abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:06:15 #51
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_98151516
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:03 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

:o das lekekr :D
Morgen eerst ff naar de prikker toe.. 3 uurtjes geprikt worden aan de binnenkant bovenarm (8> *)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_98151604
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:06 schreef theKiD het volgende:

[..]

Morgen eerst ff naar de prikker toe.. 3 uurtjes geprikt worden aan de binnenkant bovenarm (8> *)
is wat je fijn vind :D
* Crazy-M gaat vandaag maar is paspoort ophalen, id kaart al 4 dagen ongeldig :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_98156465
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:55 schreef theKiD het volgende:
:W 3 dagen pinkpop overleefd *O*
Goed verbrand, en gave bandjes gezien, en vooral, Veul, heel veul gelachen ^O^
Lekker, heb wat optredens gezien op TV (behalve Volbeat, dat was ik vergeten :( ), zag er wel heel genietbaar uit idd :)
Nog een twee weken (ongeveer) en dan klimmen wij in de camper en gaan naar Werchter (heb er al behoorlijk veel zin in).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:43:23 #54
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_98156503
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:42 schreef Guard het volgende:

[..]

Lekker, heb wat optredens gezien op TV (behalve Volbeat, dat was ik vergeten :( ), zag er wel heel genietbaar uit idd :)
Nog een twee weken (ongeveer) en dan klimmen wij in de camper en gaan naar Werchter (heb er al behoorlijk veel zin in).
Volbeat was gaaf, maar kreeg het publiek niet zo heel erg mee :{ Dat was wel jammer..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_98156619
Jammer, imo was Volbeat een van de absolute toppers dit jaar...
Maar ja als je een roze mutsje opzet, dan ben je volgens mij niet de persoon die even helemaal uit zijn plaat gaat op Volbeat (of had jij ook zo'n roze mutsje op? :P )
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:55:40 #56
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_98156904
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:47 schreef Guard het volgende:
Jammer, imo was Volbeat een van de absolute toppers dit jaar...
Maar ja als je een roze mutsje opzet, dan ben je volgens mij niet de persoon die even helemaal uit zijn plaat gaat op Volbeat (of had jij ook zo'n roze mutsje op? :P )
Dit is mijn festival outfit, of met lange broek! ^O^ En GEEN roze mutsje :{w

*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_98158148
foo fighterrrrrrrrrrrrs <3! Maar volbeat was ook echt tof, moet ik maar eens wat muziek van gaan binnenhalen. Gruwelijk verbrand maar prachtige optredens gezien (wolfmother, jeeej), we hebben genoten ^O^.

KiD, wat was jouw topper?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:54:16 #58
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_98164413
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:25 schreef hetzusjevan het volgende:
foo fighterrrrrrrrrrrrs <3! Maar volbeat was ook echt tof, moet ik maar eens wat muziek van gaan binnenhalen. Gruwelijk verbrand maar prachtige optredens gezien (wolfmother, jeeej), we hebben genoten ^O^.

KiD, wat was jouw topper?
Wolfmother!

En off the record, volgend jaar als we beide toevallig weer gaan, moeten we eens meeten :(

Maaaaarrreee... Ik heb net het beste nieuws van 2011 gehad en moet nog tot overmorgen mijn mond dicht houden ;( *O* -O- *O* *O* *O* -O- *O* *O* *O* *O*
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_98169843
.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:56:03 #60
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_98170019
Morgenvroeg met mn kater (Henk) naar de dierenarts om bloed te laten prikken. Henk is te mager (bleek na controle) en eet slecht. Dierenarts denkt dat er misschien iets met een van zn organen aan de hand is. Hoop dat ze iets kunnen vinden, zodat hij weer aan kan sterken.
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_98171808
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:56 schreef Stuurloos het volgende:
Morgenvroeg met mn kater (Henk) naar de dierenarts om bloed te laten prikken. Henk is te mager (bleek na controle) en eet slecht. Dierenarts denkt dat er misschien iets met een van zn organen aan de hand is. Hoop dat ze iets kunnen vinden, zodat hij weer aan kan sterken.
misschien een griepje ofzo onder de lede ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:33:41 #62
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_98176030
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:28 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

misschien een griepje ofzo onder de lede ?
We zullen het morgen horen.. hoop niets ernstigs iig
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_98190118
Succes stuurloos :D :D

en weer leven in het uitgaansgebied?

quote:
Nieuwe zaak in pand Drie Gezusters en Skihut

Laatst gewijzigd: woensdag 15 juni 2011 - 07:28 | Auteur: Twan Spierts

De Drie Gezusters in betere tijden. Foto: Steve75 (Flickr)

TILBURG - Er komt een nieuw café-restaurant op de hoek van het Piusplein in het Tilburgse centrum. Het gaat om het pand waar De Drie Gezusters gevestigd was, op de hoek met de Paleisring. De zaak zou voor de kermis open moeten zijn. Ook de Skihut gaat weer open.

Dat meldt het Brabants Dagblad.

Grand café en restaurant
Op de benedenverdieping komt een grand café. Bovenin een 'goed restaurant', zo meldt nieuwe eigenaar Ad van Abeelen. Hij koopt het pand voor zijn zoon, die een koksopleiding in België volgde. Het pand wordt momenteel verbouwd. Op het Piusplein wordt in het najaar een buitenbar gebouwd. De Drie Gezusters was gesloten nadat in september faillissement werd aangevraagd voor exploitant Plassania Beheer. Dat was het bedrijf van horeca-ondernemer Sjoerd Kooistra, die vorig jaar zelfmoord pleegde.

Nieuw leven in Skihut
Ook de naastgelegen Skihut gaat binnenkort weer open. Die zaak, ook een voormalig Kooistra-pand, is overgenomen door het Tilburgse bedrijf NZ Horeca, die de apres ski-formule weer nieuw leven in wil blazen. Ook in het voormalige café de Buurvrouw opent binnenkort weer een zaak.
http://www.omroepbrabant.(...)sters+en+Skihut.aspx

En naar wat ik gehoord heb komt in de villa een pianobar en ook een ander pand gaat weer open.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_98192563
hmmm zo te horen heb ik veel gemist op Pinkpop, misschien volgend jaar toch maar eens gaan!

Die skihut formule had van mij niet terug hoeven komen......
pi_98192858
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:23 schreef Spacekitten het volgende:
hmmm zo te horen heb ik veel gemist op Pinkpop, misschien volgend jaar toch maar eens gaan!

Die skihut formule had van mij niet terug hoeven komen......
van mij wel, eindelijk weer is variatie in de stad.
nu had je eigenlijk bijna overal hetzelfde.

voor mij was het dus ook niks meer aan in de stad, bijna overal top 40 muziek enzo.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_98195525
Skihut zuigt... Maar goed, ik ben ook nooit op het piusplein/paleisring te vinden, dus het zal me weinig uitmaken wat daar voor zaken zitten.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_98198654
Komende zaterdag in vaticaan te vinden.
vrienden die ook in een carnavalsbandje spelen die moeten daar de hele avond optreden met hun andere band
rock enzo. Ze bestaan dan 10 jaar.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_98198758
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 08:21 schreef Crazy-M het volgende:
Succes stuurloos :D :D

en weer leven in het uitgaansgebied?

[..]

http://www.omroepbrabant.(...)sters+en+Skihut.aspx

En naar wat ik gehoord heb komt in de villa een pianobar en ook een ander pand gaat weer open.
Ik kom echt te weinig in Tilburg zeg, dat ik niet wist dat die allemaal dicht waren :P.
pi_98199001
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:26 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik kom echt te weinig in Tilburg zeg, dat ik niet wist dat die allemaal dicht waren :P.
mja op de eerste stuk heuvel is alleen nog maar vanaf de extase paar kroegen open.
extase, de kok (die tekoop staat) en dan krijg je volgens mij al snel de korte heuvel waar nog wel alles open is volgens mij. en bij de stadhuisstraat maar dat ligt beetje afgelegen vind ik vergeleken met de rest :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_98205530
:O wat een saaie dag vandaag... gebeurt helemaal niets hier...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:01:58 #71
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_98205694
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:33 schreef Stuurloos het volgende:

[..]

We zullen het morgen horen.. hoop niets ernstigs iig
Uit het bloedonderzoek is niets gebleken, alle organen bleken vitaal. Dierenarts wil toch nog verder onderzoeken, want het zou ook aan de darmen kunnen liggen (hij voelde daar wat) en in het ergste geval is het een tumor.. laten we dat maar niet hopen. Komende woensdag mag ie dus weer naar Den Herd voor een buikecho.. :{ -O-
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_98207960
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:01 schreef Stuurloos het volgende:

[..]

Uit het bloedonderzoek is niets gebleken, alle organen bleken vitaal. Dierenarts wil toch nog verder onderzoeken, want het zou ook aan de darmen kunnen liggen (hij voelde daar wat) en in het ergste geval is het een tumor.. laten we dat maar niet hopen. Komende woensdag mag ie dus weer naar Den Herd voor een buikecho.. :{ -O-
:o klinkt niet best dan :N
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_98209477
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:58 schreef Guard het volgende:
:O wat een saaie dag vandaag... gebeurt helemaal niets hier...
Hier is genoeg gebeurt :7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_98210701
quote:
17s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef theKiD het volgende:[..]
Hier is genoeg gebeurt :7
heeft zeker te maken wat je nog niet mag vertellen :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_98211122
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:41 schreef Guard het volgende:

[..]

heeft zeker te maken wat je nog niet mag vertellen :P
Nee, dit mag ik wel vertellen, alleen ik heb nog geen bewijs.. de buurvrouw is nog niet thuis :')

Dat andere mag morgen pas idd :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')