abonnement Unibet Coolblue
pi_97761830
Zoals de titel zegt; wie kent er een copyshop in Eindhoven en heeft hier ook ervaring mee?

Ik weet dat er in de stad één zit, en op het Fontys, maar ik wil graag weten of er mensen zijn die misschien (goedkopere) kennen. Ik moet ongeveer 600 pagina's aan scriptie (4 stuks) afdrukken en inbinden. Ook moet het meteen gebeuren, en niet ingepland worden.
pi_97763300
Ik ken alleen een winkel die Koppie Koppie ( :') ) heet. Zit op de Hoogstraat. Maar ik heb er geen ervaringen mee, dus daar heb je niks aan.

Maar waarom kan je het niet gewoon op je school printen? Daar hebben ze toch gewoon de faciliteiten voor.
gr gr
pi_97764053
Kleur of zwart/wit allicht ook handig te vertellen
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
pi_97765006
www.gratisprint.nl ?

En is dan op te halen bij:

Studystore Den Dolech
Den Dolech 2
5612 AZ Eindhoven
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
  zondag 5 juni 2011 @ 23:22:07 #5
302853 themole
graaft totaal door.
pi_97765824
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:09 schreef SpermaDonor het volgende:
www.gratisprint.nl ?

En is dan op te halen bij:

Studystore Den Dolech
Den Dolech 2
5612 AZ Eindhoven

En dan reclame van hi in de header en footer. Puik plan voor een scriptie. :') In het centrum zit er eentje achter het piazza, voor het tunneltje naar de kruisstraat. Heb er echter geen ervaring mee. :)
Niet altijd serieus
pi_97767399
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ken alleen een winkel die Koppie Koppie ( :') ) heet. Zit op de Hoogstraat. Maar ik heb er geen ervaringen mee, dus daar heb je niks aan.

Maar waarom kan je het niet gewoon op je school printen? Daar hebben ze toch gewoon de faciliteiten voor.
jep, deze!