abonnement Unibet Coolblue
pi_97992307


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Processor en werkgeheugen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versies
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Connectiviteit/Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Iconia Tab A500 | Iconia Tab A100
70 Internet Tablet | 101 Internet Tablet | Arnova 10 | Arnova 8
Eee Pad Transformer | Eee Pad Slider | Eee Pad Memo
Flyer | Puccini
LG Optimus Pad V900 (T-Mobile G-Slate)
XOOM
Mobii TEGRA Tablet 10.1'' | Android Tablet 10.2" | Mobii 7" GenII (TB)
Galaxy Tab P1000 | Galaxy Tab 10.1(v) | Galaxy Tab 8.9 (cancelled?)
FOLIO 100 | Toshiba Tablet
Sony S1/S2 | Adam Notion Ink | Viewsonic | Creative ZiiO | Fujitsu | Huawei S7
Dell Streak 7 & Pro | Amazon Coyote & Hollywood | Packard Bell Liberty Tab
Flytouch | Dropad | Telepad | Herotab | Zenithink ZT-180 | ePad | APAD

Enkele Chinese webshops:

In China kun je in de webshops zoeken via ChinaPrices en ChinaCheep.

Coupons
10%ebay110 = 10% korting bij Buyincoins | fokme = 5% korting bij MP4Nation | savings20 = $20 korting > $100-orders bij Lightinthebox | 15450 = 5% korting bij Pandawill

Non-China
Voor de tablets die in Nederland beschikbaar zijn kun je terecht op de officiële websites en bij de bekende elektronica winkels zoals BCC, Dixons, Dynabite, etc.
Natuurlijk kun je ook even kijken op check.fok.nl en pricewatch.
Europabreed op Geizhals of Amazon.co.uk.


Aantal apps & games in de Market (op 18/5/2011, statistiek door AppBrain. Verdere statistiek: AndroLib)

Interessante sites
Nederlands:
| Tablets Magazine | TabletGuide | Tabletworld | Portablegear | Androidworld | Androidtablet |
Internationaal:
| Android Market | AppBrain | Engadget | Slashgear | DigiTimes | CNET | PC Magazine | Phone Arena | Tablet PC Review | Shenzai | Applanet | Arctablet Blog | Modaco | XDA Developers |

Vorige delen
Android tablet discussie topic-keten

[ Bericht 0% gewijzigd door smegmanus op 12-06-2011 18:19:44 ]
pi_97992325
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:03 schreef retorbrapi het volgende:
Vraagje voor de kenners: is er een Android tablet verkrijgbaar waarmee je minimaal 2 jaar garantie op updates hebt? Ik weet dat dat bij Android smartphones nog wel eens verschillend kan zijn, hoe zit dat bij tablets?
:)
pi_97992406
Voor zover ik weet niet, heeft Apple (want ja daarom vraag je het natuurlijk :') ) dat wel?
Dan bedoel ik niet wat ze de afgelopen tijd in de praktijk hebben gedaan, maar echt een garantie bij aankoop dat je 2 jaar updates krijgt? Zou mooi zijn, een garantie in de voorwaarden :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_97992441
Even volgen, galaxy tab 10.1v hier.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:07:09 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97992454
Zo niet, who cares. Superuser en whop. :)
Zelf vind ik het al helemaal niet erg, want 2 jaar lang gebruik ik een zelfde tablet toch vast niet.
Alsof iPhone/iPad mensen niet bij elk nieuw stuk Applegear weer de portemonnee opentrekt...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:07:45 #6
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_97992474
Wow, retorbrapi die een Android-topic opent. Komt dat zien!

En om je vraag te beantwoorden: nee, er is nog geen tablet die mininaal 2 jaar lang updates garandeert. Dit komt door de fragmentatie van Android, en het gegeven dat Android pas sinds Honeycomb een besturingssysteem heeft dat is toegespitst op tablets. Het valt nog te bezien hoe zich dat gaat ontwikkelen, en hoe lang de huidige hardware mee kan.

Al denk ik wel dat de tablets sneller updates zullen krijgen dan veel telefoons, omdat de Honeycomb tablets allemaal een vrijwel standaard versie van Honeycomb draaien :)
pi_97992545
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wow, retorbrapi die een Android-topic opent. Komt dat zien!

En om je vraag te beantwoorden: nee, er is nog geen tablet die mininaal 2 jaar lang updates garandeert. Dit komt door de fragmentatie van Android, en het gegeven dat Android pas sinds Honeycomb een besturingssysteem heeft dat is toegespitst op tablets. Het valt nog te bezien hoe zich dat gaat ontwikkelen, en hoe lang de huidige hardware mee kan.

Al denk ik wel dat de tablets sneller updates zullen krijgen dan veel telefoons, omdat de Honeycomb tablets allemaal een vrijwel standaard versie van Honeycomb draaien :)
hij sloot die andere om deze te kunnen openen natuurlijk :') !!!!!

Heeft volgens mij ook niks te maken met de fragmentatie maar met de effort die de fabrikant er in wil steken.

Apple garandeert het volgens mij ook niet.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_97992682
Bij de Android smartphones heb je wel de Nexus die gelijk en gegarandeerd updates krijgt, dus ik vroeg me af of er ook een tablet zou zijn die dat krijgt. :)
pi_97992761
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:11 schreef retorbrapi het volgende:
Bij de Android smartphones heb je wel de Nexus die gelijk en gegarandeerd updates krijgt, dus ik vroeg me af of er ook een tablet zou zijn die dat krijgt. :)
Dat is wel een goed idd, misschien dat ze ook die weg in gaan met tablets.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:13:42 #10
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97992775
http://www.thetoshibatablet.com/
Thrive heet 'ie nu dus officieel zo te zien.
Je kunt er eentje winnen als je aan social media shizzle doet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:13:52 #11
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_97992780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:09 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

hij sloot die andere om deze te kunnen openen natuurlijk :') !!!!!

Heeft volgens mij ook niks te maken met de fragmentatie maar met de effort die de fabrikant er in wil steken.

Apple garandeert het volgens mij ook niet.
Apple garandeert het inderdaad niet expliciet, maar biedt firmware updates aan zolang de hardware het kan ondersteunen. Als een HTC Wildfire Android 2.3 aankan, kan een HTC Hero dit ook. Het heeft volgens mij wel degelijk te maken met fragmentatie: fabrikanten brengen zo regelmatig nieuwe toestellen uit, dat oudere toestellen in de vergetelheid raken. Zelfs de HTC Hero, dat voor de Desire het toptoestel van HTC was, wordt met de nek aangekeken door zijn eigen fabrikant, simpelweg omdat de generaties zich te snel opstapelen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:15:16 #12
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_97992843
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:11 schreef retorbrapi het volgende:
Bij de Android smartphones heb je wel de Nexus die gelijk en gegarandeerd updates krijgt, dus ik vroeg me af of er ook een tablet zou zijn die dat krijgt. :)
Die is er (nog) niet, maar zoals ik al zei draaien veel Honeycomb-tablet de standaard versie van Android 3.0 (of een versie met slechts kleine aanpassingen), dus updates zouden in theorie meteen (of in ieder geval veel sneller) aangeboden kunnen worden.
pi_97992848
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:13 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Apple garandeert het inderdaad niet expliciet, maar biedt firmware updates aan zolang de hardware het kan ondersteunen. Als een HTC Wildfire Android 2.3 aankan, kan een HTC Hero dit ook. Het heeft volgens mij wel degelijk te maken met fragmentatie: fabrikanten brengen zo regelmatig nieuwe toestellen uit, dat oudere toestellen in de vergetelheid raken. Zelfs de HTC Hero, dat voor de Desire het toptoestel van HTC was, wordt met de nek aangekeken door zijn eigen fabrikant, simpelweg omdat de generaties zich te snel opstapelen.
Ze maken het zichzelf dus moeilijk, maar of het dan aan fragmentatie ligt? :)
Ik denk de effort, ze kunnen alles updaten maar dan komt er een kostenplaatje bij kijken. Men kiest er dan voor om dit niet te doen.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_97992891
HTC Hero heeft prima 2.3 custom roms :P.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_97992977
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:15 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Die is er (nog) niet, maar zoals ik al zei draaien veel Honeycomb-tablet de standaard versie van Android 3.0 (of een versie met slechts kleine aanpassingen), dus updates zouden in theorie meteen (of in ieder geval veel sneller) aangeboden kunnen worden.
Maar wat is dan de reden dat je niet gelijk kunt updaten? Als je de standaard versie draait, kan je dan niet gelijk de update installeren zodra Google die uitbrengt?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:19:25 #16
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_97993034
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:15 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Ze maken het zichzelf dus moeilijk, maar of het dan aan fragmentatie ligt? :)
Ik denk de effort, ze kunnen alles updaten maar dan komt er een kostenplaatje bij kijken. Men kiest er dan voor om dit niet te doen.
Wat denk je dat fragmentatie is? ;)
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
HTC Hero heeft prima 2.3 custom roms :P.
Klopt. En voor iOS zijn prima jailbreaktweaks die alle tekortkomingen oplossen. Maar het gaat om wat door de fabrikant wordt aangeboden, he? ;)
pi_97993077
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:18 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Maar wat is dan de reden dat je niet gelijk kunt updaten? Als je de standaard versie draait, kan je dan niet gelijk de update installeren zodra Google die uitbrengt?
Ja dan wel, ze moeten hem beschikbaar stellen. Net als A.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:20:38 #18
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_97993092
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:18 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Maar wat is dan de reden dat je niet gelijk kunt updaten? Als je de standaard versie draait, kan je dan niet gelijk de update installeren zodra Google die uitbrengt?
In theorie wel, maar in de praktijk moet deze toch langs de fabrikant gaan, omdat die de update over the air moet aanbieden.

De eerste Google Nexus kreeg de Android 2.3 update ook later dan de Google Nexus S.
pi_97994320
Ook dit nieuwe topic volg ik nog gewoon met mijjn ondertussen antieke chinese zt180v2 :P

Hoewel die nieuwe tablets je wel doen watertanden :o
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_97994623
Alle smartphones en tablets met Android, van fabrikanten die bij de OHA zijn aangesloten, zullen minstens 18 maanden updates krijgen, zolang de hardware dat toelaat.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:59:11 #21
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_97994957
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:52 schreef Ireyon het volgende:
Alle smartphones en tablets met Android, van fabrikanten die bij de OHA zijn aangesloten, zullen minstens 18 maanden updates krijgen, zolang de hardware dat toelaat.
Eigenaars van de Sony Xperia X10 Mini en X10 Mini Pro beweren het tegendeel: http://www.gottabemobile.(...)getting-gingerbread/
pi_97995192
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Eigenaars van de Sony Xperia X10 Mini en X10 Mini Pro beweren het tegendeel: http://www.gottabemobile.(...)getting-gingerbread/
't Geldt helaas pas sinds een maand, dus niet voor oudere toestellen maar wel voor alle devices vanaf *nu*. Ongeveer.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:08:29 #23
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_97995400
Omg, de TS :{

There goes the topic :o
heitieh
pi_97996295
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Eigenaars van de Sony Xperia X10 Mini en X10 Mini Pro beweren het tegendeel: http://www.gottabemobile.(...)getting-gingerbread/
X10 Mini en Mini Pro, hebben ook geen baat bij Froyo/Gingerbread, aangezien ze Flash nooit zullen kunnen draaien. Daar is het toestel ook niet voor bedoeld.

Aandeel Gingerbread zal binnen een twee maanden op minstens 80% zitten. Dit komt door het gigantische verkoopsucces van de Galaxy S2, Sensation en Xperia Arc. Verder worden de Desire, Desire HD, Desire Z, Xperia X10 en de complete Galaxy lijn ook geüpdatet naar Gingerbread. Deze telefoons zijn verantwoordelijk voor 90% van de verkoop van Android telefoons (in Nederland althans).

Verder zien we dat het updaten al een stuk beter gaat de laatste tijd, zie ook het aantal Honeycomb tablets dat al geüpdatet is naar 3.1

Ook nog een leuk artikel om te lezen: http://androidandme.com/2(...)t-share-this-summer/

Apple fanboys sterven straks langzaam uit, omdat simpelweg steeds minder mensen een iPhone kopen. De prijzen en kwaliteit van de nieuwste Androidtoestellen zijn zo gunstig dat je wel gek moet zijn om nog een iPhone te kopen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:45:10 #25
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_97997166
Kunnen we misschien een keer een topic doorkomen zonder over fanboys te beginnen? Zolang Android nog steeds niet kan wat ik met mijn iPhone doe, houd ik het bij de iPhone.

Neemt niet weg dat ik Android-tablets heel interessant vind, en nog steeds sterk twijfel tussen de EEE Pad Transformer en de iPad. Ik ga met de tablet niet hetzelfde doen als met mijn telefoon, dus de dingen die ik in Android smartphones mis, zal ik in het tablet niet missen. En de Transformer is een bijzonder mooie tablet, zeker voor de prijs.
pi_97997195
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:27 schreef Alxander het volgende:

[..]

Apple fanboys sterven straks langzaam uit, omdat simpelweg steeds minder mensen een iPhone kopen. De prijzen en kwaliteit van de nieuwste Androidtoestellen zijn zo gunstig dat je wel gek moet zijn om nog een iPhone te kopen.
Dat zal ook wel weer mee vallen, veel mensen kopen toch wel wat ze fijn vinden/vonden en nemen hun vorige ervaring mee bij nieuwe aankoop, alleen veel mensen zien ook dat het nu niet meer alleen iPhone is, zelfs veel iPhone gebruikers geven toe dat SGS S2 en Sensation fijnere telefoons zijn (ze lopen natuurlijk ook al weer bijna een jaartje voor).

Android zal wel wat in "marktaandeel" groeien dit jaar inderdaad indien Apple niet komt met een iPhone 5 in herfst/winter.

Maar ook verder om in te gaan over de fragmentatie, de Hero en andere devices die in dat lijstje staan zijn de eerste android toestellen die uit zijn gekomen, de iPhone 1/2 krijgen op dit moment ook geen updates meer dus zo vreemd vindt ik het niet. (die telefoons hebben helaas ook allemaal bijna een 600mhz cpu)

En daarom is het ook wel fijn dat er zeer goede rom makers zijn voor bijna elk device wat op android draait, als je er tijd aan besteed is het makkelijk net zoals een jailbreak.
Je haalt er vaak snelheid winst uit doordat ze toch veel dingen optimaliseren.

En met de tablets moet je gewoon even research doen of ze Honeycomb er op krijgen, meeste producenten hebben het wel ergens staan.

Het is verder wel jammer dat bedrijven er tot nu toe nog aardig laks met updates zijn geweest, gelukkig is er nu wel een regeling dat nieuwe android telefoons gewoon 1.5 jaar update ondersteuning krijgen, en hopelijk houden ze zich hier ook aan plus mogen ze het inderdaad voor tablets ook invoeren. (Indien hardware het natuurlijk wel normaal aankan)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_97997803
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Neemt niet weg dat ik Android-tablets heel interessant vind, en nog steeds sterk twijfel tussen de EEE Pad Transformer en de iPad. Ik ga met de tablet niet hetzelfde doen als met mijn telefoon, dus de dingen die ik in Android smartphones mis, zal ik in het tablet niet missen. En de Transformer is een bijzonder mooie tablet, zeker voor de prijs.
Als je er toch een iPad-budget aan wilt uitgeven, zou ik even wachten op de Galaxy Tab 10.1 :) .
pi_97997951
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kunnen we misschien een keer een topic doorkomen zonder over fanboys te beginnen? Zolang Android nog steeds niet kan wat ik met mijn iPhone doe, houd ik het bij de iPhone.

Neemt niet weg dat ik Android-tablets heel interessant vind, en nog steeds sterk twijfel tussen de EEE Pad Transformer en de iPad. Ik ga met de tablet niet hetzelfde doen als met mijn telefoon, dus de dingen die ik in Android smartphones mis, zal ik in het tablet niet missen. En de Transformer is een bijzonder mooie tablet, zeker voor de prijs.
Dit bedoel ik niet trollerig, maar iPhone heeft iOS5 nodig om eindelijk eens functies te kunnen die al tijdje in Android zitten.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:07:29 #29
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_97998384
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:56 schreef Ireyon het volgende:
Als je er toch een iPad-budget aan wilt uitgeven, zou ik even wachten op de Galaxy Tab 10.1 :) .
Waarom? Ik zie niet veel meerwaarde, helemaal niet omdat je voor die prijs de Transformer met keyboard dock krijgt, en een accuduur van 16 uur.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Dit bedoel ik niet trollerig, maar iPhone heeft iOS5 nodig om eindelijk eens functies te kunnen die al tijdje in Android zitten.
Dat geldt de andere kant op ook. Maar ik heb geen zin in een iOS vs. Android-discussie. En het kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen welke telefoon andere mensen kopen. Ik kies voor de iPhone, omdat geen enkel Android-toestel kan wat IK ermee wil doen, dus tot Android die functies heeft, houd ik het bij de iPhone. Als Android het wel krijgt, zie ik wel verder welk toestel ik het meest interessant vind :)

Maar dit topic gaat over tablets, dus ik ga er verder ook niet meer op in.
pi_98003447
Mocht je willen wachten, wacht dan op een quad core. Anders: Transformer. Ik heb er laatst eentje vast gehad en hij is echt net wat beter dan de concurrentie. (En persoonlijk ook beter dan de iPad 2 waar ik een tijdje mee gewerkt heb)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 10 juni 2011 @ 22:28:23 #31
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98003529
Ja, maar, najaar pas, weet je hoe lang. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98027389
Nogmaals mijn vraag, Bij welke chinese shop zal ik mijn tablet bestellen?
pi_98027466
Hangt er vanaf wat je precies wilt en hoe snel je het in huis wilt hebben.

DX bijvoorbeeld is langzaam.
BIC, MP4 en PW is snel.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:52:32 #34
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98036115
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:05 schreef Makrolon het volgende:
Nogmaals mijn vraag, Bij welke chinese shop zal ik mijn tablet bestellen?
MP4 nation is vrij snel (al ging het bij mij mis met de post in HongKong) 23ste mei verzonden (maandag), Donderdag was ie voor het eerst bij mij aan de deur
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_98045682
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:52 schreef Klonk het volgende:

[..]

MP4 nation is vrij snel (al ging het bij mij mis met de post in HongKong) 23ste mei verzonden (maandag), Donderdag was ie voor het eerst bij mij aan de deur
Mooizo, dan zal het mp4 nation worden. Heb ook geen zin om 3 weken oid er op te wachten...

Bedankt voor de reactie's!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:21:27 #36
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_98045726
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:20 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Mooizo, dan zal het mp4 nation worden. Heb ook geen zin om 3 weken oid er op te wachten...

Bedankt voor de reactie's!
Ik wil wel wat foto's zien van de Rena3 als je hem hebt! :D
pi_98046464
Zo, besteld. Gewoon met registered airmail (de goedkoopste iig) Ben benieuwd wanneer ie er is en of het is wat ik er van verwacht!

@ Goddelijk
Zal ik voor zorgen als ie er is!
  zondag 12 juni 2011 @ 11:20:18 #38
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_98057152
De standaard browser vind ik op de transformer toch tegenvallen. Zit nu op opera mini en die gaat als een malle :D
heitieh
pi_98057637
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:20 schreef Joooo-pi het volgende:
De standaard browser vind ik op de transformer toch tegenvallen. Zit nu op opera mini en die gaat als een malle :D
Die doet ook aan checkerboarding, dus laad niet de plaatjes als je er niet naar kijkt (doet iOS met safari ook), is ook wel aan te raden voor 600mhz telefoons.

Maar is ook verder natuurlijk ook handig, gebruik hem zelf ook.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_98057794
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Die doet ook aan checkerboarding, dus laad niet de plaatjes als je er niet naar kijkt (doet iOS met safari ook), is ook wel aan te raden voor 600mhz telefoons.

Maar is ook verder natuurlijk ook handig, gebruik hem zelf ook.
Jouw baard he. Die is echt episch.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 12 juni 2011 @ 11:52:54 #41
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_98057939
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Die doet ook aan checkerboarding, dus laad niet de plaatjes als je er niet naar kijkt (doet iOS met safari ook), is ook wel aan te raden voor 600mhz telefoons.

Maar is ook verder natuurlijk ook handig, gebruik hem zelf ook.
hmm, zou je dus niet verwachten op een 1ghz dualcore :7

Maar wat ik nu merk is dat opera sneller laadt, beter scrollt en geen vertraging geeft bij typen.

Jammergenoeg heeft opera geen bewegende gifjes. En ik krijg de standaardversie van fok (nog) niet aan de praat. Die opties heb je dus wel in de standaard browser.
heitieh
pi_98059566
Ik loop hier tegen een irritant probleempje aan op mijn chinese tablet.

Net een schone nieuwe firmware erop gegooid. Lijkt wel weer sneller te lopen als de vorige, dus dat is wel prettig :)

Alleen rooten lukt niet (meer).
Androot geeft aan dat de telefoon al geroot is, als ik de boelw il uitvoeren. Maar als ik dan een programma kies dat root acces nodig heeft, krijg ik alsnog een foutmelding dat de telefoon helemaal nog niet geroot is.
Universal androot voor een tweede (derde vierde) keer laten rooten heeft ook geen effect.

Het is geen ramp, maar wel jammer dat je dan net niet ff alles kan tweaken..
..non est vivere sed valere vita est ..
  zondag 12 juni 2011 @ 16:10:00 #43
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98067502
Ik. Blijf me verbazen ovcer mijn flytouch3, ik heb net een oud draadloos logitech toetsenbord aangesloten en hij ondekt hem gelijk, zonder problemen en onder windows had je daar drivers en alles voor niodig
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 13 juni 2011 @ 16:29:17 #44
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_98116620
ik wil ook een tablet, en zo'n chinees ding lijkt me wel wat. ik wil hem namelijk gebruiken voor internet thuis op de bank: wikipedia, nu.nl, mijn aandelen checken, simpele spelletjes als schaak en angry birds zeg maar. Verder voor mailen, agenda en contactpersonen. Verder wellicht ook mee naar het werk om digitaal aantekeningen te maken ipv op papier.
waar moet ik op letten?
capacitief scherm doenipv resitief? android 2.2 minimaal met flash ondersteuning? Is zo'n hoesje met een toetsenbord erin handig\nodig?

waar kan ik verder nog opletten?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_98123074
Vandaag in de media markt (ja ik was zo'n gek die vandaag naar de media markt ging) met android 3.0 zitten spelen, dat ziet er wel heel erg goed uit, denk dat ik in de zomer ook maar is voor een 3.0 tablet ga kijken. Eerst maar is zien hoe mijn Telepad bevalt.
pi_98123206
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:29 schreef slaveloos het volgende:
ik wil ook een tablet, en zo'n chinees ding lijkt me wel wat. ik wil hem namelijk gebruiken voor internet thuis op de bank: wikipedia, nu.nl, mijn aandelen checken, simpele spelletjes als schaak en angry birds zeg maar. Verder voor mailen, agenda en contactpersonen. Verder wellicht ook mee naar het werk om digitaal aantekeningen te maken ipv op papier.
waar moet ik op letten?
capacitief scherm doenipv resitief? android 2.2 minimaal met flash ondersteuning? Is zo'n hoesje met een toetsenbord erin handig\nodig?

waar kan ik verder nog opletten?
Als je veel gaat typen lijkt mij capacitief scherm wel fijner, typt fijner met je vinger dan met een stylus vind ik persoonlijk ;) Minimaal Android 2.2 inderdaad, maar veel lagere versies zul je niet meer tegen komen op tablets. Verder zou ik ook nog de processor in de gaten houden, dat je wel een beetje "snelle" hebt.
pi_98145202
Hier mijn eerste berichtje vanaf mijn transformer!! Echt kut dat ze het docknog niet hadden :( kun je het toetsenbord al ergens anders bestellen??
Ja, hoi!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 06:23:06 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98145972
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 02:41 schreef Luukiemaster het volgende:
Hier mijn eerste berichtje vanaf mijn transformer!! Echt kut dat ze het docknog niet hadden :( kun je het toetsenbord al ergens anders bestellen??
Los duurt nog wel een week of 2 voordat hij beschikbaar is :(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 14 juni 2011 @ 06:25:37 #49
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98145978
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:29 schreef slaveloos het volgende:
ik wil ook een tablet, en zo'n chinees ding lijkt me wel wat. ik wil hem namelijk gebruiken voor internet thuis op de bank: wikipedia, nu.nl, mijn aandelen checken, simpele spelletjes als schaak en angry birds zeg maar. Verder voor mailen, agenda en contactpersonen. Verder wellicht ook mee naar het werk om digitaal aantekeningen te maken ipv op papier.
waar moet ik op letten?
capacitief scherm doenipv resitief? android 2.2 minimaal met flash ondersteuning? Is zo'n hoesje met een toetsenbord erin handig\nodig?

waar kan ik verder nog opletten?
Flytouch 3 10 inch of een Dropad (en die is geloof ik 7 inch) al zou ik voor de zekerheid ook even kijken of de eerste dualcore tablets niet binnen budget liggen: http://mp4nation.net/cata(...)h=68&products_id=535
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:33:39 #50
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_98147609
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 06:25 schreef Klonk het volgende:

[..]

Flytouch 3 10 inch of een Dropad (en die is geloof ik 7 inch) al zou ik voor de zekerheid ook even kijken of de eerste dualcore tablets niet binnen budget liggen: http://mp4nation.net/cata(...)h=68&products_id=535
die ziet er ook puik uit zeg, en net binnen budget. Jammer dat ie er niet in 8 inch\ 10 inch uitvoering is. 7 inch lijkt me te klein om mee te werken, of valt dat wel mee?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:05:14 #51
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98151478
7inch heb ik geen ervaring mee, ik ben dik tevreden met mijn 10 inch flypad, en kleiner lijkt mij persoonlijk niet fijner, maar goed dat is heel persoonlijk natuurlijk
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:06:19 #52
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_98153225
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:05 schreef Klonk het volgende:
7inch heb ik geen ervaring mee, ik ben dik tevreden met mijn 10 inch flypad, en kleiner lijkt mij persoonlijk niet fijner, maar goed dat is heel persoonlijk natuurlijk
7 inch lijkt mij ook te klein inderdaad en zo'n 10 inch flypad die jij hebt heeft die een behoorlijk scherm? capacitief of alleen resistief?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:10:16 #53
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_98153373
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_98153685
Processor is wat aan de lage kant.
Let er ook op dat dit een wholesale site is. Minimale afname is 5 stuks.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:19:28 #55
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_98153730
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef UncleSam het volgende:
Processor is wat aan de lage kant.
Let er ook op dat dit een wholesale site is. Minimale afname is 5 stuks.
ik heb er geloof ik geen 5 nodig, maar het was een voorbeeld. Ik zal even doorzoeken naar eentje met een snellere processor thanks
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:22:45 #56
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98153854
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:06 schreef slaveloos het volgende:

[..]

7 inch lijkt mij ook te klein inderdaad en zo'n 10 inch flypad die jij hebt heeft die een behoorlijk scherm? capacitief of alleen resistief?
ik heb er geen moeite mee, ik bedoel voor 130 euro kun je geen iPad killer verwachten, het doet wat het moet doen en heeft een simpel touchscreen, geen pinch to zoom enzo.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:29:32 #57
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_98154083
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:22 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik heb er geen moeite mee, ik bedoel voor 130 euro kun je geen iPad killer verwachten, het doet wat het moet doen en heeft een simpel touchscreen, geen pinch to zoom enzo.
130 euro? dat is zeker binnen mijn budget, ik ben wel bereid iets meer te betalen voor een multi touch scherm, maar max 200 euro. Ipadkiller hoeft ook niet uiteraard voor die prijs :)
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:35:51 #58
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98154303
Ik heb deze gekocht, Flytouch 3 en ik ben echt dik tevreden, gebruik hem vaker dan mijn desktop pc: http://mp4nation.net/cata(...)h=68&products_id=494
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:42:17 #59
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_98154547
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:29 schreef slaveloos het volgende:

[..]

130 euro? dat is zeker binnen mijn budget, ik ben wel bereid iets meer te betalen voor een multi touch scherm, maar max 200 euro. Ipadkiller hoeft ook niet uiteraard voor die prijs :)
Je wilt persé een grotere dan 7"?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:57:34 #60
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_98155026
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:42 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Je wilt persé een grotere dan 7"?
persé is een groot woord... , maar t lijkt me gewoon prettiger werken. Of valt dat wel mee?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:07:07 #61
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98155358
10 bevalt mij prima, zou 7inch echt te klein vinden, heb nu al af en toe het gevoel dat het wat groter zou mogen, maar goed dat kan ook komen doordat ik een ouwe lul ben :+
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:18:49 #62
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_98155739
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:57 schreef slaveloos het volgende:

[..]

persé is een groot woord... , maar t lijkt me gewoon prettiger werken. Of valt dat wel mee?
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:07 schreef Klonk het volgende:
10 bevalt mij prima, zou 7inch echt te klein vinden, heb nu al af en toe het gevoel dat het wat groter zou mogen, maar goed dat kan ook komen doordat ik een ouwe lul ben :+
Het gaat mij er meer om dat er voor +- 150 euro een paar mooie 7" te krijgen zijn met een dual-core. ;)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:20:43 #63
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98155793
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:18 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

[..]

Het gaat mij er meer om dat er voor +- 150 euro een paar mooie 7" te krijgen zijn met een dual-core. ;)
Persoonlijke keuzes toch :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_98155802
Ik vind 10" goed werken, kleiner lijkt me persoonlijk ook neit fijn.
Dan zit je toch teveel te priegelen en leest het allemaal niet heel lekker als je een hele website aan het bekijken bent.

Is natuurlijk persoonlijk wat je het liefste hebt.

Geen van beide past in je broekzak,d us voor de draagbaarheid hoef je het toch niet te doen.
..non est vivere sed valere vita est ..
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:24:46 #65
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_98155911
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik vind 10" goed werken, kleiner lijkt me persoonlijk ook neit fijn.
Dan zit je toch teveel te priegelen en leest het allemaal niet heel lekker als je een hele website aan het bekijken bent.

Is natuurlijk persoonlijk wat je het liefste hebt.

Geen van beide past in je broekzak,d us voor de draagbaarheid hoef je het toch niet te doen.
Daar heb je natuurlijk gelijk in, ik denk dat ik maar voor de 10 inch ga. En zicht is wel t belangrijkst. Het zal dus wel zo'n flypad achtige worden :)
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:26:51 #66
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98155994
Even de OP nog doorlezen, helemaal staan nog wat kortingscodes, kun je goedkope tablet nog goedkoper krijgen ;)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:30:50 #67
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_98156123
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:26 schreef Klonk het volgende:
Even de OP nog doorlezen, helemaal staan nog wat kortingscodes, kun je goedkope tablet nog goedkoper krijgen ;)
;) dat scheelt toch weer, slaveloos let op de kleintjes ;)
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:33:10 #68
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98156206
Dat bedoel ik, zelfs 5% minder is toch 5% minder, we zijn en blijven gierige krenten :+
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:35:23 #69
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_98156268
absoluut, voor een dubbeltje op de eerste rang, en dan klagen over de herrie :D
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_98166849
Weer een goedkope dual-core tablet te koop ^O^
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:27:16 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98168380
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:57 schreef NextTVH het volgende:
Weer een goedkope dual-core tablet te koop ^O^
Is de Rena 3 :) verkopen ze ook bij Meri en MP4 dacht ik.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_98169134
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Is de Rena 3 :) verkopen ze ook bij Meri en MP4 dacht ik.
Met andere behuizing? :o
Tenminste als ik de foto's op mp4nation bekijk en die van dealextreme..
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:43:57 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98172777
Het lijkt er op dat DX een witte heeft ;)

Repair status van mijn transformer: Waiting-[WF4] Wait for Customer Confirmation-CID\OOW
CID = Customer Induced Damage
OOW = Out of warenty
Ik wist het al 99% zeker maar ze hebben zelf ook door dat het niet onder de garantie valt (hadden ze wel 3 dagen voor nodig).

Vraag me af wat dat grapje me kost (nu ik er zo bij nadenk:)
1. DHL daar naar toe
2. Reparatie (onderdelen + tijd)
3. DHL weer naar Nederland

DHL is nou niet echt de goedkoopste oplossing :X
Zal vast wel een halve Transformer zijn. Maarja eigen schuld :'(
Ben nog wel bezig om te kijken of de verzekering iets vergoed, maar dat zal ook wel ijdele hoop zijn.

[ Bericht 38% gewijzigd door RobertNL op 14-06-2011 20:50:16 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_98180820
Mn Rena is vandaag verstuurd! Hebben ze snel gedaan bij mp4 nation. Nu hopen dat hkp ook effe zn best doet!

Zal wel een korte review schrijven als ik m heb! Als ik dat zo zie is daar wel interesse voor.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:44:24 #75
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_98180836
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef Makrolon het volgende:
Mn Rena is vandaag verstuurd! Hebben ze snel gedaan bij mp4 nation. Nu hopen dat hkp ook effe zn best doet!

Zal wel een korte review schrijven als ik m heb! Als ik dat zo zie is daar wel interesse voor.
DOEN DOEN *O*
  woensdag 15 juni 2011 @ 06:56:44 #76
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98189513
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef Makrolon het volgende:
Mn Rena is vandaag verstuurd! Hebben ze snel gedaan bij mp4 nation. Nu hopen dat hkp ook effe zn best doet!

Zal wel een korte review schrijven als ik m heb! Als ik dat zo zie is daar wel interesse voor.
Als HongKong post niet gaat liggen blunderen (zoals bij mij) dan heb je hem begin volgende week gok ik
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_98196119
28 mei telepad besteld , 1 juni verzonden, nog steeds aan het wachten, tracking number ook nog dood -O-
Bij MP4Nation ;)
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:36:22 #78
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98196771
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef NextTVH het volgende:
28 mei telepad besteld , 1 juni verzonden, nog steeds aan het wachten, tracking number ook nog dood -O-
Bij MP4Nation ;)
Track and trace is kut van Hongkong post, loopt altijd ver achter (minimaal 5 dagen)

Wat je ook kunt doen is even naar TNT bellen in Nederland en die kunnen aan de hand van je HKpost trackingnummer kijken of er al een Nederlandse 3s code aan vast zit en of ie mischien in handen van de douane is gevallen.

Mocht dat niet helpen, even een nieuw ticket aanmaken bij MP4nation, de klantenservice is niet de slechtste daar
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:36:46 #79
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98201811
Tweakers heeft een blik geworpen op de HTC flyer: http://tweakers.net/revie(...)in-ontwikkeling.html
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_98203447
Vraag: is het mogelijk om op een zt-180 10inch tablet met hierop draaiend android 2.1, android 2.2 te zetten?
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:17:23 #81
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_98203526
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:15 schreef ItWasWritten het volgende:
Vraag: is het mogelijk om op een zt-180 10inch tablet met hierop draaiend android 2.1, android 2.2 te zetten?
http://www.shenit.com/blo(...)pgrade-rom-download/
pi_98203848
quote:
wow thanks, bedankt voor de snelle response..

moet maar weer een nieuwe tablet aanschaffen zie ik, voordat ik zelf ga kijken..

Welke tablet zouden jullie me aanraden? (must have: 10inch, capacatief, min. andr. 2.2, flash ) prijs +/-150,- (is dit uberhaupt mogelijk)
pi_98204562
Nee is niet mogelijk. 7 inch cap 2.2 is wel voor 150 te krijgen. 8 of 10 niet.
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:55:19 #84
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_98205358
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_98206456
quote:
Alhoewel ik alibaba niet echt vertrouw staat deze tot nu toe op nr 1

volgende week maak ik me keuze, hou jullie wel even op de hoogte
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:24:35 #86
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_98206784
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:18 schreef ItWasWritten het volgende:

[..]

Alhoewel ik alibaba niet echt vertrouw staat deze tot nu toe op nr 1

volgende week maak ik me keuze, hou jullie wel even op de hoogte
wat vertrouw je niet aan alibaba? denk je dat ze niet leveren, of dat ze liegen over de specs? Ik ken ze helemaal niet, maar was ook op zoek naar ongeveer hetzelfde als jij: 10 inch Android 2.2 capacitive screen :)
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:54:56 #87
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_98213716
hoe lang duurt het bij jullie om een aankoop via google checkout te authorizen?
pi_98218218
Volgens mij gebruikt het meerendeel hier PayPal.
pi_98220254
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 06:56 schreef Klonk het volgende:

[..]

Als HongKong post niet gaat liggen blunderen (zoals bij mij) dan heb je hem begin volgende week gok ik
Dat zou mooi zijn. ik hoop het. *O*
pi_98223848
Ben van plan de Transformer te gaan kopen, vooral vanwege het toetsenbord. Lijkt me ideaal, alleen nog even de financiële middelen bij elkaar sprokkelen :)
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:29:50 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98226665
quote:
Flytouch 3 :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:33:21 #93
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_98238356
quote:
aanbieding is alweer weg, wat kostte hij?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_98238473
Ik heb gisteren de eee pad gekocht en ik vind hem best fijn werken, hij is mooi ligt van gewicht en een duidelijk beeldscherm heeft hij ook O+
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:39:36 #95
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98238495
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:33 schreef slaveloos het volgende:

[..]

aanbieding is alweer weg, wat kostte hij?
189 euro.
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:40:38 #96
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_98238524
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

189 euro.
dat was best interressant geweest :D
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_98238923
Valt wel mee, was geen cap scherm.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:43:39 #98
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98242473
quote:
11s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:40 schreef slaveloos het volgende:

[..]

dat was best interressant geweest :D
Niets mis met een flytouch 3 maar om nou 50 euro meer uit te geven dan dat je er voor betaald als je iets meer geduld zou moeten hebben :+
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:52:55 #99
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_98244941
Garantie betekent ook wat!
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_98286642
Hong kong post is mijn tablet kwijt geraakt, dan ga ik nu Toch maar een dual core tablet bestellen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:38:35 #102
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_98287191
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:21 schreef NextTVH het volgende:
Hong kong post is mijn tablet kwijt geraakt, dan ga ik nu Toch maar een dual core tablet bestellen.
Hoe krijgen ze dat voor elkaar? :')
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:39:47 #103
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98287240
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:38 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Hoe krijgen ze dat voor elkaar? :')
Door zichzelf te zijn. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98288945
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:39 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Door zichzelf te zijn. ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:21 schreef NextTVH het volgende:
Hong kong post is mijn tablet kwijt geraakt, dan ga ik nu Toch maar een dual core tablet bestellen.
Ik neem aan dat je dan in ieder geval je geld terug krijgt ?
http://www.tabletsnederland.nl/ Ales over Tablets
Gratis tablets Gratis tablets
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:33:02 #105
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_98289117
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:27 schreef coolzzz het volgende:

[..]

[..]

Ik neem aan dat je dan in ieder geval je geld terug krijgt ?
Nee..

Niet makkelijk altans.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 17 juni 2011 @ 19:27:32 #106
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98304817
Gisteren de rekening voor reparatie van mijn Transformer gekregen.
Schrik niet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_98313999
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:27 schreef RobertNL het volgende:
Gisteren de rekening voor reparatie van mijn Transformer gekregen.
Schrik niet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat toch wel schrikken, zo'n bedrag... :-(
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:16:21 #108
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_98315532
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:27 schreef RobertNL het volgende:
Gisteren de rekening voor reparatie van mijn Transformer gekregen.
Schrik niet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, das erg netjes!
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zaterdag 18 juni 2011 @ 08:13:01 #109
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98325347
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:27 schreef RobertNL het volgende:
Gisteren de rekening voor reparatie van mijn Transformer gekregen.
Schrik niet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onverwacht idd

Heb je het hoesje al besteld :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 18 juni 2011 @ 08:27:15 #110
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_98325394
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:47 schreef Morri het volgende:

[..]

Ik vind dat toch wel schrikken, zo'n bedrag... :-(
Vaak zijn de startkosten (verzendkosten, kosten voor het alleen al kijken naar het apparaat door een monteur (monteurskosten)) al bijna die prijs ;) Dus het valt idd erg mee.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zaterdag 18 juni 2011 @ 08:54:42 #111
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98325515
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 08:27 schreef Devolution het volgende:

[..]

Vaak zijn de startkosten (verzendkosten, kosten voor het alleen al kijken naar het apparaat door een monteur (monteurskosten)) al bijna die prijs ;) Dus het valt idd erg mee.
Verzendkosten: 27.78
Handelingskosten: 10.50
Reparatiekosten: 22.50
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_98325820
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:27 schreef coolzzz het volgende:

[..]

[..]

Ik neem aan dat je dan in ieder geval je geld terug krijgt ?
Ik denk dat MP4Nation een nieuwe tablet gaat sturen, althans als ik de ervaring van Klonk hoor :)
Mochten ze dat niet doen, heb ik altijd nog de mogelijkheid een PayPal claim te openen, maar die bewaar ik tot de 44e dag :P
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:04:45 #113
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98327265
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 09:31 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Ik denk dat MP4Nation een nieuwe tablet gaat sturen, althans als ik de ervaring van Klonk hoor :)
Mochten ze dat niet doen, heb ik altijd nog de mogelijkheid een PayPal claim te openen, maar die bewaar ik tot de 44e dag :P
Bij mij was HongKong post de boel ook kwijt idd, toen heeft MP4nation een onderzoek in laten stellen en daarbij is ie opgedoken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_98351586
Wat is nou de beste android tab?
pi_98351794
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is nou de beste android tab?
Wat mij betreft de Galaxy Tab 10.1 die binnenkort hier uitkomt.

Qua hardware gewoon top notch zoals wel meerdere tablets, maar dat design zie ik voorlopig nog niet overtroffen worden :9~
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:02:34 #116
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98351988
Meest aantrekkelijk waarschijnlijk nu de Asus Transformer. Qua opties en prijs.

Specswise echter de LG Optimus Pad waarschijnlijk. :P Maar ja...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 19 juni 2011 @ 09:38:58 #117
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98362771
Hoe zit het eigenlijk met specifieke android apps die speciaal voor tablets (lees honeycomb) ontwikkeld worden, zit daar al een beetje groei in?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 19 juni 2011 @ 10:17:49 #118
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98363130
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 09:38 schreef Klonk het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met specifieke android apps die speciaal voor tablets (lees honeycomb) ontwikkeld worden, zit daar al een beetje groei in?
Zo langzamerhand komt het nu wel op gang, de lijsten die op internet staan (met HC ready of HC only apps). Worden elke dag wel weer wat langer. Ik verwacht dat het niet lang meer duurt voordat dat ook in een stroomversnelling komt (als dat al niet het geval is).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 19 juni 2011 @ 10:37:42 #119
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_98363366
Noem 's een paar leuke :P
heitieh
  zondag 19 juni 2011 @ 10:52:24 #120
327191 RobertNL
For your gear.
  zondag 19 juni 2011 @ 16:05:00 #121
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_98373649
Ik denk er over na om de EEE pad Transformer te halen. Goede oplossing voor thuis en school. Netbookje en tablet in 1.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 19 juni 2011 @ 16:06:26 #122
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98373712
Doe dan!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 19 juni 2011 @ 16:07:17 #123
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_98373746
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:06 schreef shiznuts het volgende:
Doe dan!
Geld!
Dat ding kost tegen de 500. Eventjes sparen dan maar.
Ben benieuwd hoe het zal zijn om Honeycomb fysiek te gaan gebruiken :P.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 19 juni 2011 @ 21:35:38 #124
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98387759
Ik wil iets sterks en kalmerends, ben de hele avond al bezig om bookmakrks vanuit ee windows browser in eewillkeurige browser in android te krijgen, likt niet lastig, is het wel...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 19 juni 2011 @ 21:36:44 #125
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98387825
En het toetsenbrod reageert traag op fok en daar kom je pas na het posten achter..
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 20 juni 2011 @ 00:15:19 #126
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_98395953
Ibood tablet!

[ Bericht 0% gewijzigd door beeklaan op 20-06-2011 01:39:47 ]
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_98396058
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:15 schreef beeklaan het volgende:
Ibod tablet!
Jammer van de processor.
  maandag 20 juni 2011 @ 00:37:01 #128
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_98396797
Zoek filmpjes op youtube. Hij laadt dingen net zo snel als mijn dualcore lg optimus..
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 juni 2011 @ 00:38:57 #129
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98396868
Ja hoe is die Iboodaanbieding? Klinkt als een aardige deal.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 20 juni 2011 @ 00:40:28 #130
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_98396919
Zie dat ie op redcoon slechts 200 is: http://www.redcoon.nl/ind(...)/Viewsonic_Viewpad7/

Slecht van tweakers pricewatch dat ie daar niet opvalt.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_98400666
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:38 schreef borisz het volgende:
Ja hoe is die Iboodaanbieding? Klinkt als een aardige deal.
1 dag altijd. Leuke aanbieding inderdaad, maar m'n volgende tablet wordt toch een tablet met Android 3.0.
  maandag 20 juni 2011 @ 11:34:49 #132
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_98404728
Is dit nou een goede aanbieding van ibood?
pi_98404866
Als je graag een tablet wilt zou ik even doorsparen en een Honeycomb tablet nemen. De Viewpad 7x komt binnenkort ook uit, waarschijnlijk de reden om dit achterhaalde model nog even weg te geven.. Tja, 't is goedkoop maar dan heb je ook niks.
pi_98408579
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:39 schreef Ireyon het volgende:
Als je graag een tablet wilt zou ik even doorsparen en een Honeycomb tablet nemen. De Viewpad 7x komt binnenkort ook uit, waarschijnlijk de reden om dit achterhaalde model nog even weg te geven.. Tja, 't is goedkoop maar dan heb je ook niks.
Vind het een aardig leuke aanbieding, de iBood van vandaag. Het is inderdaad niet de snelste en beste tablet die nu uit is, maar voor de mensen die niet zoveel over hebben is deze natuurlijk top!
http://www.tabletsnederland.nl/ Ales over Tablets
Gratis tablets Gratis tablets
  maandag 20 juni 2011 @ 15:09:26 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98413100
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef coolzzz het volgende:

[..]

Vind het een aardig leuke aanbieding, de iBood van vandaag. Het is inderdaad niet de snelste en beste tablet die nu uit is, maar voor de mensen die niet zoveel over hebben is deze natuurlijk top!
affiliate link :') ?

600 mhz ARM 11 processor, kans op flash is in iedergeval klein. bedoel op een ARM 11 1ghz processor werkt het zelfs niet super
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_98418366
Dit is een beetje een cross-post van mijn vraag op Tweakers maar aangezien er hier ook veel kenners zitten: Heeft er iemand ervaring met de nieuwe Facepad van Chinagrabber? Het is een update van de originele Flytouch 3.

• Android 2.2 Froyo OS
• Built-in GPS Navigator + GPS Antenna
• Dual USB Slots / Single TF Card Slot (support up to 32GB)
• Dual USB Ports for plugging Keyboard Cases
• Larger battery for extended usage time
• Built in Youtube Application for browsing videos
• Android Market Pre-installed
• 1.3MP Web Camera

• CPU: InfoTM X220 ARM11 1Ghz
• Display: 10-inch (1024×600 ) LCD
• RAM: 512MB DDR2 / ROM: 4GB -
• Battery: 6400mah
• Camera: 1.3M
• GPS: HopeRF XN203
• Wifi: 802.11B/G
• I\O: 2x USB; 1x RJ45; 1x mini HDMI; 1x MicroSD; 1x Stylus-slot

• Vibration
• Accelerometer
• Dimension: 269.91mm*170.45mm*14.89mm
• Buttons: Back, Home, Menu, Volume, Wifi, Reset and Power

Ik ben nog steeds op zoek naar een tablet die aan mijn wensen voldoet. >7", >800x480, goede reviews, grote community, niet duurder dan 200 euro. Ik wil hem gebruiken als portable fotografie portfolio (daarom liefst met IPS paneel), e-reader/comicreader and social media/web ding. Iemand alternatieven? Ik zag die 9,7" IPS op SK.net maar die is nog erg duur.
  maandag 20 juni 2011 @ 17:11:29 #137
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_98419002
Normaal 400 euro. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 20 juni 2011 @ 18:56:39 #138
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98423670
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:58 schreef Negakinu het volgende:
Dit is een beetje een cross-post van mijn vraag op Tweakers maar aangezien er hier ook veel kenners zitten: Heeft er iemand ervaring met de nieuwe Facepad van Chinagrabber? Het is een update van de originele Flytouch 3.

• Android 2.2 Froyo OS
• Built-in GPS Navigator + GPS Antenna
• Dual USB Slots / Single TF Card Slot (support up to 32GB)
• Dual USB Ports for plugging Keyboard Cases
• Larger battery for extended usage time
• Built in Youtube Application for browsing videos
• Android Market Pre-installed
• 1.3MP Web Camera

• CPU: InfoTM X220 ARM11 1Ghz
• Display: 10-inch (1024×600 ) LCD
• RAM: 512MB DDR2 / ROM: 4GB -
• Battery: 6400mah
• Camera: 1.3M
• GPS: HopeRF XN203
• Wifi: 802.11B/G
• I\O: 2x USB; 1x RJ45; 1x mini HDMI; 1x MicroSD; 1x Stylus-slot

• Vibration
• Accelerometer
• Dimension: 269.91mm*170.45mm*14.89mm
• Buttons: Back, Home, Menu, Volume, Wifi, Reset and Power

Ik ben nog steeds op zoek naar een tablet die aan mijn wensen voldoet. >7", >800x480, goede reviews, grote community, niet duurder dan 200 euro. Ik wil hem gebruiken als portable fotografie portfolio (daarom liefst met IPS paneel), e-reader/comicreader and social media/web ding. Iemand alternatieven? Ik zag die 9,7" IPS op SK.net maar die is nog erg duur.
Die facepad = flytouch 3 (http://www.merimobiles.co(...)MB_4G_p/meri0546.htm) zie weinig verschil in specs. Vorm is iets anders?

Voor je 7'' tab zou je kunnen kijken naar een dropad a8/herotab c8. Geen ISP (nog niet gezien in de 200 euro range) maar wel een grote community en een redelijk apparaat voor dat geld :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 20 juni 2011 @ 21:40:02 #139
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98433346
Grootste verschil wat ik zie is de zwarte achterkant terwijl een flytouch een grijze achterkant heeft
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_98453187
Mail van MP4Nation over mijn telepad.

quote:
Hello,

It might be the case that customs may have seized your parcel because it contains a lithium-based battery. Since lithium batteries are being heavily controlled in postal now.

This may add to the delay, or we may get it back - what we will do is contact the post office and see if I can find out any information. Your item might be stuck at customs as THT wont get any information until it has cleared customs.

Please do not worry, we will contact you as soon as we have information on your item.

Thank you.
pi_98457539
7 inch Android 2.2 Viapad, nu $70 bij http://www.pickegg.com/wh(...)-2-MID-Touchpad.html

Vroeger was BIC met 80$ de goedkoopste: http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3429.html

Bij Pickegg.com hebben ze ook andere voordelig geprijsde tablets.

7 inch 1.2 GHz, capacitive, $172: http://www.pickegg.com/wh(...)d.html?welcome=57907

Goedkoper dan de 1 GHz Dealextreme ($184) en MP4Nation.

En 10 inch, 1 GHz, resistive, $162: http://www.pickegg.com/wh(...)d.html?welcome=57907

[ Bericht 23% gewijzigd door UncleSam op 21-06-2011 12:50:22 ]
pi_98458448
Deze snap ik ff niet:

http://www.pickegg.com/wh(...)8-mid-tablet-pc.html

FlyTouch 1 met 1 GHz? Dat is toch een hele oude versie, hoe kan die dan al zo'n goede processor hebben?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:17:37 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98470042
Nee, je leest het verkeerd. 1G Mhz: 1 gigantische megahertz. :+

:P Oh, ff bij Product details kijken dus. Misschien dat ze die details gekopieerd hebben van een willekeurige geliste Flytouch? ;) Lijkt me eerder een 600 - 720 Mhz processortje in te zitten inderdaad.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:34:04 #144
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98475568
De oplader van de flytouch is niet de beste kwaliteit, nu kan ik wel weer eentje uit verweggistan bestellen maar dan zit je met hetzelfde probleem (mogelijk).

Dus dacht kom ik bestel een nieuwe, universele oplader met een shitload aan plugjes, alleen heb ik geen flauw idee welke afmetingen de plug heeft die ik nodig heb om in het apparaat zelf te stoppen, ik weet al dat ik 5v en 2A moet hebben.

Kan iemand me even een duwtje geven in de goeie richting waar ik precies naar moet zoeken :@
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:25:36 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98486246
Als iemand een stand zoekt voor zijn tablet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 21-06-2011 23:02:25 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_98487429
13 dollar!? Nu nog maar 11 dollar :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:06:04 #147
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98488670
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef UncleSam het volgende:
13 dollar!? Nu nog maar 11 dollar :P
Daar had ik wel 2 eieren van kunnen kopen :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_98495942
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede tablet. Wilde er eigenlijk één hebben met bluetooth, een capacitief scherm, 512mb en gps.. maar die combi is nogal moeilijk of heel erg duur schijnbaar. Nu heb ik mijn keuze iets bijgesteld en mij hij ook zonder gps zijn, aangezien ik ook een bluetooth gps receiver kan gebruiken. Ook is mijn keuze gevallen op een IPS scherm.

Vereisten zijn dus:

- 9,7" IPS scherm.
- 512MB werkgeheugen
- Bluetooth
- Geen lelijk log apparaat ;).

- Indien mogelijk een camera aan de voorzijde (of aan beide kanten natuurlijk!)

Ik heb er al meerdere gezien. Mijn vraag aan jullie is, welke tablet heeft deze specificaties en heeft de snelste processor en is het meest geschikt om ook 720p films af te kunnen spelen. Ik kijk namelijk altijd films op 720p en heb geen zin om steeds meerdere versies te downloaden.

Prijs mag maximaal ongeveer ¤ 250 zijn :).
pi_98506061
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 02:02 schreef Trippii het volgende:

- 9,7" IPS scherm.
- 512MB werkgeheugen
- Bluetooth
- Geen lelijk log apparaat ;).

- Indien mogelijk een camera aan de voorzijde (of aan beide kanten natuurlijk!)

Prijs mag maximaal ongeveer ¤ 250 zijn :).
http://www.samenkopen.net/action_product/866386/574826
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:35:09 #150
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98506254
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98506841
Die van Pandawill heeft geen IPS paneel. Wordt beantwoord in de vragen onderaan de pagina.
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:00:22 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98507309
Is anders zo goed als dezelfde tablet als waar jij mee kwam aanzetten (4GB i.p.v. 8GB opslag), alleen dan veel goedkoper. :) (Zo'n 40 euro voor 4GB meer betalen... :X )
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98507831
quote:
Deze had ik gezien, alleen staat er niet bij dat het een IPS scherm is, weet je dit zeker? Tevens lijkt me de Freescale IMX515 800MHz ARM Cortex A8 ook niet de meest snelle, maar het blijft een mogelijkheid.

De KOpad heeft dezelfde processor en zoals in de reacties te lezen is heeft hij geen IPS scherm. De informatie die pandawill verstrekt vind ik ook wel zeer triest. Bij deze staat er bijvoorbeeld dat hij een IPS scherm heeft, maar als er naar gevraagd wordt heeft hij dit niet. Zo las ik bij een andere tablet op pandawill bij de reacties dat hij wel bluetooth heeft en een paar reacties eronder weer niet. Onduidelijkheid, schiet niet echt op en komt niet erg professioneel over.

Verder had ik ook nog de Herotab M10V2 zien staan, die ook weer dezelfde processor heeft.

Deze van SK is ook wel aantrekkelijk kwa prijs, alleen die processor weer.

Iemand nog een goede tip? In principe alleen nog een betere processor (ook voor het grafische gedeelte) en we zijn er :).
pi_98508764
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef shiznuts het volgende:
Is anders zo goed als dezelfde tablet als waar jij mee kwam aanzetten (4GB i.p.v. 8GB opslag), alleen dan veel goedkoper. :) (Zo'n 40 euro voor 4GB meer betalen... :X )
Die "40 euro meer" is inclusief douanerechten en belasting. De laatste tijd worden heel veel tablets onderschept vanwege de Lithium batterijen. Tel deze kosten op bij jouw suggestie en je zit al veel dichter in de buurt. Tevens wordt die van Samenkopen.net vanuit Nederland verzonden en krijg je Nederlandse garantie. Al met al een prima deal.
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:45:42 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98509173
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:35 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Die "40 euro meer" is inclusief douanerechten en belasting. De laatste tijd worden heel veel tablets onderschept vanwege de Lithium batterijen. Tel deze kosten op bij jouw suggestie en je zit al veel dichter in de buurt. Tevens wordt die van Samenkopen.net vanuit Nederland verzonden en krijg je Nederlandse garantie. Al met al een prima deal.
quote:
Ik zal niet wachten tot bepaalde datums, maar steeds een bestelling naar China doen zodra de 10de deelnemer besteld heeft.

Zodra ik besteld heb, zal ik het track en trace nummer op de infopagina zetten zodat de deelnemers het kunnen volgen (meestal 4 of 5 werkdagen). Vervolgens controleer ik de tablets en pak ze op dezelfde dag opnieuw in. De volgende dag verstuur ik het pakket aangetekend en verzekerd naar de deelnemer!

DEZE ZIJN GEHEEL VOOR MIJ!!!! Je betaalt uitsluitend voor de tablet! Het kan dus niet dat een bepaalde koerier aan je deur staat om nog geld te innen.
Mja, dat zou de prijs verklaren, maar er dus dus een mogelijkheid dat het goedkoper uit kán.

Hoe dan ook, die komen ook gewoon uit China, dus daar gaat je Nederlandse garantie en verzending (wordt zelfs pas uit China verzonden als je toevallig de 10e koper bent, anders moet je wachten op andere bestellers). Zelfde bij de SK van kiddyl, die zich trouwens hier op FOK! ook wel eens heeft laten zien. ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98510403
ik ben weer is op zoek naar een 7'' tablet, heb een paar weken een epad 7 gehad (met android 1,6 en die rampzalige processor :') ) en heb hem toen met winst verkocht, vond het een leuk apparaatje.

Alleen zoek ik nu iets professionelers, hij moet zoweiso snel zijn (1Ghz lijkt me wel genoeg) en de batterijduur moet gewoon rond de 7 uur zitten. prijs rond de 300 euro. Zat zelf te denken aan de galaxy tab

alleen kan ik mijn sim kaart van t-mobile in een galaxy tab stoppen om vervolgens die als mobiel te gebruiken?

een tweedehands galaxy tab is erg betaaldbaar.

en wordt er een honeycomp update uitgebracht voor de galaxy tab ? iemand die dit weet
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:29:20 #157
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98510891
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:51:09 #158
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98514513
quote:
Homescreen die je in het begin ziet lijkt veel op de Mobii tegra tab :) (m.a.w dit is een andere rebrand van de mobii.)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:59:19 #159
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98514872
Ja, maar deze komt met dockingstation en als 3G versie, verder lijkt 'ie identiek aan de POV Mobii Tegra inderdaad, ook qua casing e.d.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98531674
Ja ik ben eruit, ik ga sparen voor kwaliteit, een asus eee pad
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:23:18 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98531859
Het beste plan op dit moment inderdaad denk ik. Hoop specs en honeycombness-tofheid voor 399,-.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:48:40 #163
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98533588
Morgen mag ik met wat geluk mijn tablet weer beethouden :)

Verwerkt in BRATISLAVA - SLOVAKIA BRATISLAVA - SLOVAKIA 21:28

Dan ook maar eens kijken voor een (goedkope) verzekering
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:10:17 #164
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_98535299
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:15 schreef mtchel112 het volgende:
ik ben weer is op zoek naar een 7'' tablet, heb een paar weken een epad 7 gehad (met android 1,6 en die rampzalige processor :') ) en heb hem toen met winst verkocht, vond het een leuk apparaatje.

Alleen zoek ik nu iets professionelers, hij moet zoweiso snel zijn (1Ghz lijkt me wel genoeg) en de batterijduur moet gewoon rond de 7 uur zitten. prijs rond de 300 euro. Zat zelf te denken aan de galaxy tab

alleen kan ik mijn sim kaart van t-mobile in een galaxy tab stoppen om vervolgens die als mobiel te gebruiken?

een tweedehands galaxy tab is erg betaaldbaar.

en wordt er een honeycomp update uitgebracht voor de galaxy tab ? iemand die dit weet
Er wordt op het moment gewerkt aan honeycomb voor de SGT 7" maar dan moet je gaan routen, dan kan je zonder een officiele update vanuit Android het toch gebruiken.

Verder kan je gewoon een simkaart van elke provider gebruiken.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_98537158
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef shiznuts het volgende:
Het beste plan op dit moment inderdaad denk ik. Hoop specs en honeycombness-tofheid voor 399,-.
+ dat dock, meer accu en in 1 klik een volwaardige laptop ideaal bedacht
pi_98579216
Net dus een half uur staan twijfelen voor de transformers voor 379...kon hem bijna niet laten liggen voor die prijs... maar ga toch voor de galaxy tab 10.1 ff wachten dus nog
pi_98579348
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:15 schreef mtchel112 het volgende:
ik ben weer is op zoek naar een 7'' tablet, heb een paar weken een epad 7 gehad (met android 1,6 en die rampzalige processor :') ) en heb hem toen met winst verkocht, vond het een leuk apparaatje.

Alleen zoek ik nu iets professionelers, hij moet zoweiso snel zijn (1Ghz lijkt me wel genoeg) en de batterijduur moet gewoon rond de 7 uur zitten. prijs rond de 300 euro.
Viewsonic 7x
pi_98580000
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:35 schreef NextTVH het volgende:
Nieuwe archos tablets
Die Archos tablets zijn toch wel leuk. En echt voor een top prijs!
http://www.tabletsnederland.nl/ Ales over Tablets
Gratis tablets Gratis tablets
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:50:07 #169
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98588016
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:28 schreef koemleit het volgende:
Net dus een half uur staan twijfelen voor de transformers voor 379...kon hem bijna niet laten liggen voor die prijs... maar ga toch voor de galaxy tab 10.1 ff wachten dus nog
379,- ? Waar? :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98592717
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:50 schreef shiznuts het volgende:

[..]

379,- ? Waar? :@
Op schiphol... taxfree dus...
  vrijdag 24 juni 2011 @ 06:59:30 #171
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98592762
379, damn. Voor 100 euro minder is dat toch wel een erg aantrekkelijk alternatief voor de iPad. Ik kom volgende week langs Schiphol, wordt zo wel erg verleidelijk er eentje mee te nemen :p Hadden ze ook het keyboard dock liggen?

Wat is er zoveel beter aan de galaxy tab 10.1 dan? Die heeft toch alleen een mooier design?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 07:37:22 #172
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_98592926
ik vind het design van de asus ook mooi ... :P
heitieh
  vrijdag 24 juni 2011 @ 07:49:31 #173
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98593001
Daarom. Ik snap niet zo goed hoe mensen de meerprijs van de Samsung rechtvaarden.
pi_98593264
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:38 schreef coolzzz het volgende:

[..]

Die Archos tablets zijn toch wel leuk. En echt voor een top prijs!
Maar geen officiele Market, en Android 2.2, terwijl er al apparaten met Android 3.0 op de markt zijn. Bovendien kun je een apparaat met deze specs op dit moment al op elke straathoek voor bijna dezelfde prijs (99 Euro) kopen (afhankelijk van de dollarkoers). Ik vind het een beetje mosterd na de maaltijd, zeker omdat het nog niet eens te koop is.

Oh, ik zie nu dat er een link staat daar en dat een paar winkels hem alvast hebben vermeld ook al hebben ze hem niet: http://tweakers.net/pricewatch/285611/archos-arnova-7.html De goedkoopste winkel is Allmicro en daar gaat hij schijnbaar 114 Euro kosten. Duurder dan 99 Euro dus, waar je een soortgelijk apparaat al voor 99 Euro kunt krijgen.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 10:52:36 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98596649
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 07:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Daarom. Ik snap niet zo goed hoe mensen de meerprijs van de Samsung rechtvaarden.
Is de Samsung niet standaard met 3G? En Full HD recording en playback?
Daarentegen mis je wel een kaartlezer en HDMI-poort. Dus ligt er maar net aan wat je belangrijk vindt. Zelf vind ik de Samsung ook mooier maar zou dan eerder voor de Eee Pad Transformer gaan omdat 'ie praktischer is (ook qua prijs :P ).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 24 juni 2011 @ 10:53:41 #176
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98596683
De tab 10.1 is wel een heeeel stuk mooier imo. Maar het ontbreken van een SD Card slot is wel erg jammer...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_98597292
Naast het (veel) mooiere design is-tie met 33% dunner, anderhalve centimeter smaller en 80 gram lichter ook een stuk handzamer. Of dat $99 waard is, nee niet echt, maar 'k heb het er wel voor over. 'k Zoek gewoon een leuke gadget voor onderweg, al die extra aansluitingen op de Transformer vind ik dan ook niet interessant.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:15:10 #178
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98597491
De Samsung is inderdaad een stuk mooier, maar als ik voor design ging, zou ik wel de iPad nemen. Als de functionaliteit hetzelfde is, denk ik toch dat het de Transformer wordt: prachtige specs voor de prijs en met die hdmi kan ik hem ook als mediacenter gaan gebruiken :)
pi_98602559
Wanneer komt die 10.1 nou.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:26:21 #180
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98602679
8 Juni...

o, wacht...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:28:44 #181
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98602784
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:36:58 #182
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_98606192
Ik snap niet zo goed wat er nou echt zoveel anders is aan het design van de tab. Maakt mij natuurlijk niet uit, maar ik zie gewoon vrij weinig verschil. :D





Hoewel ik hierboven las dat ie lichter is, wat wel een voordeel is.
heitieh
pi_98613414
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er nou echt zoveel anders is aan het design van de tab. Maakt mij natuurlijk niet uit, maar ik zie gewoon vrij weinig verschil. :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoewel ik hierboven las dat ie lichter is, wat wel een voordeel is.
Lichter, dunner, smaller, strakkere rand, mooiere achterkant (de uiteindelijke Tab, niet de 10.1v die je daar post).
pi_98616564
Zal allemaal best, maar dat is geen 100 euro meer waard, ik ga lekker voor de asus met die docking het meest ideale wat ik heb gezien
pi_98616708
Iemand die nog wat leuke spellen weet?
Heb een Archos 70 :Y
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  vrijdag 24 juni 2011 @ 19:03:21 #186
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98618439
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_98619864
Ik heb een galaxy 10.1 v heerlijke tablet :D
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  vrijdag 24 juni 2011 @ 20:01:22 #188
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98620599
quote:
quote:
yey die gaan we eens proberen .

Is er al een work around voor de lagg op fora? [Stock browser]
Wat ik iedereen met een 10 inch tab liggen kan aanraden is thumb keyboard, nu geen last meer van kramp in mijn vingers.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 25 juni 2011 @ 07:36:03 #189
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_98637774
Ik zoek voor de vakantie nog ff een simpel tabletje om op te internette, mail te checken en filmpjes te kijken.
Om eens ff een tabletje uit te proberen zag ik deze.
Weet iemand of deze makkelijk op 2.2 te krijgen is?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:18:29 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98640079
Is moeilijk te zeggen... waarschijnlijk wel, al is dat heel tragisch niet als je er toch alleen op wilt internetten, mail wilt checken en filmpjes wilt kijken. Tragischer was het dan als er alleen nog 1.6 op stond.

Er is in ieder geval weinig af te leiden om welke tablet het nu eigenlijk gaat, geen merk, geen naam, geen typenummer, zelfs het plaatje is een photoshopje van een 'generic' tablet en dus niet een weergave van de tablet die je zult kopen. Het kan een Point of View 7" zijn... en Tomtec, of gewoon een merkloze Chinees... Apad of zo. Van die advertentie word je niet veel wijzer. Je weet niet eens wat voor een processor ze erin stoppen.

Echt mobiel is 'ie niet met die lage capaciteit accu, dat kan ik wel zeggen. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:31:25 #191
134538 chansadres
Black & White
pi_98640305
Het is een Tomtec. Ik heb ze in de winkel gezien liggen.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:51:01 #192
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_98640722
OKe,

in de winkel zag ik idd een Tomtec met 2.2 er op volgens mij.
Maar daar staat weer niet bij hoe de accu is en 2.2 vertrouw ik ook niet helemaal

Naja, ik kijk wel ff verder!
pi_98653570
Ik heb gisteren de Transformer (met dock) besteld. Levertijd zou 1 week zijn, maar ik hou rekening met wat meer. Maar... Ik ben wel ontzettend benieuwd!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_98671505
Opad nogsteeds niet binnen. :/ 14 juni verzonden. Had m deze week wel verwacht eigenlijk... Tracking van hkp doet ook niks
  zondag 26 juni 2011 @ 10:36:19 #195
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98671520
Veel party poopers op dit honeycomb-feestje, zeg..
  zondag 26 juni 2011 @ 10:49:42 #196
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_98671735
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 10:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Veel party poopers op dit honeycomb-feestje, zeg..
w/
heitieh
pi_98681430


Hopen dat deze wel binnen komt -O-
  zondag 26 juni 2011 @ 21:32:40 #198
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98693959
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 10:34 schreef Makrolon het volgende:
Opad nogsteeds niet binnen. :/ 14 juni verzonden. Had m deze week wel verwacht eigenlijk... Tracking van hkp doet ook niks
Tracking van HKP zuigt ballen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_98694448
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:14 schreef NextTVH het volgende:
[ afbeelding ]

Hopen dat deze wel binnen komt -O-
Is dat een tablet waar je mee kunt bellen/internetten zonder wifi?
pi_98697983
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Is dat een tablet waar je mee kunt bellen/internetten zonder wifi?
Ja kan een simkaart in, dus feitelijk gewoon een oversized smartphone :)
  zondag 26 juni 2011 @ 22:58:04 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98698467
Ja, maar de meeste 3G-tablets ondersteunen geen spraak. Daarmee kun je niet telefoneren, alleen de datamodule gebruiken. Zoals ook het geval met de Samsung Galaxy Tab. Zijn geloof ik niet tot nauwelijks tablets die dat standaard wel kunnen. 3G-mogelijkheid is dus niet per definitie dat je tablet een uit de kluiten gewassen smartphone is.

Huwai wel weer dan.


[ Bericht 20% gewijzigd door shiz op 26-06-2011 23:03:31 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 26 juni 2011 @ 23:00:42 #202
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_98698609
Argh, ze mogen de quadcores wel eens aankondigen van mij..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_98724668
Iemand een idee waar de Dropad voordelig te krijgen is? Het probleem is dat ik over 3 weken wegga, dus dan moet het ding wel zijn binnengekomen... :X
  maandag 27 juni 2011 @ 17:26:12 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98726453
quote:
5s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:42 schreef Michael-H het volgende:
Iemand een idee waar de Dropad voordelig te krijgen is? Het probleem is dat ik over 3 weken wegga, dus dan moet het ding wel zijn binnengekomen... :X
http://www.aliexpress.com(...)-10-wholesalers.html
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_98729490
quote:
Wat denken jullie van deze, betrouwbaar?

http://www.aliexpress.com(...)-3G-wholesalers.html
pi_98729491
Iemand een Idee hoe ik de normale versie van het forum krijg word nu steeds naar de mobile variant gestuurd heb samsung galaxyab 10.1
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  maandag 27 juni 2011 @ 18:43:33 #207
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_98729658
Ik twijfel! Een Acer Iconia A500 of de Samsung Tab 10.1 die in Juli uitkomt?

Een voordeel van de Acer vind ik dat hij direct een HDMI slot heeft, ik zal er namelijk regelmatig films mee streamen naar mijn TV. Verder ontloopt het elkaar volgens mij vrij weinig, enkel de camera (die ik waarschijnlijk vrij weinig gebruik) van de Samsung is veel beter.

Hebben jullie nog tips waar ik naar kan kijken of opmerkingen over deze 2 apparaten? :)

Wat wil ik er mee doen:
Video's streamen
Internetten
Wat spelletjes mee doen en wat apps draaien uiteraard.
Meenemen in de trein
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 27 juni 2011 @ 18:52:47 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98730061
quote:
5s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:42 schreef Michael-H het volgende:
Iemand een idee waar de Dropad voordelig te krijgen is? Het probleem is dat ik over 3 weken wegga, dus dan moet het ding wel zijn binnengekomen... :X
Ja, ehm, nee. Doe dan maar niet zou ik zeggen. :P Het kán hoor...
Maar het kan niet zo goed ook niet.
Ligt verder ook niet zozeer aan de verkoper, maar aan de Chinese/Hong Kongse postdiensten.

Eventueel ergens opten voor DHL/UPS is misschien de laatste enigszins zekere kans.
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik twijfel! Een Acer Iconia A500 of de Samsung Tab 10.1 die in Juli uitkomt?

Een voordeel van de Acer vind ik dat hij direct een HDMI slot heeft, ik zal er namelijk regelmatig films mee streamen naar mijn TV. Verder ontloopt het elkaar volgens mij vrij weinig, enkel de camera (die ik waarschijnlijk vrij weinig gebruik) van de Samsung is veel beter.

Hebben jullie nog tips waar ik naar kan kijken of opmerkingen over deze 2 apparaten? :)

Wat wil ik er mee doen:
Video's streamen
Internetten
Wat spelletjes mee doen en wat apps draaien uiteraard.
Meenemen in de trein
Transformer. :9
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:39 schreef theclansman het volgende:
Iemand een Idee hoe ik de normale versie van het forum krijg word nu steeds naar de mobile variant gestuurd heb samsung galaxyab 10.1
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs (Tab 'Overig')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98730845
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, ehm, nee. Doe dan maar niet zou ik zeggen. :P Het kán hoor...
Maar het kan niet zo goed ook niet.
Ligt verder ook niet zozeer aan de verkoper, maar aan de Chinese/Hong Kongse postdiensten.

Eventueel ergens opten voor DHL/UPS is misschien de laatste enigszins zekere kans.
Ga hem inderdaad met DHL of UPS bestellen via Ali-express. De belasting en inklarering neem ik maar voor lief :(
pi_98731146
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, ehm, nee. Doe dan maar niet zou ik zeggen. :P Het kán hoor...
Maar het kan niet zo goed ook niet.
Ligt verder ook niet zozeer aan de verkoper, maar aan de Chinese/Hong Kongse postdiensten.

Eventueel ergens opten voor DHL/UPS is misschien de laatste enigszins zekere kans.

[..]

Transformer. :9

[..]

http://forum.fok.nl/user/edit_prefs (Tab 'Overig')
dank u
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  maandag 27 juni 2011 @ 21:28:04 #211
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_98737241
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:52 schreef shiznuts het volgende:

Transformer. :9

Kan ik daar ook zonder het toetsenbord erbij via HDMI streamen? Dat is mij een beetje onduidelijk op het web :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 27 juni 2011 @ 21:31:06 #212
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98737402
Tablet:
quote:
Een 5MP (achter) en 1,2MP camera (voor) kan in HD video opnemen, om dit af te spelen in verbijsterende 1080p. Uitvoer naar HD video op HDTV’s is eveneens beschikbaar via een mini HDMI output poort, zodat dit een echt mobiel entertainmenttoestel is.
Keyboard:
quote:
De Transformer onderscheidt zichzelf van andere tablets op de markt door de aanwezigheid van het optionele docking station. Deze biedt toegang tot een volledig QWERTY-toetsenbord, inclusief unieke Android-functietoetsen, wat de Transformer-tablet in een volwaardige notebook verandert.

Een touchpad, 3,5mm audioconnector, twee USB-poorten alsmede een ingebouwde SD-kaartlezer om eenvoudig bestanden te delen en extra opslagmogelijkheden maken de Transformer een veelzijdige media hub. Het docking station breidt de batterijduur van de Transformer bovendien uit van 9,5 uur* tot maximaal 16 uur*, zodat gebruikers hem de hele dag door kunnen gebruiken voor werk en ontspanning.
Via link officiële productpagina site Asus, zoals ook vermeld staat in de OP. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 27 juni 2011 @ 22:18:23 #213
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_98740304
quote:
12s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:31 schreef shiznuts het volgende:
Tablet:

[..]

Keyboard:

[..]

Via link officiële productpagina site Asus, zoals ook vermeld staat in de OP. ;)
:') ik maar googlen. Niet bij stil gestaan dat er natuurlijk ook een officiële site is. Im sorry! Thanks for the info :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 27 juni 2011 @ 22:41:26 #214
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_98741850
op de tablet zit een micro-sd slot en een mini-hdmi-poort. De 2 usb poorten moeten in het toetsenbord zitten, want ik kan ze niet vinden.
heitieh
  maandag 27 juni 2011 @ 22:44:37 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98742044
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef Joooo-pi het volgende:
op de tablet zit een micro-sd slot en een mini-hdmi-poort. De 2 usb poorten moeten in het toetsenbord zitten, want ik kan ze niet vinden.
Dat is dus correct inderdaad. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98742979
Vandaag weer niet, morgen??

Had niet gedacht dat ik er zo op zou zitten wachten :9
pi_98755982
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:11 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Ga hem inderdaad met DHL of UPS bestellen via Ali-express. De belasting en inklarering neem ik maar voor lief :(
Heb je n link welke t uiteindelijk geworden is bij AE?
pi_98760695
OPGELET

Asus Eee Pad van 399 nu alleen vandaag voor 379 bij Dynabyte. Gebruik kortingscode dynanieuw

http://dynabyte.nl/artike(...)ansformer_TF101_16GB
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:31:15 #219
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98760979
Grrr... Kudtoostenrijk. -O- :'( Why!?

Mooie deal man! ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98762826
Fuck it, ik heb m gewoon gekocht.
Uiteindelijk heb ik er zelfs geen 379 maar slechts 369 voor betaald.

Wil je weten hoe PM me dan even voor de (referrer)link.
pi_98762888
Hm twijfel twijfel... samsung of deze voor 369..
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:23:09 #222
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98763155
Deze. Want microSD
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:46:44 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98764232
Wel kut dat de tablet zelf geen (mini)USB-aansluiting heeft en je daarvoor de dock moet gebruiken.
Mèh, momenteel red ik me nog wel met m'n Archos 101 die eigenlijk alles doet wat ik nodig heb (Transformer = hier duur).
Misschien volgend kwartaal of die erna maar eens kijken... USB is toch wel handig namelijk en dan hebben ze vast quadcore, ingebouwde IR transmitter en FULL HD matte schermen etc. :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:55:46 #224
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98767540
Eindelijk een redelijke tablet bij de Intertoys:
http://www.intertoys.nl/g(...)Prijs=Vanaf-100-euro
Herotab c8/dropad a8 vergelijkbaar apparaat :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:58:09 #225
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98767658
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef RobertNL het volgende:
Eindelijk een redelijke tablet bij de Intertoys:
http://www.intertoys.nl/g(...)Prijs=Vanaf-100-euro
Herotab c8/dropad a8 vergelijkbaar apparaat :)
:Y Inderdaad, moest ook aan Dropad denken.
Had Michael-H eerder moeten weten. :'( :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:58:48 #226
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98767685
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:46 schreef shiznuts het volgende:
Wel kut dat de tablet zelf geen (mini)USB-aansluiting heeft en je daarvoor de dock moet gebruiken.
Mèh, momenteel red ik me nog wel met m'n Archos 101 die eigenlijk alles doet wat ik nodig heb (Transformer = hier duur).
Misschien volgend kwartaal of die erna maar eens kijken... USB is toch wel handig namelijk en dan hebben ze vast quadcore, ingebouwde IR transmitter en FULL HD matte schermen etc. :9
Ik mis de USB nog niet (veel), drop gewoon alles op de ASUS cloud en trek het er met de tablet af, ideaal.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:Y Inderdaad, moest ook aan Dropad denken.
Had Michael-H eerder moeten weten. :'( :D
Aliexpress kun je meestal een dag later nog wel annuleren ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:23:59 #227
32402 s0k
..............................
pi_98768885
Weten jullie nog een goede widget om het geluidsniveau te regelen? Me volume down is op me Desire zo goed als lam.
..................................................................................................................................................
pi_98769222
En daarvoor stuur je m niet terug?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:35:50 #229
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_98769428
Tonepicker gebruik ik altijd. Kun je ook gemakkelijk mp3's als ringtone instellen enzo.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_98769469
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:Y Inderdaad, moest ook aan Dropad denken.
Had Michael-H eerder moeten weten. :'( :D
Inderdaad! :'( :'(

Annuleren die hap ~O>


Edit: Toch maar voor de Dropad gekozen, zie hieronder

[ Bericht 4% gewijzigd door Michael-H op 28-06-2011 15:51:17 ]
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:38:19 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98769553
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Inderdaad! :'( :'(

Annuleren die hap ~O>
Zou eerst proberen uit te vinden welke tablet het bij de Intertoys is (ivm firmware, etc). Als het geen updates krijgt en weinig verkocht is heb je geen updates.

Gewoon even heen om te testen is ook wel fijn ;)

Mocht je hem halen meld dan even wat voor processor er in zit, 1,2 ghz zegt verder niet heel veel.
Humminbird, Snapdragon, andere cortex a8, of zelfs al een A9 processor.
Ben dan ook benieuwd wat voor GPU erin zit :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_98769854
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zou eerst proberen uit te vinden welke tablet het bij de Intertoys is (ivm firmware, etc). Als het geen updates krijgt en weinig verkocht is heb je geen updates.

Gewoon even heen om te testen is ook wel fijn ;)

Mocht je hem halen meld dan even wat voor processor er in zit, 1,2 ghz zegt niet heel veel.
Humminbird, Snapdragon, andere cortex a8, of zelfs al een A9 processor.
Ben dan ook benieuwd wat voor GPU erin zit :)
Inderdaad, is wel iets om rekening mee te houden...

Na bedaard te zijn van een bijna woede-aanval ( :') ) Heb ik besloten om de Dropad toch in bestelling te houden. Scheelt me iets van 20 euro met die (vreemde?) tablet van de Intertoys. De Dropad heeft ook een grotere community met custom roms, dus de kans op een update voor de Dropad is veel groter :)

Voor degene die wilde weten welke ik nou besteld had, het is deze geworden:

http://www.aliexpress.com/snapshot/101691733.html

Toch maar voor deze gekozen omdat het een betrouwbare seller is ;)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:46:28 #233
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98769938
'Samsung S5PV210 Processor' gok ik. Maar dat design met drie knopjes kan ik eigenlijk niet terugvinden als ik zoek op 'Android 2.3 Tablet Samsung 1.2GHz CPU 512MB RAM 4GB'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98770069
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:46 schreef shiznuts het volgende:
'Samsung S5PV210 Processor' gok ik. Maar dat design met drie knopjes kan ik eigenlijk niet terugvinden als ik zoek op 'Android 2.3 Tablet Samsung 1.2GHz CPU 512MB RAM 4GB'.
Daarom ook maar voor de zekerheid/bekendheid van de Dropad gekozen *)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:52:34 #235
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98770258
http://www.andypad.co.uk/ :? Lijkt er verdacht veel op...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98770359
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef shiznuts het volgende:
http://www.andypad.co.uk/ :? Lijkt er verdacht veel op...
Inderdaad, blijkbaar een niet zo gangbaar model :?

Edit: Deze misschien? Nee dus :@

Deze is ook wel interessant, voor de Chinees/Nederlander met de kleine portemonnee ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Michael-H op 28-06-2011 16:02:41 ]
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:59:39 #237
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98770604
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:54 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Inderdaad, blijkbaar een niet zo gangbaar model :?

Edit: Deze misschien?
die heeft meer knopjes, die bij intertoys heeft menu, home, back.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef shiznuts het volgende:
http://www.andypad.co.uk/ :? Lijkt er verdacht veel op...
Die is het, in de folder van de Intertoys staat ook in wit beschikbaar.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:13:35 #238
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98771383
Hum... idd...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:54:39 #239
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98773588
Hopelijk overmorgen dock binnen ;) kan ik eindelijk de pad als netbook gaan gebruiken :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:05:31 #240
32402 s0k
..............................
pi_98774131
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:31 schreef UncleSam het volgende:
En daarvoor stuur je m niet terug?
Root, geen verzekering, heb m al meer dan een jaar. Kan dat dan nog? :P Dit wordt ook me eerste telefoon waar ik meer dan een jaar mee ga doen.
..................................................................................................................................................
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:18:17 #241
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98777379
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef s0k het volgende:

[..]

Root, geen verzekering, heb m al meer dan een jaar. Kan dat dan nog? :P Dit wordt ook me eerste telefoon waar ik meer dan een jaar mee ga doen.
Je kunt altijd even bellen wat het gaat kosten ;) vragen staat vrij lijkt me.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_98780226
zooo moeilijk... of de transformer bestellen of de 10.1 (die met de korting stuk goedkoper is bij dynabyte (480 met de kortingen nog minder) of wachten op quadcores met icecream sandwich... moeilijk moeilijk moeilijk.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:35:33 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98781696
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:54 schreef RobertNL het volgende:
Hopelijk overmorgen dock binnen ;) kan ik eindelijk de pad als netbook gaan gebruiken :)
te hard geroepen -.-'' mail: verwachte levertijd: 11-07
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_98787738
Kat die hier logeert gooit net men galaxy tab 10.1 Van tafel nu beschadigd in een hoek en het scherm lijkt er iets uit tekomen. kut kat
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:56:58 #245
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_98787815
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef theclansman het volgende:
Kat die hier logeert gooit net men galaxy tab 10.1 Van tafel nu beschadigd in een hoek en het scherm lijkt er iets uit tekomen. kut kat
Is de kat goed verzekerd? :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:57:36 #246
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_98792573
AAAAAAAAAAAARGGHHHHHHHHHH

Mn vrouw gaat net op m'n dropad zitten; heel het scherm naar de tyfus :X
pi_98792837
Volgens men zus is de WA verzekering van de eigenaar genoeg en date is ie we'll geloof ik zit Alleen nu in spanje dus day word volgende week regelen him werkt not we'll maar hoek is dus link beschadigd en de case zit er niet meer strak omheen
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_98795112
fooook ik ga op mn epad zitten
pi_98811368
Fuuuuck, gaat iemand bij hkp net op mn rena 3 staan :/
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:31:36 #250
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98813753
Oh noes! M'n Archos!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98814284
Zal ik dan ook maar meedoen:

Oh nee Dynabyte of PostNL laat mijn pakket met de Asus Transformer vallen :D
pi_98814749
Mijn A500 is nog heel na het vallen in een ravijn.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:01:18 #253
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_98814842
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:58 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn A500 is nog heel na het vallen in een ravijn.
Hoe krijg je het voor elkaar om een tablet in een ravijn te laten vallen? :D
pi_98815170
Net ding-dong, pakjesbode. Ik al stuiterend de deur opengedaan, pakje aangenomen, binnen snel opengemaakt, begin al bijna te kwijlen, doos open... Is het de versie zonder dock. Goftedomme.
Wehkamp maar gebeld, sorry, heel vervelend, euh even kijken... We leveren nogmaals uit, maar levertijd is 2-3 werkdagen. Ja, dan ben ik er dus niet. Dus moeten ze leveren bij DHL servicepunt en kan ik hem op zijn vroegst maandag halen.
En ik had hem zo graag mee willen nemen morgen naar mijn weekendje weg... Maar helaas.
Met andere woorden: ik heb nu dus de tablet liggen, maar kan er NIETS mee doen omdat ie terug moet. En de nieuwe (hopelijk dan wel de goede) heb ik op zijn vroegst maandag.
Er zijn geen emoticonnetjes hier te vinden die uitdrukken hoe ik me nu voel...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_98816321
Erg leuk allemaal maar ik baal er behoorlijk van iemand enig idee van kosten om het te laten repareren ?
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_98816419
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:09 schreef Pandora73 het volgende:
Net ding-dong, pakjesbode. Ik al stuiterend de deur opengedaan, pakje aangenomen, binnen snel opengemaakt, begin al bijna te kwijlen, doos open... Is het de versie zonder dock. Goftedomme.
Wehkamp maar gebeld, sorry, heel vervelend, euh even kijken... We leveren nogmaals uit, maar levertijd is 2-3 werkdagen. Ja, dan ben ik er dus niet. Dus moeten ze leveren bij DHL servicepunt en kan ik hem op zijn vroegst maandag halen.
En ik had hem zo graag mee willen nemen morgen naar mijn weekendje weg... Maar helaas.
Met andere woorden: ik heb nu dus de tablet liggen, maar kan er NIETS mee doen omdat ie terug moet. En de nieuwe (hopelijk dan wel de goede) heb ik op zijn vroegst maandag.
Er zijn geen emoticonnetjes hier te vinden die uitdrukken hoe ik me nu voel...
Je kan toch de tablet gebruiken en de dock laten naleveren.
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:00:43 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98828898
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef theclansman het volgende:
Kat die hier logeert gooit net men galaxy tab 10.1 Van tafel nu beschadigd in een hoek en het scherm lijkt er iets uit tekomen. kut kat
Bij mij (Asus) koste het maken van de rand + scherm 60 euro. Weet niet hoe dat bij Samsung zit :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_98828945
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:38 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Je kan toch de tablet gebruiken en de dock laten naleveren.
Helaas levert Wehkamp alleen losse tablets of complete sets, maar geen losse docks.
En ik moet bij het ophalen van de nieuwe levering gelijk de verkeerde teruggeven... Dus helaas zit omruilen van de tablets er dan ook niet in (plus dat dan de serienummers op de doos en op de tablet niet meer met elkaar overeenkomen, wat in geval van garantie-issues weer problemen kan opleveren).
En ik heb ook geen zin om nu 100 euro korting te vragen (prijsverschil tussen met en zonder dock) en elders 150 euro voor een los dock te moeten gaan betalen. Dat kost me weer 50 euro namelijk.
Maar goed, vanaf morgenmiddag tot zaterdagavond zit ik lekker in de duinen, bij een muziekfestival, dus dan ben ik toch wel druk denk ik, en tegen de tijd dat ik dan weer thuis ben is het zaterdagavond, en dan is het eigenlijk ook al *bijna* maandag. (Ik probeer het positief te bekijken ;) )
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_98837335
Pffff...nou ik zalvanavond eens een avondje op mijn transformeren leren typen;) mijn pc is net keihard gecrashed :(
Ja, hoi!
pi_98857546
Gisteren mijn Transformer binnen gehad, echt een geniaal ding. Helder beeld, licht in gewicht, maar voelt toch degelijk, reageert erg goed op touch en een mooi geluid. Het enige wat tegenvalt is de kwaliteit van de camera's, maar he wie gebruikt dit nou als camera!?

Wat me opvalt is dat de pinconnecter voor mij nieuw is. Een iPhone kabel past er niet op, die is te breed. Dat is jammer want reserve kabels of docks zijn daarom nog niet te krijgen voor dit ding.

Te koop bij Dynabyte.nl voor 369 euro: http://dynabyte.nl/artike(...)ansformer_TF101_16GB
PM me hoe je deze korting kunt krijgen.
pi_98857629
Iemand trouwens n idee hoe hij op de slaapstand/stand by komt?
Normaal hou je de power knop ingedrukt en dan krijg je wat opties (uitschakelen, stand by of airplane mode). Maar nu kan ik alleen kiezen uit uitschakelen.
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:47:43 #262
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_98858180
@UncleSam

Ik ben zelf (nog steeds) erg aan het twijfelen tussen wat Android Honeycomb tablets. Ik zelf had het idee in de Media Markt tijdens het spelen met de Acer Iconia en de Asus Transformer dat juist de Acer een mooier beeldscherm had ondanks het niet hebben van zo'n IPS scherm.
De Asus leek voor mij een soort roze gloed over het gehele scherm te hebben, is dit bij jou ook of kan dit gelegen hebben aan de instellingen of licht in de winkel?

Ik vind het in ieder geval een lastige keuze! Acer, Asus en toch wachten op de Samsung 10.1 ;(
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_98858197
Tablet van AliExpress verzonden, 183 Dollar + Gratis verzending via DHL. Verkoper is goed berijkbaar via de chat en heeft gelijk de update naar 2.3 geïnstalleerd ^O^
pi_98861230
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:47 schreef GotenSSJ het volgende:
@UncleSam

De Asus leek voor mij een soort roze gloed over het gehele scherm te hebben, is dit bij jou ook of kan dit gelegen hebben aan de instellingen of licht in de winkel?

Ik vind het in ieder geval een lastige keuze! Acer, Asus en toch wachten op de Samsung 10.1 ;(
Die van mij heeft niets van een roze gloed. Wit is gewoon spierwit. Kijkhoek is ook zeer goed.

Als ik je verder nog kan helpen moet je t even zeggen.
pi_98863503
Huawei S7 binnen ^O^
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:59:02 #266
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98865254
http://www.thetoshibatablet.com
Die Thrive is ook wel leuk... zeker qua connecties... Eens wat anders een fullsize SD-card lezer, verder naast HDMI-port ook beschikking over USB2.0 én MiniUSB-port. Proprietary connector op de langszijde, waarschijnlijk komt er ook een dock.

Ze hadden alleen dat afschuwelijke chromen accent bij die camera's weg moeten laten.

De Acer is ook wel fijn, omdat 'ie wél USB heeft. Maar je hoeft de Transformer ook eigenlijk niet per se te nemen als je de dock er niet bij hoeft. Die dock maakt het een onverslaanbaar monster en extreem veelzijdig en stylish. Scharnierbaar scherm met touchfunctionaliteit als een netbook/tablet-pc, op een manier die de andere merken niet evenaren. _O_

Ach ja, ik heb het idee dat alles zich nu in rap tempo op gaat volgen. :P Voor je het weet is Q4 al aangebroken...
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:20 schreef NextTVH het volgende:
Huawei S7 binnen ^O^
Ben eigenlijk best benieuwd. Maar ga je hem echt gebruiken als (smart)phone vervanging?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98865575
Nahh die Toshiba lijkt mij te veel op een goedkope Chinese tablet met die dikke zwarte randen. Al zijn de connecties natuurlijk wel aantrekkelijk.
pi_98865664
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:59 schreef shiznuts het volgende:
http://www.thetoshibatablet.com
Die Thrive is ook wel leuk... zeker qua connecties... Eens wat anders een fullsize SD-card lezer, verder naast HDMI-port ook beschikking over USB2.0 én MiniUSB-port. Proprietary connector op de langszijde, waarschijnlijk komt er ook een dock.

Ze hadden alleen dat afschuwelijke chromen accent bij die camera's weg moeten laten.

De Acer is ook wel fijn, omdat 'ie wél USB heeft. Maar je hoeft de Transformer ook eigenlijk niet per se te nemen als je de dock er niet bij hoeft. Die dock maakt het een onverslaanbaar monster en extreem veelzijdig en stylish. Scharnierbaar scherm met touchfunctionaliteit als een netbook/tablet-pc, op een manier die de andere merken niet evenaren. _O_

Ach ja, ik heb het idee dat alles zich nu in rap tempo op gaat volgen. :P Voor je het weet is Q4 al aangebroken...

[..]

Ben eigenlijk best benieuwd. Maar ga je hem echt gebruiken als (smart)phone vervanging?
Ik zal vanavond of morgen even een kleine review plaatsen :) Ik ga hem niet als vervanging gebruiken, maar ik ga hem wel voor internet onderweg gebruiken en misschien paar keer een telefoon plegen, maar voor de andere zaken gebruik ik mijn HTC Desire :)
pi_98874107
Ik zit nu op mijn huawei, eerste indruk is heel goed en de 3G is echt hemel.
pi_98874704
Zijn er mensen die de Viewpad 7 hebben gemist en m toch willen hebben. Op het iBood forum bieden mensen hun tablet weer te koop aan.

Op Marktplaats staan ze voor 200-300 euro :')
http://kopen.marktplaats.(...)7&qsf=0&submit1=Zoek
pi_98874928
Als ik voor iets zou gaan nu zal het sowieso een 1ghz processor moeten hebben.
Chinees maakt dan niet uit.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:32:55 #272
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98877573
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:07 schreef UncleSam het volgende:
Nahh die Toshiba lijkt mij te veel op een goedkope Chinese tablet met die dikke zwarte randen. Al zijn de connecties natuurlijk wel aantrekkelijk.
Oh, dan was waarschijnlijk de Motorola Xoom wel wat voor jou geweest, die heb ik vandaag gezien. Mooi formaatje, smalle randjes.

Ik ben bij de Saturn (Salzburg) geweest. Ze hadden de HTC Flyer, iPad 2, Acer A500 en Asus Transformer naast elkaar liggen, dus heb er even mee kunnen spelen. De Flyer kun je beter vergeten denk ik, het is gewoon een uit de kluiten gegroeide smartphone en weet niet of je die stylus gaat gebruiken. Persoonlijk niks voor mij. De iPad 2 heeft geen Android dus daar ga ik het niet over hebben. :P

Dan dus de A500 en de Transformer. Ik vond de Transformer super relaxt aanvoelen. Oerdegelijk en dun, misschien zelfs ook licht. In vergelijking vond ik de Acer dan wat minder qua afwerking en voelde aan alsof ik 'em neer wilde leggen, de Transformer houd je graag vast. Wel ben ik het eens met het scherm, ik vond eigenlijk de Acer er veel meer 'vivid' uitzien. De kleuren waren toch echt wat dieper en helderder (ik had beide tablets dezelfde achtergrond gegeven en op vol brightness gezet). Mja, en ik begrijp niet waarom de Transformer geen USB heeft ín de tablet zelf. Moeilijk om tussen die twee te kiezen wel. En er komt nog zoveel aan.

De Acer leek trouwens erg op de Packard Bell Liberty Tab... waren die ook niet min of meer hetzelfde?

-edit- trouwens ook een beetje met die maffe Windows-dual-screen-tablet gespeeld. :s) Apart geval. Wel geinig toch nog.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:40:01 #273
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_98877797
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oh, dan was waarschijnlijk de Motorola Xoom wel wat voor jou geweest, die heb ik vandaag gezien. Mooi formaatje, smalle randjes.

Ik ben bij de Saturn (Salzburg) geweest. Ze hadden de HTC Flyer, iPad 2, Acer A500 en Asus Transformer naast elkaar liggen, dus heb er even mee kunnen spelen. De Flyer kun je beter vergeten denk ik, het is gewoon een uit de kluiten gegroeide smartphone en weet niet of je die stylus gaat gebruiken. Persoonlijk niks voor mij. De iPad 2 heeft geen Android dus daar ga ik het niet over hebben. :P

Dan dus de A500 en de Transformer. Ik vond de Transformer super relaxt aanvoelen. Oerdegelijk en dun, misschien zelfs ook licht. In vergelijking vond ik de Acer dan wat minder qua afwerking en voelde aan alsof ik 'em neer wilde leggen, de Transformer houd je graag vast. Wel ben ik het eens met het scherm, ik vond eigenlijk de Acer er veel meer 'vivid' uitzien. De kleuren waren toch echt wat dieper en helderder (ik had beide tablets dezelfde achtergrond gegeven en op vol brightness gezet). Mja, en ik begrijp niet waarom de Transformer geen USB heeft ín de tablet zelf. Moeilijk om tussen die twee te kiezen wel. En er komt nog zoveel aan.

De Acer leek trouwens erg op de Packard Bell Liberty Tab... waren die ook niet min of meer hetzelfde?

-edit- trouwens ook een beetje met die maffe Windows-dual-screen-tablet gespeeld. :s) Apart geval. Wel geinig toch nog.
Acer en Pb is inderdaad dezelfde geloof ik :)

Ik vond juist die soort honinggraad structuur op de Asus een beetje tegenvallend qua vasthouden. Maar de keuze is inderdaad lastig. Maar ik heb de keuze voor mijzelf gemaakt: Acer Iconia A500

Mede door de USB poort, maar ook omdat bij normaal gebruik dus geen gekantel oid het scherm mijns inziens mooier is :) En ik wil er geen docking keyboard bij (Kan ik net zo goed nog een laptop kopen). In de reviews zijn ze vooral lyrisch over het IPS scherm en het docking keyboard, die 2 punten zijn voor mij dus niet meer relevant genoeg :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_98905708
Oké ik heb de huawei nu even een dag en nacht goed zitten gebruiken en dit zijn de voor- en nadelen die ik tot nu toe ben tegengekomen.

Voordelen
-3G Module + Bel/Sms Module _O_
- Trackpad (Lijkt heel erg op die van een blackberry)
- Behuizing, stevig en mooi afgewerkt
- Fysieke knoppen zoals Home, Back , Menu en het Groene en Rode Telefoontje
- Een standaard aan de achterkant om hem recht op te zetten voor films
- 8GB Intern geheugen

Nadelen
- Resistief Touchscreen :r
- Huawei ROM die geïnstalleerd is, veel bugs en heel traag
- Als je volume omlaag drukt raak je wel is de back button aan, waardoor je film bijvoorbeeld stopt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 27% gewijzigd door NextTVH op 01-07-2011 13:36:48 ]
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:05:19 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98918228
http://dixons.m3.mailplus(...)756&command=openhtml
1200x600 ;( Da's heul geen tabletresolutie. :P FAIL.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:33:25 #276
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_98958544
Die Acer is echt een chill ding :) Ben er zeer tevreden over tot nu toe!

Iemand nog een goed adresje voor een micro HDMI - HDMI kabel? :P Tot nu toe voor 8,99 excl verzenden gezien op het internet :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_98958718
Even op ebay kijken
http://cgi.ebay.com/5-FT-(...)&hash=item4cf6a656bc
$2.79 inclusief verzending

[ Bericht 86% gewijzigd door UncleSam op 02-07-2011 20:24:10 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 12:21:02 #278
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_98976974
Is best een goede ja. Waar voor dat geld.

Zelfs in China haal je ze niet voor die prijs.
pi_98986173
Met een capacitance screen? Is dat een kruising tussen capacitief en resistief of zo?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_98991587
Kan je eigenlijk zomaar iedere ROM op een android device zetten? Ik zie namelijk vrij weinig ROMS voor mijn huawei S7.
  zondag 3 juli 2011 @ 19:38:24 #282
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_98992985
Mwa, de ROM moet wel ondersteuning (lees: drivers) voor je telefoon hebben, anders werken bijvoorbeeld de camera of bellen niet.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_99001298
Nog steeds de RENA 3 niet binnen.... 3 weken geleden nu dat ie verzonden is. Tracking op hkp doet t ook nogsteeds niet :/ Heb al zon ticket aan gemaakt bij mp4nation
pi_99001517
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef Makrolon het volgende:
Nog steeds de RENA 3 niet binnen.... 3 weken geleden nu dat ie verzonden is. Tracking op hkp doet t ook nogsteeds niet :/ Heb al zon ticket aan gemaakt bij mp4nation
Mijn telepad is 1 juni al "verzonden" volgens MP4Nation, tracking number doet het nog steeds niet, heb het inmiddels geclaimed :) Zou MP4Nation leverings problemen hebben? In het chinese webshop topic had iemand ook al het zelfde probleem.
pi_99002645
Hoop t toch niet :/ Had m juist bij mp4 besteld omdat ie er dan 'snel' zou zijn...
pi_99024231
Heb bij Mp4nation gemiddeld altijd 2 maanden moeten wachten op bestellingen. Ze zijn daar gewoon traag. HKP heeft er niets mee te maken. Het is wel altijd aangekomen maar je moet een gruwelijke stapel geduld hebben.
pi_99027963
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:48 schreef Negakinu het volgende:
Heb bij Mp4nation gemiddeld altijd 2 maanden moeten wachten op bestellingen. Ze zijn daar gewoon traag. HKP heeft er niets mee te maken. Het is wel altijd aangekomen maar je moet een gruwelijke stapel geduld hebben.
Mij maakt het ook niet als het lang duurt, ik bestel uit china dan kan ik geen snelheid verwachten. Maar geef het dan eerlijk toe en hang niet een kut verhaal op dat ze hem verzonden hebben maar hong kong post hem al 2 weken vasthoud, terwijl het tracking number niet eens herkend word door hong kong post. Als ze gewoon eerlijk en duidelijk waren geweest hoorde je mij ook niet klagen :)
pi_99032215
Mijn Dropad is binnen! Verzonden via DHL, binnen 4 dagen binnengekregen. Het nadeel is dan weer dat ik 24 euro aan belasting moest betalen. Had er al rekening mee gehouden :( heb hem in ieder geval binnen voordat ik wegga ;)
  maandag 4 juli 2011 @ 19:11:42 #289
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99032463
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef Michael-H het volgende:
Mijn Dropad is binnen! Verzonden via DHL, binnen 4 dagen binnengekregen. Het nadeel is dan weer dat ik 24 euro aan belasting moest betalen. Had er al rekening mee gehouden :( heb hem in ieder geval binnen voordat ik wegga ;)
Best snel!, how bevalt het?
Jammer van die 24 euro! hoeveel stond er op het pakketje gedelareerd.

wel grappig, heb meerdere Epad's besteld die tegelijk Nederland zijn binnen gekomen en wat blijkt! er zit verschil in de douane kosten, voor het zelfde product!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_99033766
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Best snel!, how bevalt het?
Jammer van die 24 euro! hoeveel stond er op het pakketje gedelareerd.

wel grappig, heb meerdere Epad's besteld die tegelijk Nederland zijn binnen gekomen en wat blijkt! er zit verschil in de douane kosten, voor het zelfde product!
Alles gaat lekker vlot, zeker na de update naar een van de 2.3 custom roms van Slatedroid!

Op het pakketje stond een waarde van 34 ( :') ) euro. Ze hebben hem niet geopend, maar kan me niet voorstellen dat je daar 24 euro belasting over moet betalen. Ze zullen het wel hebben gezien via de x-ray ofzo?

De tablet is langs de douane in Brussel gegaan, vreemd...
  maandag 4 juli 2011 @ 20:00:32 #291
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_99034423
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:43 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Alles gaat lekker vlot, zeker na de update naar een van de 2.3 custom roms van Slatedroid!

Op het pakketje stond een waarde van 34 ( :') ) euro. Ze hebben hem niet geopend, maar kan me niet voorstellen dat je daar 24 euro belasting over moet betalen. Ze zullen het wel hebben gezien via de x-ray ofzo?

De tablet is langs de douane in Brussel gegaan, vreemd...
Da's dan Belgenbelasting.
  maandag 4 juli 2011 @ 23:24:23 #292
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99045873
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:43 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Alles gaat lekker vlot, zeker na de update naar een van de 2.3 custom roms van Slatedroid!

Op het pakketje stond een waarde van 34 ( :') ) euro. Ze hebben hem niet geopend, maar kan me niet voorstellen dat je daar 24 euro belasting over moet betalen. Ze zullen het wel hebben gezien via de x-ray ofzo?
Ja zo zal at wel werken verwacht ik :) Vergeet niet dat ze ook BTW over verzendkosten rekenen ;)
quote:
De tablet is langs de douane in Brussel gegaan, vreemd...
Hier via A-dam, maar dat zit hem vast in waar je woont.

Douane kosten voor de zelfde epad's:
nr1. ¤23.85
nr2. ¤26.22
nr3. ¤25.xx
nr4. ¤24.xx
Appart, wat wel fijn is (voor mijn gevoel igg) is dat de DHL niet 12.50 in rekening brengt zoals dat bij de TNT wel het geval is, dus het bedrag wat je betaald gaat rechtstreeks naar de staat griekenland

1 van de Epads is helaas niet heel over gekomen (er zijn nu 2 binnen, de andere 2 nog niet ivm niet thuis)
Foto van het pakketje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_99052996
quote:
1 van de Epads is helaas niet heel over gekomen (er zijn nu 2 binnen, de andere 2 nog niet ivm niet thuis)
Foto van het pakketje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolwut?! Die kreeg je zo gewoon binnen? Zou maar een claim indienen als ik jou was... ;(
pi_99055903
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 05:38 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Lolwut?! Die kreeg je zo gewoon binnen? Zou maar een claim indienen als ik jou was... ;(
Oei, ik zou hem niet aangenomen hebben. Door het aannemen en zeker door het plaatsen van een handtekening geef je aan dat je het pakje onbeschadigd hebt ontvangen... Dus reclameren wordt dan erg lastig!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_99061197
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:25 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Oei, ik zou hem niet aangenomen hebben. Door het aannemen en zeker door het plaatsen van een handtekening geef je aan dat je het pakje onbeschadigd hebt ontvangen... Dus reclameren wordt dan erg lastig!
Misschien dat hij nog iets met de Chinees waarvan hij hem heeft gekocht kan regelen...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:09:50 #296
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99087020
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:44 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Misschien dat hij nog iets met de Chinees waarvan hij hem heeft gekocht kan regelen...
Een klacht geopend, het dossier wordt naar Hong Kong gestuurd, waarna de verkoper het geld gaat claimen en hem opnieuw opstuurt :P Vandaag mocht hij open van de DHL:


''oops ik ging op mijn epad zitten'' :6 O-)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:15:34 #297
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_99087394
Nope die werkt niet meer :P
pi_99090661
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Een klacht geopend, het dossier wordt naar Hong Kong gestuurd, waarna de verkoper het geld gaat claimen en hem opnieuw opstuurt :P Vandaag mocht hij open van de DHL:

[ afbeelding ]
''oops ik ging op mijn epad zitten'' :6 O-)
Die is niet van de vrachtwagen gevallen, daar is een vrachtwagen overheen gereden :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:12:17 #299
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99091092
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:04 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Die is niet van de vrachtwagen gevallen, daar is een vrachtwagen overheen gereden :P
Jup! iemand nog een idee voor de nieuwe TT?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:13:49 #300
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_99091185
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:01 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Hoe krijg je het voor elkaar om een tablet in een ravijn te laten vallen? :D
Vakantie ongelukje. :@
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:13:57 #301
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_99091201
lapo
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')