abonnement Unibet Coolblue
pi_98094141
Waarom haten ze elkaar?
Nee dit wil ik echt weten, aangezien bijna iedere Turk waarmee ik omga meteen chagrijnig wordt zodra er een Koerd langsloopt.
En dan vooral de Turkse meiden, die kunnen de meeste Koerden niet uitstaan.
En dat precies met de Marokkanen, wel iets minder als bij de Koerden, maar toch worden hun ook gehaat, en ze haten zelf ook.
Waarom eigenlijk?
Wil ik echt weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door tiffanyy. op 13-06-2011 00:25:21 ]
  maandag 13 juni 2011 @ 00:12:14 #2
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_98094264
Goede username
and then...
pi_98094308
De klacht is dat je nooit hebt opgelet bij geschiedenis en je algemene omtwikkeling is zoals bij veel vrouwen..?
pi_98094428
waarom haten negers elkaar? Ze moeten elkaar juist steunen :?
pi_98094449
Ik heb niks tegen koerden. Altijd als ik een koerd tegenkwam kon ik er wel goed mee opschieten. Beste vrienden van mijn familie waren koerden. Marokkanen zijn in het algemeen minder beschaafd en respectvol tegenover anderen. Behalve als het om andere Marokkanen gaat en hun ouderen natuurlijk. :r
pi_98094471
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef Schalks. het volgende:
Goede username
Probeer je het stokje van HSG-BOMBER over te nemen? :W
pi_98094581
Dit is natuurlijk een veel belangrijkere vraag:

Is dit een koerd, turk, of marrokaan?


  maandag 13 juni 2011 @ 00:17:30 #8
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_98094585
Google is your friend.
pi_98094605
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:15 schreef VisserHenk het volgende:
Ik heb niks tegen koerden. Altijd als ik een koerd tegenkwam kon ik er wel goed mee opschieten. Beste vrienden van mijn familie waren koerden. Marokkanen zijn in het algemeen minder beschaafd en respectvol tegenover anderen. Behalve als het om andere Marokkanen gaat en hun ouderen sociale dienst natuurlijk. :r
pi_98094699
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef squatt3r het volgende:
De klacht is dat je nooit hebt opgelet bij geschiedenis en je algemene omtwikkeling is zoals bij veel vrouwen..?
Nou geschiedenis heeft hier niets mee te maken hoor, als het aan geschiedenis lag dan moest ik nu ook een bloedhekel hebben aan alle duitsers en aan duitsland natuurlijk.
  maandag 13 juni 2011 @ 00:19:44 #11
323929 FartHoven
DUN DUN DUN
pi_98094744
Noem een servier eens een bosnier, dan kun je lachen.
pi_98094746
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef squatt3r het volgende:
De klacht is dat je nooit hebt opgelet bij geschiedenis en je algemene omtwikkeling is zoals bij veel vrouwen..?
Wat wil je met iemand die zo'n usernaam verzint?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  maandag 13 juni 2011 @ 00:20:34 #13
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_98094793
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef Ebbao het volgende:
Dit is natuurlijk een veel belangrijkere vraag:

Is dit een koerd, turk, of marrokaan?


[ afbeelding ]
Strikvraag zeker hè? 't Is zeker een Italiaan of een Spanjaard zeker hè?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_98094801
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef tiffanyy. het volgende:

[..]

Nou geschiedenis heeft hier niets mee te maken hoor, als het aan geschiedenis lag dan moest ik nu ook een bloedhekel hebben aan alle duitsers en aan duitsland natuurlijk.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_98094802
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef tiffanyy. het volgende:

[..]

Nou geschiedenis heeft hier niets mee te maken hoor, als het aan geschiedenis lag dan moest ik nu ook een bloedhekel hebben aan alle duitsers en aan duitsland natuurlijk.
Zat mensen die dat daarom dus ook doen :') :')
pi_98094808
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef FartHoven het volgende:
Noem een servier eens een bosnier, dan kun je lachen.
Bullshit, wat een voorbarige statement meteen :')_!
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_98094822
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:15 schreef VisserHenk het volgende:
Ik heb niks tegen koerden. Altijd als ik een koerd tegenkwam kon ik er wel goed mee opschieten. Beste vrienden van mijn familie waren koerden. Marokkanen zijn in het algemeen minder beschaafd en respectvol tegenover anderen. Behalve als het om andere Marokkanen gaat en hun ouderen natuurlijk. :r
Marokkanen zijn inderdaad over het algemeen best stom. Maar wat ik me echt afvraag is waarom de Turkse meisjes zo een hekel hebben aan Koerden? Een turkse collega van mij heeft er een bloedhekel aan bijvoorbeeld. Altijd als ik erover begin kijkt ze me zuur aan, of ze luistert niet, of ze begint over iets anders. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze het niet interessant vindt, maar ik denk eerder omdat ze Koerden haat.
pi_98094856
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef FartHoven het volgende:
Noem een servier eens een bosnier, dan kun je lachen.
Hoezo zijn het eigenlijk geen serviers dan?
pi_98094882
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef tiffanyy. het volgende:

[..]

Marokkanen zijn inderdaad over het algemeen best stom. Maar wat ik me echt afvraag is waarom de Turkse meisjes zo een hekel hebben aan Koerden? Een turkse collega van mij heeft er een bloedhekel aan bijvoorbeeld. Altijd als ik erover begin kijkt ze me zuur aan, of ze luistert niet, of ze begint over iets anders. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze het niet interessant vindt, maar ik denk eerder omdat ze Koerden haat.
:')
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_98094888
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef tiffanyy. het volgende:

[..]

Marokkanen zijn inderdaad over het algemeen best stom. Maar wat ik me echt afvraag is waarom de Turkse meisjes zo een hekel hebben aan Koerden? Een turkse collega van mij heeft er een bloedhekel aan bijvoorbeeld. Altijd als ik erover begin kijkt ze me zuur aan, of ze luistert niet, of ze begint over iets anders. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze het niet interessant vindt, maar ik denk eerder omdat ze Koerden haat.
Omdat ze worden vermoord / verkracht / verbannen door hun familie als ze wat met een Koerd doen
pi_98094889
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef tiffanyy. het volgende:

[..]

Hoezo zijn het eigenlijk geen serviers dan?
Bullshit wat hij zegt, niet geloven :')
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_98094927
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Wat wil je met iemand die zo'n usernaam verzint?
Wat heb jij met mijn username?
Het is gewoon mijn naam, niks mis mee toch?
pi_98095051
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef Yreal het volgende:

[..]

Omdat ze worden vermoord / verkracht / verbannen door hun familie als ze wat met een Koerd doen
Als ze wat met een Koerd doen? Bedoel je zoiets als; naar bed gaan, bijvoorbeeld?
En verkracht worden door je eigen familie? ;(
Onzin!
  maandag 13 juni 2011 @ 00:24:45 #24
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_98095087
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef tiffanyy. het volgende:
Waarom haten ze elkaar?
Nee dit wil ik echt weten, aangezien bijna iedere Turk waarmee ik omga meteen chagrijnig wordt zodra er een Koerd langsloopt.
En dan vooral de Turkse meiden, die kunnen de meeste Koerden niet aanstaan.
En dat precies met de Marokkanen, wel iets minder als bij de Koerden, maar toch worden hun ook gehaat, en ze haten zelf ook.
Waarom eigenlijk?
Wil ik echt weten.
Iemand niet kunnen aanstaan = iemand kunnen uitstaan?
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
pi_98095092
quote:
13s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Bullshit wat hij zegt, niet geloven :')
Ik dacht al :)
  maandag 13 juni 2011 @ 00:25:28 #26
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_98095135
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:15 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Probeer je het stokje van HSG-BOMBER over te nemen? :W
Wat praat je :').
and then...
pi_98095160
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:24 schreef kadoter het volgende:

[..]

Iemand niet kunnen aanstaan = iemand kunnen uitstaan? [ afbeelding ]
Oh, stom stom stom!
Sorry heb het weer aangepast.
pi_98095224
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:22 schreef tiffanyy. het volgende:

[..]

Wat heb jij met mijn username?
Het is gewoon mijn naam, niks mis mee toch?
Nee hoor, behalve dan dat het een naam is van iemand waarvan je kunt verwachten dat ze niet oplet (of op heeft gelet) bij geschiedenisles.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_98095249
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef tiffanyy. het volgende:

[..]

Marokkanen zijn inderdaad over het algemeen best stom. Maar wat ik me echt afvraag is waarom de Turkse meisjes zo een hekel hebben aan Koerden? Een turkse collega van mij heeft er een bloedhekel aan bijvoorbeeld. Altijd als ik erover begin kijkt ze me zuur aan, of ze luistert niet, of ze begint over iets anders. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze het niet interessant vindt, maar ik denk eerder omdat ze Koerden haat.
Ze heeft geen antwoord voor jou. Ze is een dom wijf en heeft waarschijnlijk een haatopvoeding gehad. Wedden dat ze Grieken ook haat :')
  maandag 13 juni 2011 @ 00:27:49 #30
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_98095289
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef tiffanyy. het volgende:
Waarom haten ze elkaar?
Nee dit wil ik echt weten, aangezien bijna iedere Turk waarmee ik omga meteen chagrijnig wordt zodra er een Koerd langsloopt.
En dan vooral de Turkse meiden, die kunnen de meeste Koerden niet aanstaan.
En dat precies met de Marokkanen, wel iets minder als bij de Koerden, maar toch worden hun ook gehaat, en ze haten zelf ook.
Waarom eigenlijk?
Wil ik echt weten.
Dat zit in de aard van de mensen, redenen genoeg zoals b.v. land, geloof, huidskleur, afgunst etc.
Kijk maar naar de geschiedenis :N
Het begint al vroeg bij de kinderen op school, het pesten van de anders uitziende kinderen.

Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen ;(
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  maandag 13 juni 2011 @ 00:29:23 #31
20758 Stringer
You have a nice day
pi_98095388
Ik denk niet dat hier ooit cultureel antropologisch onderzoek naar gedaan is in Nederland, maar ik vermoed dat Turken een hekel aan Koerden hebben omdat zij in Turkije worden gezien als een bedreiging van de soevereiniteit van de staat, oa. in de vorm van de PKK. En ze hebben een hekel aan Marokkanen omdat ze stinken. omdat deze allochtonen een slechte naam bezorgen.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_98095803
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

Ze heeft geen antwoord voor jou. Ze is een dom wijf en heeft waarschijnlijk een haatopvoeding gehad. Wedden dat ze Grieken ook haat :')
Nee, ze heeft jarenlang met een Griek gehad, hun haat ze niet. Maar ze zegt wel vaak dat de Griekse koffie, en de boze blauwe oog eigenlijk van origine Turks zijn, dus dat de Grieken alles na-apen van de turken.
Ik weet niet waarom ze Koerden haat, ook al heeft ze het nooit duidelijk gezegd (dat ze hun haat). Ze kijkt me alleen raar aan als ik over ze begin. Vindt het wel stom van haar, want vorig jaar had ze nog met een Koerdische man die wel Turks sprak. Zal wel daar aan liggen misschien.
pi_98095899
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:36 schreef tiffanyy. het volgende:

[..]

Nee, ze heeft jarenlang met een Griek gehad, hun haat ze niet. Maar ze zegt wel vaak dat de Griekse koffie, en de boze blauwe oog eigenlijk van origine Turks zijn, dus dat de Grieken alles na-apen van de turken.
Ik weet niet waarom ze Koerden haat, ook al heeft ze het nooit duidelijk gezegd (dat ze hun haat). Ze kijkt me alleen raar aan als ik over ze begin. Vindt het wel stom van haar, want vorig jaar had ze nog met een Koerdische man die wel Turks sprak. Zal wel daar aan liggen misschien.
Vrouwen :') Blauwe oog is ook van Turken. Blanken met blauwe ogen waren eng en duivels. Dat oogje is ter bescherming van die boze blauwe oogjes van die arme blanke mensen.
pi_98095939
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef Stringer het volgende:
Ik denk niet dat hier ooit cultureel antropologisch onderzoek naar gedaan is in Nederland, maar ik vermoed dat Turken een hekel aan Koerden hebben omdat zij in Turkije worden gezien als een bedreiging van de soevereiniteit van de staat, oa. in de vorm van de PKK. En ze hebben een hekel aan Marokkanen omdat ze stinken. omdat deze allochtonen een slechte naam bezorgen.
Ja heb gelezen dat de Koerden een eigen land willen, een ook meteen een `stukje` van Turkije willen, het oost gedeelte. Maar Turken zeggen altijd;
`Die krijgen ze lekker niet!, Turkije blijft Turkije zoals het is, en het is ons land`.
Vindt het wel sneu allemaal.
Vindt Marokkanen ook niet altijd perfect hoor, hun bezorgen idd slechte naam voor de rest.
pi_98095994
Mensen die in hokjes denken :')
Als Turk zijnde haat ik geen Koerden, wel mensen die voor fenerbahce zijn
pi_98096042
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef tiffanyy. het volgende:

[..]

Ja heb gelezen dat de Koerden een eigen land willen, een ook meteen een `stukje` van Turkije willen, het oost gedeelte. Maar Turken zeggen altijd;
`Die krijgen ze lekker niet!, Turkije blijft Turkije zoals het is, en het is ons land`.
Vindt het wel sneu allemaal.
Vindt Marokkanen ook niet altijd perfect hoor, hun bezorgen idd slechte naam voor de rest.
Gelijk heeft Turkije. Stel je voor dat Limburgers hun eigen land gaan eisen. Een deel van Nederland en een deel van België. Achterlijk toch :') Je bent of Turk of Irakees. Koerden bestaan niet.
  maandag 13 juni 2011 @ 00:41:26 #37
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_98096082
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef rumiii het volgende:
Mensen die in hokjes denken :')
Als Turk zijnde haat ik geen Koerden, wel mensen die voor fenerbahce zijn
_O- fenerbahce de zondebok van alle voetbalclubs
This isn't even my final form.
pi_98096087
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

Vrouwen :') Blauwe oog is ook van Turken. Blanken met blauwe ogen waren eng en duivels. Dat oogje is ter bescherming van die boze blauwe oogjes van die arme blanke mensen.
Turkse vrouwen hebben vaak een blauw oog door hun man!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2011 00:42:53 ]
  maandag 13 juni 2011 @ 00:42:12 #39
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_98096126
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:41 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Turkse vrouwen hebben vaak een blauw
OLOLOLOL jammer dat je de zin niet afmaakte :')
This isn't even my final form.
pi_98096133
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:41 schreef Levolution het volgende:

[..]

_O- fenerbahce de zondebok van alle voetbalclubs
Beşiktaş _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')