abonnement Unibet Coolblue
pi_98016535
Vorige topics:
Deel 1|Deel 2|Deel 3|Deel 4|Deel 5|Deel 6|Deel 7|Deel 8|Deel 9|Deel 10| Deel 11|Deel 12|Deel 13|Deel 14|Deel 15|Deel 16|Deel 17|Deel 18|Deel 19|Deel 20 Deel 21|Deel 22|Deel 23|Deel 24|Deel 25|Deel 26|Deel 27|Deel 28|Deel 29|Deel 30 Deel 31|Deel 32|Deel 33|Deel 34|Deel 35|Deel 36|Deel 37|Deel 38|Deel 39|Deel 40 Deel 41|Deel 42|Deel 43|Deel 44|Deel45|Deel 47|Deel 48|Deel 49|Deel 50 |Deel 51|Deel 52|Deel 53|deel 54|deel 55|deel 56|deel 57|Deel 58|Deel 59|Deel 60|Deel 61|Deel 62|Deel 63|Deel 64|Deel 66|

Foto's:
Zie hier de foto's van Sugar.
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van Slasher.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier en hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van Bert en Troel.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Joene.
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman.
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.
Zie hier de foto's van Sjimz.
Zie hier en hier de foto's van Fannetje.
Zie hier en hier de foto's van Levitation.
Zie hier de foto's van Patries86 & Kixass.
Zie hier de foto's van J-Net.
Zie hier de foto's van Pure-Poison.
Zie hier de foto's van Rekkie.
Zie hier de foto's van Tessie.
Zie hierde foto's van Hi_flyer.
Zie hier de foto's van Ethereal.
Zie hier en hier en hier de foto's van bigbird.
Zie hier de foto's van Ethereal.
Zie hier de foto's van Rewimo.
Zie hier de foto's van nelisb.
Zie hier de foto's van macrony.
Zie hier de foto's van IJzercookie.
Zie hier de foto's van Vicky.
Zie hier de foto's van Zoeperzazke en wwwer.
Zie hier de foto's van Mickeys.
Zie hier de foto's van aussieaussie.
Zie hier de foto's van avw1982.
Zie hier de foto's van teamlead en droomvrouwtje
Zie hier de foto's van gothic-blackie
ZIe hier de foto's van Bla_Bla_Bla
Zie hier de foto's van avotar
Zie hier de foto's van Lishe
Zie hier de foto's van Innepin
Zie hier en hier de foto's van Motorbloempje
Zie hier de foto's van Kekaa
Zie hier de foto's van Maggiorana
Zie hier de foto's van Razztwizzle
Zie hier de foto's van Sanne en MuadDib
Zie hier de foto's van Tha_Flash
Zie hier de foto's van Mr_Moon
Zie hier de foto's van Vlindur
Zie hier de foto's van ivetje en ThaDuck
Zie hier en hier de foto's van progje
Zie hier de foto's van soohr
Zie hier de foto's van Cynix en Blinky
Zie hier de foto's van JufMariska
Zie hier de foto's van Chanty en Dirty harry
Zie hier de foto's van Suuzs

^) Data in 2011/ 2012

03-06-2011: Chanty & DirtyHarry
04-06-2011: Suusz
10-06-2011: Soempie
22-06-2011: Natalie & steenz
22-06-2011: Barretje80 & Chepter1976
06-07-2011: De_Kardinaal & Laysa
08-07-2011: Jentin
22-07-2011: Gehotseflotst
22-07-2011: Tripack
04-08-2011: Re en MissBliss
01-09-2011: Stansfield
02-09-2011: Mjan & Ceased2be
08-09-2011: Lindala
09-09-2011: Becky27
23-09-2011: Derdekeer
24-09-2011: Ioko
30-09-2011: Juud-
14-10-2011: Rabbitproof
11-11-2011: DenS & Crientj
02-02-2012: Uniekhoorn en elfsteden
11-05-2012: Tangarine
18-05-2012: Martine1984

Trouw linkjes:

Kleding
9lover.com
anastasi.nl
atelierdiagonal.es
blacktie.nl
bruidsmode-marieke.nl (tweedehands bruidsmode)
chameleonbride.co.uk
china-eshop.net
idoido.nl
kennethpool.com
kleinfeldbridal.com
linearaffaelli.be
lindsayfleming.com (Celtic & Medieval Bridal Designers)
pronovias.com
manuelmota.es
newstyling.nl
peterlangner.it
rembo-styling.com
sanpatrick.com
sinceritybridal.com
whiteone.es

Taarten
backstage-bakery.nl
taartjetaart.com
caribbeansoulfood.nl
http://www.deleukstetaarten.nl/

Weddingplanners
conamore.it (voor als je een weddingplanner in Italië nodig hebt)

Van alles op 1 site
designyourwedding.nl
perfectetrouwdag.nl
theperfectwedding.nl
theknot.com
trouweninderegio.nl
weddingstylemagazine.com

Ringen
gabre.nl
ihr-trauring-juwelier.de (betaalbare trouwringen)
trendjuwelier.nl
zaragozatrouwringen.nl
atlantistrouwringen.nl

Bedankjes
hetoriginelekado.nl
kleinkadootje.nl
bedankjes.nl

Locaties
rederijthor.nl

Kaartjes
trouwpost.nl
kaartje2go.nl
trouwkaarten.nl

De op in de wiki. Als je een nieuw topic opent, pas dan gelijk even de wiki aan :)

Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!

[ Bericht 0% gewijzigd door Barretje80 op 11-06-2011 15:30:38 ]

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98016544
Dan open ik maar weer een nieuw deel..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan ga ik de OP bijwerken ;)

ohh.. en er waren wat aankondigingen van huwelijken in het vorige deel, maar daar waren geen data bij.. dus als je er in wil ( en je hebt al een datum ;) ) laat het even weten!

[ Bericht 21% gewijzigd door Barretje80 op 11-06-2011 09:30:16 ]

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98016793
Oeh, wij zijn de volgende op de lijst, Barretje80! :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98016810
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:34 schreef Natalie het volgende:
Oeh, wij zijn de volgende op de lijst, Barretje80! :D
*O*
vandaag het broodnodige shoppen en dan kan ik aankomende week weer gerust slapen! ;)
wat staat bij jullie nog op de to-do lijst?? :o

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2011 @ 09:42:36 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98016881
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:34 schreef Natalie het volgende:
Oeh, wij zijn de volgende op de lijst, Barretje80! :D
Nog 11 dagen! Spannend! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98016883
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:34 schreef Natalie het volgende:
Oeh, wij zijn de volgende op de lijst, Barretje80! :D
?

quote:
22-06-2011: Leigh & steenz
22-06-2011: Barretje80 & Chepter1976
2 nicks? :)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:43:48 #7
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98016896
O+ Ik sta in de openingspost O+

Van deze kant ff gauw een :W Voor de computer zitten is lastig aangezien de bureaustoel te hoog is. Ik kijk tussendoor wel via de mobiel maar moet nog ff uit friegelieren hoe het reageren werkt 8)7

Natalie bedankt voor de info, het had verder geen doel voor me maar was gewoon benieuwd hoe dat in zijn werk ging.

Soempie, van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad *O*

Voor de rest ben ik het ff kwijt, sorry :@

Verder gaat het hier ff bagger :X Gister wederom bij de huisarts geweest en heb dus inderdaad mijn bovenbeen spier gescheurd -O- Zit nu ingezwachteld voor 5 dagen en daarna gaan we kijken hoe of wat maar loop dus nog wel minimaal 2 weken op krukken dus dat gaat nog leuk worden 20 juni met het passen van de jurken }:|
1 Ding scheelt, beter nu dan over 3 maand :')
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2011 @ 09:44:04 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98016898
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:06 schreef Barretje80 het volgende:
Dan open ik maar weer een nieuw deel..
Excuses namens Blinky, ze post niet zo héél veel meer op FOK! en was kennelijk niet op de hoogte van die regel. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98016905
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:22 schreef Cynix ® het volgende:
Is het trouwens heel ouderwets om gewoon in gemeenschap van goederen te trouwen? :?

Ik lees hier dat bijna iedereen langs de notaris gaat. Of hebben jullie allemaal een eigen bedrijf of zo? :?
Of een partner met gokschulden? :P
Nee, niet ouderwets. Maar wel ongewoon, Europa-wise. In de meeste andere landen is het standaard om op huwelijkse voorwaarden te trouwen. In Nederland is het andersom.
Wij wilden graag bepaalde dingen vastleggen die bij gemeenschap van goederen niet gelden. Dus vandaar de huw. voorw. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:30 schreef RiftNL het volgende:
Heb trouwens iets heel leuks in gedachten om ze ten huwelijk te vragen:

Binnenkort in een bekende stad varen met een boot. Bij terugkomst zeg ik dat ik gereserveerd heb bij een restaurant voor ons (ik, zij plus zussen en broers en ouders). Op het moment dat we bij het restaurant aankomen zeg ik dat ik het briefje van de reservering ben vergeten in de auto ;)

Ik loop terug en klim op het inmiddels gearriveerde witte paard (vrouwlief is helemaal idolaat van paarden) en trek mijn prinsenpak aan (dat is haar wens). Bij aankomst snel telefoontje plegen naar restaurant die dan Beyonce - Halo aanslingert en de rest is geschiedenis :P

Dat is een beetje wat het moet gaan worden :)

Ik wil het trouwens, ondanks mijn leeftijd op de ouderwetse manier doen dus schoonvader vragen om de hand van zijn dochter en iedere getuige los vragen om getuige te zijn van de bruiloft :)

Oja en mijn vriendin mag mijn pak niet zien. Vind dat altijd zo raar, vrouw bij de man wel en andersom niet :P
Cute!! O+
Wel een paar logistieke probleempjes: durf je op een paard te klimmen?
En waar ga je je prinsenpak aantrekken?
Als Beyoncé - Halo gedraaid wordt in het restaurant, dan weet je vriendin dat ze naar buiten moet lopen om jou op dat paard te zien? Iets moet haar natuurlijk wel naar buiten lokken :)

@trouwkleding: mijn vriend en ik hebben elkaars kleding al gezien. Zijn zelfs meegeweest naar de winkels om bij het uitzoeken te zijn. We hebben niets met de traditie die zegt 'de ander de kleding niet mag zien'. We betalen er immers samen voor, en willen ook zeker zijn dat de ander het mooi vindt. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 02:49 schreef Blinky het volgende:

[..]

Ik had exact dezelfde :)
Ik kan als geen ander zeggen dat ze heerlijk liepen, de hele dag door, en ik loop zelden op hakken. Deze werden mij aangeraden...
Ook ik wil ze laten overspuiten want deze zou ik in deze kleur niet meer dragen. Geen idee wat dat kost...
Wat toevallig! Het zijn ook wel echt bruidspantoffels, hè. Zo lekker zitten ze. Ben blij te lezen dat jij dat ook vind :)

Mijn schoonmoeder in spe heeft ook schoenen van dit merk gekocht en ze laten overspuiten in de kleur van haar jurk. Ik begreep dat dit een euro of 40 kost.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:44:29 #10
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98016907
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:42 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

2 nicks? :)
Als ik het me goed herinner is Natalie ook Leigh ;)
pi_98016913
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:42 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

?

[..]

2 nicks? :)
Met 'we' bedoel ik niet dat we met elkaar trouwen. We trouwen alleen op dezelfde dag :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98016928
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:44 schreef derdekeer het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner is Natalie ook Leigh ;)
Hmm, nu snap ik wat je bedoelt. Heb het aangepast in de wiki waar de OP staat opgeslagen. Hij zou dus goed moeten staan. Barretje80, kan je Leigh even veranderen in Natalie in de OP van de topic? Dan check ik Wiki nog effies :)

-edit- het staat wél goed in de Wiki...
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98016954
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:36 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

*O*
vandaag het broodnodige shoppen en dan kan ik aankomende week weer gerust slapen! ;)
wat staat bij jullie nog op de to-do lijst?? :o
Dit weekend doen we helemaal niets! :D
Behalve onze schoenen inlopen.
Er hoeft nog maar zo weinig te gebeuren dat we besloten hebben om dit weekend eens lekker lui te zijn. Hebben we wel verdiend.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98016985
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:46 schreef Natalie het volgende:

[..]

Hmm, nu snap ik wat je bedoelt. Heb het aangepast in de wiki waar de OP staat opgeslagen. Hij zou dus goed moeten staan. Barretje80, kan je Leigh even veranderen in Natalie in de OP van de topic? Dan check ik Wiki nog effies :)

-edit- het staat wél goed in de Wiki...
Ik snapte ook wel dat jullie niet met elkaar gingen trouwen :)

Stomme nick wisselingen haha
pi_98017656
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:31 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Wij trouwen in gemeenschap van goederen. Wel de intentie je leven en de liefde te delen, maar materiële zaken gescheiden houden? Dat snap ik niet echt.
Tja mijn man heeft een eigen bedrijf dus dan "moet" je wel...
De methode die wij gekozen hebben heet "koude uitsluiting" heerlijk romantisch :')
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2011 @ 12:05:14 #16
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98019206
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 10:43 schreef progje het volgende:

[..]

Tja mijn man heeft een eigen bedrijf dus dan "moet" je wel...
De methode die wij gekozen hebben heet "koude uitsluiting" heerlijk romantisch :')
Koude kant, koude uitsluiting! Lekker zeg :P
Dan hoef je dat ook niet hoor ;)
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_98019252
Nou ik ben er wel blij mee dat we het gedaan hebben... Al onze spullen van waarde e.d. staan op mijn naam.. En mocht er dan wat mis gaan met zijn bedrijf kunnen ze tenminste niet ons huis komen leeg halen ;)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2011 @ 12:09:30 #18
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98019321
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 12:06 schreef progje het volgende:
Nou ik ben er wel blij mee dat we het gedaan hebben... Al onze spullen van waarde e.d. staan op mijn naam.. En mocht er dan wat mis gaan met zijn bedrijf kunnen ze tenminste niet ons huis komen leeg halen ;)
B.V. dan kan je man ook niet failliet. :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_98026021
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:46 schreef Natalie het volgende:

[..]

Hmm, nu snap ik wat je bedoelt. Heb het aangepast in de wiki waar de OP staat opgeslagen. Hij zou dus goed moeten staan. Barretje80, kan je Leigh even veranderen in Natalie in de OP van de topic? Dan check ik Wiki nog effies :)

-edit- het staat wél goed in de Wiki...
hm.. jah wiki..
ik druk op het "open volgende deel" knopje ;)
dat doet niks met de wiki :P
ik zal het even aanpassen in de OP :D

vandaag kado's besteld voor de diner gatsen.. mooie dozen met mooie wijn :D wordt door de wijnboer bij het restaurant gebracht dus daar hoeven we dan dus niet meer op te letten..
ook een bruidsboeket uitgezocht. O+ wilde het echt niet zelf doen.. dus dat hebben we even samen gedaan :) nu nog glazen kopen voor op de tafels waar de bloemen dan weer inkunnen..
(nog even kijken of we die kunnen "schilderen" met ons logo :D

EN de stropdas en de manchetknopen zijn ook geregeld.. straks even de das bij mijn versiersels houden en later op de dag meegeven aan de ceremoniemeester.. die heeft het pak hangen, dus kan zij kijken of het staat.. ik heb zijn pak dus nog niet gezien en ben suuuuper benieuwd! :D

Wij hebben ook huwelijkse voorwaarden.. tuuuurlijk ga je ervan uit dat je aaaaaaaltijd bij elkaar b;ijft, maar wij zijn nuchter genoeg om te kunnen bedenken dat dat evt ook niet zou lukken.. en dan ga je.. wist je bv dat je je pensioen afmag geven aan je inmiddels ex-vrouw/man?? :o daar was ik echt heel verbaasd over! ben blij dat wij dat nu niet hebben.. in onze voorwaarden staat dat we tijdens het huwelijk voor elkaar moeten zorgen, maar dat we bij het uit elkaar gaan een individuele huishouding hebben gevoerd en dat we elkaar bij een scheiding niks verschuldigd zijn.

zo.. heel verhaal weer.. zo eens even mijn bruidslingerie compleet maken en dan kan ik weer goed slapen ( afgezien van dit weekend opruimen ;) )

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98026087
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:44 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Excuses namens Blinky, ze post niet zo héél veel meer op FOK! en was kennelijk niet op de hoogte van die regel. :@
geeft niet.. maar vorige topic was het ook al zo.. vandaar de enigszins geirriteerde post ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98027892
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 12:09 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

B.V. dan kan je man ook niet failliet. :P
En dat is dan weer niet helemaal waar :)
pi_98029961
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:44 schreef Natalie het volgende:

[..]

Nee, niet ouderwets. Maar wel ongewoon, Europa-wise. In de meeste andere landen is het standaard om op huwelijkse voorwaarden te trouwen. In Nederland is het andersom.
Wij wilden graag bepaalde dingen vastleggen die bij gemeenschap van goederen niet gelden. Dus vandaar de huw. voorw. :)

[..]

Cute!! O+
Wel een paar logistieke probleempjes: durf je op een paard te klimmen?
En waar ga je je prinsenpak aantrekken?
Als Beyoncé - Halo gedraaid wordt in het restaurant, dan weet je vriendin dat ze naar buiten moet lopen om jou op dat paard te zien? Iets moet haar natuurlijk wel naar buiten lokken :)

@trouwkleding: mijn vriend en ik hebben elkaars kleding al gezien. Zijn zelfs meegeweest naar de winkels om bij het uitzoeken te zijn. We hebben niets met de traditie die zegt 'de ander de kleding niet mag zien'. We betalen er immers samen voor, en willen ook zeker zijn dat de ander het mooi vindt. :)

[..]

Wat toevallig! Het zijn ook wel echt bruidspantoffels, hè. Zo lekker zitten ze. Ben blij te lezen dat jij dat ook vind :)

Mijn schoonmoeder in spe heeft ook schoenen van dit merk gekocht en ze laten overspuiten in de kleur van haar jurk. Ik begreep dat dit een euro of 40 kost.
Nee ze weet niet dat ze naar buiten moet lopen. Ik zet ze op het terras van het restaurant zeg maar :P

Pak doe ik aan in een winkel vlakbij bijvoorbeeld de Schoenenreus ofzo :P Paardrijden heb ik al eens gedaan, uit veiligheid loopt er wel een paardenmeisje mee uiteraard.
  Redactie Frontpage zaterdag 11 juni 2011 @ 17:30:21 #23
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_98030683
Nog 1 keertje een berichtje van mij over de fotoshow die ik gemaakt heb ;) De fotografe heeft nog een foto langsgebracht van het paar en die heb ik aan het einde erin gezet (zo tof dat ze dat gedaan heeft!), en toen hebben we in overleg met de locatie eigenaar de boel klaar gezet. 's Avonds heb ik even aangekondigd dat mensen het de hele avond konden bekijken. Was een succes :D bedankt voor de tips allemaal!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_98030790
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 12:09 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

B.V. dan kan je man ook niet failliet. :P
Heeft ie ook...
SPOILER: suf geblaat
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2011 @ 17:42:48 #25
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98031174
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef progje het volgende:

[..]

Heeft ie ook...
SPOILER: suf geblaat
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar ja! :o
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_98044059
Morgen even reageren op alle berichtjes, maar voor ik zo mijn bed in duik wil ik nog even zeggen dat ik vanmorgen verrast ben door m'n aanstaande schoonzusje! Ze kwam me halen voor een vrijgezellendagje :D
In Haarlem stonden ook m'n zusje en twee nichtjes op me te wachten. Echt zo'n gezellige dag gehad! De hoofdpijn die ik eerder had is verdwenen als sneeuw voor de zon :Y

*O*
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98055618
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:30 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hm.. jah wiki..
ik druk op het "open volgende deel" knopje ;)
dat doet niks met de wiki :P
ik zal het even aanpassen in de OP :D

vandaag kado's besteld voor de diner gatsen.. mooie dozen met mooie wijn :D wordt door de wijnboer bij het restaurant gebracht dus daar hoeven we dan dus niet meer op te letten..
ook een bruidsboeket uitgezocht. O+ wilde het echt niet zelf doen.. dus dat hebben we even samen gedaan :) nu nog glazen kopen voor op de tafels waar de bloemen dan weer inkunnen..
(nog even kijken of we die kunnen "schilderen" met ons logo :D

EN de stropdas en de manchetknopen zijn ook geregeld.. straks even de das bij mijn versiersels houden en later op de dag meegeven aan de ceremoniemeester.. die heeft het pak hangen, dus kan zij kijken of het staat.. ik heb zijn pak dus nog niet gezien en ben suuuuper benieuwd! :D

Wij hebben ook huwelijkse voorwaarden.. tuuuurlijk ga je ervan uit dat je aaaaaaaltijd bij elkaar b;ijft, maar wij zijn nuchter genoeg om te kunnen bedenken dat dat evt ook niet zou lukken.. en dan ga je.. wist je bv dat je je pensioen afmag geven aan je inmiddels ex-vrouw/man?? :o daar was ik echt heel verbaasd over! ben blij dat wij dat nu niet hebben.. in onze voorwaarden staat dat we tijdens het huwelijk voor elkaar moeten zorgen, maar dat we bij het uit elkaar gaan een individuele huishouding hebben gevoerd en dat we elkaar bij een scheiding niks verschuldigd zijn.

zo.. heel verhaal weer.. zo eens even mijn bruidslingerie compleet maken en dan kan ik weer goed slapen ( afgezien van dit weekend opruimen ;) )
Je gaat lekker, Barretje80!
Het slaapt een stuk beter, hè, zo zonder zorgen over wat er nog allemaal geregeld moet worden.
Ik ga straks ook (en morgen) ook maar eens starten met het een en ander opruimen en dweilen enzo. Dan hoeft dat volgend weekend niet meer. Het is al druk genoeg dan. En ik werk ook nog t/m dinsdag, dus het is niet of ik op m'n reet kan zitten :P

Gelukkig is vriendlief al wel vrij vanaf maandag de 20ste. Dus ik zal binnenkort eens een lijstje maken met wat ie kan gaan doen O-)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 12 juni 2011 @ 10:49:13 #28
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98056468
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef Natalie het volgende:
Morgen even reageren op alle berichtjes, maar voor ik zo mijn bed in duik wil ik nog even zeggen dat ik vanmorgen verrast ben door m'n aanstaande schoonzusje! Ze kwam me halen voor een vrijgezellendagje :D
In Haarlem stonden ook m'n zusje en twee nichtjes op me te wachten. Echt zo'n gezellige dag gehad! De hoofdpijn die ik eerder had is verdwenen als sneeuw voor de zon :Y

*O*
Wat lief. Heb je nog speciale dingen gedaan?
  zondag 12 juni 2011 @ 10:54:21 #29
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98056584
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:30 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

nu nog glazen kopen voor op de tafels waar de bloemen dan weer inkunnen..
(nog even kijken of we die kunnen "schilderen" met ons logo :D

Als het goed is kun je bij de hema stiften of verf kopen om servies te "beschilderen". Na het schilderen heel ff in de oven om het in te bakken en dan blijft het erop zitten.
pi_98058984
Waar blijven de picjes van Het CynixBlinky huwelijk? w/
pi_98060538
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:03 schreef Cynix ® het volgende:
We hebben wel wat snapshots, maar nog geen 'officiële' foto's. Wellicht dat we er straks nog een handjevol in de reeks trouwtopics gooien. :)
^O^
pi_98063966
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 09:53 schreef Natalie het volgende:

[..]

Je gaat lekker, Barretje80!
Het slaapt een stuk beter, hè, zo zonder zorgen over wat er nog allemaal geregeld moet worden.
Ik ga straks ook (en morgen) ook maar eens starten met het een en ander opruimen en dweilen enzo. Dan hoeft dat volgend weekend niet meer. Het is al druk genoeg dan. En ik werk ook nog t/m dinsdag, dus het is niet of ik op m'n reet kan zitten :P

Gelukkig is vriendlief al wel vrij vanaf maandag de 20ste. Dus ik zal binnenkort eens een lijstje maken met wat ie kan gaan doen O-)
Jah gaat lekker.. maar heb al weer 1000 andere dingen bedacht -O-
even op je kont zitten zit er niet bij
to-do:
- nog even langs de BABS ( schoonvader van getuige) om te vragen hoe en wat..
- nog even langs de oma van Chepter, die kan niet komen dus dan gaan wij maar naar haar toe :)
- nog even bij vriendinnetje langs om te kijken hoe haar enveloppen taart er uit ziet.. had andervriendinnetje gevraagd om er een te maken, maar de ronde dozen zijn nergens te vinden ( iemand tips?? ;) ) dus misschien toch maar de doos van 1e vriendinnetje gebruiken..

en.. hier schrok ik heel hard van.
de kopieen van de pasoorten van de getuigen moeten nog ingeleverd worden! :o
dat moet 2 weken van tevoren.. en het is nu nog 10 dagen 8)7 dinsdag maar even bellen :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98064313
Moesten jullie die kopietjes van de ID's van getuigen niet inleveren bij ondertrouw?
Dat moesten wij namelijk :)

En je bent vast wel op tijd. Die twee weken zal wel zijn zodat ze zéker weten dat ze er op tijd zijn.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  † In Memoriam † zondag 12 juni 2011 @ 16:21:41 #34
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98068007
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:49 schreef Natalie het volgende:
Moesten jullie die kopietjes van de ID's van getuigen niet inleveren bij ondertrouw?
Dat moesten wij namelijk :)
Wij ook. :Y
Bij de gemeente waar je ingeschreven staat (en in ondertrouw gaat) en dat is dus niet per definitie de gemeente waar je gaat trouwen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98068064
Qua huwelijkse voorwaarden vs gemeenschap van goederen, ik ben in mijn leven 2X getrouwd en allebei in gem. van goederen hoor. Ik vind het zo koud om op voorwaarden te gaan trouwen, blijf dan samenwonen of zo :D
pi_98079248
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Qua huwelijkse voorwaarden vs gemeenschap van goederen, ik ben in mijn leven 2X getrouwd en allebei in gem. van goederen hoor. Ik vind het zo koud om op voorwaarden te gaan trouwen, blijf dan samenwonen of zo :D
Welnee. Hoewel het natuurlijk voor iedereen persoonlijk is :)
Realistisch gezien stranden 1 op de 3 huwelijken. Dus je kan wel zeggen: 'we regelen niets', maar hoe wijs is dat als je om je heen mensen uit elkaar ziet gaan? Iedereen roept 'dit gebeurt mij niet!'. En stel dat de partner een bedrijf begint en die gaat failliet dan zit jíj ook met die deurwaarders die je bankrekening leeggraaien. Met huwelijkse voorwaarden kun je dat voorkomen.

Samenwonen zonder iets te regelen is natuurlijk helemaal niet slim.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98088307
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:35 schreef Natalie het volgende:

Welnee. Hoewel het natuurlijk voor iedereen persoonlijk is :)
Realistisch gezien stranden 1 op de 3 huwelijken. Dus je kan wel zeggen: 'we regelen niets', maar hoe wijs is dat als je om je heen mensen uit elkaar ziet gaan? Iedereen roept 'dit gebeurt mij niet!'. En stel dat de partner een bedrijf begint en die gaat failliet dan zit jíj ook met die deurwaarders die je bankrekening leeggraaien. Met huwelijkse voorwaarden kun je dat voorkomen.

Samenwonen zonder iets te regelen is natuurlijk helemaal niet slim.
Als je geen eigen zaak hebt en ook geen eigen huis hoef je niet op HW te trouwen vind en vond ik ;)
  maandag 13 juni 2011 @ 00:02:12 #38
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98093611
Een vriendin van me heeft (erg) veel eigen geld in hun gezamenlijke huis gestopt en trouwt om die reden op huwelijkse voorwaarden. En een kennis van me heeft een "hypotheek" bij vadertje lief waarbij ze van allerlei voordelige constructies kan gebruikmaken, mits ze bij een huwelijk kiest voor huwelijkse voorwaarden. Of dit laatste ook daadwerkelijk voldoet aan dingen die je "mag" vragen bij het opstellen van een dergelijk contract zou ik eerlijk gezegd niet weten, maar zij heeft ervoor getekend. Of dit dus juridisch houdbaar is weet ik niet, je mag natuurlijk alles vragen, zolang de ander zo dom/naïef/whatever is om ermee accoord te gaan, maar dat is niet altijd wat bij de rechter stand houdt ;)

Wij hebben niks speciaals samen op financieel gebied op de erfenis van mijn vader na, maar daar mag mijn moeder voorlopig nog heel erg lang van gebruikmaken ;)
En ik vind het wel zo mooi, in gemeenschap van goederen. Voor ons is dit prima, wat een ander doet, moet hij zelf weten, maakt mij niks uit :P
Ik heb ook het verhaal gehoord van een stel dat bij het trouwen al hun geld en materiële dingen weg gaf aan een kerkelijke organisatie/sekte om los te komen van het aardse en volledig voor elkaar te gaan, vanaf nulpunt. Tsja, ik vind het toch makkelijker met wat spaargeld, een tv en een huis, maar als zij er gelukkig van worden, let them.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_98093774
Precies :)
  maandag 13 juni 2011 @ 00:26:22 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_98095194
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Qua huwelijkse voorwaarden vs gemeenschap van goederen, ik ben in mijn leven 2X getrouwd en allebei in gem. van goederen hoor. Ik vind het zo koud om op voorwaarden te gaan trouwen, blijf dan samenwonen of zo :D
Wij hebben twee eigen bedrijven + een eigen huis, HV zou hier tzt dus in elk geval ter sprake komen.

Best een creatieve tvp toch? :P
KuikenGuppy
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:33:10 #41
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_98147596
*tomtidomtidom*

waarom moet ik echt ALLES altijd op het laatste moment doen?? :o

8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_98147788
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 09:33 schreef Barreltje het volgende:
*tomtidomtidom*

waarom moet ik echt ALLES altijd op het laatste moment doen?? :o

8)7
Omdat je een chaoot bent :? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98147822
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 09:33 schreef Barreltje het volgende:
*tomtidomtidom*

waarom moet ik echt ALLES altijd op het laatste moment doen?? :o

8)7
komt wel goed toch?
Alle brides-to-be hebben legers van hulptroepen in de vorm van (schoon)moeders, (schoon)zusjes, - broertjes, nichtjes? ;)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:29:40 #44
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98148827
Ff een totale noob vraag :@

De bruidsschoenen hebben jullie die bij de bruidswinkel gehaald of moet je die ergens apart halen? En hoe zit het met onderkleding e.d. is dat ook daar te halen of moet je daarvoor weer naar andere winkels?

Ik heb echt geen flauw idee :X
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:31:30 #45
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_98148882
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:29 schreef derdekeer het volgende:
Ff een totale noob vraag :@

De bruidsschoenen hebben jullie die bij de bruidswinkel gehaald of moet je die ergens apart halen? En hoe zit het met onderkleding e.d. is dat ook daar te halen of moet je daarvoor weer naar andere winkels?

Ik heb echt geen flauw idee :X
kan allebei :)
ik heb m'n lingerie bij een "betere lingerie winkel" gehaald.
en schoenen bij een bruidsschoenen winkel in R'dam O+

maar de bruidswinkel heeft ook vanalles.. kijk bij het passen gewoon even wat er is..
of. moet je al de juiste dingen hebben tijdens je pas afspraak? ( heb jde de jurk al besteld?? :o )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:56:59 #46
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98149413
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:31 schreef Barreltje het volgende:

[..]

kan allebei :)
ik heb m'n lingerie bij een "betere lingerie winkel" gehaald.
en schoenen bij een bruidsschoenen winkel in R'dam O+

maar de bruidswinkel heeft ook vanalles.. kijk bij het passen gewoon even wat er is..
of. moet je al de juiste dingen hebben tijdens je pas afspraak? ( heb jde de jurk al besteld?? :o )

Ik zorg gewoon dat ik van alles mee heb en zie daar dan wel hoe of wat.
:D Nee zo erg is het nog niet hij is nog niet besteld alhoewel ik wel binnen 2 dagen gebeld heb voor een pasafspraak omdat ik op 1 jurk helemaal verliefd ben O+ (ik krijg hier geen foto geplaatst als ik de link in dat schermpje invul -O- )

http://www.bruidsjurken-online.nl/shop/Bruidsjurken/2239607/Prachtige_bruidsjurk_3006.php

Dan maar zo...

[ Bericht 7% gewijzigd door derdekeer op 14-06-2011 11:09:00 (Linkje toegevoegd) ]
pi_98152397
Als er in dit topic nog fokkers rondhangen die op zoek zijn naar speciaal ontworpen ringen, dan hoor ik het graag (via pm) :).

Waarom?
In het kader van mijn afstuderen ben ik aan het onderzoeken of er animo is in het 'samen ontwerpen' van trouwringen via internet. Dit wil ik testen; met echte (Nederlandse en internationale) ontwerpers, een aantal echte klanten en dus als uitkomst echte ringen. Om dit aantrekkelijk te maken zullen de ringen tegen kostprijs worden aangeboden (lees: forse korting).

Als deze post te commercieel bevonden wordt (ook al is hierbij geen winstoogmerk) haal dan maar weg.

Discussie over het concept ansich is natuurlijk ook welkom :).
pi_98165570
Over een uurtje komt de ambtenaar langs voor een kennismakingsgesprek :)
M'n vriend en ik zijn net uit de trein gevallen en de deur binnen gehold om nog snel even wat te eten. We hebben niet erg veel speling immers. Gelukkig had ik de huiskamer gisteren al aan kant gemaakt. Die man moet natuurlijk we leen beetje een goede indruk van ons krijgen :D

Ik draag een torselet onder m'n jurk, maar ik zie het somber in dat ik daar de hele dag in kan lopen. Dat ding zit echt strak! Dus we gaan za even een strapless van goede kwaliteit halen bij de lingeriewinkel. Even voor de zekerheid, dat als ik dat torselet echt begin te haten, dat ik hem kan wisselen voor een bh :')
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:22:19 #49
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98171500
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:26 schreef Natalie het volgende:
Over een uurtje komt de ambtenaar langs voor een kennismakingsgesprek :)
M'n vriend en ik zijn net uit de trein gevallen en de deur binnen gehold om nog snel even wat te eten. We hebben niet erg veel speling immers. Gelukkig had ik de huiskamer gisteren al aan kant gemaakt. Die man moet natuurlijk we leen beetje een goede indruk van ons krijgen :D
Ben benieuwd hoe het gesprek gaat en of het "klikt" met de ambtenaar. Hebben jullie zelf kunnen kiezen of is er iemand aangewezen?

quote:
Ik draag een torselet onder m'n jurk, maar ik zie het somber in dat ik daar de hele dag in kan lopen. Dat ding zit echt strak! Dus we gaan za even een strapless van goede kwaliteit halen bij de lingeriewinkel. Even voor de zekerheid, dat als ik dat torselet echt begin te haten, dat ik hem kan wisselen voor een bh :')
Ik moest serieus googlen op torselet om te zien wat het was :@ :o :D
pi_98172560
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:22 schreef derdekeer het volgende:

Ben benieuwd hoe het gesprek gaat en of het "klikt" met de ambtenaar. Hebben jullie zelf kunnen kiezen of is er iemand aangewezen?
Zelf kiezen, maar dit is de eerste keer dat we hem hebben gezien. Leuke man. Hij is babs omdat hij het leuk vind om mensen in de echt te verbinden en wilde ons graag even ontmoeten voor de dag zelf. Even kennismaken zodat hij er een mooie speech van kan maken :)

quote:
Ik moest serieus googlen op torselet om te zien wat het was :@ :o :D
Hahaha! Ik wist het ook niet voordat het ter sprake kwam tijdens het uitzoeken van de jurk, hoor :D
Vreselijke dingen, maar ik heb soms de neiging om een beetje krom te lopen en zo'n torselet zorgt simpelweg dat je postuur goed is. Ook het mooiste op de foto's als je gewoon recht staat. Maar ik zal nooit weer zo'n ding dragen. Alleen nu :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:45:38 #51
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98172905
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef Natalie het volgende:

[..]

[quote]Zelf kiezen, maar dit is de eerste keer dat we hem hebben gezien. Leuke man. Hij is babs omdat hij het leuk vind om mensen in de echt te verbinden en wilde ons graag even ontmoeten voor de dag zelf. Even kennismaken zodat hij er een mooie speech van kan maken :)
Ah hetzelfde als bij ons dus. Wij hebben op aanraden van vrienden onze babs gekozen en het blijkt nu ook nog de moeder van een "bekende" regisseur in Nederland te zijn. Bekend van Costa, van jonge leu en oale grond e.d.
[..]

quote:
Hahaha! Ik wist het ook niet voordat het ter sprake kwam tijdens het uitzoeken van de jurk, hoor :D
Vreselijke dingen, maar ik heb soms de neiging om een beetje krom te lopen en zo'n torselet zorgt simpelweg dat je postuur goed is. Ook het mooiste op de foto's als je gewoon recht staat. Maar ik zal nooit weer zo'n ding dragen. Alleen nu :)
Pfoeh gelukkig voelde me al zo blond :@ Ik neem maandag gewoon 2 bh's mee, 1 strapless en 1 gewoon en een buikcorrectie ding en dan zien we wel wat definitief nodig is onder de jurk.
pi_98226128
Chauffeur heeft ook gebeld!
Nu kunnen we dus echt de planning rond gaan maken.
Stiekem was ik daar natuurlijk al maanden mee bezig :@ Maar het wordt pas echt definitief als de datum begint te naderen. Gek genoeg is er weinig aan veranderd. Wat ik dan ook wel weer een prestatie vindt. Hahaha!

Morgen even naar de schoonheidsspecialiste om m'n wenkbrauwen weer in vorm te laten plukken en zaterdag staat Zaandam op het programma. Even de laatste dingen halen. Gaat lekker :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98229259
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:21 schreef Natalie het volgende:
Chauffeur heeft ook gebeld!
Nu kunnen we dus echt de planning rond gaan maken.
Stiekem was ik daar natuurlijk al maanden mee bezig :@ Maar het wordt pas echt definitief als de datum begint te naderen. Gek genoeg is er weinig aan veranderd. Wat ik dan ook wel weer een prestatie vindt. Hahaha!

Morgen even naar de schoonheidsspecialiste om m'n wenkbrauwen weer in vorm te laten plukken en zaterdag staat Zaandam op het programma. Even de laatste dingen halen. Gaat lekker :Y
wij hebben vandaag ook even de planning met de ceremonie meester doorgenomen..
gaat helemaal goed komen! :D heerlijk en fijn dat we dinsdag nog vrij hebben en dat we dan nog allerlei kleine dingen kunnen regelen..

hier veranderd er iedere dag nog wat iets met wispelturig :)
vandaag de kopieen van de paspoorten van de getuigen doorgestuurd dus dat is ook weer geregeld.. en ook maar de gemeente betaald want dat was blijkbaar ook verkeerd gegaan :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik heb er vertrouwen in!

nu nog hopen op goed weer, want weeronline zegt een 2 -O-

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98236683
Mja, voor zondag zijn de voorstellingen gem. 17 graden en regen. Da's niet heel best.
Zonnig met 17 graden vind ik dan nog prima.

Maar je weet hoe het gaat in Nederland. Zo is het 17 graden, zo is het 25. Laten we daarop hopen :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:38:44 #55
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98238470
Ik duim in ieder geval voor jullie dat het mooi weer word ^O^
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:54:00 #56
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_98238868
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:38 schreef derdekeer het volgende:
Ik duim in ieder geval voor jullie dat het mooi weer word ^O^
zolang het droog is vind ik alles prima..
zo jammer een cabrio als het regent ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:23:21 #57
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98239640
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]

zolang het droog is vind ik alles prima..
zo jammer een cabrio als het regent ;)
Ach een kleinigheidje hou je altijd :D :P
pi_98239749
Dat weer is even spannend ja, maar daar valt verder weinig aan te regelen. Desalniettemin hoop ik natuurlijk ook op een strakblauwe lucht en een fijn zonnetje op 8 juli ;).

Ik ben blij met iets kleins: we hebben een vlag laten maken met een monogram van onze voorletters erop. Hij is blauw met zilver/wit (net als de taart :Y) ) en hij komt te hangen aan de mast die aan het torentje van 'ons' kasteeltje zit. Ik ben er zo blij mee! (Tip: Shipmate voor je eigen vlag, 70x100 voor 29,95! Ik kon het in ieder geval nergens goedkoper ontdekken.)

Ik ben me trouwens lens geschrokken van de prijzen voor bloemen! Mijn nichtje is bloemiste (in opleiding) en zij maakt voor ons tafelstukjes enzo, maar zelfs als je alleen maar bloemen bestelt en verder alles zelf in elkaar knutselt, ben je nog zo'n 300,- kwijt voor 10 stukjes en een doodnormaal boeketje. Mja, dat hebben we echt niet over voor wat bloemetjes die maar een dag moeten staan :@ . Nu een hip alternatief bedacht met zijden bloemen: 6,- per stukje. Staat me iets meer aan ;).
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:18:13 #59
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98248072
quote:
Ik ben blij met iets kleins: we hebben een vlag laten maken met een monogram van onze voorletters erop. Hij is blauw met zilver/wit (net als de taart :Y) ) en hij komt te hangen aan de mast die aan het torentje van 'ons' kasteeltje zit. Ik ben er zo blij mee!
Wat een leuk idee ^O^

quote:
Ik ben me trouwens lens geschrokken van de prijzen voor bloemen! Mijn nichtje is bloemiste (in opleiding) en zij maakt voor ons tafelstukjes enzo, maar zelfs als je alleen maar bloemen bestelt en verder alles zelf in elkaar knutselt, ben je nog zo'n 300,- kwijt voor 10 stukjes en een doodnormaal boeketje. Mja, dat hebben we echt niet over voor wat bloemetjes die maar een dag moeten staan :@
Ik ben ook best geschrokken van die prijzen.. Mijn bruidsboeket krijg ik van mijn vriendin als huwelijkscadeau. Corsages doen we verder niet aan alleen mijn vriend krijgt er 1 die past bij mijn boeket. Alleen voor de trouwauto moeten we dan nog een boeket hebben en ga ik uit van rond de 100 euro... We moeten alleen nog informeren hoelang van te voren je dit moet bestellen omdat we pas 2 weken van te voren weten welke auto we gaan krijgen voor ons huwelijk :')

Hier zijn we gisteravond weer ff verder gegaan met de kleine dingen fixen :)

We hadden van het weekend ineens 3 nummers in ons hoofd zitten en hebben gisteravond gekeken of we er nog achter stonden of dat er andere nummers voor in de plaats moesten komen. Na enige tijd zoeken op de harde schijf zijn we bij onze keus gebleven en zijn het geworden:

Andre Hazes: Geef mij je angst
Kings of Leon: Use somebody
De Dijk: Als ze er niet is

Daarnaast kregen we van onze ouders het verzoek om een adressenlijst aan te leveren voor iets waar hun mee bezig gaan. Dus van iedereen de adressen opgezocht/opgevraagd en die lijst is nu ook compleet.

Voor mijn vriend hebben we gekeken naar pakken op internet en hij zal binnenkort met zijn ouders naar Almelo gaan om te zien of hij daar kan slagen. Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet in
pak aangezien hij alleen maar in baggybroeken loopt en ik hem dus nog nooit met een "fatsoenlijke" broek heb gezien... Ik weet niet eens of ie een kont heeft daarvoor :D

Aangezien mijn vriend het bruidsboeket gaat uitzoeken en hij geen idee heeft over hoe en wat heb ik hem gister diverse voorbeelden laten zien wat ik eventueel mooi zou vinden. Eigenlijk vind ik alles wel best zolang het maar geen biedermeyer word :X Denk dat ik dan heel hard ga :'( :@

Voor de rest begin ik hem aardig te knijpen voor maandag. Ik hoop zo dat de jurk die ik op het oog heb ook daadwerkelijk staat O+
pi_98249025
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:18 schreef derdekeer het volgende:

We hadden van het weekend ineens 3 nummers in ons hoofd zitten en hebben gisteravond gekeken of we er nog achter stonden of dat er andere nummers voor in de plaats moesten komen. Na enige tijd zoeken op de harde schijf zijn we bij onze keus gebleven en zijn het geworden:

Andre Hazes: Geef mij je angst
Kings of Leon: Use somebody
De Dijk: Als ze er niet is
Oeh! De Dijk _O_
Tien tegen één dat ik m'n mond houd, als ik je weer zie.
Ik ken mezelf onderhand, een prater ben ik niet


Lekker nummer, hoor. Staat hier standaard op de mp3-speler.

quote:
Voor mijn vriend hebben we gekeken naar pakken op internet en hij zal binnenkort met zijn ouders naar Almelo gaan om te zien of hij daar kan slagen. Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet in
pak aangezien hij alleen maar in baggybroeken loopt en ik hem dus nog nooit met een "fatsoenlijke" broek heb gezien... Ik weet niet eens of ie een kont heeft daarvoor :D
Extra spannend! Enne, je weet dat een broek pas echt goed om een kont van een man zit, als er even lekker in geknepen is, hè *)

quote:
Aangezien mijn vriend het bruidsboeket gaat uitzoeken en hij geen idee heeft over hoe en wat heb ik hem gister diverse voorbeelden laten zien wat ik eventueel mooi zou vinden. Eigenlijk vind ik alles wel best zolang het maar geen biedermeyer word :X Denk dat ik dan heel hard ga :'( :@
Same here. Ik vind die biedermeijertjes ook niet mooi. Ik houd meer van die langstelige bloemen. Gewoon een paar. Lekker hip. Maar dat vind m'n vriend niets. Hij vindt die biedermeijertjes juist weer mooi. Dus we hebben de gulden middenweg gekozen: geen boeket! :D Dit tot ongeloof van ouders, overigens. Die kunnen er maar niet bij dat ik geen boeket ga dragen.
Maar ik heb een bloem in m'n haar, dus ik vind het eigenlijk wel best zo.

quote:
Voor de rest begin ik hem aardig te knijpen voor maandag. Ik hoop zo dat de jurk die ik op het oog heb ook daadwerkelijk staat O+
Komt helemaal goed, hoor. Hij is je niet voor niets opgevallen. Ik geloofde eerst geen barst van het hele 'dé jurk herken je meteen' waar ik andere bruidjes over had gehoord. Maar het is toch ook mij overkomen. En zo gaat het bij jou vast ook :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98249727
Oh, ik kom trouwens net terug van de schoonheidsspecialiste. Haartjes boven lip weg, wenkbrauwen helemaal in vorm. Laat de dag maar komen :Y

Barretje80, hebben jullie ook mooie locaties geregeld voor als het weer tegenvalt?
(Misschien is het al elders ter sprake gekomen :@)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:08:23 #62
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_98250075
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:01 schreef Natalie het volgende:
Oh, ik kom trouwens net terug van de schoonheidsspecialiste. Haartjes boven lip weg, wenkbrauwen helemaal in vorm. Laat de dag maar komen :Y

Barretje80, hebben jullie ook mooie locaties geregeld voor als het weer tegenvalt?
(Misschien is het al elders ter sprake gekomen :@)
mja.. niet echt.. -O-
tenminste.. de trouwlocatie is gewoon binnen ;)

zie hier
het enige waar ik me zorgen om maak is de foto's die evt binnen gemaakt moeten worden -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_98250386
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:08 schreef Barreltje het volgende:

het enige waar ik me zorgen om maak is de foto's die evt binnen gemaakt moeten worden -O-
Bedankt he }:|
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98250397
Ik zie nu pas dat je twee usernames gebruikt, Barretje80 :D Allleen die '80' was me eigenlijk opgevallen!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98250646
Ik zie nergens wat men nu uiteindelijk kwijt is voor hun bruiloft, ben toch wel benieuwd :)
pi_98250701
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:08 schreef Barreltje het volgende:

[..]

mja.. niet echt.. -O-
tenminste.. de trouwlocatie is gewoon binnen ;)

zie hier
Wat een prachtige locatie! Hebben jullie goed uitgezocht :Y

Wij trouwen ook binnen. In het voormalige raadhuis van Assendelft. Een mooi monumentaal pand dat onlangs helemaal gerenoveerd is (met behoud van de klassieke elementen) en als officiële trouwlocatie is aangewezen. We mogen daar ook foto's nemen als het regent. Dan doen ze de deuren eerder open voor ons. Echt super :)

quote:
het enige waar ik me zorgen om maak is de foto's die evt binnen gemaakt moeten worden -O-
Kan dat evt. niet op jullie prachtige trouwlocatie dan?

quote:
[spoiler]
en heb je de haartjes weg laten harsen? :2 ik weet niet of ik dat durf , en ik begreep dat dat juist RUIM van tevoren moest, ik denk dat ik een keertje gewoon het scheermesje pak :@ normaal geen last van die haartjes :@[/spoiler]
Ja, laten harsen. Kan best, hoor. :Y
Maar liever wel een dag of 5 voor dé dag omdat sommige mensen er bultjes van krijgen. En dat wil je niet boven je lip of bij je ogen. Niets wat een laag aloë vera niet oplost, trouwens :) Ik was om 13.00 uur de klos en er is nu al niets meer van te zien.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98250741
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:21 schreef RiftNL het volgende:
Ik zie nergens wat men nu uiteindelijk kwijt is voor hun bruiloft, ben toch wel benieuwd :)
Mijn vriend heeft wel ergens een lijstje. Zal het hem eens vragen :)
Maar ik geloof dat we zo rond de 8000 a 9000 euro zitten. Da's incl. huwelijksreis van 3 weken, overigens.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:29:47 #68
85962 ioko
I Appear Missing
pi_98251039
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:21 schreef RiftNL het volgende:
Ik zie nergens wat men nu uiteindelijk kwijt is voor hun bruiloft, ben toch wel benieuwd :)
Zonder huwelijksreis zitten we nu op circa 17.000 euro, waarvan we zelf 13.000 euro betalen (pak en jurk worden door de ouders betaald).
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_98251310
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:21 schreef RiftNL het volgende:
Ik zie nergens wat men nu uiteindelijk kwijt is voor hun bruiloft, ben toch wel benieuwd :)
Aan de bovenstaande posten zie je maar dat je het net zo duur kan maken als je zelf wil. Wij hebben ongeveer 15.000 als budget. We zijn rond de 9000 kwijt voor de locatie. Daar zijn we de hele dag. Dus eten, taart en feest savonds. Receptie doen we niet. Er komen nog wat dingen bij zoals de gemeente en drukwerk en bloemen en versieringen enz. De jurk is betaald, mijn pak wordt ook betaald. Dus dan alleen nog de huwlijksreis erbij. Maar dat is ook gelijk onze vakantie dus dat vind ik er niet echt bij horen.
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:17:09 #70
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98256099
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:21 schreef RiftNL het volgende:
Ik zie nergens wat men nu uiteindelijk kwijt is voor hun bruiloft, ben toch wel benieuwd :)
Wij zitten rond de 3000 euro
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 17:26:40 #71
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98256598
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:21 schreef RiftNL het volgende:
Ik zie nergens wat men nu uiteindelijk kwijt is voor hun bruiloft, ben toch wel benieuwd :)
Wij zaten rond de 16.000 ¤, exclusief de huwelijksreis.
We hadden wel een tamelijk compleet programma:
- Stadhuis (in ons geval een kasteel)
- Koffietafel
- Kerk
- Receptie, ca 75 personen
- Etentje, ca 45 personen
- Feest, ca 100 personen

En verder 2 ringen, een prachtige trouwjurk, een grote limousine, 2 fotografen en een filmer, een videozuil om boodschappen in te laten spreken, corsages voor de hele familie en nog wat kleinere dingetjes.

En het was elke cent waard. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 17:29:09 #72
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98256732
De trouwjurk, met schoenen en lingerie etc waren overigens het cadeau van de schoonouders. O+
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98257200
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:26 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wij zaten rond de 16.000 ¤, exclusief de huwelijksreis.
We hadden wel een tamelijk compleet programma:
- Stadhuis (in ons geval een kasteel)
- Koffietafel
- Kerk
- Receptie, ca 75 personen
- Etentje, ca 45 personen
- Feest, ca 100 personen

En verder 2 ringen, een prachtige trouwjurk, een grote limousine, 2 fotografen en een filmer, een videozuil om boodschappen in te laten spreken, corsages voor de hele familie en nog wat kleinere dingetjes.

En het was elke cent waard. :Y
Klinkt prachtig, Cynix :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:45:51 #74
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_98257496
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:21 schreef RiftNL het volgende:
Ik zie nergens wat men nu uiteindelijk kwijt is voor hun bruiloft, ben toch wel benieuwd :)
wij zitten nu op 18.000 incl huwelijksreis, excl pak en jurk..
grootste gedeelte is de huwelijkslokatie die 8.000 kost, en het diner waar we ook zo'n 2.000 aan kwijt zijn.. waar de rest aan op gaat ?!?!? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:47:25 #75
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_98257561
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Bedankt he }:|
hahah.. niet de fotograaf, maar de lokatie zelf.. ben benieuwd of we de hele lokatie door kunnen/mogen
en stiekem vind ik wat regen foto's ook wel mooi :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_98257870
Naast het huwelijk kijken we heel erg uit naar de huwelijkreis/vakantie :)
Na zoveel regelen en waarschijnlijk ook nog wel wat stress in de komende dagen, héérlijk op vakantie. Ontspannen! En niet meteen in de dagen na 't huwelijk bedolven worden onder telefoontjes van familie enzo. De piepen er lekker tussenuit :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:48:04 #77
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98260070
@Natalie: De tekst van de Dijk is ook helemaal het ding van mijn vriend. De muziek keuze wat betreft dat nummer komt dan ook van hem af O+

Nu ik jullie (als in de andere Fok!ers) "kosten" van de bruiloften zo zie zit ik mijn eigen lijstje na te gaan of ik niet wat vergeten ben qua onvoorziene kosten ofzo :o :@
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:50:11 #78
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98260172
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef Natalie het volgende:
Naast het huwelijk kijken we heel erg uit naar de huwelijkreis/vakantie :)
Na zoveel regelen en waarschijnlijk ook nog wel wat stress in de komende dagen, héérlijk op vakantie. Ontspannen! En niet meteen in de dagen na 't huwelijk bedolven worden onder telefoontjes van familie enzo. De piepen er lekker tussenuit :D
Waar gaat de reis naar toe? Sorry als je het al gezegd hebt ergens maar dingen onthouden in combinatie met medicatie zit er ff niet in .... :@
pi_98261388
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef derdekeer het volgende:
@Natalie: De tekst van de Dijk is ook helemaal het ding van mijn vriend. De muziek keuze wat betreft dat nummer komt dan ook van hem af O+

Nu ik jullie (als in de andere Fok!ers) "kosten" van de bruiloften zo zie zit ik mijn eigen lijstje na te gaan of ik niet wat vergeten ben qua onvoorziene kosten ofzo :o :@
Wij hadden het ook lager begroot, hoor.
Maar alles waar 'bruids' voorstaat, valt meteen drie keer zo duur uit. Hahaha! Wees wijs en koop het gewoon elders, of in ieder geval niet in een bruidswinkel :)
Een receptie en etentje maken ook hoge kosten.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98261406
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:50 schreef derdekeer het volgende:

[..]

Waar gaat de reis naar toe? Sorry als je het al gezegd hebt ergens maar dingen onthouden in combinatie met medicatie zit er ff niet in .... :@
Oostenrijk :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:20:02 #81
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98261513
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef Natalie het volgende:

[..]

Oostenrijk :)
hahaha niet stiekem editten... Een speciale reden om naar Oostenrijk te gaan?
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:22:15 #82
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98261611
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef Natalie het volgende:

[..]

Wij hadden het ook lager begroot, hoor.
Maar alles waar 'bruids' voorstaat, valt meteen drie keer zo duur uit. Hahaha! Wees wijs en koop het gewoon elders, of in ieder geval niet in een bruidswinkel :)
Een receptie en etentje maken ook hoge kosten.
Ja ok da's waar. Het scheelt, de trouwkleding krijgen we van onze ouders en en we hebben maar 27 daggasten waarmee we een buffet doen dus dat scheelt natuurlijk ook.
pi_98262110
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:20 schreef derdekeer het volgende:

[..]

hahaha niet stiekem editten... Een speciale reden om naar Oostenrijk te gaan?
Ik had je per ongeluk twee keer gequote. Dus maar even een weggehaald :)

Nee, geen speciale reden. We houden van wandelen in de bergen (lees: met liftje omhoog en dan te voet terug naar het dal).
Twee jaar geleden hebben we drie weken gewandeld in Zwitserland. Dat was te lang.
Vorig jaar een week gewandeld in The Peak District (Groot-Brittannië), en dat was te kort.
Nu dus de perfecte combi van een paar dagen Wenen + Innsbruck en dan twee weken de bergen in.
* Natalie en steenz zijn geen zon-, zee-, strandtypes

En enige wat een beetje jammer is, is dat de dermatoloog onlangs de ziekte van Schamberg bij me heeft geconstateerd, waardoor mijn onderbeen nu onder de ontsierende roestbruine plekken zit... Niet gevaarlijk, niet besmettelijk, en helaas ook niet te genezen. Wie weet gaan ze weg, wie weet zitten ze er nog jaren en wordt het meer. :{
Nou ja, m'n trouwjurk is lang en ook al kijken mensen me vaag aan: ik doe lekker een rok aan in Wenen :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98262354
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef derdekeer het volgende:

[..]

Ja ok da's waar. Het scheelt, de trouwkleding krijgen we van onze ouders en en we hebben maar 27 daggasten waarmee we een buffet doen dus dat scheelt natuurlijk ook.
Dat scheelt zeker :)
Onze ouders zijn ook genereus geweest. Dat gaf ons de vrijheid om bijv. toch de jurk wat duurder uit te laten vallen dan eerder begroot was en ook onze huwelijksreis/vakantie kon doorgaan.
We hebben namelijk even getwijfeld, budgetwise, of dat wel ging lukken. Maar na de schenking van onze ouders was het geen probleem meer.

Wij hebben ca 55 mensen bij voltrekking + receptie. We eten 's avonds met onze onze ouders en zusjes + aanhang.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:43:44 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98262643
Huwelijksreis lijkt mij fantastisch Natalie!.
Wij houden ook vreselijk van wandelen!

Wij gaan voor goedkope gouden trouwringen (wij mogen op het werk toch nooit sieraden), voor gratis trouwen, wil een mooie jurk maar ook voor andere gelegenheden.
Met zo'n 30 man de hele dag, ook eten.

Huwelijksreis waarschijnlijk naar Tenerife in maart (maand na het trouwen), dat zal het duurst zijn denk ik :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:44:00 #86
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98262658
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:33 schreef Natalie het volgende:

[..]

[quote]Nee, geen speciale reden. We houden van wandelen in de bergen (lees: met liftje omhoog en dan te voet terug naar het dal).
Twee jaar geleden hebben we drie weken gewandeld in Zwitserland. Dat was te lang.
Vorig jaar een week gewandeld in The Peak District (Groot-Brittannië), en dat was te kort.
Nu dus de perfecte combi van een paar dagen Wenen + Innsbruck en dan twee weken de bergen in.
* Natalie en steenz zijn geen zon-, zee-, strandtypes
Dan is dit wel de perfecte oplossing ^O^

quote:
En enige wat een beetje jammer is, is dat de dermatoloog onlangs de ziekte van Schamberg bij me heeft geconstateerd, waardoor mijn onderbeen nu onder de ontsierende roestbruine plekken zit... Niet gevaarlijk, niet besmettelijk, en helaas ook niet te genezen. Wie weet gaan ze weg, wie weet zitten ze er nog jaren en wordt het meer. :{
Nou ja, m'n trouwjurk is lang en ook al kijken mensen me vaag aan: ik doe lekker een rok aan in Wenen :)
[/quote]

:{ Oh da's minder zeg.... Gelukkig dat het niets ernstigs is maar dat het meer kan worden is wel naar.
pi_98263325
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Huwelijksreis lijkt mij fantastisch Natalie!.
Wij houden ook vreselijk van wandelen!
Dankje! Het was even regelen, maar we zijn er zelf ook erg content mee :D
Wandelen jullie ook wel eens in de alpen?

quote:
Wij gaan voor goedkope gouden trouwringen (wij mogen op het werk toch nooit sieraden), voor gratis trouwen, wil een mooie jurk maar ook voor andere gelegenheden.
Met zo'n 30 man de hele dag, ook eten.
Eigenlijk is dat gewoon heel verstandig. Waarom zou je dure ringen kopen als je ze toch niet om mag? En een mooie cocktail- of avondjurk is ook bij andere gelegenheden prima te dragen. En je bent nog een stuk goedkoper uit, ook!

quote:
Huwelijksreis waarschijnlijk naar Tenerife in maart (maand na het trouwen), dat zal het duurst zijn denk ik :')
Hahaha, dat denk ik ook wel! Maar ik hoor goeie dingen over Tenerife. Dat wordt genieten voor jullie :) Hoelang? Weekje of twee?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98263458
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:44 schreef derdekeer het volgende:

Dan is dit wel de perfecte oplossing ^O^
Echt wel! :Y
Meneer is nu trouwens naar de kapper. Z'n haar was weer veel te lang, dus heb maar een afspraak voor hem gemaakt. (Wat erg, eigenlijk... dat soort dingen heb ik ook al op me genomen :'))

quote:
:{ Oh da's minder zeg.... Gelukkig dat het niets ernstigs is maar dat het meer kan worden is wel naar.
Mja, ik hoopte ook dat ie zou zeggen: 'Nou mevrouw, hier heeft u een cremepje en dan is het over een week weg.' Of anders 'Daar zetten we even lasertje op en klaar is kees'. Maar helaas blijken het dus lekkende haarvaatjes te zijn. Oorzaak onbekend. Ik zit te denken om camouflagecreme te kopen om het wat minder zichbaar te maken. Ik durf niet goed aan de slag met van die zelfbruiners ivm vlekken.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98263514
Wij waren voor de bruiloft en huwelijksreis een kleine 12k kwijt. Jurk + pak betaald door de ouders overigens.

Getrouwd op een vrijdag gewoon in het stadhuis, daarna borrelen en aansluitend eten met 20 man en toen een feest met ongeveer 90 man. Daarna naar Amerika gegaan voor een rondreis van 3 weken :P

Natalie: ooit van geocachen gehoord? Als fanatieke wandelaar is het misschien een leuke aanvulling?
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:07:53 #90
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98263730
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Natalie het volgende:

[..]

[quote]Echt wel! :Y
Meneer is nu trouwens naar de kapper. Z'n haar was weer veel te lang, dus heb maar een afspraak voor hem gemaakt. (Wat erg, eigenlijk... dat soort dingen heb ik ook al op me genomen :'))
Ach daar is ie een man voor :D

quote:
Mja, ik hoopte ook dat ie zou zeggen: 'Nou mevrouw, hier heeft u een cremepje en dan is het over een week weg.' Of anders 'Daar zetten we even lasertje op en klaar is kees'. Maar helaas blijken het dus lekkende haarvaatjes te zijn. Oorzaak onbekend. Ik zit te denken om camouflagecreme te kopen om het wat minder zichbaar te maken. Ik durf niet goed aan de slag met van die zelfbruiners ivm vlekken.
Je hebt ook van die cabines waar je in kunt gaan en waar dan een bruiningsmiddel word opgespoten. Kennissen van mij hebben dit ook gedaan 4 dagen voor hun bruiloft en dat zag er heel mooi uit. Heb alleen geen idee hoe of het heet.
pi_98263731
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:21 schreef RiftNL het volgende:
Ik zie nergens wat men nu uiteindelijk kwijt is voor hun bruiloft, ben toch wel benieuwd :)
6500 euro exclusief kleding, inclusief kleding denk ik zo'n 7300 euro, waarbij mijn man nu gewoon een heel net pak erbij heeft. Mijn jurk verkoop ik wellicht nog, of anders laat ik hem zo vermaken dat ik hem als gewone jurk aan kan.
Huwelijksreis was kamperen en motorrijden :9 en ook niet zo duur...

Één locatie voor alles, niet een hele dure fotograaf.
Ringen van staal 8-)
50 mensen die er de hele dag bij waren en later nog 30 of 40 man op het feest erbij.
20 gasten bleven slapen op de locatie.
Hebben na de 'ceremonie' geborreld waar men de hele tijd rond liep met drankjes.
Daarna gebarbecued met een uitgebreid barbecue pakket en weer drankjes.
Daarna feest met DJ, hapjes en uiteraard open bar :9

Het had nog vast wel iets goedkoper gekund :+ maar het was mooi zo! Maar we hadden ook zeker niet meer willen betalen....
Ja doei.
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 20:09:22 #92
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98263796
200 euro ongeveer.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 20:14:25 #93
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98264002
En als we wild doen dan verdubbelen we dat!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_98264668
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Wij waren voor de bruiloft en huwelijksreis een kleine 12k kwijt. Jurk + pak betaald door de ouders overigens.

Getrouwd op een vrijdag gewoon in het stadhuis, daarna borrelen en aansluitend eten met 20 man en toen een feest met ongeveer 90 man. Daarna naar Amerika gegaan voor een rondreis van 3 weken :P
Het klinkt zo relax. Waren jullie eerder naar Amerika geweest? :)

quote:
Natalie: ooit van geocachen gehoord? Als fanatieke wandelaar is het misschien een leuke aanvulling?
Nee. Weet niet eens zeker hoe je het uitspreekt :o
Wat is het precies?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 21:13:28 #95
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98267319
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef derdekeer het volgende:
Nu ik jullie (als in de andere Fok!ers) "kosten" van de bruiloften zo zie zit ik mijn eigen lijstje na te gaan of ik niet wat vergeten ben qua onvoorziene kosten ofzo :o :@
Ligt er helemaal aan wat je op zo'n dag wilt doen. Een leuk feest met live-muziek en buffet en drank moet je al gauw rekenen op 80-90¤ per persoon. Kleding hem/haar (vooral haar ;)) is toch ook wel 2.000-3.000 ¤.
Fotograaf 500 ¤, auto 400 ¤, ringen 500-1.000 ¤, corsages/boeket 300 ¤, stadhuis 300 ¤, kapper 100-200 ¤ en zo zijn er nog wel wat kostenposten. :)

Onze bruidstaart was al 500 ¤ :o

En het klopt inderdaad: zodra je ergens het woord 'trouwen' of 'huwelijk' noemt, kost alles ineens 3 x zoveel. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98267363
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef Cynix ® het volgende:
Onze bruidstaart was al 500 ¤ :o
Die was ook goddelijk goed zeg :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 21:15:12 #97
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98267395
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
6500 euro exclusief kleding, inclusief kleding denk ik zo'n 7300 euro, waarbij mijn man nu gewoon een heel net pak erbij heeft.
Mijn trouwpak zal ik niet snel naar mijn werk aan doen, maar vast nog wel eens gebruiken bij feesten en jubilea. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 21:16:23 #98
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98267470
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die was ook goddelijk goed zeg :o
Dankjewel! :)
Tsja, 5¤ per punt, maar we hadden gelukkig nog wel een paar stukjes over voor de volgende dag en voor de buren. :Y)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98270441
zo Mjan en ik zijn zojuist in ondertrouw gegaan :)

Lekker uit eten geweest bij de pizzeria en net een fles Jip & Janneke bubbelsap gescoord bij de HEMA om het te vieren :7
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 23:01:42 #100
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98273455
Gefeliciteerd! :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98274375
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Mijn trouwpak zal ik niet snel naar mijn werk aan doen, maar vast nog wel eens gebruiken bij feesten en jubilea. :Y
ja, hier ook :+ tenminste, hij hoeft geen pak aan naar zijn werk ;) :P
Ja doei.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:03:27 #102
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98284233
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ligt er helemaal aan wat je op zo'n dag wilt doen. Een leuk feest met live-muziek en buffet en drank moet je al gauw rekenen op 80-90¤ per persoon. Kleding hem/haar (vooral haar ;)) is toch ook wel 2.000-3.000 ¤.
Fotograaf 500 ¤, auto 400 ¤, ringen 500-1.000 ¤, corsages/boeket 300 ¤, stadhuis 300 ¤, kapper 100-200 ¤ en zo zijn er nog wel wat kostenposten. :)

Onze bruidstaart was al 500 ¤ :o

En het klopt inderdaad: zodra je ergens het woord 'trouwen' of 'huwelijk' noemt, kost alles ineens 3 x zoveel. :7
Nu begrijp ik best wat je bedoelt maar toch schop je me lichtelijk tegen het zere been aan :@ Wij hebben ook een "leuk" feest met alles erop en eraan behalve de live band. Voor de rest vanaf 12 uur een dagprogramma met de daggasten inclusief warm en koud buffet en een ijsbuffet en s'avonds een feest incl. 5x hapjes en op het einde een broodje warme beenham. :9~

Wij hebben gewoon geluk dat we heel veel dingen krijgen. De kleding van onze schoonouders, de trouwauto van onze tatoeëerder, het boeket van mijn vriendin, de fotograaf een kameraad van ons, mijn haar en make up door mijn schoonzusje want die is kapster.

Nu ik dit zo achter elkaar zet en dan het lijstje van jou bekijk dan zouden wij ook veel hoger uit komen qua bruiloftskosten als we alles zelf hadden moeten betalen :o :@

Relativeren is op het moment moeilijk voor mij ivm overspannenheid en ik zat hier al mee sinds gisteravond :X maar nu ik alles opgeschreven heb snap ik je punt beter en moet ik je gelijk geven dat alles bij elkaar gezien wij ook op het dubbele zouden uitkomen ongeveer :X

Ik hoop dat het goed overkomt maar bedoel het dus echt niet boos of als een persoonlijke aanval.

[ Bericht 1% gewijzigd door derdekeer op 17-06-2011 10:05:57 (toevoeging ivm onzekerheid qua overkomen ) ]
pi_98284367
Oh ja, tsja, als we het zouden verrekenen met wat we gehad hebben voor de bruiloft dan kostte het ons zelf nog geen 1000 euro :')!
Ja doei.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 10:11:32 #104
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98284483
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, tsja, als we het zouden verrekenen met wat we gehad hebben voor de bruiloft dan kostte het ons zelf nog geen 1000 euro :')!
Wij hebben dat gelijk maar verzilverd. Dan zijn we zelf weinig kwijt!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:22:16 #105
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_98284822
O en qua kosten zitten wij ergens tegen de ¤5000 / ¤5500 aan, waarvan de jurk van Mjan het duurste is :) (dat is tot nu toe sommige dingen kunnen nog wat wijzigen qua prijs).

Jurk wordt betaald door m'n schoonouders
Pak betaal ik dan weer zelf incl (te) dure Italiaanse schoenen :)
Manchetknopen zijn OF de manchetknopen van mijn opa OF krijg ik van m'n zussen (beetje afhankelijk van wat er beter bij m'n pak past)
Ceremonie in het stadhuis en daarna uitgebreide lunch met een 35 man (incl onszelf).

Ringen en fotograaf zijn nog niet definitief dus daar kan het nog wat wijzigen qua prijs.

Trouwauto is de witte mini van m'n zusje
Bloemen en bruidstaart doen we niet aan verder, dat scheelt ook een hoop.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 12:55:10 #106
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98289901
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:03 schreef derdekeer het volgende:
Nu begrijp ik best wat je bedoelt maar toch schop je me lichtelijk tegen het zere been aan :@ Wij hebben ook een "leuk" feest met alles erop en eraan behalve de live band.
[...]
Ik hoop dat het goed overkomt maar bedoel het dus echt niet boos of als een persoonlijke aanval.
Hee, voor véél minder dan wat wij uitgegeven hebben kun je natuurlijk ook een leuke trouwdag hebben. Sterker nog, in eerste instantie wílde ik het juist graag 'klein' houden: auto van collega als trouwauto, stadhuis, etentje met de familie, simpele ringen, leuke jurk en pak en dan voor 3-4.000 ¤ klaar. Niks mis mee, hoor. :)

Blinky wilde graag 'groots' uitpakken en gaandeweg ging ik er ook wel in mee. Het is en blijft een bijzondere dag en we hebben hem ingevuld zoals wij het graag wilden. Maar nogmaals, ieder zijn keuze. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 12:56:36 #107
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98289959
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:11 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Wij hebben dat gelijk maar verzilverd. Dan zijn we zelf weinig kwijt!
Wij hebben er ongeveer onze huwelijksreis all-in van kunnen betalen. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98293357
* Natalie en steenz gaan morgen toch maar plu's halen. Je weet het nooit... de voorspellingen voor woensdag zijn nog niet echt rooskleurig.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98305245
Ik ga vlgend jaar ook trouwen! Heb me al 'ns eerder heir gemeld, maar toen waren we nog heeeeeeel langzaam bezig met voorbereiden. Nu gaan we wat harder .P

Ik denk dat de bruiloft hier zo'n 8/9 000 gaat kosten, alles bij elkaar. We krijgen een groot deel van mijn schoonouders, maar we maken om die reden geen andere keuzes. Vinden ze dat het te duur wordt, springen we uiteraard zelf bij. We begroten het zo dat we het in principe helemaal zelf zouden kunnen betalen, en daarna dus niet krom hoeven te liggen of om cadeaugeld te hoeven vragen.
Aangezien ik in een duur land woon, kost de boel hier wat meer dan in NL, vooral alcohol.

Maarre... vraagje... Wij zijn een cadeaulijst aan het maken. We willen per sé geen geld. Ik huil over 30 jaar liever over een gegeven bord dat breekt dan dat ik het gekregen geld op de bank zet en het dus een tussen mijn eigen geld verdwijnt. Maar nou is mijn (Nederlandse) familie nogal van het onpersoonlijk geld geven op verjaardagen enzo. Kan ik op de uitnodiging/website zetten dat we pe sé geen geld willen, of is dat raar...?
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 21:10:37 #110
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98309189
"Per se geen geld" is raar, je kunt mensen toch niet verbíeden geld te geven?

Wat ik dan eerder zou doen is iets als: "Wij vinden een cadeau persoonlijker dan geld" :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:08:14 #111
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98312095
trouwlocatie (minikasteeltje) en eten met 30 gasten in een restaurant is helemaal geregeld hier inmiddels.
Vanmiddag weer allemaal locaties bezocht voor het feestje 's avonds, nadat ik een beetje depri werd van de beperkte mogelijkheden, beperkte sfeer en de enorme prijzen die cafeetjes e.d. vragen voor iets dergelijks, begon ik het een beetje op te geven. Maar toen kwam ik ineens via via aan een locatie in een bridgeclub. Überfout eigenlijk natuurlijk. Je ziet de bejaarden al aan de tafeltjes zitten te bridgen in gedachten als je de term bridgeclub hoort, hahaha!!!
Maar toch even gaan kijken en het is een heel leuk gebouwtje op een goed bereikbare en fijne plek, vrijstaand (i.v.m. geluidsoverlast), een terras erbij en zonder sluitingstijd. Het zaaltje is precies leuk qua grootte, niet te groot en niet te klein. Omdat ik dichtbij iemand in het bestuur sta kunnen we het gratis "huren" en alleen voor de drankjes betalen, die daar erg goedkoop zijn.
Het lijkt ons hartstikke leuk *O*
Even nog afwachten of de bingo-avond die er eigenlijk gepland stond (ook leuk ;)) verschoven kan worden, dan is de tent van ons *O*

9 september gaat het dak eraf :P *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 14:45:51 #112
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_98333753
@Roomsnoes, je kunt aan je ceremoniemeester (of als je die niet hebt iemand deze ene taak op zich laten nemen) een cadeaulijst geven met je wensen en dat op je trouwkaart aangeven.

Vroeger kon je bij huishoudelijke winkels (met servies etc) een lijst laten leggen en dan verwees je mensen naar die winkel. Bij sommige kan dat nog, maar mensen wonen tegenwoordig niet meer heel dichtbij elkaar.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 17:25:59 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_98339236
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:45 schreef SilkenTofu het volgende:
@Roomsnoes, je kunt aan je ceremoniemeester (of als je die niet hebt iemand deze ene taak op zich laten nemen) een cadeaulijst geven met je wensen en dat op je trouwkaart aangeven.

Vroeger kon je bij huishoudelijke winkels (met servies etc) een lijst laten leggen en dan verwees je mensen naar die winkel. Bij sommige kan dat nog, maar mensen wonen tegenwoordig niet meer heel dichtbij elkaar.
Zo'n wedding list kan ook heel goed per internet. Grote warenhuizen bieden dit volgens mij. De Bijenkorf in ieder geval.
The love you take is equal to the love you make.
pi_98342721
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Bloemen en bruidstaart doen we niet aan verder, dat scheelt ook een hoop.
Vind je? Onze taart was 75 euro (bij de banketbakker!), de bloemen 150 voor de auto en 16 euro voor het boeket van Iv. Op het totaal was het meer dan verwaarloosbaar eigenlijk :D
pi_98342772
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef Natalie het volgende:
Nee. Weet niet eens zeker hoe je het uitspreekt :o
Wat is het precies?
Geocachen is wandelen met een doel. Met een GPS loop je een toch naar een schat (kinderlijk gezegd). Het mooie is dat je wandeling direct een doel heeft, je op mooie plekken komt waar je zelf niet heen zou gaan omdat je het niet weet, verdwalen niet meer mogelijk is, er een uitdaging is, etc. etc. Kijk als je tijd hebt maar is op http://www.geocaching.nl :)
pi_98353092
Vandaag mijn pak laten opmeten. Volgende week mijn shirt. En mijn schoenen zijn ook besteld die komen binnenkort ook binnen. Mijn outfit is dus al helemaal in bestelling dus dat gaat helemaal goed komen.
pi_98362738
Meld: ik ben onlangs op mijn 30e verjaardag gevraagd door mijn vriend. 1 juni 2012 willen we trouwen! In een kasteeltje in zuid-limburg, en niet in het wit. En voor de rest hebben we nog nergens echt over nagedacht. :P
Ik heb mijn schoonzusje gevraagd om met ons mee te plannen en regelen, wij zijn zelf vrij nonchalant... Maar ik laat me graag door jullie inspireren.
Wat weten we wel: Strawberry swing van Coldplay O+
pi_98365158
Het weer is nog niet je-van-het. We hebben maar twee plu's gehaald zodat we in ieder geval droog blijven. Hahaha. In de kleur van de bloemen op m'n jurk, dus het past er in ieder geval bij. Hahaha!

Nog geen last van zenuwen, trouwens. Hoewel het het eerste is wat iedereen me de laatste tijd vraagt: ben je al zenuwachtig? Alsof ze me zenuwachtig willen hebben, ofzo! Word een beetje gek van die vraag intussen. Verzin eens wat anders. Volgens bij zijn ze serieus teleurgesteld dat ik niet op m'n nagels loop te bijten :')
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98369891
Mangostine, gefeliciteerd! Ben benieuwd wat voor kleur het wordt.

Natalie: slim, die paraplu's. Die zenuwenvraag krijg ik ook steeds vaker (ik trouw over 3 weken), en inderdaad; mensen lijken het jammer te vinden als je zegt dat het allemaal wel meevalt.

Stansfield: altijd fijn als er weer dingen geregeld zijn!

Ik had gisteren, totaal onverwacht, mijn vrijgezellenfeest. Superleuk was het, met 6 vriendinnen ben ik de hele dag de hort op geweest. We gingen naar Zeeland (want daar kom ik graag en bovendien trouwen wij daar ook): eerst bolussen bakken (ik hou echt ENORM van die dingen, we hadden bijna een zogeheten 'bolusberg' als bruidstaart ;)), daarna een klomp beschilderen (say whut? Ik weet het, maar omdat de groep zo leuk was, was het echt enorm gezellig en ze werden nog leuk ook). Daarna gingen we kaarsen maken in de binnenstad van Middelburg; tientallen toeristen kwamen naar ons gapen, want het was gewoon voor de etalageruit van een winkeltje en we zijn door heel veel mensen op de foto gezet (misschien hielpen de roze blingtiara met sluier, de roze sjerp en de gouden medaille op en om mij ook wel :+ ). Daarna zijn we gaan blacklight minigolfen, dat was ook briljant. Vervolgens lekker eten, daarna een terras op gedoken. Echt super.
Als toetje sliepen we met z'n allen in hetzelfde hotel en we sloten de avond af met een ouderwetsche pyamaparty (incl. heel veel chips, surprise-eieren en lauwe rose) op een van de kamers. Wat een topdag, het was zo leuk en ik voelde me heel blij dat ik zulke lieve vriendinnen heb die zoiets voor me in elkaar willen draaien :).
Mijn lief had gisteren ook zijn feest, iets met boogschieten, veel bier en bourgondisch eten, en die ligt nu in bed en ik verwacht dat ie morgen pas weer wakker wordt :+ .
  zondag 19 juni 2011 @ 18:59:14 #120
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98379988
@Natalie: Ik hoop echt dat je de paraplu's in de kast kunt laten liggen van de week

@Jentin: Klinkt als een geslaagde dag. ^O^

Daarnaast heb ik ff een vraagje: Hoe hebben jullie het onderscheid gemaakt in de dag en avond gasten qua kaarten? Hebben jullie 1 kaart gemaakt met daarin een aparte brief voor de daggasten
dat zij eerder welkom zijn of hebben jullie 2 aparte kaarten gemaakt of 1 kaart met daarin 2 tijden en dan de tijd dat ze niet aanwezig horen te zijn doorgestreept?

lekker duidelijk he? :D
pi_98386906
@Derdekeer, wij hebben alleen maar daggasten, dus dat was makkelijk. Van mijn broer weet ik dat hij voor de daggasten een aparte uitnodiging heeft laten drukken: precies hetzelfde kaartje, alleen met wat extra tekst erop over wanneer en waar daggasten verwacht worden enzo.
pi_98390902
Wij hadden 2 kaarten met verschillende tekst. En wonderbaarlijk genoeg zijn de juiste kaarten bij de juiste mensen uitgekomen :)

@Natalie: wij waren ook niet zenuwachtig. Wel druk en heel klein vleugje stress. Maar in de auto naar het stadhuis, toen kregen we beiden (blijkt achteraf) het toch wel even benauwd en sloegen de zenuwen toe. Dan gaat het toch om het eggie. Tijds de ceremonie was dat volledig weg overigens :)
  † In Memoriam † zondag 19 juni 2011 @ 23:38:33 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98394267
Hier ook verschillende kaarten, 3 stuks zelfs. :)
Nou ja, 1 kaart, met steeds dezelfde voor- en achterkant, alleen iets andere tekst aan de binnenkant.

• Een voor de 'daggasten' (familie+getuigen), die overal bij waren, dus vanaf kasteel 's ochtends tot en met het feest.
• Eén voor de genodigden voor de receptie 's middags.
• Eén voor de genodigden voor het feest 's avonds.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98395171
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:38 schreef Cynix ® het volgende:
Hier ook verschillende kaarten, 3 stuks zelfs. :)
Nou ja, 1 kaart, met steeds dezelfde voor- en achterkant, alleen iets andere tekst aan de binnenkant.

• Een voor de 'daggasten' (familie+getuigen), die overal bij waren, dus vanaf kasteel 's ochtends tot en met het feest.
• Eén voor de genodigden voor de receptie 's middags.
• Eén voor de genodigden voor het feest 's avonds.
Hier dus exact hetzelfde, maar dan met 2. Maar op beide kaarten stond wel de tijd + plek van de ceremonie (gemeentehuis) waardoor er diverse mensen met een avond uitnodiging ook 's middags kwamen :)
  maandag 20 juni 2011 @ 00:20:58 #125
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_98396215
Ik denk dat wij iedereen voor alles uitnodigen. Maar we nemen alleen goede bekenden en collega's, niet van die half bekende buren ofzo.
  maandag 20 juni 2011 @ 05:36:51 #126
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_98400326
Wij hebben een groep van 30 man die bij de ceremonie en de lunch/2e ceremonie zijn. Verder geen receptie ofzo, dus wat dat betreft zijn wij ook snel klaar met de uitnodigingen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_98401120
Zo!

afgelopen vrijdag ging ik mijn jurk ophalen.. en ik ben er nog niet heeelemaal uit of ie goed is, maar heb em toch maar meegenomen..
want wat bleek, de zaak was failliet gegaan. dat hadden ze donderdag te horen gekregen, en ze ( de naaisters) hadden 2 dagen de tijd om iedereen die een jurk besteld had de jurk mee te geven..
ik heb em dus maar mee genomen, want een andere vrouw kreeg em niet mee.. die had de helft al aanbetaald en ze hadden haar gebeld dat ze em op kon halen, maar hij was dus blijkbaar tch al ingenomen.. zuur! :o

nu hangt ie bij m'n ouders lekker uit te hangen en geloof ik het allemaal wel :) op een dag sta je toch niet stil dus "strak" blijft ie zeker niet ;)

O+ heeft dit weekend ook z'n vrijgezellen feestje gehad en heeft het naar z'n zin gehad.. :D

nu nog 2 nachtjes slapen en we hebben nog steeds een mini-to-do lijstje:

- maken stoelversiering
- ophalen verlovingsring ( die werd even opnieuw gerodineerd)
- maken naamkaartjes voor de diner tafel
- maken tafelindeling
- maken "gereserveerd" bordjes voor de 1e rij ;)
- moeders de tekst geven die ze moeten voorlezen
- een oppas voor de katjes regelen
- een hoop wassen doen voor de huwelijksreis kleding
- koffer inpakken *O*
- Rijbewijs ophalen ( moest nog even verlengd worden :P )
- huis weer iets opruimen

pffooe..
en vandaag m'n nagels laten doen en daarna heerlijk met z'n tweetjes naar de sauna! *O*
even lekker ontspannen :D

ohh en wij hadden ook 3 soorten kaarten..
1 voor de dag gasten
1 voor de ceremonie gasten ( we willen dit juist klein houden)
1 voor de feestmiddag gasten

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98401288
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 08:35 schreef Barretje80 het volgende:
Zo!

afgelopen vrijdag ging ik mijn jurk ophalen.. en ik ben er nog niet heeelemaal uit of ie goed is, maar heb em toch maar meegenomen..
want wat bleek, de zaak was failliet gegaan.
Holy crap :o Het zal je maar gebeuren :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98401848
Avenue zeker, Barretje? De vriendin van mijn broer heeft 'm ook daar gekocht (trouwt in augustus) en mijn broer (werkt in centrum Rotterdam) is 'm meteen gaan halen toen hij het hoorde vrijdagmiddag. Het zal je inderdaad gebeuren dat je een paar dagen voor je trouwdag zonder jurk zit.
Ik had het nooit verwacht trouwens, zo'n grote zaak!
pi_98401968
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:25 schreef Jentin het volgende:
Avenue zeker, Barretje? De vriendin van mijn broer heeft 'm ook daar gekocht (trouwt in augustus) en mijn broer (werkt in centrum Rotterdam) is 'm meteen gaan halen toen hij het hoorde vrijdagmiddag. Het zal je inderdaad gebeuren dat je een paar dagen voor je trouwdag zonder jurk zit.
Ik had het nooit verwacht trouwens, zo'n grote zaak!
jup die jah!

jah echt bizar.. ik was ook echt zo verbaasd!
het is niet een klein onbekend winkeltje ofzo :o

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98403411
Inmiddels een hele serie foto's online van ons huwelijk!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_98404168
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:31 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

jup die jah!

jah echt bizar.. ik was ook echt zo verbaasd!
het is niet een klein onbekend winkeltje ofzo :o
Gewoon een naaier/naaister in de buurt zoeken om het af te laten maken waar nodig. Daar zal je niet failliet van gaan. En geloof me, op de dag zelf moet het wel perfect zitten! Je doet het maar 1 keer!
  maandag 20 juni 2011 @ 11:17:02 #133
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98404179
:o Barretje dat is dus mijn grote angst.

Ik ga naar een bruidszaak in Drachten en kan er, buiten hun gastenboek om, geen reviews van vinden. :X Ik heb vannacht tot half 6 wakker gelegen alleen al hierom :') Nah ja... vanavond er naar toe en dan zien we wel wat het word.

@ JufMariska: Wat een coole foto's vind vooral dat shot van de sokken van je man en jou schoenen geweldig :D En van de tekst bij de wensballon in combinatie met de foto kreeg ik kippenvel... wat een super reportage!

Wat betreft de kaartvraag. Bedankt voor jullie reacties! Op basis hiervan hebben we besloten dat we 2 kaarten gaan bestellen. ^O^
pi_98404638
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:48 schreef JufMariska het volgende:
Inmiddels een hele serie foto's online van ons huwelijk!
O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_98411083
@ derdekeer en @ progje: hihi, thanks!
Het wensballon oplaten was ook echt zo'n gaaf moment! Het was de hele dag nogal herfstig, met buien en wind enzo, maar 's avonds werd het heel rustig en helder weer. Dus toen nog foto's gemaakt bij ondergaande zon, en om middernacht met het gezelschap naar buiten om de ballon op te laten. Iedereen stil, er werd alleen gefluisterd :-) En we konden de ballon nog minutenlang volgen, echt supergaaf!
Toen afscheid nemen van de mensen die naar huis gingen, er bleven een stuk of 30 gasten in het hotel overnachten, daar hebben we nog heerlijk (en een tikje brak) mee ontbeten, dat was ook weer zo leuk :-D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_98424492
We hebben voor onze 2 oudste nichtjes (beiden 3) een bellenblaaspistoolje gekocht...is voor hun leuk en dikke pret en levert vast hele leuke foto's op tijdens de brunch
pi_98431653
Wij hadden één kaartje, omdat iedereen zowel voor de voltrekking als voor de receptie is uitgenodigd. Voor het diner 's avonds zijn alleen onze ouders + zusjes en aanhang uitgenodigd. Maar daarvoor hebben we geen andere kaart laten maken, maar gewoon een klein extra kaartje toegevoegd aan de uitnodiging.

Planning is klaar, alles is geverifieerd, nu alleen nog wachten op de dag :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 22:06:30 #138
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98435457
Wij leven met jullie mee! :Y
En duimen voor mooi weer! :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98436263
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef Natalie het volgende:
Wij hadden één kaartje, omdat iedereen zowel voor de voltrekking als voor de receptie is uitgenodigd. Voor het diner 's avonds zijn alleen onze ouders + zusjes en aanhang uitgenodigd. Maar daarvoor hebben we geen andere kaart laten maken, maar gewoon een klein extra kaartje toegevoegd aan de uitnodiging.

Planning is klaar, alles is geverifieerd, nu alleen nog wachten op de dag :Y
dat is ons plan voor morgen ochtend ;)

even een rondje bellen :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 22:35:55 #140
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98437705
En met jullie ook, natuurlijk. *O*
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 22:36:38 #141
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98437757
Wij hebben vandaag het trouwalbum opgehaald en we zijn er zeer tevreden over! :Y
We hadden natuurlijk al even en preview gekregen vantevoren. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 01:15:05 #142
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98445467
Oh my god.... Ik heb gewoon een jurk gekocht *O* *O*

De jurk waarvoor ik ging zat nergens naar en de jurk in dezeflde style die ik het lelijkst vond op de site is het geworden _O-

Best wel humor vind ik :D
pi_98450558
Geweldig, derdekeer! :D
Ja, dat zal je altijd zien, hè, aan een hangertje vind je ze niks, maar dan zitten ze toch ineens geweldig!

quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Cynix ® het volgende:
Wij leven met jullie mee! :Y
En duimen voor mooi weer! :)
Dankje! De laatste berichten zeggen dat het in ieder geval droog blijft :Y Denk dat het duimen heeft geholpen!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98450946
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:18 schreef Natalie het volgende:
Geweldig, derdekeer! :D
Ja, dat zal je altijd zien, hè, aan een hangertje vind je ze niks, maar dan zitten ze toch ineens geweldig!

[..]

Dankje! De laatste berichten zeggen dat het in ieder geval droog blijft :Y Denk dat het duimen heeft geholpen!
15-20 graden
40 % kas op regen
verwachtte regenhoeveelheid : 0 mm
?!?!?!
:D gaat heeelemaal goed komen iig! :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98451723
Wel blij dat ik een jasje bij m'n jurk heb laten maken :P
* Natalie is een enorme koukleum
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98460726
Typisch...
Vergeten dat je je huwelijkse voorwaarden ook nog moet tekenen..
Dus dat dorn we vanmiddag nog even.. Lekker op tijd
.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:43:30 #147
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98465615
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef Barretje80 het volgende:
Typisch...
Vergeten dat je je huwelijkse voorwaarden ook nog moet tekenen..
Dus dat dorn we vanmiddag nog even.. Lekker op tijd
.
:o _O-
pi_98472439
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef Barretje80 het volgende:
Typisch...
Vergeten dat je je huwelijkse voorwaarden ook nog moet tekenen..
Dus dat dorn we vanmiddag nog even.. Lekker op tijd
.
Hahaha! Hoe kan je dat nu vergeten :D
Gelukkig komen jullie er vandaag achter en niet morgen.

Dé jurk is intussen hier en hangt aan de slaapkamerdeur. Die kamer is verboden terrein voor iedereen met vieze handen of etenswaar. Huis is schoon, koffers voor de huwelijksreis zijn - als test - even ingepakt en alles past. Broodjes, beleg en genoeg te drinken voor onze ouders + zusjes en aanhang (die morgen ons appartement bevolken als wij op locatie foto's aan het maken zijn) en de planning is verspreid. Ook en de laatste details doorgesproken met de fotograaf en alle spullen die morgen mee moeten staat ook klaar. Dus nu alleen nog wachten :)

Hopelijk slapen we de komende nacht een beetje goed :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98472834
Spannund!

Veel plezier vast met alles, mocht ik het niet meer op tijd zeggen anders :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:37:08 #150
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98486991
Natalie en Barretje en toekomstige mannen. Een hele fijne dag gewenst morgen en ik
hoop echt van ganse harte dat het de gehele dag droog blijft ^O^
pi_98487398
Ik wens jullie morgen een prachtige dag, dames
pi_98489930
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef derdekeer het volgende:

[..]

:o _O-
mja.. zo zijn wij.. lekker alles op het laatste moment :P
wat er vandaag allemaal nog ": even" gedaan moest worden .. -O-

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:07:34 #153
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_98492126
Barretje, geniet er van morgen *G* :* O+

ehhhh vandaag
Same shit, different day
SC hopper present
pi_98497272
Dankjewel allen! :D

Dé dag is eindelijk aangebroken!!

Status:
- Lekker geslapen
- Ontbijtje achter de kiezen
- Bij het openslaan van de gordijnen zag ik blauwe lucht en een zonnetje!
- Ben er helemaal klaar voor, kom maar met op de dag! ^)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98497421
Geniet ervan! :* Héél veel plezier! O+
Ja doei.
pi_98497778
Morguh! hier iets minder geslapen.. Vooral kort.. :-P
nu in de grime en het haar wordt opgestoken..
Het zonnetje mag nog wel even doorbreken hier.. :-D
maar dat komt vast helemaal goed..

De zenuwen komen met vlagen..maar zijn nog bij te houden

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:20:29 #157
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_98501495
Ik kan wel melden dat mijn vriend en ik ook besloten hebben te gaan trouwen. Op 15 april jl waren we 10 jaar samen en heb ik hem gevraagd. Zijn antwoord was ja...

We hebben nog geen exacte datum, maar zal waarschijnlijk begin volgend jaar worden (mei/juni) of zo. Over 2 weken hebben we een orienterend gesprek op het gemeentehuis erover, geen idee wat dat voorstelt, maar het schijnt erbij te horen. Iemand een idee?

Wel heb ik het voor elkaar gekregen dat de burgemeester van onze woonplaats de plechtigheid gaat doen. Dat is iets wat we allebei graag wilden en ik heb het hem gisteren gewoon gevraagd en hij voelde zich zeer vereerd.

Kortom, ik ga even mee lezen voor tips trucs en opmerkingen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_98502103
Gefeliciteerd karr-1!

En succes in de achtbaan waar je in gestapt bent :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:46:00 #159
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_98502327
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Gefeliciteerd karr-1!

En succes in de achtbaan waar je in gestapt bent :)
Thanx
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:52:55 #160
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_98504609
hier wel een gedupeerde van het faillissement van Avenue.
Na veel bellen met Avenue, Mitex en de leverancier blijkt de jurk nu wel al klaar bij de leverancier te hangen. ik vraag me wel af hoe lang dat het geval al is.

eerder kregen via Avenue alleen te horen dat de jurk nog niet af was en dat dat lag aan de leverancier, maar daar twijfel ik nu wel aan.

mijn verloofde heeft haar jurk al afgelopen augustus uitgekozen. :(
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:59:53 #161
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_98504875
Hmmm ja ik heb het gehoord op het nieuws inderdaad. Gelukkig hebben wij dan weer geen probleem met een jurk, die hebben we niet nodig.

Maar wel erg jammer voor de gedupeerden. Laten we hopen dat het tot een goede oplossing komt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_98505141
Leuk! Gefeliciteerd karr-1!
Ja doei.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:12:49 #163
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_98505378
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk! Gefeliciteerd karr-1!
Thanx
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_98505560
Ik heb even een vraag over de tekst op het trouwkaartje

We hebben nu dit voor de daggasten:

Wij willen onze huwelijksdag afsluiten met een spetterend feest.
Je bent vanaf 20:30 uur van harte welkom in de

Die je is kan dat niet beter een u worden? En hoe doen jullie dat met meervoud? Jullie? of u/jullie bent/zijn ofzo?
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:18:54 #165
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_98505624
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:17 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraag over de tekst op het trouwkaartje

We hebben nu dit voor de daggasten:

Wij willen onze huwelijksdag afsluiten met een spetterend feest.
Je bent vanaf 20:30 uur van harte welkom in de

Die je is kan dat niet beter een u worden? En hoe doen jullie dat met meervoud? Jullie? of u/jullie bent/zijn ofzo?
Wij hebben overal jullie gedaan. Ook als we het naar 1 persoon stuurden.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:30:25 #166
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_98506083
Het zal ook een beetje liggen aan de leeftijdscategorie waar je het naar stuurt. Vrienden enzo kan ik wel aanspreken met je, maar familie etc misschien wel met u
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_98506153
Geen idee wat wji hadden, volgens mij 'jullie'.
Onze hele bruiloft was nogal informeel, want zo zijn we zelf ook, dus geen seconde nagedacht over 'u'. Het was onze dag, niet die van formele familie :+
Ja doei.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:37:26 #168
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_98506353
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:30 schreef karr-1 het volgende:
Het zal ook een beetje liggen aan de leeftijdscategorie waar je het naar stuurt. Vrienden enzo kan ik wel aanspreken met je, maar familie etc misschien wel met u
Nou een beetje wat motorbloempje zegt, bij ons is het ook heel informeel en ik had geen zin in nog meer kaartvarianten dan de 2 die we al hebben :P Dus iedereen krijgt jullie.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_98506395
Wij neigen toch meer naar u. Maar wat is de meervoud variant van u bent? Jullie zijn?
pi_98506417
nog steeds u
Ja doei.
pi_98506431
'U bent allen'
Ja doei.
pi_98506459
Dus met U bent heb ik zowel enkelvoud als meervoud?? Dan gaat dat het worden. Tnx.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:45:57 #173
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_98506694
wij hebben ook alles in de U vorm gedaan
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_98506702
Ieder z'n ding :P

SPOILER: openingsdans
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook niet ieders smaak :+ voor ons was 't perfect :P
Ja doei.
pi_98508464
ha! Ik zag natalie's jurk!! op FB! O+ wat is ze mooi!!! O+ O+ O+ _O_
Ja doei.
pi_98509553
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
ha! Ik zag natalie's jurk!! op FB! O+ wat is ze mooi!!! O+ O+ O+ _O_
Anders doe je even een linkje :)
pi_98509572
Ze heeft haar FB profiel niet voor niets op alleen vrienden staan :P
Ja doei.
pi_98511622
Ik beschouw mezelf als een vriend!
pi_98511745
Dat mag ze zelf bepalen :) de foto is niet door haar zelf gemaakt, maar door een vriend van haar en daarmee op haar profiel terecht gekomen.
Ja doei.
pi_98512613
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Dat mag ze zelf bepalen :) de foto is niet door haar zelf gemaakt, maar door een vriend van haar en daarmee op haar profiel terecht gekomen.
Bekende truuk. Ik zat in de auto van het stadhuis toen de eerste foto's via FB binnenkwamen :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:10:15 #181
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_98512690
Wat raden jullie trouwens aan? Foto's laten maken door een familielid met een camera of toch een echte fotograaf inhuren?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_98514342
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef karr-1 het volgende:
Wat raden jullie trouwens aan? Foto's laten maken door een familielid met een camera of toch een echte fotograaf inhuren?
Ik neem een fotograaf :) Omdat ik zelf ook fotografeer ga ik me alleen maar storen aan lelijke neusschaduwen etc. als ze niet door een pro worden genomen :)
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2011 @ 17:08:32 #183
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98515208
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:38 schreef Stansfield het volgende:
Wij neigen toch meer naar u. Maar wat is de meervoud variant van u bent? Jullie zijn?
Wij hadden:
quote:
Wij zouden het heel erg fijn vinden als u bij deze dag aanwezig kunt zijn om dit met ons te vieren.
Toch maar 'U' dus, omdat veel familie wat ouder is. En dat komt weer omdat ik zelf ook wat ouder ben. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2011 @ 17:10:14 #184
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98515266
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef karr-1 het volgende:
Wat raden jullie trouwens aan? Foto's laten maken door een familielid met een camera of toch een echte fotograaf inhuren?
Voor het 'officiële' gedeelte (stadhuis, park, whatever) zou ik een 'officiële' fotograaf nemen.
Voor de sfeerimpressie tijdens de maaltijd of het feest kan natuurlijk best een familielid of vriend ingeschakeld worden. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98518226
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef karr-1 het volgende:
Wat raden jullie trouwens aan? Foto's laten maken door een familielid met een camera of toch een echte fotograaf inhuren?
Een pro of semi pro die geen direct binding heeft. Een familielid zal zich ook op andere dingen willen concentreren.

Wij hadden een vriend van mijn zwager, een semi-pro die we ook kennen en af en toe zien op verjaardagen. Was wel erg leuk, en voor een mooi bedrag was hij er vanaf 10:00 tot 01:00. Een pro koste ons tussen de 500 en 1000 voor 3 uur. Dit was vele malen voordeliger, en leuk dat je de fotograaf dan wel kent maar niet zo goed dat het belemmert.
pi_98521130
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef karr-1 het volgende:
Wat raden jullie trouwens aan? Foto's laten maken door een familielid met een camera of toch een echte fotograaf inhuren?
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe belangrijk je zelf de foto's vindt :) Ik ben zelf ook fotograaf, dus nogal kritisch op wat ik wilde. Wij hebben er voor gekozen om goede pro's in te huren en zijn daar nu (nu we ca 1/4 van de foto's hebben gezien) ontzettend blij mee! Ik sluit me in elk geval aan bij het advies van bijv. Tha_duck, dat een 'gast' zich graag op de belangrijke momenten wil concentreren, in plaats van er foto's van maken :-)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:06:16 #187
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_98523144
Hmmm ja dat is waar je wilt natuurlijk wel iemand die 'los' staat van de gebeurtenissen en zich objectief kan gedragen als dat nodig is.

We nemen het mee in de overwegingen, misschien een combinatie van beide.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_98543792
Wij hebben een professionele fotograaf voor 's ochtends en 's middags: in de ochtend gaan we foto's maken op een aantal locaties, hij is bij de ceremonie en bij het taart eten/proosten en tegen vijven gaat hij naar huis. Voor foto's van het diner en feest enz. vertrouwen wij volledig op de gigantische Nikon-toeters van vaders en ooms ;).

We hebben trouwens ook in de brief van de ceremoniemeester laten opnemen dat we voor de ceremonie etc. een professionele fotograaf hebben en dat we het leuk zouden vinden voor onszelf en de gasten als iedereen de ceremonie gewoon meemaakt zonder camera voor zijn gezicht. Met al die cameramobieltjes en digitale camera's die iedereen tegenwoordig op zak heeft, hadden we een beetje het schrikbeeld dat iedereen alleen maar foto's aan het maken is, en totaal vergeet dat er onderwijl ook nog even getrouwd wordt ofzo :+ . Dus foto's maken mag natuurlijk, maar met mate (en niet de fotograaf in de weg lopen ~O> )
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:44:55 #189
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_98547306
ik kwam even spieken of er al meer trouwfotos zijn van pas getrouwden. niet dat de kwaliteit op mijn ereader gewweldig is maar wat ik ervan zag zag er goed uit! hier aan t genieten van een geweldige huweijksreis. nathalie en barretje gefeliciteerd nog hopelijk haddeen jullie een prachtige dag
:)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_98553599
zo!
net t erug van de huwelijksnacht..
heerlijk geslapen! :D
huwelijksdag was ook super... het feest was te kort en het diner te lang ;) heeelemaal kapot aan het eind van het diner! :o

ben benieuwd naar de foto's ;)
heerlijk in de stromende regen :P

het is iig gelukt! :)
zo inpakken en dan op weg naar schiphol.. ben benieuwd waar de reis heen gaat! :)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98553745
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:25 schreef Barretje80 het volgende:
ben benieuwd naar de foto's ;)
heerlijk in de stromende regen :P
Arme camera -O- Maar het was wel weer apart :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98553845
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Arme camera -O- Maar het was wel weer apart :P
een foto spam MAG O-)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 14:30:44 #193
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98553888
Ja, kom op! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98553903
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

een foto spam MAG O-)
Ik heb ze gisteravond niet eens meer geupload en bekeken :@ Ga ik vanavond ff doen. Maar eigenlijk moet ik eerst ff een ander klusje afmaken :)

Ik heb gisteravond wel mijn bril gesloopt :{ Vanmorgen als een gek ff naar de opticien om een nieuwe bril te bestellen. Morgenavond ben ik weer helemaal up en running :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98553952
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb ze gisteravond niet eens meer geupload en bekeken :@ Ga ik vanavond ff doen. Ik heb gisteravond wel mijn bril gesloopt :{ Vanmorgen als een gek ff naar de opticien om een nieuwe bril te bestellen. Morgenavond ben ik weer helemaal up en running :)
ik zag het al op het plaatjesboek :P

ik ben benieuwd.. !

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 14:34:25 #196
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98554077
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
Maar eigenlijk moet ik eerst ff een ander klusje afmaken :)
:Y ;)

quote:
Ik heb gisteravond wel mijn bril gesloopt :{ Vanmorgen als een gek ff naar de opticien om een nieuwe bril te bestellen.
Mocht je toch foto's gaan editen: Die witte is de bruid, die moet groot in het midden staan. De andere foto's zijn niet zo belangrijk. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98555336
Wij zijn ook weer thuis!

't Was zo'n heerlijke dag! 's Morgens naar de Zaanse Schans geweest. Het was droog (YES!) dus we hebben foto's kunnen nemen op onze voorkeurslocatie. We zullen ook wel op veel toeristenfoto's staan btw ;)

Daarna in de Ford Mustang met 60 mph over de dijk richting de trouwlocatie gescheurd. (Niet omdat we laat waren, maar gewoon omdat de auto zo'n heerlijk geluid maakte en de chauffeur ook wel merkte dat we het geweldig vonden om erin te zitten)

Familie stond buiten de wachten, toen allemaal naar de binnen voor de voltrekking. Ambtenaar met humor. Deed het erg leuk. Onze ouders waren tevens onze getuigen, en zaten naast ons aan tafel. Mijn oma - vorige week nog in een brace ivm een nieuwe heup - was erbij: lopend en wel!
Na het ja-woord *; groepsfoto's gemaakt voor het pand.

Daarna door naar de receptielocatie aan het Uitgeestermeer. Weer in de Mustang *) Taart aansnijden en geproost. Gezellig gekletst met alle genodigden (maar één afzegging gehad, en deze was wegens ziekte). En daarna gingen de meeste gasten weg. 's Avonds hadden we nog een diner met onze ouders, zusjes + aanhang. Die ons - tot onze grote verrassing - na het eten vertelden dat we helemaal niet naar huis gingen, maar onze huwelijksnacht gingen doorbrengen in The Royal Suite van het Akersloot hotel. Eigen jacuzzi, eigen sauna, lampjes in de vloer, regendouche, kroonluchters én ontbijt op bed. Onze lieve familie heeft echt alles uit de kast gehaald om ons een fantastische dag te bezorgen :D

Net, bij thuiskomst, vonden we bloemblaadjes op bed, slingers in de huiskamer en de deuren en tafels versierd met lieve dingetjes.

Morgen op huwelijksreis. Het feest gaat nog even door ^)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98557094
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:34 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

:Y ;)

[..]

Mocht je toch foto's gaan editen: Die witte is de bruid, die moet groot in het midden staan. De andere foto's zijn niet zo belangrijk. :7
*) Komt goed :P Ik zal jou overal vanaf snijden refererend naar deze opmerking :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98557838
Leuk Natalie O+ :*
Ja doei.
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 16:35:26 #200
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98560191
Natalie, super! :Y

En PdeHoog: }:|
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98561322
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef Cynix ® het volgende:
En PdeHoog: }:|
:P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:45:33 #202
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98568069
Klinkt allemaal heel fijn.
Van harte gefeliciteerd... ^)

Gelukkig hebben we de foto's nog tegoed *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:04:06 #203
348677 lellebelle
praying to be Miss perfect
pi_98577138
trouwen is zo jaren 90, scheiden is meer anno nu. Zeg néé, nu het nog kan en bespaar jezelf de pijn, tranen en leed die vele vrouwen in mijn omgeving hebben geleden.
I wished I was perfect, perfect in every way, perfect till my last day, till my last breath, till my dead. Rest in peace unsecurity
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 22:06:05 #204
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98577286
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:04 schreef lellebelle het volgende:
trouwen is zo jaren 90, scheiden is meer anno nu. Zeg néé, nu het nog kan en bespaar jezelf de pijn, tranen en leed die vele vrouwen in mijn omgeving hebben geleden.
Je moet eerst getrouwd zijn voordat je kan scheiden. Je wil alvast gaan scheiden voor het trouwen?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_98577590
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:04 schreef lellebelle het volgende:
trouwen is zo jaren 90, scheiden is meer anno nu. Zeg néé, nu het nog kan en bespaar jezelf de pijn, tranen en leed die vele vrouwen in mijn omgeving hebben geleden.
Maar hoe moet ik me anders een ellendige vrouw voelen? :'(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:13:21 #206
348677 lellebelle
praying to be Miss perfect
pi_98577922
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Je moet eerst getrouwd zijn voordat je kan scheiden. Je wil alvast gaan scheiden voor het trouwen?
nee, ik ga helemaal niet trouwen. Bespaart me een trouwjurk, geld en een advocaat om de scheiding aan te vechten.

Seriues, wil niet jullie ''oh so perfect life'' verpesten ..
I wished I was perfect, perfect in every way, perfect till my last day, till my last breath, till my dead. Rest in peace unsecurity
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 23:03:40 #207
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98581690
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef lellebelle het volgende:

[..]

nee, ik ga helemaal niet trouwen. Bespaart me een trouwjurk, geld en een advocaat om de scheiding aan te vechten.

Seriues, wil niet jullie ''oh so perfect life'' verpesten ..
Met zo'n instelling wil er niemand met je trouwen! :7
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:09:22 #208
348677 lellebelle
praying to be Miss perfect
pi_98582068
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Met zo'n instelling wil er niemand met je trouwen! :7
ik ben dan de knapste ook niet, er past geen ring om mijn vatsige vingers ik ben geen trouw-material.
I wished I was perfect, perfect in every way, perfect till my last day, till my last breath, till my dead. Rest in peace unsecurity
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 23:11:03 #209
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98582157
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:09 schreef lellebelle het volgende:

[..]

ik ben dan de knapste ook niet, er past geen ring om mijn vatsige vingers ik ben geen trouw-material.
R&P is verderop!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_98592738
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef lellebelle het volgende:

[..]

nee, ik ga helemaal niet trouwen. Bespaart me een trouwjurk, geld en een advocaat om de scheiding aan te vechten.

Seriues, wil niet jullie ''oh so perfect life'' verpesten ..
Een kloon aanmaken om zulke uitspraken doen is natuurlijk ontzettend slap. Kennelijk durf je het alleen op die manier. Maar idd, je bent geen trouwmateriaal, slechts een pessimist met een slecht karakter. Geniet van je leven :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:04:28 #211
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_98601800
*pessimist met goed karakter meldt*

Net m'n trouwpak gepast en betaald. Liefste zou ik er heel de dag in rondlopen zo heerlijk zit het... m'n slobberbroek en shirt zitten voor geen meter nu :')

Italiaans maatpak incl zijde stropdas en mooie schoenen van Santoni.

Nu nog iets meer dan 2 maanden wachten tot ik het geheel aan mag :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:03:42 #212
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_98604432
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:04 schreef Ceased2Be het volgende:
*pessimist met goed karakter meldt*

Net m'n trouwpak gepast en betaald. Liefste zou ik er heel de dag in rondlopen zo heerlijk zit het... m'n slobberbroek en shirt zitten voor geen meter nu :')

Italiaans maatpak incl zijde stropdas en mooie schoenen van Santoni.

Nu nog iets meer dan 2 maanden wachten tot ik het geheel aan mag :)
Klinkt goed en staat je ook vast goed. Ik moet binnenkort ook een pak gaan uitzoeken en aangezien ik nogal afwijkende maten heb (lees stevig gebouwd ben) gaat dat nog lastig worden. Maar we gaan eruit komen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:24:54 #213
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_98605523
zo ik probeer weer eens aan te haken. Onze bruiloft in onze 'oh so perfect lifestyle' komt heel snel dichtbij!!!

Dit hebben wij op de kaart:

Voorkant: BECKY27 en XXXX

Binnenkant
GAAN TROUWEN!!
Op 09-09-2011 om 14.30 uur in jadiejadiejaaa
Komen jullie ook?

Vanaf 15.30 uur zijn jullie welkom voor taart, borrel, BBQ en feest in het blabla aan de hupseflups te jadiejadiejaaa.

Voor avondgasten staat dat ze welkom zijn voor het feest etc etc.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:16:57 #214
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_98611532
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Klinkt goed en staat je ook vast goed. Ik moet binnenkort ook een pak gaan uitzoeken en aangezien ik nogal afwijkende maten heb (lees stevig gebouwd ben) gaat dat nog lastig worden. Maar we gaan eruit komen.
was eerst bij Koonings wezen kijken voor een pak, ... wat ik daar uit had gezocht was ex schoenen en overhemd al 1140 euro.
maatpak wat ik nu heb aangemeten was ex schoenen 940 en staat me een stuk beter :) (en beter nog; ik kan het na de trouwerij ook nog gewoon aan).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 24 juni 2011 @ 19:19:21 #215
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98618995
Mijn vriend is vrij klein en heeft bij Oger een maatpak voor 750,- ex schoenen en overhemd. Vind ik toch best wel netjes eigenlijk :)

En ikzelf ben dan weer fors aan de maat (qua breedte :P) en heb echt een hele mooie jurk. Maten hoeven echt geen belemmering te zijn. Bruidsmode is makkelijker te vinden in grote maten dan gewone mode vind ik zelf. Zowel voor mannen als voor vrouwen.
Ok, het is natuurlijk ietsjes duurder dan de kant-en-klaar jurken/pakken die in de goedkopere zaken hangen, want daar ga je niet in passen met afwijkende maten, maar verder is het echt prima te doen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 19:21:10 #216
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98619046
Wij gaan definitief het feestje 's avonds doen in de bridgeclub waar mijn moeder bridge speelt, de bingoavond kon verzet worden, dus we hebben het clubhuis de hele avond/nacht voor onszelf hehehehe. Superkneuterig maar eigenlijk wel heel erg leuk!
Trouwen in een mini-kasteeltje, daarna lekker eten en dan naar de bridgeclub, die we uiteraard wel leuk gaan versieren zodat het er feestelijk uit ziet *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2011 @ 20:24:05 #217
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98621492
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Klinkt goed en staat je ook vast goed. Ik moet binnenkort ook een pak gaan uitzoeken en aangezien ik nogal afwijkende maten heb (lees stevig gebouwd ben) gaat dat nog lastig worden. Maar we gaan eruit komen.
Het is een maat(force)pak dus dan doen de afwijkende maten er niet toe. Je hebt dan alleen een probleem met confectiepakken die bepaalde maten hebben. ;)

Je moet er alleen rekening mee houden dat als ze hem ergens in elkaar zetten, Bulgarije of ergens te Azië, dat je pak dan niet binnen een week klaar is.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_98638265
Hier Natalie vanuit Wenen! Op huwelijksreis!
M'n man (hihihi) staat te douchen, dus ik heb de laptop even gekaapt.
Zit de hele tijd naar m'n ring te staren. Hij moet vooral erg wennen aan een ring om z'n vinger ;)
(Gelukkig niet aan het feit dat ie nu een vrouw heeft. Dat vindt ie geweldig!)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2011 @ 10:43:55 #219
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98639530
Veel plezier daar! :*

* Cynix ® wil terug naar de Canarische Eilanden. O+
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98649997
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 09:14 schreef Natalie het volgende:
Hier Natalie vanuit Wenen! Op huwelijksreis!
M'n man (hihihi) staat te douchen, dus ik heb de laptop even gekaapt.
Zit de hele tijd naar m'n ring te staren. Hij moet vooral erg wennen aan een ring om z'n vinger ;)
(Gelukkig niet aan het feit dat ie nu een vrouw heeft. Dat vindt ie geweldig!)
Zooo herkenbaar!
Mijn man. Hihihi.
Hij heeft inmiddels wel besloten dat zo'n ring iets minder breed moet.. Bij terugkomst dus maar een stukje af laten slijpen.. Ik had em nog zooooo gewaarschuwd!
overigens voelt het niet heel erg anders.. Dat getrouwd zijn..;-)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98650062
O+ ik wil terug naar Engeland O+

Oh, wacht! *)

een jaar geleden gingen we daarheen op huwelijksreis, nu gaan we er wonen :o
Ja doei.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:42:06 #222
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98652884
Wat een leuke verhalen allemaal :D
Gefeliciteerd allemaal! *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_98653653
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:04 schreef lellebelle het volgende:
trouwen is zo jaren 90, scheiden is meer anno nu. Zeg néé, nu het nog kan en bespaar jezelf de pijn, tranen en leed die vele vrouwen in mijn omgeving hebben geleden.
Ai jij hebt vast een heel vervelend leven als je op deze manier denkt of kom je hier trollen? Als niet droomt en geen risico's durft te nemen is het leven een beetje saai lijkt me. En ook pijn, tranen en leed horen bij het leven.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:01:24 #224
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98657671
Ah joh, is een bericht van alweer 2 dagen geleden, gewoon niet op reageren ;)
Is gewoon lekker aan het trollen, moet kunnen op zijn tijd.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 26 juni 2011 @ 17:50:32 #225
348677 lellebelle
praying to be Miss perfect
pi_98684740
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
O+ ik wil terug naar Engeland O+

Oh, wacht! *)

een jaar geleden gingen we daarheen op huwelijksreis, nu gaan we er wonen :o
lekker zonebaden onder de regen, drank naar binnengieten alsof 2012 wél het einde van de wereld is, met zoveel mogelijk tokkies naar bed gaan en niet het mins en lekker engels postuur.

hihi
I wished I was perfect, perfect in every way, perfect till my last day, till my last breath, till my dead. Rest in peace unsecurity
pi_98687900
Hier ook gekut met mijn ring :{

Nooit ringen gedragen, bij het passen blijkbaar net dikke vingers. Resultaat is dat het meerendeel van de tijd de ring eigenlijk te groot is :'( Maar ik wil hem niet even wegbrengen....
pi_98687953
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:05 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Zooo herkenbaar!
Mijn man. Hihihi.
Hij heeft inmiddels wel besloten dat zo'n ring iets minder breed moet.. Bij terugkomst dus maar een stukje af laten slijpen.. Ik had em nog zooooo gewaarschuwd!
overigens voelt het niet heel erg anders.. Dat getrouwd zijn..;-)
Nee, het voelt hier ook niet anders. We pesten elkaar er vooral een beetje mee. Hahaha!
Vanmiddag gingen we lunchen en ik vroeg om de rekening terwijl meneer net even naar de wc was. Ik had zelf niet genoeg geld op zak, dus ik zeg tegen die ober: "My husband will be back in a few minutes." Dat was toch wel even leuk en apart enzo O+

Wenen is nog steeds geweldig, trouwens. Morgen alweer de laatste dag. Dinsdagochtend gaan we door naar Innsbruck :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_98688044
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier ook gekut met mijn ring :{

Nooit ringen gedragen, bij het passen blijkbaar net dikke vingers. Resultaat is dat het meerendeel van de tijd de ring eigenlijk te groot is :'( Maar ik wil hem niet even wegbrengen....
Wij hebben hem op de middag na ons huwelijk weggebracht om ze een tikje groter te laten maken. Toen de juwelier hoorde dat we de ochtend daarna al op huwelijksreis gingen, zei hij dat we ze diezelfde avond nog op konden halen. Hij wilden niet dat we zonder onze ringen op reis gingen. Da's toch wel top.

Denk niet dat je je hem langer dan een dag kwijt bent, hoor. Ze hebben het zo gedaan.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 26 juni 2011 @ 19:40:56 #229
85962 ioko
I Appear Missing
pi_98688593
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Klinkt goed en staat je ook vast goed. Ik moet binnenkort ook een pak gaan uitzoeken en aangezien ik nogal afwijkende maten heb (lees stevig gebouwd ben) gaat dat nog lastig worden. Maar we gaan eruit komen.
Ik heb zelf ook een maatpak laten maken, kosten verschillen niet veel van wat duurdere confectie. En je pak zit altijd beter!

PM maar als je meer informatie nodig hebt.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:44:53 #230
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98756745
Zo na een zwaar weekend achter de rug te hebben ivm de dorpsfeesten hier kom ik me weer melden O-)

Vanmiddag om 3 uur in ondertrouw *O*
pi_98803042
Morgen een week getrouwd! :)
dat gaan we morgen maar (weer) eens vieren met wat champagne! ;)
en bij 1 maand
en bij een half jaar, en .... ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2011 @ 06:47:21 #232
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98806119
Wij hebben er al een dikke maand op zitten.
Dit weekend maken we bedankkaartjes en daar doen we dan een trouwfoto bij. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_98806575
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:55 schreef Barretje80 het volgende:
Morgen een week getrouwd! :)
dat gaan we morgen maar (weer) eens vieren met wat champagne! ;)
en bij 1 maand
en bij een half jaar, en .... ;)
Kom op joh......dat vier je toch elke dag? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98806730
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 07:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kom op joh......dat vier je toch elke dag? :P
jajaaj..
hoe zit het met de fotospam?? ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:41:13 #235
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_98828017
Home sweet home O+ Terug van 23 dagen Sri Lanka. Echt een prachtige huwelijksreis gehad, Trouwfoto's zijn ook binnen dus die meteen zitten bekijken en zitten nagenieten O+ Ga zelf het fotoboek maken dus heb nog wel een klus liggen de komende weken.

En inderdaad: waar blijft de fotospam?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_98828991
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:10 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

jajaaj..
hoe zit het met de fotospam?? ;)
Die doe je maar fijn zelf als je terug bent :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98829011
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:41 schreef Chanty het volgende:
Home sweet home O+ Terug van 23 dagen Sri Lanka. Echt een prachtige huwelijksreis gehad, Trouwfoto's zijn ook binnen dus die meteen zitten bekijken en zitten nagenieten O+ Ga zelf het fotoboek maken dus heb nog wel een klus liggen de komende weken.

En inderdaad: waar blijft de fotospam?
Wb :W
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98929734
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die doe je maar fijn zelf als je terug bent :P
ik heb nog geen materiaal om te spammen :{

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98930463
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:30 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik heb nog geen materiaal om te spammen :{
:P Ben je al terug dan :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98930942
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:P Ben je al terug dan :?
:@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zaterdag 2 juli 2011 @ 10:26:02 #241
8369 speknek
Another day another slay
pi_98941913
Yeah, donderdag getrouwd. Was echt het feest van de eeuw! No offence anderen hier.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 10:44:23 #242
8369 speknek
Another day another slay
pi_98942156
Obligatory hipster pic

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:26:05 #243
8369 speknek
Another day another slay
pi_98946068
En nog een:

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:29:00 #244
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_98946168
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:26 schreef speknek het volgende:
En nog een:

[ afbeelding ]
Geniaal :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2011 @ 14:00:42 #245
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98947291
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 10:26 schreef speknek het volgende:
Yeah, donderdag getrouwd. Was echt het feest van de eeuw! No offence anderen hier.
Gefeliciteerd! :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:25:05 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_98950022
Bedankt! Jij ook nog!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_98950783
:o. Toch feli. :P.
Niks staat nu meer in de weg voor een labrador, een vinexwoning en een vlot pittig kapsel voor je chicca. B-).
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:54:38 #248
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_98952865
wij hebben vandaag de ringen gekocht, we stonden binnen 10 minuten weer buiten, de aanbetaling lichter.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:34:45 #249
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98954447
Nou, we gaan wel gelijk op Becky! Ook wij gaan 9-9 trouwen en hebben vandaag de (custom made) trouwringen bij een edelsmid besteld :D
Ook de fotograaf geregeld, pfff.

Belangrijkste/spannendste dingen zijn nu klaar, morgen kaarten uitzoeken en bestellen en dan nog een boel kleine dingetjes maar dat komt iedereen hier vast bekend voor ;)

Ik begin het wel steeds leuker te vinden, ondanks al dat geregel waar ik echt niet van houd ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2011 @ 17:48:51 #250
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98955096
Woensdag al aan de beurt!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_98960038
Ik ga 20-1-2012 trouwen. Nog meer mensen die rond die tijd het huwelijksbootje betreden? ;)
Life is sweet, life is bitter...
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2011 @ 21:05:03 #252
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98961268
Koud! :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:37:54 #253
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_98962266
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:26 schreef speknek het volgende:
En nog een:

[ afbeelding ]
Whahaha briljant :D Gefeliciteerd ook!

Ik heb een klein beginnetje gemaakt met wat foto's te bewerken van de fotograaf/ mijn tante (ja ik ga zelf het trouwboek in elkaar zetten).

Nog even wat aanvullende foto's waar mijn jurk goed op te zien is.
trouwen3373M.jpg

En de trouwauto met wuppies :+
trouwen3395M.jpg

In totaal 700 foto's van mijn tante gekregen dus heb nog wat te doen qua uitkiezen en zo :D In ieder geval super blij met de trouwfoto's, kan er helemaal door nagenieten O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_98974433
Mooie foto's, Chanty! En je jurk was super.

Ik ben vrijdag aan de beurt, en ik word enigszins somber van de weersvoorspellingen. Graag even met me meeduimen voor fatsoenlijk weer ;).

Rimpelsteeltje, gefeliciteerd! Nog een speciale gedachte achter die datum? (Want inderdaad: koud!) Wij zouden eerst ook in 2012 trouwen, maar hebben het toch maar een jaar naar voren gehaald. De voorpret was te leuk ;).
  zondag 3 juli 2011 @ 13:08:55 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_98978178
Waarom somber? Ik weet niet waar je gaat trouwen, maar hier staat 22 graden. Het moet echt niet warmer worden hoor. Bij ons was het 18 graden en van tevoren vond ik dat balen, maar eigenlijk bleek het perfect te zijn. Je krijgt het namelijk heel warm van trouwen, en dan kan je tenminste lekker in de zon zitten. Zolang het maar niet gaat regenen. Aan de andere kant, wolken zijn veel beter voor de foto.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 3 juli 2011 @ 13:09:48 #256
8369 speknek
Another day another slay
pi_98978207
Is je top nou trouwens doorzichtig, Chanty? Heb je dan niet de hele dag het gevoel dat je je buik in moet houden? :D.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 3 juli 2011 @ 13:11:31 #257
8369 speknek
Another day another slay
pi_98978256
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:54 schreef Modus het volgende:
:o. Toch feli. :P.
Niks staat nu meer in de weg voor een labrador, een vinexwoning en een vlot pittig kapsel voor je chicca. B-).
Ik sta nog in de weg!

Who am I kidding, volgende week uitverkoop van unisex trainingspakken bij de Wibra, heb het alvast omcirkeld in de folder.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 3 juli 2011 @ 13:15:15 #258
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_98978362
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:09 schreef speknek het volgende:
Is je top nou trouwens doorzichtig, Chanty? Heb je dan niet de hele dag het gevoel dat je je buik in moet houden? :D.
Transparant ja met sticksels en pareltjes. En ik heb niet zoveel buik om in te houden ;)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 3 juli 2011 @ 13:55:24 #259
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98979610
Speknek gefeliciteerd met je huwelijk. De foto's stralen erg veel lol uit, cool!

Chanty 700 foto's?? Dan heb je inderdaad nog wat te doen _O_

Rimpelsteeltje gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Zijn jullie al begonnen met de voorbereidingen of hebben jullie nog geen idee van hoe of wat?

Alvast sorry als ik dingen of mensen heb overgeslagen maar heb verhoging van de medicatie gehad en mijn korte termijn geheugen laat me een beeeeeeeetje in de steek en sommige dingen dringen niet echt tot me door :@

Hier zijn we afgelopen dinsdag in ondertrouw gegaan. Met de babs de mogelijkheden besproken en uiteindelijk beslist dat we helemaal geen ringen gaan doen. Ipv ringen doen we de tattoo's en omwille van de familie wilden we voor de ceremonie nog ringen gaan halen maar daar nu toch maar van afgestapt omdat we het toch liever niet wilden. Na diverse perikelen te hebben gelezen in dit topic daar nu toch wel stiekem blij om :P

Gisteren hebben we de foto's gemaakt voor de trouwkaart. We hebben ontzettend veel lol gehad alleen al door de bezoekers die in het bos liepen ben heel benieuwd wat die mensen moeten hebben gedacht toen ze ons zagen. 2 grote kerels en ik in combinatie met een zeis, een deegroller, een hooibaalpin en een groot kabeltouw :D De foto's worden vandaag doorgestuurd naar de "ontwerpers" en dan kunnen de kaarten besteld worden.
Ben heel benieuwd hoe het eruit komt te zien en of het totaal plaatje gaat kloppen.
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2011 @ 13:58:13 #260
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98979691
Ik zou juist geen tatoeage willen als trouwring. Wanneer laten jullie die zetten dan? Voor of na het huwelijk?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  zondag 3 juli 2011 @ 14:02:44 #261
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_98979840
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:55 schreef derdekeer het volgende:
Speknek gefeliciteerd met je huwelijk. De foto's stralen erg veel lol uit, cool!

Chanty 700 foto's?? Dan heb je inderdaad nog wat te doen _O_

Rimpelsteeltje gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Zijn jullie al begonnen met de voorbereidingen of hebben jullie nog geen idee van hoe of wat?

Alvast sorry als ik dingen of mensen heb overgeslagen maar heb verhoging van de medicatie gehad en mijn korte termijn geheugen laat me een beeeeeeeetje in de steek en sommige dingen dringen niet echt tot me door :@

Hier zijn we afgelopen dinsdag in ondertrouw gegaan. Met de babs de mogelijkheden besproken en uiteindelijk beslist dat we helemaal geen ringen gaan doen. Ipv ringen doen we de tattoo's en omwille van de familie wilden we voor de ceremonie nog ringen gaan halen maar daar nu toch maar van afgestapt omdat we het toch liever niet wilden. Na diverse perikelen te hebben gelezen in dit topic daar nu toch wel stiekem blij om :P

Gisteren hebben we de foto's gemaakt voor de trouwkaart. We hebben ontzettend veel lol gehad alleen al door de bezoekers die in het bos liepen ben heel benieuwd wat die mensen moeten hebben gedacht toen ze ons zagen. 2 grote kerels en ik in combinatie met een zeis, een deegroller, een hooibaalpin en een groot kabeltouw :D De foto's worden vandaag doorgestuurd naar de "ontwerpers" en dan kunnen de kaarten besteld worden.
Ben heel benieuwd hoe het eruit komt te zien en of het totaal plaatje gaat kloppen.
Ik ben nu HEEL HEEL erg benieuwd naar jullie uitnodigingen :D _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 3 juli 2011 @ 15:39:25 #262
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98983298
Nou, ik ook inderdaad!
Klinkt geweldig grappig, jullie hebben vast een hele leuke dag gehad tijdens het maken van de foto's :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 3 juli 2011 @ 19:16:11 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98992160
Wow wat een prachtige foto's O+
gefeliciteerd!!

De Kardinaal, geniet van woensdag en Jentin van vrijdag!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_98994492
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:08 schreef speknek het volgende:
Waarom somber? Ik weet niet waar je gaat trouwen, maar hier staat 22 graden. Het moet echt niet warmer worden hoor. Bij ons was het 18 graden en van tevoren vond ik dat balen, maar eigenlijk bleek het perfect te zijn. Je krijgt het namelijk heel warm van trouwen, en dan kan je tenminste lekker in de zon zitten. Zolang het maar niet gaat regenen. Aan de andere kant, wolken zijn veel beter voor de foto.
Gefeliciteerd nog met jullie huwelijk! De foto's zijn echt heel leuk. Je hebt helemaal gelijk hoor, voor wat betreft het weer: de temperatuur vind ik perfect, en warmer hoeft het wat mij betreft ook niet te worden. Lijkt me niks om met 30 graden in zo'n jurk te moeten zitten, om nog maar te zwijgen van mijn lief die in pak gaat. Er wordt echter ook een vrij grote kans op regen voorspeld, en dat zou ik wel echt jammer vinden. Maar goed, ik kan er toch ook niks aan doen, dus ik probeer er maar niet aan te denken. Het is zoals het is :).

Derdekeer, gefeliciteerd met jullie ondertrouw. Ook al stelt het op zich misschien niet zoveel meer voor, het is toch een mooie stap.
pi_98995220
telefoon fotootje :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98995254
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:33 schreef Barretje80 het volgende:
telefoon fotootje :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niiice :D Nogmaals gefeliciteerd :*
Zat het stiekem hier de hele tijd te volgen ;)
pi_98995286
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:17 schreef Jentin het volgende:

[..]

Gefeliciteerd nog met jullie huwelijk! De foto's zijn echt heel leuk. Je hebt helemaal gelijk hoor, voor wat betreft het weer: de temperatuur vind ik perfect, en warmer hoeft het wat mij betreft ook niet te worden. Lijkt me niks om met 30 graden in zo'n jurk te moeten zitten, om nog maar te zwijgen van mijn lief die in pak gaat. Er wordt echter ook een vrij grote kans op regen voorspeld, en dat zou ik wel echt jammer vinden. Maar goed, ik kan er toch ook niks aan doen, dus ik probeer er maar niet aan te denken. Het is zoals het is :).

Derdekeer, gefeliciteerd met jullie ondertrouw. Ook al stelt het op zich misschien niet zoveel meer voor, het is toch een mooie stap.
wij hebben (met een beetje geluk) geweeeeeeeeldige regen foto's ;)
alleen werd m'n jurk een beetje vies.. maar ach.. dat zou ie toch wel worden :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98995611
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:34 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

wij hebben (met een beetje geluk) geweeeeeeeeldige regen foto's ;)
alleen werd m'n jurk een beetje vies.. maar ach.. dat zou ie toch wel worden :P
Ja :') Regenfoto's :') Mijn cam doet het nog steeds :Y) geloof ik :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 3 juli 2011 @ 22:08:06 #269
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_99000340
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:33 schreef Barretje80 het volgende:
telefoon fotootje :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je straalt wel van oor tot oor O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 3 juli 2011 @ 22:37:23 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99001988
Barretje, wat een heerlijke vrolijke foto! Mooie bruid O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2011 @ 23:54:31 #271
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99005673
Leuke foto! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_99007409
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:08 schreef Chanty het volgende:

[..]

Je straalt wel van oor tot oor O+
het was ook gewoon zoooo leuk! :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_99007426
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja :') Regenfoto's :') Mijn cam doet het nog steeds :Y) geloof ik :P
ach.. zolang die foto;s geupload zijn naar je computer... ;) :*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_99014143
Barretje je straalt helemaal, prachtig O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_99014626
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:46 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ach.. zolang die foto;s geupload zijn naar je computer... ;) :*
Ze staan allemaal veilig :* Op mijn PC, een netwerk-schijf EN een USB-schijf :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 4 juli 2011 @ 11:29:30 #276
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_99015047
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou juist geen tatoeage willen als trouwring. Wanneer laten jullie die zetten dan? Voor of na het huwelijk?
Een trouwring als tattoo wil ik ook niet en gaat ook niet gebeuren. We krijgen beide een tattoo die ontworpen zijn door mijn vriend. Allebei een ander met een aantal overeenkomsten waarbij die van
mij op de bovenarm staat en die van hem op de onderarm. Ik denk dat als wij geen tattoo's zouden nemen dat juist heel vreemd zou zijn want dat is echt een ding van ons aangezien mijn vriend er onder zit en ik 2 kleine heb en 1 rug bedekkende. De tattoo's worden zoals het er nu naar uit ziet 1 of 2 weken voor het huwelijk gezet en de babs zal daar een verhaal over vertellen qua betekenis.
  maandag 4 juli 2011 @ 11:31:52 #277
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_99015111
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:33 schreef Barretje80 het volgende:
telefoon fotootje :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super mooi en idd je straalt helemaal ^O^ Heb je nou blauwtinten in je jurk (aan de strik te zien) of lijkt dat zo?
  maandag 4 juli 2011 @ 11:34:02 #278
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_99015169
Hmzzz omdat ik het toch niet kan laten hierbij een voorproefje :@ Deze zal niet
op de trouwkaart komen en heb deze toch al op hyves staan :P

Letterlijk en figuurlijk aan "de haak" geslagen

pi_99015698
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:31 schreef derdekeer het volgende:

[..]

Super mooi en idd je straalt helemaal ^O^ Heb je nou blauwtinten in je jurk (aan de strik te zien) of lijkt dat zo?
dat lijkt zo ;)
we hadden blauw als "tegen kleur' ;)
naar aanleiding van de kleur van mijn verlovingsring, die past bij mijn kettinkje en waar mijn vader zelf oorbellen bij gemaakt had ( dan wel in zilver , waar kettinkje en ring in witgoud zin ;))
ook had hij door de zilversmid waar hij cursus bij doet een super mooie (zilver blauwe)armband laten maken..mijn moeder had de strik (en het kousenband;) )zelf gemaakt (kantklossen ;) :P )
Chepter had (na 2358939865235 verschillende stropdassen bekeken te hebben ) ook de "juiste" kleur blauwe stropdas om bij mij te passen ;)

verder hadden we witte en blauwe ballonnen op stokjes met gelukswensen van de gasten zodat wij niet een rij van mensen af hoefden te werken ;)

en daar houdt het blauw wel op geloof ik ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 4 juli 2011 @ 11:53:28 #280
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_99015774
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:50 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

dat lijkt zo ;)
we hadden blauw als "tegen kleur' ;)
naar aanleiding van de kleur van mijn verlovingsring, die past bij mijn kettinkje en waar mijn vader zelf oorbellen bij gemaakt had ( dan wel in zilver , waar kettinkje en ring in witgoud zin ;))
ook had hij door de zilversmid waar hij cursus bij doet een super mooie (zilver blauwe)armband laten maken..mijn moeder had de strik (en het kousenband;) )zelf gemaakt (kantklossen ;) :P )
Chepter had (na 2358939865235 verschillende stropdassen bekeken te hebben ) ook de "juiste" kleur blauwe stropdas om bij mij te passen ;)

verder hadden we witte en blauwe ballonnen op stokjes met gelukswensen van de gasten zodat wij niet een rij van mensen af hoefden te werken ;)

en daar houdt het blauw wel op geloof ik ;)
Oh wat gaaf en wat bijzonder dat je vader de oorbellen heeft gemaakt O+
pi_99016393
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:28 schreef Jentin het volgende:
Rimpelsteeltje, gefeliciteerd! Nog een speciale gedachte achter die datum? (Want inderdaad: koud!) Wij zouden eerst ook in 2012 trouwen, maar hebben het toch maar een jaar naar voren gehaald. De voorpret was te leuk ;).
Thanks :D.
Geen hele speciale gedachte. Het leek me gewoon altijd leuk om winterbruid te zijn en dan een winterthema te kunnen gebruiken (een winterthema in augustus leek me niet zo goed idee haha).

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:55 schreef derdekeer het volgende:
Rimpelsteeltje gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Zijn jullie al begonnen met de voorbereidingen of hebben jullie nog geen idee van hoe of wat?

Gefeliciteerd met je ondertrouw! Je kaarten klinken echt heel bijzonder. Ga je ze op het forum posten? Ik ben benieuwd! Foto met de haak is ook echt briljant.

We hebben zelf al wel een aantal dingen geregeld (vervoer, zalen, diner, kleding, schoenen, kaarten) maar moet ook nog een heleboel doen (muziek, taart, bloemen, decoratie, cadeaus, ringen, fotograaf). Een leuke chaos dus :P
Life is sweet, life is bitter...
  maandag 4 juli 2011 @ 12:19:54 #282
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_99016660
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:12 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je ondertrouw! Je kaarten klinken echt heel bijzonder. Ga je ze op het forum posten? Ik ben benieuwd! Foto met de haak is ook echt briljant.

We hebben zelf al wel een aantal dingen geregeld (vervoer, zalen, diner, kleding, schoenen, kaarten) maar moet ook nog een heleboel doen (muziek, taart, bloemen, decoratie, cadeaus, ringen, fotograaf). Een leuke chaos dus :P
Leuke chaos is altijd goed toch? ;)

De kaart zal hier uiteindelijk wel gepost worden en als dat niet wil dan in ieder geval de 3 foto's die het geworden zijn en misschien ook wel een paar blooper foto's want die zitter er uiteraard ook tussen :D . Ik hoop zo dat het eruit komt te zien zoals wij willen.
pi_99017061
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:26 schreef speknek het volgende:
En nog een:

[ afbeelding ]
geweldige foto :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99157802
Ik krijg spontaan weer trouwkriebels als ik het hier lees.. Geweldige foto voor de uitnodigingen en een stralende bruid!

Maar helaas.. ik ben 21 Mei vorig jaar al getrouwd.. hou het voorlopig wel bij weddingplanner zijn en meelezen met dit soort topics c_/
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:57:32 #285
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99172240
We hebben een Fiat 500 oldtimer gereserveerd voor ons trouwen en ook de ringen zijn besteld bij de edelsmid, superleuk!
Ik draag normaal nooit ringen, maar deze worden custom made naar onze wens en zijn supermooi *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2011 @ 22:02:34 #286
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99172553
Getrouwd! Het was een fijne dag geweest! ^)
Ik moet wel wennen aan het dragen van een ring. :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:04:52 #287
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99172721
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Getrouwd! Het was een fijne dag geweest! ^)
Ik moet wel wennen aan het dragen van een ring. :P
En de bal aan je been, went die al?



Geintje natuurlijk, leuk zeg! Echt wel bijzonder! *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2011 @ 22:09:16 #288
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99172973
quote:
12s.gif Op donderdag 7 juli 2011 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

En de bal aan je been, went die al?

[ afbeelding ]

Geintje natuurlijk, leuk zeg! Echt wel bijzonder! *O*
Die draag ik al vanaf dag 1 dus daar was ik al aan gewend.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_99176968
Gefeliciteerd, De_Kardinaal!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 05:12:26 #290
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_99185978
Laysa en DK, gefeliciteerd vanuit Orlando *O*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_99207503
Allerliefste Jentin, ik denk dat je inmiddels als getrouwd vrouw door het leven gaat :D van harte O+ ik hoop dat je een prachtige dag hebt gehad en aan het hebben bent O+ ik heb aan je gedacht! Ben benieuwd naar de foto's <3
:)
pi_99207980
ohja en it is I, ik ben van account geruild :+
:)
pi_99208076
Gefeliciteerd DK en Laysa! :*
Ja doei.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2011 @ 17:43:08 #294
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99210696
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Gefeliciteerd DK en Laysa! :*
Thnx meis! Hoe is het met jullie?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_99239236
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:P Ben je al terug dan :?
we zijn terug ..
O-)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_99240153
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Thnx meis! Hoe is het met jullie?
Goed! Maar nog geen vast internet thuis, dus nog een beetje 'onthand' ;) Op zich heb ik genoeg te doen om 'niet van FOK! afhankelijk te zijn' :') ofzo, maar je kunt zoveel dingen makkelijk regelen via internet (gas, electriciteit, internet, bankzaken, etc.) dat het niet hebben ervan echt ontzettend opvalt! :o Maar dat overleven we wel ;)

Hoe was jullie dag? O+
Ja doei.
pi_99240200
Wij zijn overigens de 22e alweer een jaar getrouwd.
Om het te vieren gaan we hier eten: http://www.artisanrestaurant.com/

O+
Ja doei.
pi_99240729
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 16:53 schreef mignonne het volgende:
Allerliefste Jentin, ik denk dat je inmiddels als getrouwd vrouw door het leven gaat :D van harte O+ ik hoop dat je een prachtige dag hebt gehad en aan het hebben bent O+ ik heb aan je gedacht! Ben benieuwd naar de foto's <3
Hoi polloi *O* ! Het is gelukt 8-) . Het was, cliche-alarm, een fantastische dag. We hadden gruwelijk mazzel met het weer, de hele dag droog en ook nog heel veel zon! We konden dus lekker champagne slurpen in de zon. Foto hier komt nog wel, maar ik zal er vast een op FB zetten, dan kun jij lekker vast spieken :Y) !
pi_99247657
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:33 schreef Jentin het volgende:

[..]

Hoi polloi *O* ! Het is gelukt 8-) . Het was, cliche-alarm, een fantastische dag. We hadden gruwelijk mazzel met het weer, de hele dag droog en ook nog heel veel zon! We konden dus lekker champagne slurpen in de zon. Foto hier komt nog wel, maar ik zal er vast een op FB zetten, dan kun jij lekker vast spieken :Y) !
jaaaaa ik zag em!! super O+ wat was je mooi O+ ben natuurlijk maar je snapt em :+ en het pak van je eigenste hij is ontzettend mooi. En je huis op de achtergrond, manman :+ :P nee grapje, je trouwlocatie is super, maar dat had ik al ns gezegd geloof ik, of in ieder geval gedacht. Ben benieuwd naar de rest!

Wat fijn dat het weer zo meewerkte, hier was het druilerig dus ik heb wel nog aan jullie gedacht. Het klinkt als een mooie dag, heb je goed voor elkaar ^)
:)
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2011 @ 17:24:33 #300
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99247811
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goed! Maar nog geen vast internet thuis, dus nog een beetje 'onthand' ;) Op zich heb ik genoeg te doen om 'niet van FOK! afhankelijk te zijn' :') ofzo, maar je kunt zoveel dingen makkelijk regelen via internet (gas, electriciteit, internet, bankzaken, etc.) dat het niet hebben ervan echt ontzettend opvalt! :o Maar dat overleven we wel ;)

Hoe was jullie dag? O+
Onze dag was leuk?

Leven zonder internet is geen leven! :'(
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  † In Memoriam † maandag 11 juli 2011 @ 11:27:59 #301
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99313572
Verder in het volgende deel. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')