abonnement Unibet Coolblue
pi_98559320
Je laat de vrouwen in gesprek gaan en het houdt gelijk het midden tussen een kippenhok en nauwelijks verbloemde haat. Het lijkt wel een damesdispuut
pi_98622948
Eén bericht in drie dagen... wat is hier aan de hand? :?
pi_98624678
Maak het nou niet gezapiger dan het al is. Al tijden ben ik de enige met zinvolle bijdragen.

Ik stond vandaag kaartjes te verkopen voor The tree of life. De voorstelling was uitverkocht, maar dat weerhield hordes vrouwen er niet van nukkig in de rij te blijven staan in de hoop de schaarse vrijgekomen reserveringen weg te grissen. Wat zich ontwaarde was een ware survival of the fittest; de beestelijke aard van de huisvrouw kwam naar voren - het deed me denken aan een executieverkoop waarbij vrouwen zoveel mogelijk rollen gratis wc-papier in hun winkelwagentje proberen te proppen. "Ik sta al een half uur te wachten, ik verwacht nu wel een kaartje te krijgen," zei een opgewonden vrouw die niet gereserveerd had. Ik begreep voor het eerst hoe een Zuid-Koreaan zich moest voelen, verstrikt in het web van sociale normen en verhoudingen. Ik was existent als kaartjesverkoper; om mijn rol goed te spelen moet ik mezelf bescheidener en vriendelijker opstellen dan de gast. Het sociale ongemak dat daaruit volgt wordt in de horeca afgekocht met een fooi, maar ik kreeg inzicht in de naakte psyche van een vrouw die dreigt tekort te komen.
pi_98624761
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef k_man het volgende:
Eén bericht in drie dagen... wat is hier aan de hand? :?
Dat van die automatische reeksen is niet leuk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_98625099
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:41 schreef Mainport het volgende:
Ik was existent als kaartjesverkoper;
Ik existeer altijd. :)
pi_98625369
"Ik heb laatst met die jongen een hele avond over existentialisme gepraat," zegt het meisje in het bruine rockcafé.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 15:44:45 #207
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_98647497
Die heb je toch wel met alle kracht vanachteren in haar kut gemuild, mag ik hopen, Mainport?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 25 juni 2011 @ 15:45:48 #208
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_98647527
Godverdomme. Twee haringen vers uit het vaatje, voor mijn ogen schoongemaakt. Credits voor Simonis.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 15:49:31 #209
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_98647639
Ik heb mijn tanden gepoetst en de verwarming aangezet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_98662362
Waarvoor staat die x op facebook
pi_98664732
Ah, dat. Tja, wat zal ik erover zeggen. Het is goed dat er wat röring ontstaat binnen ingekakte instituten als bibliotheken en smakeloze sectoren als de publieke omroep. En de echt waardevolle, of in ieder geval drukbezochte cultuur kan zichzelf al onderhouden (filmhuizen) of is demografisch-strategisch veel te belangrijk. Als je immers de Images en de schouwburg weghaalt vertrekken echt de allerlaatste hoogopgeleide werknemers uit Groningen.

En het heeft ook zijn positieve kanten. Houellebecq zegt dat het altijd al zo is geweest dat de enige motivatie voor kunstenaars om aan de slag te gaan een gebrek aan geld is. En vijftig jaar geleden werd betere kunst gemaakt dan nu.
pi_98665467
Het doel van de Maatschappelijke Stage is dat alle jongeren tijdens hun schooltijd kennis maken met en een onbetaalde bijdrage leveren aan de samenleving. Vrijwilligerswerk dus in feite. Het moet zo ingevuld worden dat de leerling voelt dat zijn inzet er toe doet.

Ook voor de samenleving is de maatschappelijke stage waardevol. Leerlingen zijn op vele fronten inzetbaar. U kan denken aan F'jes (voetbal) die door een leerling worden begeleid, een feest in de wijk waar leerlingen helpen, het netwerkcafé, helpende handjes in het zorgcentrum. En meer...

Tijd
De stage verschilt per school, echter één ding is overal hetzelfde:
Vanaf 2011 loopt iedere middelbare scholier een maatschappelijke stage:

72 uur voor vwo
60 uur voor havo
48 uur voor vmbo

Hahahaha

Heb in tijden niet zo gelachen
pi_98666037
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:44 schreef JAM het volgende:
Die heb je toch wel met alle kracht vanachteren in haar kut gemuild, mag ik hopen, Mainport?
Misschien als ze niet haar benen wijd deed voor zulke ranzige figuren; ik ging mezelf smerig voelen.
  zondag 26 juni 2011 @ 02:14:27 #215
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_98667945
Dat kruis op je Facebookpagina, hè, de mensen die dat doen. Mag ik even: :r. De "creatieve geesten" die op die manier "protesteren" tegen Zijlstra's plannen, die lui kun je beter gelijk naar Golgotha dragen. Wat een zielloze bende. Ik zou die Halbe bijna groot gelijk geven.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_98669579
Er is een nieuwe tool, de forumspy: daarmee kun je zien of er achter je rug om over je wordt gepraat. Helaas alleen voor mensen die geld aan FOK! betalen. Op de normale search zie je echter populaire combinaties met je desbetreffende naam. Zo vind ik hier bij de reguliere posters "Ode aan Lienekien"; "Zoek een foto van Claudia_X" en "Da_Mart is homo". Over mij is er een topic achter de schermen, dat heet: "De kwestie Mainport". Waarschijnlijk om newbies uit te leggen dat ze niet met me moeten fokken
  zondag 26 juni 2011 @ 08:56:26 #217
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_98670545
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 02:14 schreef Ringo het volgende:
Dat kruis op je Facebookpagina, hè, de mensen die dat doen. Mag ik even: :r. De "creatieve geesten" die op die manier "protesteren" tegen Zijlstra's plannen, die lui kun je beter gelijk naar Golgotha dragen. Wat een zielloze bende. Ik zou die Halbe bijna groot gelijk geven.
Ik snap het nut van dat soort dingen ook nooit...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_98671010
Ik heb het nut van Facebook ook nooit begrepen.
  zondag 26 juni 2011 @ 10:04:01 #219
6536 dwerg
chagrijn
pi_98671082
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 03:41 schreef Mainport het volgende:
Over mij is er een topic achter de schermen, dat heet: "De kwestie Mainport".
Nee hoor, dat is er niet.
I intend to live forever, or die trying.
pi_98672331
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 02:14 schreef Ringo het volgende:
Dat kruis op je Facebookpagina, hè, de mensen die dat doen. Mag ik even: :r. De "creatieve geesten" die op die manier "protesteren" tegen Zijlstra's plannen, die lui kun je beter gelijk naar Golgotha dragen. Wat een zielloze bende. Ik zou die Halbe bijna groot gelijk geven.
Ja, vreselijk. Ik vind het helemaal zo tragisch als de mensen die beweren onze Cultuur hoog te houden kinderachtig gaan zitten schelden op Zijlstra. 'Het is een vuile opportunist.' :D .
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_98679202
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 03:41 schreef Mainport het volgende:
Er is een nieuwe tool, de forumspy: daarmee kun je zien of er achter je rug om over je wordt gepraat. Helaas alleen voor mensen die geld aan FOK! betalen. Op de normale search zie je echter populaire combinaties met je desbetreffende naam. Zo vind ik hier bij de reguliere posters "Ode aan Lienekien"; "Zoek een foto van Claudia_X" en "Da_Mart is homo". Over mij is er een topic achter de schermen, dat heet: "De kwestie Mainport". Waarschijnlijk om newbies uit te leggen dat ze niet met me moeten fokken
Wat waren we jong.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98682592
Waren?
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_98682637
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef Mainport het volgende:
Tijd
De stage verschilt per school, echter één ding is overal hetzelfde:
Vanaf 2011 loopt iedere middelbare scholier een maatschappelijke stage:

72 uur voor vwo
60 uur voor havo
48 uur voor vmbo

Hahahaha

Heb in tijden niet zo gelachen
Het zijn achterhaalde gegevens, Mainport. Ik ben aan het nadenken over een goede invulling van dit verplichte onderdeel op mijn school. Je kan er alle kanten mee op, namelijk.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_98684587
Goede aanleiding voor een clipje.

pi_98684619
Had je deze al gezien k_man? "new bjork"
Aldus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')