abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:42:13 #201
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_100356215
Energy4All nieuwe shirtsponsor N.E.C.
N.E.C. en Energy4All slaan handen ineen voor unieke samenwerking

N.E.C. zal vanaf zaterdag 6 augustus, wanneer de competitie start in en tegen SC Heerenveen, haar eerste wedstrijden spelen met Energy4All op het shirt. De Stichting Energy4All is in 2006 in Nijmegen opgericht met als doel geld in te zamelen voor het onderzoek naar een medicijn voor energiestofwisselingsziekten. Met deze samenwerking slaan Energy4All en N.E.C. de handen ineen om Energy4All landelijke naamsbekendheid te bezorgen en N.E.C. een financieel resultaat voor het aanbieden van shirtreclame.

Energy4All zal in ieder geval tijdens de vier wedstrijden in augustus op het shirt prijken. Deze maand zullen er fondsenwervende acties door zowel Energy4All als N.E.C. worden georganiseerd. Er zullen vier verschillende donatiepakketten worden aangeboden, van ¤50,-, ¤250,-, ¤500,- en ¤1.000,-. N.E.C. stelt niet alleen de voorzijde van haar shirt beschikbaar, alle gulle afnemers van de bovenstaande donatiepakketten ontvangen een tegenprestatie in de vorm van bijvoorbeeld vrijkaarten voor een thuiswedstrijd, exposure op de LED-boarding, meet and greets met spelers en gesigneerde wedstrijdshirts. Begin september zal worden bekeken of het shirtsponsorschap zal worden gecontinueerd in de maand september. Ook zullen kinderen die een energiestofwisselingsziektehebben door N.E.C. ontvangen gaan worden.

Landelijke naamsbekendheid noodzakelijk voor Energy4All

Energy4All is in 2006 opgericht met als doel om geld in te zamelen voor het onderzoek naar een medicijn voor energiestofwisselingsziekten. Iedere week worden 1 à 2 kinderen geboren met deze zeldzame ziekte en slechts 50% van deze kinderen haalt de leeftijd van 10 jaar. Bovendien worden door vele ambassadeurs en vrijwilligers diverse jaarlijks terugkerende activiteiten georganiseerd voor deze kinderen. Het onderzoek naar het verlossende medicijn is in een vergevorderd stadium, maar om het uiteindelijke doel te realiseren is het van groot belang om de landelijke bekendheid van Energy4All en de energiestofwisselingsziekten te verhogen. Meer landelijke bekendheid van deze ziekte en Energy4All zal uiteindelijk leiden tot meer geld voor het onderzoek.

Jan van Duijn, Voorzitter van Energy4All: "Dit partnership is een prachtige kans voor Energy4All. We zijn dringend op zoek naar landelijke naamsbekendheid om ons doel te bereiken. We verwachten dat we door de samenwerking met N.E.C., en alle fondsenwervende acties die rondom de shirtsponsoring worden georganiseerd, een belangrijke stap kunnen maken naar ons einddoel. Meer naamsbekendheid is een voorwaarde om voldoende financiële middelen te genereren die nodig zijn voor het onderzoek naar een medicijn tegen energiestofwisselingsziekten".

Samenwerking kan alleen maar winnaars opleveren

Jacco Swart, Algemeen Directeur van N.E.C.: We zijn op zoek naar een partner voor ons shirt. Deze zoektocht heeft vooralsnog niet geleid tot een partnership voor dit hele seizoen. Vanuit de club zijn er al langer goede contacten met Energy4All. De roots van Energy4All liggen in Nijmegen, de onderzoekende professor Smeitink is verbonden aan het UMC St. Radboud Nijmegen en Jochem van Gelder is ambassadeur van zowel Energy4All en N.E.C. We hebben samen een concept ontwikkeld waar zowel N.E.C. als Energy4All alleen maar beter van kunnen worden. Wij zijn daarbij ook afhankelijk zijn van de bereidwilligheid van supporters en het bedrijfsleven om dit te steunen door een donatiepakket af te nemen. Dat zal uiteindelijk bepalen hoe lang Energy4All op de voorzijde van het shirt zal prijken. De komende dagen zullen we op en buiten het veld veel aandacht vragen voor de actie en we hebben er alle vertrouwen in dat we met z'n allen een unieke prestatie neer kunnen zetten".
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_100360165
Ben iig blij dat we voor de eerste wedstrijd een sponsor op het shirt hebben staan. Beter iets dan niets. En ik vind het er niet lelijk uitzien.

Website: Sneaker-forum.nl
pi_100360539
Ik heb op de open dag een thuisshirt gekocht, maar ik ga dit er natuurlijk niet op laten zetten. Kan goed dat ze in September weer wat anders hebben. Bovendien vind ik het zonder sponsor niet eens zo lelijk.

Morgen met ongeveer 150 man naar Heerenveen, heb er zin in.
pi_100373353
Zal er morgen ook weer bij zijn een Heerenveen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100384062
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_100385032
Tja ik weet niet wat ik er van moet denken. Als ze 3 a 4 miljoen ophoesten, dan ben ik geneigd te zeggen dat hij moet vertrekken. NEC is dan het komende jaar uit de financiële zorgen en zal in november uit categorie 1 komen. Alleen is het jammer dat een jongen uit de streek zo snel onze club zal verlaten.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 11:22:27 #207
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_100386112
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:16 schreef BasNijmegen het volgende:
Tja ik weet niet wat ik er van moet denken. Als ze 3 a 4 miljoen ophoesten, dan ben ik geneigd te zeggen dat hij moet vertrekken. NEC is dan het komende jaar uit de financiële zorgen en zal in november uit categorie 1 komen. Alleen is het jammer dat een jongen uit de streek zo snel onze club zal verlaten.
Begrijp ook niet dat hij daar op de bank gaat zitten. Als ie nou gewoon nog 1 of 2 jaar wacht kan hij misschien wel eerste keeper van Ajax worden.
pi_100397704
quote:
Omdat een transfer uitbleef, begint Lasse Schøne zaterdagavond aan de Eredivisie in dienst van NEC. Toch houdt de Deen wat betreft een mogelijk vertrek een slag om de arm.

'Ach, zoiets valt nooit uit te sluiten', zegt de Deen tegen Voetbal International. Dat hij onder trainer Alex Pastoor een plaats in de spits heeft toegewezen gekregen, ziet de middenvelder niet als reden de club te verlaten. 'Het is anders, maar het bevalt goed. Met het snelle positiespel dat we nu spelen, kan ik daar veel van mezelf in kwijt.'

Schøne werd veelvuldig aan Feyenoord gekoppeld, maar op dit moment heeft de de club uit Rotterdam-Zuid het vizier nog gericht op Lex Immers van ADO Den Haag.

'Je moet er ook niet te veel op wachten. Het is net als met verkering', verduidelijkt Schøne. 'Als je gaat zoeken, vind je niets. Maar als je stilzit, en afwacht, kan er zo iets interessants langskomen. De wereld kan er morgen heel anders uitzien.'
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_100403177
Was genieten die 5 minuten :7
pi_100404650
Zag er niet best uit allemaal, op de eerste 20 minuten na dan. Mag blij zijn met een punt.

En het is wel erg verleidelijk te zeggen dat Cillessen al met z'n hoofd bij Ajax zat. Spelhervatting en meevoetballen zijn juist kwaliteiten van 'm.

George voortaan gewoon laten starten. En mocht Schöne vertrekken, dan is dat niet zo rampzalig. Wat een heerlijk voetballertje is Foor.
I don't really come from outer space || Last.fm
  zondag 7 augustus 2011 @ 02:30:00 #211
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100413029
Uiteindelijk mag je niet klagen met een punt en een 2-2 in Heerenveen,
zeker met het nieuwe spel van pastoor heeft dit NEC wat gewenning en aanpassing nodig, ik hoop op een mooie leercurve na deze eerste test, daarnaast toonde het team, wat mij bereft, veerkracht en dat is wel eens anders geweest.

Blij met een punt, Cillessen heeft betere wedstrijden gehad, maar het geeft me geen slecht gevoel.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100415307
Oeioeioei wat werden er veel fouten gemaakt aan beiden kanten. Maar vooral NEC stond te klungelen. Al die ballen recht door het midden konden makkelijk worden onderschept.

Logisch dat Cmovs het lastig had tegen Assaidi, dit is de snelste en meest technische vleugel die we in NL hebben. Daarnaast stond hij niet op zijn positie en had hij zenuwen voor zijn debuut.

De invalbeurt van Foor en George vielen me zeer positief op. Beiden spelers konden direct voor dreiging zorgen.

1 punt had ik van tevoren voor getekend. Jammer dat we geen penalty hadden gekregen, dan hadden we zelfs nog kunnen winnen (zeer tegen de verhouding in).
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100473469
NEC zit achter PSV-er Youness Mokhtar aan. (spits, geen plek veroverd in A-selectie)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:39:17 #214
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_100474071
Geen echte spits toch? Lijkt me meer een flankspeler. In ieder geval niet de balvaste centrumspits die we in mijn ogen nodig hebben.
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:43:07 #215
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_100474256
En er komen ook geruchten dat er nog een spits van City komt. Harry Bunn is zijn naam.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:50:10 #216
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100474577
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:43 schreef LDS het volgende:
En er komen ook geruchten dat er nog een spits van City komt. Harry Bunn is zijn naam.
Ik zag het ook:

quote:
Harry Bunn speelt voor de rest van het seizoen voor NEC. De 19-jarige spits van Manchester City is daarmee de tweede speler die door de club aan NEC wordt verhuurd, eerder werd Abdi Ibrahim al verhuurd aan de club uit Nijmegen.

Bunn zal de nieuwe spits van NEC worden, eerder stond Lasse Schöne op deze positie maar dit pakte niet goed uit. Bunn is zelf erg blij met de tijdelijke overstap naar NEC: "NEC is een hele warme club, heel erg hecht. Ik ben blij dat ik in Nederland mag spelen," zegt Bunn zelf.
We moeten de kunsten van Ibrahim nog zien, maar City is een goed kinderdagverblijf geweest voor ze, vermoed ik.

Zie ook: http://www.mcfc.co.uk/video/features/one-to-watch-harry-bunn
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:56:41 #217
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_100474844
Dat bericht pluk je van Transferboulevard. Daar staat voornamelijk onzin op. Niet serieus nemen dus.
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:58:07 #218
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100474906
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:56 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat bericht pluk je van Transferboulevard. Daar staat voornamelijk onzin op. Niet serieus nemen dus.
Oh, ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik inderdaad doelde op het feit dat ik de geruchten (zoals het bericht van LDS dat ik quote) ook had gezien. Uiteraard blijft het niets, ik had evenwel de wiki-link van manchester city academy kunnen overnemen waar het ook op staat, maar zolang hij nog geen rood-zwart-groen shirt aanheeft, is niets zeker :P
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:33:31 #219
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_100476600
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:58 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik inderdaad doelde op het feit dat ik de geruchten (zoals het bericht van LDS dat ik quote) ook had gezien. Uiteraard blijft het niets, ik had evenwel de wiki-link van manchester city academy kunnen overnemen waar het ook op staat, maar zolang hij nog geen rood-zwart-groen shirt aanheeft, is niets zeker :P
Ja precies, vond het wel zeer opvallend dat de Engelse Wikipagina van City en NEC aangeeft dat ie komt. Maar inderdaad, totdat hij geen shirt aanheeft is er niets zeker.

Wel raar dat er twee (mogelijke) jeugdige aanvallende versterkingen zijn, en Ten Voorde verhuurd wordt.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_100476926
Is afkomstig van transferboulevard. Neem t niet serieus.

Die PSVer mag lekker bij PSV blijven. Is geen spits, maar vleugelspeler
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:19:04 #221
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100479106
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:33 schreef LDS het volgende:

[..]

Ja precies, vond het wel zeer opvallend dat de Engelse Wikipagina van City en NEC aangeeft dat ie komt. Maar inderdaad, totdat hij geen shirt aanheeft is er niets zeker.

Wel raar dat er twee (mogelijke) jeugdige aanvallende versterkingen zijn, en Ten Voorde verhuurd wordt.
Ja, ik zat er ook aan te denken.
Maar uiteindelijk huur je spelers die te duur zijn om te kopen; zijn ze van een niveautje Zimling dan heb je de juiste keus gemaakt om Ricky nog even te laten rijpen in de Jupiler League, zijn ze de nieuwe Fejzullahu dan had je beter kunnen investeren in het binden van een jonge speler die het vertrouwen dat je in hem stelt kan terugbetalen met een mooie transfersom.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100532535
Bovenstaande als nieuwe OP.

Staat jouw naam nog niet bij het stadion overzicht of moet jouw ava/ui nog in de OP....? Meld het even, dan zorg ik ervoor. Andere opmerkingen natuurlijk welkom.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 23:45:34 #224
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_100533779
Goed werk Bas! ^O^
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 10 augustus 2011 @ 00:43:02 #225
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100536255
Mooi!

Een artistieke aanvulling is misschien een vooraanzicht van onze Bjorn als eerste foto.
Daarnaast ben ik dit jaar in 080 te vinden.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')