abonnement Unibet Coolblue
pi_98817377
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:03 schreef theKiD het volgende:

[..]

Waarom zou je niet verder kunnen reizen?
Geen tijd met vakantiebaantje/school/dreumes van 1.
En daarbij ga ik ook geen kilometers afleggen alleen om zo'n kleine simpele tattoo te laten zetten. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Plums op 29-06-2011 15:35:49 ]
I'm not a sinner.
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:44:47 #202
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_98830567
Net terug thuis met mijn eerste werk *O*



Laten doen bij Johnny's tattoo (http://www.junkfoodjohnny.nl/)
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_98830799
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef x3ro het volgende:
Net terug thuis met mijn eerste werk *O*

[ afbeelding ]

Laten doen bij Johnny's tattoo (http://www.junkfoodjohnny.nl/)
Mooie website :P haahaha. Grappig dat hij de iron cross (mijn tattoo) heeft staan op z'n homepage. De tattooshop waar ik 'm heb laten zetten vond de iron cross ook vet gaaf.

Maar wat is het, ziet er gaaf uut.
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:52:30 #204
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_98830876
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:08 schreef precioushumanexistence het volgende:
afgelopen zaterdag bij Dragon Tatoo dit laten zetten door Johnny
[ afbeelding ]

jeukt enorm nu overigens!!
Tof! Maar wat staat er?
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:55:43 #205
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_98831014
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:50 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Mooie website :P haahaha. Grappig dat hij de iron cross (mijn tattoo) heeft staan op z'n homepage. De tattooshop waar ik 'm heb laten zetten vond de iron cross ook vet gaaf.

Maar wat is het, ziet er gaaf uut.
Site is idd een beetje 'mwah' maar zijn werken zijn wel degelijk zeer mooi om te zien :)

Het is een schaap, binnenkant bovenaan van mijn rechter onderarm :)
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_98836096
Cute schaapje :)
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:09:26 #207
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_98837481
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:00 schreef Plums het volgende:

[..]

Geen tijd met vakantiebaantje/school/dreumes van 1.
En daarbij ga ik ook geen kilometers afleggen alleen om zo'n kleine simpele tattoo te laten zetten. :)
Simpele tattoo? Niet elke tatoeëerder is even sterk met rechte lijnen en aangezien jij een pentagram wil lijkt me dat toch wel van hoge prioriteit, dalijk zit je opgescheept met een wanky pentagram omdat je niet een paar kilometers extra wil rijden.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_98841052
quote:
15s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:09 schreef MrEarcheese het volgende:

[..]

Simpele tattoo? Niet elke tatoeëerder is even sterk met rechte lijnen en aangezien jij een pentagram wil lijkt me dat toch wel van hoge prioriteit, dalijk zit je opgescheept met een wanky pentagram omdat je niet een paar kilometers extra wil rijden.
Dat dus... bibberlijnen in je nek? Zou ik niet willen...
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_98843401
Nee tuurlijk wil ik dat niet, maar er is vast en zeker iemand in een shop hier dichterbij die dat ook kan. Lijkt me sterk dat niemand in omg. Maastricht zoiets kan.
I'm not a sinner.
pi_98843645
Nooit een tattoo in doetinchem zetten trouwens, meerdere bekenden van mij hebben dat dus laten doen. Man man man.. Zonde. En de kleinere 'simpele' tattoos zagen nog het ergst uit.
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2011 @ 23:40:56 #211
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_98847440
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef x3ro het volgende:
Net terug thuis met mijn eerste werk *O*

[ afbeelding ]

Laten doen bij Johnny's tattoo (http://www.junkfoodjohnny.nl/)
Schattig O+ staan overigens mooie tattoo's op de site, althans mooi gezet :)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_98849222
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef x3ro het volgende:
Net terug thuis met mijn eerste werk *O*

[ afbeelding ]

Laten doen bij Johnny's tattoo (http://www.junkfoodjohnny.nl/)
Ahw! O+ Ik vind hem tof!
Nog een speciale reden voor dit schaap?
  donderdag 30 juni 2011 @ 00:54:20 #213
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_98851108
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 00:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ahw! O+ Ik vind hem tof!
Nog een speciale reden voor dit schaap?
Dank :+ Toen ik klein was en nog werd rond gereden in een kinderwagen ben ik eens bestolen van mijn boterham door een schaap. Ik ben toen een tijd bang geweest voor schapen en staat een beetje voor een grappige knipoog naar 'face your fears'. Het kan heel misschien ook nog een beetje van doen hebben met mijn haar en het feit dat ik soms nog wel eens een spreekwoordelijk schaap ben.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  donderdag 30 juni 2011 @ 02:20:47 #214
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_98853587
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:00 schreef Plums het volgende:

[..]

Geen tijd met vakantiebaantje/school/dreumes van 1.
En daarbij ga ik ook geen kilometers afleggen alleen om zo'n kleine simpele tattoo te laten zetten. :)
Hij is er wel de rest van je leven he ;) Je mag dus ook best wat eisen en prioriteiten stellen. Ik zou liever toch anderhalf uur reizen en een goede shop vinden, dan het maar even in de buurt te laten doen waar je je misschien de rest van je leven aan ergert.
pi_98857023
Heey, kan ik dit topic ook binnenvallen?
Het laatste half jaar begint het toch ook heel erg te kriebelen bij mij. Wil heel graag een floral tattoo op mijn voet, als herinnering aan deze tijd van mijn leven, aangezien ik het laatste jaar een enorme groei heb doorgemaakt (fijne relatie, gaat heel goed op school, duidelijk toekomstperspectief voor ogen). Heb er heel lang over nagedacht, maar wil het na de zomer echt gaan doorzetten!

Ik heb eigenlijk twee shops op het oog, Needle Art (Breda/Gorichem/IJsselstein) of Cult Art (Zwolle/Nijverda). Op Google is Needle Art een hele bekende en hoor ik hier hele goede verhalen over! Bij het zien van het werk van Alexander Kormakoff (guestartist) begon mijn hart toch wat sneller te kloppen, deze stijl had ik precies in mijn hoofd! Maar is deze stijl wel geschikt voor een voet, omdat het zo gedetailleerd is?

Cult Art is wat onbekender, de verhalen die ik kan vinden op internet zijn allemaal positief. Ook deze stijl spreekt mij aan. Echter, er zitten ook dingen tussen die ik zelf niet leuk vind (kwestie van smaak, denk ik) . Maarrr ik ben natuurlijk wel een dikke leek en wil niet alleen afgaan op een stijl die mij aanspreekt, maar zou ook graag willen weten of mensen de tattoo's van Cult Art er netjes vinden uitzien. Zou iemand de gallerij van Cult Art voor mij willen beoordelen of het er netjes uitziet? Hier de link klik

Ik twijfel echt ontzettend, maar heb geen haast. Ik vind het ook een beetje onduidelijk of Alexander nu nog steeds werkzaam is als guestartist, dus moet sowieso even bellen. Daarnaast ga ik vandaag ook even kijken in de shop van Cult Art, maar ik zit nu nog met het handen in mijn haar.

[ Bericht 24% gewijzigd door idde op 30-06-2011 10:18:11 (verhaaltje wat completer gemaakt) ]
pi_98858015
Heb nog steeds geen goede foto's. Moet nog foto's van Markus ontvangen. Deze is gemaakt na de voorlaatste (6de) sessie. Binnenkant arm.

pi_98858032
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:20 schreef childintime het volgende:

[..]

Hij is er wel de rest van je leven he ;) Je mag dus ook best wat eisen en prioriteiten stellen. Ik zou liever toch anderhalf uur reizen en een goede shop vinden, dan het maar even in de buurt te laten doen waar je je misschien de rest van je leven aan ergert.
:') Ja maar daarom vraag ik toch welke shops hier in de buurt goed zijn. Omdat het wel goed moet gebeuren.
Maar ik heb misschien iets in Utrecht. Alleen even kijken waar ik de kleine dan laat. :+
I'm not a sinner.
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:50:59 #218
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_98858265
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:42 schreef Plums het volgende:

[..]

:') Ja maar daarom vraag ik toch welke shops hier in de buurt goed zijn. Omdat het wel goed moet gebeuren.
Maar ik heb misschien iets in Utrecht. Alleen even kijken waar ik de kleine dan laat. :+
In Maastricht:

-last port tattoo
-players club tattoo

Wil je minder lang hoeven wachten, kun je die Johnny in Heerlen proberen.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_98858379
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:50 schreef x3ro het volgende:

[..]

In Maastricht:

-last port tattoo
-players club tattoo

Wil je minder lang hoeven wachten, kun je die Johnny in Heerlen proberen.
Tnx, maar over die 2e bv heb ik al slechte verhalen gelezen. Ik ga maar gewoon naar Utrecht denk ik. Krijg ik em misschien zelfs gratis.
I'm not a sinner.
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:00:02 #220
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_98858477
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:56 schreef Plums het volgende:

[..]

Tnx, maar over die 2e bv heb ik al slechte verhalen gelezen. Ik ga maar gewoon naar Utrecht denk ik. Krijg ik em misschien zelfs gratis.
Hier op 't werk zijn een aantal jongens toch goed te spreken hun werk. Leuk geregeld overigens, een gratis tattoo. Hoop alleen dat 'ie wel goed word gedaan :o
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:28:09 #221
238141 SevD
Boventitel
pi_98859393
Binnenkort van plan om voor m'n eerste 'ink' te gaan! Twijfel nog een beetje tussen Bunker Tattoo in Breda & Needle Art in Gorinchem.

Mensen met ervaring bij 1 (of beide) shops?
pi_98860398
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:28 schreef SevD het volgende:
Binnenkort van plan om voor m'n eerste 'ink' te gaan! Twijfel nog een beetje tussen Bunker Tattoo in Breda & Needle Art in Gorinchem.

Mensen met ervaring bij 1 (of beide) shops?
Zijn beide goede shops. Heb er geen ervaring mee, maar ken hun werk en de verhalen :)
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_98860605
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:04 schreef idde het volgende:
Heey, kan ik dit topic ook binnenvallen?
Het laatste half jaar begint het toch ook heel erg te kriebelen bij mij. Wil heel graag een floral tattoo op mijn voet, als herinnering aan deze tijd van mijn leven, aangezien ik het laatste jaar een enorme groei heb doorgemaakt (fijne relatie, gaat heel goed op school, duidelijk toekomstperspectief voor ogen). Heb er heel lang over nagedacht, maar wil het na de zomer echt gaan doorzetten!

Ik heb eigenlijk twee shops op het oog, Needle Art (Breda/Gorichem/IJsselstein) of Cult Art (Zwolle/Nijverda). Op Google is Needle Art een hele bekende en hoor ik hier hele goede verhalen over! Bij het zien van het werk van Alexander Kormakoff (guestartist) begon mijn hart toch wat sneller te kloppen, deze stijl had ik precies in mijn hoofd! Maar is deze stijl wel geschikt voor een voet, omdat het zo gedetailleerd is?

Cult Art is wat onbekender, de verhalen die ik kan vinden op internet zijn allemaal positief. Ook deze stijl spreekt mij aan. Echter, er zitten ook dingen tussen die ik zelf niet leuk vind (kwestie van smaak, denk ik) . Maarrr ik ben natuurlijk wel een dikke leek en wil niet alleen afgaan op een stijl die mij aanspreekt, maar zou ook graag willen weten of mensen de tattoo's van Cult Art er netjes vinden uitzien. Zou iemand de gallerij van Cult Art voor mij willen beoordelen of het er netjes uitziet? Hier de link klik

Ik twijfel echt ontzettend, maar heb geen haast. Ik vind het ook een beetje onduidelijk of Alexander nu nog steeds werkzaam is als guestartist, dus moet sowieso even bellen. Daarnaast ga ik vandaag ook even kijken in de shop van Cult Art, maar ik zit nu nog met het handen in mijn haar.

Alexander Kormakoff, duidelijk. Je moet ook gewoon gaan voor de stijl die jou het meeste aanspreekt. Overigens is Maaike van Growink (Heerenveen) ook een goede mbt bloemen. klik hier. Zij heeft alleen een wachtlijst van 2 jaar.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_98860915
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

Tof! Maar wat staat er?
Check m'n username ;-)
Komt uit het boedhisme en gaat o.a. over de opvatting dat het heel moeilijk is om menselijk bestaan te bereiken, maar dat het heel makkelijk is om te verliezen. En voor mij persoonlijk symboliseert het een moeilijke periode wat wel mooi is afgesloten...
pi_98861927
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:59 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Alexander Kormakoff, duidelijk. Je moet ook gewoon gaan voor de stijl die jou het meeste aanspreekt. Overigens is Maaike van Growink (Heerenveen) ook een goede mbt bloemen. klik hier. Zij heeft alleen een wachtlijst van 2 jaar.
Dankjewel! Maaike kwam ik inderdaad ook al tegen. Ik vind dat ze een hele mooie stijl heeft, echt, maar ik zou het zelf toch niet op mijn lichaam willen hebben. En die wachtlijst van twee jaar spreekt me ook niet echt aan. Wil wel iets hebben dat me herinnert aan deze fase van mijn leven. Vanavond maar even bellen met Needle Art, hopelijk is Alexander er überhaupt nog. Wel een eindje reizen, maar wil geen slecht gezette tattoo.

Hoe voelt het eigenlijk, een tattoo laten zetten? Kan redelijk goed tegen pijn, maar heb niet al te veel vetjes op mijn voet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')