Gewoon op de binnenwateren. Ik heb alleen niet zoveel behoefte om met een ouderwetse kaart rond te zeulen. Het liefst zou ik een tomtom willen voor het water en waar ik direct een route kan inladen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef Slurf het volgende:
Waar ga je varen? Als het gewoon binnenwateren zijn is een waterkaart voldoende.
Maar als ik het goed begrijp is er dus geen "tomtom" voor het water waar ik zelfgemaakte routes naar mijn navigatie kan uploaden.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef Gravedigger het volgende:
Toch zou ik de oude waterkaarten maar gebruiken. Daar staan ook de brughoogten op. Dat kan je bij vaste bruggen verrassingen besparen. Nog afgezien van water wat bij nader inzien doodlooptDat staat echt niet in je TomTom
Staat dus geen prijs bij, maar voor de 3 papieren ben je al 100 Euries kwijtquote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef Revolution-NL het volgende:
Gevonden.
Digitale vaarkaarten voor de tomtom
http://www.vaaratlas.nl/s(...)ar-atlas-tomtom.html
Volgens mij bied dit de gewenste functionaliteit
gebruik deze ook op mijn bootjequote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef barrynoname het volgende:
ik vaar voor mijn beroep maar voor de kleine gebruiker goed te doen WINGPS
Valt volgens mij best mee, ¤89.-quote:Op maandag 6 juni 2011 20:11 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Staat dus geen prijs bij, maar voor de 3 papieren ben je al 100 Euries kwijt
ijselmeer is al groot genoeg om te verdwalenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
Je kan op GPS varen, vertrouw daar echter niet té veel op en leer ook punten uit een zeekaart te herkennen
Mocht je GPS op de plas uitvallen, weet je iig waar je bent. (mits je je enigszins in kustelijke wateren bevindt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |