abonnement Unibet Coolblue
pi_98001211
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:50 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je wordt gewoon oud..
Je vond het wel grappig of vermakelijk? Moet ik al die schetengrappen leuk vinden omdat het een kleine dubbele bodem heeft die tien keer in me gezicht wordt geschoven. Ik weet niet, ik vind het gewoon niet meer zo leuk als de oude afleveringen (alhoewel sommige episodes deze seizoen weer vermakelijk waren). Het voelt allemaal zo geforceerd, alsof ze er zelf geen zin meer hebben.. En deze episode bewijst het maar eens dat ze er zelf ook zo over denken..
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:54:55 #177
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_98001286
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:53 schreef vaasinbloem het volgende:
Je vond het wel grappig of vermakelijk? Moet ik al die schetengrappen leuk vinden omdat het een kleine dubbele bodem heeft die tien keer in me gezicht wordt geschoven.
:D

Volgens mij refereert hij naar de situatie met Stan in de aflevering ;)
pi_98001596
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:54 schreef Xurk het volgende:

[..]

:D

Volgens mij refereert hij naar de situatie met Stan in de aflevering ;)
Zou goed kunnen, bij deze neem ik het terug ;) Te snel gehapt :P
  vrijdag 10 juni 2011 @ 22:24:13 #179
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_98003266
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:54 schreef Xurk het volgende:

[..]

:D

Volgens mij refereert hij naar de situatie met Stan in de aflevering ;)
En wat dacht je van de titel :P
O)))
pi_98004564
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:47 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Uit het feit dat er maar één bron is die claimt dat er nog een meerjarig contract open staat. En heel veel letterlijke quotes van die bron.
Bij vorige contractverleningen waren er altijd meerdere geloofwaardige bronnen. Maar nu is er helemaal niks te vinden behalve dat ene artikel.
Je hebt wel gelijk dat er idd verder geen nieuwsberichten over zijn geweest, maar de recapper van the AV club zegt ook zeker te weten dat het contract tot 2013 loopt (meestal toch wel goed op de hoogte in de industrie die mensen). Zou wel fijn zijn als er nou een duidelijk bericht naar voren komt over wat en hoe. Alle meningen op internet lijken verdeeld. Al vind ik de 2009-2013 reference ook geniaal als het idd 2013 is.
pi_98007031
Denk dat het de laatste aflevering was.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_98014106
Ik wil een happy end. :'(
standaarddrinker
pi_98015902
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Het zou goed kunnen dat ze na dit seizoen stoppen, maar toch heb ik ook nog wel een beetje het gevoel (of misschien alleen de hoop) dat ze doorgaan tot en met 2013.

[..]

Om dat te voorkomen gaan ze nu misschien (hopelijk) meer doorlopende verhaallijnen creëren, of in ieder geval ervoor zorgen dat standaardsituaties anders worden. Nu dus het scheiden van de Marshes. Op deze manier krijg je een hele andere basis en hiermee zou die eventuele ‘sleur’ worden tegengegaan.

[..]

Dat vind ik ook wel een hint. Die wave was vanaf 2009 tot 2013. Dus dat zou kunnen betekenen dat ze vinden dat mensen vanaf seizoen 13 begonnen te zeiken op de ‘shit’ die South Park geworden zou zijn. Bovendien zou het (HOPELIJK) kunnen betekenen dat ze nog tot 2013 doorgaan. En dat zou erg vet kunnen worden als ze met die verhaallijn gaan oeroesen, zoals ik hiervoor zei
De nieuwslezer heeft het over 2012. Als ze na dit seizoen stoppen kan het wel kloppen dat hiermee deze periode bedoeld wordt. Normaliter begint de zomerstop van South Park in april en draait het weer van september tot november. Omdat we nu twee maanden zijn zitten zal de tweede helft van het seizoen eindigen in 2012
quote:
Dat vond ik ook een eventuele hint naar een complete wijziging in de verhaallijn. Het leek hier alsof Cartman en Kyle nieuwe BFF’s gingen worden nu Stan de schlemiel is. Dat zou wel een heel erg drastische wijziging zijn, maar dat zou maar zo kunnen met South Park.
Het is wel Cartman waar je het over hebt.....
quote:
Het idee achter die oudjes die die onderbroeken jatten snapte ik niet. Iemand die hier een verklaring voor heeft. Of was ‘underpants fun’ wel een plausibele verklaring? :P

Het zou ook maar zo kunnen dat episode 8 van dit seizoen gewoon weer begint met de standaardsituatie. Dat Randy en Sharon gewoon weer bij elkaar zijn en het lijkt alsof er niks gebeurd is. Dat zou ik echter wel jammer vinden.
Of er komt zoeen irritante T&P ep ofzo. :P

<end of post>
Trey Parker en Matt Stone zijn de 40 momenteel ook al gepasseerd. Dat ze vanaf seizoen 17 een andere richting uit zijn gegaan is een aanwijzing dat de ideeën van het oude format op waren. Dit heeft er natuurlijk ook mee te maken dat tijden (en humor) veranderen. Als Randy als Trey Parker en Matt Stone wordt verbeeld beschouw ik dit als een poging tot het aanspreken van de huidige kijkers. Mochten zij het met z'n tweeën schrijven, dan kan ik begrijpen dat het lastig wordt de huidige humor nog aan te kunnen spreken..

Misschien is deze aflevering ook wel een ode aan de vader van Trey Parker, Randy Parker, een geoloog.. Voor het zelfde geld is die net uit een scheiding gekomen en steekt hij op deze manier hem weer een hart onder de riem :')

We zullen tot na de zomer moeten wachten.. :z
pi_98015960
this episode was shit
  zaterdag 11 juni 2011 @ 08:26:13 #185
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_98016282
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 05:06 schreef mamaisboos. het volgende:
De nieuwslezer heeft het over 2012. Als ze na dit seizoen stoppen kan het wel kloppen dat hiermee deze periode bedoeld wordt. Normaliter begint de zomerstop van South Park in april en draait het weer van september tot november. Omdat we nu twee maanden zijn zitten zal de tweede helft van het seizoen eindigen in 2012

De 2e helft van dit seizoen loopt in oktober/november van dit jaar
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_98025017
Het hele idee van "vroeger was alles beter" en het ouder worden van Stan is natuurlijk wel leuk uitgevoerd met al die "shit" vervormingen...maar verder had deze aflevering niks te bieden.

En dan het idee dat dit een "slotaflevering" zou zijn is natuurlijk onzin, je stop niet midden in een seizoen :').
pi_98033035
dat eindliedje =[
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  Moderator zaterdag 11 juni 2011 @ 18:47:20 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_98033438
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:01 schreef slindenau het volgende:
Het hele idee van "vroeger was alles beter" en het ouder worden van Stan is natuurlijk wel leuk uitgevoerd met al die "shit" vervormingen...maar verder had deze aflevering niks te bieden.

En dan het idee dat dit een "slotaflevering" zou zijn is natuurlijk onzin, je stop niet midden in een seizoen :').
niemand zegt dat dit de laatste aflevering is :')

mensen zien het als het begin van het einde van Southpark en dat het na dit seizoen over is
dat zou ik jammer vinden maar als ze af en toe een SP film maken vind ik het ook wel goed zo :)

overigens ben ik door dit hele verhaal die aflevering van Scrootie mcBoogerballs maar weer eens gaan kijken ... ;)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_98035534
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 01:49 schreef superworm het volgende:

[..]

Eens. Ik denk dat de periode tussen seizoen 4 en seizoen 11/12 de beste was; alle andere afleveringen waardeer ik net zo en kijk ik even goed voor de zesentwintigste keer wel, maar 1/2/3 idd veel onderbroekenlol en 12-15 veel movie-spoofs, flauwe geintjes over celebrities matig uitgewerkt, ongeloofwaardige oprispingen van wéér Randy of wéér Cartman, Butters die stándaard de lul is - deze aflevering slaat feitelijk de spijker op z'n kop.
QFT
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  Moderator zaterdag 11 juni 2011 @ 20:21:16 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_98037397
die movie spoofs vind ik trouwens wel tof altijd :D

ik zit nog te wachten op een aflevering a la dog the hallwaymonitor maar dan over die figuren die auto's terugvorderen enzo ... weet zo gauw niet hoe het heet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_98037813
Operation Repo?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Moderator zaterdag 11 juni 2011 @ 21:16:32 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_98039652
ja!

echt van die typische cartman figuren _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 12 juni 2011 @ 00:31:19 #193
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_98049017
Dat gesprek tussen Randy en Sharon, dat ging over South Park of niet?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zondag 12 juni 2011 @ 01:04:16 #194
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_98050467
:')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_98051797
Inmiddels hebben veel SP-fans al gereageerd bij dit nummer. :P

pi_98061708
Hier nog een mooie acapella versie:


Denk in ieder geval dat de oudjes de onderbroeken verwijderd hebben en dat SP vanaf nu inderdaad het op een hele andere boeg gaat gooien met veel scherpere satire en minder onderbroekenlol. Afgelopen met poep&pies in een grote explosie van poep (deze aflevering)
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 12 juni 2011 @ 14:21:34 #197
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_98063272
Ik denk dat ze er een sitcom van gaan maken, met real life acteurs, Als je er een beetje doorheen kijkt is dat duidelijk te zien in deze aflevering.
O)))
pi_98064050
Ik vond de laatste aflevering wat minder, maar dat vind ik het hele seizoen ook al
  zondag 12 juni 2011 @ 14:52:08 #199
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_98064437
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:21 schreef arucard het volgende:
Ik denk dat ze er een sitcom van gaan maken, met real life acteurs, Als je er een beetje doorheen kijkt is dat duidelijk te zien in deze aflevering.
Ja hoor :')
Conformists will be cast away by the tide of history
  zondag 12 juni 2011 @ 14:58:00 #200
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_98064644
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:42 schreef Maxxxxy het volgende:
Ik vond de laatste aflevering wat minder, maar dat vind ik het hele seizoen ook al
|:(

Maar goed, ik ben het wel eens met wat er eerder gezegd is. Periode tussen 4 en 12 was het beste. Ik snap eigenlijk niet hoe ze zo de mist in zijn gegaan. Allemaal leuk en aardig met verwijzingen naar current events maar het is allemaal zo geforceerd en niet grappig. De echte klassiekers met bijvoorbeeld Scott Tenorman, de Woodland Critters, Cartman Lee of Imaginationland, dat waren wel hoogtepunten.

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')