abonnement Unibet Coolblue
pi_98134909
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Valt best tegen hoor. Bij Everton gefaald en da's subtop lijkt me. Yakubu is over the hill.
Ja da's wel waar. Zou miss nog wel bij een degradatiekandidaat kunnen ofzo
pi_98135206
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:07 schreef Osama_bin_Laden het volgende:

[..]

Ja da's wel waar. Zou miss nog wel bij een degradatiekandidaat kunnen ofzo
Denk dat ook nog wel. Een Swansea ofzo. Everton moet deze zomer wel echt een fatsoenlijke spits gaan kopen willen ze een keer Europees gaan halen want met Saha, Beckford, Vaughan en Anichebe redt je het niet.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_98137779
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Denk dat ook nog wel. Een Swansea ofzo. Everton moet deze zomer wel echt een fatsoenlijke spits gaan kopen willen ze een keer Europees gaan halen want met Saha, Beckford, Vaughan en Anichebe redt je het niet.
Vela *D
pi_98142235
Bobby Petta: zonder club -> Alloa
Frank van Kouwen: VVV -> FC Eindhoven
Alcantara: Barca -> Bolton W.
Vidal: Leverkusen -> Napoli
Haruna: Monaco -> Dnjepr
Dann: Birmingham City -> Arsenal
Ramirez: Bologna -> Inter/Juve/AS Roma
Nocerino: Palermo -> AC Milan
Nolan: Newcastle Utd -> Fulham
Krkic: Barca -> AS Roma
Sissoko: Toulouse -> Lyon
Cisse: Panathinaikos -> Lazio ( :') )
Nasri: Arsenal -> Bayern
Griezmann: Real Sociedad -> Barça
M'Vila: Rennes -> Real Madrid
Essien: Chelsea -> Real Madrid
Ba: West Ham Utd -> Fiorentina
Heinze: -> Neuchatel Xamax
Stekelenburg: Ajax -> AS Roma
Tevez: Man Utd -> Juventus
Cassani: Palermo -> Juventus/Inter
Mutu: Fiorentina -> Kuban Krasnodar
El-Arabi: Caen -> CSKA Moskou
Douglas Costa: Shaktar -> Arsenal
Grosso: Juventus -> Al Ahli
Soriano: Barça B -> AS Roma/Bolton W/Red Bull Salzburg
Diarra: Bordeaux -> PSG
Riviere: St Etienne -> Arsenal
Djordjic: Fehervar -> Blackpool
Rolando: Porto -> AS Roma
Bendtner: Arsenal -> Inter
Diego: Wolfsburg -> Botafogo
Obraniak: Lille -> Galatasaray
Bell: Mainz -> Juventus
Negredo: Sevilla -> Juventus
Wickham: Ipswich Town -> Liverpool
Emnes: M'borough -> Swansea City
Bertrand: Chelsea -> Swansea City
Nani: Man. Utd -> Real Madrid
Rodwell: Everton -> Chelsea
Gudjohnsen: -> Swansea City/Fulham
pi_98148260
Goede deal voor Mutu, kan die zn schulden af betealen :Y. En wat moet Real met nog een middenvelder.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:54:32 #163
238141 SevD
Boventitel
pi_98151063
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 00:05 schreef Halcon het volgende:
Alcantara: Barca -> Bolton W.
Zijn er 2 hé. Thiago & Rafa Alcantara.
pi_98151804
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:17 schreef Ebbao het volgende:
Zeegelaar naar espanyol :X

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=139807
Mino Raiola de verkoper van gebakken lucht.
pi_98178012
Clyne - Crystal Palace > Ajax ( :') )
Boateng -Man City > Bayern
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:09:34 #166
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_98178390
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Natuurlijk. Sanchez en Rossi blijven eeuwig EL spelen en voor de 5e plek strijden met Udinese en Villarreal. :')
Waar zeg ik dat ze eeuwig blijven bij hun clubs? :')
Ik weet wel zeker dat beide niet naar Man City gaan...
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_98178968
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:09 schreef Masterboy het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ze eeuwig blijven bij hun clubs? :')
Ik weet wel zeker dat beide niet naar Man City gaan...
De financieel managers van Udinese / Villarreal denken daar anders over :)
  woensdag 15 juni 2011 @ 10:03:13 #168
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98192038
wo 15 jun 2011, 09:36
'Ook Mathijsen naar Málaga'

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - In navolging van Ruud van Nistelrooy zou ook Joris Mathijsen naar Málaga gaan. Dat melden diverse media in Spanje. Eerder al toonde Ajax belangstelling voor de HSV-verdediger.

Na vier voortreffelijke seizoenen – met 32, 31, 33 en 33 van de 34 competitieduels in de basis – haalde Mathijsen dit jaar zijn normale niveau in Hamburg niet. Na de zware enkelblessure die hij 17 november 2010 tijdens Nederland-Turkije opliep, bleef de Brabander kwakkelen.
pi_98194447
volgens de lijst is juve ook weer flink aan het shoppen
Clientenbond over zorgverzekeringen vergelijken. Alle info over zorgverzekeringen, zoals over de menzis zorgverzekering 2016
pi_98200138
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:03 schreef Tarado het volgende:
wo 15 jun 2011, 09:36
'Ook Mathijsen naar Málaga'

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - In navolging van Ruud van Nistelrooy zou ook Joris Mathijsen naar Málaga gaan. Dat melden diverse media in Spanje. Eerder al toonde Ajax belangstelling voor de HSV-verdediger.

Na vier voortreffelijke seizoenen – met 32, 31, 33 en 33 van de 34 competitieduels in de basis – haalde Mathijsen dit jaar zijn normale niveau in Hamburg niet. Na de zware enkelblessure die hij 17 november 2010 tijdens Nederland-Turkije opliep, bleef de Brabander kwakkelen.
Mmm dat wordt dus geen Ajax :( en gelijk heeft hij helaas om op zijn 30ste nog ff een mooi bedrag binnen te slepen.
pi_98204865
Wel triest dat zowel Mathijsen als Van Nistelrooy liever naar Malaga gaan dan naar PSV of Ajax
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98204888
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:09 schreef Masterboy het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ze eeuwig blijven bij hun clubs? :')
Ik weet wel zeker dat beide niet naar Man City gaan...
Mag ik je glazen bol lenen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98207458
Granqvist naar Genoa
Grindheim naar FC Kopenhagen
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:10:32 #174
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98211946
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel triest dat zowel Mathijsen als Van Nistelrooy liever naar Malaga gaan dan naar PSV of Ajax
Als ze mij laten kiezen tussen vakkenvullen bij de Dirk of chef worden van de groente-afdeling bij de Appie, tja...
Look behind you! It's your ass!
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:42:03 #175
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_98213231
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel triest dat zowel Mathijsen als Van Nistelrooy liever naar Malaga gaan dan naar PSV of Ajax
Je snapt toch zelf hoop ik ook wel dat zo'n buitenlands avontuur in alle opzichten een stuk aantrekkelijker is dan nu al terugkeren naar NL? Qua woonomgeving, qua competitie, qua salaris, qua belastingen, etc etc.

Als jij kunt kiezen tussen je huidige baan hier in NL, of diezelfde baan in een schitterende omgeving tegen een hoger salaris en met minder vaste lasten, dan ben je toch ook weg!? Lijkt me niet meer dan logisch.
pi_98215760
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:42 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je snapt toch zelf hoop ik ook wel dat zo'n buitenlands avontuur in alle opzichten een stuk aantrekkelijker is dan nu al terugkeren naar NL? Qua woonomgeving, qua competitie, qua salaris, qua belastingen, etc etc.

Als jij kunt kiezen tussen je huidige baan hier in NL, of diezelfde baan in een schitterende omgeving tegen een hoger salaris en met minder vaste lasten, dan ben je toch ook weg!? Lijkt me niet meer dan logisch.
Net alsof Mathijsen en Van Nistelrooy daar blijven wonen na hun carriere :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98215817
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:42 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je snapt toch zelf hoop ik ook wel dat zo'n buitenlands avontuur in alle opzichten een stuk aantrekkelijker is dan nu al terugkeren naar NL? Qua woonomgeving, qua competitie, qua salaris, qua belastingen, etc etc.

Als jij kunt kiezen tussen je huidige baan hier in NL, of diezelfde baan in een schitterende omgeving tegen een hoger salaris en met minder vaste lasten, dan ben je toch ook weg!? Lijkt me niet meer dan logisch.
Paar jaar geleden keerden dat niveau spelers nog terug naar Nederland, nu gaan ze naar een club die bijna degradeerde in Spanje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98215962
Zo effe uit het hoofd:

Ooyer - 34
Kluivert - 32
Davids - 33
Cocu - 31
Gio - 32

Zijn toch allemaal spelers met minimaal 50 interlands die terugkwamen naar Nederland, de iets jongere groep spelers nu wil niet eens meer terug

Zo gaat het niveau van je competitie heel hard achteruit want op Kluivert na waren het allemaal vaste waarden bij hun Nederlandse club en zaten ze vaak nog bij oranje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98225209
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel triest dat zowel Mathijsen als Van Nistelrooy liever naar Malaga gaan dan naar PSV of Ajax
$$$$ en de PD is interessanter dan de Eredivisie. Daarnaast is het in Malaga vast lekkerder wonen dan in Amsterdam.
pi_98225714
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo effe uit het hoofd:

Ooyer - 34
Kluivert - 32
Davids - 33
Cocu - 31
Gio - 32

Zijn toch allemaal spelers met minimaal 50 interlands die terugkwamen naar Nederland, de iets jongere groep spelers nu wil niet eens meer terug

Zo gaat het niveau van je competitie heel hard achteruit want op Kluivert na waren het allemaal vaste waarden bij hun Nederlandse club en zaten ze vaak nog bij oranje
Jaap Stam
Maar dit is meer iets voor je een ander topic :)
pi_98225966
Davids heeft tijdens zijn 2e periode bij Ajax niet meer voor Oranje gespeeld.
pi_98226108
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

$$$$ en de PD is interessanter dan de Eredivisie. Daarnaast is het in Malaga vast lekkerder wonen dan in Amsterdam.
Onderkant PD is echt niet interessanter dan top NL en CL, das gewoon bullshit en al die spelers komen toch weer naar Nederland na hun carriere, dus zoveel beter zal het vast niet zijn

P.S. Over een half uurtje op face?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98226173
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:19 schreef Halcon het volgende:
Davids heeft tijdens zijn 2e periode bij Ajax niet meer voor Oranje gespeeld.
Ging er om dat het niveau Ruud, Mathijsen tot een paar jaar geleden nog wel terug kwamen naar Nederland. Nu gaan ze liever naar een kutclub in een andere competitie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98226210
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Onderkant PD is echt niet interessanter dan top NL en CL, das gewoon bullshit en al die spelers komen toch weer naar Nederland na hun carriere, dus zoveel beter zal het vast niet zijn

P.S. Over een half uurtje op face?
Je speelt dan wel in de PD i.p.v. de Eredivisie. Terug naar de Eredivisie kan over twee jaar ook nog wel. Ook zal het risico op gezichtsverlies wel meespelen. Mislukt Van Nistelrooij bij Malaga dan kraait er in NL geen haan naar, da's bij PSV wel anders.

Die kans is ook best aanwezig natuurlijk.

Ja, dan ben ik er wel.
pi_98226261
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je speelt dan wel in de PD i.p.v. de Eredivisie. Terug naar de Eredivisie kan over twee jaar ook nog wel. Ook zal het risico op gezichtsverlies wel meespelen. Mislukt Van Nistelrooij bij Malaga dan kraait er in NL geen haan naar, da's bij PSV wel anders.

Die kans is ook best aanwezig natuurlijk.

Ja, dan ben ik er wel.
Over 2 jaar is Ruud 38 :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98226303
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Over 2 jaar is Ruud 38 :')
Joris 33 ofzo, kan hij best nog wel even meehobbelen bij PSV of Ajax.

Ruud is een loser. Die is bang om te floppen in Nederland.
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:18:29 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98245791
The Kop side are battling Tottenham for Vurnon Anita, the Ajax defensive midfielder (The Times)
pi_98252124
Li naar PSV
Mathijsen naar Malaga
Eto'o naar de PL
Bébé naar Besiktas.
pi_98252166
elham naar psv _O_
pi_98252261
Wie is Li?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98252358
'Dries Wuytens kiest voor Beerschot'

Het Nieuwsblad meldt dat Dries Wuytens naar Beerschot AC vertrekt. Hij zat afgelopen seizoen diverse malen op de bank bij het eerste elftal. De 20-jarige speler kon bijtekenen bij PSV, maar zag daar zelf vanaf.

Jammer want die kan best voetballen en zou best aan spelen zijn toegekomen. Bij Beerschot speelt hij natuurlijk zo in het Belgisch elftal, dat was bij PSV moeilijker geworden

Jugos wsl naar Roda, goede zaak voor PSV
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98252403
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is Li?
pi_98253584
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is Li?
Een of andere Zuid-Koreaan.
pi_98253644
quote:
'LA Galaxy biedt Totti jaarsalaris van 14 miljoen euro'

LA Galaxy stelt alles in het werk om Francesco Totti te verleiden AS Roma te verruilen voor een avontuur bij de club uit de Amerikaanse MLS. De middenvelder kan volgens de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport een jaarsalaris van veertien miljoen euro tegemoet zien, als hij akkoord gaat.

Het management wil met de 34-jarige Italiaan een tweede gevestigde naam aan de selectie toevoegen. Met David Beckham beschikt Galaxy sinds vier jaar al over een Europese vedette. Momenteel gaat de ploeg van voormalig bondscoach Bruce Arena aan kop van de Western Conference.

Het lijkt zeer twijfelachtig of Totti ingaat op de lucratieve deal. De spelmaker kwam sinds zijn debuut in het betaald voetbal in het seizoen 1992/93 alleen uit voor de Romeinse formatie. Bovendien is hij aanvoerder in het elftal dat wordt geleid door de net aangestelde trainer Luis Enrique.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:30:11 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98253960
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:22 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

wat een smak geld
pi_98254330
Is te hopen dat hij dat doet.

Contract van Becks loopt af dus die zal dan wel bijtekenen voor een modaal salaris of ze laten hem vertrekken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98254405
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Paar jaar geleden keerden dat niveau spelers nog terug naar Nederland, nu gaan ze naar een club die bijna degradeerde in Spanje
Hoeveelste zijn ze geeindigd dan?
-weg, zie banmeldtopic-
pi_98254432
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef guapo het volgende:

[..]

Hoeveelste zijn ze geeindigd dan?
17e of zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98254443
11e
pi_98254582
quote:
12s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
11e
3 punten minder en ze waren gedegradeerd. Tot de laatste speeldag waren ze nog niet zeker, lijkt me geen middenmotor :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98254806
Dat bedoel ik, als 11e geeindigd met een slechte eerste helft, toen nog onder leiding van een andere trainer. Toen Pelligrini erbij kwam zag je het spel veranderen. Kijk eens hoe ze de laatste 6 wedstrijden gespeeld hebben. Volgens mij was het op tegen Barca na allemaal gewonnen. Het team is zo slecht nog niet. Komend seizoen verwacht ik nog veel meer spektakel van Malaga......
-weg, zie banmeldtopic-
pi_98255122
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef guapo het volgende:
Dat bedoel ik, als 11e geeindigd met een slechte eerste helft, toen nog onder leiding van een andere trainer. Toen Pelligrini erbij kwam zag je het spel veranderen. Kijk eens hoe ze de laatste 6 wedstrijden gespeeld hebben. Volgens mij was het op tegen Barca na allemaal gewonnen. Het team is zo slecht nog niet. Komend seizoen verwacht ik nog veel meer spektakel van Malaga......
Ruud, Mathijsen, Enano, Nacho zullen allemaal wel helpen en er komen nog meer aankopen aan maar je kan moeilijk gaan beweren dat het een middenmotor is. Ze hebben gewoon met veel geluk de degradatie ontlopen

3e overigens onder Pellegrini
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98255215
Mwah geluk ? Pelligrini heeft gewoon de juiste dingen gedaan, die goede reeks komt niet zomaar.
pi_98255298
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:58 schreef Paul-89 het volgende:
Mwah geluk ? Pelligrini heeft gewoon de juiste dingen gedaan, die goede reeks komt niet zomaar.
Als je op 3 punten na niet degradeert en heel het seizoen op een degradatieplaats hebt gestaan is dat geluk een afgekeurde goal minder en een penalty tegen en ze waren gedegradeerd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98255413
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je op 3 punten na niet degradeert en heel het seizoen op een degradatieplaats hebt gestaan is dat geluk een afgekeurde goal minder en een penalty tegen en ze waren gedegradeerd
Ik zie dat niet als geluk.
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:10:46 #206
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98255808
Anita voor 15 miljoen? LoL
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_98256052
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je op 3 punten na niet degradeert en heel het seizoen op een degradatieplaats hebt gestaan is dat geluk een afgekeurde goal minder en een penalty tegen en ze waren gedegradeerd
Komend seizoen eindigen ze top 7, dus Europees voetbal ;)
Was getekend, 16 juni 2011
-weg, zie banmeldtopic-
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:18:11 #208
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_98256147
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

3 punten minder en ze waren gedegradeerd. Tot de laatste speeldag waren ze nog niet zeker, lijkt me geen middenmotor :')


?
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')