op google, sites waar films op staan die nog uit moeten komen, ik kan nergens de naam vinden, dus bij deze de vraag of iemand deze wel weet en deze graag zou willen delen ;-)

De film gaat over het volgende :

Een bepaalde vrouw (leeftijd rond de 23 o.i.d.) kan in mensen kijken en kan zien of deze ziektes hebben, er wordt haar veel geld en andere dingen aangeboden om haar 'Gift' te gebruiken in ziekenhuizen en voor andere dingen, later merkt ze dat, de jongen waar ze mee om gaat (haar vriend volgens mij) ook een ernstige ziekte heeft.

Dit is vrijwel het enige wat ik nog herinner :P

Dus bij voorbaat dank aan de mensen die mij kunnen helpen hier mee

Groetjens,
pi_100335099
Je bedoelt deze trailer?

pi_100335149
Ja! vielen dank! :D
pi_100335176
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:23 schreef nick1337 het volgende:
Ja! vielen dank! :D
Dit is de echte (docu)film: http://www.imdb.com/title/tt1370858/
pi_100335308
Thnks, wel jammer dat er geen echte film van is
pi_100335495
ok er is wel een echte film van alleen blijkbaar erg moeilijk te vinden
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:57:53 #201
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_100336930
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:29 schreef nick1337 het volgende:
ok er is wel een echte film van alleen blijkbaar erg moeilijk te vinden
Hier kun je volgens mij een oudere docu zien over haar.
Waar ze nu een nieuwe van is gemaakt, nu ze ouder is die op het film festival getoond is.

Er is er volgens mij nog eentje waar ze 6 is?
In die waar ze zo jong is, word ze getest, en mist ze 1 ding. Een ijzer plaatje die een patiënt in zijn voorhoofd had.
Waardoor onderzoekers haar "nep" noemden.
Ik weet dat ik toen vrij pissig was, want ze had verder alles goed, aangezien de ijzere plaat niet een deel van het lichaam is, dus het is logies dat ze dit niet kon zien voor mij.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:01:09 #202
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100346642
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:29 schreef tinoz het volgende:
Nog eentje :

MuziekClip:

Een vrouw verliest haar geliefde?

Hij wordt aangereden op straat en zover ik me kan herinneren houd ze hem vast na of net voordat hij doodging.. erg emotioneel nummer...

Iemand een Idee ?

Ik weet niet meer of dit hem was:

Wie kent er meer van dit soort clips ?
Ik weet niet of hier al op gereageerd is, want ik heb pagina's 3 en 4 niet gelezen, maar wat je beschrijft lijkt erg op Toni Braxton - Unbreak my heart.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_100378715
Ik ben op zoek naar een filmpje over een verlaten stad/dorp in Amerika, dat aan een meer lag. Leek een goed recreatie-oord, huizen werden in no-time gebouwd, maar later is iedereen daar vertrokken, en bleef er dus niets van over. knap stukje filmwerk, en ik weet nog dat ik het op dumpert had gezien, maar ik kan het niet meer terugvinden...

Iemand toevallig ook dit filmpje gezien en weet waar het staat? :)

Thanks!
**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
pi_100378937
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 00:32 schreef tubacloud het volgende:
Ik ben op zoek naar een filmpje over een verlaten stad/dorp in Amerika, dat aan een meer lag. Leek een goed recreatie-oord, huizen werden in no-time gebouwd, maar later is iedereen daar vertrokken, en bleef er dus niets van over. knap stukje filmwerk, en ik weet nog dat ik het op dumpert had gezien, maar ik kan het niet meer terugvinden...

Iemand toevallig ook dit filmpje gezien en weet waar het staat? :)

Thanks!
pi_100387214
quote:
Ja die! Dankje! :D
**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:16:03 #206
247832 beezz13
Ik heb m zelf ook!
pi_100436335
Ik zoek de naam van een franse film.
Begint met een heftig auto-ongeluk en speelt zich vervolgens achterstevoren af.
Zwart wit en ik denk uit de jaren 60/70?

Een stel speelt de hoofdrol en ik dacht dat de vrouw Catherine Deneuve was. Bleek niet zo te zijn, maar volgens mij wel zo'n type actrice.
Ik hoor het graag
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:29:01 #207
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_100437104
Les choses de la vie met Romy Schneider is dat.

Daar is trouwens een Amerikaanse remake van met Sharon Stone en Richard Gere.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:35:56 #208
247832 beezz13
Ik heb m zelf ook!
pi_100437538
quote:
2s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Les choses de la vie met Romy Schneider is dat.

Daar is trouwens een Amerikaanse remake van met Sharon Stone en Richard Gere.
Yep! Dat is m Thanx!!!!
pi_100466020
Zoek de naam van een film over WW II, speelt zich af in het Oostblok, met 2 snipers dacht ik. Kon ook wel eens een vrouwelijke sniper zijn.
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:31:05 #210
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_100466338
Enemy at the gates.
Bedankt Hans.
  Moderator maandag 8 augustus 2011 @ 16:35:02 #211
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100466509
Ik heb ooit een stukje film gezien, waarin net een ongeluk was gebeurd. Het stukje wat ik gezien heb (ik was toen nog behoorlijk klein) ging over een vrouw, die bij dat ongeluk betrokken was. Ze lag daar, en was aan 't denken aan wat er nou precies was gebeurd, etc etc tot op een gegeven moment de hulpdiensten opduiken.

Zij denkt nog, gelukkig, ik word geholpen, maar in het volgende shot zie je iemand van de hulpverleners een doek over haar leggen. Over haar hoofd om precies te zijn, want dat was het enige wat het was.

De hele scene daarvoor was alleen het hoofd van de vrouw in beeld. Het bleek dus dat ze onthoofd was, en dat ze blijkbaar wel nog kon denken of weet ik veel wat, maar dat dat dus niet duidelijk was voor de hulpverleners, en zij dus een doek over dat hoofd legden.

Het was geen horrorfilm of wat dan ook, in ieder geval, zo werd het niet gebracht, en dit is ook het enige stukje wat ik gezien heb. Ik was daar namelijk nogal van onder de indruk, en daarna heb ik het afgezet van wat ik me nog kan herinneren.

Iemand hier die dit iets zegt?
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:48:46 #212
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100467107
Ok, ik denk niet dat het iets oplevert maar vroegâh ( ik denk rond 1983 ! ) heb ik eens een stukje van een film gezien.
Ik was zelf ook nog jong, dus weet niet precies of ik het me nog goed herinner:

Film gaat over 2 (?) mannen die naar de jungle gaan om daar een stam (indianen?) te helpen met iets.
Nu kan ik me nog herinneren dat het met magie enzo te maken had. Die mannen gingen in een soort kayak over een rivier en daar kwamen ze ook zombies tegen, maar 1 van die mannen kon ook iets magisch. Hij creëerde een soort van schild vanuit zijn elleboog tegen die zombies.

Ik weet, het klinkt wazig/raar maar dat is het enige wat ik me nog kan herinneren.

't Zou een wonder zijn als iemand me kan helpen met deze film.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:17:33 #213
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_100468323
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:48 schreef jpg97 het volgende:
Ok, ik denk niet dat het iets oplevert maar vroegâh ( ik denk rond 1983 ! ) heb ik eens een stukje van een film gezien.
Ik was zelf ook nog jong, dus weet niet precies of ik het me nog goed herinner:

Film gaat over 2 (?) mannen die naar de jungle gaan om daar een stam (indianen?) te helpen met iets.
Nu kan ik me nog herinneren dat het met magie enzo te maken had. Die mannen gingen in een soort kayak over een rivier en daar kwamen ze ook zombies tegen, maar 1 van die mannen kon ook iets magisch. Hij creëerde een soort van schild vanuit zijn elleboog tegen die zombies.

Ik weet, het klinkt wazig/raar maar dat is het enige wat ik me nog kan herinneren.

't Zou een wonder zijn als iemand me kan helpen met deze film.
Night of the Zombies?
pi_100469285
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:31 schreef bascross het volgende:
Enemy at the gates.
Merci !
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:12:06 #215
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_100470342
Weet iemand hoe de volgende film heet.

Het enige wat ik me ervan herinner is dat de hoofdrolspelers in een klas zitten, vervolgens vallen de russen binnen met parachuten en alles. De hoofdrolspelers vluchten vervolgens en proberen niet gepakt te worden.
Speelt zich volgens mij af in de sneeuw,ergens in alaska ofzo.
Zijn amerikanen.


Jaren geleden op TV gezien,maar nooit geweten hoe die film heet.
Paardelul !!!
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:19:16 #216
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_100470565
Red Dawn?
Bedankt Hans.
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:22:09 #217
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_100470668
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:19 schreef bascross het volgende:
Red Dawn?
Dat is um :D

Wist niet dat die zo oud was
Paardelul !!!
pi_100479624
Ik zoek een soort surrealistische film en ik herinner me één of andere jongen die in een wereld terechtkomt.

Er komt ook een dirigent in voor, alleen die dirigeert het weer in plaats van een orkest.

Kan iemand hier wat mee?
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_100480293
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:28 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik zoek een soort surrealistische film en ik herinner me één of andere jongen die in een wereld terechtkomt.

Er komt ook een dirigent in voor, alleen die dirigeert het weer in plaats van een orkest.

Kan iemand hier wat mee?
The Phantom Tollbooth
pi_100492461
Ik zoek een film wat over kerstmis gaat.
Het begon met een berg kinderen die volgens mij hun ouders kwijt waren in een groot winkelcentrum.
Dan worden ze opgehaald, op 5 kinderen na, die opgesloten worden in een groot vierkant bedrijfspand.
Met zijn 5en proberen ze het er besten van te maken.
Het midden van de film kan ik me niet goed herinneren..
Maar rond het einde sleeen ze van een berg af, samen met een volwassen man.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:37:55 #221
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_100503963
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:15 schreef nathan3020 het volgende:
Ik zoek een film wat over kerstmis gaat.
Het begon met een berg kinderen die volgens mij hun ouders kwijt waren in een groot winkelcentrum.
Dan worden ze opgehaald, op 5 kinderen na, die opgesloten worden in een groot vierkant bedrijfspand.
Met zijn 5en proberen ze het er besten van te maken.
Het midden van de film kan ik me niet goed herinneren..
Maar rond het einde sleeen ze van een berg af, samen met een volwassen man.
Klinkt een beetje als Unaccompanied Minors
pi_100504519
Ik heb ooit eens een trailer gezien van een Japanse film. Beetje arthouse achtige film, waarbij ik met name de scene herinner van een soort groepsmeditatie op het strand. Iemand een idee?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:19:15 #223
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_100510901
Ik zoek een film die ik een keer op Filmnet (toen nog) tegenkwam. Ik heb 'm niet afgekeken, want ik vond het niet al te smakelijk, maar de scene die ik zag is me altijd bijgebleven.

Je zag een man die liggend lag vastgebonden op een soort tandartsstoel, in een soort van buitenaards schip (dit zit in m'n hoofd, maar weet ik niet zeker). Langzaam maar zeker kwam er een apparaat met een dunne naald steeds dichter naar zijn oog toe, volgens mij werd er uiteindelijk in z'n oog geprikt. Dat laatste weet ik ook niet zeker, maar dat zou in elk geval een reden voor me geweest zijn om weg te zappen :P

Ik ben benieuwd of het collectieve geheugen van FOK! een oplossing heeft...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:23:43 #224
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_100511094
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zoek een film die ik een keer op Filmnet (toen nog) tegenkwam. Ik heb 'm niet afgekeken, want ik vond het niet al te smakelijk, maar de scene die ik zag is me altijd bijgebleven.

Je zag een man die liggend lag vastgebonden op een soort tandartsstoel, in een soort van buitenaards schip (dit zit in m'n hoofd, maar weet ik niet zeker). Langzaam maar zeker kwam er een apparaat met een dunne naald steeds dichter naar zijn oog toe, volgens mij werd er uiteindelijk in z'n oog geprikt. Dat laatste weet ik ook niet zeker, maar dat zou in elk geval een reden voor me geweest zijn om weg te zappen :P

Ik ben benieuwd of het collectieve geheugen van FOK! een oplossing heeft...
Fire in the Sky


op ong. 1:30:00 de betreffende scene.

[ Bericht 14% gewijzigd door Velma_Dinkley op 09-08-2011 15:31:46 ]
pi_100516939
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:37 schreef Tweek het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als Unaccompanied Minors
Dat was hem, dankuwel!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:54:11 #226
282763 Puntenslijpers
Ik zoek nog potloden!
pi_100530942
Hallo,

Ik zoek een film (documantaire achtig) over motocross, het is een behoorlijk oude film (rond 1970) maar was zeer vermakelijk om naar te kijken. Was ook redelijk grappig gepresenteerd.
Ik weet toevallig dat de maker van deze film ook zo een zelfde soort film heeft gemaakt over surfers die een bepaald wereld deel rondreizen voor de beste golven.

als iemand 1 van die titels kan geven of de naam van de maker zou ik er erg blij mee zijn.

Thanksss
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:55:15 #227
282763 Puntenslijpers
Ik zoek nog potloden!
pi_100531003
Lol, dit is wel HEEL snel dat ie ineens toch voorbij kwam ondanks een tijdje zoeken, maar ik heb hem al:

On Any Sunday
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 23:50:25 #228
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_100534031
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:23 schreef Velma_Dinkley het volgende:

[..]

Fire in the Sky


op ong. 1:30:00 de betreffende scene.
Ja, dat is hem :D En ik durf 'm nog steeds niet af te kijken :@
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_100537102
Ik zoek al een tijdje naar de titel van een film die ik jaren geleden een keer gezien heb.

Het is een film uit de jaren 80/90. Het is een beetje sci-fi-achtig en speelt zich volgens mij af in de toekomst.

Ergens aan het begin van de film moet de "held" een basketbal spel doen. Hij moet binnen een bepaalde tijd een aantal punten scoren. Als hij dat niet doet wordt hij neergeschoten. Dit is zo'n beetje alles wat ik me er nog van kan herinneren, maar het is wel specifiek genoeg hoop ik. :P
pi_100537155
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 01:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zoek al een tijdje naar de titel van een film die ik jaren geleden een keer gezien heb.

Het is een film uit de jaren 80/90. Het is een beetje sci-fi-achtig en speelt zich volgens mij af in de toekomst.

Ergens aan het begin van de film moet de "held" een basketbal spel doen. Hij moet binnen een bepaalde tijd een aantal punten scoren. Als hij dat niet doet wordt hij neergeschoten. Dit is zo'n beetje alles wat ik me er nog van kan herinneren, maar het is wel specifiek genoeg hoop ik. :P
Tron?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_100537199
Nee. Het is wel en de echte wereld.
pi_100538511
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 01:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zoek al een tijdje naar de titel van een film die ik jaren geleden een keer gezien heb.

Het is een film uit de jaren 80/90. Het is een beetje sci-fi-achtig en speelt zich volgens mij af in de toekomst.

Ergens aan het begin van de film moet de "held" een basketbal spel doen. Hij moet binnen een bepaalde tijd een aantal punten scoren. Als hij dat niet doet wordt hij neergeschoten. Dit is zo'n beetje alles wat ik me er nog van kan herinneren, maar het is wel specifiek genoeg hoop ik. :P
Escape from L.A.?

pi_100538891
Ja! Bedankt! :D
pi_100570230
Ik ben op zoek naar een film waarbij iemand aardig wat pillen krijgt die hem helemaal fantastisch maken, vervolgens zijn ze op en heeft ie een probleem en is de trailer afgelopen. Paar jaar oud.

Iemand enig idee?
pi_100570429
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:14 schreef TheQuestioner het volgende:
Ik ben op zoek naar een film waarbij iemand aardig wat pillen krijgt die hem helemaal fantastisch maken, vervolgens zijn ze op en heeft ie een probleem en is de trailer afgelopen. Paar jaar oud.

Iemand enig idee?
Klinkt echt precies als de film Limitless van dit jaar :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_100574247
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Klinkt echt precies als de film Limitless van dit jaar :o
:@ Misschien was ie minder oud :P Dankjewel :D
pi_100641992
Ben op zoek naar een titel van een film, film gaat over een bankoveral..film begint met een Indiaas liedje.
pi_100655687
ik zoek een waargebeurde horrorfilm waar officiële camerabeelden in zijn,die gaat over een groep tieners die gaan kamperen op een nogal verlaten plek.....
Bij een van die moorden zit een jongen op de wc en krijgt door de moordenaar de wc pot op zich gegooid en kan niet meer ontsnappen.De moordenaar knijpt bij die jongen met een knijptang de ballen te samen.

hopelijk weet iemand welke film ik bedoel.
pi_100655750
Wat bedoel je met officiële camerabeelden?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_100655874
beelden die de moordenaar zelf gemaakt heeft
pi_100655924
stond toen bij die film.
wil hem echt graag nog eens bekijken,maar ben de naam vergeten,te lang gelden :@
pi_100683057
Ik ben op zoek aar een film.

Het is een zwart wit film waarbij een persoon iemand interviewd over vampiers.

Degene die hij interviewd ziet er uit als Nosferatu uit de gelijknamige films.

De interviewer weet niet dat de geïnterviewde daadwerkelijk een vampier is.

Weet iemand welke film ik bedoel?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:28:13 #243
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_100683156
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:25 schreef znarch het volgende:
Ik ben op zoek aar een film.

Het is een zwart wit film waarbij een persoon iemand interviewd over vampiers.

Degene die hij interviewd ziet er uit als Nosferatu uit de gelijknamige films.

De interviewer weet niet dat de geïnterviewde daadwerkelijk een vampier is.

Weet iemand welke film ik bedoel?
Lijkt me Shadow of the Vampire
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_100684744
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:28 schreef Patch het volgende:

[..]

Lijkt me Shadow of the Vampire
Thx! Het is hem :D O+ O+ O+
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_100689378
Ik zoek een film over een rijke jongen die met zijn 21ste verjaardag gaat feesten en de verkeerde mensen tegenkomt, en vervolgens helemaal afdwaalt, drugs gaat gebruiken, gaat dealen, etc etc.

Er speelt een super mooi meisje in met donker lang haar, dat is eigenlijk alles wat ik weet :').

Ik dacht dat de film iets met Guns of Bullet of zo in de naam had, maar heb tot heden niks kunnen vinden.

Bvd
  zondag 14 augustus 2011 @ 14:21:35 #246
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_100711649
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik zoek een film over een rijke jongen die met zijn 21ste verjaardag gaat feesten en de verkeerde mensen tegenkomt, en vervolgens helemaal afdwaalt, drugs gaat gebruiken, gaat dealen, etc etc.

Er speelt een super mooi meisje in met donker lang haar, dat is eigenlijk alles wat ik weet :').

Ik dacht dat de film iets met Guns of Bullet of zo in de naam had, maar heb tot heden niks kunnen vinden.

Bvd
Loaded?
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:41:52 #247
274613 isaacd2000
altijd lastig
pi_100759624
Ik ben op zoek naar een korte film die ik jaren terug eens voorbij zag komen op tv.

Een man loopt over straat, negeert een bedelende zwerver en wordt even later overreden door een auto. Hij staat meteen in een lift en komt terecht in een kantoor/wachtkamer. Hierin wordt bepaald dat hij naar de hel gaat: hij heeft te weinig credits voor de hemel, want te weinig goede daden in zijn leven verricht. Zijn bewakers letten even niet op en hij sprint terug de lift in en komt terug op aarde. Vervolgens gaat hij als de sodemieter aan het werk om zijn karma credits op te waarderen door veel goede daden uit te voeren, terwijl vanuit een controlekamer zijn 'bewakers' allerlei rampen op 'm afsturen om 'm te vermoorden (bliksem etc.). Op 't laatst wordt hij alsnog overreden, maar hij weet nog net een kwartje in de cup van de bedelaar te gooien zodat hij precies genoeg karma heeft om wel naar de hemel te gaan.

Iemand die dit bekend voor komt?
Technisch goed, tactisch zwak
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:30:40 #248
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_100764607
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef isaacd2000 het volgende:
Ik ben op zoek naar een korte film die ik jaren terug eens voorbij zag komen op tv.

Een man loopt over straat, negeert een bedelende zwerver en wordt even later overreden door een auto. Hij staat meteen in een lift en komt terecht in een kantoor/wachtkamer. Hierin wordt bepaald dat hij naar de hel gaat: hij heeft te weinig credits voor de hemel, want te weinig goede daden in zijn leven verricht. Zijn bewakers letten even niet op en hij sprint terug de lift in en komt terug op aarde. Vervolgens gaat hij als de sodemieter aan het werk om zijn karma credits op te waarderen door veel goede daden uit te voeren, terwijl vanuit een controlekamer zijn 'bewakers' allerlei rampen op 'm afsturen om 'm te vermoorden (bliksem etc.). Op 't laatst wordt hij alsnog overreden, maar hij weet nog net een kwartje in de cup van de bedelaar te gooien zodat hij precies genoeg karma heeft om wel naar de hemel te gaan.

Iemand die dit bekend voor komt?
Aflevering van Twilight Zone?? Komt mij wel bekend voor, maar ik kan er niet opkomen..
pi_100764921
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik zoek een film over een rijke jongen die met zijn 21ste verjaardag gaat feesten en de verkeerde mensen tegenkomt, en vervolgens helemaal afdwaalt, drugs gaat gebruiken, gaat dealen, etc etc.

Er speelt een super mooi meisje in met donker lang haar, dat is eigenlijk alles wat ik weet :').

Ik dacht dat de film iets met Guns of Bullet of zo in de naam had, maar heb tot heden niks kunnen vinden.

Bvd
Ik moest denken aan Twelve, al komt hij niet helemaal overeen (http://www.imdb.com/title/tt1407084/)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_100798734
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:21 schreef Tweek het volgende:

[..]

Loaded?
Dat is hem, thanks!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:24:53 #251
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100817983
Ik zoek de naam van een animatiefilm, gaat over een negertje in afrika, nogal bloedig, handgranaten, afgerukte handen, hilarisch leuk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:56:56 #252
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_100819550
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zoek de naam van een animatiefilm, gaat over een negertje in afrika, nogal bloedig, handgranaten, afgerukte handen, hilarisch leuk
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_100821377
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:28 schreef baloutjekerkrade het volgende:
ik zoek een waargebeurde horrorfilm waar officiële camerabeelden in zijn,die gaat over een groep tieners die gaan kamperen op een nogal verlaten plek.....
Bij een van die moorden zit een jongen op de wc en krijgt door de moordenaar de wc pot op zich gegooid en kan niet meer ontsnappen.De moordenaar knijpt bij die jongen met een knijptang de ballen te samen.

hopelijk weet iemand welke film ik bedoel.
Dat moet haast wel Carver zijn.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:34:39 #254
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100821745
quote:
Jep, dawassum
Thanks
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100822040
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_100867668
Film over een echt jong meisje die een relatie heeft met 'n veel oudere man, ze woont ook bij hem thuis. Volgens mij ook waargebeurd.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 20:54:30 #257
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_100868504
Mens sana in corpore sano
pi_100893177
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:30 schreef Zonnetje1981 het volgende:

[..]

Aflevering van Twilight Zone?? Komt mij wel bekend voor, maar ik kan er niet opkomen..
Ik ken de Twilight Zone niet zo goed, maar ik had het idee dat het een korte film was. Het was ook allemaal redelijk luchthartig in mijn herinnering, dus ik weet niet of dat bij de Twilight Zone past. Heb even de episode guide er op nageslagen, en er komt niets overeen ;(

Toch bedankt :)
Technisch goed, tactisch zwak
pi_100918640
Ik zoek een film waarbij Morgan Freeman een crimineel speelt, enige dat ik weet is dat een van zijn 'partners' de scalp van iemand aftrekt. Enig idee?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 06:57:45 #260
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_100926754
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:17 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik zoek een film waarbij Morgan Freeman een crimineel speelt, enige dat ik weet is dat een van zijn 'partners' de scalp van iemand aftrekt. Enig idee?
Nurse Betty
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_100943401
Ik zoek een oude film waarin er een fragment is waar ze zeggen: ai ai ai ai ai

Ik weet niet zeker of ze dit 1 keer zeggen of meerdere keren
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:55:01 #262
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100943545
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef Mpj het volgende:
Film over een echt jong meisje die een relatie heeft met 'n veel oudere man, ze woont ook bij hem thuis. Volgens mij ook waargebeurd.
Léon?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_100955101
Serie over een modellenbureau in New York (?) Haat en nijd wat de klok slaat en was eind 1982 begin 1983 op de NL TV!
Het is niet models inc. Deze was later te zien op TV!

Wie kan mij helpen aan de titel?
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 07:44:34 #264
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_100965079
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:11 schreef botterfly het volgende:
Serie over een modellenbureau in New York (?) Haat en nijd wat de klok slaat en was eind 1982 begin 1983 op de NL TV!
Het is niet models inc. Deze was later te zien op TV!

Wie kan mij helpen aan de titel?
Misschien Paper Dolls? Die is uit 1984, maar wel gebaseerd op een TV-film uit 1982.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:24:00 #265
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100965198
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Léon?
LOL
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:24:32 #266
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100965202
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef Mpj het volgende:
Film over een echt jong meisje die een relatie heeft met 'n veel oudere man, ze woont ook bij hem thuis. Volgens mij ook waargebeurd.
Bedoel je wellicht Lolita?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100974100
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 07:44 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Misschien Paper Dolls? Die is uit 1984, maar wel gebaseerd op een TV-film uit 1982.
Nee helaas die is het niet!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:33:14 #268
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_100998614
ik zoek de titel van een film. De film speelt zich af in een jungle, waarbij er een man een zoon van iemand terug moet halen, in de jungle eenmaal wou die zoon niet met hem mee, ik weet niet meer precies, maar die man die die zoon moest halen, gebruikte nooit meer wapens, altijd zijn handen, en hij won altijd. Ergens in de film werden ze gevangen door een dierenval van de rebellen en toen kwamen er boze apen en toen moesten ze naar die rebellenstam en die rebellen wouden vechten om te kijken wie er won. En helemaal aan het einde gebruikte die man wel een wapen en schoot ie iedereen neer, want hij won altijd. En aan het einde bracht hij die zoon naar zo´n man terug en toen gaf ie die man een soort vruchten uit die jungle waarvan die ging trippen en hallucineren. Volgens mij kwam het woord jungle ook in de titel voor. Weet iemand dit misschien? Dankjewel
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:35:24 #269
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_100998681
En m'n laatste die ik ook zoek. is een film van een iets oudere man en een wat jonger meisje en die moeten samen een diefstal plegen ofzo, het gaat om een heel groot bedrag, In 2 hele hoge torens. En dan hacken ze de camera's in de lift ofzo waardoor ze ongezien naar binnen kunnen, Ik herinner het me niet zo goed meer, maar aan het einde zei die man tegen die vrouw dat ze ergens op een treinstation af moesten spreken, en dat hij altijd optijd is en als ie dat dit keer niet was dan was ie dood. En toen die vrouw er toen was was die man telaat, toen dacht ze dat hij dood was, maar uiteindelijk stond ie er toch. Iemand enig idee? Dankje
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_100999027
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
En m'n laatste die ik ook zoek. is een film van een iets oudere man en een wat jonger meisje en die moeten samen een diefstal plegen ofzo, het gaat om een heel groot bedrag, In 2 hele hoge torens. En dan hacken ze de camera's in de lift ofzo waardoor ze ongezien naar binnen kunnen, Ik herinner het me niet zo goed meer, maar aan het einde zei die man tegen die vrouw dat ze ergens op een treinstation af moesten spreken, en dat hij altijd optijd is en als ie dat dit keer niet was dan was ie dood. En toen die vrouw er toen was was die man telaat, toen dacht ze dat hij dood was, maar uiteindelijk stond ie er toch. Iemand enig idee? Dankje
Entrapment met Catherine Zeta-Jones en Sean Connery
http://www.imdb.com/title/tt0137494/
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:48:09 #271
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_100999076
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:33 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
ik zoek de titel van een film. De film speelt zich af in een jungle, waarbij er een man een zoon van iemand terug moet halen, in de jungle eenmaal wou die zoon niet met hem mee, ik weet niet meer precies, maar die man die die zoon moest halen, gebruikte nooit meer wapens, altijd zijn handen, en hij won altijd. Ergens in de film werden ze gevangen door een dierenval van de rebellen en toen kwamen er boze apen en toen moesten ze naar die rebellenstam en die rebellen wouden vechten om te kijken wie er won. En helemaal aan het einde gebruikte die man wel een wapen en schoot ie iedereen neer, want hij won altijd. En aan het einde bracht hij die zoon naar zo´n man terug en toen gaf ie die man een soort vruchten uit die jungle waarvan die ging trippen en hallucineren. Volgens mij kwam het woord jungle ook in de titel voor. Weet iemand dit misschien? Dankjewel
Rundown/Welcome To The Jungle
http://www.imdb.com/title/tt0327850/
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:50:15 #272
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_100999142
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zoek een oude film waarin er een fragment is waar ze zeggen: ai ai ai ai ai

Ik weet niet zeker of ze dit 1 keer zeggen of meerdere keren
Klinkt een beetje als Monty Python and the Holy Grail
http://www.imdb.com/title/tt0071853/
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_101007304
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:50 schreef Tanin het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als Monty Python and the Holy Grail
http://www.imdb.com/title/tt0071853/
dat was hem niet, maar het heeft toch geholpen want ik heb de film gevonden: Gods must be crazy uit 1981

Hier is een scene waarin het een paar keer wordt gezegd
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:57:28 #274
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101033448
Ik zoek de naam van een serie over een joods jongetje op de vlucht voor de duitsers, was frans geloof ik. Laatste aflevering had een eindshot waar hij op een kameel door de sahara reed
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_101037399
ik zoek een soort van horrorfilm. het lijkt op deel drie van i know what you did last summer, alleen deze speelt zich af op een huisje in het bos. In ieder geval een scène wat ik me nog kan herinneren, is dat een groepje jongeren op een begraafplaats zijn en dat dat dan fout gaat, omdat iemand per ongeluk het hek in springt en dood gaat. later gaan ze geloof ik dan weer terug naar die plek en dan wil iemand ze dus vermoorden.

iemand idee?
pi_101037498
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:11 schreef Laura_ het volgende:
ik zoek een soort van horrorfilm. het lijkt op deel drie van i know what you did last summer, alleen deze speelt zich af op een huisje in het bos. In ieder geval een scène wat ik me nog kan herinneren, is dat een groepje jongeren op een begraafplaats zijn en dat dat dan fout gaat, omdat iemand per ongeluk het hek in springt en dood gaat. later gaan ze geloof ik dan weer terug naar die plek en dan wil iemand ze dus vermoorden.

iemand idee?
laat maar ik weeeet het al:)
pi_101050873
v70AbZFjb7c
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:38:19 #278
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_101051289
the mummy
pi_101051800
Ik ben op zoek naar een vrij oude film;

Het gaat over een jong meisje die blind is en de film speelt zich voornamelijk af in haar huis. Volgens mij is het zelfs een zwart-wit film, maar dit weet ik niet zeker.
Het plot draait om haar pop waar dieven diamanten of ander roofwaar in hebben gestopt.
Het moet een soort van thriller zijn, geen idee of het een hitchcock was, volgens mij was het meisje Doris Day, maar ik kan er ook compleet naast zitten.
Same shit different day
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:52:15 #280
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_101052007
Wait Until Dark
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_101077898
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wait Until Dark
^O^ Ik had niet verwacht dat iemand dat zo snel zou weten! Top! Ben al heel lang op zoek naar die film :) En ik zie Audrey Hepburn :). Ga hem direct bestellen !!
Same shit different day
pi_101080165
Ik zoek de naam van een Belg die (volgens mij) op Eén of op Canvas films aankondigt op een grappige manier, dus iets doet met de titel van de film..
bijv. E.T., dan laat hij iemand zijn vinger opsteken, "en dan gaan we nu kijken naar E.T."
Kan niet op z'n naam komen....

..nevermind.. ik heb 'm al.. het was Steven Van Herreweghe

[ Bericht 13% gewijzigd door Cylvia op 23-08-2011 12:53:35 ]
No. I'm not part of the show.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:21:46 #283
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_101088472
Ik zoek de naam van een film over een man die tot de conlusie komt dat hij de gedachten van vrouwen kan lezen.
Én
Ik zoek de naam van een film over een man die een bepaalde dag steeds opnieuw beleeft.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_101088561
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Euribob het volgende:
Ik zoek de naam van een film over een man die tot de conlusie komt dat hij de gedachten van vrouwen kan lezen.
Én
Ik zoek de naam van een film over een man die een bepaalde dag steeds opnieuw beleeft.
De eerste is What Women Want met Mel Gibson

De tweede is Groundhog Day met Bill Murray
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:23:50 #285
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101088572
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Euribob het volgende:
Ik zoek de naam van een film over een man die tot de conlusie komt dat hij de gedachten van vrouwen kan lezen.
What women want

quote:
Ik zoek de naam van een film over een man die een bepaalde dag steeds opnieuw beleeft.
Groundhog day
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_101088591
Ik win :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:25:27 #287
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101088651
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef Tim86 het volgende:
Ik win :P
Alleen op snelheid
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:27:28 #288
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101088744
Trouwens groundhog day, die liep een tijdje terug op een duitse commerciele zender, en in de trailer zie je dan de radiowekker van 5:59 op 6:00 springen (en dan loopt in de film iedere keer I got you babe) maar in de trailer klonk de voice over, de 600ste herhaling op de duitse TV, ik lag dubbel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:28:49 #289
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_101088804
Jongens, jullie zijn geweldig, bedankt! ^O^
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_101088809
Voor iemand anders, dus meer info heb ik niet.
Dit is wat ze nog wist:

Een oude film, was eind ´70/begin '80. Dus de film zal wel (een stuk) ouder zijn
2 afrikaans-amerikaanse broers. 1 ouder en in het leger. 1 jonger, ongeveer 10~12 jaar
De jonge broer komt in problemen samen met een andere groep kinderen (gooien stenen in het water?)
De jonge broer krijgt de schuld en moet op de electrische stoel
De moeder van de 2 broers is ziek en ligt op haar sterfbed
De oude broer komt uit het leger en beloofd zijn moeder om wraak te nemen op zijn jongere broer
De sheriff van de stad is lid van de KKK
  donderdag 25 augustus 2011 @ 14:46:04 #291
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_101171121
uuuuh die ridder middeleeuwen achtige hack en slash film van een tijdje terug. begin 2011 eind 2010. Speelt ik Engeland dacht ik...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:44:03 #292
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_101175299
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef One_conundrum het volgende:
uuuuh die ridder middeleeuwen achtige hack en slash film van een tijdje terug. begin 2011 eind 2010. Speelt ik Engeland dacht ik...
Centurion?

of

Ironclad?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:48:56 #293
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_101175471
Ironclad ja. Dank _O_
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:47:02 #294
151199 tinoz
Alter Reality
pi_101209069
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik weet niet of hier al op gereageerd is, want ik heb pagina's 3 en 4 niet gelezen, maar wat je beschrijft lijkt erg op Toni Braxton - Unbreak my heart.
nope dat is m niet , ik ken die clip ook al....
Save Us From Fashion !
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:48:58 #295
151199 tinoz
Alter Reality
pi_101209137
Heb hier overigens nog niets gelezen over soortgelijke media als in MEF ( Media Education Foundation ) ?
Save Us From Fashion !
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:23:51 #296
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_101229594
Ik zoek de titel van een film. Die gaat over een soldaat in de 2de WW die zogenaamd in coma heeft gelegen en de oorlog voorbij is. Dat is niet zo, want de Duitsers hebben hem gevangen en proberen zo de datum en plaats van de invasie te achterhalen
pi_101229758
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 20:23 schreef penny-wise het volgende:
Ik zoek de titel van een film. Die gaat over een soldaat in de 2de WW die zogenaamd in coma heeft gelegen en de oorlog voorbij is. Dat is niet zo, want de Duitsers hebben hem gevangen en proberen zo de datum en plaats van de invasie te achterhalen
benieuwd.
Ik zwaai naar dieren.
pi_101277800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 20:23 schreef penny-wise het volgende:
Ik zoek de titel van een film. Die gaat over een soldaat in de 2de WW die zogenaamd in coma heeft gelegen en de oorlog voorbij is. Dat is niet zo, want de Duitsers hebben hem gevangen en proberen zo de datum en plaats van de invasie te achterhalen
36 Hours (1965)

quote:
Germans kidnap an American major and try to convince him that World War II is over, so that they can get details about the Allied invasion of Europe out of him.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  zondag 28 augustus 2011 @ 09:35:33 #299
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101280476
quote:
De remake, braking point, is bekender
http://www.imdb.com/title/tt0096977/
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 28 augustus 2011 @ 11:31:55 #300
151199 tinoz
Alter Reality
pi_101282181
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 09:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De remake, braking point, is bekender
http://www.imdb.com/title/tt0096977/
Die heeft 5.5
Save Us From Fashion !
  zondag 28 augustus 2011 @ 20:06:58 #301
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_101301325
quote:
Thankz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')