Vrijdagnacht voor het eerst eens XTC gebruikt bij iemand thuis. Ik had een flinke wodkamix op en was redelijk tipsy en high van een joint, dus werd besloten dat ik maar eens zou beginnen met een 1/4e. Na een tijd was ik er nog altijd heilig van overtuigd dat het niet werkte tot de vraag 'ben je moe dan? Zou je kunnen slapen?' gesteld werd en ik het antwoord niet wist

Paar uur later nog 1/4 bijgetikt en tegen 5 uur nog een halve. In totaal een hele dus. En daar ging het mis. Ik kon niet slapen die ochtend, hallucineerde en heb me 2 dagen kut gevoeld (buikpijn, hoofdpijn, moe). Nu nog steeds

Of het ook daadwerkelijk nog van die pil komt is de vraag, ik heb wel vaker last van moeheid en hoofdpijn

De voordelen van het spul vond ik het feit dat ik niet moe was (terwijl ik normaal het rond 1 á 2 uur echt wel gezien heb) en alles leuk en gezellig was.
Nadelen: ik werd op een gegeven moment wel erg loslippig en heb gepraat over dingen waar ik liever niet over praat (onzekerheden, emoties etc.) Misschien dat anderen dit herkennen? Verder kan ik me weinig herinneren van die schaamteloze emogesprekken, dat vind ik redelijk kut. En dus de kater tot 2 dagen later

Conclusie: voor herhaling vatbaar, maar ik houd het mooi bij een halfje verdeeld over 2x 1/4 over de avond

Dat deel van de avond herinner ik me nog enigzins en dat deel van de avond was het gezelligst.