abonnement Unibet Coolblue
pi_98107931
ik dan...
handdoeken draaien in de was.. beetje eten, zo film kijken, 'koken' en pas vnv actief doen; tennissen maar niet zo'n zin in -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 13 juni 2011 @ 13:01:55 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98108128
Welke film FF?
Confidence through competence
  maandag 13 juni 2011 @ 13:02:33 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98108150
Ik moet naar het ziekenhuis, wat dingen prepareren, en morgenochtend tussen 8:00-9:00 meten bij een apparaat waar ik nu niet bij kan ivm pinksteren :')
Confidence through competence
pi_98108181
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
Welke film FF?
geen idee, gewoon een dvd'tje die ik hier heb. vriendin komt en dan mag zij er een kiezen. denk dat ik al weet welke ze gaat kiezen :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98108225
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet naar het ziekenhuis, wat dingen prepareren, en morgenochtend tussen 8:00-9:00 meten bij een apparaat waar ik nu niet bij kan ivm pinksteren :')
vind je het eigenlijk leuk, dit werk/onderzoek Steer?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 13 juni 2011 @ 13:04:05 #6
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98108226
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

geen idee, gewoon een dvd'tje die ik hier heb. vriendin komt en dan mag zij er een kiezen. denk dat ik al weet welke ze gaat kiezen :')
Love Actually
Confidence through competence
pi_98108239
quote:
17s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Love Actually
nee ik denk Nanny McPhee 2 :+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 13 juni 2011 @ 13:04:55 #8
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98108256
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

vind je het eigenlijk leuk, dit werk/onderzoek Steer?
Leuker dan tentamens doen :P

En het is nuttig voor veel kniepatienten.

En ik ga het echt leuk vinden als ik met een goed cijfer afstudeer zodat ik het idéé heb dat m'n studie een goed einde kent. En dat m'n leven zin heeft. :P
Confidence through competence
pi_98108303
en ik heb niet heel veel in huis voor haar maar kan broodje hamburger maken (met gebakken uiringen en kaas) en heb nog wel gebakken aardappeltjes en sla
oooh ik heb ook nog tomatensoep en stokbrood kruidenboter... komt wel goed :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98108335
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Leuker dan tentamens doen :P

En het is nuttig voor veel kniepatienten.

En ik ga het echt leuk vinden als ik met en goed cijfer afstudeer zodat ik het idéé heb dat m'n studie een goed einde kent. En dat m'n leven zin heeft. :P
zijn je tussenbeoordelingen goed? of krijg je die niet? tuurlijk hopen we op een goed cijfer. maar ja, als je maar afstudeert maar dat komt echt goed. en daarna ben ik benieuwd wat je wilt doen. dan ben je toch wel klaar met leren?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 13 juni 2011 @ 13:09:12 #11
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98108418
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zijn je tussenbeoordelingen goed? of krijg je die niet? tuurlijk hopen we op een goed cijfer. maar ja, als je maar afstudeert maar dat komt echt goed. en daarna ben ik benieuwd wat je wilt doen. dan ben je toch wel klaar met leren?
Ik heb geen echte tussenbeoordelingen gehad. Noch ooit kritiek op m'n werkwijze gehad. Dus ik néém aan dat het goed is.

Het is voor mezelf dat ik graag wil dat ik met mijn afstudeerproject wil laten zien dat al die jaren studie wel zin heeft gehad. Stel je bent een langstudeerder en je studeert af met een fokking 6'je, ja da's natuurlijk dubbel :') . Maar je bent langstudeerder en je studeert af met een > 8, dan staat dat al een stuk beter. Dus daar probeer ik me op te richten.

Wat ik hierna wil doen. Tja. Ik blijf sowieso 2 maanden als klinisch onderzoeker hier. En daarna, geen idee.
Confidence through competence
pi_98108496
Ach, één van de ergste langstudeerders die ik ken studeerde ook af met een 6 en heeft nu een wereldbaan met bijbehorend schandalig hoog salaris :D Dus wat zegt het.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 juni 2011 @ 13:11:37 #13
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98108533
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Ach, één van de ergste langstudeerders die ik ken studeerde ook af met een 6 en heeft nu een wereldbaan met bijbehorend schandalig hoog salaris :D Dus wat zegt het.
En gratis lunchj :9

Hoe deed hij dat eigenlijk? Hij had toch iets superbijbaanerigs ernaast?

Enne... 't is ook een gedeelte om m'n eigen ego op te vijzelen hoor. Het afstuderen zelf is al iets geweldigs voor mezelf, maar als ik het dan ook nog op kan fleuren met goed resultaat dan kan ik weer iets beter met mezelf leven. ):O w/
Confidence through competence
pi_98108605
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb geen echte tussenbeoordelingen gehad. Noch ooit kritiek op m'n werkwijze gehad. Dus ik néém aan dat het goed is.

Het is voor mezelf dat ik graag wil dat ik met mijn afstudeerproject wil laten zien dat al die jaren studie wel zin heeft gehad. Stel je bent een langstudeerder en je studeert af met een fokking 6'je, ja da's natuurlijk dubbel :') . Maar je bent langstudeerder en je studeert af met een > 8, dan staat dat al een stuk beter. Dus daar probeer ik me op te richten.

Wat ik hierna wil doen. Tja. Ik blijf sowieso 2 maanden als klinisch onderzoeker hier. En daarna, geen idee.
je motivatie en hoeveel je aan dit onderzoek besteed is al onwijs goed. mocht je slagen met een 6 is het wel jammer geloof ik maar je weet ook dat je hard hebt gewerkt en bent geslaagd :) dus mag je alsnog tevreden zijn, maar ik begrijp heus wel dat je een 8 wilt :Y
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 13 juni 2011 @ 13:14:23 #15
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98108650
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

je motivatie en hoeveel je aan dit onderzoek besteed is al onwijs goed.
Heb op m'n eerste dag in het zkh mijn postcount op fok opgeschreven. Ik wil niet weten wat het is als ik straks klaar ben. :P
Confidence through competence
pi_98108699
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:11 schreef Stereotomy het volgende:

Enne... 't is ook een gedeelte om m'n eigen ego op te vijzelen hoor. Het afstuderen zelf is al iets geweldigs voor mezelf, maar als ik het dan ook nog op kan fleuren met goed resultaat dan kan ik weer iets beter met mezelf leven. ):O w/
En je niet laten afleiden door die vaderenmoederstemmetjes }:| :*
pi_98108700
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Ach, één van de ergste langstudeerders die ik ken studeerde ook af met een 6 en heeft nu een wereldbaan met bijbehorend schandalig hoog salaris :D Dus wat zegt het.
de meeste werkgevers vragen niet om een cijferlijst. ik wil em graag meenemen omdat ik een goeie heb maar daar zijn ze niet in geinteresseerd, als ik maar het papiertje heb -O-
nou dan maakt het dus ook niet uit dat een klasgenoot altijd is wezen stappen, nooit wat heeft gedaan en met smeekbedes aan leraren alles heeft gehaald met 5,6 - 6. dat vond ik vroeger best frustrerend
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98108744
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb op m'n eerste dag in het zkh mijn postcount op fok opgeschreven. Ik wil niet weten wat het is als ik straks klaar ben. :P
haha dat maakt toch niet uit. iedereen fokt tijdens studie of op werk, jij bent geen uitzondering. je weet heus wel dat als er iets belangrijks is dat even voorgaat.
bv als jij 's nachts hard aan het werk bent zie ik maar gem 2 posts van je en die afleiding heb je even nodig ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98108776
Vandaag is DDay *O*
Garage opruimen, opnieuw het zijstukje inrichten zodat het handiger ingedeeld wordt en bruikbare spullen die alleen maar stofhappen op MP en hier op V&A zetten.
Overige meuk, veel hout en troep voor grof vuil alvast verzamelen in de garage zodat het er zo uit kan op de dag van ophalen.
Ik heb er al maanden zin an O+
  maandag 13 juni 2011 @ 13:19:04 #20
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98108836
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

En je niet laten afleiden door die vaderenmoederstemmetjes }:| :*
Heb het nog nooit zo erg gehad als dit jaar, weet je dat. :{ Ik hoor ze soms echt gewoon :')_!

craaaazy 8)7
Confidence through competence
  maandag 13 juni 2011 @ 13:20:38 #21
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98108907
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

de meeste werkgevers vragen niet om een cijferlijst.
Hangt ervan af welke, en voor welke baan je solliciteert. Die high profile consultancybedrijven, veel multinationals, die zijn er wel in geïnteresseerd. Maargoed, of ik daar wil werken...
Confidence through competence
pi_98109513
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:11 schreef Stereotomy het volgende:

En gratis lunchj :9

Hoe deed hij dat eigenlijk? Hij had toch iets superbijbaanerigs ernaast?

Enne... 't is ook een gedeelte om m'n eigen ego op te vijzelen hoor. Het afstuderen zelf is al iets geweldigs voor mezelf, maar als ik het dan ook nog op kan fleuren met goed resultaat dan kan ik weer iets beter met mezelf leven. ):O w/
Met zelfgeschreven software een applicatie voor mobiel chatten opgezet en beheerd.
Op het laatst had hij ook geen stufi meer en heeft daar toen zijn kamer en studie van betaald (was zo'n 500 euro inkomen in de maand)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 juni 2011 @ 13:47:59 #23
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98110118
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met zelfgeschreven software een applicatie voor mobiel chatten opgezet en beheerd.
Op het laatst had hij ook geen stufi meer en heeft daar toen zijn kamer en studie van betaald (was zo'n 500 euro inkomen in de maand)
Da's wel erg goed ja. :)

Mja, ik heb ook al een jaar of heelveel geen stufi meer, en m'n spaarrekening slinkt enorm (uitgaves in Maastricht hoger dan m'n werkinkomen :'))
Confidence through competence
pi_98110510
van 500 euro mn kamer en studie betalen? :o never gonna happen :{ oh end an nog zorg en eten en drinken etc
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 juni 2011 @ 14:13:20 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98111141
Zo. Even langs mijn buitenhuis geweest van Duin en Kruidberg :+.
Ik kon het alleen niet gebruiken, dus zat ABN Amro er eerst en nu twee restaurants + hotel :P.

Wel aardig om er eens geweest te zijn. :+. In de tuin waren er een hoop kraampjes van alles en nog wat. Van de lokale winkels(L'amuse, only pasta, etc) kraampjes van speciale mode tot derde wereld dingen de kraampjes die je altijd ziet.

Ook nog binnen geweest en een rondleiding gekregen. Was wel leuk :Y. Maar goed na anderhalf uur heb je het ook wel weer gehad. Was niet het weer om er even te gaan zitten en uitgebreid te eten/drinken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')