Het is ook raar. Het zou mij echter niet verbazen dat na hen ook andere aanbieders met vreemde voorwaarden komen. Ze doen uiteindelijk toch elkaar naquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:56 schreef QBay het volgende:
Inmiddels ook trending op Twitter en verschillende sites melden de vreemde wijziging. Ben benieuwd of ze vrijdag nog bestaan .
Kortom, als je niet akkoord gaat, dan wordt je spaarrekening door MoneYou opgeheven.quote:Wanneer je niet akkoord bent, neem dan vóór 5 september 2011 contact met ons op via een e-mail aan klantenservice@moneyou.nl. In dat geval blijven voor jou de oude voorwaarden gelden, maar worden je producten volgens de daarvoor geldende regels zo snel mogelijk beëindigd.
Mooi dus dat ik nu mijn geld er weg heb, want met deze regel ga ik echt niet akkoord, ik heb wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:18 schreef RJD het volgende:
Dit zie ik nu staan bij de "veelgestelde vragen" op de website van MoneYou:
[..]
Kortom, als je niet akkoord gaat, dan wordt je spaarrekening door MoneYou opgeheven.
Volle dochter van ABN dus denk het welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:56 schreef QBay het volgende:
Inmiddels ook trending op Twitter en verschillende sites melden de vreemde wijziging. Ben benieuwd of ze vrijdag nog bestaan .
Vandaar al die vergrendelde rekeningen de laatste tijdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:23 schreef RJD het volgende:
Ik lees trouwens net via Twitter dat je bij Bank of Scotland verplicht bent om 1x per 14 dagen in te loggen. Daar dus blijkbaar ook zo'n zelfde verplichting en daar hoor je hier niemand over. Vreemd.
EDIT: Inderdaad, artikel 6.5 van de voorwaarden van BoS geeft aan dat je daar verplicht bent om 1x per 14 dagen in te loggen om je berichten te bekijken.
Juist niet. Hoppers kijken al vaak, ik kijk nóóit. Ben superstabiel daar. Maar enfin, weg maar bij MoneYou dan..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:40 schreef Drassss het volgende:
Is men niet gewoon bezig om stabiel spaargeld te selecteren onder hun spaarders door de nieuwe regels van Bazel III. Stabiel spaargeld is voordeliger voor de bank dan de hoppers die een spaarrekening bezitten. Op deze manier ram je alle hoppers uit je klantenbestand en heb je gewoon zoveel % stabiel spaargeld op je balans staan.
Als je de klantenservice belt schijnt het bevestigd te worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:41 schreef Schroevendraaier het volgende:
Ik vraag me echter af bij MoneYou:
Is de mail wel echt?, want als ik naar de details kijk verschilt de verzender van de andere MY mails. Ik heb nog maar pas geleden de MY rekening geopend, dus heb verder alleen maar mails betreft het activeren gekregen enzo. Misschien kan iemand met meer gekregen MY mails het even nakijken?
Verder kan ik op de site van MY zelf nergens iets over die 10 dagen vinden, of ik ben gewoon scheel.
Echt vreemd allemaal. Toch heb ik mijn geld voor de zekerheid eraf gehaald, mocht het omvallen. Maar ik wacht even de reactie van MoneYou af, zodat ik het daarna eventueel weer terug kan zetten.
Staat wel degelijk op de site van Moneyou. Lees de nieuwe voorwaarden, of de FAQ op de website maar eens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:41 schreef Schroevendraaier het volgende:
Ik vraag me echter af bij MoneYou:
Is de mail wel echt?, want als ik naar de details kijk verschilt de verzender van de andere MY mails. Ik heb nog maar pas geleden de MY rekening geopend, dus heb verder alleen maar mails betreft het activeren gekregen enzo. Misschien kan iemand met meer gekregen MY mails het even nakijken?
Verder kan ik op de site van MY zelf nergens iets over die 10 dagen vinden, of ik ben gewoon scheel.
Echt vreemd allemaal. Toch heb ik mijn geld voor de zekerheid eraf gehaald, mocht het omvallen. Maar ik wacht even de reactie van MoneYou af, zodat ik het daarna eventueel weer terug kan zetten.
Gaat meer om dat de hoppers veel op spaarrekeningen zitten, maar dat je stabiele klanten wilt hebben die deposito's nemen etc. Vaste klanten die niet om 0,1% om de paar maanden naar een andere bank gaan. Dat is straks niet meer voordelig voor een bank Liever kwijt dan rijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Juist niet. Hoppers kijken al vaak, ik kijk nóóit. Ben superstabiel daar. Maar enfin, weg maar bij MoneYou dan..
^^ Dat.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een kansloze rukker ben jij toch zeg
Als je inlogt staat het ook bij de Berichten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:41 schreef Schroevendraaier het volgende:
Ik vraag me echter af bij MoneYou:
Is de mail wel echt?, want als ik naar de details kijk verschilt de verzender van de andere MY mails. Ik heb nog maar pas geleden de MY rekening geopend, dus heb verder alleen maar mails betreft het activeren gekregen enzo. Misschien kan iemand met meer gekregen MY mails het even nakijken?
Verder kan ik op de site van MY zelf nergens iets over die 10 dagen vinden, of ik ben gewoon scheel.
Echt vreemd allemaal. Toch heb ik mijn geld voor de zekerheid eraf gehaald, mocht het omvallen. Maar ik wacht even de reactie van MoneYou af, zodat ik het daarna eventueel weer terug kan zetten.
Jij hebt inzage in de bedrijfsvoering van LPB. Het zou kunnen hoor, dat ik nu toevallig tegen een directielid aan zit te Fokken die exact weet in welke produkten zn spaarcentjes belegd worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:46 schreef RemcoDelft het volgende:
LPB is juist de enige bank die z'n geld ECHT gebruikt voor ECHTE producten, en niet voor het opkloppen van bubbles met geleend en niet-bestaand geld.
De nieuwe voorwaarden gaan in per vandaag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:06 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb me daar al minstens twee weken niet ingelogd en heb nog niks gehoord, dus het zal wel loslopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |