abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:51:32 #251
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_106746521
In het geval van Hinkepink lijkt het me vrij snel duidelijk worden dat het hier iig wel echt gaat om een longpatient. Bedoel, ze zal niet snel een zuurstofapparaat en scootmobiel lenen van iemand uit de buurt op de dag dat er iemand naar haar vaatwasser komt kijken..

Daarbij, er zijn heel veel users geweest die anoniem posten, danwel onder een cloon, danwel via Cat of Lies omdat ze niet met hun verhaal onder hun eigen naam durven posten..
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  One tough cookie donderdag 12 januari 2012 @ 23:51:59 #252
169210 liesje1979
pi_106746535
quote:
12s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
Wanneer ben je een FOK!ker? Natuurlijk mogen ook nieuwe mensen om dingen vragen, op dingen reageren. Maar er zijn mensen bij, no offence, die zich speciaal registreren om alleen hier te reageren. Dat kan door sommigen, wederom no offence, gezien worden als profiteren. Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen, maar probeer die eens te filteren? Verhalen van een pas geregistreerde user zijn vrijwel niet na te trekken, die van een user die al jarenlang post kun je nog het e.e.a. terugzoeken in de pohi. maw: ze komen wat betrouwbaarder over dan de eerste de beste nieuweling ... Het forum heet FOK!kers helpen FOK!kers .. en niet voor niets.
Een FOK!ker ben je wanneer je je registreerd. En ja er zullen mensen zich speciaal registreren voor FHF en ja een deel daarvan kan misbruik maken van dit forum maar! dat kan een user die hier al jaren lid is natuurlijk ook. Laten we het erop houden dat de het aan de aanbieders is en laten we al helemaal geen labels met wel of niet betrouwbaar aan mensen hangen.
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2012 @ 23:53:32 #253
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106746584
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Een FOK!ker ben je wanneer je je registreerd. En ja er zullen mensen zich speciaal registreren voor FHF en ja een deel daarvan kan misbruik maken van dit forum maar! dat kan een user die hier al jaren lid is natuurlijk ook. Laten we het erop houden dat de het aan de aanbieders is en laten we al helemaal geen labels met wel of niet betrouwbaar aan mensen hangen.
Zit daar dan geen eisen of beperken aan? Iemand met 1 post die vraagt om één TV is een fokker? Of zien jullie meteen dat het een kloon is van een ander (die niet onder eigen naam wil posten)?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 januari 2012 @ 23:53:32 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106746585
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Een FOK!ker ben je wanneer je je registreerd. En ja er zullen mensen zich speciaal registreren voor FHF en ja een deel daarvan kan misbruik maken van dit forum maar! dat kan een user die hier al jaren lid is natuurlijk ook. Laten we het erop houden dat de het aan de aanbieders is en laten we al helemaal geen labels met wel of niet betrouwbaar aan mensen hangen.
ik wil helemaal geen label ophangen, maar de post van JK verklaren. Vandaar ook dat ik NO OFFENCE vetgedrukt neerzette. Ik ben veels te dankbaar dat ik zo gul geholpen ben 't laatste jaar. (getuige ook m'n post op 1 of 2 jan. in dit topic)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  One tough cookie donderdag 12 januari 2012 @ 23:57:26 #255
169210 liesje1979
pi_106746726
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:53 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Zit daar dan geen eisen of beperken aan? Iemand met 1 post die vraagt om één TV is een fokker? Of zien jullie meteen dat het een kloon is van een ander (die niet onder eigen naam wil posten)?
Als we reden hebben om te twijfelen kunnen we dit laten checken. En nee verder zit daar geen echte beperking aan, dat is niet aan ons maar aan de gevers te bepalen.

quote:
12s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:53 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik wil helemaal geen label ophangen, maar de post van JK verklaren. Vandaar ook dat ik NO OFFENCE vetgedrukt neerzette. Ik ben veels te dankbaar dat ik zo gul geholpen ben 't laatste jaar. (getuige ook m'n post op 1 of 2 jan. in dit topic)
Ok omdat je naar de FAQ linkte dacht ik dat je het als norm wilde aandragen. En ja ik weet dat je dankbaar bent maar jij bent dan ook al jaren lid van FOK! dus heeft verder wening met de discussie te maken.
pi_106746909
Oja je bent pas een Fokker als je er al jaren zit, dat is niet de bedoeling van Danny, Fok is een dynamisch forum waarop dagelijks zich nieuwe leden aanmelden. En die leden hebbben net zoveel rechten laat dat duidelijk zijn. Hoe durf je te zeggen dat mensen speciaal om dingen vragen.
Waarom moeten verhalen terug te vragen zijn? FOK is voor iedereen en iedereen heeft evenveel rechten en als dat niet zo is dan is het bestaansrecht van FOK ter discussie.
Laten we duidelijk zijn jouw reactie is uit zelfbehoud .
En verder ga ik niet . Is een aardige discussie , die denk ik niet door Danny geambieerd wordt
  One tough cookie vrijdag 13 januari 2012 @ 00:05:29 #257
169210 liesje1979
pi_106747010
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:02 schreef lobelletje het volgende:
Oja je bent pas een Fokker als je er al jaren zit, dat is niet de bedoeling van Danny, Fok is een dynamisch forum waarop dagelijks zich nieuwe leden aanmelden. En die leden hebbben net zoveel rechten laat dat duidelijk zijn. Hoe durf je te zeggen dat mensen speciaal om dingen vragen.
Waarom moeten verhalen terug te vragen zijn? FOK is voor iedereen en iedereen heeft evenveel rechten en als dat niet zo is dan is het bestaansrecht van FOK ter discussie.
Laten we duidelijk zijn jouw reactie is uit zelfbehoud .
En verder ga ik niet . Is een aardige discussie , die denk ik niet door Danny geambieerd wordt
Zou je op mijn posts willen reageren en die van DJMO even willen negeren? Zoals ik al aangaf op de post van DJMO en op je eigen post is dat iedereen inderdaad dat recht heeft. En ik vermoed dat Cat dat ook vindt en dat is denk ik het belangrijkste. ;)
pi_106747280
ach je reageert niet echt op mijn post, strijk DJMO nog even over de bol. het zegt iets over Fok waar danny niet blij over wordt. Iedereen mag zich aan melden bij Fok en gebruik maken van alle mogelijkheden en what the fuck wat interesseert je historie . Het is al knap dat mensen hun achtergrond willen geven, maar kennelijk zijn mensen bang dat ze dan niet kunnen krijgen wat ze willen
pi_106747338
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:02 schreef lobelletje het volgende:
Oja je bent pas een Fokker als je er al jaren zit, dat is niet de bedoeling van Danny, Fok is een dynamisch forum waarop dagelijks zich nieuwe leden aanmelden. En die leden hebbben net zoveel rechten laat dat duidelijk zijn. Hoe durf je te zeggen dat mensen speciaal om dingen vragen.
Waarom moeten verhalen terug te vragen zijn? FOK is voor iedereen en iedereen heeft evenveel rechten en als dat niet zo is dan is het bestaansrecht van FOK ter discussie.
Laten we duidelijk zijn jouw reactie is uit zelfbehoud .
En verder ga ik niet . Is een aardige discussie , die denk ik niet door Danny geambieerd wordt
Zoals Liesje al zegt, beschouw de mening van DJMO als haar eigen mening (net zoals jij de jouwe hebt, zoals iedereen die heeft, en dat is prima). En neem van ons mods aan de FHF in het leven is geroepen voor iedere fokker. Als je als nieuwe user met een vraag komt dan zullen de users net zo snel naar jouw topic kijken als naar een topic van een iemand die al langer op fok zit. En als je duidelijke info geeft, je topic bijhoudt en netjes reageert (dat verwachten we van iedereen trouwens, zowel vrager als gever) dan zal iemand die in de aanbieding heeft wat jij nodig hebt echt wel reageren.

Ik krijg ook het gevoel dat jij het feit dat er niet meteen gereageerd wordt op een vraag beschouwt als een afwijzing van de user achter de vraag. Dat is echt niet zo! De reden is dan waarschijnlijk dat er domweg niemand is met de kennis, kunde, zaken in huis die de vrager op dat moment nodig heeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:14:30 #260
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_106747340
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:12 schreef lobelletje het volgende:
ach je reageert niet echt op mijn post, strijk DJMO nog even over de bol. het zegt iets over Fok waar danny niet blij over wordt. Iedereen mag zich aan melden bij Fok en gebruik maken van alle mogelijkheden en what the fuck wat interesseert je historie . Het is al knap dat mensen hun achtergrond willen geven, maar kennelijk zijn mensen bang dat ze dan niet kunnen krijgen wat ze willen
Ik begrijp (uit de toon van je posts) dát je boos en verongelijkt bent. Ik snap alleen nog steeds niet wáárom. Kun je dat uitleggen?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_106747354
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:12 schreef lobelletje het volgende:
ach je reageert niet echt op mijn post, strijk DJMO nog even over de bol. het zegt iets over Fok waar danny niet blij over wordt. Iedereen mag zich aan melden bij Fok en gebruik maken van alle mogelijkheden en what the fuck wat interesseert je historie . Het is al knap dat mensen hun achtergrond willen geven, maar kennelijk zijn mensen bang dat ze dan niet kunnen krijgen wat ze willen
Liesje reageert zeer zeker op je posts, alleen jij kiest er telkens voor om alleen op DJMO te reageren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106747450
Cat negeer mijn vraag eens niet }:|
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  One tough cookie vrijdag 13 januari 2012 @ 00:17:56 #263
169210 liesje1979
pi_106747452
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:12 schreef lobelletje het volgende:
ach je reageert niet echt op mijn post, strijk DJMO nog even over de bol. het zegt iets over Fok waar danny niet blij over wordt. Iedereen mag zich aan melden bij Fok en gebruik maken van alle mogelijkheden en what the fuck wat interesseert je historie . Het is al knap dat mensen hun achtergrond willen geven, maar kennelijk zijn mensen bang dat ze dan niet kunnen krijgen wat ze willen
Dat zeg ik toch ook steeds? Zodra je je registreerd ben je FOK!ker en heb je evenveel recht als anderen wat mij betreft! Alleen kunnen we users moeiijk verplichten aan wie ze iets moeten bieden. En ik zie mezelf DJMO ook niet over de bol strijken.
pi_106747672
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:17 schreef tombolafan het volgende:
Cat negeer mijn vraag eens niet }:|
Ja, ik wil. ^)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106747699
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, ik wil. ^)
Jij wilt dat ik hier ga roepen dat Lobelletje best wel gelijk heeft? *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_106747787
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Jij wilt dat ik hier ga roepen dat Lobelletje best wel gelijk heeft? *O*
Dat mag je hier best roepen. Ieder zijn mening. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  One tough cookie vrijdag 13 januari 2012 @ 00:32:30 #267
169210 liesje1979
pi_106747916
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Jij wilt dat ik hier ga roepen dat Lobelletje best wel gelijk heeft? *O*
Ik ben het deels met je eens hoor, sommige users krijgen meer dan anderen, zijn hier meer aanwezig dus reageren soms sneller maar er zijn ook een hele hoop onbekende FOK!kers geholpen. Vaak heeft een aanbieder een wie het eerst roept krijgt het idee. Prima. Soms wil een user graag weten wie het in zijn of haar ogen het beste kan gebruiken, prima. Maar! Ook die users hebben hun rechten, precies dezelfde als de pas geriegisteerde users namelijk. Het is alleen niet zo dat welke user hier dan ook wordt voorgetrokken door de mods.

Nu je ons zolang in spanning hebt gehouden kan ik niet langer wachten tot je je oplossing hierop post! *O*
pi_106747989
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:12 schreef lobelletje het volgende:
Het is al knap dat mensen hun achtergrond willen geven, maar kennelijk zijn mensen bang dat ze dan niet kunnen krijgen wat ze willen
Eerste wat me opvalt is het woordje willen. Misschien dat dat het nadeel van internet is (dingen kunnen verkeerd overkomen), maar in FHF heb je te maken met gevers, en ontvangers.
Ontvangers moeten de "troep" van de gevers maar net willen hebben (er zijn bepaalde zaken geweest waar totaal geen belangstelling voor was). Maar net als dat een aanbieder niet moet denken dat die van zijn "troep" af komt via FHF, moet een vrager niet gaan "eisen" dat zijn vraag opgelost gaat worden binnen FHF.
Soms is iets wat aangeboden wordt erg gewild (al te voorzien bij aanbieden), en dan moet je gaan bedenken wie het zal krijgen (en dat dan door het verhaal, of juist door first come, first serve). Soms zal het zijn "je moet maar net de gek vinden die er nog wat in ziet". Vanuit de vraagkant is het identiek. Sommige zaken zullen overvloedig op zolderkamers liggen (grote kans dat je vraag positief beantwoord gaat worden), soms zullen vragen zo specifiek zijn (het schaap met 5 poten) of gewild zijn (het winnende lottoformulier) dat er weinig aanbod zal zijn doordat de aanbieders die zaken zelf niet kwijt willen of omdat die ene potentiele aanbieder hier toevallig net niet komt.
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2012 @ 00:36:36 #269
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106748059
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:32 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik ben het deels met je eens hoor, sommige users krijgen meer dan anderen, zijn hier meer aanwezig dus reageren soms sneller maar er zijn ook een hele hoop onbekende FOK!kers geholpen. Vaak heeft een aanbieder een wie het eerst roept krijgt het idee. Prima. Soms wil een user graag weten wie het in zijn of haar ogen het beste kan gebruiken, prima. Maar! Ook die users hebben hun rechten, precies dezelfde als de pas geriegisteerde users namelijk. Het is alleen niet zo dat welke user hier dan ook wordt voorgetrokken door de mods.

Nu je ons zolang in spanning hebt gehouden kan ik niet langer wachten tot je je oplossing hierop post! *O*
De een is bescheiden, de andere inhalig en daar bedoel ik niemand specifiek mee. Maar er is toch niet echt een dermate scheefgroei dat hier gieren zijn die elke prooi mee naar huis nemen of wat is nu het drama?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_106748110
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:32 schreef liesje1979 het volgende:

Nu je ons zolang in spanning hebt gehouden kan ik niet langer wachten tot je je oplossing hierop post! *O*
Ik heb geen oplossing, was het maar zo! _O-
Ik zie het zo:
Ik snap best dat het voor nieuwere mensen soms moeilijk is om te zien hoeveel sommigen mensen krijgen. Want JUIST de mensen die zich hier voor aanmelden/ een kloon maken moeten imo een drempel over om om hulp te vragen, itt mensen die op FOK! al vaker hun (verdrietige) verhaal verteld hebben.

En ja, dan lijkt het me lastig als je het idee krijgt dat sommige mensen op alles (of iig veel) snel reageren en daardoor erg veel van het aangebodene krijgen of om dingen vragen in FHF.

En ook ik heb bij sommige dingen dan twijfels, maar gelukkig ben ik in een positie dat ik mezelf kan redden en niet echt iets nodig heb en me daar dus minder druk over maak misschien :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:40:16 #271
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_106748174
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:34 schreef frederik het volgende:
Maar net als dat een aanbieder niet moet denken dat die van zijn "troep" af komt via FHF, moet een vrager niet gaan "eisen" dat zijn vraag opgelost gaat worden binnen FHF.

En daarmee raak je de achtergrond van mijn vraag.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik begrijp (uit de toon van je posts) dát je boos en verongelijkt bent. Ik snap alleen nog steeds niet wáárom. Kun je dat uitleggen?
Ik had gehóópt dat lobelletje vandaag de kans zou nemen om op een rustige manier uit te leggen waar de frustratie van de eerdere posts vandaan komt. Ik zou bijvoorbeeld best kunnen snappen dat je je soms zo machteloos voelt als je ziet dat een vriendin het moeilijk heeft en dat je soms zou willen dat je met hard roepen iets voor elkaar zou kunnen krijgen.

Helaas heeft lobelletje dat niet gedaan (in tegendeel) en ik vrees dat hij / zij hiermee meer kwaad dan goed heeft gedaan voor hinkepink. Want helaas is het zo frederik zegt: er is niet veel te eisen in FHF. Dus zo tekeer blijven gaan en ageren tegen álles wat er gezegd wordt, is in dit geval verre van handig :{
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_106748241
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:40 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En daarmee raak je de achtergrond van mijn vraag. Ik had gehóópt dat lobelletje vandaag de kans zou nemen om op een rustige manier uit te leggen waar de frustratie van de eerdere posts vandaan komt. Ik zou bijvoorbeeld best kunnen snappen dat je je soms zo machteloos voelt als je ziet dat een vriendin het moeilijk heeft en dat je soms zou willen dat je met hard roepen iets voor elkaar zou kunnen krijgen.

Helaas heeft lobelletje dat niet gedaan (in tegendeel) en ik vrees dat hij / zij hiermee meer kwaad dan goed heeft gedaan voor hinkepink. Want helaas is het zo frederik zegt: er is niet veel te eisen in FHF.
Maar ik zou het raar vinden als Hinkepink wordt aangekeken op de posts van Lobelletje eigenlijk :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_106748256
Met betrekking tot (als ontvanger) in het spotlicht staan, zou ik nog het volgende ter overdenking willen meegeven:

Het is voor ons als ontvangers leuk om te "horen" dat zaken goed terecht komen. Door een aantal wordt dit in pm/dm gedaan, door een aantal gaat dit via het topic.
Wie vallen op als "veelontvangers" ? Juist, degene die best durven te posten dat ze dingen via FHF ontvangen. De anderen hoort de rest namelijk niet. Neem de kerstpakketten, daar zijn verschillende posts door Cat22 geplaatst namens annonieme ontvangers.
  One tough cookie vrijdag 13 januari 2012 @ 00:43:10 #274
169210 liesje1979
pi_106748259
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:36 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

De een is bescheiden, de andere inhalig en daar bedoel ik niemand specifiek mee. Maar er is toch niet echt een dermate scheefgroei dat hier gieren zijn die elke prooi mee naar huis nemen of wat is nu het drama?
Zoals ik het begrijp is lobelletje teleurgesteld dat er nog geen hulp is geboden in het vaatwassertopic van haar vriendin. En heeft ze daardoor het gevoel dat er mensen worden voorgetrokken. Alleen zoals Cat eerder al aangaf is de vraag nogal specifiek en misschien niet zo makkelijk te helpen.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:44:02 #275
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_106748281
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:42 schreef tombolafan het volgende:
Maar ik zou het raar vinden als Hinkepink wordt aangekeken op de posts van Lobelletje eigenlijk :@
Dat is het andere uiterste. Maar denk jij dan serieus dat iedereen nu naar het topic van hinkepink gaat hollen, omdat lobelletje hier een grote scheur opentrekt?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')