abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 juni 2011 @ 20:46:33 #101
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98622278
Prachtige shirts, mag ook gezegd worden.
En jammer voor Ado dat ie nu al vertrekt, hoop maar dat er een mooi bedrag voor overgeschreven wordt vanuit Arnhem.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:46:37 #102
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_98640609
Eerste bod van Vitesse is afgewezen :)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:47:12 #103
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98640622
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:46 schreef Jovatov het volgende:
Eerste bod van Vitesse is afgewezen :)
Gewoon het onderste uit de kan halen, geld zat daar, betalen ze ook maar. ^O^
  zondag 26 juni 2011 @ 12:12:33 #104
29897 troje
was here
pi_98673551
Nog geen witte rook te zien. Brom zit dus met twee getekende contracten, en morgen om 6 uur begint de eerste training in het Zuiderpark. Komt ie langs, dan zal het gezellig worden met alle Haagse fans. Komt ie niet, dan pleegt hij contractbreuk. Meldt hij zich ziek, dan zal dat zijn beschadigde reputatie nog verder beschadigen.

Oftewel, ze hebben nog minder dan 30 uur om een transfersom overeen te komen :)
Het meervoud van lef is leven
  zondag 26 juni 2011 @ 12:44:07 #105
29897 troje
was here
pi_98674307
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:46 schreef Jovatov het volgende:
Eerste bod van Vitesse is afgewezen :)
Naar verluid 150K. Ik denk dat Jordania nog niet helemaal ingeburgerd is. :)
Het meervoud van lef is leven
pi_98674326
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 12:44 schreef troje het volgende:

[..]

Naar verluid 150K. Ik denk dat Jordania nog niet helemaal ingeburgerd is. :)
:')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 26 juni 2011 @ 14:21:28 #107
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_98677436
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 20:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jammer!

Iemand enig idee waar ik een ADO shirt kan halen in regio Gouda/Woerden?
Is het al gelukt? Ik zou het proberen bij Sport 2000 Nootdorp of bij het stadion, dat is nog best te doen vanuit gouda. Wel eerst even bellen, hoor, ze gaan erg hard.
  zondag 26 juni 2011 @ 14:24:34 #108
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_98677557
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 12:12 schreef troje het volgende:
Nog geen witte rook te zien. Brom zit dus met twee getekende contracten, en morgen om 6 uur begint de eerste training in het Zuiderpark. Komt ie langs, dan zal het gezellig worden met alle Haagse fans. Komt ie niet, dan pleegt hij contractbreuk. Meldt hij zich ziek, dan zal dat zijn beschadigde reputatie nog verder beschadigen.

Oftewel, ze hebben nog minder dan 30 uur om een transfersom overeen te komen :)
Ik zie het nog niet zo 1, 2, 3 gebeuren.

Tevens, dit artikel (even op het print-icon klikken en dan lezen in popup, site=stuk): http://www.haguecityfirm.(...)6:header2&Itemid=170 _O_ _O_
  zondag 26 juni 2011 @ 15:12:21 #109
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_98679148
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 12:12 schreef troje het volgende:
Nog geen witte rook te zien. Brom zit dus met twee getekende contracten, en morgen om 6 uur begint de eerste training in het Zuiderpark. Komt ie langs, dan zal het gezellig worden met alle Haagse fans. Komt ie niet, dan pleegt hij contractbreuk. Meldt hij zich ziek, dan zal dat zijn beschadigde reputatie nog verder beschadigen.

Oftewel, ze hebben nog minder dan 30 uur om een transfersom overeen te komen :)
Ach, zo'n vaart zal het niet lopen. ADO is er toch (ook) het meest bij gebaat om het nu snel af te handelen en zich te richten op de kwalificatie voor de Europa League? Vitesse heeft nog een week voor de eerste training begint...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 26 juni 2011 @ 15:21:19 #110
29897 troje
was here
pi_98679470
quote:
99s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ach, zo'n vaart zal het niet lopen. ADO is er toch (ook) het meest bij gebaat om het nu snel af te handelen en zich te richten op de kwalificatie voor de Europa League? Vitesse heeft nog een week voor de eerste training begint...
ADO heeft er geen baat bij om dit snel af te handelen. Er staat een nieuwe trainer die morgen alles oppakt voor het nieuwe seizoen inclusief de EL wedstrijden, maar de kwestie John vd Brom kost ADO indirect veel geld. Dat compenseren zal gedaan moeten worden door Vitesse en juist daar heeft ADO geen haast mee, als er maar in de juiste mate betaald wordt. Dat Vitesse haast heeft met Brom is een ander verhaal.
Het meervoud van lef is leven
  zondag 26 juni 2011 @ 15:40:38 #111
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_98680169
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:21 schreef troje het volgende:

[..]

ADO heeft er geen baat bij om dit snel af te handelen. Er staat een nieuwe trainer die morgen alles oppakt voor het nieuwe seizoen inclusief de EL wedstrijden, maar de kwestie John vd Brom kost ADO indirect veel geld. Dat compenseren zal gedaan moeten worden door Vitesse en juist daar heeft ADO geen haast mee, als er maar in de juiste mate betaald wordt. Dat Vitesse haast heeft met Brom is een ander verhaal.
Zolang dit nog niet is afgerond hou je toch alleen maar (onnodige) onrust bij de club? Kijk eens op een aantal willekeurige ADO sites, de reacties spreken voor zich. En zoals ik zei heeft Vitesse juist minder haast dan ADO, maar goed.

Waarom zou Vitesse moeten betalen voor hetgeen Van den Brom ADO nu indirect kost, zoals jij het zegt? Ze kunnen toch ook meewerken door hem voor een redelijke prijs te laten gaan? Ik weet natuurlijk niet welk bedrag is geboden en wat er wordt gevraagd, maar het klinkt alsof er een gat van meer dan 500.000 euro tussen zit. Dit slaat natuurlijk nergens op omdat dat betekend dat ze in ieder geval meer dan 600.000 euro vragen. Het lijkt me dat een bedrag van 250.000 euro meer dan genoeg is.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 26 juni 2011 @ 15:47:20 #112
29897 troje
was here
pi_98680441
quote:
99s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Zolang dit nog niet is afgerond hou je toch alleen maar (onnodige) onrust bij de club? Kijk eens op een aantal willekeurige ADO sites, de reacties spreken voor zich. En zoals ik zei heeft Vitesse juist minder haast dan ADO, maar goed.

Waarom zou Vitesse moeten betalen voor hetgeen Van den Brom ADO nu indirect kost, zoals jij het zegt? Ze kunnen toch ook meewerken door hem voor een redelijke prijs te laten gaan? Ik weet natuurlijk niet welk bedrag is geboden en wat er wordt gevraagd, maar het klinkt alsof er een gat van meer dan 500.000 euro tussen zit. Dit slaat natuurlijk nergens op omdat dat betekend dat ze in ieder geval meer dan 600.000 euro vragen. Het lijkt me dat een bedrag van 250.000 euro meer dan genoeg is.
Waar baseer je die prijs op? Volgens mij namelijk nergens op. ADO baseert de vraagprijs echter op een paar zaken: Ten eerste, Brom heeft een getekend contract voor het komend seizoen. Wil je dat afkopen, prima, maar dan wel volgens de voorwaarden die ADO stelt. Dan kan je vinden dat dat te hoog is, maar nogmaals, ADO bepaalt hier. Ten tweede, Brom heeft voor dit seizoen veel spelers naar ADO gehaald. Hij heeft veel vrijheid gekregen in het technische beleid. Met een nieuwe trainer heb je ook een nieuwe spelopvatting. Een opvatting waarin waarschijnlijk spelers niet passen die gehaald zijn. Ten derde: ADO moet halsoverkop op zoek naar een andere trainer. Ook die persoon weet dat ADO haast heeft, wat voor ADO geen positieve invloed heeft op zijn vraagprijs.

Sorry, maar ik ben het volledig met je oneens.
Het meervoud van lef is leven
  zondag 26 juni 2011 @ 15:49:59 #113
29897 troje
was here
pi_98680547
En daarnaast, waarom zou ADO mee moeten werken door een lage prijs te vragen? Ik zie je punt totaal niet.
Het meervoud van lef is leven
  zondag 26 juni 2011 @ 15:50:05 #114
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_98680552
Vergeet niet dat van der brom ook technisch beleid bepaalde (mede met van der kallen), Steijn kan dit volgens mij niet overnemen. Je moet dus ook een nieuwe Technische Directeur hebben.

Het is sowieso natuurlijk logisch dat ADO van iemand die zoveel geld heeft heel veel geld wil proberen te halen.

Daarnaast is ADO natuurlijk bang voor een sneeuwbaleffect, dus zullen zij proberen te laten zien dat spelers en trainers echt niet zo makkelijk weg gaan.
  zondag 26 juni 2011 @ 15:59:55 #115
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98680893
Ach ja, Vitesse heeft geld genoeg, dus over die afkoopsom worden ze het vast wel eens.

Sneu voor ADO en de fans, maar vanuit John wel begrijpelijk. Hij moet in Den Haag met een minder team gaan proberen hetzelfde te presteren; dat wordt 'm niet. Bovendien heeft hij meer met Vitesse dan met ADO, ook gezien zijn verleden. Met Vitesse kan het alleen maar vooruit.
Look behind you! It's your ass!
  zondag 26 juni 2011 @ 16:02:49 #116
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_98680989
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ach ja, Vitesse heeft geld genoeg, dus over die afkoopsom worden ze het vast wel eens.

Sneu voor ADO en de fans, maar vanuit John wel begrijpelijk. Hij moet in Den Haag met een minder team gaan proberen hetzelfde te presteren; dat wordt 'm niet. Bovendien heeft hij meer met Vitesse dan met ADO, ook gezien zijn verleden.
Maar dan is het toch hypocriet dat ie al vanaf het begin van de play-offs roept dat hij zooo graag wil bouwen met Den Haag en dat hij absoluut niet weggaat.
Dat Vitesse op zoek ging naar een nieuwe trainer is ook al iets langer bekent. Dan moet John gewoon open en eerlijk zijn en zeggen waar het op staat en niet van dat achterbakse gedoe.
Daar houden wij niet van, en John weet dat inmiddels wel.
  zondag 26 juni 2011 @ 16:09:38 #117
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98681255
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:02 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Maar dan is het toch hypocriet dat ie al vanaf het begin van de play-offs roept dat hij zooo graag wil bouwen met Den Haag en dat hij absoluut niet weggaat.
Dat Vitesse op zoek ging naar een nieuwe trainer is ook al iets langer bekent. Dan moet John gewoon open en eerlijk zijn en zeggen waar het op staat en niet van dat achterbakse gedoe.
Daar houden wij niet van, en John weet dat inmiddels wel.
Tja, dat is de voetballeritus voor u - de waan van de dag. Ik kan vandaag voor ADO zijn, maar over morgen kan ik geen zinnig woord zeggen, en dat had John misschien beter ook niet kunnen doen.
Look behind you! It's your ass!
  zondag 26 juni 2011 @ 16:18:12 #118
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_98681556
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Tja, dat is de voetballeritus voor u - de waan van de dag. Ik kan vandaag voor ADO zijn, maar over morgen kan ik geen zinnig woord zeggen, en dat had John misschien beter ook niet kunnen doen.
Nee, want al had John dat gedaan dan had ADO zich heel anders voorbereid op volgend seizoen en John gaat nu natuurlijk shoppen in Den Haag.
  zondag 26 juni 2011 @ 16:20:25 #119
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98681637
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:18 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Nee, want al had John dat gedaan dan had ADO zich heel anders voorbereid op volgend seizoen en John gaat nu natuurlijk shoppen in Den Haag.
Als hij een beetje gentleman is, doet hij dat niet.

Het is even slikken, I know. Toen Theo vrolijk naar Amsterdam kachelde om zijn kruisje te gaan zetten maakte ik ook geen dansje... :N
Look behind you! It's your ass!
  zondag 26 juni 2011 @ 18:20:52 #120
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_98685771
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:47 schreef troje het volgende:

[..]

Waar baseer je die prijs op? Volgens mij namelijk nergens op. ADO baseert de vraagprijs echter op een paar zaken: Ten eerste, Brom heeft een getekend contract voor het komend seizoen. Wil je dat afkopen, prima, maar dan wel volgens de voorwaarden die ADO stelt. Dan kan je vinden dat dat te hoog is, maar nogmaals, ADO bepaalt hier. Ten tweede, Brom heeft voor dit seizoen veel spelers naar ADO gehaald. Hij heeft veel vrijheid gekregen in het technische beleid. Met een nieuwe trainer heb je ook een nieuwe spelopvatting. Een opvatting waarin waarschijnlijk spelers niet passen die gehaald zijn. Ten derde: ADO moet halsoverkop op zoek naar een andere trainer. Ook die persoon weet dat ADO haast heeft, wat voor ADO geen positieve invloed heeft op zijn vraagprijs.

Sorry, maar ik ben het volledig met je oneens.
Die prijs baseer ik op mijn eigen inschatting, maar wel met het oog op de opmerking van ADO dat het aanbod van Vitesse véél te laag was. Hoe interpeteer jij die opmerking van ADO dan? Volgens mij is het al bekend dat de assistent het over gaat nemen, dus op zoek hoeven ze niet meer. En de assistent was er vorig jaar ook en weet dus hoe het er aan toe ging en kan die lijn doorzetten.

Overigens zijn opmerkingen dat Vitesse geld genoeg heeft en je dus wel kan vragen wat je wilt onzin. Het moet wel marktconform blijven, en voor een trainer van ADO wordt nu eenmaal niet veel betaald.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:45:22 #121
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_98686627
quote:
99s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Die prijs baseer ik op mijn eigen inschatting, maar wel met het oog op de opmerking van ADO dat het aanbod van Vitesse véél te laag was. Hoe interpeteer jij die opmerking van ADO dan? Volgens mij is het al bekend dat de assistent het over gaat nemen, dus op zoek hoeven ze niet meer. En de assistent was er vorig jaar ook en weet dus hoe het er aan toe ging en kan die lijn doorzetten.

Overigens zijn opmerkingen dat Vitesse geld genoeg heeft en je dus wel kan vragen wat je wilt onzin. Het moet wel marktconform blijven, en voor een trainer van ADO wordt nu eenmaal niet veel betaald.
Dus als je je trainer wil proberen te behouden (het doel van een contract), dan vraag je heel veel geld.

Wil jordania dat betalen, dan is het mooi, zo niet, heb je je trainer nog (en een concurrent minder).
  zondag 26 juni 2011 @ 19:15:41 #122
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_98687687
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:45 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Dus als je je trainer wil proberen te behouden (het doel van een contract), dan vraag je heel veel geld.

Wil jordania dat betalen, dan is het mooi, zo niet, heb je je trainer nog (en een concurrent minder).
Je kan wel een absurd hoog bedrag vragen (niet dat ik zeg dat dat hier is gebeurd), maar dat gaat natuurlijk niet werken. Als het er op aankomt stap je naar de arbitragecommissie en zal er alsnog een marktconform bedrag worden vastgesteld.

En de trainer behouden, denk je dat dat er nog in zit? Denk je dat dat geaccepteerd wordt in Den Haag?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 26 juni 2011 @ 21:43:38 #123
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_98694526
quote:
99s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Je kan wel een absurd hoog bedrag vragen (niet dat ik zeg dat dat hier is gebeurd), maar dat gaat natuurlijk niet werken. Als het er op aankomt stap je naar de arbitragecommissie en zal er alsnog een marktconform bedrag worden vastgesteld.

En de trainer behouden, denk je dat dat er nog in zit? Denk je dat dat geaccepteerd wordt in Den Haag?
nee, gaat ook niet meer gebeuren, maar Vitesse is wel een directe concurrent, dus snelle deal zo lang mogelijk blokkeren.

Abitragezaak komt er niet, want dan zal geoordeeld worden dat vitesse niet volgens de regels heeft gehandeld.
pi_98698015
Overigens geeft VD Kallen aan dat het niet zeker is dat Steijn de nieuwe trainer wordt.
pi_98703278
‘Overgang Vd Brom op losse schroeven’

Volgens de VI is Vitesse-eigenaar Merab Jordania de onderhandelingen rondom de overgang van John van den Brom zo zat, dat de overgang van de trainer op losse schroeven staat.


ADO Den Haag en Vitesse zijn er nog lang niet uit. De Arnhemmers hebben tot twee keer toe een bod op tafel gelegd dat door de residentieclub niet is geaccepteerd. Volgens het magazine wil Mark van der Kallen 2 miljoen euro hebben.


De club uit Gelderland meet zich nu de slachtofferrol aan. Ze hadden niet verwacht dat ADO Den Haag de trainer niet zomaar zou laten gaan. Inmiddels is club-eigenaar Jordania alles zo zat dat hij naar verluidt voor een andere trainer wil kiezen.



Technisch directeur van Vitesse, Ted van Leeuwen, zegt tegen de VI dat een overgang erg ver weg is. “Ik kan er weinig over kwijt, maar kan alleen zeggen dat het nog lang niet beklonken is.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')