abonnement Unibet Coolblue
pi_97875229
quote:
DEN HAAG (AFN) - Banken en pensioenfondsen moeten ook een bijdrage leveren aan de redding van het noodlijdende Griekenland. Dat vindt minister Jan Kees de Jager van Financiën. Hij wil dat Griekenland meer tijd krijgt om schulden bij Europese banken en pensioenfondsen af te betalen.
Het rechtse roofkabinet kon het toch niet laten om met hun vette worstvingertjes aan de pensioenen te zitten! Daar gaat het, de bodemloze put in!
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_97875435
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 07:42 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Het rechtse roofkabinet kon het toch niet laten om met hun vette worstvingertjes aan de pensioenen te zitten! Daar gaat het, de bodemloze put in!
De pensioenen waren toch al weg. Maar tering, wat een ontwikkeling... :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_97875438
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 07:42 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Het rechtse roofkabinet kon het toch niet laten om met hun vette worstvingertjes aan de pensioenen te zitten! Daar gaat het, de bodemloze put in!
Je laat het klinken alsof een links kabinet het anders had gedaan. :')

Het zijn allemaal ratten. Stel eerst Griekenland maar onder curatele. Blijkbaar redden ze het niet.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_97875442
Iedereen die de VVD, CDA en PVV hier op de helem in prezen :r
Zal me niks verbazen dat ze nu deze dingen niet aan zagen komen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:14:07 #5
3542 Gia
User under construction
pi_97875447
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 07:42 schreef Sicstus het volgende:
Het rechtse roofkabinet kon het toch niet laten om met hun vette worstvingertjes aan de pensioenen te zitten! Daar gaat het, de bodemloze put in!
Belachelijk. Dat Griekenland dat geld maar terugvordert dat ten onrechte is betaald aan mensen die allang zijn overleden, of hun nabestaanden.
pi_97875455
Griekenland :r

Uit de EU trappen die rotzooi!
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2011 @ 08:17:06 #7
230491 Zith
pls tip
pi_97875478
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Belachelijk. Dat Griekenland dat geld maar terugvordert dat ten onrechte is betaald aan mensen die allang zijn overleden, of hun nabestaanden.
Ja huisvrouwtje :') Die 16 miljoen zullen helpen bij de 100den miljarden die nodig zijn :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:27:28 #8
37248 BertV
Handgemaakt
pi_97875555
Vergeet Griekenland, dit is een bankenprobleem, en dan vooral een internationale.
Dit is bankencrisis 2.0, verpakt in de Griekse-vlag.

Zij maakte de verkeerde inschatting door verkeerd te gokken, zij krijgen het geld van de NL-regering, gaan verder naar start en hoeven niet naar de gevangenis. :P
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_97875560
Griekenland afsteken een gratis aan het MO geven? Problem solved slotje
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_97875571
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:17 schreef Zith het volgende:

[..]

Ja huisvrouwtje :') Die 16 miljoen zullen helpen bij de 100den miljarden die nodig zijn :')
Maar geloof je nu serieus wel dat die 100en miljraden voor griekenland ooit wel gaan helpen, ze kunnen nu al niet eens meer de rente op hun leningen afbetalen, en wat doen we, we zadelen ze met nog meer leningen op, om nog meer rente op rente te laten betalen.

Als er serieus overwogen wordt om pensioenfondsen de griekse bailout te laten betalen vraag ik me af of we dan ook als burgers mogen stoppen met bijdragen aan die pensioen fondsen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:31:22 #11
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_97875601
Een schuldencrisis proberen op te lossen met meer schulden.. -O-
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:32:49 #12
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_97875618
Ik kan maar niet begrijpen waarom NL het pensioentegoed gaat aanbreken om een land als Griekenland de helpende hand te bieden terwijl de grieken zelf niet eens belasting betalen. Waarom moeten wij daar voor opdraaien?.. het zal wel met de EU te maken hebben, ik kan het niet volgen iig....
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_97875656
Ja, inmiddels wordt ook Jan Kees de Jager steeds paniekeriger. Hij weet als geen ander dat we dat geld nooit meer van Griekenland terugkrijgen, En om nog te kunnen redden wat er te redden valt, zal hij dus allerlei vuile trucjes moeten bedenken om toch aan dat geld te komen.

Ik vrees dat Nederland daardoor als enige land in Europa zeer streng aan het bezuinigen gaat slaan om onze staatsschuld in toom te houden, waardoor onze economie de komende jaren helemaal in elkaar zal klappen. De overige landen (met Duitsland en Frankrijk voorop) laten juist de staatsschuld fors oplopen om hun economie met succes vele jaren te laten bloeien. Dat laatste ondanks strenge waarschuwingen vanuit "Europa", maar daar hebben de genoemde landen zoals gewoonlijk lak aan. Eigen belang gaat nu even voor.

Nederland zal vervolgens door het catastrofaal gecrashte BNP aan moeten kloppen bij het IMF of bij de EMU voor geldelijke steun, maar helaas, na het debacle met Griekenland, Spanje en Portugal zijn de regels voor financieringen aan noodlijdende landen aangescherpt. Nederland is verplicht de eerste paar jaar zichzelf te redden, voordat het recht op geldelijke steun heeft.

Dus bedankt Jan-Kees, voor het naar de verdoemenis brengen van wat ooit eens handelsnatie nummer 1 was. Helaas kunnen we je er niet op afrekenen tijdens de verkiezingen, daar je tegen die tijd allang je intrek hebt genomen bij de VN of een lucratief commissariaatje bij de EU.
pi_97875671
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:31 schreef Perrin het volgende:
Een schuldencrisis proberen op te lossen met meer schulden.. -O-
Dat is niet het voorstel. Die schulden hebben de Grieken al lang en breed bij de banken en pensioenfondsen (zijn hebben Griekse staatsobligaties in bezig). Zij kunnen nu kiezen voor een andere betalingsregeling voor de Grieken of ze gaan straks nog meer bloeden omdat Griekenland haar schulden niet meer kan betalen en min of meer failliet gaat.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_97875817
hey ik spaar voor mijn pensioen.. Mooi dat ze eraf blijven. Die poen is van mij. :P

Wie gelooft er nog in de EU trouwens? Op deze manier worden de europese volkeren verder dan ooit uit elkaar gedreven. Tel daar de gedwongen arbeidsmigratie en het daaruit voortvloeiende extremisme bij op en ik zou een (burger)oorlog niet willen uitsluiten.
In voormalig Joegoslavië is toch ook iets dergelijks gebeurd?
pi_97875857
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:13 schreef Hardrebel het volgende:
Iedereen die de VVD, CDA en PVV hier op de helem in prezen :r
Zal me niks verbazen dat ze nu deze dingen niet aan zagen komen.
Oh, is de PVV ineens vóór het verdampen van miljarden aan Nederlands geld in Griekenland? Da's nieuw! :o

Overigens hadden Europa-freundliche partijen als de PvdA en D66 het waarschijnlijk niet anders gedaan.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_97875869
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat is niet het voorstel. Die schulden hebben de Grieken al lang en breed bij de banken en pensioenfondsen (zijn hebben Griekse staatsobligaties in bezig). Zij kunnen nu kiezen voor een andere betalingsregeling voor de Grieken of ze gaan straks nog meer bloeden omdat Griekenland haar schulden niet meer kan betalen en min of meer failliet gaat.
Een andere afbetalingsregling is niets anders als een default. En meer gaan bloeden, laat al die banken met hun megalomane gebouwen en bijbehorende salarissen dan maar failliet gaan zou ik zeggen. Dat is wat er met normale bedrijven die er een puinhoop van maken ook gebeurt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:54:10 #18
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_97875906
Volgens mij is een crisis nog best rendabel voor bepaalde bedrijven :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_97876085
Die pensioenfondsen zijn gewoon stom bezig geweest door geld te beleggen in Griekenland.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:07:40 #20
37248 BertV
Handgemaakt
pi_97876122
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:05 schreef Wokkel het volgende:
Die pensioenfondsen zijn gewoon stom bezig geweest door geld te beleggen in Griekenland.
Grieken betaalde lekker veel rente omdat het om onzekere leningen ging.
Ik heb het niet geweten: Gaan voor die bonus!
Op water en brood, die brallerige ballen die verantwoordelijk zijn.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:14:34 #21
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_97876235
Misschien leggen we het verhaal van De Jager hier verkeerd uit en bedoelt hij gewoon dat de banken en pensioenfondsen en andere institutionele beleggers die geld aan Griekenland hebben geleend gewoon dag kunnen zeggen tegen een groot deel van het door hen uitgeleende geld?

En ja, aan het eind van het verhaal betalen wij dat weer met z'n allen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_97876241
kom kom, even griekenland hervormen en dan weer leker verder toch? :) voor de crisis waren we goed bezig, economisch gezien. dan veroorzaken banken en wereldwijde crisis, en dan moet je wat doen, maar niet gelijk landen uit de EU flikkeren. gewoon steunen en hervormen zodat het in de toekomst niet meer gebeurd.

snap alleen niet dat ze pensioenfonsen hierbij betrekken.
laat die banken het maar ophoesten, die hebben de crisis veroorzaakt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:15:25 #23
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_97876245
Griekenland moet maar gewoon fijn even de eigen boontjes gaan doppen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_97876275
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:15 schreef okiokinl het volgende:
kom kom, even griekenland hervormen en dan weer leker verder toch? :) voor de crisis waren we goed bezig,
Ook voor de crisis waren we als europa al niet goed bezig omdat het verdag van maastricht wat juist dit zou moeten voorkomen vanaf dag 1 al met de voeten getreden werd.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:19:51 #25
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_97876321
Wordt het nu dan eens tijd om de straat op te gaan?
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')