abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_98247856
Ik snap die afkeer tov jonge arrogante mannetjes niet. Persoonlijk vind ik niks zo mooi als van die kut kinderen met een tennistas waar 9 rackets in kunnen zo ongelofelijk hard vd baan te blazen dat de tranen bij ze in de ogen staan als ze aan het net een handje geven. })
pi_98248297
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Heeft hij een lekker jaartje :)

Ik speelde in de competitie tegen een jongen die was al 3.3 en was 5 als speelsterkte.

Ik snap alleen nooit zo goed waarom ze dan nog in de 5 gaan spelen. Ga dan in de 4 of in de 3. Daar heb je veel meer aan lijkt me.
Tsja. Ik sta nu 4.6 (jaja, dat wisten jullie vast nog niet) en doe dit jaar alleen 6 toernooitjes om de masters te kunnen halen (toch leuk je een doel te stellen toch?). Leuk om wat te winnen en zo en bovendien is deze rating voor mij ver boven mijn niveau. In het huidige toernooi ben ik zelfs 2e geplaatst, want de #1 is nog hoger. Maar die is ook echt geen hele goede 5 ofzo hoor. Ja, we kunnen vast wel rondjes meekomen in de 5, maar ik denk dat in de helft van de gevallen zo'n hoge rating niet zoveel zegt hoor.
Gister bijvoorbeeld speelde ik tegen een 7, die won de eerste set tegen mij. Ok, ik speelde wat zwak, maar die gast was ook weer veel beter dan een 7...dus tsja, ik zou een geplaatste speler gewoon als een leuke uitdaging zien :)
Bovendien, als je je inschrijft voor al die toernooien weet je ook nog niet waar je staat...Dat je dan toevallig alles wint, tsja, dat kan gebeuren en daardoor kan je op een gegeven moment heel erg hoog door gaan staan. (dat is ook wat er gebeurt bij al die 7tjes, dat zijn meestal oude top-spelers, maar ze hebben geen idee van het nieuwe rankingsysteem en voordat ze weten dat ze voor de 7 te goed zijn hebben ze zich al overal ingeschreven....je kan er niet zoveel tegen doen)

Ik zou je meestal niet zo'n zorgen maken om mannetjes die veel te hoog staan in hun categorie. Alleen in de 7 en in de 8 is dat echt heel erg irritant.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98248610
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:58 schreef luckass het volgende:

[..]

Misschien komen we elkaar nog tegen :P.
Waar woon en tennis je ergens en wat is je niveau? Speel volgende week namelijk de Amerland Open en verder nog wat toernooitjes rondom Etten-Leur.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:25 schreef Norrage het volgende:

[..]

Tsja. Ik sta nu 4.6 (jaja, dat wisten jullie vast nog niet) en doe dit jaar alleen 6 toernooitjes om de masters te kunnen halen (toch leuk je een doel te stellen toch?). Leuk om wat te winnen en zo en bovendien is deze rating voor mij ver boven mijn niveau. In het huidige toernooi ben ik zelfs 2e geplaatst, want de #1 is nog hoger. Maar die is ook echt geen hele goede 5 ofzo hoor. Ja, we kunnen vast wel rondjes meekomen in de 5, maar ik denk dat in de helft van de gevallen zo'n hoge rating niet zoveel zegt hoor.
Gister bijvoorbeeld speelde ik tegen een 7, die won de eerste set tegen mij. Ok, ik speelde wat zwak, maar die gast was ook weer veel beter dan een 7...dus tsja, ik zou een geplaatste speler gewoon als een leuke uitdaging zien :)
Bovendien, als je je inschrijft voor al die toernooien weet je ook nog niet waar je staat...Dat je dan toevallig alles wint, tsja, dat kan gebeuren en daardoor kan je op een gegeven moment heel erg hoog door gaan staan. (dat is ook wat er gebeurt bij al die 7tjes, dat zijn meestal oude top-spelers, maar ze hebben geen idee van het nieuwe rankingsysteem en voordat ze weten dat ze voor de 7 te goed zijn hebben ze zich al overal ingeschreven....je kan er niet zoveel tegen doen)

Ik zou je meestal niet zo'n zorgen maken om mannetjes die veel te hoog staan in hun categorie. Alleen in de 7 en in de 8 is dat echt heel erg irritant.
Masters? Is dat iets nieuws op tennisgebied? Nog nooit van gehoord, tell me.
pi_98248788
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:33 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Waar woon en tennis je ergens en wat is je niveau? Speel volgende week namelijk de Amerland Open en verder nog wat toernooitjes rondom Etten-Leur.
Zie DM :P
pi_98248874
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:33 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Waar woon en tennis je ergens en wat is je niveau? Speel volgende week namelijk de Amerland Open en verder nog wat toernooitjes rondom Etten-Leur.

[..]

Masters? Is dat iets nieuws op tennisgebied? Nog nooit van gehoord, tell me.
In District Den Haag heb je een masters circuit (in district Utrecht ook, het Heimerinck circuit). Per toernooi (meeste toernooien doen mee) kan je punten voor een ranglijst in jouw categorie vergaren. Als je dan aan het eind van het toernooiseizoen in de top 10 staat qua punten wordt je uitgenodigd voor de masters. Dit is leuk maar je kan er ook nog veel geld verdienen. 250 euro voor de HE5 bijvoorbeeld). En de masters wordt gespeeld met umpires :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98249076
En nu ik eraan denk, in Brabant heb je ook een masters circuit hoor. Een vriendin van mij heeft daar paar jaar terug nog de DE3 in gewonnen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98249094
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:40 schreef Norrage het volgende:

[..]

In District Den Haag heb je een masters circuit (in district Utrecht ook, het Heimerinck circuit). Per toernooi (meeste toernooien doen mee) kan je punten voor een ranglijst in jouw categorie vergaren. Als je dan aan het eind van het toernooiseizoen in de top 10 staat qua punten wordt je uitgenodigd voor de masters. Dit is leuk maar je kan er ook nog veel geld verdienen. 250 euro voor de HE5 bijvoorbeeld). En de masters wordt gespeeld met umpires :D
Dat is wel nice man! Dat hebben we hier niet, helaas.

We hebben hier wel zo'n mannetje rondlopen van een jaar of 10, is de nummer twee van Nederland. Zie je hem elke zaterdagmorgen met zo'n rugzak sjouwen die evengroot als hem is, zegt altijd vriendelijk gedag. Afgelopen maandag heeft tie een uur in staan slaan naast mij om 10.00 uur smorgens en moest tie daarna gelijk door naar Veendam voor een K4 wedstrijd.

Zijn wel leuke dingen, maar gastjes staan 7 dagen per week op de baan.
pi_98249245
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:45 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Dat is wel nice man! Dat hebben we hier niet, helaas.

We hebben hier wel zo'n mannetje rondlopen van een jaar of 10, is de nummer twee van Nederland. Zie je hem elke zaterdagmorgen met zo'n rugzak sjouwen die evengroot als hem is, zegt altijd vriendelijk gedag. Afgelopen maandag heeft tie een uur in staan slaan naast mij om 10.00 uur smorgens en moest tie daarna gelijk door naar Veendam voor een K4 wedstrijd.

Zijn wel leuke dingen, maar gastjes staan 7 dagen per week op de baan.
Nou, wat ik dus net zei, jij bent Brabant toch? Daar heb je ook een masters dus (of had je vroeger)...maar die is denk ik wel wat minder goed bezet dan bij ons :) Utrecht en Den Haag is natuurlijk mega-district
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98249286
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:49 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nou, wat ik dus net zei, jij bent Brabant toch? Daar heb je ook een masters dus (of had je vroeger)...maar die is denk ik wel wat minder goed bezet dan bij ons :) Utrecht en Den Haag is natuurlijk mega-district
Is nog steeds ja. West-Brabant Masters is altijd op m'n oude club, daar ga ik me voor proberen te plaatsen deze zomer :P.
pi_98249514
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:50 schreef luckass het volgende:

[..]

Is nog steeds ja. West-Brabant Masters is altijd op m'n oude club, daar ga ik me voor proberen te plaatsen deze zomer :P.
Waarom niet de masters den haag in de 7? :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98249660
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:55 schreef Norrage het volgende:

[..]

Waarom niet de masters den haag in de 7? :P
Na mijn eerste ronde faal op Leeuwenbergh gaat dat lastig worden :').
En in Brabant is het niveau ook niet zo hoog :D.
pi_98249769
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:50 schreef luckass het volgende:

[..]

Is nog steeds ja. West-Brabant Masters is altijd op m'n oude club, daar ga ik me voor proberen te plaatsen deze zomer :P.
Heb je even een overzichtje van toernooien waar je punten kan verdienen en een linkje naar de Masters? Is echt nieuw voor mij, ondanks dat ik nu toch al zeven jaar tennis in totaal :P. (Scheelt misschien ook wel dat ik vijf jaar gestopt ben geweest).

EDIT: Al wat info over gevonden, tijd om de komende twee weken iig al te vlammen voor mij dus.

[ Bericht 5% gewijzigd door Alovenac op 16-06-2011 15:08:06 ]
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:08:40 #138
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_98250094
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:01 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Heb je even een overzichtje van toernooien waar je punten kan verdienen en een linkje naar de Masters? Is echt nieuw voor mij, ondanks dat ik nu toch al zeven jaar tennis in totaal :P. (Scheelt misschien ook wel dat ik vijf jaar gestopt ben geweest).

EDIT: Al wat info over gevonden, tijd om de komende twee weken iig al te vlammen voor mij dus.
Meeste open toernooien geven toch gewoon ranglijstpunten of niet? :P
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_98250103
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:01 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Heb je even een overzichtje van toernooien waar je punten kan verdienen en een linkje naar de Masters? Is echt nieuw voor mij, ondanks dat ik nu toch al zeven jaar tennis in totaal :P. (Scheelt misschien ook wel dat ik vijf jaar gestopt ben geweest).
Alleen de categorien zonder leeftijdsgrens tellen mee. In de 7 zijn er dat voor mij in de omgeving echt belachelijk weinig (Made, Warande en Oosterhout Open) geloof ik.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:30:21 #140
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98253972
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:53 schreef Salamando het volgende:

[..]

Hij is zo te zien zo iemand die als het kan ook voor die ranglijstpunten speelt, en hij heeft ook nog meegedaan aan een jongens t/m 16 iets, ik vrees voor zo'n tennisschool pikkie ;( .

Maar eerst de eerste ronde overleven :P .
Klopt, dat had ik met de competitie ook.
Een jochie van 15 die vorig jaar iets van 6de van Nederland was bij t/m 14 en al op de nederlandse ranglijst staat. |:(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:32:29 #141
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98254088
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:12 schreef JonkersR het volgende:
Ik snap die afkeer tov jonge arrogante mannetjes niet. Persoonlijk vind ik niks zo mooi als van die kut kinderen met een tennistas waar 9 rackets in kunnen zo ongelofelijk hard vd baan te blazen dat de tranen bij ze in de ogen staan als ze aan het net een handje geven. })
Op zich is het ook niet zo heel erg om van een jong gastje te verliezen. Niet erger dan van iemand die wat ouder is, maar ik vind het wel een beetje ongezellig.
Als je al een gesprek krijgt na afloop gaat het alleen maar over ratings, ranglijsten en prijzengeld.
Die tijd heb ik wel een beetje gehad.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:38:03 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98254362
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:25 schreef Norrage het volgende:

[..]

Tsja. Ik sta nu 4.6 (jaja, dat wisten jullie vast nog niet) en doe dit jaar alleen 6 toernooitjes om de masters te kunnen halen (toch leuk je een doel te stellen toch?). Leuk om wat te winnen en zo en bovendien is deze rating voor mij ver boven mijn niveau. In het huidige toernooi ben ik zelfs 2e geplaatst, want de #1 is nog hoger. Maar die is ook echt geen hele goede 5 ofzo hoor. Ja, we kunnen vast wel rondjes meekomen in de 5, maar ik denk dat in de helft van de gevallen zo'n hoge rating niet zoveel zegt hoor.
Gister bijvoorbeeld speelde ik tegen een 7, die won de eerste set tegen mij. Ok, ik speelde wat zwak, maar die gast was ook weer veel beter dan een 7...dus tsja, ik zou een geplaatste speler gewoon als een leuke uitdaging zien :)
Bovendien, als je je inschrijft voor al die toernooien weet je ook nog niet waar je staat...Dat je dan toevallig alles wint, tsja, dat kan gebeuren en daardoor kan je op een gegeven moment heel erg hoog door gaan staan. (dat is ook wat er gebeurt bij al die 7tjes, dat zijn meestal oude top-spelers, maar ze hebben geen idee van het nieuwe rankingsysteem en voordat ze weten dat ze voor de 7 te goed zijn hebben ze zich al overal ingeschreven....je kan er niet zoveel tegen doen)

Ik zou je meestal niet zo'n zorgen maken om mannetjes die veel te hoog staan in hun categorie. Alleen in de 7 en in de 8 is dat echt heel erg irritant.
Oh dus we hoeven ons niet echt veel zorgen te maken dat je ineens een topper wordt? ;)

Ik denk dat het voornamelijk in de competitie een beetje krom getrokken wordt.
Als je bij wijze van spreken 6de klasse mix speelt en je speelt tegen een paar 6jes en daar win je van, kun je gewoon 5 worden.
Als je in de 4de tegen een paar 5jes speelt zijn die vaak veel sterker. Als je daar van verliest kom je ook niet echt ver met je rating.
In toernooien wordt dat meestal wel weer redelijk recht getrokken, maar in de competitie is het altijd een beetje vreemd.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:40:35 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98268864
Ok 2 inschrijvingen in de HE4 en dan toch gewoon spelen. Hoe mooi is dat :D
Hij stond gepland voor het voorweekend, maar ze willen dat er wat meer mensen kijken dus willen ze hem door de weeks spelen.
Wat een toernooi :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98272557
Wat een schrale bazen ook weer bij de wedstrijdleiding van het toernooi volgende week.
Speel dus zaterdag om 9:30 halve finale HD (bij een ander toernooi),
plannen ze mijn eerste ronde single om 14:00 dezelfde dag :').
Ga 'm maar niet verzetten omdat ik doordeweeks niet echt veel tijd vrij heb.
pi_98274598
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef luckass het volgende:
Wat een schrale bazen ook weer bij de wedstrijdleiding van het toernooi volgende week.
Speel dus zaterdag om 9:30 halve finale HD (bij een ander toernooi),
plannen ze mijn eerste ronde single om 14:00 dezelfde dag :').
Ga 'm maar niet verzetten omdat ik doordeweeks niet echt veel tijd vrij heb.
Je mag nooit verplicht worden door een wedstrijdleiding om een wedstrijd in het voorweekend te spelen als je nog in een ander toernooi deelneemt. Als je weinig tijd hebt door de week dan wordt het een ander verhaal, maar feitelijk kunnen ze je niet verplichten.
pi_98274898
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:25 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Je mag nooit verplicht worden door een wedstrijdleiding om een wedstrijd in het voorweekend te spelen als je nog in een ander toernooi deelneemt. Als je weinig tijd hebt door de week dan wordt het een ander verhaal, maar feitelijk kunnen ze je niet verplichten.
Ja ik weet het. Maar ik ben bang als ik bel dat 'ie dan maandag moet en dat komt niet echt goed uit :P.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 01:13:00 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98279014
Uiteindelijk de sheets te zien gekregen en het valt allemaal mee :)

De 4 is uiteindelijk een poule van 4 geworden. Dus sowieso 3 wedstrijdjes spelen :)
De 5 is een sheet van 8 geworden, dus ook 3 wedstrijdjes als je de finale haalt.

Mijn eerste partij in de 4 is op vrijdag gepland, dus de andere partijen zijn in het finaleweekend. Heb ik sowieso mijn eerste finaleweekend van het seizoen gehaald. Altijd lekker :D
Wel 1 hele sterke speler die 3.1 gemiddeld staat. De anderen zijn laag in de 4 (4.2 ofzo)
Zou mooi zijn als ik daar een wedstrijdje kan meepakken. Ik kan er niet veel verliezen wat rating betreft, maar een potje winnen zou wel erg goed zijn :)

In de 5 gelijk tegen de 2de geplaatst maar die staat ongeveer gelijk met mij in de rating. Sowieso een 35 plusser. Dat ligt me wel. Mocht ik winnen is het daarna sowieso tegen een 6je. Een beetje raar ingedeeld dus, maar dat krijg je als je maar 2 mensen plaatst. Al is dat met een sheet van 8 niet zo vreemd.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:26:59 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98295603
De snelspanner van mijn bespanmachine begint nu toch wel heel erg slecht te werken. Zelfs met een soepel snaartje schiet hij nu regelmatig los. Duurt gewoon 2 keer zo lang om een racket te bespannen.

Probleem: zo'n snelspanner kost bijna 100 euro :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98295970
Straks weer kwartfinale. Kan ik mijn winning streak naar 19 brengen? O-)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:36:57 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98296044
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:35 schreef Norrage het volgende:
Straks weer kwartfinale. Kan ik mijn winning streak naar 19 brengen? O-)
Wtf....

Moeten we je dan ook Norrage Djokovic noemen? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')