abonnement Unibet Coolblue
pi_97627737


Bekende Yugo's

Yuri_Boyka BiH Sarajevo
100% Tukker Srpska Novi Beograd
Your_mother_in_law SFRJ (BiH) Banja Luka
ecktebaas BiH Sarajevo
Shalimar BiH Zenica
Opa_Vertelt BiH Sarajevo
33 BiH Modrica
ACT-F Macedonië
LukaLaban Srpska, plaats onbekend

Onbekend:

de40reoverz
Serious Lady

[ Bericht 2% gewijzigd door BrandX op 15-08-2011 14:56:41 ]
If not now, then when.
pi_97627838
voor de mods, de tt bestaat uit namen van Yugoslaavse producten.
If not now, then when.
pi_97627871
Waarom staat Kosovo er niet bij? :+
pi_97627882
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:49 schreef essentieel het volgende:
Waarom staat Kosovo er niet bij? :+
Sommige mensen erkennen Kosovo hier niet.
If not now, then when.
pi_97627917
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:49 schreef essentieel het volgende:
Waarom staat Kosovo er niet bij? :+
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sommige mensen erkennen Kosovo hier niet.
Waaronder ik, Tukker en ecktebaas :)

Waarom staan de legendarische podravka producten niet in de TT :P
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_97627951
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:50 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

[..]

Waaronder ik, Tukker en ecktebaas :)

Waarom staan de legendarische podravka producten niet in de TT :P
Dus je bent wel nationalistisch, alleen de nationalistische Serven erkennen Kosovo niet (excl China, Rusland)
If not now, then when.
  Boks-Chick donderdag 2 juni 2011 @ 19:21:36 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_97629180
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
voor de mods, de tt bestaat uit namen van Yugoslaavse producten.
Ik weetz O+
Cevape, van die heerlijke gekruide worstjes _O_
En Pivo, daar zit ik aan. Hertog Jan wel te verstaan :9~
Slilovic weet ik niet :P
lolwut
  donderdag 2 juni 2011 @ 19:21:52 #8
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_97629193
Alsof ik niet weet dat pivo bier is. En cevape is worst toch?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 2 juni 2011 @ 19:22:22 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_97629216
quote:
19s.gif Op donderdag 2 juni 2011 19:21 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik weetz O+
Cevape, van die heerlijke gekruide worstjes _O_
En Pivo, daar zit ik aan. Hertog Jan wel te verstaan :9~
Slilovic weet ik niet :P
Naar de balkan gaan om Hertog te drinken :{w
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 2 juni 2011 @ 19:22:48 #10
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_97629234
sliovic weet ik wel, maar nu even niet meer. Vis oid toch?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Boks-Chick donderdag 2 juni 2011 @ 19:26:14 #11
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_97629362
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juni 2011 19:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Naar de balkan gaan om Hertog te drinken :{w
Ik zal je vertellen, ik heb een paar jaar terug in een klein Italiaans bergdorpje gezeten. Het dorpje telt welgeteld 462 huishoudens. Het ligt op een goede 850m.
Er is slechts een pizzeria annex kroeg.

En je raadt nooooooit wat ze daar op tap hadden! Of all beer! Nee, geen heineken. Nee geen Amstel en ook geen Grolsch.

Ze hadden daar Brandbier op tap _O- Onvervalst brandbier, bier waar limburg trots op is (zo staat op de label).

Dat is dus iets wat je echt niet verwacht :')

Maar was er wel blij om. 1000x beter dan die Heineken zooit >:)
lolwut
pi_97629563
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 19:22 schreef kanovinnie het volgende:
sliovic weet ik wel, maar nu even niet meer. Vis oid toch?
nee.
  donderdag 2 juni 2011 @ 19:32:56 #13
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_97629608
quote:
19s.gif Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik zal je vertellen, ik heb een paar jaar terug in een klein Italiaans bergdorpje gezeten. Het dorpje telt welgeteld 462 huishoudens. Het ligt op een goede 850m.
Er is slechts een pizzeria annex kroeg.

En je raadt nooooooit wat ze daar op tap hadden! Of all beer! Nee, geen heineken. Nee geen Amstel en ook geen Grolsch.

Ze hadden daar Brandbier op tap _O- Onvervalst brandbier, bier waar limburg trots op is (zo staat op de label).

Dat is dus iets wat je echt niet verwacht :')

Maar was er wel blij om. 1000x beter dan die Heineken zooit >:)
:D

Dat is wel heel apart ja. Is Brand bier wel gangbaar in Italië?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 2 juni 2011 @ 20:09:19 #14
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_97631178
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 19:31 schreef essentieel het volgende:

[..]

nee.
Oja, fruitdrank toch? Volgens google dan :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 2 juni 2011 @ 20:09:20 #15
313438 LukaLaban
The Professional
pi_97631181
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 19:22 schreef kanovinnie het volgende:
sliovic weet ik wel, maar nu even niet meer. Vis oid toch?
Sljivovic is een soort after-shave die je kan drinken. Althans, dat geloofde ik als kind altijd toen een man bij ons in het dorp na het scheren sljivovic op zijn gezicht deed en daarna vrolijk een glas in 1 teug naar binnen werkte. Overigens, het is een pruimenbrandewijn
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_97632620
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 20:09 schreef LukaLaban het volgende:

[..]

Sljivovic is een soort after-shave die je kan drinken. Althans, dat geloofde ik als kind altijd toen een man bij ons in het dorp na het scheren sljivovic op zijn gezicht deed en daarna vrolijk een glas in 1 teug naar binnen werkte. Overigens, het is een pruimenbrandewijn
Pruimenbrandewijn?

Ik dacht altijd dat het rakija met een peren smaakje was.
If not now, then when.
pi_97634265
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dus je bent wel nationalistisch, alleen de nationalistische Serven erkennen Kosovo niet (excl China, Rusland)
Ik ben geen nationalistische Srbin, dat zijn niet de enige mensen die Kosovo niet erkennen.

Kosovo is gewoon nooit een aparte staat geweest in geschiedenis, altijd deel van Srbija geweest.
Ik vind het gewoon kkvervelend dat die shqipars als kolonisten het land dat Jugoslavija toebehoort wegstelen, dat is gewoon hatelijk.

Dus daarom :)
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
  donderdag 2 juni 2011 @ 21:34:37 #18
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_97634472
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:29 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Ik ben geen nationalistische Srbin, dat zijn niet de enige mensen die Kosovo niet erkennen.

Kosovo is gewoon nooit een aparte staat geweest in geschiedenis, altijd deel van Srbija geweest.
Ik vind het gewoon kkvervelend dat die shqipars als kolonisten het land dat Jugoslavija toebehoort wegstelen, dat is gewoon hatelijk.

Dus daarom :)
Ik deel mijn mening.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_97634656
Tj
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:29 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Ik ben geen nationalistische Srbin, dat zijn niet de enige mensen die Kosovo niet erkennen.

Kosovo is gewoon nooit een aparte staat geweest in geschiedenis, altijd deel van Srbija geweest.
Ik vind het gewoon kkvervelend dat die shqipars als kolonisten het land dat Jugoslavija toebehoort wegstelen, dat is gewoon hatelijk.

Dus daarom :)
Tja, als je het zo bekijkt zijn de Slavische volkeren op de Balkan (Yugoslaven) ook kolonisten. Zij hebben tenslotte het land van de Albanezen afgepakt. Zij waren er eerder dan jullie.
pi_97634899
Hallo!

Na jaren van fascinatie voor de regio, ga ik binnenkort ( voor mijn werk in feite) richting Joegoslavië.
De bestemming is wel Slovenië, en dan nog dichtbij Italië en Oostenrijk.

Qua schoonheid zou dat geen probleem mogen zijn, maar kan je zeggen dat ik hiermee nog niet het echte (of "gemiddelde") Joegoslavië zal zien?

Ik heb al redelijk wat gelezen over Joegoslavië, ken zes woorden Servokroatisch, en kan met heel wat moeite wat Cyrillisch lezen... maar zijn er bepaalde nuances of verschillen die ik omtrent Slovenië zeker zou moeten weten? :P
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:01:57 #21
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_97635694
Hmm, ik weet er niks over te vertellen. Opa misschien wel.

Even weer over cevape. :7 Ik was ooit naar een Dino Merlin concert in Nijmegen, en daar kon je cevape eten, en tot mijn verbazing waren het gewoon verse, zoals ik ze in Bosnië ook proef. Nou vroeg ik me af, had z'n crew die zelf meegenomen of is er ergens een hele hippe winkel waar je ze kan kopen? Soms lees ik wel over importwinkeltjes maar die zitten of in kleine dorpen of ver van mij (Rotterdam) Misschien maar eens een keertje gewoon gaan.
When all else fails, you always have delusion.
pi_97635764
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:01 schreef Mirel het volgende:
Hmm, ik weet er niks over te vertellen. Opa misschien wel.

Even weer over cevape. :7 Ik was ooit naar een Dino Merlin concert in Nijmegen, en daar kon je cevape eten, en tot mijn verbazing waren het gewoon verse, zoals ik ze in Bosnië ook proef. Nou vroeg ik me af, had z'n crew die zelf meegenomen of is er ergens een hele hippe winkel waar je ze kan kopen? Soms lees ik wel over importwinkeltjes maar die zitten of in kleine dorpen of ver van mij (Rotterdam) Misschien maar eens een keertje gewoon gaan.
Misschien een stomme vraag, maar zijn cevapcici's niet gewoon gegrilde gehakt worstjes? Die kun je toch ook heel makkelijk zelf maken? :@
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:04:46 #23
313438 LukaLaban
The Professional
pi_97635831
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Pruimenbrandewijn?

Ik dacht altijd dat het rakija met een peren smaakje was.
Is mij altijd zo uitgelegd, en sljiva betekent pruim, dus tis een pruimen...tja pruimenrakija dan maar
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:39 schreef Landysh het volgende:
Tj

[..]

Tja, als je het zo bekijkt zijn de Slavische volkeren op de Balkan (Yugoslaven) ook kolonisten. Zij hebben tenslotte het land van de Albanezen afgepakt. Zij waren er eerder dan jullie.
Sterker nog, we moeten het weer Illyria noemen en de bevolking Illyriers. En Hongaren moeten ook weer terug naar Mongolië, waar Attila de Hun oorspronkelijk vandaan komt!!! :') Tja, al die volksverhuizingen van vroeger hebben het niet gemakkelijk gemaakt. Stukken land claimen, ik weer het nooit zo goed, waarom is iets jouw stuk land als volk? Worden Amsterdam en Rotterdam binnenkort ook onafhankelijk omdat meer dan de helft van de bevolking van allochtoonse afkomst is? Bahhhhh politiek....ik wil cevape!
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_97636251
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:04 schreef LukaLaban het volgende:

Sterker nog, we moeten het weer Illyria noemen en de bevolking Illyriers. En Hongaren moeten ook weer terug naar Mongolië, waar Attila de Hun oorspronkelijk vandaan komt!!! :') Tja, al die volksverhuizingen van vroeger hebben het niet gemakkelijk gemaakt. Stukken land claimen, ik weer het nooit zo goed, waarom is iets jouw stuk land als volk? Worden Amsterdam en Rotterdam binnenkort ook onafhankelijk omdat meer dan de helft van de bevolking van allochtoonse afkomst is? Bahhhhh politiek....ik wil cevape!
Hongaren komen niet uit Mongolië. Hongaren zijn een Finno-Ugrisch volk. En Atilla was een Turk, geen Hongaar. :p

Mijn punt was dat je niet kunt zeggen dat Albanezen kolonisten zijn omdat Kosovo niet altijd Servisch is geweest. Dus vanuit Your_Mother_In_Law's beredenering kunnen we stellen dat niet de Kosovaren, maar de Yugoslaven kolonisten zijn omdat 1. De Albanezen veel eerder in dat gebied waren 2. De Slavische volkeren het een hele tijd terug van de Albanezen hebben veroverd. Dus in feite hebben de Kosovaren hun land terug veroverd.

Maar goed, ik ben pro-Servisch noch pro-Albanees. Mij kan de hele Kosovo kwestie niet zoveel schelen. Ik reageerde puur op Your_Mother_In_Law omdat hij gewoon verkeerd zat met zijn 'Kosovo was altijd Servisch' argument. :p
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:27:35 #25
313438 LukaLaban
The Professional
pi_97636933
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:13 schreef Landysh het volgende:

[..]

Hongaren komen niet uit Mongolië. Hongaren zijn een Finno-Ugrisch volk. En Atilla was een Turk, geen Hongaar. :p

Mijn punt was dat je niet kunt zeggen dat Albanezen kolonisten zijn omdat Kosovo niet altijd Servisch is geweest. Dus vanuit Your_Mother_In_Law's beredenering kunnen we stellen dat niet de Kosovaren, maar de Yugoslaven kolonisten zijn omdat 1. De Albanezen veel eerder in dat gebied waren 2. De Slavische volkeren het een hele tijd terug van de Albanezen hebben veroverd. Dus in feite hebben de Kosovaren hun land terug veroverd.

Maar goed, ik ben pro-Servisch noch pro-Albanees. Mij kan de hele Kosovo kwestie niet zoveel schelen. Ik reageerde puur op Your_Mother_In_Law omdat hij gewoon verkeerd zat met zijn 'Kosovo was altijd Servisch' argument. :p
Wist niet dat het zo gevoelig lag, sorry :P geintje, ik ga mij toch maar inlezen in dit onderwerp, volgende keer win ik de discussie haha. Ik kende Attila de turk alleen niet...
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_97637088
Atilla de Hun was de leider van de Hunnen. De Hunnen waren verschillende volken herenigd onder 1 rijk/leider - net zoals vele rijken uit Centraal-Azië. Maar de ruling class en de voertaal was Turks. En daarmee zijn de Hunnen onze voorouderen en ook een beetje van de Hongaren denk ik. Geen idee. Ik heb nooit helemaal gesnapt waarom de Hongaren Atilla claimen. :')
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:55:38 #27
313438 LukaLaban
The Professional
pi_97638166
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:31 schreef Landysh het volgende:
Atilla de Hun was de leider van de Hunnen. De Hunnen waren verschillende volken herenigd onder 1 rijk/leider - net zoals vele rijken uit Centraal-Azië. Maar de ruling class en de voertaal was Turks. En daarmee zijn de Hunnen onze voorouderen en ook een beetje van de Hongaren denk ik. Geen idee. Ik heb nooit helemaal gesnapt waarom de Hongaren Atilla claimen. :')

Waar een yugo-topic goed voor is eigenlijk, zo leer ik nog is wat.

en nu muziek:
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_97638405
Voor mij zijn Kosovaren gewoon Joego's net als de rest, dat hun stukje later is erkent doet er niet toe.
Tot zover mijn politieke bijdrage. Ik hoop echt dat jullie mijn voorbeeld volgen betreffende politieke discussies. :{w

Slovenië is een gevalletje apart, Zuiderboer. Ze hebben hun eigen taaltje, kultuur en tradities.
Het is, om het simpel te zeggen, het Friesland van Joegoslavië. Lekker hun eigen dingetje, maar
dat maakt ze natuurlijk niet minder aardig. Buiten de grenswachters om ken ik alleen maar Slovenen
waarmee het prettig toeven is. Een Sloveen is een soort mix tussen een Joego en een Oostenrijker. :P

Sljivovica, de godendrank waar elke ras-echte Joegoslaaf mee volwassen is geworden is gewoon
een pruimenbrandewijn welke vooral in Joegoslavië door zijn hoge kwaliteit pruimen zeer goed te
drinken is. Van een goede huisgemaakte Sljivovica hoef je de volgende ochtend geen kater te verwachten.
Zolang we Sljivovica hebben, kan de rest van de wereld ons gestolen worden. Vandaar ook de welbekende
(natuurlijk grappig bedoelde) slogan; " Fuck the Coca, fuck the pizza. All we need is Sljivovica! " _O_

Cevapcici, kruidige gehaktrolletjes (geen worstjes!!) welke op de BBQ worden bereid en geserveerd
in een heerlijk vers halfje Somun brood. Daarbij hoort natuurlijk gesnipperde rauwe ui en (evt.) milde roomkaas.
Een recept hievoor bestaat niet, iedere familie heeft zo zijn eigen recept welke streng geheim is. Geloof het of niet,
maar er zijn in het verleden zelfs doden gevallen hierom. Een goed recept en kok zijn letterlijk goud geld waard. :Y)

Pivo, hierin heeft een ieder zijn favoriet natuurlijk. De mijne is "Sarajevsko Pivo", welke als nummer 7 op
de wereldranglijst staat, enkele keren de zilveren beker in Amsterdam heeft gewonnen en waarvan de
brouwerij is uitgeroepen tot de beste bierbrouwerij van zuid-Europa. En ja. Ze maken ontzettend lekker bier. :9~
(..al sla ik een overheerlijk koel Servisch Jelen-biertje natuurlijk ook niet af!)

[ Bericht 3% gewijzigd door Opa_vertelt op 02-06-2011 23:07:23 ]
Nee.
pi_97638606
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:55 schreef LukaLaban het volgende:

[..]

Waar een yugo-topic goed voor is eigenlijk, zo leer ik nog is wat.

en nu muziek:
Ik heb dat Eurovisie liedje 'Lejla' van Hari Mata Hari al jaren op mijn iPod staan. I love it.
pi_97639368
Over Turken gesproken trouwens... ik las vandaag dat de naam "Turks" ook gegeven werd aan verzetsstrijders die, hoewel ook communisten, na WOII beschouwd werden als verraders door de partizanen (omdat ze bijvoorbeeld lange tijd gevangen waren geweest in een vijanding kamp)

Ik vind hierover niks meer over internet, ik vind "Turk" wel een vreemde naam daarvoor?
pi_97640863
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:03 schreef Landysh het volgende:

[..]

Misschien een stomme vraag, maar zijn cevapcici's niet gewoon gegrilde gehakt worstjes? Die kun je toch ook heel makkelijk zelf maken? :@
Het is gehakt met kalfsvlees er in verwerkt, het vlees heeft ook een speciaal percentage aan vet in zich daardoor zijn de cevape zo lekker als ze goed gemaakt zijn. Helaas in Nederland tot zover heeft mijn moeder niet het juiste vlees gevonden.
If not now, then when.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:48:48 #32
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_97643459
-oprotten, en wel heeeel snel }:| -

[ Bericht 72% gewijzigd door BrandX op 03-06-2011 13:15:44 ]
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_97646761
Na al dat gespam van de TS: :W
pi_97646798
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:49 schreef essentieel het volgende:
Waarom staat Kosovo er niet bij? :+
Niet elke Servische provincie wordt apart vermeld. :)
pi_97646910
*O*
If not now, then when.
pi_97648433
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:39 schreef Landysh het volgende:
Tj

[..]

Tja, als je het zo bekijkt zijn de Slavische volkeren op de Balkan (Yugoslaven) ook kolonisten. Zij hebben tenslotte het land van de Albanezen afgepakt. Zij waren er eerder dan jullie.
:')

Albanië bestaat nog niet eens 100 jaar man! :D
pi_97649559
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:13 schreef Landysh het volgende:

[..]

Hongaren komen niet uit Mongolië. Hongaren zijn een Finno-Ugrisch volk. En Atilla was een Turk, geen Hongaar. :p

Mijn punt was dat je niet kunt zeggen dat Albanezen kolonisten zijn omdat Kosovo niet altijd Servisch is geweest. Dus vanuit Your_Mother_In_Law's beredenering kunnen we stellen dat niet de Kosovaren, maar de Yugoslaven kolonisten zijn omdat 1. De Albanezen veel eerder in dat gebied waren 2. De Slavische volkeren het een hele tijd terug van de Albanezen hebben veroverd. Dus in feite hebben de Kosovaren hun land terug veroverd.

Maar goed, ik ben pro-Servisch noch pro-Albanees. Mij kan de hele Kosovo kwestie niet zoveel schelen. Ik reageerde puur op Your_Mother_In_Law omdat hij gewoon verkeerd zat met zijn 'Kosovo was altijd Servisch' argument. :p
volgens mij hebben hongaren degelijk wel mongoolse roots
pi_97649716
een vriend van mij komt ook uit kosovo, en hij vindt zichzelf gewoon een yugoslaaf, z'n ouders zijn servisch maar hebben albaanse roots

zelf vind ik kosovo wel bij yugoslavie horen, maar albanie zelf is een ander verhaal
pi_97653634
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef ecktebaas het volgende:
[walgelijk filmpje verwijderd]

Dodik _O_ :') _O-
Ey, dit soort 'grapjes' vind ik dus echt niet tof hé! Vooral de ONTZETTEND grove/beledigende taal! :{w :r
Daarnaast mag dat hele gezever over Albanië ook wel achterwege blijven, haat verspreiden
doen jullie maar elders. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Gadverdamme man, ik schaam me
gewoon om met jullie in 1 topic te zitten. Eerlijk gezegd ga ik dit topic zelfs een tijdje mijden. :r
Nee.
pi_97653846
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 03:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niet elke Servische provincie wordt apart vermeld. :)
:')
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:10:03 #41
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97654591
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 03:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niet elke Servische provincie wordt apart vermeld. :)
Kosovo is een onafhankelijke staat ;) Dat zou jij toch moeten weten, of wat is de achterliggende gedachte achter je UI i.c.m deze post :)?
AFC AJAX
pi_97654663
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ey, dit soort 'grapjes' vind ik dus echt niet tof hé! Vooral de ONTZETTEND grove/beledigende taal! :{w :r
Daarnaast mag dat hele gezever over Albanië ook wel achterwege blijven, haat verspreiden
doen jullie maar elders. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Gadverdamme man, ik schaam me
gewoon om met jullie in 1 topic te zitten. Eerlijk gezegd ga ik dit topic zelfs een tijdje mijden. :r
opa is mod? lol sinds wanneer?
pi_97654685
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ey, dit soort 'grapjes' vind ik dus echt niet tof hé! Vooral de ONTZETTEND grove/beledigende taal! :{w :r
Daarnaast mag dat hele gezever over Albanië ook wel achterwege blijven, haat verspreiden
doen jullie maar elders. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Gadverdamme man, ik schaam me
gewoon om met jullie in 1 topic te zitten. Eerlijk gezegd ga ik dit topic zelfs een tijdje mijden. :r
Deda, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :'(

Waar ging het filmpje eigenlijk over? Ik heb hem niet gezien... :@
pi_97654714
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:12 schreef Shalimar het volgende:

[..]

opa is mod? lol sinds wanneer?
Sinds Opa de Yugo-eindbaas is op Fok!
  Boks-Chick vrijdag 3 juni 2011 @ 13:14:03 #45
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_97654724
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:12 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Deda, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :'(

Waar ging het filmpje eigenlijk over? Ik heb hem niet gezien... :@
Oi, trollen en flamen doe je maar ergens anders (nav je Albanië post)
lolwut
  Boks-Chick vrijdag 3 juni 2011 @ 13:26:56 #46
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_97655080
en Ecktebaas heeft FOK! vakantie.

Gewoon normaal posten, heb respect voor elkaars achtergronden en laat alsjeblieft het politieke gedeelte HEEL VER achterwege :r

Als je een hekel hebt aan iemand hier, ofwel gewoon als user, ofwel vanwege zijn achtergrond, bij deze het vriedelijke doch uiterst dringende verzoek gewoon weg te blijven uit dit topic.


[ Bericht 0% gewijzigd door BrandX op 03-06-2011 13:33:28 ]
lolwut
pi_97655136
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:14 schreef BrandX het volgende:

[..]

Oi, trollen en flamen doe je maar ergens anders (nav je Albanië post)
Trollen? Waar? Vanwege die 'anus van'?
  Boks-Chick vrijdag 3 juni 2011 @ 13:29:53 #48
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_97655165
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Trollen? Waar? Vanwege die 'anus van'?
Ja.
Dat soort grapjes zijn gewoon geen grapjes in een topicreeks waar dit soort dingen gevoelig liggen. Gewoon niet doen.
lolwut
pi_97655187
RIP Ecktebaas. Je kan veel van hem zeggen, maar het was dus echt wel een eckte baas... :Y

284024.jpg
Afb.: Ecktebaas.

Opdat wij nooit vergeten. :N
pi_97655203
voor hoe lang is ie gebanned lol
pi_97655247
quote:
19s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:29 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ja.
Dat soort grapjes zijn gewoon geen grapjes in een topicreeks waar dit soort dingen gevoelig liggen. Gewoon niet doen.
Het was niet mijn bedoeling. ;(
pi_97656645
quote:
5s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:23 schreef zuiderbuur het volgende:
Over Turken gesproken trouwens... ik las vandaag dat de naam "Turks" ook gegeven werd aan verzetsstrijders die, hoewel ook communisten, na WOII beschouwd werden als verraders door de partizanen (omdat ze bijvoorbeeld lange tijd gevangen waren geweest in een vijanding kamp)

Ik vind hierover niks meer over internet, ik vind "Turk" wel een vreemde naam daarvoor?
Dit hoor ik voor het eerst. Misschien heeft het iets te maken met de Krim-Tataren en andere ex Sovjet Turkse volken?
pi_97656718
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:04 schreef Shalimar het volgende:

[..]

volgens mij hebben hongaren degelijk wel mongoolse roots
Nope, ze zijn een Finno-Ugrisch volk. Oeraalse roots, ja. Maar geen Mongoolse.

Nogmaals over Kosovo: Of Kosovo bij de Serviërs of Albanezen hoort interesseert mij niet echt, maar je kunt gewoon niet zeggen dat Kosovo Servisch is omdat de Serviërs er eerder waren. Wat gewoon niet zo is.
pi_97656733
If not now, then when.
pi_97656754
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het is gehakt met kalfsvlees er in verwerkt, het vlees heeft ook een speciaal percentage aan vet in zich daardoor zijn de cevape zo lekker als ze goed gemaakt zijn. Helaas in Nederland tot zover heeft mijn moeder niet het juiste vlees gevonden.
Zelfde geldt voor onze Adana kebab. Het is gewoon onmogelijk om dezelfde kebab hier te maken/krijgen terwijl het eigenlijk ook gewoon kalfsgehakt is. :')
pi_97656797
Wtf ik kan me bericht niet editten, maar ik wist niet dat we in Sarajevo deze hardcore rapper hebben.. :P

If not now, then when.
  Boks-Chick vrijdag 3 juni 2011 @ 14:19:47 #57
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_97656806
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:17 schreef Landysh het volgende:

[..]

Zelfde geldt voor onze Adana kebab. Het is gewoon onmogelijk om dezelfde kebab hier te maken/krijgen terwijl het eigenlijk ook gewoon kalfsgehakt is. :')
En net zoals in Italie elke familie haar eigen tiramisu heeft O+
Daar is ook niet een echt vast recept voor :D
lolwut
pi_97656888
quote:
19s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:19 schreef BrandX het volgende:

[..]

En net zoals in Italie elke familie haar eigen tiramisu heeft O+
Daar is ook niet een echt vast recept voor :D
Haha ja maar het heeft niet zoveel met het recept te maken. Het gaat meer om het vlees, het is gewoon niet hetzelfde als in Turkije. Ik weet niet precies waarom maar het heeft iets met het vet percentage te maken zoals Yuri het al zei. Ik vraag me af of je ergens kalfsvet kunt kopen en het door het gehakt kan kneden? Zou je dan wel Adana kebab zoals in Turkije krijgen?
  Boks-Chick vrijdag 3 juni 2011 @ 14:26:57 #59
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_97657036
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:22 schreef Landysh het volgende:

[..]

Haha ja maar het heeft niet zoveel met het recept te maken. Het gaat meer om het vlees, het is gewoon niet hetzelfde als in Turkije. Ik weet niet precies waarom maar het heeft iets met het vet percentage te maken zoals Yuri het al zei. Ik vraag me af of je ergens kalfsvet kunt kopen en het door het gehakt kan kneden? Zou je dan wel Adana kebab zoals in Turkije krijgen?
Why the 9.gif-face :o

Ik denk dat als je naar de betere buitenlandse slager in volksbuurten gaat, dat je dat wellicht best kan vinden? Geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat ik bij de Turkse slager hier ander(sgemaakt) vlees kan krijgen dan bij een Nederlandse slager en vice versa (los van varkensvlees, wat je bij de Turk niet snel zal vinden natuurlijk :P)
lolwut
pi_97657119
quote:
19s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:26 schreef BrandX het volgende:

[..]

Why the [ afbeelding ]-face :o

Ik denk dat als je naar de betere buitenlandse slager in volksbuurten gaat, dat je dat wellicht best kan vinden? Geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat ik bij de Turkse slager hier ander(sgemaakt) vlees kan krijgen dan bij een Nederlandse slager en vice versa (los van varkensvlees, wat je bij de Turk niet snel zal vinden natuurlijk :P)
Omdat ik lekkere Adana kebab wil en het gewoon onmogelijk is om dat hier te krijgen. :(

Ja ik koop mijn vlees meestal bij de Marokkaanse slager hier in de buurt, maar het is nog steeds anders. In ga een keer kalfsvet kopen en het door mijn gehakt kneden. Kijken of het dan wel lukt. :P
pi_97657120
quote:
19s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:26 schreef BrandX het volgende:

[..]

Why the [ afbeelding ]-face :o

Ik denk dat als je naar de betere buitenlandse slager in volksbuurten gaat, dat je dat wellicht best kan vinden? Geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat ik bij de Turkse slager hier ander(sgemaakt) vlees kan krijgen dan bij een Nederlandse slager en vice versa (los van varkensvlees, wat je bij de Turk niet snel zal vinden natuurlijk :P)
Toch jammer dat de meeste doner tenten gewoon varkensvlees serveren.
If not now, then when.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:35:42 #62
337789 Iannn
Hobbo is the only way //
pi_97657348
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wtf ik kan me bericht niet editten, maar ik wist niet dat we in Sarajevo deze hardcore rapper hebben.. :P

Haha, ja zijn in Srbija ook tal van die wiggers, vooral rondom Beograd :'). Geef mij Edo Maajka maar, de rest kan de boom in.
pi_97662173
Ruzica si Bilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... ;(
  Boks-Chick vrijdag 3 juni 2011 @ 17:08:04 #64
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_97662846
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Toch jammer dat de meeste doner tenten gewoon varkensvlees serveren.
De ironie is schrijnend idd ;(
lolwut
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:12:59 #65
337789 Iannn
Hobbo is the only way //
pi_97663006
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Ruzica si Bilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... ;(
Moja!!! Al nije za tebe O+


Kippenvel, hier heb ik toch wel eens een traantje om gelaten ;( ;(
  vrijdag 3 juni 2011 @ 18:07:46 #66
313438 LukaLaban
The Professional
pi_97664565

Live mogen aanschouwen, ook een geweldige ervaring Guca
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_97664670
Welke gerechten zijn er die ik in Slovenië zeker moet geproefd hebben, of waar ik als noob best voorzichtig mee ben?

Is de Sloveneense keuken vooral verwant aan die van de andere Joegoslavische staten, of eerder aan de Oostenrijkse of Italiaanse (moet ik me verwachten aan worstjes/pizza's/schnitzels/??) :P
pi_97664937
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:12 schreef Iannn het volgende:

[..]

Moja!!! Al nije za tebe O+


Kippenvel, hier heb ik toch wel eens een traantje om gelaten ;( ;(
> 250.000 man... O+

Hipodrom. _O_

Maar ik heb liever de studioversie... :P
pi_97665101
Ik kom terug, alles dood ineens hier vanwege politiek en Albanië :')
En een week ban voor ecktebaas, wayt :')

Ik vind eigenlijk maar beetje hypocriet, er wordt op dit forum veel ergere dingen gepost waar mensen niet eens een waarschuwing voor krijgen, zoals de haat van Wilders.
Maar oké, als we op deze voet verder gaan houd ik me wel in :)
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_97665234
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Toch jammer dat de meeste doner tenten gewoon varkensvlees serveren.
Bron? :P
pi_97665794
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:31 schreef Ayca het volgende:

[..]

Bron? :P
Is toch algemeen bekend getest toen, er zijn maar een schaars aantal zaken die werkelijk echte doner serveren.
If not now, then when.
pi_97678368
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:10 schreef msnk het volgende:

[..]

Kosovo is een onafhankelijke staat ;) Dat zou jij toch moeten weten, of wat is de achterliggende gedachte achter je UI i.c.m deze post :)?
Kosovo wordt niet door iedereen erkend.
pi_97680915
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Is toch algemeen bekend getest toen, er zijn maar een schaars aantal zaken die werkelijk echte doner serveren.
klopt man, ik ging laatst doner halen, ik ging er vanuit dat het lamsvlees was

dus erna vroeg ik wat voor vlees het was, zegt deze man varkensvlees :r

ik keek hem aan en ging meteen weg, maarja wat kon ik doen, kan het moeilijk uitkotsen, bovendien zie ik er niet uit als een moslim dus aan de ene kant wel te begrijpen dat hij ervan uit ging dat ik het mocht, maar dan nog fuck die tent
  vrijdag 3 juni 2011 @ 23:55:46 #74
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_97681358
In hoeverre kan je het herkennen als het aan zo'n spit in het open ligt en ze het vlees eraf schuren? Of doen ze het dan bij voorbaat niet omdat het vlees er totaal anders uit ziet?

Ik wil ook gewoon rundvlees. Kip shoarma is ook te doen maar toch, het is niet de 'echte'. Gewoon rund :9
When all else fails, you always have delusion.
pi_97681952
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:55 schreef Mirel het volgende:
In hoeverre kan je het herkennen als het aan zo'n spit in het open ligt en ze het vlees eraf schuren? Of doen ze het dan bij voorbaat niet omdat het vlees er totaal anders uit ziet?

Ik wil ook gewoon rundvlees. Kip shoarma is ook te doen maar toch, het is niet de 'echte'. Gewoon rund :9
ik keek niet toen hij het eraf schuurde, maar ik vond het al raar smaken, maarja ging er vanuit dat het gewoon geen varkens was

kip shoarma vind ik niks....lekker maar niet origineel.....rund :N

lams is sowieso het beste vlees voor shaorma/doner
pi_97683735
NOS Headlines -Varkensvlees in döner.
Bekijk die uitzending maar eens.
Nee.
pi_97686662
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:47 schreef Shalimar het volgende:

[..]

klopt man, ik ging laatst doner halen, ik ging er vanuit dat het lamsvlees was

dus erna vroeg ik wat voor vlees het was, zegt deze man varkensvlees :r

ik keek hem aan en ging meteen weg, maarja wat kon ik doen, kan het moeilijk uitkotsen, bovendien zie ik er niet uit als een moslim dus aan de ene kant wel te begrijpen dat hij ervan uit ging dat ik het mocht, maar dan nog fuck die tent
Hajahaha harde shit man.. mensen zien mij btw als een Turk maar veel yugo's lijken NL idd.
If not now, then when.
pi_97686819
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 00:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
NOS Headlines -Varkensvlees in döner.
Bekijk die uitzending maar eens.
Die afl. heb ik gezien ja, in 1 van de 10 onderzochte broodjes zat varkensvlees. Vind niet dat je dan kan zeggen dat de meeste donertenten varkensvlees serveert. Natuurlijk wordt er wel eens vlees gemixt, wat verwacht je nou voor 3 euro?
pi_97687054
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:25 schreef Ayca het volgende:

[..]

Die afl. heb ik gezien ja, in 1 van de 10 onderzochte broodjes zat varkensvlees. Vind niet dat je dan kan zeggen dat de meeste donertenten varkensvlees serveert. Natuurlijk wordt er wel eens vlees gemixt, wat verwacht je nou voor 3 euro?
Dan heb je niet goed gekeken, in meerdere broodjes zat varkensvlees
en in één broodje zat alleen maar (100% dus) varkensvlees. Voor die ¤3
hoef je inderdaad niet veel te verwachten, maar het zou wel prettig zijn als
de inhoud van die broodjes dan ook niet als 'lamsvlees' zou worden verkocht
maar er gewoon eerlijk word vertelt dat er kip/kalkoen/rund/paard/e.d. in zit. :)

Vergeet niet dat sommige mensen geen varkensvlees mogen eten vanwege een allergie,
natuurlijk buiten de zeer grote groep om welke het niet wil eten om hun geloofsovertuiging.
Nee.
pi_97687363
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:38 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gekeken, in meerdere broodjes zat varkensvlees
en in één broodje zat alleen maar (100% dus) varkensvlees. Voor die ¤3
hoef je inderdaad niet veel te verwachten, maar het zou wel prettig zijn als
de inhoud van die broodjes dan ook niet als 'lamsvlees' zou worden verkocht
maar er gewoon eerlijk word vertelt dat er kip/kalkoen/rund/paard/e.d. in zit. :)

Vergeet niet dat sommige mensen geen varkensvlees mogen eten vanwege een allergie,
natuurlijk buiten de zeer grote groep om welke het niet wil eten om hun geloofsovertuiging.
Kan best, is al een tijdje geleden. Is niet uit dat bericht te halen trouwens, daar zeggen ze dat de andere helft uit rundvlees, kip of kalkoen bestond en 1 broodje uit varkensvlees.

Verder ben ik het met je eens hoor, je hoort gewoon eerlijk te vertellen wat je verkoopt als ze dat vragen.
Maar bijna niemand vraagt het (af en toe een hoofddoekje of haatbaard :') )ze gaan er vanuit dat het wel goed zit, wat bij ons ook wel het geval is hehe, maar dat zou je niet moeten doen, gewoon voor de zekerheid. En tja als ze je dan nog voorliegen dan heb je zelf iig gedaan wat je kon.

Of nooit meer doner eten, maar doe dat maar niet. :D
  zaterdag 4 juni 2011 @ 08:19:20 #81
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97688696
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:38 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gekeken, in meerdere broodjes zat varkensvlees
en in één broodje zat alleen maar (100% dus) varkensvlees. Voor die €3
hoef je inderdaad niet veel te verwachten, maar het zou wel prettig zijn als
de inhoud van die broodjes dan ook niet als 'lamsvlees' zou worden verkocht
maar er gewoon eerlijk word vertelt dat er kip/kalkoen/rund/paard/e.d. in zit. :)

Vergeet niet dat sommige mensen geen varkensvlees mogen eten vanwege een allergie,
natuurlijk buiten de zeer grote groep om welke het niet wil eten om hun geloofsovertuiging.
Paard is ook niet halal (sommige delen volgens mij). Dat zit ook in frikandel enzo toch?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 08:52:27 #82
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_97688825
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 00:09 schreef Shalimar het volgende:

[..]

ik keek niet toen hij het eraf schuurde, maar ik vond het al raar smaken, maarja ging er vanuit dat het gewoon geen varkens was

kip shoarma vind ik niks....lekker maar niet origineel.....rund :N

lams is sowieso het beste vlees voor shaorma/doner
Ja ok dan bedoel ik lam :P
When all else fails, you always have delusion.
pi_97764858
Yugoslavische Restaurants in Nederland:

Ede:
http://www.balkan-ede.nl/
Margraten:
http://www.balkanrestaurantmacedonie.nl/site/index.php
Utrecht:
http://www.boro.nl/
Winschoten:
http://www.makedonia.nl/index.php
Helmond:
http://www.mostar-grill.nl/
Oss:
http://www.balkanoss.nl/
Woerden:
http://www.istra-anders.nl/

Site (NL) waar je Yugoslavische producten kunt bestellen:

http://www.edexfood.nl

Site (Overige) waar je Yugoslavische producten kunt bestellen:

http://balkanbuy.com

Winkels waar je Yugoslavische producten kunt kopen:

http://maps.google.nl/map(...)18170758172349425827
If not now, then when.
pi_97768579
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yugoslavische Restaurants in Nederland:

Ede:
http://www.balkan-ede.nl/
Margraten:
http://www.balkanrestaurantmacedonie.nl/site/index.php
Utrecht:
http://www.boro.nl/
Winschoten:
http://www.makedonia.nl/index.php
Helmond:
http://www.mostar-grill.nl/
Oss:
http://www.balkanoss.nl/
Woerden:
http://www.istra-anders.nl/

Site (NL) waar je Yugoslavische producten kunt bestellen:

http://www.edexfood.nl

Site (Overige) waar je Yugoslavische producten kunt bestellen:

http://balkanbuy.com

Winkels waar je Yugoslavische producten kunt kopen:

http://maps.google.nl/map(...)18170758172349425827
Bedankt!

Er was altijd hier in Emmen ook een Balkan restaurant, maar is overgenomen en ze hebben er een snackbar van gemaakt ;(
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_97775764
dobro jutro :W
pi_97776871
Dobro jutro. :W Gde je moje slivovica?
pi_97777301
kod starog dide
pi_97777335
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yugoslavische Restaurants in Nederland:

Ede:
http://www.balkan-ede.nl/
Margraten:
http://www.balkanrestaurantmacedonie.nl/site/index.php
Utrecht:
http://www.boro.nl/
Winschoten:
http://www.makedonia.nl/index.php
Helmond:
http://www.mostar-grill.nl/
Oss:
http://www.balkanoss.nl/
Woerden:
http://www.istra-anders.nl/

Site (NL) waar je Yugoslavische producten kunt bestellen:

http://www.edexfood.nl

Site (Overige) waar je Yugoslavische producten kunt bestellen:

http://balkanbuy.com

Winkels waar je Yugoslavische producten kunt kopen:

http://maps.google.nl/map(...)18170758172349425827
Nuttige post! Bedankt! ^O^
  maandag 6 juni 2011 @ 11:14:03 #89
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_97778524
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:13 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Bedankt!

Er was altijd hier in Emmen ook een Balkan restaurant, maar is overgenomen en ze hebben er een snackbar van gemaakt ;(
Dan moet je naar Groningen, naar die tent waar Milko Djurovski vroeger altijd zat (maar weet niet of die er ook nog is)
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_97824911
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yugoslavische Restaurants in Nederland:

(...)

Site (NL) waar je Yugoslavische producten kunt bestellen:

http://www.edexfood.nl

Site (Overige) waar je Yugoslavische producten kunt bestellen:

http://balkanbuy.com

Winkels waar je Yugoslavische producten kunt kopen:

http://maps.google.nl/map(...)18170758172349425827
Weet je toevallig ook nog een plaatsen in Nederland waar ze fatsoenlijke servische of bosnische burek maken? De Turken verkopen hun varianten wel overal, maar die zijn toch anders.
pi_97824926
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 01:51 schreef clowntje het volgende:

[..]

Weet je toevallig ook nog een plaatsen in Nederland waar ze fatsoenlijke servische of bosnische burek maken? De Turken verkopen hun varianten wel overal, maar die zijn toch anders.
Maak het zelf.. :P

Verder zou ik het niet weten, bel anders die restaurants misschien hebben ze het wel. ;)
If not now, then when.
pi_97825446
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 01:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Maak het zelf.. :P

Verder zou ik het niet weten, bel anders die restaurants misschien hebben ze het wel. ;)
Ja ehh.. ik denk niet dat ik hoef te proberen om het zelf te maken met mijn keukenvaardigheden. Eén van die restaurants had wel de Turkse variant als voorgerecht op de menukaart, beetje vreemd, maar die eigenaren zullen inderdaad wel weten of en waar het te koop is in hun stad. En er zijn vast toch wel ergens Joegoslaven met een bakkerij.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 05:58:03 #93
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_97969130
Beste posters en lurkers van de landentopics. Omdat er de afgelopen tijd veel nieuwe landentopics bij zijn gekomen hebben wij (de GC moderators) besloten om al deze topics centraal te plaatsen.
Deze maatregel is om te voorkomen dat er te veel reeksen boven in de lijst met actieve topics komen te staan.
Mochten er vragen zijn kunnen jullie in het FeedBacktopic terecht.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:09:16 #94
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_97980504
Deze serie scheen toch waanzinnig populair te zijn in Servie?

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:02:28 #95
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_97982668
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Deze serie scheen toch waanzinnig populair te zijn in Servie?

Nee Lud Zbunjen Normalan is populair.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:08:23 #96
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_97992506

_O-

Zelf ben ik Kroaat, en ik vond hem niet beledigend.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:24:43 #97
337789 Iannn
Hobbo is the only way //
pi_97993296
Lol, sterke idd :') _O-
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:25:24 #98
337789 Iannn
Hobbo is the only way //
pi_98014732
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Deze serie scheen toch waanzinnig populair te zijn in Servie?

Zover ik van Bosnie weet kijkt iedereen daar en is iedereen daar verslaafd aan Turkse series. Mijn moeder kijkt ze ook de hele dag door. :P
If not now, then when.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:27:21 #100
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98016720
En die ontzettend domme telenovela series :') Heb wel eens een hele familie het zien kijken, mannen, vrouwen, opa's en oma's. Normaal waren het alleen de huisvrouwen, en nu iedereen. :{




When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:52:02 #101
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_98024707
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:27 schreef Mirel het volgende:
En die ontzettend domme telenovela series :') Heb wel eens een hele familie het zien kijken, mannen, vrouwen, opa's en oma's. Normaal waren het alleen de huisvrouwen, en nu iedereen. :{

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Spaanse series op OBN en Turkse op FTV altijd _O_ _O_
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:59:39 #102
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98024958
Nu kijken ze bij ons hier zo'n Koerdische dramaserie. Lekker subtiel altijd die emotionele aspecten.
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 15:06:01 #103
313438 LukaLaban
The Professional
pi_98025174
En wat te denken van de moeder aller Spaanse telenovelas, waar het volgens mij allemaal mee begon:

Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_98030509
Nog een vraagje:

hoe komt het eigenlijk dat alle Joegoslavische talen veel woorden lijken te hebben met een hele hoop medeklinkers na elkaar?
hrvatski, smrt, krv, crna, ...

Ik heb dat altijd opvallend gevonden. :P Of is het de bedoeling dat je de klinkers wel degelijk zelf gaat invoegen?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:26:57 #105
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98032616
Ik dacht zelf ook dat je bijv. kruv schreef ipv krv. Je hoort een korte snelle u zoals bij mus of postbus. Fonetisch is het aanwezig maar schriftelijk niet. De opvatting van wat klanken of delen van een woord zijn en wat niet is gewoon anders in verschillende talen denk ik.

Nadat ik daarachter kwam als kid sprak ik die korte u zoals je die in de Nederlandse woorden gewend bent dan ook niet uit. Was dus ook weer fout :')
When all else fails, you always have delusion.
pi_98033129
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:26 schreef Mirel het volgende:
Ik dacht zelf ook dat je bijv. kruv schreef ipv krv. Je hoort een korte snelle u zoals bij mus of postbus. Fonetisch is het aanwezig maar schriftelijk niet. De opvatting van wat klanken of delen van een woord zijn en wat niet is gewoon anders in verschillende talen denk ik.

Nadat ik daarachter kwam als kid sprak ik die korte u zoals je die in de Nederlandse woorden gewend bent dan ook niet uit. Was dus ook weer fout :')
Je hoort geen U in KRV zoals mus of postbus.. :P
If not now, then when.
  zondag 12 juni 2011 @ 16:20:27 #107
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_98067960
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:26 schreef Mirel het volgende:
Ik dacht zelf ook dat je bijv. kruv schreef ipv krv. Je hoort een korte snelle u zoals bij mus of postbus. Fonetisch is het aanwezig maar schriftelijk niet. De opvatting van wat klanken of delen van een woord zijn en wat niet is gewoon anders in verschillende talen denk ik.

Nadat ik daarachter kwam als kid sprak ik die korte u zoals je die in de Nederlandse woorden gewend bent dan ook niet uit. Was dus ook weer fout :')
Welke u?
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_98094859
In topic over waarom Koerden en Turken elkaar haten: Turken, Koerden en Marokkanen.

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef FartHoven het volgende:
Noem een servier eens een bosnier, dan kun je lachen.
Waarom dom sommige mensen :')
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_98097990
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
In topic over waarom Koerden en Turken elkaar haten: Turken, Koerden en Marokkanen.

[..]

Waarom dom sommige mensen :')
Hij heeft wel deels gelijk, als iemand mij een Servier noemt dan corrigeer ik hem gelijk. :)
If not now, then when.
  maandag 13 juni 2011 @ 01:22:29 #110
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_98098119
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hij heeft wel deels gelijk, als iemand mij een Servier noemt dan corrigeer ik hem gelijk. :)
Ik zou ook corrigeren maar er niet boos om worden, het is immers hetzelfde.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  maandag 13 juni 2011 @ 10:59:53 #111
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98103864
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je hoort geen U in KRV zoals mus of postbus.. :P
IK WEL :6
When all else fails, you always have delusion.
pi_98103892
Iemand van hier de treinrit Budapest-Sarajevo al eens gedaan toevallig? Zo ja, was die een beetje uit te houden?
pi_98112532
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:59 schreef Mirel het volgende:

[..]

IK WEL :6
Ja maar jij bent verkaaste Yugoslaaf, logisch man. :D
If not now, then when.
pi_98148954
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Ik zou ook corrigeren maar er niet boos om worden, het is immers hetzelfde.
ik ook niet, wij zijn allemaal yugoslaven, de een is bosnier, en ander kroaat en de ander servier, maar ik zeg wel gewoon bosnier als mensen mij vragen, bratstvo jedinstvo
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:48:31 #115
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_98164222
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:35 schreef Shalimar het volgende:

[..]

ik ook niet, wij zijn allemaal yugoslaven, de een is bosnier, en ander kroaat en de ander servier, maar ik zeg wel gewoon bosnier als mensen mij vragen, bratstvo jedinstvo
Ik zeg dat ik uit Bosnië kom, ik heb bijna nooit zin om mijn gemengde etniciteit uit te leggen.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_98164438
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:48 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik uit Bosnië kom, ik heb bijna nooit zin om mijn gemengde etniciteit uit te leggen.
Logisch, omdat je daar ook vandaan komt..
If not now, then when.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:55:49 #117
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98164463
Als het aan al die vragen ligt die ik gehad heb ben ik óf een Bosnier, óf een Turk, óf een Nederlander, of een Marokkaan. :')
When all else fails, you always have delusion.
pi_98164498
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:55 schreef Mirel het volgende:
Als het aan al die vragen ligt die ik gehad heb ben ik óf een Bosnier, óf een Turk, óf een Nederlander, of een Marokkaan. :')
Nederlander fo' so :D
If not now, then when.
pi_98164524
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:55 schreef Mirel het volgende:
Als het aan al die vragen ligt die ik gehad heb ben ik óf een Bosnier, óf een Turk, óf een Nederlander, of een Marokkaan. :')
En respect voor Blondie in je lastFM.
If not now, then when.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 18:02:56 #120
313438 LukaLaban
The Professional
pi_98164725
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:55 schreef Mirel het volgende:
Als het aan al die vragen ligt die ik gehad heb ben ik óf een Bosnier, óf een Turk, óf een Nederlander, of een Marokkaan. :')
Ik heb er ook een lijstje van haha, Turk, Rus, Italiaan, Griek, maar de vreemdste was: kom je uit Armenië? Hoe kom je in godsnaam op Armenië??
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_98164850
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:02 schreef LukaLaban het volgende:

[..]

Ik heb er ook een lijstje van haha, Turk, Rus, Italiaan, Griek, maar de vreemdste was: kom je uit Armenië? Hoe kom je in godsnaam op Armenië??
Vindt je dat vreemd dan? :P

Genoeg Armeniërs hiero.
If not now, then when.
pi_98169009
ik hoor alleen turk of rus lol
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:46:19 #123
313438 LukaLaban
The Professional
pi_98169458
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Vindt je dat vreemd dan? :P

Genoeg Armeniërs hiero.
Ik moet waarschijnlijk de eerste nog tegenkomen dan haha
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:43:37 #124
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98176669
Oh en Servier. En ja, Blondie is tof ^O^ Heb jij LastFM?
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:47:22 #125
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98176916
Oh ja, ik ging een keer naar een reggaeconcert van Max Romeo en daar was er ineens een Sloveen toen we buiten gingen blowen (wat wil je, het was echte oude roots reggae :D). Ik zei dat ik Bosnisch was en hij zo PA DA??? JA SAM IZ SLOVENIJE. Ik vond het leuk dat 'ie Bosnisch kon en hij zei dat 'ie de Bosnische taal poetisch vindt :P. Even later was 'ie spoorloos verdwenen tussen het blowende publiek ergens vooraan in de zaal :')
When all else fails, you always have delusion.
pi_98177852
Hahaha, nice nice..

Nee man ik heb geen lastFM, vindt dat niks. Als je wil weten wat ik luister, voornamelijk oldskool hiphop en nieuwe goede hiphop, geen lelijke mainstream shit dus. Verder Jazz, Blues zoals Joe Cocker, Ray Charles etc vind ik wel vet.

Daarnaast produceer ik zelf muziek, o.a. veel HipHop beats, maar daarnaast inspireert Hans Zimmer mij ook en maak daarnaast ook nog Blues, Jazz, Film muziek, House.. die laatste doe ik iig poging tot, meer bezig met HipHop (inspiratie Scott Storch, de mastermind achter Dr. Dre, maar hij krijgt weinig props).

Verder nu bezig met 4 beats afmaken, moet wachten op me nieuwe pareltje de AKAI MPD26 morgen.. *O* en daarna op YouTube zetten met heel Social Media spektakel er om heen..

Heb er iig zin in.

Zivio. c_/
If not now, then when.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:48:33 #127
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98181083
Luister je Atmosphere of CunninLynguists? ^O^
When all else fails, you always have delusion.
pi_98186651
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:43 schreef Mirel het volgende:
Oh en Servier. En ja, Blondie is tof ^O^ Heb jij LastFM?
Op jouw LastFM, Arctic Monkeys en Depeche Mode 14.gif 14.gif 14.gif

Ik gebruikte zelf heel eventjes, totdat ik maar gewoon overging op alles downloaden/kopen, heb inmiddels een hele harde schijf aan muziek gewijd en een leuk stapeltje CD's liggen :)
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
  woensdag 15 juni 2011 @ 01:01:22 #129
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98186914
Ik luister ook niet muziek via de LastFM player. Heb gewoon zelf mp3's die ik al jaren en jaren spaar. LastFM tooltje is gekoppeld aan m'n Winamp. Echte CD's heb ik alleen maar een Elvis live cd en Beastie Boys - Hello Nasty. Als ik alles wat ik luister zou kopen dan zou dat tienduizenden euro's kosten :')

Doe eens beats posten Yuri. Enne ik vind dat je echt A Piece of Strange van CunninLynguists moet luisteren voor beat inspiratie :Y

Dit nummer in z'n geheel is niet representatief voor alles van CunninLynguists maar de intro (40 sec lang) laat wel zien hoe dromerig Kno de beats kan maken :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_98187017
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef Mirel het volgende:
Luister je Atmosphere of CunninLynguists? ^O^
Armosphere heeft enkele liedjes die ik echt goed vindt. Hij heeft ook een aparte stijl. Zijn nieuwe album is wel goed.

CunninLynguists zegt me wel iets maar kan me.zo niks voor de geest halen.

Wie ik echt goed vind/vond qua new age is Jedi Mind Tricks, maar laatste tijd niet veel van gehoord. Het is meer richting de kant op gegaan van The Army of the Pharaohs die ik dan weer niet allemaal hard vind.

Maar dit vind ik nog 1 van de beste liedjes van JMT.


Opgedragen aan ze vader. De clip is een fan made one maar zo vet, doe van hem zelf is minder imo en pas veel later gemaakt.

Die track is gewoon ziek. De tekst is ziek de versnellingen in het 2de deel zijn over de top.

Daarnaast is Tech N9ne ook nog de moeite waard. Ze laatste shit is wat aan de commerciële kant jammer genoeg. Victory vind ik wel een harde track met ook goede beheersing van lyrics en versnellingen.

Voor de rest heb je nog Immortal Technique, Vinnie Paz en Celph Titled.
If not now, then when.
  woensdag 15 juni 2011 @ 01:10:22 #131
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98187165
Ja, dat stuk met Rugged Man heeft een vette flow.

Wat ik zo jammer vind aan Jedi Mind Tricks dat het zo overdreven aggresief en anti-katholiek en anti-gay moest zijn in het begin (al was dat wel vet soms, dan hou je als artiest zijnde van je doelgroep niks over ook als je de helft wegscheldt), tussen de nummers over vage culturen en magieshit (die vanwege hun vaagheid wel vet zijn) door was in het begin.

Later werden ze serieuzer (I Who Have Nothing is gaaf, en nummer wat je postte), en in interviews zei Vinnie dat 'ie gaat stoppen met dat agressieve gedoe. Toch is dat niet gebeurd en krijg je weer een album met agressieve nummers en serieuze. Die paar serieuze blijven je een beetje bij maar die agressieve hebben dat leuke al verloren. Als ik die wil luisteren dan zet ik wel iets van Legacy of Blood op.

Ik wilde ze bijna live gaan zien maar wist niet echt mensen in m'n omgeving die het actief luisterden en wilden zien. Alleen wat vage forumdudes van een forum maar toch maar niet gedaan. Heb wel Atmosphere, Brother Ali en CunninLynguists elk een keer gezien. Leuk dat bij die 'whiteboy' hiphop iedereen gaat pitten enzo :Y)

Denk trouwens dat je Seasons van CunninLynguists wel kent. Hun bekendste nummer geloof ik:
When all else fails, you always have delusion.
pi_98187211
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:01 schreef Mirel het volgende:
Ik luister ook niet muziek via de LastFM player. Heb gewoon zelf mp3's die ik al jaren en jaren spaar. LastFM tooltje is gekoppeld aan m'n Winamp. Echte CD's heb ik alleen maar een Elvis live cd en Beastie Boys - Hello Nasty. Als ik alles wat ik luister zou kopen dan zou dat tienduizenden euro's kosten :')

Doe eens beats posten Yuri. Enne ik vind dat je echt A Piece of Strange van CunninLynguists moet luisteren voor beat inspiratie :Y

Dit nummer in z'n geheel is niet representatief voor alles van CunninLynguists maar de intro (40 sec lang) laat wel zien hoe dromerig Kno de beats kan maken :)
Thanks brate. Ja man ik hoor gelijk dat ze gebruiken maken van samples wat ik vanaf morgen ook kan met die MPD.

Klinkt goed iig.

Me beats post ik hier zodra ze klaar en afgemixt zijn. Half werk is geen goed werk zeg ik altijd.

Keep you in touch bro.
If not now, then when.
pi_98187365
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:10 schreef Mirel het volgende:
Ja, dat stuk met Rugged Man heeft een vette flow.

Wat ik zo jammer vind aan Jedi Mind Tricks dat het zo overdreven aggresief en anti-katholiek en anti-gay moest zijn in het begin (al was dat wel vet soms, dan hou je als artiest zijnde van je doelgroep niks over ook als je de helft wegscheldt), tussen de nummers over vage culturen en magieshit (die vanwege hun vaagheid wel vet zijn) door was in het begin.

Later werden ze serieuzer (I Who Have Nothing is gaaf, en nummer wat je postte), en in interviews zei Vinnie dat 'ie gaat stoppen met dat agressieve gedoe. Toch is dat niet gebeurd en krijg je weer een album met agressieve nummers en serieuze. Die paar serieuze blijven je een beetje bij maar die agressieve hebben dat leuke al verloren. Als ik die wil luisteren dan zet ik wel iets van Legacy of Blood op.

Ik wilde ze bijna live gaan zien maar wist niet echt mensen in m'n omgeving die het actief luisterden en wilden zien. Alleen wat vage forumdudes van een forum maar toch maar niet gedaan. Heb wel Atmosphere, Brother Ali en CunninLynguists elk een keer gezien. Leuk dat bij die 'whiteboy' hiphop iedereen gaat pitten enzo :Y)

Denk trouwens dat je Seasons van CunninLynguists wel kent. Hun bekendste nummer geloof ik:
Wel vet dat je ze live gezien hebt.

Tsja, opzich boeit het me vrij weinig dat ze anti gay zijn en shit. Sommige liedjes zijn hard sommige niet.

Vinnie is soms iets te idd. Rugged heb ik respect voor.

Je hebt ook een liedje van Vinnie Paz die heet End of the World. Zit ook wel een goede tekst in en niet agressief.

Verder check ik de rest morgen bro want moet vroeg opstaan tuin grasmaaien. :D

Wel tof dat je ook van kwaliteit houdt.

Trusten.
If not now, then when.
pi_98187451
Hahaha ja die sound komt me bekend voor. Ook altijd mooi dat de tracks met de simpelste beats en de diepe lyrics gewoon het hardst van allemaal zijn.

Owja en vergeet niet Wu tang, RZA en GZA.

Hajde alaihmanet.

[ Bericht 13% gewijzigd door Yuri_Boyka op 15-06-2011 01:27:57 ]
If not now, then when.
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:45:56 #135
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_98199588
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha ja die sound komt me bekend voor. Ook altijd mooi dat de tracks met de simpelste beats en de diepe lyrics gewoon het hardst van allemaal zijn.

Owja en vergeet niet Wu tang, RZA en GZA.

Hajde alaihmanet.
Alaihmanet? Nooit gehoord.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:59:44 #136
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98200218
cao daag doei tot ziens dovid(z)ena vidimo se
When all else fails, you always have delusion.
pi_98200435
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:45 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Alaihmanet? Nooit gehoord.
Niet? Misschien schrijf ik het wel verkeerd, het is volgens mij Allahimanet
If not now, then when.
pi_98201727
Allaha emanet? In t turks iig :P
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:40:15 #139
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98201943
Lijkt me dat het 2 woorden zijn.
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:55:05 #140
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_98228439
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_98229187
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef ecktebaas het volgende:
Te weinig Bosnische meisjes in Nederland

Terechtste klacht ooit.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_98232607
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef ecktebaas het volgende:
Te weinig Bosnische meisjes in Nederland

Terechtste klacht ooit.
Klopt niks van, er zijn er genoeg man.. :') Maar je hebt er alleen wat aan om te neuken, niet dat dat slecht is.. Maar je toekomstige vrouw vindt je hier sowieso niet, daarom over paar jaar terug naar Bosna.. jwz.
If not now, then when.
pi_98233794
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Klopt niks van, er zijn er genoeg man.. :') Maar je hebt er alleen wat aan om te neuken, niet dat dat slecht is.. Maar je toekomstige vrouw vindt je hier sowieso niet, daarom over paar jaar terug naar Bosna.. jwz.
Gewoon Oostblokker toch :?
Dat is echt huwelijkmateriaal :)
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_98234819
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wel vet dat je ze live gezien hebt.

Tsja, opzich boeit het me vrij weinig dat ze anti gay zijn en shit. Sommige liedjes zijn hard sommige niet.

Vinnie is soms iets te idd. Rugged heb ik respect voor.

Je hebt ook een liedje van Vinnie Paz die heet End of the World. Zit ook wel een goede tekst in en niet agressief.

Verder check ik de rest morgen bro want moet vroeg opstaan tuin grasmaaien. :D

Wel tof dat je ook van kwaliteit houdt.

Trusten.
Deze bedoel ik dus, End of Days.. niet End of the World, vind deze niet agressief.

If not now, then when.
pi_98238554
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef ecktebaas het volgende:
Te weinig Bosnische meisjes in Nederland

Terechtste klacht ooit.
nog nooit een lelijke gezien? hahah die man heeft er zeker maar 3 gezien
pi_98243748
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:36 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Gewoon Oostblokker toch :?
Dat is echt huwelijkmateriaal :)
Ik zou met veel trots een echte stijlvolle dame als Oostblokker voorstellen aan m'n ouders... :')
pi_98244506
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:17 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Ik zou met veel trots een echte stijlvolle dame als Oostblokker voorstellen aan m'n ouders... :')
Natuurlijk, wie niet :) :) :) Je ouders zouden trots zijn :) :) :) op deze zedelijke dame :) :) :)
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_98251559
Hoi pa en ma. Dit is Oostblokker. Ze is 18 jaar, heeft d'r VMBO niet afgemaakt, luistert naar gangster-rap en heeft al 4 kindjes van 4 verschillende mannen... :')

Zit te twijfelen om binnenkort een lang weekend naar Belgrado te gaan... O+
pi_98258628
Aaait, me neef is net uit Bosnie gekomen gelijk even 2 sloffen Aura.. ^O^

If not now, then when.
pi_98261177
stuur me die andere dan ^O^
pi_98312662
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef Shalimar het volgende:
stuur me die andere dan ^O^
Hahaha hij is gek he.. :P Op het moment ben ik beetje blut man dus ik heb ze hard nodig.. :D
If not now, then when.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:33:51 #152
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98313297
Alles blijft leuk totdat je er verslaafd aan raakt.
When all else fails, you always have delusion.
pi_98313402
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:33 schreef Mirel het volgende:
Alles blijft leuk totdat je er verslaafd aan raakt.
Roken is uitgezonderd.

De eerste sigaret 's morgens. :9
De eerste sigaret na het eten. :9
De eerste sigaret in de pauze op school. :9
If not now, then when.
pi_98321197
blut? hoe de fuck kan blut voorkomen in jouw woordenboek? :')
pi_98321280
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:06 schreef Shalimar het volgende:
blut? hoe de fuck kan blut voorkomen in jouw woordenboek? :')
Gewoon brate blut.. no money.. wachten op studiefinanciering.. :P
If not now, then when.
pi_98322036
ik maak maar grapje man, uzivaj ^O^

ik ga denk ik ook dit jaar even wat aura halen
pi_98329461
Vergeet de vertalingen niet, brate, anders worden onze modjes weer boos ;)
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
  Boks-Chick zaterdag 18 juni 2011 @ 12:38:35 #158
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98329508
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 12:36 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Vergeet de vertalingen niet, brate, anders worden onze modjes weer boos ;)
Dit modje delete + note het gewoon. Ben het wel zat om als politieagentje rond te lopen :*
Bij voldoende notes heeft de niet-Nederlands-poster een ban aan de broek.
lolwut
pi_98334430
Morgen vertrek ik naar Slovenië. Toevallig staat er net vandaag in de krant "De Morgen" een stuk met tips voor reizen naar Slovenië. De gids waarschuwt dat het openbaar vervoer niet zo handig is, maar dat rijden met de wagen geen probleem is (en dat "Slovenen niet zo zot rijden als Italianen")
Ook wordt als minpunt "moeite om regering te vormen zoals België" opgegeven (?)

De schrijfster van het stuk merkt op dat het echt geen "oostblokland" is, maar dat de prijzen er dan ook niet zo laag zijn, wel ok.

De stranden van Slovenië worden bejubeld, maar zoveel zijn er daar toch niet van?
pi_98336411
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 15:06 schreef zuiderbuur het volgende:
Morgen vertrek ik naar Slovenië. Toevallig staat er net vandaag in de krant "De Morgen" een stuk met tips voor reizen naar Slovenië. De gids waarschuwt dat het openbaar vervoer niet zo handig is, maar dat rijden met de wagen geen probleem is (en dat "Slovenen niet zo zot rijden als Italianen")
Ook wordt als minpunt "moeite om regering te vormen zoals België" opgegeven (?)

De schrijfster van het stuk merkt op dat het echt geen "oostblokland" is, maar dat de prijzen er dan ook niet zo laag zijn, wel ok.

De stranden van Slovenië worden bejubeld, maar zoveel zijn er daar toch niet van?
Zelf heb ik niet erg veel ervaring met de Slovenen, maar ik kan niet zien waarom het 'moeite tot vormen van regering' merkbaar zou zijn daar op straat. De Slovenen zijn niet echt een volkje dat op straat gaat protesteren en dat je daar Syrische praktijken gaat krijgen :P

Verder veel plezier daar :)
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
  zondag 19 juni 2011 @ 08:37:45 #161
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98362513
Weet iemand in wat voor winkels naast fotowinkels (in Bosnië en Kroatië) fotorolletjes te koop zijn en hoeveel ze kosten? Hoeveel zouden ze bij die ene koridor (Arizona) kosten?

Kan iemand trouwens uitleggen wat koridor eigenlijk is? Ik snap dat het een soort grote markt is maar ik vind het een tamelijk unieke plek. Ik heb nooit begrepen hoe het zeg maar 'kan' :P. Zijn er meer dan alleen Arizona?
When all else fails, you always have delusion.
  Boks-Chick zondag 19 juni 2011 @ 10:51:18 #162
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98363552
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Uw reservering
Hotelinformatie
Hotel    Plitvicka Vila
Adres     Grabovac 318 
Rakovica, 47245
Kroatië
Telefoon    +38547801842
Fax    +38547801843
E-mail    plitvicka-vila@vip.hr
Reisinformatie     Kijk voor een persoonlijk reisadvies op http://www.booking.com/directions.nl.html?id=461329454
Uw reserveringsgegevens
Inchecken     maandag 22 augustus 2011, inchecken 14:00 – 20:00
Uitchecken     vrijdag 26 augustus 2011, uitchecken 07:00 – 10:30
Hotelpagina    http://www.booking.com/hotel/hr/plitvicka-vila.html?aid=311093&label=postbooking_confemail
Aantal    
1 kamer
Totale kamerprijs    ¤ 192.00
:7

Ik hou daad bij woord. Ik ga naar Kroatië, naar de Plitvice-meren *O*
lolwut
  Boks-Chick zondag 19 juni 2011 @ 10:56:17 #163
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98363645
Het hotel: http://bit.ly/kyyXiP

lekker klein en intiem O+
En heel dicht bij het nationaal park Plitvice met zijn meren O+

heb er nu al zin in!
lolwut
  zondag 19 juni 2011 @ 14:47:48 #164
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_98370818
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 08:37 schreef Mirel het volgende:
Weet iemand in wat voor winkels naast fotowinkels (in Bosnië en Kroatië) fotorolletjes te koop zijn en hoeveel ze kosten? Hoeveel zouden ze bij die ene koridor (Arizona) kosten
Mercator misschien?
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  zondag 19 juni 2011 @ 17:36:32 #165
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98377320
Ah ja, die ene bij de Tuzla (weet niet of er meer zijn maar volgens mij wel) zal ik vast een keertje aandoen.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 19 juni 2011 @ 18:13:47 #166
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_98378528
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:36 schreef Mirel het volgende:
Ah ja, die ene bij de Tuzla (weet niet of er meer zijn maar volgens mij wel) zal ik vast een keertje aandoen.
Bijna elke stad in Kroatië/BiH heeft wel een Mercator.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  maandag 20 juni 2011 @ 01:47:17 #167
260657 DoubleBogey
John Frusciante
pi_98398848
Ik kijk hier weer even, en zie voor het eerst mede-Cunninlynguists luisteraars (Nieuwe album "Oneirology" zeker luisteren, als het concept en elk nummer en elke zin je écht doordringt snap je pas dat dit een masterpiece is die trots naast Illmatic en 36th Chambers etc mag staan) die toevallig ook roken en heel toevallig ook Bosnisch zijn.

Misschien ben ik meer een Bosniër dan ik toe wil geven.
pi_98399487
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:47 schreef DoubleBogey het volgende:
Ik kijk hier weer even, en zie voor het eerst mede-Cunninlynguists luisteraars (Nieuwe album "Oneirology" zeker luisteren, als het concept en elk nummer en elke zin je écht doordringt snap je pas dat dit een masterpiece is die trots naast Illmatic en 36th Chambers etc mag staan) die toevallig ook roken en heel toevallig ook Bosnisch zijn.

Misschien ben ik meer een Bosniër dan ik toe wil geven.
Daar kies je niet voor, het zit in je bloed brate :)
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_98400104
quote:
19s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:51 schreef BrandX het volgende:

[ code verwijderd ]

:7

Ik hou daad bij woord. Ik ga naar Kroatië, naar de Plitvice-meren *O*
Ik kan eindelijk weer posten hahaha,

Maar BrandX wel tof dat je naar Kroatie gaat, ga je met vliegtuig of?

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:47 schreef DoubleBogey het volgende:
Ik kijk hier weer even, en zie voor het eerst mede-Cunninlynguists luisteraars (Nieuwe album "Oneirology" zeker luisteren, als het concept en elk nummer en elke zin je écht doordringt snap je pas dat dit een masterpiece is die trots naast Illmatic en 36th Chambers etc mag staan) die toevallig ook roken en heel toevallig ook Bosnisch zijn.

Misschien ben ik meer een Bosniër dan ik toe wil geven.
Ben je nou wel of geen Bosnier? Dat kan ik namelijk niet echt uit het verhaal halen.
If not now, then when.
pi_98402305
tof dat je naar kroatie gaat brandx ;)
  maandag 20 juni 2011 @ 10:07:02 #171
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_98402518
Kroatië is de mooiste oostblokland waar ik ben geweest. Slovenie een goede tweede. Servie is echt niks..Hongarije/Bulgarije troep. Bosnië nog niet geweest.
  Boks-Chick maandag 20 juni 2011 @ 10:18:43 #172
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98402718
@ Yuri: ik ga in principe met mijn eigen auto. Op mijn gemakje in twee dagen (of meer als ik daar zin in heb) die kant op rijden (vind ik al een groot vakantiegevoel) en in twee dagen terug.

Ik heb van 3 of 4 augustus tot 1 september vrij, dus heb e.e.a. aan vrijheid.

@Shalimar Jah O+ Dat natuurgebied lijkt me echt prachtig en heerlijk, en als het goed is heb ik dan nog goed weer (22-8 t/m 26-8)
lolwut
pi_98402872
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:07 schreef Che_ het volgende:
Kroatië is de mooiste oostblokland waar ik ben geweest. Slovenie een goede tweede. Servie is echt niks..Hongarije/Bulgarije troep. Bosnië nog niet geweest.
volgende keer is bosnie aan de beurt broeder ^O^
pi_98402885
quote:
19s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:18 schreef BrandX het volgende:
@ Yuri: ik ga in principe met mijn eigen auto. Op mijn gemakje in twee dagen (of meer als ik daar zin in heb) die kant op rijden (vind ik al een groot vakantiegevoel) en in twee dagen terug.

Ik heb van 3 of 4 augustus tot 1 september vrij, dus heb e.e.a. aan vrijheid.

@Shalimar Jah O+ Dat natuurgebied lijkt me echt prachtig en heerlijk, en als het goed is heb ik dan nog goed weer (22-8 t/m 26-8)
geniet van de natuur zou ik zeggen ;)
  maandag 20 juni 2011 @ 12:41:37 #175
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_98406965
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:25 schreef Shalimar het volgende:

[..]

volgende keer is bosnie aan de beurt broeder ^O^
Ja, volgende jaar in de lente waarschijnlijk *O*
pi_98407302
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:41 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ja, volgende jaar in de lente waarschijnlijk *O*
leuk om te horen man ;)
  maandag 20 juni 2011 @ 16:52:34 #177
313438 LukaLaban
The Professional
pi_98418065
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:07 schreef Che_ het volgende:
Kroatië is de mooiste oostblokland waar ik ben geweest. Slovenie een goede tweede. Servie is echt niks..Hongarije/Bulgarije troep. Bosnië nog niet geweest.
Waar ben je dan geweest in Servië? Want ik ken plekken zo mooi dat je het bijna zonde zou vinden dat er mensen komen haha
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
  maandag 20 juni 2011 @ 17:06:25 #178
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98418765
Weet iemand toeristenbureaus vanuit Nederland die je naar Makarska kunnen brengen?
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 20 juni 2011 @ 19:32:45 #179
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_98425734
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:52 schreef LukaLaban het volgende:

[..]

Waar ben je dan geweest in Servië? Want ik ken plekken zo mooi dat je het bijna zonde zou vinden dat er mensen komen haha
Belgrado..novisad en nic (?) Ofzo
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:40:36 #180
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_98459843
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:06 schreef Mirel het volgende:
Weet iemand toeristenbureaus vanuit Nederland die je naar Makarska kunnen brengen?
Niet gewoon met vliegtuig naar Split/Dubrovnik/Zadar en dan de bus?
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_98467555
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:32 schreef Che_ het volgende:

[..]

Belgrado..novisad en nic (?) Ofzo
Noord Servië is niet bijzonder mooi nee. Maar hoe zuidelijker je gaat, hoe mooier het wordt.
pi_98467593
_O_ Ecktebaas _O_

Je bent er weer! :D
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:31:11 #183
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_98468087
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Noord Servië is niet bijzonder mooi nee. Maar hoe zuidelijker je gaat, hoe mooier het wordt.
Nis is in het zuiden toch :P
pi_98468633
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef Che_ het volgende:

[..]

Nis is in het zuiden toch :P
Ik doelde op Belgrado en Novi Sad. :9 Nis ben ik nooit geweest...
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:44:47 #185
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_98565234
Servië vraagt sinds kort een internationaal rijbewijs, anders willen ze wel eens een boete uitdelen van ¤150 :( Het gerucht gaat dat het een tegenactie is naar aanleiding van de arrestatie van Ratko Mladić.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_98571348
Wat ik niet snap is dat er in ons topic zo'n waarschuwing staat terwijl hier eigenlijk geen 1 van een van die pics is langs gekomen..?
If not now, then when.
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:46:17 #187
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_98571621
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat ik niet snap is dat er in ons topic zo'n waarschuwing staat terwijl hier eigenlijk geen 1 van een van die pics is langs gekomen..?
Post ff in het FB topic aub.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_98591223
Het is rustig hier.. :'( Ik mis de drukte.

Het is zo goed als vakantie (voor mij iig) dus gaan er nog mensen richting het moederland?
If not now, then when.
  Boks-Chick vrijdag 24 juni 2011 @ 05:40:17 #189
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98592559
Ik heb de waarschuwing in bijna alle reeksen gezet, zie het als n just in case ;).
Zodra het topic vol is en n nieuw deel wordt geopend, is het weer weg.
lolwut
  vrijdag 24 juni 2011 @ 07:37:37 #190
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98592929
ik ga voor 2 weken naar Bosnië. Even Tuzla en Sarajevo weer checken, altijd leuk
When all else fails, you always have delusion.
pi_98656824
Dit topic is alleen druk als er hevige discussies zijn.. :N
If not now, then when.
pi_98704791
shits dead
pi_98705088
Jullie hebben (meer) (actieve) damesmeisjes nodig.
pi_98705287
tja..sowieso ook niet echt veel yugoslaven hier al zeg ik het zelf
  Forum Admin maandag 27 juni 2011 @ 01:47:37 #195
232445 crew  Specularium
pi_98705603
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 01:34 schreef Shalimar het volgende:
tja..sowieso ook niet echt veel yugoslaven hier al zeg ik het zelf
Jullie vormen iig wel min of meer automatisch een half collectief.
pi_98706823
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 01:47 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jullie vormen iig wel min of meer automatisch een half collectief.
Want?
If not now, then when.
  Forum Admin maandag 27 juni 2011 @ 03:51:10 #197
232445 crew  Specularium
pi_98707034
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 03:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Want?
Groepsgevoel, alles.
pi_98721710
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 03:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

Groepsgevoel, alles.
Aah zo :)
If not now, then when.
  maandag 27 juni 2011 @ 16:49:21 #199
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98724997
Hey jongens, ik liep zojuist tegen een deur aan. Het deed pijn.
When all else fails, you always have delusion.
pi_98726210
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:49 schreef Mirel het volgende:
Hey jongens, ik liep zojuist tegen een deur aan. Het deed pijn.
Hey Mirel, niet huilen.

Luister Brother Ali man, ik hoorde laatst van hem hij is echt goed:

If not now, then when.
  maandag 27 juni 2011 @ 17:19:34 #201
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98726238
Ik zag 'em live, samen met Atmosphere! :)

Ali met Sean. (Sean Daley ofwel Slug is de rapper en Ant de producer, soms stoor ik me eraan als mensen zeggen 'joahhhhhh Atmosphere! Hij is een goede rapper! Terwijl het een groep is :P)
When all else fails, you always have delusion.
pi_98730760
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:19 schreef Mirel het volgende:
Ik zag 'em live, samen met Atmosphere! :)

Ali met Sean. (Sean Daley ofwel Slug is de rapper en Ant de producer, soms stoor ik me eraan als mensen zeggen 'joahhhhhh Atmosphere! Hij is een goede rapper! Terwijl het een groep is :P)
Ik dacht eerst dat het een neger was omdat die klonk als Ice Cube toen ik een liedje hoorde, toen zag ik dat die blank was maar ook nog is albino.. wel vage kleur man.. :P
If not now, then when.
  maandag 27 juni 2011 @ 19:39:56 #203
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98732125
Hij praat ook zoals een zuiderlijke zwarte vind ik.
When all else fails, you always have delusion.
pi_98732629
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef Mirel het volgende:
Hij praat ook zoals een zuiderlijke zwarte vind ik.
Idd, maar wel vet dat hij zich tot de Islam bekeerd heeft.
If not now, then when.
pi_98734788
Userfoto's #258

kijk eens wie terug is, dit keer onder de naam, Bloeddd

:') :') :') _O-
  maandag 27 juni 2011 @ 22:51:45 #206
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_98742497
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:36 schreef Shalimar het volgende:
Userfoto's #258

kijk eens wie terug is, dit keer onder de naam, Bloeddd

:') :') :') _O-
weg
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  maandag 27 juni 2011 @ 23:31:28 #207
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98744725
ik zie die username niet ;(
When all else fails, you always have delusion.
pi_98745775
hahahaha ik dacht gelijk al aan oostblokker maar ik zie jammer genoeg geen foto brah
If not now, then when.
pi_98750849
ja het was oostblokker :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:03:51 #210
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98752390
dom persoon is dat
When all else fails, you always have delusion.
pi_98772108
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:03 schreef Mirel het volgende:
dom persoon is dat
echt he :S :S
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_98805616
waar is opa eigenlijk?
pi_98805812
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:58 schreef Shalimar het volgende:
waar is opa eigenlijk?
Opa is te druk met modden.. :N
If not now, then when.
pi_98805871
lolol
pi_98834732
Een middagje editten voor videos, resultaat:

Het serieuze werk :)


En voor de lol, omdat het precies paste :)

Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:50:22 #216
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_99070946
Ik ben 9 juli weg voor een paar weken naar Zagreb/Sarajevo.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_99082102
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Een middagje editten voor videos, resultaat:

Het serieuze werk :)


En voor de lol, omdat het precies paste :)

WTF :')

en dit


die stem :P
If not now, then when.
pi_99082684
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
en dit


die stem :P
Moest iets in de vakantie doen, verveelde me enorm :')
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:06:17 #219
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_99082767
When all else fails, you always have delusion.
pi_99096954
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:50 schreef ecktebaas het volgende:
Ik ben 9 juli weg voor een paar weken naar Zagreb/Sarajevo.
16 juli hier
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:06:44 #221
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_99172829
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 01:24 schreef Shalimar het volgende:

[..]

16 juli hier
Zenica toch?
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  Boks-Chick donderdag 7 juli 2011 @ 22:10:36 #222
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99173049
vanaf 22 augustus ben ik 5 dagen in Rakovica *O*
lolwut
pi_99212329
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:50 schreef ecktebaas het volgende:
Ik ben 9 juli weg voor een paar weken naar Zagreb/Sarajevo.
Neem je voor mij 5 sloffen Drina en een 10-liter jerrycan slivovica mee...

Alvast bedankt!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 18:42:14 #224
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_99213140
Voor 2 weken in en rondom Jakes (Modrica). Misschien Tuzla en nog misschiener Sarajevo.
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:46:02 #225
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_99221333
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Neem je voor mij 5 sloffen Drina en een 10-liter jerrycan slivovica mee...

Alvast bedankt!
Ik weet niet of ik daar aan kan komen...
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_99425625
Ik hou van kanovinnie. Tevens spam ik.

De groetjes.

[ Bericht 84% gewijzigd door kanovinnie op 13-07-2011 20:26:08 ]
pi_99425810
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:16 schreef Balkanmeisje het volgende:
Reactie op verwijderde post.
Oh.. Was dit je bedoeling? :')

[ Bericht 9% gewijzigd door kanovinnie op 13-07-2011 20:26:26 ]
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:11:31 #228
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_99472898
Als het goed is staat de boel op open op mn profiel. Pics van kroatie en bosnie - http://www.facebook.com/m(...)28.132367.1484981586

kut toetsenborden hier :'(

geen zin om nu los te uploaden, inet is langzaam hier

groetjes
When all else fails, you always have delusion.
pi_99544915
Ik wilde eigenlijk nog naar Bosnië deze zomer, maar een vriend waarmee ik reis heeft geen paspoort. Dus dan maar weer Belgrado. :)

@Mirel: Ik kan je foto's niet bekijken op Facebook. :o
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:21:21 #230
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_99550044


tvp
  Boks-Chick zondag 17 juli 2011 @ 09:27:58 #231
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99571115
Zo, mijn heenreis naar Kroatië is gepland! *O*

De eerste dag overnacht ik in Duitsland, de tweede in Oostenrijk. De derde, en nu komt het, overnacht ik Slovenië, en wel in Ptuj, de oudste stad van Slovenië. Het bestond al in het stenen tijdperk :o!

Omdat de reis Oostenrijk - Ptuj maar 3,5 uur is, kan ik een ruime middag en hele avond genieten van Ptuj, en de volgende ochtend hoef ik pas laat weg, dus min of meer een volle dag cultuur snuiven :Y)

Ik kan me pas om 14.00 inchecken in Rakovic (Kroatie dus), dus ga rond een uurtje of 11 weg uit Ptuj.

Omg heb zo'n zin de reis! Lekker relaxed alleen de eerste dag een redelijk stuk rijden (6-7 uur) en daarna max 3,5 per dag. Zo kan ik lekker chillen en bijkomen enzo O+

Nog 1 maand + 2 dagen wachten! 19 augustus vertrek ik *O*
lolwut
pi_99571457
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 18:21 schreef Manke het volgende:
[ afbeelding ]
:D

Was wel grappig, bij mijn eerste bezoek in Servië kreeg ik 's avonds in het hostel een welkomstbiertje aangeboden, dat weigerde ik (hou niet van bier) en toen vond de hostelbaas dat ik dan maar een glaasje rakija moest opdrinken, met een sadistische twinkel in z'n ogen... Maar dat bleek ik juist wel lekker te vinden. :D

De volgende avond werd uiteraard een geslaagde afsluiting van m'n balkanrondreis ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2011 10:01:09 (ik blerk helemaal niks!) ]
pi_99578019
quote:
19s.gif Op zondag 17 juli 2011 09:27 schreef BrandX het volgende:
Zo, mijn heenreis naar Kroatië is gepland! *O*

De eerste dag overnacht ik in Duitsland, de tweede in Oostenrijk. De derde, en nu komt het, overnacht ik Slovenië, en wel in Ptuj, de oudste stad van Slovenië. Het bestond al in het stenen tijdperk :o!

Omdat de reis Oostenrijk - Ptuj maar 3,5 uur is, kan ik een ruime middag en hele avond genieten van Ptuj, en de volgende ochtend hoef ik pas laat weg, dus min of meer een volle dag cultuur snuiven :Y)

Ik kan me pas om 14.00 inchecken in Rakovic (Kroatie dus), dus ga rond een uurtje of 11 weg uit Ptuj.

Omg heb zo'n zin de reis! Lekker relaxed alleen de eerste dag een redelijk stuk rijden (6-7 uur) en daarna max 3,5 per dag. Zo kan ik lekker chillen en bijkomen enzo O+

Nog 1 maand + 2 dagen wachten! 19 augustus vertrek ik *O*
Mooi in Ptuj _O_

Ik herinner me nu pas nog iets wat wel de moeite waard was geweest, maar zal wel te laat zijn :')
De grotten bij Postojna zijn altijd een bezoek waard; http://en.wikipedia.org/wiki/Postojna_Cave

Maarja, nu te laat :P
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_99578671
quote:
19s.gif Op zondag 17 juli 2011 09:27 schreef BrandX het volgende:
Zo, mijn heenreis naar Kroatië is gepland! *O*

De eerste dag overnacht ik in Duitsland, de tweede in Oostenrijk. De derde, en nu komt het, overnacht ik Slovenië, en wel in Ptuj, de oudste stad van Slovenië. Het bestond al in het stenen tijdperk :o!

Omdat de reis Oostenrijk - Ptuj maar 3,5 uur is, kan ik een ruime middag en hele avond genieten van Ptuj, en de volgende ochtend hoef ik pas laat weg, dus min of meer een volle dag cultuur snuiven :Y)

Ik kan me pas om 14.00 inchecken in Rakovic (Kroatie dus), dus ga rond een uurtje of 11 weg uit Ptuj.

Omg heb zo'n zin de reis! Lekker relaxed alleen de eerste dag een redelijk stuk rijden (6-7 uur) en daarna max 3,5 per dag. Zo kan ik lekker chillen en bijkomen enzo O+

Nog 1 maand + 2 dagen wachten! 19 augustus vertrek ik *O*
Tof!

Veel Plezier alvast. ^O^

p.s. moet je je als MOD ook afmelden dat je weg bent? :P
If not now, then when.
pi_99605808
Weet iemand of er een site bestaat met een overzicht van vakantiehuizen in Bosnië of iets dergelijks? (Of weet iemand toevallig nog iets voor in de loop van de eerste week van augustus? O-) ) M'n broer en ik zijn bezig mijn ouders te overtuigen om in augustus naar Bosnië te gaan, maar het is toch allemaal lastig te vinden op internet over vakantiehuizen...

EDIT: 't Is niet meer nodig.. Qua kilometers was het toch net iets te ver voor m'n pa om te rijden (hij moest en zou rijden...), 't is nu Tsjechië geworden. :9

[ Bericht 22% gewijzigd door Sandrvich op 18-07-2011 15:57:16 ]
pi_99785412
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:28 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

De grotten bij Postojna zijn altijd een bezoek waard; http://en.wikipedia.org/wiki/Postojna_Cave
Zeker wel. :Y Ik ben er vorig jaar geweest... best leipe shit in dat treintje. Ik waande me Indiana Jones... :')
pi_100176481
Tof, sljivovica ¤2,80 per halve liter in de supermarkt in Belgrado! (Merk Prokupac) :D
Op de terugweg was wel een fles van een vriend kapot gegaan en stonk heel de coupé naar sljivovica. Ging de Hongaarse douane vragen wie er drank en/of sigaretten had, iedereen (6 man) kij hard ontkennen, gelukkig liep dat mens door. :')
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:08:44 #238
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_100435889
Sarajevo wtf is daar gebeurd allemaal vehabijas :')
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2011 @ 21:10:41 #239
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100436009
*O* er is weer leven in dit topic! *O*

nog een kleine twee weken en ik ben onderweg naar Ptuj en Rakovaci O+
lolwut
pi_100436177
quote:
13s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:08 schreef ecktebaas het volgende:
Sarajevo wtf is daar gebeurd allemaal vehabijas :')
Wat dan?

quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:10 schreef BrandX het volgende:
*O* er is weer leven in dit topic! *O*

nog een kleine twee weken en ik ben onderweg naar Ptuj en Rakovaci O+
*O*
If not now, then when.
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:19:39 #241
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_100436556
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat dan?

[..]

*O*
Je weet wat vehabija is toch? En allemaal ineens monumenten aan mujahedini en armijabih enzo.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2011 @ 21:20:25 #242
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100436603
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:19 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Je weet wat vehabija is toch? En allemaal ineens monumenten aan mujahedini en armijabih enzo.
nee? :@ korte uitleg voor de leek :@? :*
lolwut
pi_100436699
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:19 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Je weet wat vehabija is toch? En allemaal ineens monumenten aan mujahedini en armijabih enzo.
Dus?
If not now, then when.
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:23:28 #244
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_100436779
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dus?
Hadden ze 15 jaar geleden moeten doen, omdat de o zo slechte serviers alle slechte dingen deden kunnen ze 15 jaar werkelijk niks doen. :')
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:23:57 #245
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_100436807
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:20 schreef BrandX het volgende:

[..]

nee? :@ korte uitleg voor de leek :@? :*
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wahabisme
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2011 @ 21:24:45 #246
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100436859
quote:
ok gelezen, dus als ik het goed begrijp zijn ze daar allemaal islamitische beelden oid aan het plaatsen?

(sorry, ik ben totaal niet op de hoogte van alle religieuze stromingen in het voormalige Joegoslavie -O-)
lolwut
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:25:37 #247
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_100436910
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:24 schreef BrandX het volgende:

[..]

ok gelezen, dus als ik het goed begrijp zijn ze daar allemaal islamitische beelden oid aan het plaatsen?

(sorry, ik ben totaal niet op de hoogte van alle religieuze stromingen in het voormalige Joegoslavie -O-)
Dat niet maar dat soort mensen zijn er nu veel, dit was niet zo.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2011 @ 21:26:51 #248
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100436980
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:25 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Dat niet maar dat soort mensen zijn er nu veel, dit was niet zo.
ah ok.. En is dit een probleem? Ten minste, zo vat ik jouw post een beetje op?
lolwut
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:33:04 #249
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_100437339
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:26 schreef BrandX het volgende:

[..]

ah ok.. En is dit een probleem? Ten minste, zo vat ik jouw post een beetje op?
Wel raar en ondenkbaar voor zo een land waar moslims gewoon alcohol drinken en varkensvlees eten.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_100437401
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:33 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Wel raar en ondenkbaar voor zo een land waar moslims gewoon alcohol drinken en varkensvlees eten.
Je praat poep man.
If not now, then when.
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:36:30 #251
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_100437575
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je praat poep man.
Ik heb zelf gezien man in Trpanj.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_100437962
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:36 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Ik heb zelf gezien man in Trpanj.
Dat is fucking Kroatie gek.
If not now, then when.
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:52:24 #253
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_100438463
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat is fucking Kroatie gek.
Daar komen allemaal Bosniers. Bij ons in het appartement was iedereen uit Sarajevo
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:57:22 #254
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_100438744
Gebeurt bij mij in de familie ook :o !!!
When all else fails, you always have delusion.
pi_100438769
Bij mij in de familie eet anders NIEMAND varken en mijn familie is aardig big.
If not now, then when.
pi_100457748
Misschien niet en publique...
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:06:41 #257
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_100470185
Ik ben zelf dan ook een vuile atheistische heiden.
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:32:30 #258
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_100503767
Kako Crnogorac postao ljen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe werd de Montenegrijn lui?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_100514730
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:06 schreef Mirel het volgende:
Ik ben zelf dan ook een vuile atheistische heiden.
_O_
pi_100514840
Ik kan onderhand wel een Kruskovac/Vegeta winkel beginnen. :') Echt iedereen die ik ken die ook maar een béétje in de buurt van voormalig Joego komen neemt die shit voor me mee.

Het begon ooit met: "Neem je een zak Vegeta voor me mee en misschien ook een fles Kruskovac?"
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 18:01:48 #261
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_100518170
Zonder vegeta had ik alleen zout. Dat zou een kutleven zijn.
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 18:09:07 #262
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_100518389
Bij Company Lukic in Amsterdam kan je veel Joego producten kopen, zoals veel soorten gedroogd vlees en vegeta.
Moet er weer eens naartoe. :)

http://www.companylukic.com/
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:19:07 #263
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_100528871
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik kan onderhand wel een Kruskovac/Vegeta winkel beginnen. :') Echt iedereen die ik ken die ook maar een béétje in de buurt van voormalig Joego komen neemt die shit voor me mee.

Het begon ooit met: "Neem je een zak Vegeta voor me mee en misschien ook een fles Kruskovac?"
Als het in Brabant is word ik vaste klant.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_100673839
Overigens, waar is de foto in de OP heen :'(
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_100673878
Goede middag ! Zou iemand me misschien wat tips kunnen geven ? Ik werd op jullie topic gewezen :D

Servië als vakantieland
pi_100679931
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:13 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Overigens, waar is de foto in de OP heen :'(
Neeeeeee. Hij was zo baas. Ik hoop dat Tukker hem nog heeft.
If not now, then when.
pi_100749562
Uiteraard heeft Tukker hem nog:



Misschien wijs dat iemand anders hem ook bewaard. Voor het geval ik sterf aan een overdosis :9 cevaps :9...
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:38:00 #268
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_100751305
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Uiteraard heeft Tukker hem nog:

[ afbeelding ]

Misschien wijs dat iemand anders hem ook bewaard. Voor het geval ik sterf aan een overdosis :9 cevaps :9...
_O_
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_100753592
Geen probleem, baas!
pi_100753634
M'n vriendin en ik willen in september een last-minute pakken naar de zon. Zij wil naar Spanje, ik wil naar Belgrado. Hoe overtuig ik haar? ;(
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:34:45 #271
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_100754923
quote:
11s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:57 schreef 100% Tukker het volgende:
M'n vriendin en ik willen in september een last-minute pakken naar de zon. Zij wil naar Spanje, ik wil naar Belgrado. Hoe overtuig ik haar? ;(
Ga naar Canarische eilanden, genoeg mensen uit voormalige SFRJ.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_100755740
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:34 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Ga naar Canarische eilanden, genoeg mensen uit voormalige SFRJ.
Maar ik mis het sfeertje in SFRJ. Het vlees. :9 De vrouwen. :9~ Het ontbreken van toeristen. >:) De mentaliteit. 8-)
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:43:38 #273
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_100757411
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:56 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Maar ik mis het sfeertje in SFRJ. Het vlees. :9 De vrouwen. :9~ Het ontbreken van toeristen. >:) De mentaliteit. 8-)
De mentaliteit is veranderd.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_100758341
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:43 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

De mentaliteit is veranderd.
Oude tijden zullen herleven, Ecktebaas... :Y Misschien. -O-
pi_100760162
WTF?





  Boks-Chick maandag 15 augustus 2011 @ 14:57:00 #276
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100760235
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Uiteraard heeft Tukker hem nog:

[ afbeelding ]

Misschien wijs dat iemand anders hem ook bewaard. Voor het geval ik sterf aan een overdosis :9 cevaps :9...
en in de OP neergezet *O*
lolwut
pi_100760352
Toppertje! *O*
  Boks-Chick maandag 15 augustus 2011 @ 15:11:05 #278
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100760904
volgende week, om deze tijd zit ik een uurtje in kroatie en heb ik er een dag slovenie op zitten :P
lolwut
pi_100765826
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:06 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Oude tijden zullen herleven, Ecktebaas... :Y Misschien. -O-
We zullen blijven hopen.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_100771574
Oude tijden...


JAT. De meest betrouwbare airliner... OOIT! :Y


De joegoslavische TGV. _O_


Degelijke joegoslavische vangrail. ^O^


De 'dames' van joegoslavië. O-)


INA 'high performance fuel'. :7


Hoogstaande joegoslavische engineering. (8>


Pech? ;(


...Nenad regelt het voor je!
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:42:13 #281
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_100772807
quote:
14s.gif [b]Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef 100% Tukker
[ afbeelding ]
Degelijke joegoslavische vangrail. ^O^

Magistrala :D
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_100773676
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Oude tijden...

[ afbeelding ]
JAT. De meest betrouwbare airliner... OOIT! :Y

[ afbeelding ]
De joegoslavische TGV. _O_

[ afbeelding ]
Degelijke joegoslavische vangrail. ^O^

[ afbeelding ]
De 'dames' van joegoslavië. O-)

[ afbeelding ]
INA 'high performance fuel'. :7

[ afbeelding ]
Hoogstaande joegoslavische engineering. (8>

[ afbeelding ]
Pech? ;(

[ afbeelding ]
...Nenad regelt het voor je!
Hahaha, bazenfoto's! _O_
If not now, then when.
  Boks-Chick maandag 15 augustus 2011 @ 20:30:56 #283
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100775234
Hi heren,

kan iemand mij helpen? Ik overnacht 1 nacht in Slovenie (Ptuj).
Ik moet hiervoor apart een parkeerplaats reserveren bji het hotel zelf.
Ik heb een email gestuurd in het Engels, maar geen reactie gekregen (9 dagen geleden).

Nu wil ik vragen of ze de email hebben ontvangen en of ze de reservering willen bevestigen. Ik zou dit dan ook in het Sloveens er bij willen doen, just to be sure enzo :P

Kan iemand mij helpen met een stukje tekst?

Mijn Engelse email was:

quote:
Dear Sir, dear mrs,

I have made reservations for an overnight stay sunday 21st of august (arrival) to 22end of august (departure) (see reservation email underneath this message). In the booking it states i need to make seperate reservations for a free parkingspace.
Hereby I would like to make a reservation for a parkingspace. I have normal size car (Nissan Almera).

Could you please confirm this reservation for me?

Thank you for your effort,

{mijn naam]
Naja, deze wil ik dus forwarden met iets als:

Vorige week heb ik onderstaande email verzonden voor het reserveren van een parkeerplaats. Kunt u mij aangeven of u deze goed heeft ontvangen? Kunt u mij een bevestiging sturen van de reservering?

Dank u voor uw moeite,

met vriendelijke groet,

{mijn naam}

zoiets?

pretty please?
lolwut
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:31:14 #284
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_100775252
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef 100% Tukker het volgende:


[ afbeelding ]
Hoogstaande joegoslavische engineering. (8>

Als zelfbenoemd fotoliefhebber vind ik dit een harde foto. Hij gaat in m'n tumblr weblog: http://paard.tumblr.com

Waaar heb je de foto's vandaan?

[ Bericht 2% gewijzigd door Mirel op 15-08-2011 21:01:18 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_100793495
oud yugoslavie _O_
pi_100793508
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Oude tijden...

[ afbeelding ]
JAT. De meest betrouwbare airliner... OOIT! :Y

[ afbeelding ]
De joegoslavische TGV. _O_

[ afbeelding ]
Degelijke joegoslavische vangrail. ^O^

[ afbeelding ]
De 'dames' van joegoslavië. O-)

[ afbeelding ]
INA 'high performance fuel'. :7

[ afbeelding ]
Hoogstaande joegoslavische engineering. (8>

[ afbeelding ]
Pech? ;(

[ afbeelding ]
...Nenad regelt het voor je!
_O_ _O_
pi_100793581
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:25 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Dat niet maar dat soort mensen zijn er nu veel, dit was niet zo.
ik moet je gelijk geven

ex-yugoslavie, en dus alle moslims toendertijd, waren nooit echt heel religieus, vergeleken met bijvoorbeeld de arabische landen

vroeger was het ook zo dat mensen niet eens keken naar je geloof en/of naam, mensen konden gewoon goed met elkaar opschieten, maar helaas is dit in sommige steden nu anders (ben niet in sarajevo geweest dus kan niet hierover oordelen)

ik weet wel dat in zenica, waar ik vandaan kom, dit niet echt te zien is (gelukkig), vergeleken met andere steden
pi_100795740
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef Mirel het volgende:

Waaar heb je de foto's vandaan?
Hier en hier...
  Boks-Chick dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:06:43 #289
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100796103
Niemand die mij wil helpen met een paar zinnetjes vertalen? :'(
lolwut
pi_100796120
quote:
19s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 09:06 schreef BrandX het volgende:
Niemand die mij wil helpen met een paar zinnetjes vertalen? :'(
Ehm ik vrees van niet omdat Sloveens een hele andere taal is dan overig Yugoslavie, hun hebben een eigen taal uitgevonden. Daarbij is zover ik weet niemand Sloveens hier. Misschien dat Opa het kan spreken.
If not now, then when.
  Boks-Chick dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:09:13 #291
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100796134
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 09:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ehm ik vrees van niet omdat Sloveens een hele andere taal is dan overig Yugoslavie, hun hebben een eigen taal uitgevonden. Daarbij is zover ik weet niemand Sloveens hier. Misschien dat Opa het kan spreken.
ah ok, dat wist ik niet! En Opa is al in tijden niet online geweest, dus dat zal ook wel niet lukken :P

Naja, dan gooi ik hem nog maar een keer in het Engels er uit, en neem de prints wel mee daarheen :D

thanks.
lolwut
pi_100796228
quote:
19s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 09:09 schreef BrandX het volgende:

[..]

ah ok, dat wist ik niet! En Opa is al in tijden niet online geweest, dus dat zal ook wel niet lukken :P

Naja, dan gooi ik hem nog maar een keer in het Engels er uit, en neem de prints wel mee daarheen :D

thanks.
Je kan hier bwt wel naar het Sloveens vertalen: http://translate.google.nl/
If not now, then when.
pi_100796254
quote:
19s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 09:06 schreef BrandX het volgende:
Niemand die mij wil helpen met een paar zinnetjes vertalen? :'(
Misschien gewoon bellen? Weet je snel genoeg of ze engels (of misschien duits) spreken...
pi_100796262
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 09:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je kan hier bwt wel naar het Sloveens vertalen: http://translate.google.nl/
Da's ook een optie ja...
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:39:14 #295
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_100816251
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 08:35 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Hier en hier...
Hippe shit. Waarom postte je niet gelijk alles joh :6
When all else fails, you always have delusion.
pi_100842367
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:39 schreef Mirel het volgende:

[..]

Hippe shit. Waarom postte je niet gelijk alles joh :6
Véél te veel werk en ik vond ze niet allemaal even interessant.
pi_100868960
Ik hoorde daarstraks een nummer op "mijn" Bulgaarse radiozender en hoorde een liedje dat ik wel erg tof vond. Alleen ging de titel véél te snel aan het begin en wist ik niet wie het was (wil het liedje namelijk graag downloaden). De reden dat ik het hier vraag is dat het -volgens mij- een Servokroatisch nummer is, dat draaien ze immers wel vaker op die radio.
...Maar voor hetzelfde geld zit ik er gigantisch naast en is het toch Bulgaars. :P

Hier is er een deel van het nummer opgenomen:
http://www.upl.co/uploads/Nummeronbekend.mp3
  woensdag 17 augustus 2011 @ 21:12:38 #298
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_100869225
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:05 schreef Sandrvich het volgende:
Ik hoorde daarstraks een nummer op "mijn" Bulgaarse radiozender en hoorde een liedje dat ik wel erg tof vond. Alleen ging de titel véél te snel aan het begin en wist ik niet wie het was (wil het liedje namelijk graag downloaden). De reden dat ik het hier vraag is dat het -volgens mij- een Servokroatisch nummer is, dat draaien ze immers wel vaker op die radio.
...Maar voor hetzelfde geld zit ik er gigantisch naast en is het toch Bulgaars. :P

Hier is er een deel van het nummer opgenomen:
http://www.upl.co/uploads/Nummeronbekend.mp3
¨abanska muzika :')
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_100939412
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:05 schreef Sandrvich het volgende:
Ik hoorde daarstraks een nummer op "mijn" Bulgaarse radiozender en hoorde een liedje dat ik wel erg tof vond. Alleen ging de titel véél te snel aan het begin en wist ik niet wie het was (wil het liedje namelijk graag downloaden). De reden dat ik het hier vraag is dat het -volgens mij- een Servokroatisch nummer is, dat draaien ze immers wel vaker op die radio.
...Maar voor hetzelfde geld zit ik er gigantisch naast en is het toch Bulgaars. :P

Hier is er een deel van het nummer opgenomen:
http://www.upl.co/uploads/Nummeronbekend.mp3
Geen idee om eerlijk te zijn.
If not now, then when.
pi_100939417
Topic
If not now, then when.
pi_100939421
Dicht. srry xx
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')