dinsdag 14 juni 2011 @ 13:26:38 #1
268457 robuust89
Kan direct uit de hoek komen
pi_98153992
registreer om deze reclame te verbergen
35lvp0z.png

XTC Verzameltopic: Alles over XTC

OP
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_98154012
FC Utrecht
Housemusic is a universal language, spoken and understood by all.
Mijn muziek.
pi_98154037
Ik zie dubbel... :o
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:32:11 #4
268457 robuust89
pi_98154176
Nee, de mijne is gelinkt. Speedy faalde met een topic linken.
pi_98154337
tvp
pi_98156821
excuus

over het hoofd gfezien
pi_98156875
Als een topic vol is komt er een "open nieuw deel" knop tevoorschijn.

He ninja edit :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:20:14 #8
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_98157897
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=26311

iemand al?

op harmony gehad, iedereen was er weg van. Deze week laten testen.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_98157936
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:20 schreef Stekelbees het volgende:

iemand al?

Vriend had ze bij Intents. Uit Brabant ofzo, waren wel lekker zei die.
pi_98158161
Zonde dat er caffeine in zit
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:38:36 #11
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_98158765
5mg caffeine. poh poh.
pi_98159472
quote:
De dealer zei dat ze getest zijn
...
pi_98160153
Zal voortaan duidelijker zijn met mijn sarcasme
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:12:58 #14
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_98160360
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:53 schreef Speedy_T het volgende:

[..]

...
Zeer betrouwbaar inderdaad :')
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 18:51:50 #15
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_98166620
De user die een nieuw topic opent, gebruik dan de knop 'nieuw deel'.
Dan wordt de reeks automatisch gekoppeld :).
PRESS PLAY Vitamine H Podcast - Facebook-page
pi_98167464
oh, had het net in het verkeerde topic geplaatst;)

Hoi mensen. Men zegt dat één keer gebruiken in de 6 tot 8 weken veilig is voor je hersenen etc. (niet gebruiken is natuurlijk beter), maar is het dan ook direct heel schadelijk als je in de vakantieperiode een keertje 3x per maand gebruikt? Ik weet wel dat ik tijdens die periode misschien zwaardere katers ga beleven (omdat ik mogelijk ook een zwaardere moet slikken door een hogere tolerantie), maar dat kan mij veel minder schelen.

Ik ben wel een verantwoordelijke gebruiker d.w.z.: ik ken het gevaar dat je op een gegeven moment mogelijk niet anders meer wilt en dat je niet een dozijn pillen moet slikken als je tolerantie te hoog wordt (maar gewoon je verlies moet nemen) , en mijn vrienden (ook niet-gebruikers) weten er vanaf en kunnen dus ook ingrijpen. Daarnaast wil ik zelf na die maand ook weer met het drukke normale leven verder gaan.

Kortom het gaat puur om verlies van hersencapaciteiten: wordt dat merkbaar minder na eenmalig 3x in de maand gebruiken; om de anderhalve week ofzo. En is het na zo'n maandje intensief gebruik ook zo dat je er na langer dan een week nog iets van merkt? Nu merk ik alleen de eerste 2 tot 3 dagen er nog wat van (droge mond en verveling vooral op de eerste dag, en daarna iets minder zin in 'leuke' dingen en op sommige momenten zo'n plotselinge vermoeidheid).
pi_98177270
Toen ik 3 feesten in 4 weken had heb ik de laatste keer een enorme dip gehad. Voelde me echt klote en had helemaal nergens zin in. Ook is het effect van de pillen veel minder. dan kun je wel meer bijpakken , alleen raak je dan alleen maar van de kaart..
pi_98178637
Had ik je ook wel kunnen vertellen. :')

3x pillen in 4 weken tijd is ook niet echt verantwoord gebruik te noemen.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:15:55 #19
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_98178820
Ik snap de lol er ook niet van om het zo vaak te gebruiken.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:25:40 #20
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_98179515
TIjd geleden weer dat ik hier voor het laatst gepost heb.. :)
Ik ben van plan om mijn volgende space avontuur met Rock Werchter te gaan houden in Belgie.
Zijn er mensen hier die dit ook hebben meegemaakt? Of bekend zijn met pillen op zak meenemen naar Belgie?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:27:53 #21
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98179657
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:25 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik ben van plan om mijn volgende space avontuur met Rock Werchter te gaan houden in Belgie.
Zijn er mensen hier die dit ook hebben meegemaakt? Of bekend zijn met pillen op zak meenemen naar Belgie?
Was vorig jaar op een festivalletje in Antwerpen. Daar controleren ze niet iedereen aan de ingang. Ze pikken er alleen verdachte personen uit. Je kan zonder problemen een flinke zak pillen mee naar binnen nemen.

Hoe dat op Rock Werchter gaat weet ik niet.
Free Assange! Hack the Planet
Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_98179871
Ja ik weet ook wel dat het geen verantwoord gebruik is ;) weet iedereen wel.

Het is idd niet leuk om het zo vaak te gebruiken, moet wel een beetje speciaal blijven.
pi_98179929
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:25 schreef incognitoomuch het volgende:
Rock Werchter ben ik al jaren niet geweest, Pukkelpop was geen enkel probleem. Met de trein ook.
pi_98180967
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef kletspastoor het volgende:
oh, had het net in het verkeerde topic geplaatst;)

Hoi mensen. Men zegt dat één keer gebruiken in de 6 tot 8 weken veilig is voor je hersenen etc. (niet gebruiken is natuurlijk beter), maar is het dan ook direct heel schadelijk als je in de vakantieperiode een keertje 3x per maand gebruikt? Ik weet wel dat ik tijdens die periode misschien zwaardere katers ga beleven (omdat ik mogelijk ook een zwaardere moet slikken door een hogere tolerantie), maar dat kan mij veel minder schelen.

Ik ben wel een verantwoordelijke gebruiker d.w.z.: ik ken het gevaar dat je op een gegeven moment mogelijk niet anders meer wilt en dat je niet een dozijn pillen moet slikken als je tolerantie te hoog wordt (maar gewoon je verlies moet nemen) , en mijn vrienden (ook niet-gebruikers) weten er vanaf en kunnen dus ook ingrijpen. Daarnaast wil ik zelf na die maand ook weer met het drukke normale leven verder gaan.

Kortom het gaat puur om verlies van hersencapaciteiten: wordt dat merkbaar minder na eenmalig 3x in de maand gebruiken; om de anderhalve week ofzo. En is het na zo'n maandje intensief gebruik ook zo dat je er na langer dan een week nog iets van merkt? Nu merk ik alleen de eerste 2 tot 3 dagen er nog wat van (droge mond en verveling vooral op de eerste dag, en daarna iets minder zin in 'leuke' dingen en op sommige momenten zo'n plotselinge vermoeidheid).
Als je dit eenmaal hebt gedaan is de grens een stuk lager om nogmaals vaker in de maand te doen. verder zal de 3e keer echt een stuk leuker zijn. Ook wordt het gevoel per keer minder en zal dit de daar op volgende keren niet terug komen, ook niet met een lange pauze van 4 maanden.
pi_98181162
Dat laatste is niet waar. Had vorig jaar 3 festivals in 4 of 5 weken. Overal twee pillen gebruikt en ging overal even lekker. Nergens last van gehad maar toen gebruikte ik net. Probeer nu wel vaak 6 weken niet te gebruiken ivm minder effect.
pi_98182903
Tja... Ik zou niet willen dat ik straks nooit meer kan genieten van xtc.

@stoeltafel: wat versta je onder net? ik ben ongeveer anderhalf jaar geleden begonnen en heb nu 5 keer gebruikt (tussen de 100 en 200 mg op een feest, over één of meerdere pillen, afhankelijk van hoelang het feest duurde). De laatste keer is bijna anderhalve maand geleden. Over een maand wil ik dus flink los gaan. Ik was toch niet van plan om de komende maand te gebruiken, het lijkt me dat ik dan ook als een soort beginner reageer.

Ik denk dat ik het gewoon ga proberen, en hoop dat het door deze rustige aanloop plezierig blijft. Bedankt in ieder geval voor de ervaringsadviezen, dan weet ik in ieder geval waar ik rekening mee moet houden (al ging ik er al wel een beetje vanuit dat ik me zeker na de derde keer iets kutter zal voelen dan normaal).
pi_98183302
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:20 schreef Stekelbees het volgende:

iemand al?

Staat een nieuwe (betrouwbaardere) report op PR, niks mis mee!

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=26422
pi_98184677
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef kletspastoor het volgende:
Tja... Ik zou niet willen dat ik straks nooit meer kan genieten van xtc.

@stoeltafel: wat versta je onder net? ik ben ongeveer anderhalf jaar geleden begonnen en heb nu 5 keer gebruikt (tussen de 100 en 200 mg op een feest, over één of meerdere pillen, afhankelijk van hoelang het feest duurde). De laatste keer is bijna anderhalve maand geleden. Over een maand wil ik dus flink los gaan. Ik was toch niet van plan om de komende maand te gebruiken, het lijkt me dat ik dan ook als een soort beginner reageer.

Ik denk dat ik het gewoon ga proberen, en hoop dat het door deze rustige aanloop plezierig blijft. Bedankt in ieder geval voor de ervaringsadviezen, dan weet ik in ieder geval waar ik rekening mee moet houden (al ging ik er al wel een beetje vanuit dat ik me zeker na de derde keer iets kutter zal voelen dan normaal).
Kan prima hoor, zou het alleen bij max 2/3 pillen houden en niet te veel drank erbij.
Veel plezier met spacen!
pi_98185750
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:58 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Kan prima hoor, zou het alleen bij max 2/3 pillen houden en niet te veel drank erbij.
Veel plezier met spacen!
ik drink er nooit alcohol bij. misschien is dat ook de reden dat ik alleen maar goeie ervaringen heb. En ik heb nooit meer dan 2 pillen per keer genomen. En die keer was verspreid over bijna 8 uur. Ik probeer er aan te denken om mijn ervaring mee te delen, al is de ervaring van de één natuurlijk nooit een garantie voor een ander.
  woensdag 15 juni 2011 @ 01:54:20 #30
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_98188108
Hoi
Bij het testcentrum zei de meneer tegen mij dat je een bepaalde grens met MDMA hebt.
Ik weeg 60, en als ik boven de 90/120 ging, dat ik niet meer veel van het liefde voelde maar meer van het speedy.
Kan dit kloppen dat je dan het love minder voelt?
Over het algemeen zou je de info van een testmeneer als goed moeten keuren, maar ja
gr gr
pi_98188185
quote:
17s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:54 schreef Hippe_Student het volgende:
Hoi
Bij het testcentrum zei de meneer tegen mij dat je een bepaalde grens met MDMA hebt.
Ik weeg 60, en als ik boven de 90/120 ging, dat ik niet meer veel van het liefde voelde maar meer van het speedy.
Over het algemeen zou je de info van een testmeneer als goed moeten keuren, maar ja
gr gr
Ik weeg 65 en heb zowel met 60 mg op een hele avond als 300 mg op een avond (ja, was een flink avondje) een ultiem love gevoel gehad.

Het heeft te maken met je serotonine-niveau. Lijkt me sterk dat de testmeneer dat kan weten he?
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
The only limit is your own imagination
  woensdag 15 juni 2011 @ 02:00:45 #32
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_98188225
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik weeg 65 en heb zowel met 60 mg op een hele avond als 300 mg op een avond (ja, was een flink avondje) een ultiem love gevoel gehad.

Het heeft te maken met je serotonine-niveau. Lijkt me sterk dat de testmeneer dat kan weten he?
Ach, dan zal die het wel bedoelt hebben met: 'het word met hoger MDMA niet meer liefde maar meer speed.
pi_98191029
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 02:00 schreef Hippe_Student het volgende:

Ach, dan zal die het wel bedoelt hebben met: 'het word met hoger MDMA niet meer liefde maar meer speed.
reageert je broertje van 12 ook met dit account ofzo?
  woensdag 15 juni 2011 @ 09:22:26 #34
268457 robuust89
pi_98191113
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:18 schreef joeyettt het volgende:

[..]

reageert je broertje van 12 ook met dit account ofzo?
Ja, en z'n andere broertje ook :')
pi_98191616
Ik hoop het voor hem, want veel nuttig komt er momenteel niet uit.
  woensdag 15 juni 2011 @ 10:01:05 #36
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_98191986
;( ik lees toch in al die boekjes van 'meer pijpakken heeft geen zin'. je word er alleen maar vager van
en ik bedoel niet dat er speed in pillen zit :')
pi_98192331
Dat is ook zo, een 3e goede pil heeft bij mij geen nut. Alleen een dikke kater
  woensdag 15 juni 2011 @ 10:21:45 #38
280735 Deeltjesversneller
not for human consumption
pi_98192509
Stukje over xtc uit het boek Wij zijn ons brein van Dick Swaab, gaat over datzelfde meisje als een paar weken geleden hier werd geplaatst: Is blijkbaar exact dat stuk wat toen in de nrc stond.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staan vooral de gevaren in, maar goed die zijn ook belangrijk om te weten natuurlijk. Al vind ik het niet allemaal even terecht, bij dat meisje was water meer de oorzaak van haar coma dan xtc...
Hele boek is wel leuk om te lezen, staan wel wat interessante dingen in. Voor mij althans, heb sinds m'n 14e geen biologie-les meer gehad ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Deeltjesversneller op 15-06-2011 10:44:22 ]
  woensdag 15 juni 2011 @ 10:27:12 #39
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_98192646
Was vroeger (n paar jaar geleden) ook nogal makkelijk met het slikken van pillen en capsules. Nu houd ik een max aan van maximaal 3 pillen (80 mg) verspreidt over 6 uur. Maar ook met 2 pillen gaat het prima.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 15 juni 2011 @ 10:51:11 #40
268457 robuust89
pi_98193380
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Stukje over xtc uit het boek Wij zijn ons brein van Dick Swaab, gaat over datzelfde meisje als een paar weken geleden hier werd geplaatst: Is blijkbaar exact dat stuk wat toen in de nrc stond.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staan vooral de gevaren in, maar goed die zijn ook belangrijk om te weten natuurlijk. Al vind ik het niet allemaal even terecht, bij dat meisje was water meer de oorzaak van haar coma dan xtc...
Hele boek is wel leuk om te lezen, staan wel wat interessante dingen in. Voor mij althans, heb sinds m'n 14e geen biologie-les meer gehad ;)
Hm, hersenschade door teveel water? Niet dat ik het niet geloof, maar bij mijn eerste keer op hardbass heb ik 7 flesjes water op verspreid over pakweg 4 uur. 1 fles is een halve liter(?), dus ja.
pi_98193437
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:51 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Hm, hersenschade door teveel water? Niet dat ik het niet geloof, maar bij mijn eerste keer op hardbass heb ik 7 flesjes water op verspreid over pakweg 4 uur. 1 fles is een halve liter(?), dus ja.
Dan ben je duidelijk aan de dood ontsnapt.
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_98193895
Weer zo kort door de bocht om dit aan de X toe te schrijven. Je kan even goed nuchter een watervergiftiging oplopen.
pi_98194331
quote:
17s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:54 schreef Hippe_Student het volgende:
Hoi
gr gr
Wat hij bedoelt is waarschijnlijk dat als je gedurende de avond blijft bijpakken en op die manier aan een hoog aantal mg/kg komt je uiteindelijk geen extra liefde maar wel meer energie (en vooral vaagheid) voelt. Als je in één keer die 120mg dropt voel je dat namelijk wel degelijk.
pi_98194336
Kan me voorstellen dat zo'n verhaal wel effect heeft op jongeren en veel mensen afschrikt.
Ja, ik generaliseer.
pi_98194524
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef GroenMannetje het volgende:
Weer zo kort door de bocht om dit aan de X toe te schrijven. Je kan even goed nuchter een watervergiftiging oplopen.
Zoals die vrouw die dood ging toen ze in het kader van een radiospelletje heel veel water dronk om een Wii te winnen. Echt te kansloos weer, hoe hij een stukje over xtc schrijft en vervolgens de gevolgen van een overdosis water daaraan koppelt.

Maar ik weet nu iig dat ik dat boek ook niet meer hoef te lezen, scheelt een hoop tijd! :P
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:29:50 #46
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_98194533
Ze zetten er ook helemaal niet bij dat je ook zweet als een malle tijdens de trip... Nee, je word opgeblazen door al dat water wat je drinkt...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:34:16 #47
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_98196687
-Je kan even goed nuchter een watervergiftiging oplopen.

dat dus. was er vorig jaar niet een student overleden nadat 'ie 10 liter water moest drinken voor z'n ontgroening?

en besides, heb nog nooit van dat mens gehoord laat staan dat ik ergens ben tegengekomen dat ze het me afraad om X te gebruiken dus ik drop 'till I drop.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_98198987
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
SPOILER
Hee die heb ik thuis ergens liggen, is wel een flinke pil :P
Aan te raden wel?
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:43:38 #49
pi_98199497
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:31 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Aan te raden wel?
Pil? Bedoel je boek? Zo ja, ja het is wel basic allemaal maar leest goed weg.
pi_98199522
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Pil? Bedoel je boek? Zo ja, ja het is wel basic allemaal maar leest goed weg.
Haha ja dat bedoel ik :P
Zal hem eens gaan opzoeken straks.
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:52:01 #51
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_98199878
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:25 schreef Utca het volgende:

[..]

Staat een nieuwe (betrouwbaardere) report op PR, niks mis mee!

Als t goed is krijg ik die deze week ook binnen. Ben benieuwd.
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
Een reden om een Mac te nemen :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 00:03:14 #52
299302 spacerijen
spacen als planeten
pi_98232361
vorige keer dat ik ging spacen had ik op maandag en dinsdag last van buikpijn. :S ik vraag me af wat de oorzaak was.

dingen die anders waren als andere keren spacen:
* andere pillen. mn vorige pillen waren groende canadezen en nu had ik die qdance dingen
* vrij veel gegeten op zondag. bak rijst, sultana crackers, broodje doner
* halve fles fruitontbij gedronken, kan me voorstellen dat je maag moeilijk gaat doen na eerst geen eten en dan veel vezels ofzo?

iemand een idee? heb voor de rest nooit echt veel last van na-effecten
wat gaat deze reeks hard zeg. kan m niet bijhouden helaas
pi_98233993
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:31 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Geniale woordspeling _O-
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
pi_98234295
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:03 schreef spacerijen het volgende:
vorige keer dat ik ging spacen had ik op maandag en dinsdag last van buikpijn. :S ik vraag me af wat de oorzaak was.

dingen die anders waren als andere keren spacen:
* andere pillen. mn vorige pillen waren groende canadezen en nu had ik die qdance dingen
* vrij veel gegeten op zondag. bak rijst, sultana crackers, broodje doner
* halve fles fruitontbij gedronken, kan me voorstellen dat je maag moeilijk gaat doen na eerst geen eten en dan veel vezels ofzo?

iemand een idee? heb voor de rest nooit echt veel last van na-effecten
wat gaat deze reeks hard zeg. kan m niet bijhouden helaas
ik kan alleen maar zeggen dat ik er nooit last van heb gehad (kan dus ook gewoon toeval zijn en met iets anders te maken hebben). Heb alleen soms last van m'n maag als ik thuiskom, maar dan ga ik één keer na de wc en dan weet ik waar die maagklachten vandaan kwamen ;)

Ik eet wel vaker veel voor een pilletje en dan merk ik alleen maar dat'ie veel later inslaat en dat ik de ochtend erop de pot bijna letterlijk vol scheit, maar daarna niets meer. Volgens mij is fruitontbijt wel gezond en juist aan te raden.

Ik zou dus zeggen dat het niets met de pillen te maken heeft, maar zo ervaren ben ik niet. Het lijkt me geen normale eigenschap van een pilletje (anders zou niemand die toch willen?).
  donderdag 16 juni 2011 @ 02:41:43 #55
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_98235822
@vorige pagina

(verschilt per persoon)

Maar zie het als dit:

100% serotonine level in je hersenen. Je wint de lotto en hoeft nooit meer te werken --> 5% van totaal komt vrij en je bent uber blij.

x aantal MG mdma = x aantal %. Dus voor dit voorbeeld; 100mg mdma is 25% serotonine in een keer; je bent dus giga blij. Je pakt nog een pil bij; 50% nog maar over. Nog 1 erbij; 25% over. Nu kom je op het punt waar, dat als je nog een keer bijpakt, je serotonine op is. Nog steeds ga je leker en je voelt je blij.

Ondertussen breekt je lichaam de mdma af en blijft er mda over. Dit zorgt ervoor dat je gaat spacen. Anyway, jij pakt nog een keer bij maar de serotonine is op. Je wordt dus niet nog blijer, maar je begint alleen maar erger en harder te spacen omdat er alleen maar meer mda bijkomt in je lichaam. De energie echter, blijf je wel krijgen. Vandaar dus spacen en energiek, maar geen extra happy happy feel meer.
pi_98238872
Heb laatst rode ferrari's gekocht. http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=26232
Breng er vanavond een naar het TC. Zien er goed uit.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:01:17 #57
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_98249739
Iemand bekend met oranje rotondes uit de omgeving rotterdam?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:15:15 #58
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_98253237
oranje rotondes blijken okay te zijn.
- God
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:46:26 #59
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_98254712
Zijn ze 160mg ?! Of is dat een hoax...?
ik kom uit de tijd waar ik nog steeds een batch heb van paarse sterren getest op 80mg :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_98255371
weet iemand trouwens hoe het zit met de qtjes tegenwoordig? Kan weer een nieuwe lading krijgen maar ben benieuwd of ze nog steeds van die knallers zijn als voorheen (zo'n 160mg)
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:11:01 #61
pi_98255823
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef MrKikker het volgende:
oranje rotondes blijken okay te zijn.
Ik had laatst oranje's van 180mg. Beviel prima. Ik weet alleen niet wat voor teken er op stond.
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:15:26 #62
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_98256013
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik had laatst oranje's van 180mg. Beviel prima. Ik weet alleen niet wat voor teken er op stond.
Ik weet dat de oranje Q-dance/Power button's rond de 180/190mg zitten.
pi_98258483
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:01 schreef incognitoomuch het volgende:
Iemand bekend met oranje rotondes uit de omgeving rotterdam?

Staat nog ook al op de vorige pagina!
pi_98263416
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef Haunter het volgende:

[..]

Dat is dus onzin. Bij de jellinek in amsterdam ligt het gemiddelde rond de 150 met een spreiding van 132-169 +/-
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:00:18 #65
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_98263421
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef Haunter het volgende:

[..]

klopt niet, spreiding is rond de 165.
- God
pi_98264281
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef Speedy_T het volgende:
Dat is dus onzin. Bij de jellinek in amsterdam ligt het gemiddelde rond de 150 met een spreiding van 132-169 +/-
Is nog steeds behoorlijk zwaar.
Ja, ik generaliseer.
pi_98264285
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:54 schreef Radioheader het volgende:
Heb laatst rode ferrari's gekocht. http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=26232
Breng er vanavond een naar het TC. Zien er goed uit.
Net laten testen voor het eerst, en 100 mg MDMA. Spreiding: 100-100mg. Aardige mensen bij het testpunt.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_98264504
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:20 schreef Northside het volgende:

[..]

Is nog steeds behoorlijk zwaar.
tuurlijk, maar het is een beetje kortzichtig om bepaalde uitschieters als gemiddelde te bestempelen, en dat gebeurt hier regelmatig.. pure dealerspraat
pi_98267119
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:24 schreef Speedy_T het volgende:
tuurlijk, maar het is een beetje kortzichtig om bepaalde uitschieters als gemiddelde te bestempelen, en dat gebeurt hier regelmatig.. pure dealerspraat
Oh, ja, dat sowieso. Ik trek in mijn hoofd standaard 20mg af van alles wat ik hoor. Zou iedereen moeten doen, in plaats van 20mg erbij op tellen. :P
Ja, ik generaliseer.
pi_98268264
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef Speedy_T het volgende:

[..]

Klopt was toevallig bij t testcentrum in Den Haag en kreeg precies t zelfde antwoord.
pi_98273803
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:29 schreef Hoolii het volgende:

[..]

Klopt was toevallig bij t testcentrum in Den Haag en kreeg precies t zelfde antwoord.
Heb mijn Qdances laten testen in Den Haag kwam toch echt op 163-189
pi_98279957
verschillende batches
pi_98280194
Is deze hier al eens langsgekomen? :P

http://www.dumpert.nl/med(...)lletjes_geslikt.html

0:43 _O-
alcohol=harddrugs
pi_98280386
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 02:04 schreef julian6 het volgende:

_O- _O-

De tering! :o

Gelukkig houden de meesten van ons het gebruik wel in de hand.... Zo wil je toch niet aangetroffen worden.... :N
  vrijdag 17 juni 2011 @ 08:46:04 #75
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_98282660
quote:

:o
pi_98283031
quote:

Aandachtstrekkerij dit, zulke mensen moet je op feesten keihard in de zeik nemen.
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_98283616
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Aandachtstrekkerij dit, zulke mensen moet je op feesten keihard in de zeik nemen.
Dat zei ik ook eerder, wat me hier op hoon kwam te staan. Mensen die doelbewust teveel nemen heb ik echt geen medelijden mee. Kom op zeg. :')
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:52:38 #78
pi_98285740
Da's geen x hoor...
pi_98285790
Nee, is gewoon een chromosoompje teveel.
pi_98286305
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Da's geen x hoor...
Hm, ik weet niet.. zag een tijdje terug een gast wiens gedrag hier redelijk op leek en volgens mij had die ook x op. Bizar is het iig wel, dat is wel wat meer dan 1 pilletje teveel.
pi_98289628
Dat zijn vaak van die lieden die helemaal vooraan staan en tegen iedereen aan lopen te beuken omdat ze niet meer op hun benen kunnen staan, en waar je, als je er wat van zegt, een hele grote bek van terug kan verwachten
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:40:12 #82
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_98296180
Of van die mensen met hun ogen dicht alleen maar rondjes aan het draaien zijn... :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_98297125
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Of van die mensen met hun ogen dicht alleen maar rondjes aan het draaien zijn... :')
_O-
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:02:34 #84
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_98299640
Al die filmpjes vind ik echt onbegrijpelijk. Ik heb echt wel is veel te veel gebruikt, ook icm met bv keta, maar gedrag zoals je in die filmpjes ziet kan ik daar totaal niet aan linken. Ik ga uiteindelijk ontzettend zweten en krijg dan die 'lege blik' uit mijn ogen, maar op je hurken zitten en dansjes doen met gekke geluiden is nog nooit bij mij opgekomen. Reageert iedereen hier zo anders op, of gebruiken ze hier ook heel veel andere dingen bij?
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
pi_98299765
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:02 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Al die filmpjes vind ik echt onbegrijpelijk. Ik heb echt wel is veel te veel gebruikt, ook icm met bv keta, maar gedrag zoals je in die filmpjes ziet kan ik daar totaal niet aan linken. Ik ga uiteindelijk ontzettend zweten en krijg dan die 'lege blik' uit mijn ogen, maar op je hurken zitten en dansjes doen met gekke geluiden is nog nooit bij mij opgekomen. Reageert iedereen hier zo anders op, of gebruiken ze hier ook heel veel andere dingen bij?
Hij deed een kikker na ;)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:07:15 #86
pi_98299863
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:05 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Hij deed een kikker na ;)

:P
pi_98300196
quote:
Ik ken het wel, ook eens onzettend strak gestaan van de methylone en begon ook gewoon raar te doen. Maar niet zo raar als deze gast hier :')
alcohol=harddrugs
pi_98303387
Als we het toch over raar gaan hebben... wat denken we dat deze gast gehad heeft?

Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:55:54 #89
pi_98303554
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:51 schreef Northside het volgende:
Als we het toch over raar gaan hebben... wat denken we dat deze gast gehad heeft?

Een klap op z'n hoofd.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 19:09:39 #90
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_98304073
Kratje pils.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_98305570
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:51 schreef Northside het volgende:

ketamine
alcohol=harddrugs
pi_98305710
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kratje pils.
pi_98305851
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef julian6 het volgende:

[..]

ketamine
Ziet er uit als keta idd.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:40:09 #94
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_98353606
Hippe_Student :')
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
pi_98362714
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef julian6 het volgende:

[..]

ketamine
Lijkt mij ook keta idd ^O^
  zondag 19 juni 2011 @ 09:41:26 #96
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98362791
quote:
Dat is in de meeste gevallen gewoon aandachtstrekkerij, even laten zien dat jij veeeel korter bent dan een ander, komt vaker voor dan je denkt.

Net als van die mensen die 5 minuten na inname al roepen dat ze ''het nu echt al wel voelen''. :P
FC Utrecht
Mijn muziek.
  zondag 19 juni 2011 @ 11:49:59 #97
299302 spacerijen
spacen als planeten
pi_98364838
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:54 schreef kletspastoor het volgende:

[..]

ik kan alleen maar zeggen dat ik er nooit last van heb gehad (kan dus ook gewoon toeval zijn en met iets anders te maken hebben). Heb alleen soms last van m'n maag als ik thuiskom, maar dan ga ik één keer na de wc en dan weet ik waar die maagklachten vandaan kwamen ;)

Ik eet wel vaker veel voor een pilletje en dan merk ik alleen maar dat'ie veel later inslaat en dat ik de ochtend erop de pot bijna letterlijk vol scheit, maar daarna niets meer. Volgens mij is fruitontbijt wel gezond en juist aan te raden.

Ik zou dus zeggen dat het niets met de pillen te maken heeft, maar zo ervaren ben ik niet. Het lijkt me geen normale eigenschap van een pilletje (anders zou niemand die toch willen?).
thanks voor je reactie.

gisteren op pussy lounge weer wat van die qdance dingen weggewerkt en vandaag nergens last van gelukkig.

zal dus aan iets anders hebben gelegen!
  zondag 19 juni 2011 @ 14:05:00 #98
268457 robuust89
pi_98369248
Vraag: wat is een gangbare prijs voor bijvoorbeeld een gram mdma kristallen?
pi_98369987
Hier betaal ik daar 30-35 euro voor, wel in België.
  zondag 19 juni 2011 @ 14:26:09 #100
pi_98370014
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:25 schreef GroenMannetje het volgende:
Hier betaal ik daar 30-35 euro voor, wel in België.
In NL ook.
  zondag 19 juni 2011 @ 14:27:57 #101
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_98370071
Uitslag oranje Q-dance:
50mg Mephedrone
5mg Caffeïne

overigens uitslag voor beige hartjes:
132mg MDMA

Uiteindelijk had ik toch gelijk
trollface.png
  zondag 19 juni 2011 @ 14:41:14 #102
pi_98370587
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:27 schreef Hippe_Student het volgende:
Uitslag oranje Q-dance:
50mg Mephedrone
5mg Caffeïne

Geen MDMA? :P
pi_98370663
quote:
5s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:05 schreef robuust89 het volgende:
Weet niet of het gangbaar is, maar ik betaal 15 euro.
pi_98371186
quote:
Uitslag oranje Q-dance:
50mg Mephedrone
5mg Caffeïne
hoe kom je daar in aan en hoe zagen die eruit?
pi_98377709
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:57 schreef Speedy_T het volgende:

[..]

hoe kom je daar in aan en hoe zagen die eruit?
Idd, ik zou een foto maken en een reportje op pillreports.com zetten met waarschuwing.
Die Q-dancejes staan namelijk best bekend als goeie pilletjes.
pi_98378850
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Weet niet of het gangbaar is, maar ik betaal 15 euro.
Doe je goed.
pi_98379146
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:23 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Doe je goed.
Ik heb geen ervaring met kristallen, maar stel het is 80% werkzame stof MDMA, dan heb je nog 800mg over. Voor 200 mg (+- een sterke pil) betaal je dan nog 15 / 4 = ¤3,75, dat is niet super goedkoop. Denk ook dat je meer verspilt met kristallen. Is dit dan het voordeel waard dat je zelf kan doseren of zie ik iets over het hoofd?
pi_98380440
quote:
5s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:05 schreef robuust89 het volgende:
tussen de 20 en 30 euro
alcohol=harddrugs
pi_98380713
Ik betaal ook tussen de 15 en 20 euro voor een gram. Best prima prijs, maar heb toch liever pillen. Makkelijker doseren en zo.
pi_98380798
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:34 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik heb geen ervaring met kristallen, maar stel het is 80% werkzame stof MDMA, dan heb je nog 800mg over. Voor 200 mg (+- een sterke pil) betaal je dan nog 15 / 4 = ¤3,75, dat is niet super goedkoop. Denk ook dat je meer verspilt met kristallen. Is dit dan het voordeel waard dat je zelf kan doseren of zie ik iets over het hoofd?
Geen idee, ik heb geen ervaring ermee. Vind het alsnog vrij goedkoop though.
  zondag 19 juni 2011 @ 19:30:54 #111
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_98381117
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:46 schreef jm1985 het volgende:

[..]

Idd, ik zou een foto maken en een reportje op pillreports.com zetten met waarschuwing.
Die Q-dancejes staan namelijk best bekend als goeie pilletjes.
Die gast zit toch altijd te trollen, met zogenaamd verschillende gebruikers en achterlijke vragen. Zou er niet te veel aandacht aan besteden....

ontopic:
Superveel zin in Melt, nu alleen nog bedenken hoe ik alles daar krijg, moet helaas via Zwitserland rijden en dat lijkt me toch wel even een groter risico dan alleen naar Duitsland!
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
pi_98381670
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:34 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Nu overdrijf je wel. Er zijn bijna geen pillen van 200mg, dat zijn enkel een paar uitschieters; de sterkste zitten tussen de 160 en 180 en er zijn er ook nog zat die blijven steken op 130mg. In een gram kristallen zitten 5 pillen van 160mg en als jij die voor 3 euro per stuk of minder weet te krijgen doe je het heel netjes.

Het is dus wel wat goedkoper dan pillen, maar ik vind die in de meeste situaties toch handiger omdat je ze zo kan meenemen en niet eerst hoeft af te wegen en in capsules proppen. Nu kan je natuurlijk ook gewoon uit je zakje M likken, maar ik vind het fijner om te weten hoeveel ik precies neem. Voor thuisgebruik zijn kristallen wel weer prima, want dan heb je toch je weegschaal bij de hand en kan je zo precies afwegen wat je nodig hebt.
  zondag 19 juni 2011 @ 20:04:14 #113
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_98382641
Daarnet nog is wat research gedaan naar mijn eerste pilletje.

Blauwe mitstubishi oid? .

Schijnt erg sterk te zijn, had hem ook meteen in 1x achter over geslagen, ging bijna knockie maar wat stond ik een partij strak zeg, gvd.

Dat was zo heavy dat ik betwijfel of ik het ooit nog wel een keer ga doen(vast wel?).

Iemand anders ervaring met die blauwe mitshi's?
pi_98382944
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:43 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Nu overdrijf je wel. Er zijn bijna geen pillen van 200mg, dat zijn enkel een paar uitschieters; de sterkste zitten tussen de 160 en 180 en er zijn er ook nog zat die blijven steken op 130mg. In een gram kristallen zitten 5 pillen van 160mg en als jij die voor 3 euro per stuk of minder weet te krijgen doe je het heel netjes.

Het is dus wel wat goedkoper dan pillen, maar ik vind die in de meeste situaties toch handiger omdat je ze zo kan meenemen en niet eerst hoeft af te wegen en in capsules proppen. Nu kan je natuurlijk ook gewoon uit je zakje M likken, maar ik vind het fijner om te weten hoeveel ik precies neem. Voor thuisgebruik zijn kristallen wel weer prima, want dan heb je toch je weegschaal bij de hand en kan je zo precies afwegen wat je nodig hebt.
MDMA kristallen zijn max 84% echt MDMA als ik het goed heb, dus max 840mg in een gram.
Nou maakt het allemaal niet zo heel erg veel uit, het gaat om een paar dubbeltjes. Bij grotere afname zit je toch al snel wel aan 2,50 of 2,00 per pil, maar wellicht zijn kristallen ook een stuk goedkoper als je meteen 100 gram haalt.
  zondag 19 juni 2011 @ 20:15:43 #115
pi_98383167
quote:
Voor thuisgebruik zijn kristallen wel weer prima, want dan heb je toch je weegschaal bij de hand en kan je zo precies afwegen wat je nodig hebt.
Afwegen? Ik neem gewoon een vingertopje (of 2 als ik stevig wil beginnen) en neem eventueel later iets bij.

De ene dag is de andere niet, je krijgt niet iedere keer hetzelfde effect als je exact dezelfde hoeveelheid neemt. Het blijft natte-vinger werk. :P
  zondag 19 juni 2011 @ 20:20:46 #116
338330 Cannon_Fodder
Fodderos desde Canonnos
pi_98383390
quote:

[..]

Capsules?
Op donderdag 8 november 2012 17:51 schreef 16meter het volgende:
300mg is de ideale dosis
tevens volkomen onschadelijk
en als je me niet gelooft, kom maar met bronnen dat het niet zo is
pi_98383731
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:20 schreef Cannon_Fodder het volgende:

[..]

Capsules?
Deze dingen ja:

Capsules_Kava_Kava__80422_zoom.jpg
alcohol=harddrugs
  zondag 19 juni 2011 @ 20:44:36 #118
338330 Cannon_Fodder
Fodderos desde Canonnos
pi_98384769
Oh niet goed gelezen, zie nu dat ie capsules al noemt. Dacht even de oplossing aan te dragen. :D :P
300mg is de ideale dosis
  zondag 19 juni 2011 @ 20:53:29 #119
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_98385255
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:30 schreef Schotse_Hooglander het volgende:

[..]

Die gast zit toch altijd te trollen, met zogenaamd verschillende gebruikers en achterlijke vragen. Zou er niet te veel aandacht aan besteden....
Nee nu ben ik wel ff serieus.
Kreeg serieus die uitslag.
Ik zal vanavond of morgen even foto maken en op PR gooien.
pi_98386939
Kristallen halen is vooral hier in België handig. Weet je tenminste wat je neemt, want wij hebben uiteraard geen testcentra voor pillen.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:21:38 #121
pi_98386995
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:20 schreef GroenMannetje het volgende:
Kristallen halen is vooral hier in België handig. Weet je tenminste wat je neemt, want wij hebben uiteraard geen testcentra voor pillen.
Dan zou ik de regering omver werpen. :Y

Oh, wacht.... :{
pi_98388048
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:04 schreef Pino0 het volgende:
Daarnet nog is wat research gedaan naar mijn eerste pilletje.

Blauwe mitstubishi oid? .

Schijnt erg sterk te zijn, had hem ook meteen in 1x achter over geslagen, ging bijna knockie maar wat stond ik een partij strak zeg, gvd.

Dat was zo heavy dat ik betwijfel of ik het ooit nog wel een keer ga doen(vast wel?).

Iemand anders ervaring met die blauwe mitshi's?
Ja, in 2008 geloof ik. Maar er zijn zoveel batches van dat dat plaatje weinig zegt.

Die ik had waren geloof ik 130mg, dat was toen nog best veel.
pi_98388226
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan zou ik de regering omver werpen. :Y

Oh, wacht.... :{
Inderdaad, je kan moeilijk iets omver werpen wat je niet hebt :{
pi_98388443
Oh jongens, wat heb ik weer zin in die wereld. Deze zomer gaat heul vet worden :9 >:)
pi_98393792
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]

MDMA kristallen zijn max 84% echt MDMA als ik het goed heb, dus max 840mg in een gram.
Nou maakt het allemaal niet zo heel erg veel uit, het gaat om een paar dubbeltjes. Bij grotere afname zit je toch al snel wel aan 2,50 of 2,00 per pil, maar wellicht zijn kristallen ook een stuk goedkoper als je meteen 100 gram haalt.
Ik ben ook uitgegaan van 800mg per gram en 800 is 5x160. ;)

Als je 2 euro per pil wil betalen moet je er al snel een paar honderd afnemen, dus dat is geen eerlijke vergelijking. Als ik tientallen grammen haal zakt die prijs namelijk ook naar 10 euro of minder.
pi_98393944
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Afwegen? Ik neem gewoon een vingertopje (of 2 als ik stevig wil beginnen) en neem eventueel later iets bij.

De ene dag is de andere niet, je krijgt niet iedere keer hetzelfde effect als je exact dezelfde hoeveelheid neemt. Het blijft natte-vinger werk. :P
Op die manier blijft het natte-vinger-werk ja. Als je gewoon weet hoeveel je neemt niet en ik hou dat liever een beetje bij.
pi_98394218
Hoeveel mg is een vingertopje eigenlijk ongeveer?
pi_98394388
quote:
11s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoeveel mg is een vingertopje eigenlijk ongeveer?
Ik neem meestal 3, soms 4 likjes. Dat voelt ongeveer als een hele pil van 120 mg. Al voelen kristallen echt anders, niks placebo ofzo. Heel veel mensen hebben het. Allemaal in de koppies? Daar zit die drugs sowieso. :P
  zondag 19 juni 2011 @ 23:43:30 #129
pi_98394475
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:32 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Op die manier blijft het natte-vinger-werk ja. Als je gewoon weet hoeveel je neemt niet en ik hou dat liever een beetje bij.
En wat zijn je ervaringen tot nu toe? Wat is jouw ideale (begin-)hoeveelheid?
  zondag 19 juni 2011 @ 23:44:15 #130
pi_98394506
quote:
6s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik neem meestal 3, soms 4 likjes. Dat voelt ongeveer als een hele pil van 120 mg. Al voelen kristallen echt anders, niks placebo ofzo. Heel veel mensen hebben het. Allemaal in de koppies? Daar zit die drugs sowieso. :P
Ik ook.
Pil = meer speedy (feest)
Kristal = meer knuffelig. (thuis)
pi_98394573
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ook.
Juistem. _O_

Kristallen vind ik op een feest ook lekkerder.

Thuis doe ik het sowieso niet. Maar kan het me zeker voorstellen. Misschien ooit.
  zondag 19 juni 2011 @ 23:52:24 #132
pi_98394858
quote:
6s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Juistem. _O_

Kristallen vind ik op een feest ook lekkerder.

Thuis doe ik het sowieso niet. Maar kan het me zeker voorstellen. Misschien ooit.
Probeer het eens op een zonnige zondagmiddag in de zon in het gras. >:O
pi_98395110
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Probeer het eens op een zonnige zondagmiddag in de zon in het gras. >:O
Ja, dat kan ik me echt voorstellen.

Maar ik wil het niet te vaak doen. Maar iets als dit komt goed.

Ik vind X ook meer een nachtdrug. Paddo's ook. Wiet niet zo.
pi_98397582
Ik ben persoonlijk ook meer fan van XTC s'avonds indoor dan smiddags outdoor.
Voor mij een vrij andere ervaring.
pi_98397729
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben persoonlijk ook meer fan van XTC s'avonds indoor dan smiddags outdoor.
Voor mij een vrij andere ervaring.
Lasers, beats, ex Stacy en knuffelmeisje. O+
  maandag 20 juni 2011 @ 01:18:41 #136
260657 DoubleBogey
John Frusciante
pi_98398235
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef Hippe_Student het volgende:

[..]

Nee nu ben ik wel ff serieus.
Kreeg serieus die uitslag.
Ik zal vanavond of morgen even foto maken en op PR gooien.
Heb jij ze in Groningen gehaald? Want dan kan ik ook mij ook zorgen gaan beginnen te maken.
  maandag 20 juni 2011 @ 05:59:10 #137
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_98400360
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:18 schreef DoubleBogey het volgende:

[..]

Heb jij ze in Groningen gehaald? Want dan kan ik ook mij ook zorgen gaan beginnen te maken.
Laat ze gewoon testen bij VNN?
pi_98403190
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En wat zijn je ervaringen tot nu toe? Wat is jouw ideale (begin-)hoeveelheid?
Tussen de 90 en 120 vind ik wel een aangename hoeveelheid om te beginnen. Duurt dan niet te lang voor het opkomt, je komt gelijk goed op gang maar je gaat ook niet gelijk keihard waardoor het feest ook weer sneller is afgelopen.
pi_98403212
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ook.
Laat me raden: je neemt op een feest altijd pillen en thuis kristallen?
pi_98403542
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:40 schreef StormWarning het volgende:

[..]

3 keer kristallen op een feest, 2 keer een combinatie van kristal en pil. Verder steeds pillen.

Setting heeft natuurlijk invloed, maar alle ervaringen van iedereen hier (dus ook degenen die geen verschil zeggen te merken!) kan je toch serieus nemen?

Hasj en wiet hebben een verschillend effect. Paddo's en truffels. Frans bier (van dat bier wat je kan blijven zuipen zonder dat je echt dronken wordt) of zoete cocktails/goeie sangria. Allemaal bevatten ze die actieve stof, maar op een andere manier.

Daarbij maakt het niet uit of het nou de stof zelf of de manier van inname ("pure" kristalvorm -84% was het toch?- ipv pil -met bindmiddelen en andere zooi, niet zozeer speed-) datgene is wat het andere effect (bij velen van ons, en bij sommigen niet) veroorzaakt. ;)

De ervaringen zijn er niet minder om. Doen alsof verschillende spacers (hier) "gek zijn en iets tussen de oren hebben" vind ik nogal vaag. Uiteindelijk delen we allemaal het gevoel en doen we dit om nieuwe ervaringen op te doen. Laat die ervaringen dan ook gedeeld worden, zonder voor "raar" uitgemaakt te worden, alleen omdat je iets anders (denkt te? -man, je stopt drugs in je lichaam, je denkt sowieso anders-) voelen/voelt.

Karakter zal ook meespelen. Ik zie een vet strakke speedy hakker minder snel knuffelig worden dan iemand die X neemt een paar keer per jaar en zich omringd weet door mooie spacende gezellige vredelievende mensen. ;)
pi_98403875
quote:
6s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:41 schreef El_Matador het volgende:
Ik neem meestal 3, soms 4 likjes. Dat voelt ongeveer als een hele pil van 120 mg.
Dat zijn dan uiterst bescheiden likjes. Een goeie vingertop is toch best aardig wat.
Ja, ik generaliseer.
pi_98403966
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:28 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Ik ben ook uitgegaan van 800mg per gram en 800 is 5x160. ;)

Als je 2 euro per pil wil betalen moet je er al snel een paar honderd afnemen, dus dat is geen eerlijke vergelijking. Als ik tientallen grammen haal zakt die prijs namelijk ook naar 10 euro of minder.
Valt wel mee die prijs van pillen, ik betaal 2.50 als ik er meer dan 20 haal, anders is het 3.50. Voor groene canadeesjes :)
pi_98404014
Kristallen voelen 'anders' omdat je vaker doseert om dezelfde hoeveelheid MDMA binnen te krijgen.

160mg right in your face is anders dan verspreid over een uur 4 likjes van 40mg nemen.
  maandag 20 juni 2011 @ 11:14:25 #144
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98404080
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:12 schreef 16meter het volgende:
Kristallen voelen 'anders' omdat je vaker doseert om dezelfde hoeveelheid MDMA binnen te krijgen.

160mg right in your face is anders dan verspreid over een uur 4 likjes van 40mg nemen.
:Y

En als je dat eenmaal hebt gedaan, is je verwachting voortaan ook anders, en dat speelt ook enorm mee.
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_98404247
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:12 schreef 16meter het volgende:

Ja, maar dat weten de natte-vingeraars hier niet, want die wegen het nooit af en hebben dus geen idee wat ze precies binnenkrijgen. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door StormWarning op 20-06-2011 11:27:30 ]
pi_98404473
quote:
12s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

3 keer kristallen op een feest, 2 keer een combinatie van kristal en pil. Verder steeds pillen.

Setting heeft natuurlijk invloed, maar alle ervaringen van iedereen hier (dus ook degenen die geen verschil zeggen te merken!) kan je toch serieus nemen?
Ik geloof best dat men het anders ervaart, maar accepteer de verklaring dat het aan kristallen vs. pillen ligt niet.

quote:
Hasj en wiet hebben een verschillend effect. Paddo's en truffels. Frans bier (van dat bier wat je kan blijven zuipen zonder dat je echt dronken wordt) of zoete cocktails/goeie sangria. Allemaal bevatten ze die actieve stof, maar op een andere manier.
Hasj en wiet zijn ook echt anders en bevatten heel andere verhoudingen van stoffen. Zelfde geldt in iets mindere mate voor alcohol. Paddo's en truffels verschillen dan weer niet echt, maar die ervaring is zo onvoorspelbaar dat je het nauwelijks kunt vergelijken.

quote:
Daarbij maakt het niet uit of het nou de stof zelf of de manier van inname ("pure" kristalvorm -84% was het toch?- ipv pil -met bindmiddelen en andere zooi, niet zozeer speed-) datgene is wat het andere effect (bij velen van ons, en bij sommigen niet) veroorzaakt. ;)
Dat maakt wel uit, want hier wordt geclaimd dat het aan de stof ligt, of iig aan de vorm waarin die is gegoten, terwijl dat simpelweg onmogelijk is. Als je je kristallen in dezelfde hoeveelheden als ze in je pil zitten in capsules zou stoppen zou je waarschijnlijk geen enkel verschil ervaren - tenzij je dat van tevoren al verwacht en je mindset en activiteiten erop aanpast.

quote:
De ervaringen zijn er niet minder om. Doen alsof verschillende spacers (hier) "gek zijn en iets tussen de oren hebben" vind ik nogal vaag. Uiteindelijk delen we allemaal het gevoel en doen we dit om nieuwe ervaringen op te doen. Laat die ervaringen dan ook gedeeld worden, zonder voor "raar" uitgemaakt te worden, alleen omdat je iets anders (denkt te? -man, je stopt drugs in je lichaam, je denkt sowieso anders-) voelen/voelt.
Ach, we hebben allemaal iets tussen de oren, alle (drugs)ervaringen spelen zich immers tussen de oren af. Ik noem niemand raar, maar trek alleen de verklaringen die hier gegeven worden in twijfel.
pi_98404714
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:27 schreef StormWarning het volgende:
Ach, we hebben allemaal iets tussen de oren, alle (drugs)ervaringen spelen zich immers tussen de oren af. Ik noem niemand raar, maar trek alleen de verklaringen die hier gegeven worden in twijfel.
Ok fair enough. Andere visie. ;)

Ik hoop trouwens dat de acceptatie vergroot wordt. O+
  maandag 20 juni 2011 @ 12:20:11 #148
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_98406283
als het kutweer is op defqon laat ik m'n cana's lekker in m'n zak zitten denks. spacen en slecht weer/regen/wind lijkt me niets.
- God
pi_98406326
op defqon heb je toch ook tenten?
pi_98406837
Lijkt mij net wat aangenamer, als het niet te warm is.
  maandag 20 juni 2011 @ 12:42:05 #151
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98406982
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:20 schreef MrKikker het volgende:
spacen en slecht weer/regen/wind lijkt me niets.
Niks mis mee hoor.
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_98407041
Het lijkt me vervelender om nuchter te zijn dan te spacen in slecht weer.
  maandag 20 juni 2011 @ 12:49:07 #153
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_98407202
er is een verschil tussen niet te warm en regen + koud.

en klopt er zijn tenten, maar sta grootste deel v/d tijd toch op de mainstage.
- God
  maandag 20 juni 2011 @ 12:52:01 #154
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98407288
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:44 schreef Banaanensuiker het volgende:
Precies ! :D
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_98408429
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:44 schreef Banaanensuiker het volgende:
regen kan ik nog wel hebben.. harde wind + regen weer minder als ik space
alcohol=harddrugs
  maandag 20 juni 2011 @ 13:50:15 #156
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_98409455
Ik zit nogal te timen wanneer k ga droppen @ roch werchter festival...
Ben daar namelijk donderdag en ga wsg op zaterdag droppen zodat ik alleen zondag een katerdag heb en maandag kan recoveren....

Hoe doen jullie dat? Gewoon vol gas 4 dagen spacen? 2 dagen onverantwoord spacen...? Of gewoon 1 dag spacen..?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 20 juni 2011 @ 13:54:00 #157
pi_98409641
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:50 schreef incognitoomuch het volgende:
Ben daar namelijk donderdag en ga wsg op zaterdag droppen zodat ik alleen zondag een katerdag heb en maandag kan recoveren....

Hoe doen jullie dat? Gewoon vol gas 4 dagen spacen? 2 dagen onverantwoord spacen...? Of gewoon 1 dag spacen..?
Ik space altijd 1 dag. Maar ik ga dan ook niet 4 dagen in de modder liggen. 1 dag festival vind ik wel genoeg.
pi_98409797
quote:
als het kutweer is op defqon laat ik m'n cana's lekker in m'n zak zitten denks. spacen en slecht weer/regen/wind lijkt me niets.
Dat is best oké hoor :) Maar misschien dat je wel sneller ziek wordt aangezien je waarschijnlijk niet de hele dag met een trui en jas gaat rondlopen.
  maandag 20 juni 2011 @ 14:08:23 #159
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98410307
quote:
Hoe doen jullie dat?
In jouw geval zou ik het ook bij alleen de zaterdag houden qua dope.
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_98410374
quote:

Op Dour (dat is 5 nachten) deden we het meestal zo: de eerste avond rustig, beetje blowen of ket en vroeg slapen want er zijn toch nog geen optredens. Tweede avond meestal zuipen, de 3e en de 4e aan de pep of mdma en 5e GBL of GHB. Dan ben je wel kapot, maar je hebt een heerlijk festival gehad O+ Overdag natuurlijk zoveel mogelijk proberen bijslapen en veel fruit eten en aquarius/water drinken.
pi_98411142
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef GroenMannetje het volgende:

[..]

Op Dour (dat is 5 nachten) deden we het meestal zo: de eerste avond rustig, beetje blowen of ket en vroeg slapen want er zijn toch nog geen optredens. Tweede avond meestal zuipen, de 3e en de 4e aan de pep of mdma en 5e GBL of GHB. Dan ben je wel kapot, maar je hebt een heerlijk festival gehad O+ Overdag natuurlijk zoveel mogelijk proberen bijslapen en veel fruit eten en aquarius/water drinken.
2 dagen achter elkaar aan de pep & mdma? das niet zo gezond :N
alcohol=harddrugs
pi_98411221
Nee, nooit samen é. De ene dag pep, de andere mdma. ^O^ Persoonlijk vind ik het leukst als ik eerst pep gedaan heb, wat vermoeid ben en dan mdma. Krijgt het een extra trippy tintje O+
  maandag 20 juni 2011 @ 14:46:09 #163
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_98412165
Hmmmh ik wil dan inderdaad niet weten hoe ik me de dagen daarna voel... :'(
Maar zaterdag.... Underworld optreden.... met snoepjes in de pocket.... :X
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 20 juni 2011 @ 16:00:29 #164
347320 Velma
nerdy vamp
pi_98415553
Vrijdagnacht voor het eerst eens XTC gebruikt bij iemand thuis. Ik had een flinke wodkamix op en was redelijk tipsy en high van een joint, dus werd besloten dat ik maar eens zou beginnen met een 1/4e. Na een tijd was ik er nog altijd heilig van overtuigd dat het niet werkte tot de vraag 'ben je moe dan? Zou je kunnen slapen?' gesteld werd en ik het antwoord niet wist :')

Paar uur later nog 1/4 bijgetikt en tegen 5 uur nog een halve. In totaal een hele dus. En daar ging het mis. Ik kon niet slapen die ochtend, hallucineerde en heb me 2 dagen kut gevoeld (buikpijn, hoofdpijn, moe). Nu nog steeds :{ Of het ook daadwerkelijk nog van die pil komt is de vraag, ik heb wel vaker last van moeheid en hoofdpijn :P

De voordelen van het spul vond ik het feit dat ik niet moe was (terwijl ik normaal het rond 1 á 2 uur echt wel gezien heb) en alles leuk en gezellig was.

Nadelen: ik werd op een gegeven moment wel erg loslippig en heb gepraat over dingen waar ik liever niet over praat (onzekerheden, emoties etc.) Misschien dat anderen dit herkennen? Verder kan ik me weinig herinneren van die schaamteloze emogesprekken, dat vind ik redelijk kut. En dus de kater tot 2 dagen later :')

Conclusie: voor herhaling vatbaar, maar ik houd het mooi bij een halfje verdeeld over 2x 1/4 over de avond :Y Dat deel van de avond herinner ik me nog enigzins en dat deel van de avond was het gezelligst.
I lost my glasses again
  maandag 20 juni 2011 @ 16:05:26 #165
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_98415760
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:00 schreef Velma het volgende:

Conclusie: voor herhaling vatbaar (............??)
Nou nee... Ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt. Op een bbq vorig jaar met koninginnedag. Ik had me eerst stront lazerus gedronken en daarna 2 pillen genomen (80 mg pp )
Heb daarna flink wat onzin uit lopen kramen, kreeg het koud, vroeg een trui aan een vriend van mij, om daarna vervolgens mezelf af te vragen hoe ik aan die trui kwam.... :X
Daarna een kauwgompje gevraagd aan een andere vriend, om daarna 5 minuten nogmaals een kauwgompje te vragen aan diezelfde vriend terwijl ik het kauwgom pakje van hem nog in me hand had... :')

Dus voor mij: Veel alcohol & MDMA = :N
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 20 juni 2011 @ 16:07:18 #166
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_98415846
zuipen en pillen is dan ook no-go.
maargoed, wie niet luisteren wil moet maar..
- God
  maandag 20 juni 2011 @ 16:07:53 #167
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_98415876
quote:
Vrijdagnacht voor het eerst eens XTC gebruikt bij iemand thuis. Ik had een flinke wodkamix op en was redelijk tipsy en high van een joint, dus werd besloten dat ik maar eens zou beginnen met een 1/4e. Na een tijd was ik er nog altijd heilig van overtuigd dat het niet werkte tot de vraag 'ben je moe dan? Zou je kunnen slapen?' gesteld werd en ik het antwoord niet wist :')

Paar uur later nog 1/4 bijgetikt en tegen 5 uur nog een halve. In totaal een hele dus. En daar ging het mis. Ik kon niet slapen die ochtend, hallucineerde en heb me 2 dagen kut gevoeld (buikpijn, hoofdpijn, moe). Nu nog steeds :{ Of het ook daadwerkelijk nog van die pil komt is de vraag, ik heb wel vaker last van moeheid en hoofdpijn :P

De voordelen van het spul vond ik het feit dat ik niet moe was (terwijl ik normaal het rond 1 á 2 uur echt wel gezien heb) en alles leuk en gezellig was.

Nadelen: ik werd op een gegeven moment wel erg loslippig en heb gepraat over dingen waar ik liever niet over praat (onzekerheden, emoties etc.) Misschien dat anderen dit herkennen? Verder kan ik me weinig herinneren van die schaamteloze emogesprekken, dat vind ik redelijk kut. En dus de kater tot 2 dagen later :')

Conclusie: voor herhaling vatbaar, maar ik houd het mooi bij een halfje verdeeld over 2x 1/4 over de avond :Y Dat deel van de avond herinner ik me nog enigzins en dat deel van de avond was het gezelligst.
Allereerst, waarom in vredesnaam als je voor het eerst X gaat gebruiken redelijk wat drinken + blowen? Als je het gevoel voor het eerst gaat beleven, wil je toch nuchter zijn? Maar goed, dat kan aan mij liggen ;) Als ik jou was zou ik volgende keer niet drinken/blowen. Dan beleef je het gevoel pas echt, en ga je je een stuk beter voelen.

En loslippig.. tja, het werd niet voor niets gebruikt in de psychiatrie vroeger. Je wordt er inderdaad heel eerlijk van. Ik ga altijd vooral bij vrienden benadrukken hoe chill ze wel niet zijn.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:10:27 #168
347320 Velma
nerdy vamp
pi_98415998
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:05 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Dus voor mij: Veel alcohol & MDMA = :N
Ik bedoelde niet dat het voor herhaling vatbaar is terwijl je al high en tipsy bent, zeker niet. Ik denk dat die na-effecten te danken zijn aan het feit dat ik overmoedig werd doordat een kwartje goed ging. Lesson learnt, zeker weten.

Het is voor herhaling vatbaar als in zéér af en toe een halfje voor 1 nacht, zonder dat ik verder onder invloed ben van iets :Y

Sowieso ben ik een mietje met drank en drugs en doorhalen: een nacht uitgaan zonder teveel drank herstel ik ook maar langzaam van.

Ik weet nu iig hoe het is en wat ik aankan. Alcohol + XTC is inderdaad een goeie no go voor mij in de toekomst :')
I lost my glasses again
  maandag 20 juni 2011 @ 16:10:41 #169
pi_98416007
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:07 schreef Haunter het volgende:
Ik ga altijd vooral bij vrienden benadrukken hoe chill ze wel niet zijn.
Ik heb al een paar keer degenen waar ik het spul van heb gekocht gesms't of hoe heldig ze wel niet zijn :P Zijn geen dealers, gewoon bekenden.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:12:23 #170
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98416080
quote:
Mijn conclusie : nooit meer doen als je alcohol hebt gedronken.

En die gesprekken, ja, dat is MDMA, je diepste geheimen delen met wildvreemden. :P
FC Utrecht
Mijn muziek.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:16:51 #171
347320 Velma
nerdy vamp
pi_98416280
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:07 schreef Haunter het volgende:

[..]

Allereerst, waarom in vredesnaam als je voor het eerst X gaat gebruiken redelijk wat drinken + blowen? Als je het gevoel voor het eerst gaat beleven, wil je toch nuchter zijn? Maar goed, dat kan aan mij liggen ;) Als ik jou was zou ik volgende keer niet drinken/blowen. Dan beleef je het gevoel pas echt, en ga je je een stuk beter voelen.

En loslippig.. tja, het werd niet voor niets gebruikt in de psychiatrie vroeger. Je wordt er inderdaad heel eerlijk van. Ik ga altijd vooral bij vrienden benadrukken hoe chill ze wel niet zijn.
De X kwam pas op tafel nadat ik al gedronken en geblowd had. Ik heb eerst een paar uur nee gezegd maar wilde de kans ook niet laten schieten. Ik heb een leuke avond gehad hoor, maar ik ga het zeker niet meer doen met drank en een joint achter de kiezen. Dus rustig maar iedereen :P

Verder heb ik ook wel veel geleerd over mezelf. Jezus de praat die ik eruit gesmeten heb :') Ik wist zelf nog niet eens wat me allemaal dwars zat, nu wel. Daar was ik eerlijk gezegd wel van geschrokken. Maar het vreemd dansen, kletsen en doen met de rest was echt ge-wel-dig. Ook het feit dat ik ook eens een keer wakker kon blijven was te gek. Ook mijn zorgzame kant was echt 10x erger aanwezig, best grappig, random mensen die je niet eens goed kent vragen of het goed gaat met hun vriendin en of ik soms iets voor ze kan doen om ze gelukkig te maken :')
I lost my glasses again
  maandag 20 juni 2011 @ 16:17:11 #172
268457 robuust89
pi_98416302
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mijn conclusie : nooit meer doen als je alcohol hebt gedronken.

En die gesprekken, ja, dat is MDMA, je diepste geheimen delen met wildvreemden. :P
Niet perse wildvreemden hier, maar je zit wel in de praatstoel ja :P
  maandag 20 juni 2011 @ 16:19:34 #173
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_98416422
Die shit blijft bittersweet. Je voelt je de held van de avond en de volgende dag ohhh zo down....
Ik trap er iedere keer weer in.... al 7 jaar lang. :D
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_98416774
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:16 schreef Velma het volgende:
Ook mijn zorgzame kant was echt 10x erger aanwezig, best grappig, random mensen die je niet eens goed kent vragen of het goed gaat met hun vriendin en of ik soms iets voor ze kan doen om ze gelukkig te maken :')
MDMA kan echt het goede in mensen losmaken ja. Veel liefde en compassie. Heel mooi, was iedereen maar altijd zo lief.
pi_98416867
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Die shit blijft bittersweet. Je voelt je de held van de avond en de volgende dag ohhh zo down....
Ik trap er iedere keer weer in.... al 7 jaar lang. :D
Heb ik totaal niet met MDMA. Alleen met drank en speed heb ik de volgende dag last, maar lang geleden dat ik daaraan (speed) heb gezeten.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:30:51 #176
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98416975
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef Strugglemaster het volgende:
Heel mooi, was iedereen maar altijd zo lief.
Alsjeblieft niet zeg. :D
FC Utrecht
Mijn muziek.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:40:21 #177
pi_98417455
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:40 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Tegenwoordig wel, maar daarvoor heb ik natuurlijk geëxperimenteerd. Je moet toch uitproberen hoe veel biertjes leuk zijn thuis, op een verjaardag en op een feest?
pi_98418628
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:49 schreef MrKikker het volgende:
er is een verschil tussen niet te warm en regen + koud.

en klopt er zijn tenten, maar sta grootste deel v/d tijd toch op de mainstage.
quote:
defqon.1 mainstage.. wat een droefheid

Als je daar de hele dag staat zou ik ze ook in m'n zak laten.
pi_98419847
zaterdag op indian summer genoten van een pilletje. an sich een heerlijke avond gehad, staan ook een paar geniale filmpjes op mn mobiel, maar damn, van alkmaar naar utrecht terug komen met de nachttreinen terwijl je xtc is uitgewerkt en je kaken pijn doen :'(
volgende keer maar slaapplaatsen in de buurt regelen oid.

maar 'k heb nu nog 3/4 pil over... is die gewoon te bewaren tot mn volgende keer(goede kans dat dat pas over een half jaar/jaar is), of beter wegflikkeren want 't is toch niet duur?
pi_98419962
Gewoon bewaren op een donkere/droge plek.
pi_98419990
Wegflikkeren? Ben je gek! :o

:*
pi_98420675
Iemand cadeau doen kan ook nog :P
  maandag 20 juni 2011 @ 17:49:08 #183
pi_98420682
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gewoon bewaren op een donkere/droge plek.
Ja waarom ook niet, ik heb er ook nog 1 liggen van meer dan 1,5 jaar oud, en ik heb ook nog niks geplanned dus zal er nog wel even blijven liggen. Blijft gewoon goed hoor.

Dat was wel een speciale tijd uit mijn leven dus misschien hou ik hem wel als aandenken :P
pi_98421586
Ik heb weer gelachen dit weekend. Mensen met x op zijn zo grappig, zeker als je zelf nuchter bent en het allemaal goed meekrijgt.

Vriend van me was helemaal van de wereld (ja, teveel gehad) en wankelde naar de rookruimte. Ik haal nog even cola voor hem en loop dan ook die kant op. Zit hij daar aan een tafeltje met al z'n spullen voor zich uitgestald, propjes van z'n geld te maken en die door dat hok te gooien. Ik vraag waar hij mee bezig is? Eerst een paar lege blikken en wat gesmak, daarna zijn antwoord: 'opruimen'... :')
Ja, ik generaliseer.
pi_98421651
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ja waarom ook niet, ik heb er ook nog 1 liggen van meer dan 1,5 jaar oud, en ik heb ook nog niks geplanned dus zal er nog wel even blijven liggen. Blijft gewoon goed hoor.

Dat was wel een speciale tijd uit mijn leven dus misschien hou ik hem wel als aandenken :P
2rwkivc.jpg
pi_98421685
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:07 schreef Northside het volgende:
Ik heb weer gelachen dit weekend. Mensen met x op zijn zo grappig, zeker als je zelf nuchter bent en het allemaal goed meekrijgt.

Vriend van me was helemaal van de wereld (ja, teveel gehad) en wankelde naar de rookruimte. Ik haal nog even cola voor hem en loop dan ook die kant op. Zit hij daar aan een tafeltje met al z'n spullen voor zich uitgestald, propjes van z'n geld te maken en die door dat hok te gooien. Ik vraag waar hij mee bezig is? Eerst een paar lege blikken en wat gesmak, daarna zijn antwoord: 'opruimen'... :')
_O-
  maandag 20 juni 2011 @ 18:18:37 #187
pi_98422039
quote:
17s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
Lijkt wel of er wat van die pil naar beneden is gesmolten klopt dat?
En wat is dat rechtse? Paddo?
pi_98422210
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

_O_
Lijkt wel of er wat van die pil naar beneden is gesmolten klopt dat?
En wat is dat rechtse? Paddo?
Nee, poeder. Lastig om in te lijsten man!

Dank je het blacklight op de top 3 en het oranje op die 43 was mooi gelukt.

Jep, eigen kweek wiet, eigen kweek paddo. :D
pi_98422471
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

Heb ik totaal niet met MDMA. Alleen met drank en speed heb ik de volgende dag last, maar lang geleden dat ik daaraan (speed) heb gezeten.
Heb je niet de dag daarna echt zo'n bek die naar karton smaakt, en nergens zin in? :)
  maandag 20 juni 2011 @ 18:36:33 #190
347320 Velma
nerdy vamp
pi_98422789
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:29 schreef deman13 het volgende:

[..]

Heb je niet de dag daarna echt zo'n bek die naar karton smaakt, en nergens zin in? :)
Geen kartonbek, wel misselijkachtig en ontzettend duf, nergens zin in inderdaad.
I lost my glasses again
pi_98423176
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:36 schreef Velma het volgende:

[..]

Geen kartonbek, wel misselijkachtig en ontzettend duf, nergens zin in inderdaad.
Weet nog wel dat ik de eerste keer na MDMA 2 uur op m'n bank heb gezeten, en zitten staren. Haha!
pi_98423886
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:29 schreef deman13 het volgende:

[..]

Niet echt. Had zaterdag wel aardig aan de kristallen gezeten, tot een uur of 7 doorgegaan, nauwelijks geslapen. Zondag alles gewoon oké, beetje vitamientjes binnenkrijgen enzo. Wel af en toe wat lui, benauwd en onrustig, maar dat bezorgt niet echt last.
pi_98424245
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:36 schreef Velma het volgende:
Zoals altijd na een nacht uit eigenlijk? :P
Ja, ik generaliseer.
pi_98424395
Ik heb wel altijd de twee weken na XTC een angstig gevoel. Dat ik bijvoorbeeld HPPD heb, of dat hij opeens weer gaat inslaan of aan dingen denken die nergens voor nodig zijn. Is maar goed ook dat ik dit heb anders word het zo toegankelijk om te gebruiken.
pi_98424716
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Matador, je bent officieel mijn held.
Overigens.
Ik had laatst 2 pillen op. In totaal 324mg MDMA.
Nou wil ik bij Free Festival weer gaan doen, wel 1 pilletje van 120mg.
In totaal zitten er ong 5 weken tussen.
Nou verschilt dit per persoon, maar ik vraag me af of dit dan wel veel effect zal hebben. Ik wil er een hele gaan droppen en dan 2 uur later nog een halve. Ik weeg overigens 60 kilogram.
Hopelijk space ik hem dan 5 uur of 6 uur.
Vraag me alleen af of ik met een halve moet beginnen of niet..
Of gewoon met Q'tjes aan de gang ga.
Ach ik neem ze allebei wel mee :)

[ Bericht 42% gewijzigd door telefoonmaatschappij op 20-06-2011 19:22:41 ]
pi_98424993
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

:D
pi_98425123
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Overigens.
Ik had laatst 2 pillen op. In totaal 324mg MDMA.
Nou wil ik bij Free Festival weer gaan doen, wel 1 pilletje van 120mg.
In totaal zitten er ong 5 weken tussen.
Nou verschilt dit per persoon, maar ik vraag me af of dit dan wel veel effect zal hebben. Ik wil er een hele gaan droppen en dan 2 uur later nog een halve. Ik weeg overigens 60 kilogram.
Hopelijk space ik hem dan 5 uur of 6 uur.
Vraag me alleen af of ik met een halve moet beginnen of niet..
Of gewoon met Q'tjes aan de gang ga.
Ach ik neem ze allebei wel mee :)
Je kan altijd een half uur/ drie kwartier er tussen doen hè ;) Dan is je 1e halve nog niet in geslagen maar dan spreid je het net iets meer :)
  maandag 20 juni 2011 @ 19:25:23 #198
338330 Cannon_Fodder
Fodderos desde Canonnos
pi_98425196
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is echt wel gaaf ja _O_
300mg is de ideale dosis
pi_98425675
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:11 schreef deman13 het volgende:
Ik heb wel altijd de twee weken na XTC een angstig gevoel. Dat ik bijvoorbeeld HPPD heb, of dat hij opeens weer gaat inslaan of aan dingen denken die nergens voor nodig zijn. Is maar goed ook dat ik dit heb anders word het zo toegankelijk om te gebruiken.
maar goed dat je dat hebt? Klinkt niet echt normaal of zo..

Het gevoel dat ie weer inslaat zou ik ook wel eens willen hebben :P
pi_98426242
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:11 schreef deman13 het volgende:
Zou je het dan nog wel doen? Want dat klinkt echt allesbehalve een gezonde situatie hoor.
  maandag 20 juni 2011 @ 19:48:53 #201
347320 Velma
nerdy vamp
pi_98426810
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:08 schreef Northside het volgende:

[..]

Zoals altijd na een nacht uit eigenlijk? :P
Minus de misselijkheid. Ik haat misselijk zijn dus zorg ik ervoor dat ik 't niet wordt :P
I lost my glasses again
  maandag 20 juni 2011 @ 19:59:39 #202
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_98427378
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:04 schreef 16meter het volgende:

[..]

[..]

defqon.1 mainstage.. wat een droefheid

Als je daar de hele dag staat zou ik ze ook in m'n zak laten.
haha ik wist dat er minstens iemand zo zou reageren :P
- God
  maandag 20 juni 2011 @ 20:05:35 #203
pi_98427698
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:59 schreef MrKikker het volgende:

[..]

haha ik wist dat er minstens iemand zo zou reageren :P
Ik dacht het, 16meter zei het ;)
pi_98428501
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:39 schreef GroenMannetje het volgende:

[..]

Zou je het dan nog wel doen? Want dat klinkt echt allesbehalve een gezonde situatie hoor.
Oké, ik vererger de situatie. Ik heb dit pas 1 x gehad en ik heb 3 keer MDMA gedaan. De eerste keer was het meteen, ik was 2 weekjes soms een beetje angstig. En met soms bedoel ik dan echt heel wisselvallig, ik had het 2 keer totaal in 2 weken. Ik lag in bed en ik had net even m'n pilletjes aangeraakt om in een ander zakje te doen. Toen pakte ik een koekje en ik had het pilletje aangeraakt. toen ik het had doorgeslikt kreeg ik een soort rush van oh shit, ik heb weer MDMA binnen. Ik had dit echt 15 seconden en toen was het weer normaal. Daarna heb ik dat niet meer gehad.

Qua angstig zijn bedoel ik niet echt angstig maar meer een leeg hoofd, en toch een beetje spijt dat je wat gebruikt hebt. Het is ook niet echt spijt maar er zit iets niet lekker. Je hebt er totaal geen last van, eigenlijk het valt me niet eens op als ik het heb, maar het is gewoon dat je af en toe een beetje denkt van. pff, wel hard drugs gebruikt. Zal dit slecht uitpakken op m'n gezondheid?

Nu heb ik nergens meer last van, ik voel me altijd na 3 dagen al weer goed. Maar ik heb gewoon af en toe een heel licht wantrouwig/wan-angstig(?) gevoel. Ik zit voorderest goed in m'n vel, ben altijd vrolijk en een heuse levensgenieter.

Het is moeilijk te formuleren op een forum maar ik heb de situatie een post hier boven van mij erg aangedikt. Het valt reuze mee maar misschien snappen jullie na deze post meer wat ik bedoel.
pi_98428595
oops, dubbel post. en verkeerd ge-edit.
pi_98428618
oops dubbel post.
pi_98429900
Misschien een idee om je eens in te lezen in de effecten van MDMA, dat je dan met een meer gerust hart kunt genieten van een trip. Als tiener had ik een periode waarin ik behoorlijk los ging, zonder echt te weten wat ik deed. Dan had ik soms ook wel zo'n schuldgevoel. Nu, jaren later, gebruik ik middelen op een manier die ik verantwoord genoeg vind, laat ik me voldoende informeren, en geniet en leer ik er een hoop van. Voelt stukken beter dan vroeger.
pi_98429994
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Strugglemaster het volgende:
Misschien een idee om je eens in te lezen in de effecten van MDMA, dat je dan met een meer gerust hart kunt genieten van een trip. Als tiener had ik een periode waarin ik behoorlijk los ging, zonder echt te weten wat ik deed. Dan had ik soms ook wel zo'n schuldgevoel. Nu, jaren later, gebruik ik middelen op een manier die ik verantwoord genoeg vind, en waarvan ik veel geniet en leer. Voelt stukken beter.
Ik gebruik ook verantwoord, en ik ben nog steeds een tiener. Maar drugs is drugs. Ik vind het goed voor me dat er een beetje een taboe/angst om heen blijft hangen, aangezien het dan minder toegankelijk en gebruikelijker word om te gebruiken. Ik geniet uiterraard met een gerust hart.
pi_98430022
Ik vroeg me laatst af of ik spijt ga krijgen als ik alzheimer krijg ofzo.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:49:42 #210
pi_98430220
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef deman13 het volgende:
Maar drugs is zijn drugs.
pi_98430283
Tja, sommige middelen hebben zeker hun risico's. Maar het gebruik op een manier die jij goed vindt, kan ook mentaal erg positief uitwerken. Is bij mij wel het geval.
pi_98430327
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef Strugglemaster het volgende:
Tja, sommige middelen hebben zeker hun risico's. Maar het gebruik op een manier die jij goed vindt, kan ook mentaal erg positief uitwerken. Is bij mij wel het geval.
Ik zal er eens over nadenken, de volgende keer dat ik ga spacen. Over 2 en een halve maand dus! ;)
  maandag 20 juni 2011 @ 22:24:12 #213
338330 Cannon_Fodder
Fodderos desde Canonnos
pi_98436805
Je moet er uiteraard wel volledig vrede mee hebben dat je gebruikt. Anders blijft er toch altijd iets knagen en houdt je jezelf hoe dan ook in. Je doet het voor de lol, dan moet je er wel 100% achter staan. Dat dit niets te maken heeft met verantwoord gebruik of een gewenste remming op het gebruik lijkt me toch vrij logisch? En dat jouw (deman13) denkwijze remming als gevolg heeft, ja logisch, maar je kan het gebruik ook verstandelijk benaderen en relativeren.
300mg is de ideale dosis
pi_98437609
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:24 schreef Cannon_Fodder het volgende:
Je moet er uiteraard wel volledig vrede mee hebben dat je gebruikt. Anders blijft er toch altijd iets knagen en houdt je jezelf hoe dan ook in. Je doet het voor de lol, dan moet je er wel 100% achter staan. Dat dit niets te maken heeft met verantwoord gebruik of een gewenste remming op het gebruik lijkt me toch vrij logisch? En dat jouw (deman13) denkwijze remming als gevolg heeft, ja logisch, maar je kan het gebruik ook verstandelijk benaderen en relativeren.
Uiterraard, ook zonder angst zijn er grenzen en die worden zeker niet overschreden. Heb een topic terug gezegt dat ik 3 maanden ga stoppen. Dus zo gaan we dat ook doen :)!
pi_98444570
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef deman13 het volgende:

[..]

Uiterraard, ook zonder angst zijn er grenzen en die worden zeker niet overschreden. Heb een topic terug gezegt dat ik 3 maanden ga stoppen. Dus zo gaan we dat ook doen :)!
Ging je niet bij free festival gebruiken?
trollface%255B1%255D.jpg
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:18:35 #216
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_98454377
Het blijft wel moeilijk om niet over de scheef te staan met doseren. Ik heb meestal na 2 pillen dat ik altijd denk... nog eentje dan....?! Terwijl ik die derde dan niet eens mee zo erg voel
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_98455665
Over twee maanden ga ik naar het festival Decibel toe. Dit duurt 12 uur maar wanneer droppen jullie je pillen op een festival? Het liefste space ik zo lang mogelijk maar aangezien de pillen meestal maar 5/6 uur goed werken begin ik aan het einde van de middag. Is er nog iets waarmee je het kan verlengen/verbeteren?

Eerst 4-fmp en daarna X misschien? Eerst X en daarna bommetje met X+PEP?
pi_98455880
Begin meestal tussen 5 en 6 uur op een festival.
pi_98455893
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zat laatst juist te bedenken hoe mooi het zou zijn als ik als bejaarde van alles zou proberen. Van je laatste jaren nog iets speciaals maken enzo...
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:57:40 #220
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98455905
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:52 schreef stoeltafel het volgende:
Over twee maanden ga ik naar het festival Decibel toe. Dit duurt 12 uur maar wanneer droppen jullie je pillen op een festival? Het liefste space ik zo lang mogelijk maar aangezien de pillen meestal maar 5/6 uur goed werken begin ik aan het einde van de middag. Is er nog iets waarmee je het kan verlengen/verbeteren?

Eerst 4-fmp en daarna X misschien? Eerst X en daarna bommetje met X+PEP?
Gewoon eerst nuchter blijven geen optie ?

Op festivals begin ik meestal rond 5 uur.
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_98455908
Methylone doet de truc voor mij maar ik hoor ook mensen bij wie het maar 3 uur werkt..
pi_98456253
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik zat laatst juist te bedenken hoe mooi het zou zijn als ik als bejaarde van alles zou proberen. Van je laatste jaren nog iets speciaals maken enzo...
Denk dat je hart dat niet trekt op hoge leeftijd ;) Desalniettemin, dan ben je tenminste al wel in de (7e) hemel voordat je dood gaat.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:35:57 #223
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_98457232
- Over twee maanden ga ik naar het festival Decibel toe. Dit duurt 12 uur maar wanneer droppen jullie je pillen op een festival? Het liefste space ik zo lang mogelijk maar aangezien de pillen meestal maar 5/6 uur goed werken begin ik aan het einde van de middag. Is er nog iets waarmee je het kan verlengen/verbeteren?

meestal rond 3 uur smiddags. dan heb je de piekuren van het festival wel meegemaakt. ligt bij mij persoonlijk erg aan de lineup; als er geen vette artiesten vroeg in de middag draaien is er voor mij ook geen reden om vroeg in de middag te droppen.
- God
pi_98457759
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:07 schreef jm1985 het volgende:

[..]

Denk dat je hart dat niet trekt op hoge leeftijd ;) Desalniettemin, dan ben je tenminste al wel in de (7e) hemel voordat je dood gaat.
En de katers zullen ook een stuk erger zijn, want je lichaam kan zich dan veel minder goed herstellen. Kan me voorstellen dat het effect daardoor ook minder is, het werkt gewoon allemaal wat krakkemikkiger.

Maar ach, wat boeit dat als je 80 bent? 't Is niet dat je daarna hoeft te werken of andere ontzettend boeiende en belangrijke dingen hebt te doen. :P
pi_98458104
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:49 schreef StormWarning het volgende:
Maar ach, wat boeit dat als je 80 bent? 't Is niet dat je daarna hoeft te werken of andere ontzettend boeiende en belangrijke dingen hebt te doen. :P
Ja, dit. Als ik in mijn eentje in het bejaardentehuis zit te verpieteren kan ik net zo goed m'n dagen trippend en spacend doorbrengen en alles proberen wat ik nooit eerder durfde.
Ja, ik generaliseer.
pi_98458290
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:57 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, dit. Als ik in mijn eentje in het bejaardentehuis zit te verpieteren kan ik net zo goed m'n dagen trippend en spacend doorbrengen en alles proberen wat ik nooit eerder durfde.
En dan maar hopen dat je kleinkinderen de connecties hebben om de stuff voor je te regelen! :P

Toch zou ik alles wat je zou willen proberen ook gewoon nu doen, want anders krijg je er als je het in het bejaardentehuis pas ontdekt misschien spijt van dat je dat niet een halve eeuw eerder hebt gedaan. Bovendien word je vaak juist angstiger als je ouder wordt, dus dan durf je het misschien wel helemaal niet meer. En nu heb je ook meer aan die ervaringen, want je neemt ze je hele leven mee ipv alleen het laatste stukje.
pi_98458320
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sinds wanneer is er een verband aangetoond tussen (matig) xtc-gebruik en alzheimer dan?
pi_98458362
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:02 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Sinds wanneer is er een verband aangetoond tussen (matig) xtc-gebruik en alzheimer dan?
Dat zeg ik toch niet. Maar er zijn überhaupt niet zoveel verbanden en dat gedoe over 'neejoh matig gebruik is niet schadelijk' geloof ik nog steeds niet. Dus misschien is er over 60 jaar wel aangetoond dat het wel zo is. En hence de 'ofzo'.
pi_98458371
En hence de PI. Vooral die eigenlijk.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:06:19 #230
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98458471
mja matig of weinig het zal vast wel iets schadelijk zijn
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
pi_98458511
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef Northside het volgende:

[..]

Sowieso ga ik dan nog LSD doen als ik op pensioen ben. Lijkt me schitterend :D
pi_98458563
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet. Maar er zijn überhaupt niet zoveel verbanden en dat gedoe over 'neejoh matig gebruik is niet schadelijk' geloof ik nog steeds niet. Dus misschien is er over 60 jaar wel aangetoond dat het wel zo is. En hence de 'ofzo'.
Dat zeg je inderdaad niet, maar als dat er niet is, is er toch ook weinig reden je daar zorgen over te maken? :) Waarom geloof je niet dat je niet opeens heftige consequenties krijgt bij matig gebruik? Schadelijk is het altijd wel op zekere hoogte, net als een avond zuipen, of zuurstof inademen. Maar daarbij ga je er toch ook vanuit dat als je niet te gek doet je ook niet opeens over 10 jaar keihard gepownd wordt door eoa mysterieuze ziekte waarvan ze nooit eerder het verband hebben aangetoond met die leefstijl?

Ik maak me (ondanks dat ik het niet overdrijf en het zo gezond mogelijk probeer te doen) echt totaal niet druk om dat soort dingen. Het levert me geweldige avonturen op die ik nooit zou willen missen en waar ik na afloop nog steeds met een brede grijns op terugkijk en ik ook best veel aan heb gehad. Dus als de prijs dan is dat je iets eerder dood gaat maakt me dat niet zoveel uit eigenlijk. Beter een leuk leven dat iets korter duurt dan een saai leven nog een paar jaar rekken. :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:09:13 #233
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98458610
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:07 schreef GroenMannetje het volgende:

[..]

zover kijk ik nog niet voorruit ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:08 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Dat zeg je inderdaad niet, maar als dat er niet is, is er toch ook weinig reden je daar zorgen over te maken? :) Waarom geloof je niet dat je niet opeens heftige consequenties krijgt bij matig gebruik? Schadelijk is het altijd wel op zekere hoogte, net als een avond zuipen, of zuurstof inademen. Maar daarbij ga je er toch ook vanuit dat als je niet te gek doet je ook niet opeens over 10 jaar keihard gepownd wordt door eoa mysterieuze ziekte waarvan ze nooit eerder het verband hebben aangetoond met die leefstijl?

Ik maak me (ondanks dat ik het niet overdrijf en het zo gezond mogelijk probeer te doen) echt totaal niet druk om dat soort dingen. Het levert me geweldige avonturen op die ik nooit zou willen missen en waar ik na afloop nog steeds met een brede grijns op terugkijk en ik ook best veel aan heb gehad. Dus als de prijs dan is dat je iets eerder dood gaat maakt me dat niet zoveel uit eigenlijk. Beter een leuk leven dat iets korter duurt dan een saai leven nog een paar jaar rekken. :)
true
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:10:08 #234
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98458650
quote:

[..]

Daar moet je niet mee wachten.
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_98458656
quote:

[..]

Dat is wel lang wachten voor iets wat je schitteren lijkt. :P

(Of je bent nu 63, dat kan ook natuurlijk. :7 )
pi_98458815
quote:

[..]

Oja, daarom rook ik bijvoorbeeld weer niet. Het levert je weinig meer plezier op dan een aaneenschakeling van compuslieve 'genotsmomentjes' terwijl keihard is bewezen dat je je lichaam ermee verneukt en je aanmerkelijk eerder aftakelt en dood gaat. En als je een beetje pech hebt ook nog echt op een kutmanier.

't Is allemaal gewoon een kosten/batenafweging, waarbij je wel goed in de gaten moet houden of de baten de kosten wel waard zijn en je niet een paar kosten over het hoofd ziet. :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:16:18 #237
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98458909
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:13 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Oja, daarom rook ik bijvoorbeeld weer niet. Het levert je weinig meer plezier op dan een aaneenschakeling van compuslieve 'genotsmomentjes' terwijl keihard is bewezen dat je je lichaam ermee verneukt en je aanmerkelijk eerder aftakelt en dood gaat. En als je een beetje pech hebt ook nog echt op een kutmanier.

't Is allemaal gewoon een kosten/batenafweging, waarbij je wel goed in de gaten moet houden of de baten de kosten wel waard zijn en je niet een paar kosten over het hoofd ziet. :)
hmz mja op zich geen gekke gedachte,
maar zal mij nog niet echt lukken
pi_98459114
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Laatst ook zo'n wijsneus die begon over hoe ongezond het was. Ik vroeg of hij bewijs had (pruttelde hij dat het 'algemeen bekend' was). Hij hield op toen ik opmerkte dat hij door te roken veel ongezonder bezig was, terwijl ik helemaal niet rook ("maar dat is anders"... "Ok?!?").

Ik snap niet waarom mensen soms zo overdreven angstig doen over drugs, terwijl ze zelf niet zuinig zijn met alcohol en roken (het zal wel komen omdat voor sommigen het woord 'illegaal' dezelfde betekenis heeft als 'levensgevaarlijk').
pi_98459390
My goooosh het was helemaal geen serieuze opmerking. Het kwam gewoon in me op.
pi_98459444
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:13 schreef StormWarning het volgende:

[..]

geldt voor mij ook een beetje, met als enig verschil dat ik al lang gestopt was met roken voordat ik met xtc begon.

Aan de andere kant: mocht je toch alzheimer krijgen dan kan je maar net zo goed ook flink gaan roken etc. Hoe sneller je dood bent, hoe minder kans je hebt op alzheimer ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:30:26 #241
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98459463
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
My goooosh het was helemaal geen serieuze opmerking. Het kwam gewoon in me op.
Hou wat in je op komt maar voor je voortaan. :P
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_98459477
En dan nog ben ik van mening dat je je beter wél zorgen kan maken om dat soort dingen. En dán beslissen of je ermee doorgaat of niet. Niet zeggen 'neuh het is niet bewezen dus ik maak me er niet druk om'.

quote:
12s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hou wat in je op komt maar voor je voortaan. :P
Geloof dat dat verstandiger is ja. :')
pi_98459486
dat snap ik ook, ik had het ook niet tegen jou. Ik moest er gewoon aan denken, want het is wel een interessant punt.

Oja, en ik ben me er van bewust dat het niet ongevaarlijk is. Ik snap ook wel dat roken niet ongezond was voordat het wetenschappelijk bewezen werd.

Maar ik hoop dat ik door zuinig gebruik de schade (zeer) beperkt hou.
pi_98459532
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:31 schreef kletspastoor het volgende:
dat snap ik ook, ik had het ook niet tegen jou. Ik moest er gewoon aan denken, want het is wel een interessant punt.
Dat van mij was ook niet tegen jou. :P
pi_98459702
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:32 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

*;

kijk zo hoort het!
pi_98459960
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:32 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Zeker weer tegen mij? :{w
pi_98460023
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:10 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Dat is wel lang wachten voor iets wat je schitteren lijkt. :P

(Of je bent nu 63, dat kan ook natuurlijk. :7 )
Ga dan ook niet wachten, staat deze zomer op het programma. 3 weken alleen thuis. Weekendje uittrekken om met 2 ervaren vrienden het te doen bij mij thuis, lijkt mij de ideale setting ^O^

Maar nu on topic. Ik hoop dat ik de komende weken op feestjes nog mdma kan fixen, is alweer tijdje geleden en zie dat wel nog eens zitten.
pi_98460235
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:43 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Zeker weer tegen mij? :{w
sowieso

ik wil ook weeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr maar de enige van wie ik weet dat 'ie het kan regelen wil ik niet spreken. :')
pi_98460346
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:20 schreef kletspastoor het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Laatst ook zo'n wijsneus die begon over hoe ongezond het was. Ik vroeg of hij bewijs had (pruttelde hij dat het 'algemeen bekend' was). Hij hield op toen ik opmerkte dat hij door te roken veel ongezonder bezig was, terwijl ik helemaal niet rook ("maar dat is anders"... "Ok?!?").

Ik snap niet waarom mensen soms zo overdreven angstig doen over drugs, terwijl ze zelf niet zuinig zijn met alcohol en roken (het zal wel komen omdat voor sommigen het woord 'illegaal' dezelfde betekenis heeft als 'levensgevaarlijk').
De hersenonderzoekers preken voor eigen vakgebied en bezien vanuit hun standpunt klopt het; XTC kan onherstelbare schade aan de hersenen veroorzaken.

Maar een heel simpel tegenargument voor ons, recreatieve en dus laag-risico-volle, spacers is boksen. Het is volkomen legaal om als jongere met hersenen in de groei een hobby (vergelijk X op feesten) uit te kiezen waarbij doelbewust (dus dat is al erger dan XTC) mensen klappen op hun hoofd krijgen (die natuurlijk effect hebben, daar zijn zat onderzoeken voor).

Dat is legaal en geaccepteerd, maar een geweldige ervaring + misschien een beetje hersenschade is taboe? :')
pi_98460379
Ik mocht niet boksen van mijn moeder. Dus ook geen XTC.
pi_98461790
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik wil ook weeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr maar de enige van wie ik weet dat 'ie het kan regelen wil ik niet spreken. :')
Regel dan een keer een voorraad, dan heb je dit gedoe niet meer. Mijn gebruikende vrienden hebben allemaal tussen de 30 en 70 stuks thuis liggen, stash die ze in de loop van de tijd hebben opgebouwd voor de 'magere jaren'.
Ja, ik generaliseer.
pi_98461844
Daar heb ik geen geld voor gozer.
pi_98461890
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:02 schreef StormWarning het volgende:
En dan maar hopen dat je kleinkinderen de connecties hebben om de stuff voor je te regelen! :P
Ik koop wel een verpleegkundige om met m'n erfenis. Jammer voor m'n kinderen dan, opa heeft liever zelf een leuke oude dag. :P

quote:
Toch zou ik alles wat je zou willen proberen ook gewoon nu doen, want anders krijg je er als je het in het bejaardentehuis pas ontdekt misschien spijt van dat je dat niet een halve eeuw eerder hebt gedaan. Bovendien word je vaak juist angstiger als je ouder wordt, dus dan durf je het misschien wel helemaal niet meer. En nu heb je ook meer aan die ervaringen, want je neemt ze je hele leven mee ipv alleen het laatste stukje.
Jawel, maar nu moet je rekening houden met werk/partner/andere verplichtingen. Dan heb je helemaal niets, zelfs je eten wordt gebracht. Dus dan kan je echte fear & loathing praktijken gaan uithalen. :D
Ja, ik generaliseer.
pi_98461949
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Daar heb ik geen geld voor gozer.
50¤ en een keer lief lachen en je hebt er 25. Kan je een jaar mee vooruit. Dat is toch beter dan je iedere keer af te moeten vragen of je nog wel op tijd iets kan regelen?
Ja, ik generaliseer.
pi_98462064
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
En dan nog ben ik van mening dat je je beter wél zorgen kan maken om dat soort dingen. En dán beslissen of je ermee doorgaat of niet. Niet zeggen 'neuh het is niet bewezen dus ik maak me er niet druk om'.
Je mag je er best zorgen om maken (moet iedereen natuurlijk zelf weten :P), maar als ik zoiets hoor ga ik ook checken of er reden is om me er zorgen over te maken. Als dan blijkt dat dat niet direct zo is, maak ik me er ook niet druk om. Dan kunnen er natuurlijk altijd nog dingen zijn die men niet weet en later opduiken, maar ik schat die kans niet heel hoog als je op een normale manier gebruikt. Een klein risico is er altijd, maar dat accepteer ik gewoon in ruil voor wat ik ervoor terugkrijg.

Oja, en het maakt verder ook niet uit of je opmerking serieus was of niet - het is nog steeds wel interessant om op in te gaan want er zijn meer mensen die zo denken. :)
pi_98462073
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:31 schreef Northside het volgende:

[..]

50¤ en een keer lief lachen en je hebt er 25. Kan je een jaar mee vooruit. Dat is toch beter dan je iedere keer af te moeten vragen of je nog wel op tijd iets kan regelen?
Da's wel heel lief lachen. En ja klopt, had ook wat contacten gefixt maar die zijn allemaal pleite :')

Maar ik heb nog andere dingen liggen. :D
pi_98462179
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:30 schreef Northside het volgende:
[..]

Jawel, maar nu moet je rekening houden met werk/partner/andere verplichtingen. Dan heb je helemaal niets, zelfs je eten wordt gebracht. Dus dan kan je echte fear & loathing praktijken gaan uithalen. :D
Hehe ja, tenzij je zo wordt betutteld dat ze je strak in de gaten gaan houden en al je drugs afpakken, 'want dat is helemaal niet goed voor u, meneer Northside!' ;(
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:39:28 #258
pi_98462356
1 x in de drie maanden een pilletje (max 6 per keer) is alleen maar gezond.
pi_98462423
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar ik heb nog andere dingen liggen. :D
Lang leve de M1. :P
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:46:05 #260
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_98462680
Hoe is de lange arm der wet in belgie?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_98462890
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:41 schreef Northside het volgende:

[..]

Exactly. :D En als ik echt heel graag wil ga ik wel weer rondvragen. :D
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:51:36 #262
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_98463044
Zaterdag weer O+
pi_98464160
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:41 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik vind het solo echt ongelofelijk kut }:|
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:11:03 #264
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98464189
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:51 schreef Haunter het volgende:
Zaterdag weer O+
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_98464752
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:10 schreef Speedy_T het volgende:
Mix je het met x dan?
Ja, ik generaliseer.
pi_98464782
quote:
Zaterdag weer O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

pi_98464797
quote:

[..]

Wat vind je er precies kut aan dan? Heb het zelf nog maar 1x solo gedaan en dat was een vrij lage dosis. Vond het wel aardig, maar was denk ik te weinig om echt hard te gaan. Na afloop wel een naar inkakmomentje zoals je dat ook bij pep kan hebben, maar daar hebben we Gerard voor. :P
pi_98464813
quote:

[..]

Met een heel klein beetje MDMA _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Ik vond solo eerst fantastisch, maar dat waren mijn eerste twee keer drugs (afgezien van alcohol dan). Dus ik was een beetje bevooroordeeld hehe. Derde keer met een kwart blauwe boom gedaan en wohhhh I loved it.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:27:03 #269
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_98464865
Als je helemaal solo wilt genieten doe je n koptelefoon op je hoofd en lekker geisoleerd muziek luisteren.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_98464902
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Als je helemaal solo wilt genieten doe je n koptelefoon op je hoofd en lekker geisoleerd muziek luisteren.
Dat is wel echt genieten ja, maar dan heb je achteraf wel het gevoel dat je geen ruk hebt gedaan :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:31:41 #271
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_98465054
is toch meestal zo? :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_98465084
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:31 schreef incognitoomuch het volgende:
is toch meestal zo? :')
Nee bij mij niet :P Hou er altijd wel een of ander mooi verhaal aan over :)
pi_98465107
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:25 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Wat vind je er precies kut aan dan? Heb het zelf nog maar 1x solo gedaan en dat was een vrij lage dosis. Vond het wel aardig, maar was denk ik te weinig om echt hard te gaan. Na afloop wel een naar inkakmomentje zoals je dat ook bij pep kan hebben, maar daar hebben we Gerard voor. :P
Ik vind het kut omdat het een heel erg 'net niet-gevoel' is. Het zet niet door zeg maar. Dan kan misschien ook met een te lage dosering te maken hebben, maar die kans acht ik klein aangezien ik wel aan de 200mg zat. Doordat het maar niet doorzet, en ik dat wel graag zou willen, kan ik na een uur of twee in een aardige mindfuck terechtkomen, die er bijna voor kan zorgen dat ik er totaal geen zin meer in heb. De twee keren dat ik het solo geprobeerd heb, heb ik beide avonden nog kunnen 'redden' door resp. wat xtc en 4fmp te nemen.

Op de een of andere manier verwacht ik er telkens te veel van of zo. Maar icm 4fmp is het ook wel héérlijk, aangezien je dan wél die euforie krijgt, ookal is het in bescheiden mate.
pi_98465226
Volgens mij is het meer dat je heel helder blijft bij M1 in vergelijking met MDMA. Dat je dan denkt 'oh het gevoel is er nog niet' terwijl het er al wel is als je dat negeert en gewoon geniet.

En de combi met 4FMP ga ik binnenkort doen. :9
pi_98465314
met 4fmp blijf je ook helder, alleen voel je je dan wel een stuk beter dan met alleen m1 ;)
pi_98465408
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:37 schreef Speedy_T het volgende:
met 4fmp blijf je ook helder, alleen voel je je dan wel een stuk beter dan met alleen m1 ;)
Daar kan ik nog niet over meepraten. :P Maar dat was mijn bevinding van de laatste keer M1. Hoewel het met MDMA wel 100 keer beter werd haha. Geen comedown en heel hard gaan zonder misselijk te worden O+ En een afterglow van 3 dagen (die ik met solo XTC nog niet heb mogen meemaken).
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:41:48 #277
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_98465527
als je een afterglow heb van 3 dagen(?!) hoe brak voel je je dan de dagen daarna?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:00:23 #278
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_98466482
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:27 schreef Northside het volgende:

[..]

Regel dan een keer een voorraad, dan heb je dit gedoe niet meer. Mijn gebruikende vrienden hebben allemaal tussen de 30 en 70 stuks thuis liggen, stash die ze in de loop van de tijd hebben opgebouwd voor de 'magere jaren'.
Dat had ik ook, tot ik tijdens een ruzie alles door de plee gespoeld heb :( (ow lieve O+ wappertjes O+, witte vissen, groene kersen :'( )
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:01:40 #279
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98466554
:') err dat is niet zo... hm tja nah ja je weet wel wat ik wil zeggen :P
pi_98466563
Dat hele begrip afterglow is mij uberhaupt onbekend. Ik hoor er veel mensen over, maar heb je ook mensen die dat helemaal niet hebben?
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:03:10 #281
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98466633
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:01 schreef Northside het volgende:
Dat hele begrip afterglow is mij uberhaupt onbekend. Ik hoor er veel mensen over, maar heb je ook mensen die dat helemaal niet hebben?
Afterglow is dan ook niets meer dan gewoon nog een goed gevoel hebben de dagen na X-gebruik, dat je het ZO tof vond dat het nog een paar dagen heel erg in je geheugen zit gegrift zeg maar...
FC Utrecht
Mijn muziek.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:03:37 #282
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98466667
mja ik heb er helemaal geen sjoege van :P ik gebruik niet die cat. drugs
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:05:10 #283
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_98466755
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De hersenonderzoekers preken voor eigen vakgebied en bezien vanuit hun standpunt klopt het; XTC kan onherstelbare schade aan de hersenen veroorzaken.

Maar een heel simpel tegenargument voor ons, recreatieve en dus laag-risico-volle, spacers is boksen. Het is volkomen legaal om als jongere met hersenen in de groei een hobby (vergelijk X op feesten) uit te kiezen waarbij doelbewust (dus dat is al erger dan XTC) mensen klappen op hun hoofd krijgen (die natuurlijk effect hebben, daar zijn zat onderzoeken voor).

Dat is legaal en geaccepteerd, maar een geweldige ervaring + misschien een beetje hersenschade is taboe? :')
Ik geloof ook wel dat MDMA schade aan zou kunnen richten, maar ze moeten ook een keer de andere kant belichten van MDMA (en andere drugs).
Onder andere deze: http://www.maps.org/research/mdma/
There was a young man who said though, it seems that I know that I know, what I would like to see is the I that knows me when I know that I know that I know."
pi_98466771
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Afterglow is dan ook niets meer dan gewoon nog een goed gevoel hebben de dagen na X-gebruik, dat je het ZO tof vond dat het nog een paar dagen heel erg in je geheugen zit gegrift zeg maar...
Nope, doesn't ring a bell. Misschien dat dat de eerste keren wel zo was, dat weet ik niet meer.
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:06:51 #285
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98466853
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef Northside het volgende:

[..]

Nope, doesn't ring a bell. Misschien dat dat de eerste keren wel zo was, dat weet ik niet meer.
Voor mij ook alleen maar de eerste keren hoor. ;)

Toen het nog nieuw en overdonderend was.
FC Utrecht
Mijn muziek.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:17:45 #286
pi_98467420
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Ik geloof ook wel dat MDMA schade aan zou kunnen richten, maar ze moeten ook een keer de andere kant belichten van MDMA (en andere drugs).
Onder andere deze: http://www.maps.org/research/mdma/
Ach, wat is schade? Je kan iedere verandering in de hersenen opvatten als schade.
pi_98467449
quote:
Zaterdag weer O+
Misschien hier ook. In ieder geval beginnen met 4-FA, daarna misschien X, zie t wel. :s)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:25:20 #288
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_98467790
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ach, wat is schade? Je kan iedere verandering in de hersenen opvatten als schade.
Daar heb je gelijk in, en schade kan je door alles en nog wat krijgen. Als je echt zeker wil zijn dat je geen schade oploopt zou je dus je huis niet meer uit moeten gaan en de hele dag stil op de bank moeten zitten. Voor heel je leven.

Nee ik heb liever wat plezier in m'n leven + wat brain damage dan een leven zonder plezier.
There was a young man who said though, it seems that I know that I know, what I would like to see is the I that knows me when I know that I know that I know."
pi_98468023
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Voor mij ook alleen maar de eerste keren hoor. ;)

Toen het nog nieuw en overdonderend was.
kijk, en ik als matige gebruiker (eens in de twee of drie maanden) heb na 6 keer meestal nog steeds een 'afterglow'. Ik gebruik xtc alleen op feesten en festivals (als ze echt speciaal zijn, anders gaat het gewoonte worden) en voel de beat de twee dagen erna direct zodra ik ergens muziek hoor. Dan heb ik gewoon een onbedwingbare drang om te dansen (normaal heb ik dat nooit). Verder ben ik zeer productief in het leren van tentamens omdat ik geen zin heb in computergames of andere 'leuke' dingen die ongewenst als afleiding dienen rond tentamenweken.

Verder voel ik die xtc soms nadat ik de andere dag een paar biertjes neem (vooral heel 'scherp zien').

Dat vage verliefde gevoel dat ik soms twee dagen erna nog heb vind ik ook geweldig. Maar nog even een maandje wachten en dan een maandje los gaan.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:30:37 #290
pi_98468065
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, en schade kan je door alles en nog wat krijgen. Als je echt zeker wil zijn dat je geen schade oploopt zou je dus je huis niet meer uit moeten gaan en de hele dag stil op de bank moeten zitten. Voor heel je leven.
Dat is zeer schadelijk.

Het menselijk lichaam is gebaseerd op verandering. Als je mensen afsluit van verandering/prikkels, worden ze gek. Ondertussen roepen sommige doktoren dat iedere verandering heel erg is en dat je (daarom) geen drugs mag gebruiken. :')
quote:
Nee ik heb liever wat plezier in m'n leven + wat brain damage dan een leven zonder plezier.
Zonder plezier heb je geen leven, dan ben je een labaratoriumrat.
pi_98468253
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef incognitoomuch het volgende:
als je een afterglow heb van 3 dagen(?!) hoe brak voel je je dan de dagen daarna?
Het is meer gewoon nog heel chill voelen en blij zijn en energie hebben (wel na een aantal uur slaap hoor). Ik kan dan heeeeeel makkelijk mijn mood omzetten van 'muu ik ben moe' naar 'oh ik kan nog wel een paar uur dansen'. Alles leuk en lief vinden en 'boos' worden op mensen die niet superlief zijn omdat ik wil dat de wereld goed is. :') De dagen erna voel ik me gewoon goed. Juist geen kater. :9

Bij XTC word ik op een gegeven moment heel moe en dan is het gewoon klaar voor mij. Dan denk ik de dagen erna nog wel terug van 'yay het was leuk' maar dan heb ik het verder wel even gehad ermee.
pi_98469514
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:30 schreef kletspastoor het volgende:
en voel de beat de twee dagen erna direct zodra ik ergens muziek hoor. Dan heb ik gewoon een onbedwingbare drang om te dansen (normaal heb ik dat nooit). Verder ben ik zeer productief in het leren van tentamens omdat ik geen zin heb in computergames of andere 'leuke' dingen die ongewenst als afleiding dienen rond tentamenweken.
Ik weet zeker dat ik dit nog nooit gehad heb. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_98469587
Zaterdag weer @ Defqon O+
I painted a sunny day on the insides of my eyelids
pi_98469946
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:02 schreef Northside het volgende:

[..]

_O- ik ook niet, ik wil dan juist nog verder dansen en uitgaan en feesten en VOORAL NIET LEREN.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:47:24 #295
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_98471233
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zaterdag weer @ Defqon O+
yesyes! cana's (L)
- God
pi_98473919
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:02 schreef Northside het volgende:

[..]

Dit :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:03:10 #297
344198 WC_Schaap
Wij van WC Schaap
pi_98474159
Heb de laatste paar weken veel minder eetlust dan normaal. Heb geen idee hoe het komt, maar ik zou nu makkelijk een dag niet kunnen eten en zonder hongergevoel naar bed gaan. Vroeger had ik rond 12/1 uur goede honger als ik daarvoor nog niet gegeten had.

Ik vraag me af of dit een bijwerking van XTC kan zijn. Laatste keer was 3 weken geleden, dus voor zover ik weet zou ik dan geen korte-termijneffecten meer moeten hebben. Weet ook niet precies wanneer het begonnen is, ik merkte gewoon dat ik een dag lang niks had gegeten (niet mee bezig geweest, vakantie ;)) en in de avond niet eens honger had. Na 1 bord vond ik het weer voldoende.

Ik wil dus weten waar de oorzaak zit. Wie weet eindigt de puberteit bij mij en dus ook mijn honger (geen groei), maar ik heb het gevoel dat de verminderde eetlust na de laatste keer X gewoon door is gegaan, zij het in verminderde versie. Dit kan natuurlijk gewoon puur toeval zijn, maar omdat er nog zo weinig bekend is over lange-termijn effect vraag ik me af of dit verhaal sommigen van jullie bekend voor komt.
adviseren WC_Schaap
pi_98474351
Ja bij mij maar dat is een combinatie van moe zijn, veel bezig zijn (veeeeeel bezig zijn), stress (veeeel stress) en op een gegeven moment wennen aan weinig eten.

Zeker als je vakantie hebt is dit vrij normaal denk ik? Niets doen, geen energie nodig? En denk dat het ook wel te maken heeft met het niet groeien. Met je XTC-gebruik zal het niet zoveel van doen hebben, behalve dat je misschien drie dagen niet fatsoenlijk eet (dat heb ik iig) en er daarna niet meer aan denkt.
pi_98475177
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:03 schreef WC_Schaap het volgende:
Ik vraag me af of dit een bijwerking van XTC kan zijn. Laatste keer was 3 weken geleden, dus voor zover ik weet zou ik dan geen korte-termijneffecten meer moeten hebben. Weet ook niet precies wanneer het begonnen is, ik merkte gewoon dat ik een dag lang niks had gegeten (niet mee bezig geweest, vakantie ;)) en in de avond niet eens honger had. Na 1 bord vond ik het weer voldoende.

Lijkt me heel sterk... eetlust is bij mij altijd binnen 36/48 uur helemaal terug.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:30:13 #300
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98475418
quote:
Ik vraag me af of dit een bijwerking van XTC kan zijn.
Heeft er zeer waarschijnlijk geen fuck mee te maken. :)
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_98475552
quote:
Heb de laatste paar weken veel minder eetlust dan normaal. Heb geen idee hoe het komt, maar ik zou nu makkelijk een dag niet kunnen eten en zonder hongergevoel naar bed gaan. Vroeger had ik rond 12/1 uur goede honger als ik daarvoor nog niet gegeten had.

Ik wil dus weten waar de oorzaak zit. Wie weet eindigt de puberteit bij mij en dus ook mijn honger (geen groei), maar ik heb het gevoel dat de verminderde eetlust na de laatste keer X gewoon door is gegaan, zij het in verminderde versie. Dit kan natuurlijk gewoon puur toeval zijn, maar omdat er nog zo weinig bekend is over lange-termijn effect vraag ik me af of dit verhaal sommigen van jullie bekend voor komt.
Ga gewoon paar keer per week sporten, je eetlust is zo weer terug.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')