abonnement Unibet Coolblue
pi_98033055
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb wel gebeld, de vrouw zei dat ze niet eens wist die folder al verstuurd was want zij had hem nog niet voor haar liggen. Mijn moeder heeft het foldertje al weggegooid, dus ik kan niet kijken of de actie dinsdag start of zaterdag pas. Die vrouw zei dat ik maandag terug kan bellen want dan zijn ze open, als zelda dan al in de aanbieding is en ze hem verkopen ga ik erheen rijden.
De folder geldt van maandag t/m zondag volgende week. Saturn/Media Markt zetten wel vaker dit soort acties erin voor producten die pas aan het eind van de week beschikbaar zijn.
OoT3D is ook bij Saturn Hoofddorp te koop voor die prijs dus waarschijnlijk is het landelijk. Je kunt op www.saturn.nl de folders van alle vestigingen inzien (die zijn pas vanaf maandagochtend te zien).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_98033964
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Sorry ik was shoppen :P

Ik heb wel gebeld, de vrouw zei dat ze niet eens wist die folder al verstuurd was want zij had hem nog niet voor haar liggen. Mijn moeder heeft het foldertje al weggegooid, dus ik kan niet kijken of de actie dinsdag start of zaterdag pas. Die vrouw zei dat ik maandag terug kan bellen want dan zijn ze open, als zelda dan al in de aanbieding is en ze hem verkopen ga ik erheen rijden.

Ik wil best voor mensen die niet helemaal naar HHW willen rijden meer zelda's meenemen, de verzendkosten zullen rond de 1,50 liggen dus dan heb je hem nog onder de 35 euro. Ik wil alleen niet verantwoordelijk zijn mocht een van die dingen ooit kwijtraken met de post, ik heb het nog nooit meegemaakt maar je weet maar nooit :)
Ja ikke! Maar volgens mij wist je dat al :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_98036904
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:37 schreef Aether het volgende:

[..]

De folder geldt van maandag t/m zondag volgende week. Saturn/Media Markt zetten wel vaker dit soort acties erin voor producten die pas aan het eind van de week beschikbaar zijn.
OoT3D is ook bij Saturn Hoofddorp te koop voor die prijs dus waarschijnlijk is het landelijk. Je kunt op www.saturn.nl de folders van alle vestigingen inzien (die zijn pas vanaf maandagochtend te zien).
Ja ik zie dus ook alleen de oude online. Ik ga maandag heen en zie dan wel.

@Nick; Ja is goed we whatsappen maandag er wel ff over :P
pi_98038834
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ja ik zie dus ook alleen de oude online. Ik ga maandag heen en zie dan wel.

@Nick; Ja is goed we whatsappen maandag er wel ff over :P
Oké! Komt goed, had alleen niet verwacht dat er zoveel winkels open zouden zijn.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_98041323
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_98055709
ik hat een vraagje, sinds 7 juni is er weer een systeemupdate en ik heb hem uitgeprobeert.
telkens gaat hij in het begin van het balkje blauw en een minuut later geeft hij aan: er is een fout opgetreden. de systeemupdate kan niet worden uitgevoerd.
het systeem wordt nu opnieuw opgestart.

hebben meer mensen hier last van
en wie kan mij helpen ?
alvast bedankt
pi_98056400
quote:
5s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:01 schreef Timpieter het volgende:
ik hat een vraagje, sinds 7 juni is er weer een systeemupdate en ik heb hem uitgeprobeert.
telkens gaat hij in het begin van het balkje blauw en een minuut later geeft hij aan: er is een fout opgetreden. de systeemupdate kan niet worden uitgevoerd.
het systeem wordt nu opnieuw opgestart.

hebben meer mensen hier last van
en wie kan mij helpen ?
alvast bedankt
Batterij vol genoeg? Game in de DS zitten? Nja daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen, maar probeer het eens?

En kijk anders op gbatemp, best grote community daar, en misschien staat daar wel iets wat je kan helpen :). Ik heb het iig niet meegemaakt, succes iig :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_98056504
Van de Nintendo-site:

quote:
Leden van Club Nintendo die hun exemplaar van het spel registreren, maken kans op een exclusieve THE LEGEND OF ZELDA: OCARINA OF TIME 3D SOUNDTRACK-cd. Deze bevat een selectie van geweldige stukken muziek uit het spel. Maar als je zo'n cd wilt hebben, zul je voor 30 juni het spel moeten registreren!
Het is niet echt duidelijk of je nu sowieso een cd krijgt als je voor 30 juni registreert, of er enkel een kans op maakt.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_98056756
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:45 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Batterij vol genoeg? Game in de DS zitten? Nja daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen, maar probeer het eens?

En kijk anders op gbatemp, best grote community daar, en misschien staat daar wel iets wat je kan helpen :). Ik heb het iig niet meegemaakt, succes iig :)
ik heb hem 1 keer gestopt toen hij aan het updaten was, toen had ik de wifi uit gedaan, kan dat kwaad?
pi_98057082
Volgens mij staat er duidelijk dat je moet zorgen dat de verbinding niet wegvalt (dus bv batterij vol genoeg). Ik gok dat je een corrupte versie erop hebt staan momenteel.. Misschien kan hij een volgende update wel gewoon eroverheen gooien, maar denk dat je het beste even contact op kan nemen met nintendo.
pi_98057503
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:16 schreef NoMercy285 het volgende:
Volgens mij staat er duidelijk dat je moet zorgen dat de verbinding niet wegvalt (dus bv batterij vol genoeg). Ik gok dat je een corrupte versie erop hebt staan momenteel.. Misschien kan hij een volgende update wel gewoon eroverheen gooien, maar denk dat je het beste even contact op kan nemen met nintendo.
ik heb gister ook al een email gestuurd naar nintendo maar nog niks van terug gehoord
pi_98066677
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:36 schreef Timpieter het volgende:

[..]

ik heb gister ook al een email gestuurd naar nintendo maar nog niks van terug gehoord
Mailtje kan je dan nog wel even op wachtten...
ze zijn alleen van maandag tm vrijdag Open, en morge is het 2e pinksterdag dus zijn ze denk ik ook gesloten, ik denk dat je dinsdag/woensdag pas een mailtje terug heb ;)
pi_98085279
Retro gamer
Retro gamer heeft deze maand een ‘Zelda special’.

Retro Gamer celebrates 25 years of The Legend Of Zelda. Don’t you dare miss it.

Link's Reawakening
We celebrate the incoming release of Ocarina Of Time 3D with an in-depth look at the incredible N64 original.

Ultimate Guide: The Legend Of Zelda
Ashley Day travels back to 1986 and pays tribute to the NES game that kicked off one of Nintendo's biggest franchises.




[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 12-06-2011 22:08:56 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_98086804
Het schijnt dat Zelda OoT 3D in Frankrijk en Duitsland al verkocht wordt. :o

Edit: Bewijs, een Fransoos met een unboxing-filmpje.


Men wordt steeds losser in die releasedata.

[ Bericht 63% gewijzigd door nomar83 op 12-06-2011 22:29:38 ]
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_98102223
Misschien is er dan een kans dat de saturn het spel ook heeft, en verkoopt.
Saturn komt namelijk wel uit duitsland :P
pi_98103046
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 08:40 schreef Davyyy het volgende:
Misschien is er dan een kans dat de saturn het spel ook heeft, en verkoopt.
Saturn komt namelijk wel uit duitsland :P
De flyers van deze week zijn vanaf vandaag op de site te bekijken, en zo te zien staat Ocarina voor 33 euro enkel in de flyer van Zaandam, Hoofddorp en Heerhugowaard. En ze zijn vandaag open. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door nomar83 op 13-06-2011 10:42:23 ]
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_98103127
He jammer :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  maandag 13 juni 2011 @ 12:37:30 #118
277821 pugehenis
keytar hero
pi_98107039
Unboxing video's zijn zo lame :')
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  maandag 13 juni 2011 @ 17:24:52 #119
277821 pugehenis
keytar hero
pi_98119149
Ik zie net dat Metal gear solid ook al zo kut gaat werken met richten. Door A B X Y te gebruiken.
Dit werkt bij splinter cell ook al zo verschrikkelijk slecht. Waarom kunnen ze het niet gewoon maken zoals bij metroid prime hunters?
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_98122276
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:15 schreef nomar83 het volgende:

[..]

De flyers van deze week zijn vanaf vandaag op de site te bekijken, en zo te zien staat Ocarina voor 33 euro enkel in de flyer van Zaandam, Hoofddorp en Heerhugowaard. En ze zijn vandaag open. ;)
Klopt, alleen was hij er nog niet. Zodra hij binnenkomt verkopen ze hem voor 33 euro, maar vandaag was hij nog niet binnen gekomen dus ik heb nog niets buuuuuh
pi_98122459
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:36 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Klopt, alleen was hij er nog niet. Zodra hij binnenkomt verkopen ze hem voor 33 euro, maar vandaag was hij nog niet binnen gekomen dus ik heb nog niets buuuuuh
Jammer :{
Ik wacht op een telefoontje van dixons...
pi_98128124
Pfff... OoT moet nog even wachten, ben alweer helemaal verslaafd aan Link's Awakening. Ik kom nu achter een heleboel dingen die ik als klein jochie met mijn Game Boy niet begreep (ik kan me zelfs herinneren toen regelmatig de Nintendo hulplijn te hebben gebeld :@)...

De verhaallijn en een heleboel Engelse woordgrapjes zijn me nu een stuk duidelijker :) Dit spel is zo vet _O_
pi_98128304
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:25 schreef Redah het volgende:
Pfff... OoT moet nog even wachten, ben alweer helemaal verslaafd aan Link's Awakening. Ik kom nu achter een heleboel dingen die ik als klein jochie met mijn Game Boy niet begreep (ik kan me zelfs herinneren toen regelmatig de Nintendo hulplijn te hebben gebeld :@)...

De verhaallijn en een heleboel Engelse woordgrapjes zijn me nu een stuk duidelijker :) Dit spel is zo vet _O_
Vertel mij wat. Het is zó lang geleden dat ik dit spel heb gespeeld voor het laatst. Heb nu dungeon 2 uitgespeeld en ben helemaal verdwaald. Geen idee wat nu te doen, maar kom er wel achter. :P
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_98129264
Naar Richard's villa toe (in de buurt van het kasteel) ;)

Zit nu in level 4. Ik vlieg wel een stuk sneller door de levels heen dan 17 jaar geleden... Maar dat zal ervaring zijn :P

Link's Awakening was mijn eerste (Game Boy) game, en heeft me meteen verpest: Ik dacht dat iedere game gebaseerd was rondom een uitgebreid verhaal en ook zo'n voldoening gaf als je het uit had gespeeld... Maar niets bleek minder waar :N
pi_98130654
Hier nog twee muziekinstrumenten te gaan, wil hem wel uitspelen voor OoT :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')