abonnement Unibet Coolblue
pi_97761830
Zoals de titel zegt; wie kent er een copyshop in Eindhoven en heeft hier ook ervaring mee?

Ik weet dat er in de stad één zit, en op het Fontys, maar ik wil graag weten of er mensen zijn die misschien (goedkopere) kennen. Ik moet ongeveer 600 pagina's aan scriptie (4 stuks) afdrukken en inbinden. Ook moet het meteen gebeuren, en niet ingepland worden.
pi_97763300
Ik ken alleen een winkel die Koppie Koppie ( :') ) heet. Zit op de Hoogstraat. Maar ik heb er geen ervaringen mee, dus daar heb je niks aan.

Maar waarom kan je het niet gewoon op je school printen? Daar hebben ze toch gewoon de faciliteiten voor.
gr gr
pi_97764053
Kleur of zwart/wit allicht ook handig te vertellen
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
pi_97765006
www.gratisprint.nl ?

En is dan op te halen bij:

Studystore Den Dolech
Den Dolech 2
5612 AZ Eindhoven
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
  zondag 5 juni 2011 @ 23:22:07 #5
302853 themole
graaft totaal door.
pi_97765824
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:09 schreef SpermaDonor het volgende:
www.gratisprint.nl ?

En is dan op te halen bij:

Studystore Den Dolech
Den Dolech 2
5612 AZ Eindhoven

En dan reclame van hi in de header en footer. Puik plan voor een scriptie. :') In het centrum zit er eentje achter het piazza, voor het tunneltje naar de kruisstraat. Heb er echter geen ervaring mee. :)
Niet altijd serieus
pi_97767399
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ken alleen een winkel die Koppie Koppie ( :') ) heet. Zit op de Hoogstraat. Maar ik heb er geen ervaringen mee, dus daar heb je niks aan.

Maar waarom kan je het niet gewoon op je school printen? Daar hebben ze toch gewoon de faciliteiten voor.
jep, deze!
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_97770460
Op de TU in de kelder van het hoofdgebouw, kost ook praktisch niks dacht ik.
  maandag 6 juni 2011 @ 02:33:51 #8
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_97772906
ik ga wel eens naar de bakkerij, maar dat is als ik op stap ben. wiet is meestal matig daar, zeker die voorgedraaide shit is echt bagger.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 6 juni 2011 @ 03:12:57 #9
105356 psv01
-----040-----
pi_97775501
Bedankt zal ze eens bekijken :). Op school kan inderdaad ook, echter is het Fontys daar vrij prijzig in, en zelf printen kost je nog 4 á 5 cent per zwart wit print (en dan moet je het nog ergens inbinden).
  maandag 6 juni 2011 @ 10:01:41 #11
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97776673
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ken alleen een winkel die Koppie Koppie ( :') ) heet. Zit op de Hoogstraat. Maar ik heb er geen ervaringen mee, dus daar heb je niks aan.

Maar waarom kan je het niet gewoon op je school printen? Daar hebben ze toch gewoon de faciliteiten voor.
Dat is meer een doe-het-zelf zaak, toch?.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_97776707
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ken alleen een winkel die Koppie Koppie ( :') ) heet. Zit op de Hoogstraat. Maar ik heb er geen ervaringen mee, dus daar heb je niks aan.

Maar waarom kan je het niet gewoon op je school printen? Daar hebben ze toch gewoon de faciliteiten voor.
Haha, dan weet ik welke studie je doet, Marketing, en je bent te laat met inleveren! Stagiaire gehad hier die ook niet op de Fontys kon/ mocht kopieren (gratis) maar wel verplicht alles in 4-voud moest inleveren. Koppie koppie is een goede in Eindhoven. Goedkoper dan bij jou op school in ieder geval.

Succes ermee!!
...
pi_97782842
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:03 schreef Ivotje het volgende:

[..]

Haha, dan weet ik welke studie je doet, Marketing, en je bent te laat met inleveren! Stagiaire gehad hier die ook niet op de Fontys kon/ mocht kopieren (gratis) maar wel verplicht alles in 4-voud moest inleveren. Koppie koppie is een goede in Eindhoven. Goedkoper dan bij jou op school in ieder geval.

Succes ermee!!
Haha nee ik doe Bedrijfskundige Informatica (ICT & Business), ik moet me scriptie woensdag als laatste inleveren. Nu nog even wat spelfouten eruit vissen.

Ik heb van school een reactie dat het bij de copyshop 27 euro voor zwart-wit kost en 150 euro voor kleur. Verder zal het nog 1,75 kosten per scriptie om het in te binden. Ik denk dat ik toch maar voor zwart-wit ga, vind het iets te duur in kleur aangezien het waarschijnlijk nooit meer gelezen zal worden.

Weet je zo of Koppie Koppie goedkoper is? En werk je er dat je zegt bij ons?
pi_97782883
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:26 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Haha nee ik doe Bedrijfskundige Informatica (ICT & Business), ik moet me scriptie woensdag als laatste inleveren. Nu nog even wat spelfouten eruit vissen.

Ik heb van school een reactie dat het bij de copyshop 27 euro voor zwart-wit kost en 150 euro voor kleur. Verder zal het nog 1,75 kosten per scriptie om het in te binden. Ik denk dat ik toch maar voor zwart-wit ga, vind het iets te duur in kleur aangezien het waarschijnlijk nooit meer gelezen zal worden.

Weet je zo of Koppie Koppie goedkoper is? En werk je er dat je zegt bij ons?
Goed lezen ;) we hebben een stagiaire gehad HIER die daar ook zijn kopieen heeft laten maken. Het is goedkoper, bij hem hebben ze het zelf gratis ingebonden!
...
pi_97783300
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:27 schreef Ivotje het volgende:

[..]

Goed lezen ;) we hebben een stagiaire gehad HIER die daar ook zijn kopieen heeft laten maken. Het is goedkoper, bij hem hebben ze het zelf gratis ingebonden!
Excuses, je word wat slaperig van de hele dag lezen ;). Maar bedankt voor de tip heb ze even gemaild.
pi_97783561
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:39 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Excuses, je word wat slaperig van de hele dag lezen ;). Maar bedankt voor de tip heb ze even gemaild.
Bel ze gewoon even op, heb je meteen reactie, veel persoonlijker en als je het een beetje leuk brengt krijg je nog korting ook!! Succes....
...
  maandag 6 juni 2011 @ 14:54:05 #17
289278 Terloops
I'm just a guy!
pi_97786379
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 02:33 schreef Drinky het volgende:
ik ga wel eens naar de bakkerij, maar dat is als ik op stap ben. wiet is meestal matig daar, zeker die voorgedraaide shit is echt bagger.
" :') "

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')