pi_98101041
registreer om deze reclame te verbergen
Ik houd het vanaf 4-6-2011 gezien tot een maand of 3. Ben nog jong en m'n gezondheid en algemene gesteldheid staat voorop!
pi_98112160
Dit jaar is voor mij ook het eerste en het laatste jaar dat ik het zo gek maak. Ben in februari gestopt met school en sinds dien zijn alle remmen los gegaan. Van mn baan in de supermarkt word ik ook niet vrolijk en leef ik zo onderhand alleen voor de weekenden en de feesten. In augustus beginnen aan een nieuwe opleiding en dan toch die pillen grotendeels achter me laten.
pi_98112853
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 03:30 schreef deman13 het volgende:
Ik houd het vanaf 4-6-2011 gezien tot een maand of 3. Ben nog jong en m'n gezondheid en algemene gesteldheid staat voorop!
ben benieuwd of het je lukt, met al die festivals. Ik vraag 't je nog wel is op 4-9-2011 ^O^
alcohol=harddrugs
pi_98113546
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:59 schreef julian6 het volgende:

[..]

ben benieuwd of het je lukt, met al die festivals. Ik vraag 't je nog wel is op 4-9-2011 ^O^
Ik ben nog 17 dus kom sowieso niet binnen bij de grote festivals + ik ga 4 weken op vakantie. Lukt mij wel hoor =)
pi_98113678
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:14 schreef deman13 het volgende:

[..]

Ik ben nog 17 dus kom sowieso niet binnen bij de grote festivals + ik ga 4 weken op vakantie. Lukt mij wel hoor =)
Oh er zijn genoeg feestjes 16+, maar 3 maanden moet wel lukken ja :) Des te bijzonderder is het weer de volgende keer.
pi_98114706
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 03:30 schreef deman13 het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:42 schreef melanie_x het volgende:
Dit jaar is voor mij ook het eerste en het laatste jaar dat ik het zo gek maak. Ben in februari gestopt met school en sinds dien zijn alle remmen los gegaan. Van mn baan in de supermarkt word ik ook niet vrolijk en leef ik zo onderhand alleen voor de weekenden en de feesten. In augustus beginnen aan een nieuwe opleiding en dan toch die pillen grotendeels achter me laten.
Goede voornemens allebei, veel succes ermee!

Gezien het festivalseizoen weer is begonnen wordt het voor mij de komende maanden juist wat meer gebruiken :D

Eerste festival 2 weken terug al ingewijd met een oranje Q, en Awakenings Festival (over 2 weken) zullen die er hoogstwaarschijnlijk weer aan moeten geloven..

Ik ben trouwens nieuw op dit forum, volgde deze topics wel al een tijdje..
Leek me wel leuk om wat informatie uit te wisselen enzo ^O^
pi_98118821
Van het weekend hebben mijn vrienden (ik ben zwanger dus doe niet mee) mdma kristallen gebruikt, voor het eerst. Verpakken in een vloeipapiertje en dan slikken. De grootste discussie was hoeveel je nou moest nemen per keer en hoelang je moest wachten voordat je wist of je meer moest slikken.
Zijn hier iets van richtlijnen voor? Wat doen jullie?
Also spricht der Narr: »Der Umgang mit Menschen verdirbt den Charakter, sonderlich wenn man keinen hat.«
pi_98118901
Gewoon afwegen. Hoeveel je moet nemen kan je wel bepalen op basis van je eerder ervaringen met pillen. Ik mag tenminste hopen dat je wel ongeveer wist hoe zwaar die waren.
pi_98120409
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 17:19 schreef StormWarning het volgende:
Gewoon afwegen. Hoeveel je moet nemen kan je wel bepalen op basis van je eerder ervaringen met pillen. Ik mag tenminste hopen dat je wel ongeveer wist hoe zwaar die waren.
geen gram-weegschaal bij de hand gehad.
Maar duurt het ook ongeveer een uur voordat het werkt?
Also spricht der Narr: »Der Umgang mit Menschen verdirbt den Charakter, sonderlich wenn man keinen hat.«
pi_98120780
Ja ongeveer een uur, maar soms een half uur, soms 1,5 uur ;) Ligt grotendeels aan de persoon, bij de een werkt het gewoon sneller dan bij de ander, hoeft niet per se iets met grootte of gewicht te maken hebben. Dan scheelt het nog of je net gegeten hebt etc.
50-100mg nemen en dan na 1,5 uur ofzo bijpakken, maar ligt er maar net aan hoe sterk je reageert en of je hard wil gaan enzo. Als je daarna langer door wil gaan pak je nog een keer, ligt wel vrij voor de hand denk ik :)
  maandag 13 juni 2011 @ 18:22:24 #286
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98121712
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 17:17 schreef capricia het volgende:

Zijn hier iets van richtlijnen voor? Wat doen jullie?
Een vochtige vingertop vol, zonder vloeitje en wegspoelen met port.
Free Assange! Hack the Planet
Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_98123657
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 17:52 schreef capricia het volgende:

[..]

geen gram-weegschaal bij de hand gehad.
Maar duurt het ook ongeveer een uur voordat het werkt?
Dan zou je al een milligramweegschaal (=0,001 gr.) moeten gebruiken, is wel een gedoe om er een aan te schaffen maar als je er een hebt kun je heel nauwkeurig je dosis afwegen.

Als je niet in het bezit ben van een milligramweegschaal, kan je op het oog je gram in 10 gelijke lijntjes verdelen, zodat je ongeveer kan afmeten hoeveel je pakt (doe ik zelf altijd).

Voor de dosering kan je de richtlijn aanhouden van 1-2 milligram per KG lichaamsgewicht.
Dit houd dus in dat als je zoals ik 80 kg weeg, je 80-160 mg kan pakken (ik zou wel rustig aan beginnen).

nog 1 dingetje:
Doseringen MDMA-kristal zijn niet rechtstreeks te vergelijken met de doseringen in pillen, want mdma is maximaal 84% puur. Van de pillen die je laat testen word als uitslag alleen het gehalte MDMA gegeven, een pil van 84 milligram staat dus gelijk aan een 100 milligram zuiver (84%) MDMA-kristal.
pi_98137371
Een miligram weegschaaltje is niet echt nodig. Je kan er zo eentje bestellen als je een paypal acount hebt, nog geen 5 euro kost ie:

http://cgi.ebay.com/200g-(...)&hash=item414ed8e03f

op 10 miligram nauwkeurig

Edit: verkeerde link.
The above is of no importance.
pi_98137721
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een vochtige vingertop vol, zonder vloeitje en wegspoelen met port.
en hoeveel mg is dat dan ongeveer?
pi_98137991
Waarschijnlijk een dosis tussen de 50 en 100 miligram. Goed om mee te beginnen.
  maandag 13 juni 2011 @ 22:49:12 #291
78242 heiden6
ha sempre ragione
pi_98138021
http://www.dealextreme.co(...)g-0-001g-2-aaa-52751

13 euro, gratis verzenden, op de mg. nauwkeurig, ik heb deze ook en hij werkt prima.
Please continue.
The experiment requires that you continue.
It is absolutely essential that you continue.
You have no other choice, you must go on.
pi_98138127
Leuk als je ook nog eens 2c-b of iets dergelijks moet afwegen.
pi_98138161
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef heiden6 het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)g-0-001g-2-aaa-52751

13 euro, gratis verzenden, op de mg. nauwkeurig, ik heb deze ook en hij werkt prima.
denk niet dat ze dat aan gaan schaffen.
Het effect was ook anders dan ze (we) normaal beleefden met onze standaard pillen.
Wel heel warm en liefdevol, maar niet die drive die je uren door laat gaan op de dansvloer.
Om 3.00 uur zijn we naar huis gegaan. De ochtend eindigde met een aantal ontkleedde dames in de woonkamer die elkaar heel erg lief vonden :)

[ Bericht 8% gewijzigd door capricia op 13-06-2011 23:09:35 ]
pi_98138328
Ligt ook erg aan de setting, vergis je niet.
pi_98138791
Als je met max 3 pillen wordt gepakt op een festival, mag je dan nog wel naar binnen of wordt je kaartje afgepakt?
pi_98139337
Volgens mij is dat afhankelijk van de organisatie, maar ik acht de kans aannemelijk dat je inderdaad de toegang wordt ontzegd.

Maar je gaat natuurlijk nooit gepakt worden :7
  maandag 13 juni 2011 @ 23:11:43 #297
78242 heiden6
ha sempre ragione
pi_98139506
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:51 schreef capricia het volgende:

[..]

denk niet dat ze dat aan gaan schaffen.
Het effect was ook anders dan ze (we) normaal beleefden met onze standaard pillen.
Wel heel warm en liefdevol, maar niet die drive die je uren door laat gaan op de dansvloer.
Om 3.00 uur zijn we naar huis gegaan. De ochtend eindigde met een aantal ontkleedde dames in de woonkamer die elkaar heel erg lief vonden :)
Die heb ik nog nooit gehad daarvan, zit ik niet op te wachten ook trouwens. :D

Klinkt leuk verder die ochtend. ;)

Maar ik postte die link maar even om duidelijk te maken dat zo'n ding niet duur hoeft te zijn en als je een weegschaaltje gaat kopen je er net zo goed een kan kopen die nauwkeuriger is.
Please continue.
The experiment requires that you continue.
It is absolutely essential that you continue.
You have no other choice, you must go on.
pi_98139586
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die heb ik nog nooit gehad daarvan, zit ik niet op te wachten ook trouwens. :D

Klinkt leuk verder die ochtend. ;)

Maar ik postte die link maar even om duidelijk te maken dat zo'n ding niet duur hoeft te zijn en als je een weegschaaltje gaat kopen je er net zo goed een kan kopen die nauwkeuriger is.
er zit dus gewoon nog wat meer in die 'oude vertrouwde' pillen dan alleen mdma :)
Thanx voor de link.
pi_98139646
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:13 schreef capricia het volgende:

[..]

er zit dus gewoon nog wat meer in die 'oude vertrouwde' pillen dan alleen mdma :)
Thanx voor de link.
tuurlijk wat jij wil :')
pi_98139813
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:14 schreef Speedy_T het volgende:

[..]

tuurlijk wat jij wil :')
wat denk jij dan aan? als het effect van pure mdma duidelijk anders is dan van een pil.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')