abonnement Unibet Coolblue
pi_98471173
Ik volg het topic nu al een tijd, en NHL regelmatig. Ben sinds kort begonnen aan NHL 11 dus de interesse is weer terug. Heb de finals deels meegekeken en heb mij redelijk vermaakt.

Als er nog meer mensen zijn die t spelletje spelen op de Xbox 360, dan speel ik daar graag tegen. Heb nog veel moeite met het leren van de posities in het spel. 2-Way Forwards, Sniper, etc.. Prachtige sport.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:48:25 #227
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98471274
Ik zou wel willen maar ik speel nog steeds 09 op de PC :'(.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_98471727
Haha ik heb 01 en 02 ook op PC gespeeld.. toen het glas nog kon breken.
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 18:31:19 #229
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_98472932
Ik speel 04 nog regelmatig, en heel soms 02 :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_98475068
Ik ben begonnen met NHL '95, heb NHL '97, 2000 en alles vanaf 2009 helemaal grijsgespeeld. Geniale serie, al ben ik ook erg benieuwd wat de 2K-serie nu gaat brengen. Die hebben een jaartje overgeslagen omdat ze inzagen dat ze mijlenver achterliepen op de EAsports-serie, maar die zouden nu wel eens met een hele goede game kunnen komen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98475378
Is er een NHL 11 topic? Want wil graag posten over de game.. maakt niet echt uit als ik het hier doe of wel? Gaat toch over de sport.

Ik ben in ieder geval gedraft als 18e, voor de Edmonton Oilers. Het kon veel beter.. ik ben een rechtshandige LW en kom veel op vanaf de zijkanten. Ben echter heel slecht begonnen en weinig punten gepakt omdat ik weinig passes gaf, dat wat blijkbaar cruciaal is voor mijn positie.

Scoren is ook echt bizar moeilijk, heb het nog maar 1 keer gedaan, via een rebound.. Klopt het overigens dat de beste teams van een bepaald seizoen, het seizoen erop als laatste de drafts mogen kiezen? Om te compenseren? Ik meen zoiets gelezen te hebben..
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:40:21 #232
107005 Saviola
CM Legend
pi_98475833
Ja. Draft volgorde is de eindstand van het seizoen maar dan te beginnen bij de nummer laatst.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_98476037
Mogen de teams dan willekeurig iemand kiezen uit de Drafts? Ik stond bijv 18e.. word ik dan ook gekozen door het team dat als 18e mag kiezen? Snap de Drafts niet helemaal..
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:03:56 #234
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98477088
Team dat als 1e mag kiezen mag als 1e kiezen van alle beschikbare spelers. Van te voren zijn er talloze draft reports en worden fysieke tests gedaan om te kijken wie uiteindelijk de #1 plek krijgt in de lijst van beschikbare spelers.

Team dat als 1e een draft pick mag selecteren kan uiteraard voor de beste beschikbare speler gaan, maar kan natuurlijk ook kiezen voor een speler die zij op dat moment of over een jaar of 2 nodig denken te hebben.

Teams kunnen onderling ook draftpicks ruilen, voordat uberhaupt de draft heeft plaatsgevonden. Dit doen ze vaak om een trade te forceren om zo een betere speler te ruilen voor een mindere speler + draft pick.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98477400
Ah! Bedankt voor de heldere uitleg. Heb het denk ik niet zo slecht gedaan met de Oilers.. teamgenoten zijn redelijk goed. Of is dat een soort Willem II? :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:10:11 #236
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98477456
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:09 schreef emokid het volgende:
Ah! Bedankt voor de heldere uitleg. Heb het denk ik niet zo slecht gedaan met de Oilers.. teamgenoten zijn redelijk goed. Of is dat een soort Willem II? :P
Op het moment wel :P

Maar gelukkig kan je niet degraderen lol!
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:14:13 #237
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98477659
Voor het begin van het volgende seizoen (september) starten wij weer met de Fok! Fantasy League. Aan het begin doen wij een draft van alle spelers in de NHL, zodat iedereen zijn eigen fantasy team kan draften. Vorig jaar waren we met 9 man en was best spannend, omdat je iedere keer maar weer op je beurt moet wachten terwijl je heel graag een spelers in je team wilt hebben.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98477942
Cool. Ik wil best meedoen.. wanneer begint het nieuwe seizoen?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:26:24 #239
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98482210
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:19 schreef emokid het volgende:
Cool. Ik wil best meedoen.. wanneer begint het nieuwe seizoen?
Is nog niet bekend, maar het is vaak begin oktober. Vanaf september kan je aan drafts meedoen voor spek en bonen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_98490573
Opnieuw begonnen met een seizoen. Deze keer als 2 Way Forward Center. Scoor als hoogste in de Drafts, elke wedstrijd A/A+. 7 Assists in 4 wedstrijden.. wel slechts nog een keer gescoord.

Tweede geworden in de Drafts.. op naar de Boston Bruins. Die hebben het wat beter gedaan dan de Oilers :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:28:23 #241
107005 Saviola
CM Legend
pi_98528198
Vannacht de NHL awards.

Hoop dat St Louis er eentje wint. Zou (drie)dubbel en dik verdiend zijn.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_98529806
Ik gok dat Perry de Hart Trophy krijgt.
pi_98543373
Perry heeft inderdaad de Hart Trophy gewonnen. De Norris Trophy was voor Lidstrom, de Vezina voor Tim Thomas, de Calder Memorial voor Jeff Skinner, de Jack Adams Award voor Dan Bylsma en de Selke Trophy voor Ryan Kesler.

http://sports.yahoo.com/nhl
pi_98543501
http://www.nhl.com/ice/page.htm?id=62242 hier een overzichtje van de awards.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98543561
Ik had Couture voor de Calder, Trotz voor de Adams en Weber voor de Norris ingevuld. Maar goed, voor de uiteindelijke winnaars is natuurlijk wel wat te zeggen.
pi_98555378
Een paar vragen. In NHL 11 heb ik de Pre Season overleefd, is het gebruikelijk dat nieuwe drafts in deze fase wegvallen? Wat gebeurt er dan met ze?

en hoe worden de fixtures opgebouwd? Ik weet hoe het zit met conferences en divisions, maar snap nog niet helemaal in welke volgorde je tegen elkaar speelt. Heb nu met de Bruins twee keer tegen Phoenix gespeeld (2 dagen achter elkaar..) en moet zo weer tegen een team uit een ander conference/division.

Deze vragen gaan over NHL, niet per se over het spel. Kan in dit geval voor beide zijn gezien het spel de NHL goed reflecteert.
pi_98555811
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:03 schreef emokid het volgende:
Een paar vragen. In NHL 11 heb ik de Pre Season overleefd, is het gebruikelijk dat nieuwe drafts in deze fase wegvallen? Wat gebeurt er dan met ze?

en hoe worden de fixtures opgebouwd? Ik weet hoe het zit met conferences en divisions, maar snap nog niet helemaal in welke volgorde je tegen elkaar speelt. Heb nu met de Bruins twee keer tegen Phoenix gespeeld (2 dagen achter elkaar..) en moet zo weer tegen een team uit een ander conference/division.

Deze vragen gaan over NHL, niet per se over het spel. Kan in dit geval voor beide zijn gezien het spel de NHL goed reflecteert.
Je speelt normaal gesproken tegen je divisiegenoten het vaakst (6x), tegen je conference-genoten iets minder vaak en tegen teams uit andere conferences soms zelfs helemaal niet.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_98562485
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:03 schreef emokid het volgende:en hoe worden de fixtures opgebouwd? Ik weet hoe het zit met conferences en divisions, maar snap nog niet helemaal in welke volgorde je tegen elkaar speelt. Heb nu met de Bruins twee keer tegen Phoenix gespeeld (2 dagen achter elkaar..) en moet zo weer tegen een team uit een ander conference/division.
http://en.wikipedia.org/wiki/Season_structure_of_the_NHL

Zou je dit stuk eens moeten lezen. :) Duidelijker en completer ga je 't niet krijgen denk ik.
pi_98566979
Thanks. Die specifieke wiki entry had ik niet gevonden.
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:51:04 #250
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_98568356
MVPerry *O*
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')