abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:26:21 #101
57434 Marloes
Digital Love
pi_97983649
Mooi! O+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:27:40 #102
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_97983713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef Marloes het volgende:
Mooi! O+
Thanks! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:44:33 #103
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_97984404
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:24 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Idd ja :D *G* :9

Zo, vandaag weer eens een mooie look gemaakt die ik met jullie wilde delen :D *O*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van dit soort combinaties O+ Ik zag 'm ooit bij XSparkage en was gelijk verkocht :D
Nu heb ik het volgende gebruikt:
UD naked pallete;
Naked op mn ooglid en Buck in mn crease, daaroverheen iets Smog op het midden van mn ooglid, en daarna nog wat Sidecar in mn crease. Virgin natuurlijk als highlighter. :D
Wilde het heel neutraal houden want ik moet nog werken straks (nachtdienst) :P
Oogpotlood van Catrice onder mn oog in 080 Lucy In The Skies (alleen die naam al O+)
Verder bruine gelliner van Catrice en bruine mascara van de Hema. *O* :D

Ohja, en waarom zie je werkelijk ALLES op foto's wat je in het echt niet ziet? :') Mn ogen zijn wat rood omdat ik sinds kort nieuwe lenzen heb waar ik aan moet wennen, en die hoop foundation op mn onderste ooglid zie je ook echt niet zo erg :') }:| XD
Virgin _O_
En een mooie look! Al ben ik zelf niet zo van de blauwe kleurtjes (wel coole naam).
吴 曼 迪
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:48:59 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_97984575
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:16 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Etos moisture care foundation 001
Essence mattifing compact powder
Etos mascara
Gosh oogschaduw
Max Factor lipfinity Pearly nude

Sylvana, je kan beter de foto maken met je ogen open, want da's ook zoals de rest van de wereld het ziet toch? Met je ogen dicht is het namelijk wel heel veel blauw.
(fout maakte ik in het begin ook hoor ;) )
disclaimer
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:52:12 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_97984686
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:24 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Idd ja :D *G* :9

Zo, vandaag weer eens een mooie look gemaakt die ik met jullie wilde delen :D *O*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van dit soort combinaties O+ Ik zag 'm ooit bij XSparkage en was gelijk verkocht :D
Nu heb ik het volgende gebruikt:
UD naked pallete;
Naked op mn ooglid en Buck in mn crease, daaroverheen iets Smog op het midden van mn ooglid, en daarna nog wat Sidecar in mn crease. Virgin natuurlijk als highlighter. :D
Wilde het heel neutraal houden want ik moet nog werken straks (nachtdienst) :P
Oogpotlood van Catrice onder mn oog in 080 Lucy In The Skies (alleen die naam al O+)
Verder bruine gelliner van Catrice en bruine mascara van de Hema. *O* :D

Ohja, en waarom zie je werkelijk ALLES op foto's wat je in het echt niet ziet? :') Mn ogen zijn wat rood omdat ik sinds kort nieuwe lenzen heb waar ik aan moet wennen, en die hoop foundation op mn onderste ooglid zie je ook echt niet zo erg :') }:| XD
Mooi en subtiel!
en herkenbaar, rotcamera's :')
disclaimer
pi_97985989
@Stormqueen: Ja dat is zo natuurlijk, maar met ogen open lukt het me niet echt om het goed zichtbaar op de foto te krijgen.

Maar zal als ik wat meer tijd heb eens kijken of ik het wel duidelijk kan krijgen met ogen open.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:05:25 #107
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_97987790
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:44 schreef megamandy het volgende:

[..]

Virgin _O_
En een mooie look! Al ben ik zelf niet zo van de blauwe kleurtjes (wel coole naam).
Thanks! :D
Haha nee ik meestal ook niet, maar zo vind ik 't geweldig O+
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mooi en subtiel!
en herkenbaar, rotcamera's :')
Thanks! :D
Haha ja :') Ach. Shit happens :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:15:13 #108
164755 Mss
kutHOEr
pi_97990491
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:24 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Idd ja :D *G* :9

Zo, vandaag weer eens een mooie look gemaakt die ik met jullie wilde delen :D *O*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van dit soort combinaties O+ Ik zag 'm ooit bij XSparkage en was gelijk verkocht :D
Nu heb ik het volgende gebruikt:
UD naked pallete;
Naked op mn ooglid en Buck in mn crease, daaroverheen iets Smog op het midden van mn ooglid, en daarna nog wat Sidecar in mn crease. Virgin natuurlijk als highlighter. :D
Wilde het heel neutraal houden want ik moet nog werken straks (nachtdienst) :P
Oogpotlood van Catrice onder mn oog in 080 Lucy In The Skies (alleen die naam al O+)
Verder bruine gelliner van Catrice en bruine mascara van de Hema. *O* :D

Ohja, en waarom zie je werkelijk ALLES op foto's wat je in het echt niet ziet? :') Mn ogen zijn wat rood omdat ik sinds kort nieuwe lenzen heb waar ik aan moet wennen, en die hoop foundation op mn onderste ooglid zie je ook echt niet zo erg :') }:| XD
Ik vind je echt heel mooi opgemaakt. Heel licht, maar toch verzorgd.
Maar toch he, en dit is niet lullig bedoeld, zie ik dat je 4 kleuren op je ooglid hebt aangebracht, maar het verschil in die kleuren is bijna niet te zien. Ik zie dat het in je crease net iets donkerder is, maar that's it. Is dat dan niet een beetje zonde tijd als het lijkt alsof er 1 kleur op zit?
Aids.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:49:55 #109
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_97991764
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:15 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik vind je echt heel mooi opgemaakt. Heel licht, maar toch verzorgd.
Maar toch he, en dit is niet lullig bedoeld, zie ik dat je 4 kleuren op je ooglid hebt aangebracht, maar het verschil in die kleuren is bijna niet te zien. Ik zie dat het in je crease net iets donkerder is, maar that's it. Is dat dan niet een beetje zonde tijd als het lijkt alsof er 1 kleur op zit?
komt ook door het licht, ik herken wel de verschillende kleuren als ik goed kijk. Vooral het verschil tussen wel en geen glitter.
吴 曼 迪
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:51:35 #110
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_97991840
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:15 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik vind je echt heel mooi opgemaakt. Heel licht, maar toch verzorgd.
Maar toch he, en dit is niet lullig bedoeld, zie ik dat je 4 kleuren op je ooglid hebt aangebracht, maar het verschil in die kleuren is bijna niet te zien. Ik zie dat het in je crease net iets donkerder is, maar that's it. Is dat dan niet een beetje zonde tijd als het lijkt alsof er 1 kleur op zit?
Thanks! O+
Ja, ik weet het. -O- Het is vooral de foto, ik heb daarna nog eens in de spiegel gekeken en je ziet dan toch een heel stuk meer nuance dan op die foto... En het nadeel van een overhangend ooglid is soms ook dat de kleuren toch wat meer blenden dan ik wil. Ik probeer het te beperken, maar soms gaat dat gewoon niet.
Maar in het echt is het dus wat genuanceerder dan het lijkt! :P :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:54:51 #111
164755 Mss
kutHOEr
pi_97991982
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:51 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Thanks! O+
Ja, ik weet het. -O- Het is vooral de foto, ik heb daarna nog eens in de spiegel gekeken en je ziet dan toch een heel stuk meer nuance dan op die foto... En het nadeel van een overhangend ooglid is soms ook dat de kleuren toch wat meer blenden dan ik wil. Ik probeer het te beperken, maar soms gaat dat gewoon niet.
Maar in het echt is het dus wat genuanceerder dan het lijkt! :P :)
Ja, het komt op de foto toch vaak heel anders over dan in het echt. Dat is waar. Maar ik blijf het heel mooi vinden ;)
Aids.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:08:30 #112
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_97992511
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:54 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja, het komt op de foto toch vaak heel anders over dan in het echt. Dat is waar. Maar ik blijf het heel mooi vinden ;)
Ja, daarom. Ik ga maar eens stoeien met de camera van mn man, die maakt wat mooiere foto's. :D
Thanks! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_97998355
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:13 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje meisjesachtig, maakt je veel jonger dan je (denk ik) bent.
Als je een donkere groene of blauw/zwarte kleur in je crease en "outer V" zou gebruiken en een zwarte/donkere eyeliner aan zou brengen, zou dat denk ik echt mooier zijn. Het oogt nu wat vlak, als een "plak" oogschaduw. Je creeërt meer diepte als je meerdere kleuren en intensiteiten (dus licht-donker) gebruikt.
Dankjewel voor de feedback! Ik ben echt nog een noob op make-up gebied en heb nog niet echt een goed idee over wat wel of niet goed bij me staat. Vandaar dat ik dus ook maar zoveel mogelijk foto's post, om dit soort reacties te krijgen :)

Ik heb nu nog niet zoveel verschillende kleuren oogschaduw, maar heb dus dat 120 palet besteld. Dan kan ik nog veel meer gaan experimenteren met verschillende kleuren :) Heb wel van Gosh een doosje met 3 verschillende kleuren paars en die heb ik wel vaak op en dan dus idd donker-licht tot bijna aan mn wenkbrauwen.

Ik heb nu vooral blauwe/paarse oogschaduw, maar welke kleuren zouden me nog meer goed staan denk je? Ik ben 24 trouwens.

Eyliner experimenteer ik alleen in het weekend mee als ik niet de deur uit hoef, want vind dat echt moeilijk om mooi op te krijgen :@

Misschien moet ik maar eens een make-up workshop gaan volgen ofzo :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:13:22 #114
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_97998719
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankjewel voor de feedback! Ik ben echt nog een noob op make-up gebied en heb nog niet echt een goed idee over wat wel of niet goed bij me staat. Vandaar dat ik dus ook maar zoveel mogelijk foto's post, om dit soort reacties te krijgen :)

Ik heb nu nog niet zoveel verschillende kleuren oogschaduw, maar heb dus dat 120 palet besteld. Dan kan ik nog veel meer gaan experimenteren met verschillende kleuren :) Heb wel van Gosh een doosje met 3 verschillende kleuren paars en die heb ik wel vaak op en dan dus idd donker-licht tot bijna aan mn wenkbrauwen.

Ik heb nu vooral blauwe/paarse oogschaduw, maar welke kleuren zouden me nog meer goed staan denk je? Ik ben 24 trouwens.

Eyliner experimenteer ik alleen in het weekend mee als ik niet de deur uit hoef, want vind dat echt moeilijk om mooi op te krijgen :@

Misschien moet ik maar eens een make-up workshop gaan volgen ofzo :)
Ik denk zelf dat je beter kan beginnen met natuurtinten, dus alle kleuren bruin, van donker tot licht, en daar een beetje mee oefenen hoe je een mooie look kan maken :) Kijk je ook al wat filmpjes op youtube van guru's enzo? Daar kan je onwijsss veel van leren! _O_ Zo gek je het kan bedenken of je vindt het daar, van de basics tot hele moeilijke dingen.
En inderdaad, oefenen, oefenen, oefenen.... Blijven oefenen!
Ja, een workshop is wellicht ook een goed idee. Maar dagelijks oefenen helpt ook al heel erg heb ik bij mezelf gemerkt :Y ^O^
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_97999250
@Sylvana.. je hebt net als ik een bleke huid met waarschijnlijk vaak/snel rode vlekken...
dan moet je ook uitkijken met kleurtjes zoals blauw want dat kaatst elkaar af :)
ik heb vaak rode wangen, maar over mijn hele gezicht sproetjes...
overdag doe ik alleen wat bronzer op, en wat extra aanzet als rouge, dan gebruik ik een neutrale matte lippenstift (geen glim of glitters) en als oogschaduw een neutrale kleur, bijv. huidskleur of heel licht goud. en niet te dik dus eigenlijk als een soort van ''shine''.
verder doe ik alleen mijn wimpers krullen en zwarte mascara en mijn wenkbrauwen tekenen (die zijn heel licht van kleur dus ik zet die licht aan zodat alleen de vorm zichtbaar is)

verder doe ik soms nog wat shimmer op mijn wangen voor een frisse blik.

je kan wel felle kleuren als oogschaduw gebruiken maar dan kan je beter een foundation gebruiken die goed dekt zodat je geen vlekken meer ziet op je huid, anders is het totaalplaatje zo rommelig.

ik heb overigens ook een bril dus ik houd mijn ogen altijd licht, als ik met kleur ga klooien en ik zet mijn bril op dan lijkt het net alsof ik op mijn ogen ben gevallen :{
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:29:21 #116
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_97999665
Psssht, ik lees hier al een tijdje mee en zag jullie allemaal heel veel moeite doen voor dat naked palletje. In Den Haag in de v&d liggen er heel veel :Y.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_98000026
dit is voor mij een heftige opmaak :P
het valt zo nog mee, maar ik heb een donker dik kunststof montuur.. dus dat dikt alles 2x zoveel aan :')



wel een oude foto overigens, tegenwoordig gebruik ik oog geen eyeliner meer :)
(en ja ik weet het mijn haar is daar bijna wit, dit was na een zonnige zomer..helaas hebben bleekscheet blondjes daar last van :P )
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:41:04 #118
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_98000408
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:34 schreef deadly_kiss het volgende:
dit is voor mij een heftige opmaak :P
het valt zo nog mee, maar ik heb een donker dik kunststof montuur.. dus dat dikt alles 2x zoveel aan :')

[ afbeelding ]

wel een oude foto overigens, tegenwoordig gebruik ik oog geen eyeliner meer :)
(en ja ik weet het mijn haar is daar bijna wit, dit was na een zonnige zomer..helaas hebben bleekscheet blondjes daar last van :P )
Mooi! O+ Voor zover ik het kan zien want het lijkt een wat groene gloed te zijn over de foto? :P

Ohh en ik ben er eindelijk achter waar ze NYC verkopen hier :9 Maandag iig een lipstain inslaan, daar ben ik echt heeeull benieuwd naar.. En verder maar even kijken wat ze hebben :D Ik ga mezelf iig wel een maximum bedrag opleggen :@
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_98000601
dat komt denk ik door webcam crap :P

ik gebruik namelijk al eeuwig bourjois ambre nude



omdat die op het plaatje nieuw is.. lijkt ie mat, maar hij glimt dus zo erg als op die foto.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:50:33 #120
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_98001003
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef deadly_kiss het volgende:
dat komt denk ik door webcam crap :P

ik gebruik namelijk al eeuwig bourjois ambre nude

[ afbeelding ]

omdat die op het plaatje nieuw is.. lijkt ie mat, maar hij glimt dus zo erg als op die foto.
Ah :D Leuk! :Y
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_98001577
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat je beter kan beginnen met natuurtinten, dus alle kleuren bruin, van donker tot licht, en daar een beetje mee oefenen hoe je een mooie look kan maken :) Kijk je ook al wat filmpjes op youtube van guru's enzo? Daar kan je onwijsss veel van leren! _O_ Zo gek je het kan bedenken of je vindt het daar, van de basics tot hele moeilijke dingen.
En inderdaad, oefenen, oefenen, oefenen.... Blijven oefenen!
Ja, een workshop is wellicht ook een goed idee. Maar dagelijks oefenen helpt ook al heel erg heb ik bij mezelf gemerkt :Y ^O^
Hmm, ik ben niet zo van de natuurtinten eigenlijk, hou juist van vrolijke kleurtjes, zoals allerlei kleuren blauw, groen, rose en paars. Ik kijk idd veel filmpjes op Youtube, bijvoorbeeld van MissBeautyPassion :) Daar kan ik idd erg veel van leren ja :) En dagelijks oefenen is idd wel een goed idee, maar wacht even tot ik dat 120 palette binnen heb, want nou kom ik nog niet zo heel ver met die paar kleurtjes die ik nu heb. En mocht ik ergens goedkoop een workshop tegen komen kan ik daar altijd nog heen gaan :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:22 schreef deadly_kiss het volgende:
@Sylvana.. je hebt net als ik een bleke huid met waarschijnlijk vaak/snel rode vlekken...
dan moet je ook uitkijken met kleurtjes zoals blauw want dat kaatst elkaar af :)
ik heb vaak rode wangen, maar over mijn hele gezicht sproetjes...
overdag doe ik alleen wat bronzer op, en wat extra aanzet als rouge, dan gebruik ik een neutrale matte lippenstift (geen glim of glitters) en als oogschaduw een neutrale kleur, bijv. huidskleur of heel licht goud. en niet te dik dus eigenlijk als een soort van ''shine''.
verder doe ik alleen mijn wimpers krullen en zwarte mascara en mijn wenkbrauwen tekenen (die zijn heel licht van kleur dus ik zet die licht aan zodat alleen de vorm zichtbaar is)

verder doe ik soms nog wat shimmer op mijn wangen voor een frisse blik.

je kan wel felle kleuren als oogschaduw gebruiken maar dan kan je beter een foundation gebruiken die goed dekt zodat je geen vlekken meer ziet op je huid, anders is het totaalplaatje zo rommelig.

ik heb overigens ook een bril dus ik houd mijn ogen altijd licht, als ik met kleur ga klooien en ik zet mijn bril op dan lijkt het net alsof ik op mijn ogen ben gevallen :{
Dankjewel voor je reactie! Ik heb idd een gevoelige huid en gebruik daarom matterende foundation en matterende compact powder, om de vlekken en roodheid wat te verbergen. Als ik rouge of blush op mijn wangen doe, lijkt het echt alsof ik net seks heb gehad (althans, dat zeiden ze toen ik pas bij de voetbal kwam :') ) Dus gebruik nu eigenlijk alleen die matterende foundation/powder en dus geen rouge/blush meer.

Wimpers krul ik ook en heb zwarte mascara, die niet waterproof is. Ik wil juist eigenlijk de nadruk op mijn ogen leggen, omdat ik die wel mooi vind. En als ik mn bril op heb, vind ik niet zo snel dat het lijkt alsof ik op mn ogen ben gevallen (alleen pas met dat experiment met die blauwe kleuren misschien)

Nouja, als ik dat palette binnen heb ga ik wel gewoon flink experimenteren :) Heb na volgende week toch vakantie, dus alle tijd en als het niet staat is het er ook zo weer af :)
pi_98001656
dankje :@
ik wilde alleen even laten zien... dat neutrale make-up vaak nog meer kan doen dan heftige kleuren.
en vooral bij een bleke huid moet je echt uitkijken...
ik heb een lichte huid met snel rode wangen maar mijn ogen zijn groen.
rood & groen zijn totaal het tegenovergestelde dus als ik dan ook nog eens druk in de gang ga met overige kleuren lijk ik net een bassie :D
pi_98002017
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef deadly_kiss het volgende:
dankje :@
ik wilde alleen even laten zien... dat neutrale make-up vaak nog meer kan doen dan heftige kleuren.
en vooral bij een bleke huid moet je echt uitkijken...
ik heb een lichte huid met snel rode wangen maar mijn ogen zijn groen.
rood & groen zijn totaal het tegenovergestelde dus als ik dan ook nog eens druk in de gang ga met overige kleuren lijk ik net een bassie :D
Je hebt vast gelijk, ik heb er niet zoveel verstand van, net als met kleuren. Zou eigenlijk volgende week vrijdag naar een workshop lichaam in balans gaan, waar naast stijl-advies ook kleurenadvies wordt gegeven, maar heb een tentamen :(

Ik kan wel 10% korting krijgen op een individueel advies, maarja, das toch nog wel 70 euro, dus vrij prijzig. Aan de andere kant is het het geld wel waard, want je kunt wel een heleboel leren over wat er bij je gezicht/lichaam past qua stijl en kleur. Dus misschien toch maar kijken of ik het qua geld kan redden volgende maand om zo'n individueel advies te vragen :)
pi_98002059
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hmm, ik ben niet zo van de natuurtinten eigenlijk, hou juist van vrolijke kleurtjes, zoals allerlei kleuren blauw, groen, rose en paars. Ik kijk idd veel filmpjes op Youtube, bijvoorbeeld van MissBeautyPassion :) Daar kan ik idd erg veel van leren ja :) En dagelijks oefenen is idd wel een goed idee, maar wacht even tot ik dat 120 palette binnen heb, want nou kom ik nog niet zo heel ver met die paar kleurtjes die ik nu heb. En mocht ik ergens goedkoop een workshop tegen komen kan ik daar altijd nog heen gaan :)

[..]

Dankjewel voor je reactie! Ik heb idd een gevoelige huid en gebruik daarom matterende foundation en matterende compact powder, om de vlekken en roodheid wat te verbergen. Als ik rouge of blush op mijn wangen doe, lijkt het echt alsof ik net seks heb gehad (althans, dat zeiden ze toen ik pas bij de voetbal kwam :') ) Dus gebruik nu eigenlijk alleen die matterende foundation/powder en dus geen rouge/blush meer.

Wimpers krul ik ook en heb zwarte mascara, die niet waterproof is. Ik wil juist eigenlijk de nadruk op mijn ogen leggen, omdat ik die wel mooi vind. En als ik mn bril op heb, vind ik niet zo snel dat het lijkt alsof ik op mn ogen ben gevallen (alleen pas met dat experiment met die blauwe kleuren misschien)

Nouja, als ik dat palette binnen heb ga ik wel gewoon flink experimenteren :) Heb na volgende week toch vakantie, dus alle tijd en als het niet staat is het er ook zo weer af :)
maar op de foto's van de vorige bladzijde (die met blauwe oogschaduw) zie ik nog wel veel rode vlekjes op je wangen? dus dan is ie toch niet goed dekkend?
en als je dan een beetje bronzer (bruintint, dus geen roze) op je wangen en voorhoofd doet?
en dan je wangen een gezonde shine geven... ik vind je make-up er zo mat uitzien ... er zit geen leven in :@
daarom knalt dat blauw er ook zo uit denk ik.

nou..ga jij maar lekker kliederen volgende week, ben benieuwd of je nog iets nieuws ontdekt :D
pi_98002203
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

maar op de foto's van de vorige bladzijde (die met blauwe oogschaduw) zie ik nog wel veel rode vlekjes op je wangen? dus dan is ie toch niet goed dekkend?
en als je dan een beetje bronzer (bruintint, dus geen roze) op je wangen en voorhoofd doet?
en dan je wangen een gezonde shine geven... ik vind je make-up er zo mat uitzien ... er zit geen leven in :@
daarom knalt dat blauw er ook zo uit denk ik.

nou..ga jij maar lekker kliederen volgende week, ben benieuwd of je nog iets nieuws ontdekt :D
Bedoel je die foto's van vanochtend of die van eerder? Want bij dat andere experiment met die verschillende kleuren blauw had ik helemaal geen foundation/powder op nl, ging me toen alleen even om die kleuren oogschaduw testen :)

Maar ik ga idd lekker kliederen als ik dat palette binnen heb en zal hier wel een aantal foto's plaatsen voor feedback, want jullie kunnen beter zien of iets staat dan ik ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')