abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:00:04 #1
337460 Olijfboom
ook wel: Olea europaea
pi_97580949
Welkom in een nieuw deel over Indrukwekkende foto's en video's.
Ook hier kun je weer al je mooie, zielige, interessante filmpjes en foto's plaatsen.

De vorige delen staan hier.

Indrukwekkende foto's en video's #4
Indrukwekkende foto's en video's #3
Indrukwekkende foto's en video's #2
Indrukwekkende foto's.

Dit waren de laatste posts.



[ Bericht 17% gewijzigd door Olijfboom op 01-06-2011 14:14:33 ]
Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.
pi_97581033
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:13:46 #3
337460 Olijfboom
ook wel: Olea europaea
pi_97581342
quote:
Done, was het vergeten :P
Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.
pi_98738154
kick, omdat goeden topique
  maandag 27 juni 2011 @ 22:07:25 #5
261627 sciter
The world is my playground.
pi_98739535
Dat eerste filmpje is vet.
  maandag 27 juni 2011 @ 22:54:50 #6
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_98742682
Wauw, dat Salton sea filmpje.... echt wtf @ die dude @ 05:00 _O_
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 27 juni 2011 @ 22:58:41 #7
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_98742920
Dit moet ik weer volgen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_98878391
Krokodil drug: vleesetende drugs

In Rusland zijn veel mensen verslaafd aan een 'nieuwe' drug, deze drug heet de 'Krokodil'. Deze naam heeft het spul te danken aan het feit dat mensen die de drug voor langere tijd gebruiken, beginnen weg te rotten. Het zorgt ervoor dat je vlees van binnenuit wordt weggevreten.
De drug wordt gemaakt van codeïne pillen gemengd met allerlei (vloei)stoffen die niet bedoeld zijn om in te nemen, en is een goedkoop alternatief voor heroïne. Veel arme heroïne-verslaafde Russen hebben geen geld voor heroïne, en maken dus zelf deze uiterst giftige drug. Zo kost een dosis heroïne rond de 50 tot 100 euro, en is een dosis zelfgemaakte krokodil minder dan 5 euro.

Hier een filmpje waarin je kan zien wat de effecten zijn van deze drug (pas op, het is nogal schokkend om te zien!) De drug vreet dus het vlees weg, waardoor de huid grijs wordt en langzaam eraf valt, waardoor je dus gewoon het bot ziet!

Mensen die deze drug gebruiken, hebben vaak niet langer dan een jaar te leven omdat je in feite dood rot. Bovendien is het heel moeilijk om af te kicken van deze drug omdat de afkickverschijnselen ondraagbaar zijn. Afkicken van heroïne duurt meestal zo'n 5 tot 10 dagen. Na die tijd is er nog wel een grote kans op een terugval, maar de fysieke pijn is verdwenen. Bij krokodil kan de fysieke pijn door het afkicken wel tot een maand aanhouden, en deze pijn is vaak zo hevig dat de junkies onder andere zware verdovende middelen zitten.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_98878525
WTF dat laatste beeld. Met dat bot helemaal :r
pi_98878570
Ja, ik moet zeggen, na het eerste beeld ben ik maar gestopt. :')
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_98878874

als ik zo naar de schrik en angst in zijn ogen kijk... het doet me echt wat :{



"A lot of the photos of deceased children were called Angel Photos and apparently it was quite a common practice in the late 1800’s early 1900’s. Often it was the only photograph a family had of a child.
Oh yeah, it’s post-mortem photography; a lot of them are much worse than this one though, like this one."
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_98879306
LOL dat bot ook _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_98883910
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Krokodil drug: vleesetende drugs

In Rusland zijn veel mensen verslaafd aan een 'nieuwe' drug, deze drug heet de 'Krokodil'. Deze naam heeft het spul te danken aan het feit dat mensen die de drug voor langere tijd gebruiken, beginnen weg te rotten. Het zorgt ervoor dat je vlees van binnenuit wordt weggevreten.
De drug wordt gemaakt van codeïne pillen gemengd met allerlei (vloei)stoffen die niet bedoeld zijn om in te nemen, en is een goedkoop alternatief voor heroïne. Veel arme heroïne-verslaafde Russen hebben geen geld voor heroïne, en maken dus zelf deze uiterst giftige drug. Zo kost een dosis heroïne rond de 50 tot 100 euro, en is een dosis zelfgemaakte krokodil minder dan 5 euro.

Hier een filmpje waarin je kan zien wat de effecten zijn van deze drug (pas op, het is nogal schokkend om te zien!) De drug vreet dus het vlees weg, waardoor de huid grijs wordt en langzaam eraf valt, waardoor je dus gewoon het bot ziet!

Mensen die deze drug gebruiken, hebben vaak niet langer dan een jaar te leven omdat je in feite dood rot. Bovendien is het heel moeilijk om af te kicken van deze drug omdat de afkickverschijnselen ondraagbaar zijn. Afkicken van heroïne duurt meestal zo'n 5 tot 10 dagen. Na die tijd is er nog wel een grote kans op een terugval, maar de fysieke pijn is verdwenen. Bij krokodil kan de fysieke pijn door het afkicken wel tot een maand aanhouden, en deze pijn is vaak zo hevig dat de junkies onder andere zware verdovende middelen zitten.
:{ :{ :{
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:07:36 #14
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_98884011
Dat Krokodil spul....dat is een hoax hoop ik? If not..wtf. -O-
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_98884467
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:07 schreef Lt.Surge het volgende:
Dat Krokodil spul....dat is een hoax hoop ik? If not..wtf. -O-
kijk maar eens op google, ben bang dat het toch echt waar is.
pi_98888162
quote:
:D Maar wel meer iets voor funny videos/pics topic
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_98890821
Meer over deze drugs,

schokkende beelden

http://www.mefeedia.com/watch/40850157

http://www.wickedhype.com(...)g-Krokodil-NSFW-NSFL

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2011 00:15:23 ]
pi_98891149
Bulgaria's Abandoned Children. Voor als je de tijd hebt, maar zeker de moeite waard. Documentaire over kinderen in een tehuis in bulgarije. We hebben dit tijdens een college bekeken, en ik heb de zaal nog nooit zo stil gezien/hoord

http://video.google.com/videoplay?docid=944239315372248151

Director Kate Blewett visits a children's care home in Bulgaria and investigates the conditions in which the children live. Following the completion of the film, the production team offered the Bulgarian Embassy in London the opportunity to comment on the findings made in the course of filming the documentary: The Social Care Home - where 75 unwanted children are growing up - is the main employer in the small village of Mogilino. Few of the children can talk, not necessarily because they are unable but rather because no one has ever taught them how. Kate meets the children in this tragic, silent world, such as Milan, the gentle giant who spends his days doing chores and watching over the others, and mildly autistic 18-year-old Didi, who is able to talk, and has plenty to say, but no one to speak to. The children that surround them suffer a variety of problems, many are blind or deaf and some are unable to leave their beds, many are literally wasting away. Abandoned into the hands of the staff at Mogilino these children inhabit a bleak uncaring world, so devoid of normal everyday stimulus that many have taken to rocking slowly and constantly in their chairs just for something to do. Bulgaria has more institutionalised mentally and physically disabled children than anywhere else in Europe. This film is a heart-rending and eye-opening look into the life of one such institution. http://www.bbc.co.uk/bbcfour/documentaries/features/bulgaria
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:22:15 #20
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_98891382
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:16 schreef fh101 het volgende:
Bulgaria's Abandoned Children. Voor als je de tijd hebt, maar zeker de moeite waard. Documentaire over kinderen in een tehuis in bulgarije. We hebben dit tijdens een college bekeken, en ik heb de zaal nog nooit zo stil gezien/hoord

http://video.google.com/videoplay?docid=944239315372248151

Director Kate Blewett visits a children's care home in Bulgaria and investigates the conditions in which the children live. Following the completion of the film, the production team offered the Bulgarian Embassy in London the opportunity to comment on the findings made in the course of filming the documentary: The Social Care Home - where 75 unwanted children are growing up - is the main employer in the small village of Mogilino. Few of the children can talk, not necessarily because they are unable but rather because no one has ever taught them how. Kate meets the children in this tragic, silent world, such as Milan, the gentle giant who spends his days doing chores and watching over the others, and mildly autistic 18-year-old Didi, who is able to talk, and has plenty to say, but no one to speak to. The children that surround them suffer a variety of problems, many are blind or deaf and some are unable to leave their beds, many are literally wasting away. Abandoned into the hands of the staff at Mogilino these children inhabit a bleak uncaring world, so devoid of normal everyday stimulus that many have taken to rocking slowly and constantly in their chairs just for something to do. Bulgaria has more institutionalised mentally and physically disabled children than anywhere else in Europe. This film is a heart-rending and eye-opening look into the life of one such institution. http://www.bbc.co.uk/bbcfour/documentaries/features/bulgaria
Ja, indrukwekkende documentaire is dat. Wij hebben die ook in een les bekeken. Dat is al jaren geleden, maar herinner het me nog steeds. Had meteen de neiging om die kinderen daar te gaan helpen. Niet gedaan, bleef bij gedachtes. Maar ja, wat kun je ook doen? Je kan de kinderen zo goed mogelijk verzorgen, maar zodra je weg bent wordt de situatie weer als vanouds...
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_98891517
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:22 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Ja, indrukwekkende documentaire is dat. Wij hebben die ook in een les bekeken. Dat is al jaren geleden, maar herinner het me nog steeds. Had meteen de neiging om die kinderen daar te gaan helpen. Niet gedaan, bleef bij gedachtes. Maar ja, wat kun je ook doen? Je kan de kinderen zo goed mogelijk verzorgen, maar zodra je weg bent wordt de situatie weer als vanouds...
Bij mij heeft het ook diepe indruk gemaakt, die beelden staan echt in je geheugen gegrift daarna. Vooral ook omdat je weet dat als die kinderen hier waren geboren, ze nooit zo ondervoed/ongestimuleerd/gemarteld zouden zijn. Het gebrek aan kennis van de medewerkers daar verbaasde me nog het meest...
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:43:40 #22
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_98892039
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:47 schreef pietkanarie het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=128148751

foto's van dode lichamen op de mount everest... deze link zag ik staan in het topic: 'bergbeklimmer Ronald Naar overleden'
Wil deze uit het vorige topic graag nog even quoten, Holy shit dat is fucked up :{
Heel bizar dit.
pi_98893260
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Krokodil drug: vleesetende drugs

In Rusland zijn veel mensen verslaafd aan een 'nieuwe' drug, deze drug heet de 'Krokodil'. Deze naam heeft het spul te danken aan het feit dat mensen die de drug voor langere tijd gebruiken, beginnen weg te rotten. Het zorgt ervoor dat je vlees van binnenuit wordt weggevreten.
De drug wordt gemaakt van codeïne pillen gemengd met allerlei (vloei)stoffen die niet bedoeld zijn om in te nemen, en is een goedkoop alternatief voor heroïne. Veel arme heroïne-verslaafde Russen hebben geen geld voor heroïne, en maken dus zelf deze uiterst giftige drug. Zo kost een dosis heroïne rond de 50 tot 100 euro, en is een dosis zelfgemaakte krokodil minder dan 5 euro.

Hier een filmpje waarin je kan zien wat de effecten zijn van deze drug (pas op, het is nogal schokkend om te zien!) De drug vreet dus het vlees weg, waardoor de huid grijs wordt en langzaam eraf valt, waardoor je dus gewoon het bot ziet!

Mensen die deze drug gebruiken, hebben vaak niet langer dan een jaar te leven omdat je in feite dood rot. Bovendien is het heel moeilijk om af te kicken van deze drug omdat de afkickverschijnselen ondraagbaar zijn. Afkicken van heroïne duurt meestal zo'n 5 tot 10 dagen. Na die tijd is er nog wel een grote kans op een terugval, maar de fysieke pijn is verdwenen. Bij krokodil kan de fysieke pijn door het afkicken wel tot een maand aanhouden, en deze pijn is vaak zo hevig dat de junkies onder andere zware verdovende middelen zitten.
zo nieuw is dat niet, volgens mij komen die stukjes film hieruit: http://www.vkmag.com/maga(...)ruikers_uit_rusland/ (let op: smerig)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:58:46 #24
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_98902738
Tering zeg.... bah. Die is echt goed naar de klote
pi_98903480
Over Post-Mortem fotografie was al eens een topic geloof ik. Ik vind het wel een mooie manier om afscheid te nemen.
pi_98903648
word echt spontaan misselijk van dat Russische filmpje :r Nog even lekker tegen t bot aantikken :') Damn....
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:28:41 #27
349030 AnaalFaBtje
Ik ga diep..
pi_99253297
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:17 schreef debeterebob het volgende:
Over Post-Mortem fotografie was al eens een topic geloof ik. Ik vind het wel een mooie manier om afscheid te nemen.
Leg uit of linkje?? :D
  zaterdag 9 juli 2011 @ 21:07:10 #28
261627 sciter
The world is my playground.
pi_99254874
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:28 schreef AnaalFaBtje het volgende:

[..]

Leg uit of linkje?? :D
Lees het topic eens?
pi_99258021
quote:
Omg. :D
  zondag 10 juli 2011 @ 01:11:15 #30
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_99264534
Jongens kunnen jullie postmortemfoto's in een spoilertag zetten. Ik kan veel hebben (zelfs krokodilfilmpjes) maar van postmortem krijg ik echt de bibbers, dan durf ik straks niet meer in dit topic te komen.
pi_99270734
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:24 schreef Antaris het volgende:
Zo ! Zo te zien was de voetganger op tijd weg, toch ?
pi_99270747
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:28 schreef massy het volgende:

[..]

Zo ! Zo te zien was de voetganger op tijd weg, toch ?
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:28 schreef massy het volgende:

[..]

Zo ! Zo te zien was de voetganger op tijd weg, toch ?
Volgens mij wel.
pi_99271087
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:11 schreef Gwywen het volgende:
Jongens kunnen jullie postmortemfoto's in een spoilertag zetten. Ik kan veel hebben (zelfs krokodilfilmpjes) maar van postmortem krijg ik echt de bibbers, dan durf ik straks niet meer in dit topic te komen.
really? ik heb t eerder andersom.... :D Die doden lijken (lijken... :') ) gewoon soms nog gewoon levend. Maar dat er tegen t bot aan getikt wordt dat open en bloot ligt door de drugs.. daar ga ik bijna van over mn nek :r
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 11 juli 2011 @ 21:57:06 #35
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_99341144
Dit topic laat maar weer zien hoe nietig (stipje in het heelal) en bruut aanwezig (moord e.d.) we tegelijkertijd zijn.
De aarde is niet van ons, we zijn hier maar te gast.

Heb gisteravond en vandaag alle reeksen zowat nonstop gelezen (en dat is heel wat voor iemand met een korte spanningsboog ;) )

Heb zelf ook nog wat toe te voegen.
Kom er zelf net vandaag, dus het zit nog vers in mijn hoofd.
Maar intrigeerde me als kind al.

Pompei









Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_99346014
tvp
  dinsdag 12 juli 2011 @ 04:02:13 #38
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99353923
Indrukwekkende topic.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:11:39 #39
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_99960149


In de categorie "luchtig" maar niet minder indrukwekkend. (vind ik dan)
pi_99969701
quote:
Holy crap, waarom nemen mensen dat? Godverdomme zeg. :'(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:21:01 #41
261627 sciter
The world is my playground.
pi_99970845
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 18:50 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Holy crap, waarom nemen mensen dat? Godverdomme zeg. :'(
Omdat ze in Rusland wonen en niet veel zin in leven hebben.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:30:59 #42
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_99974056
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Krokodil drug: vleesetende drugs

In Rusland zijn veel mensen verslaafd aan een 'nieuwe' drug, deze drug heet de 'Krokodil'. Deze naam heeft het spul te danken aan het feit dat mensen die de drug voor langere tijd gebruiken, beginnen weg te rotten. Het zorgt ervoor dat je vlees van binnenuit wordt weggevreten.
De drug wordt gemaakt van codeïne pillen gemengd met allerlei (vloei)stoffen die niet bedoeld zijn om in te nemen, en is een goedkoop alternatief voor heroïne. Veel arme heroïne-verslaafde Russen hebben geen geld voor heroïne, en maken dus zelf deze uiterst giftige drug. Zo kost een dosis heroïne rond de 50 tot 100 euro, en is een dosis zelfgemaakte krokodil minder dan 5 euro.

Hier een filmpje waarin je kan zien wat de effecten zijn van deze drug (pas op, het is nogal schokkend om te zien!) De drug vreet dus het vlees weg, waardoor de huid grijs wordt en langzaam eraf valt, waardoor je dus gewoon het bot ziet!

Mensen die deze drug gebruiken, hebben vaak niet langer dan een jaar te leven omdat je in feite dood rot. Bovendien is het heel moeilijk om af te kicken van deze drug omdat de afkickverschijnselen ondraagbaar zijn. Afkicken van heroïne duurt meestal zo'n 5 tot 10 dagen. Na die tijd is er nog wel een grote kans op een terugval, maar de fysieke pijn is verdwenen. Bij krokodil kan de fysieke pijn door het afkicken wel tot een maand aanhouden, en deze pijn is vaak zo hevig dat de junkies onder andere zware verdovende middelen zitten.
Ik kan tegen veel nare beelden, maar hier krijg ik echt de rillingen van en kippenvel van walging :r
pi_99974692
Trouwens, het schoot me ineens tegen dat die lui echt "undead" zijn, levende zombies. :o
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_99981659
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:43 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Wil deze uit het vorige topic graag nog even quoten, Holy shit dat is fucked up :{
Heel bizar dit.
Die mensen laten ze daar gewoon liggen ofwat?! Die ene dud ligt daar al sinds 1924 wtf!?!

Haal zo iemand van die berg af en flikker hem in de oven ofzo.

Waarom laten ze die liggen? Is dat normaal ofzo in die scene?! :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_99982215
quote:
Dan Osman. Die heeft dat ook niet meer na kunnen vertellen uiteindelijk.

Die fratsen van hem moesten ook wel een keer misgaan; dat kon niet uitblijven.

Desalniettemin indrukwekkend ja :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:08:31 #47
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_99982982
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Die mensen laten ze daar gewoon liggen ofwat?! Die ene dud ligt daar al sinds 1924 wtf!?!

Haal zo iemand van die berg af en flikker hem in de oven ofzo.

Waarom laten ze die liggen? Is dat normaal ofzo in die scene?! :@
Er staat: 'It is nearly impossible for recovery of a body off the mountain.'
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_99983643
Luister vrind als je die kut berg op kan, dan kan je er ook vanaf }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_99984386
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:20 schreef vosss het volgende:
Luister vrind als je die kut berg op kan, dan kan je er ook vanaf }:|
De mensen die weigeren van de berg af te gaan krijgen de doodstraf?
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_99985142
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Die mensen laten ze daar gewoon liggen ofwat?! Die ene dud ligt daar al sinds 1924 wtf!?!

Haal zo iemand van die berg af en flikker hem in de oven ofzo.

Waarom laten ze die liggen? Is dat normaal ofzo in die scene?! :@
Er liggen er zoveel omdat het onmogelijk is om ze ervan af te halen zonder dat degen die ze mee moeten trekken ook dood gaan.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_100005037


Oh snap!

Hele foto:



  woensdag 27 juli 2011 @ 14:48:39 #52
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_100005519
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Die mensen laten ze daar gewoon liggen ofwat?! Die ene dud ligt daar al sinds 1924 wtf!?!

Haal zo iemand van die berg af en flikker hem in de oven ofzo.

Waarom laten ze die liggen? Is dat normaal ofzo in die scene?! :@
Die mensen liggen daar al jaren inderdaad en zullen er ook wel blijven liggen.
Een lichaam van de berg halen en naar beneden brengen schijnt moeilijk te zijn.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:51:41 #53
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_100005617
quote:
Dit vind ik ook wel interessant filmpje... maar klimmen zonder zekering... dan neem je wel erg veel risico. Een keer misgrijpen en je valt dood...
Zal wel een ultiem gevoel van vrijheid en adrenaline geven... maar toch. Je speelt met je leven als je op deze manier gaat klimmen.

Edit: ik lees net nog eens terug in dit topic en hij is dus inmiddels gevallen (overleden). Kon niet uitblijven natuurlijk.. maar toch triest.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:13:25 #54
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_100006436
Vond trouwens nog een filmpje van de sprong van Dan Osman waarbij hij omkwam.
Wel nare beelden, omdat je al weet dat het mis gaat en je ziet hem ook de grond/rots raken.
Misschien een beetje lugguber om hem hier neer te planten, maar....
als je op google intypt: dan osman death video... dan krijg je het filmpje wel.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_100009703
quote:
15s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:13 schreef pietkanarie het volgende:
Vond trouwens nog een filmpje van de sprong van Dan Osman waarbij hij omkwam.
Wel nare beelden, omdat je al weet dat het mis gaat en je ziet hem ook de grond/rots raken.
Misschien een beetje lugguber om hem hier neer te planten, maar....
als je op google intypt: dan osman death video... dan krijg je het filmpje wel.
Volgens dit filmpje zijn er juist geen beelden van: http://fliiby.com/file/344286/k5bmml5ont.html
3 weken eerder had hij dezelfde jump gedaan met cameras, hij had toen het wereldrecord gebroken. Toen hij 3 weken later dezelfde jump nog een keer wou doen zonder cameras brak de kabel.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:52:35 #56
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_100010438
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:35 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Volgens dit filmpje zijn er juist geen beelden van: http://fliiby.com/file/344286/k5bmml5ont.html
3 weken eerder had hij dezelfde jump gedaan met cameras, hij had toen het wereldrecord gebroken. Toen hij 3 weken later dezelfde jump nog een keer wou doen zonder cameras brak de kabel.
Er werd inderdaad gezegd dat er geen camera's bij die val waren.
Maar op 4:10 'crasht' hij wel. Misschien is het een bewerkt beeld ofzo dan?
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_100010488
Je moet de context een beetje snappen, maar ik persoonlijk vind hem erg inspirerend :)


Deze vind ik trouwens ook EPIC:

"Niets is helemaal waar, en zelfs dat niet..."
;-)
pi_100010623
Laat dit even geen topic worden voor ranzige foto's e.d.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:18:31 #59
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_100013327
Pale Blue Dot
opgezegd@fok.nl
pi_100013481
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:18 schreef FoXje het volgende:
Pale Blue Dot
[ afbeelding ]
Wat is er indrukwekkend aan een blauwe stip?
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:31:03 #61
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_100013750
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:18 schreef FoXje het volgende:
Pale Blue Dot
[ afbeelding ]
* pietkanarie is in shock * :) nee, wat is dit? Zo'n blauwe stip zegt me niks.

[ Bericht 7% gewijzigd door pietkanarie op 27-07-2011 19:02:30 ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:32:22 #62
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_100013792
lang leve google... dit is het dus...
http://en.wikipedia.org/wiki/Pale_Blue_Dot

Dat ene kleine puntje is dus de aarde... vanuit de ruimte gefotografeerd. Die 'grote' aarde is dus maar een stipje in het heelal.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_100014117
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:32 schreef pietkanarie het volgende:
lang leve google... dit is het dus...
http://en.wikipedia.org/wiki/Pale_Blue_Dot

Dat ene kleine puntje is dus de aarde... vanuit de ruimte gefotografeerd. Die 'grote' aarde is dus maar een stipje in het heelal.
Blijft ongelofelijk hoe groot het heelal wel niet is! _O_
Daar zijn ook mooie filmpjes van (welke hier ongetwijfeld als eens langs zijn gekomen!)

pi_100014423
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:01:55 #65
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_100014923
quote:
99s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:41 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Blijft ongelofelijk hoe groot het heelal wel niet is! _O_
Daar zijn ook mooie filmpjes van (welke hier ongetwijfeld als eens langs zijn gekomen!)

Ja, vind het altijd wel fascinerend om te proberen te beseffen hoe enorm groot dat heelal is.
Kun je je niet voorstellen natuurlijk, dat maakt het des te interessanter.
Vraag me dan ook meteen af wat er na het heelal is (er vanuit gaande dat het inderdaad eindig is).
Maar als daar ooit nog het antwoord op gevonden wordt... ^O^

Leuk onderwerp om over te lezen/filmpjes over te kijken.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_100027494


Vind dit 1 van de meeste indrukwekkende foto's en momenten wat betreft nieuws, lees maar verder als je wilt: http://en.wikipedia.org/wiki/Omayra_Sanchez
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:47:07 #67
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_100027876
Ongelofelijk ja ... Zo dicht bij ..............................
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 28 juli 2011 @ 01:05:59 #68
78498 classpc
I don't like change
pi_100031214
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:38 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]

Vind dit 1 van de meeste indrukwekkende foto's en momenten wat betreft nieuws, lees maar verder als je wilt: http://en.wikipedia.org/wiki/Omayra_Sanchez
Ik vind het verhaal indrukwekkender dan de foto.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_100039028
quote:
99s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:41 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Blijft ongelofelijk hoe groot het heelal wel niet is! _O_
Daar zijn ook mooie filmpjes van (welke hier ongetwijfeld als eens langs zijn gekomen!)

Wat direct ook een volgende vraag brengt: De kans dat er nog meer leven bestaat is vrij groot aangezien er gigantisch veel sterren zijn.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_100071284
Deze vond ik heel indrukwekkend...

Noot noot.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 02:20:07 #71
331181 armageddin
trollosaurus rex!
pi_100075105



de tsar bomba. grootste bom ooit gemaakt
"Intelligente quote om mijn bovengemiddelde intelligentie te weerspiegelen aan anderen" - Een Intelligent persoon
pi_100076317
quote:
Dat is pas optimaal van je landingsbaan gebruik maken
pi_100076524
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 01:05 schreef classpc het volgende:

[..]

Ik vind het verhaal indrukwekkender dan de foto.
Ik niet. Het verhaal is droevig natuurlijk, maar ik vind het verder niet zo heel bijzonder. De foto wel, volgens mij krijg ik nachtmerries als ik langer dan een paar seconden naar die ogen kijk :{
pi_100076525
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 02:20 schreef armageddin het volgende:
[ afbeelding ]


de tsar bomba. grootste bom ooit gemaakt
Leuk en aardig, maar is dit een foto van de explosie zelf?
pi_100076669
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Jojoortje het volgende:
Deze vond ik heel indrukwekkend...

Bedankt!! Net m'n makeup op gesmeerd en klaar om naar m'n werk te gaan, even kijken of er nog indrukwekkende filmpjes gepost zijn.... Kan ik weer opnieuw beginnen! *Snif*
  vrijdag 29 juli 2011 @ 09:06:22 #76
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_100077717
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:32 schreef pietkanarie het volgende:
lang leve google... dit is het dus...
http://en.wikipedia.org/wiki/Pale_Blue_Dot

Dat ene kleine puntje is dus de aarde... vanuit de ruimte gefotografeerd. Die 'grote' aarde is dus maar een stipje in het heelal.
Sorry ik had het wel erbij willen zetten, maar vergeten.
opgezegd@fok.nl
pi_100087929
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 05:47 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Bedankt!! Net m'n makeup op gesmeerd en klaar om naar m'n werk te gaan, even kijken of er nog indrukwekkende filmpjes gepost zijn.... Kan ik weer opnieuw beginnen! *Snif*
Waterproof ftw O+
Noot noot.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 14:28:24 #78
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:27:59 #79
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100089946
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Jojoortje het volgende:
Deze vond ik heel indrukwekkend...

Dat lieve stemmetje ook O+
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_100092905
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Jojoortje het volgende:
Deze vond ik heel indrukwekkend...

O+
Life is Music
  vrijdag 29 juli 2011 @ 17:19:40 #81
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 20:46:29 #82
78498 classpc
I don't like change
pi_100101150
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 04:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik niet. Het verhaal is droevig natuurlijk, maar ik vind het verder niet zo heel bijzonder. De foto wel, volgens mij krijg ik nachtmerries als ik langer dan een paar seconden naar die ogen kijk :{
Je kunt ook overdrijven natuurlijk. Er zijn wel meer mensen met een donkere kleur ogen. Niks engs aan.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:35:00 #83
331181 armageddin
trollosaurus rex!
pi_100103339
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 04:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Leuk en aardig, maar is dit een foto van de explosie zelf?
jep zoek maar op google tsar bomba
"Intelligente quote om mijn bovengemiddelde intelligentie te weerspiegelen aan anderen" - Een Intelligent persoon
pi_100109984
Deze kennen jullie waarschijnlijk al.

Hond ziet z'n baasje weer terug nadat hij werd uitgezonden naar Irak

Noot noot.
pi_100110235
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
Deze kennen jullie waarschijnlijk al.

Hond ziet z'n baasje weer terug nadat hij werd uitgezonden naar Irak

O+
pi_100110338
Schitterend
pi_100110636
Ja die hond dacht waarschijnlijk dat die dood was ofzo :o
Noot noot.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 00:14:28 #88
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_100111408
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
Deze kennen jullie waarschijnlijk al.

Hond ziet z'n baasje weer terug nadat hij werd uitgezonden naar Irak

Wat lief!! O+ O+ Honden zijn zijn natuurlijk ook schitterende dieren om een band me op te bouwen. Die kunnen goed je stemming/de sfeer aanvoelen.

* pietkanarie wil later heel graag een hond *
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_100143390
Ik kwam deze tegen, misschien al bekend bij jullie. ik kon het niet geloven :D

  zondag 31 juli 2011 @ 00:03:47 #90
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_100143659
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:23 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Wat is er indrukwekkend aan een blauwe stip?
Dat is de aarde vanuit de verste sonde die we hebben. Vrij indrukwekkend dus.


Ennnnnn ik zie nu pas dat het er al stond :')
  zondag 31 juli 2011 @ 19:39:21 #91
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_100165922
Verdwijnende gletsjers










Ik heb heel wat gletsjers bezocht, machtig mooi vind ik dat, maar zelfs in de paar jaar die er soms tussen zaten zag je al verschil. Ik heb mensen in Zwitserland bijna in tranen gezien omdat ze (vooral de laatste jaren) zo snel verdwijnen.
pi_100167490
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:55 schreef Sjapoela het volgende:
Ik kwam deze tegen, misschien al bekend bij jullie. ik kon het niet geloven :D

huh?? Dan moet je t zien aankomen zodat je bij het gaspedaal kunt zitten, ingedoken en al.. Maar dan nog... :{
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_100168282
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:55 schreef Sjapoela het volgende:
Ik kwam deze tegen, misschien al bekend bij jullie. ik kon het niet geloven :D

Omg
Noot noot.
pi_100418234
Voor film- en serieliefhebbers. Ik wist niet dat er zo enorm veel met groene doeken en computers wordt gewerkt!

http://vimeo.com/stargate/videos/

Voorbeeldfilmpjes:



Ugly Betty VES Submission Demo door Stargate Studios
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:23:38 #95
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_100422321
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Jojoortje het volgende:
Deze vond ik heel indrukwekkend...

Ahhhhhhhhw O+ O+ O+
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_100424340
quote:
99s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Voor film- en serieliefhebbers. Ik wist niet dat er zo enorm veel met groene doeken en computers wordt gewerkt!

http://vimeo.com/stargate/videos/

Voorbeeldfilmpjes:



Ugly Betty VES Submission Demo door Stargate Studios
Wist ik ook niet. Lijkt me best raar om te reageren op dingen die je helemaal niet ziet gebeuren, maar die er later ingeplakt worden. Maar goed, daar zijn het acteurs voor natuurlijk.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_100424491
quote:
Ikke kijken denkende dat het over stargate gaat, is het niet zo ;(
Ik voel me bedrogen
pi_100424591
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 15:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ikke kijken denkende dat het over stargate gaat, is het niet zo ;(
Ik voel me bedrogen
Same story
pi_100462798
quote:
99s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Voor film- en serieliefhebbers. Ik wist niet dat er zo enorm veel met groene doeken en computers wordt gewerkt!

http://vimeo.com/stargate/videos/

Voorbeeldfilmpjes:



Ugly Betty VES Submission Demo door Stargate Studios
Nooit geweten dat dat zo ging, zelfs voor die simpele scenes als lopen voor een huis... tof zeg
No. I'm not part of the show.
pi_100464017
Ik vond het altijd al zo gek dat niemand op times square omkeek naar de camera :')
pi_100467941
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:58 schreef Cylvia het volgende:

[..]

Nooit geweten dat dat zo ging, zelfs voor die simpele scenes als lopen voor een huis... tof zeg
Inderdaad! Bij sommige scenes zou ik bijna denken dat het goedkoper is om gewoon ergens in een normale straat te gaan filmen.

Deze is ook wel tof, dat vliegtuig vanaf 2.20:

  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:12:01 #102
322770 eefje801
Where's the pie?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:37:19 #103
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_100597051
quote:
Indrukwekkende speech, maar of ze er wat mee gedaan hebben...?

Als ik eerlijk ben, is er nog steeds niet veel veranderd. -O-
pi_100597473
Edit: verkeerd topic :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:44:19 #105
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_101076110
hier werd ik wel eventjes stil van:

http://www.dumpert.nl/med(...)elpop,_de_storm.html

de 'onweerbui' waar de media het over heeft, is dus nogal een understatement....
er zijn genoeg mensen die het hele jaar uitkijken naar zo'n utopisch zomerfestival en dan eindigt alles in zo'n drama :{
nee, jij dan!
pi_101086490
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:16 schreef fh101 het volgende:
Bulgaria's Abandoned Children. Voor als je de tijd hebt, maar zeker de moeite waard. Documentaire over kinderen in een tehuis in bulgarije. We hebben dit tijdens een college bekeken, en ik heb de zaal nog nooit zo stil gezien/hoord

http://video.google.com/videoplay?docid=944239315372248151

Director Kate Blewett visits a children's care home in Bulgaria and investigates the conditions in which the children live. Following the completion of the film, the production team offered the Bulgarian Embassy in London the opportunity to comment on the findings made in the course of filming the documentary: The Social Care Home - where 75 unwanted children are growing up - is the main employer in the small village of Mogilino. Few of the children can talk, not necessarily because they are unable but rather because no one has ever taught them how. Kate meets the children in this tragic, silent world, such as Milan, the gentle giant who spends his days doing chores and watching over the others, and mildly autistic 18-year-old Didi, who is able to talk, and has plenty to say, but no one to speak to. The children that surround them suffer a variety of problems, many are blind or deaf and some are unable to leave their beds, many are literally wasting away. Abandoned into the hands of the staff at Mogilino these children inhabit a bleak uncaring world, so devoid of normal everyday stimulus that many have taken to rocking slowly and constantly in their chairs just for something to do. Bulgaria has more institutionalised mentally and physically disabled children than anywhere else in Europe. This film is a heart-rending and eye-opening look into the life of one such institution. http://www.bbc.co.uk/bbcfour/documentaries/features/bulgaria
nou ik heb het hele filmpje gezien en gejankt tot ik geen tranen meer had. Pffff wat erg zeg wat daar gebeurt.
Arme arme kinderen
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:02:48 #107
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_101087726
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:29 schreef zapato61 het volgende:

[..]

nou ik heb het hele filmpje gezien en gejankt tot ik geen tranen meer had. Pffff wat erg zeg wat daar gebeurt.
Arme arme kinderen
ik heb deze al een tijdje geleden gezien maar er is na deze docu toch wel het een en ander veranderd in dat tehuis?
mee bekant vangde gin haas.
pi_101088751
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:44 schreef Gehenna het volgende:
hier werd ik wel eventjes stil van:

http://www.dumpert.nl/med(...)elpop,_de_storm.html

de 'onweerbui' waar de media het over heeft, is dus nogal een understatement....
er zijn genoeg mensen die het hele jaar uitkijken naar zo'n utopisch zomerfestival en dan eindigt alles in zo'n drama :{
Ik had een ander filmpje ervan gezien, daarop zag je minder goed hoe het eigenlijk te keer ging.
Maar dit is wel een erg stevige storm ja. Als je niet met zo'n mensenmassa bij elkaar bent, is zo'n storm waarschijnlijk al best eng. Maar zoveel mensen bij elkaar (zoals in die tent), dat maakt het gewoon nog veel enger. Er werd wel geroepen: "uit die tent" maar tussen al in die mensen kun je niet goed wegkomen. En als je valt komt de hele massa over je heen. Wat moet je je dan opgesloten voelen, als je in die tent staat!
Daarbij nog de paniek van jezelf en de mensen om je heen... ;( . Een mensenmassa in paniek is heel gevaarlijk, nog los van het weer (want de storm op zichzelf was al gevaarlijk)
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_101090375
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef kawa4 het volgende:

[..]

ik heb deze al een tijdje geleden gezien maar er is na deze docu toch wel het een en ander veranderd in dat tehuis?
Klopt, zie Bulgaria's abandoned Children Revisited op youtube
Geweldig om dat ook te zien, maar jammer dat er eerst zoveel media aandacht moet komen voordat er iets kan veranderen. En je vraagt je af in hoeveel tehuizen de kinderen ook zo behandeld worden, terwijl niemand er iets van af weet.

Oh, en filmpje is deel 3 van de 5, de eerste helft is alleen maar herhaling van hoe het was, maar daarna kun je de kinderen zien lachen :)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:12:37 #110
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_101093930
quote:
Ik heb die wel eens gezien, maar het enige wat ik er écht erg aan vind is de dode blik in de ogen van die mensen bij de 'after'foto's.

En ik vraag me af in hoeverre het waar is.
pi_101097329
quote:
Je lijkt er wel van af te vallen. Dat dan weer wel.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_101149573
De video's waarvan ik wilde dat ik ze nooit gezien had, dit is buitengewoon schokkend beeldmateriaal. Denk na of je ze echt wilt zien want de beelden gaan in je geheugen gegrift staan en iedere keer als er aan terug denkt krijg je een gevoel van walging.

The beheading of Eugene Armstrong

The beheading of Nicholas Berg

The beheading of Jack Hensley

The beheading of Durmus Kumdereli
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:10:05 #114
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_101149920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef oink_oink het volgende:
De video's waarvan ik wilde dat ik ze nooit gezien had, dit is buitengewoon schokkend beeldmateriaal. Denk na of je ze echt wilt zien want de beelden gaan in je geheugen gegrift staan en iedere keer als er aan terug denkt krijg je een gevoel van walging.

The beheading of Eugene Armstrong

The beheading of Nicholas Berg

The beheading of Jack Hensley

The beheading of Durmus Kumdereli
Dit is echt te afschuwelijk voor woorden. Ziek. Dat zulk materiaal op het internet te vinden is :r :r :r
Tics van je petten.
pi_101150084
M'n vriend keek met het geluid heeel zacht, maar toen ik dat geschreeuw hoorde vond ik het al genoeg. Bweh.
pi_101150136
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:10 schreef nattermann het volgende:

[..]

Dit is echt te afschuwelijk voor woorden. Ziek. Dat zulk materiaal op het internet te vinden is :r :r :r
Dat zulke 'mensen' bestaan bedoel je, inderdaad te ziek voor woorden. Toevallig gevonden op deze 9-11 info website http://www.rimcountry.com/reminder.htm
Je hebt ook snuf liefhebbers die gaan dit expres downloaden :')
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
pi_101150925
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:10 schreef nattermann het volgende:

[..]

Dit is echt te afschuwelijk voor woorden. Ziek. Dat zulk materiaal op het internet te vinden is :r :r :r
Dat zulke kutgelovigen bestaan bedoel je. Die dat een ander aan kunnen doen omdat een geschifte mongool 1400 jaar geleden een belachelijk boek heeft geschreven.
DAT is het zieke. En daar moet iets aan gedaan worden.

Ik zou willen dat de hele wereld deze filmpjes zou kijken. Probleemherkenning is stap één.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:35:29 #118
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_101151240
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef steekhond het volgende:

[..]

Dat zulke kutgelovigen bestaan bedoel je. Die dat een ander aan kunnen doen omdat een geschifte mongool 1400 jaar geleden een belachelijk boek heeft geschreven.
DAT is het zieke. En daar moet iets aan gedaan worden.

Ik zou willen dat de hele wereld deze filmpjes zou kijken. Probleemherkenning is stap één.
Dat is weer een heel ander verhaal.
Tics van je petten.
pi_101153301
Wat minder indrukwekkend, maar zeker een eye opener.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_101153495
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef henkde_j het volgende:
Wat minder indrukwekkend, maar zeker een eye opener.
Heb ik ook een keer iets over gezien, maar ik zal het morgen nog een x kijken.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 00:30:36 #121
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_101153623
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef oink_oink het volgende:
De video's waarvan ik wilde dat ik ze nooit gezien had, dit is buitengewoon schokkend beeldmateriaal. Denk na of je ze echt wilt zien want de beelden gaan in je geheugen gegrift staan en iedere keer als er aan terug denkt krijg je een gevoel van walging.


Ah da's wel erg nasty..

Ook een verschrikkelijke manier om te sterven volgens mij. Niet snel, gaat erg langzaam.
pi_101161956
Die onthoofdingen hoef ik niet te zien nee :r, heb al genoeg zieke shit gevonden op internet (krokodil bv).
pi_101162480
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef steekhond het volgende:

[..]

Dat zulke kutgelovigen bestaan bedoel je. Die dat een ander aan kunnen doen omdat een geschifte mongool 1400 jaar geleden een belachelijk boek heeft geschreven.
DAT is het zieke. En daar moet iets aan gedaan worden.

Ik zou willen dat de hele wereld deze filmpjes zou kijken. Probleemherkenning is stap één.
het is niet zozeer het geloof zelf. Maar die extremisten die daar hun eigen verhaal van maken en daarom een excuus hebben om anderen maar van hun hoofd te ontdoen. Genoeg gelovigen die je nergens over hoort en die hun geloof gewoon in hun eigen kringetje houden.

heb 1 keer zo een onthoofdingfilmpje gezien. Jaren terug. Hoeft van mij ook niet meer. :r
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_101173050
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:17 schreef Apotheose het volgende:

[..]

het is niet zozeer het geloof zelf. Maar die extremisten die daar hun eigen verhaal van maken en daarom een excuus hebben om anderen maar van hun hoofd te ontdoen. Genoeg gelovigen die je nergens over hoort en die hun geloof gewoon in hun eigen kringetje houden.

heb 1 keer zo een onthoofdingfilmpje gezien. Jaren terug. Hoeft van mij ook niet meer. :r
Wat een onzin. Dus al die onthoofdingen, bomgordels en verbrandingen worden uitgevoerd omdat ze daar eigenlijk al lang gewoon zin in hadden en toen plots een excuus kregen waarmee ze het kunnen rechtvaardigen?

Nee dus. Een ECHTE moslim (niet zo 1 die maar 2 dagen van de ramadan vast als het hem uitkomt), volgt Mohammed's voorbeeld.
Die heeft dus een baard en zet zijn leven in het teken van de Islam (en als het effe kan heet hij ook nog Mohammed, vandaar dat het de meest voorkomende naam is ter wereld).
Niet geheel ontoevallig, sneedt Mohammed zelf ook veel hoofden af. Dat was namelijk de meest erge straf die een ongelovige kon krijgen.

Als jij gelooft dat Mohammed het perfecte voorbeeld is van een mens en je gelooft het ECHT, dan ga je koppen afsnijden van ongelovige varkens zoals wij. Dat zijn geen extremisten, dit zijn gewoon de beste gelovigen.

Gelukkig voor ons nemen de meesten het hele boek met een korreltje zout, of kennen ze de pilaren van de Islam niet eens geheel.
Ik vind dat mensen van de term 'extremisten' moeten afstappen. Er is maar 1 echte Islam en dat is die verschrikkelijke.

Bron? Lees online alles over Islam. Ken de Koran, de Hadith en andere levensverhalen van Mohammed in die tijd. Die filmpjes zijn alleen maar het resultaat hier van.
pi_101183141
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef steekhond het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dus al die onthoofdingen, bomgordels en verbrandingen worden uitgevoerd omdat ze daar eigenlijk al lang gewoon zin in hadden en toen plots een excuus kregen waarmee ze het kunnen rechtvaardigen?

Nee dus. Een ECHTE moslim (niet zo 1 die maar 2 dagen van de ramadan vast als het hem uitkomt), volgt Mohammed's voorbeeld.
Die heeft dus een baard en zet zijn leven in het teken van de Islam (en als het effe kan heet hij ook nog Mohammed, vandaar dat het de meest voorkomende naam is ter wereld).
Niet geheel ontoevallig, sneedt Mohammed zelf ook veel hoofden af. Dat was namelijk de meest erge straf die een ongelovige kon krijgen.

Als jij gelooft dat Mohammed het perfecte voorbeeld is van een mens en je gelooft het ECHT, dan ga je koppen afsnijden van ongelovige varkens zoals wij. Dat zijn geen extremisten, dit zijn gewoon de beste gelovigen.

Gelukkig voor ons nemen de meesten het hele boek met een korreltje zout, of kennen ze de pilaren van de Islam niet eens geheel.
Ik vind dat mensen van de term 'extremisten' moeten afstappen. Er is maar 1 echte Islam en dat is die verschrikkelijke.

Bron? Lees online alles over Islam. Ken de Koran, de Hadith en andere levensverhalen van Mohammed in die tijd. Die filmpjes zijn alleen maar het resultaat hier van.
Wat ik begrepen heb in dat soort landen. Het probleem is dat veel mensen daar niet kunnen lezen en schrijven. Alles wordt verteld. Dat levert veel problemen op zoals je vrouw mishandelen als ze met iemand aan het praten is enz enz.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:07:38 #126
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_101190654
Overstekende jongen tijdens "La vuelta España"

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_101192533
Kutkind, kijk dan ook uit.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_101193438
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef exile79 het volgende:
Kutkind, kijk dan ook uit.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:04:52 #129
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_101193837
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef exile79 het volgende:
Kutkind, kijk dan ook uit.
Moge hij veel pijn lijden.
Dat zal hem leren.
Kutkinderen.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:10:44 #130
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_101194123
wrong topic
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:39:16 #131
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_101195516
Crashende wielrenners. Geen moeite mee.
Tics van je petten.
pi_101195637
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef steekhond het volgende:

[..]

-Knip-
dan nog is 't niet het geloof zelf maar de extremisten die de koran erbij halen om te doden. Niet ALLE gelovigen zijn zo idioot. Kun je net zo goed muziek veroordelen waarin over moorden gerapt oid wordt. Heeft ook invloed op de fans van zulke muziek. Of is dat dan opeens anders?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_101197378
quote:
13s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef Apotheose het volgende:

[..]

dan nog is 't niet het geloof zelf maar de extremisten die de koran erbij halen om te doden. Niet ALLE gelovigen zijn zo idioot. Kun je net zo goed muziek veroordelen waarin over moorden gerapt oid wordt. Heeft ook invloed op de fans van zulke muziek. Of is dat dan opeens anders?
Dat is zeker vergelijkbaar inderdaad. Alleen zit het verschil hem in de omgeving en de manier van toepassing.
Als je af en toe naar muziek luistert waarin iemand vertelt hoe hij zijn ego verdedigt door andere neer te (willen) knallen, dan ligt het aan de luisteraar hoe hij daar mee omgaat. Als ik het hoor denk ik 'wat een mongool', maar als een 7-jarige donkere jongen in een Amerikaanse achterbuurt het hoort, en vaak, en terwijl zijn broers / vrienden met pistolen rondlopen en die regelmatig gebruiken, dan wordt het ineens een hele andere situatie toch?
Vandaar dat er in die wijken ook zoveel criminelen rondlopen en dat ook zichzelf in stand houdt.

Zelfde met de Islam. Als ik het verhaal over Mohammed lees denk ik 'wat een mongool', maar als een 7-jarige jongen in Afghanistan het hoort, terwijl mama een hoofddoek draait, papa op Mohammed wil lijken, er 5 keer per dag uit de speakers luidt dat jouw god de grootste is, jouw leraren je op school vertellen dat alleen moslims goede mensen zijn, en papa die mama slaat, en je nicht gestenigd is, dan is het boekje over mohammed ook ineens een stuk gevaarlijker toch?

Conclusie: Elk weldenkend mens wordt niet beïnvloedt door zulke mongolen, maar helaas zijn er wel veel mensen op deze wereld die er wel zeer beïnvloedbaar voor zijn.

Daarom ben ik ook tegen religieuze scholen en religieuze opvoeding. Iemand die goed en vrij is opgevoedt wordt niet beïnvloed door geweldadige games, films, muziek, religieuze bullshit omdat hij daar boven staat.
In religie wordt het echter met paplepel vanaf kinds af aan er ingestampt door de omgeving en is ontsnappen verdomd moeilijk. Vaak omdat ze het zelf al niet eens meer willen.

Deze hersenspoeling van kinderen moet stoppen. Honderden miljoenen vrouwen hebben amper rechten maar wel veel plichten. Besnijdenis, verminkingen, moord, haat, wij tegen zij gevoel, het leven devauleren tot een test, intellectuele stagnatie, etc etc.
Deze waanzin moet stoppen.

Die onthoofdingfilmpes (om terug te komen op het oorspronkelijke punt :P ) geven de top van de ijsberg (geschiftheid) het beste weer. Maar daaronder zit nog een hele berg rotzooi, waarvan we maar hopen dat ze nooit de oppervlakte bereiken.
pi_101223308
Onzin. Dan kun je ook het hele christendom zo uit elkaar pluizen, daar zitten net zulke gekken tussen, dat ligt echt niet alleen aan het soort geloof dat ze aanhangen.
pi_101228418
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:32 schreef _Loki het volgende:
Onzin. Dan kun je ook het hele christendom zo uit elkaar pluizen, daar zitten net zulke gekken tussen, dat ligt echt niet alleen aan het soort geloof dat ze aanhangen.
Het christendom is ook erg, maar wel een stuk minder.
Verschil zit hem in dat de Islam van oorsprong een stuk extremer is, dat het de laatste religie is en dat de Koran letterlijk het woord van allah is. Je kunt dus nergens aan twijfelen, zoals de meeste christenen dat wel zijn gaan doen.

Daarbij werd het christendom in stand gehouden door 'de kerk', maar aangezien die steeds meer macht verloren over de jaren werd het geloof ook steeds minder.
De islam wordt niet in stand gehouden door 'de moskee', maar door de mensen zelf omdat er absoluut niet getwijfeld mag worden aan wat er in de koran staat.

Vandaar dat het christendom veeeel gematigder is dan de islam en dat zal ook nooit zomaar veranderen.

Maar we zijn het er wel over eens dat de kerkelijke macht een verschrikking is en dat ook het christendom een mogelijke broedplaats biedt voor gestoorde zielepoten. Ook afschaffen dus als het aan mij ligt.
pi_101236694
Christendom organiseerde kruistochten oa, wij waren ook geen lieverdjes. Ik denk echter wel dat we wat voorop lopen wat dat aangaat, er zijn steeds meer mensen die het geloof niet meer zo aanhangen als vroeger.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 00:33:09 #137
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_101241440
Mooie discussie hoor maar daarvoor open ik niet steeds dit topic.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 03:19:11 #138
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_101245223
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Krokodil drug: vleesetende drugs

In Rusland zijn veel mensen verslaafd aan een 'nieuwe' drug, deze drug heet de 'Krokodil'. Deze naam heeft het spul te danken aan het feit dat mensen die de drug voor langere tijd gebruiken, beginnen weg te rotten. Het zorgt ervoor dat je vlees van binnenuit wordt weggevreten.
De drug wordt gemaakt van codeïne pillen gemengd met allerlei (vloei)stoffen die niet bedoeld zijn om in te nemen, en is een goedkoop alternatief voor heroïne. Veel arme heroïne-verslaafde Russen hebben geen geld voor heroïne, en maken dus zelf deze uiterst giftige drug. Zo kost een dosis heroïne rond de 50 tot 100 euro, en is een dosis zelfgemaakte krokodil minder dan 5 euro.

Hier een filmpje waarin je kan zien wat de effecten zijn van deze drug (pas op, het is nogal schokkend om te zien!) De drug vreet dus het vlees weg, waardoor de huid grijs wordt en langzaam eraf valt, waardoor je dus gewoon het bot ziet!

Mensen die deze drug gebruiken, hebben vaak niet langer dan een jaar te leven omdat je in feite dood rot. Bovendien is het heel moeilijk om af te kicken van deze drug omdat de afkickverschijnselen ondraagbaar zijn. Afkicken van heroïne duurt meestal zo'n 5 tot 10 dagen. Na die tijd is er nog wel een grote kans op een terugval, maar de fysieke pijn is verdwenen. Bij krokodil kan de fysieke pijn door het afkicken wel tot een maand aanhouden, en deze pijn is vaak zo hevig dat de junkies onder andere zware verdovende middelen zitten.

Hier nog een schokkendere video. Al het vlees op haar gehele scheenbeen is weggevaagd door de drug. Op het einde wordt zijn/haar bot door geschuurd, op een vrij middeleeuwse manier vind ik, junk is totaal bij bewustzijn. Maar ik heb er ook niet bepaald veel verstand van, dus wie ben ik om hier over te oordelen.

Het valt me mee dat ik niet misselijk word van zulke beelden, ik ben door FOK! aardig wat gewend ondertussen geloof ik :P

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFamousMan op 27-08-2011 03:24:51 ]
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
pi_101245488
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 03:19 schreef TheFamousMan het volgende:

[..]


Hier nog een schokkendere video. Al het vlees op haar gehele scheenbeen is weggevaagd door de drug. Op het einde wordt zijn/haar bot door geschuurd, op een vrij middeleeuwse manier vind ik, junk is totaal bij bewustzijn. Maar ik heb er ook niet bepaald veel verstand van, dus wie ben ik om hier over te oordelen.
Volgens mij zijn er inderdaad wel professionelere gereedschappen om zoiets uit te voeren. De persoon zal er zelf alleen niets van voelen: het is alleen bot waar geen zenuwen in zitten... Het lijkt me toch wel dat het ongelooflijk pijn doet dat je vlees zo wegrot, brrr :{
pi_101245948
Die Krokodil drug?!?! F*cking hell zeg! :o
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:52:25 #141
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_101247660
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 04:04 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er inderdaad wel professionelere gereedschappen om zoiets uit te voeren. De persoon zal er zelf alleen niets van voelen: het is alleen bot waar geen zenuwen in zitten... Het lijkt me toch wel dat het ongelooflijk pijn doet dat je vlees zo wegrot, brrr :{
Welk gereedschap denk jij dat er in een operatiekamer ligt dan? Gewoon boormachines en dergelijken. Als je een nieuw heupgewricht krijgt, wordt er gewoon een grote boor in je heup gejast en net zo lang geboord tot de nieuwe gewrichtskom past.



[ Bericht 22% gewijzigd door Hi_flyer op 27-08-2011 11:03:21 ]
pi_101247736
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 03:19 schreef TheFamousMan het volgende:

[..]


Hier nog een schokkendere video. Al het vlees op haar gehele scheenbeen is weggevaagd door de drug. Op het einde wordt zijn/haar bot door geschuurd, op een vrij middeleeuwse manier vind ik, junk is totaal bij bewustzijn. Maar ik heb er ook niet bepaald veel verstand van, dus wie ben ik om hier over te oordelen.

Het valt me mee dat ik niet misselijk word van zulke beelden, ik ben door FOK! aardig wat gewend ondertussen geloof ik :P
ik werd er wel misselijk van. :r Heb jouw filmpje daarom maar niet bekeken, dat andere wel. Dat ze met een pen oid tegen t bot aantikken :r
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_101286803
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 03:19 schreef TheFamousMan het volgende:

[..]


Hier nog een schokkendere video. Al het vlees op haar gehele scheenbeen is weggevaagd door de drug. Op het einde wordt zijn/haar bot door geschuurd, op een vrij middeleeuwse manier vind ik, junk is totaal bij bewustzijn. Maar ik heb er ook niet bepaald veel verstand van, dus wie ben ik om hier over te oordelen.

Het valt me mee dat ik niet misselijk word van zulke beelden, ik ben door FOK! aardig wat gewend ondertussen geloof ik :P
WTF!!!! Ik snap alleen niet zo goed hoe dit kan, als iemand bij wijze van spreken een afgestorven teen heeft wordt al zijn gehele onderbeen afgezet, er kan dan toch geen bloedcirculatie plaatsvinden?
Ook het feit dat ze er een stuk van af zagen heeft weinig nut lijkt me.. of je nu met een stuk vrijliggend bot "loopt" met een stukje voet eraan, of net 20 cm minder, lijkt me niet veel verschil maken.
No. I'm not part of the show.
pi_101290929
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:17 schreef Cylvia het volgende:

[..]

WTF!!!! Ik snap alleen niet zo goed hoe dit kan, als iemand bij wijze van spreken een afgestorven teen heeft wordt al zijn gehele onderbeen afgezet, er kan dan toch geen bloedcirculatie plaatsvinden?
Ook het feit dat ze er een stuk van af zagen heeft weinig nut lijkt me.. of je nu met een stuk vrijliggend bot "loopt" met een stukje voet eraan, of net 20 cm minder, lijkt me niet veel verschil maken.
Maar dan moeten die mensen wel medische hulp zoeken, en ik denk dat dat niet gebeurt.
pi_101292339
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:17 schreef Cylvia het volgende:

[..]

WTF!!!! Ik snap alleen niet zo goed hoe dit kan, als iemand bij wijze van spreken een afgestorven teen heeft wordt al zijn gehele onderbeen afgezet, er kan dan toch geen bloedcirculatie plaatsvinden?
Ook het feit dat ze er een stuk van af zagen heeft weinig nut lijkt me.. of je nu met een stuk vrijliggend bot "loopt" met een stukje voet eraan, of net 20 cm minder, lijkt me niet veel verschil maken.
Ze hebben op een later tijdstip de amputatie voltooid door de rest weg te halen zoals bij een normale amputatie. Het afzagen van de voet zal een reden hebben gehad, misschien om het overtollige alvast weg te halen. Dat vind ik opzich nog wel gaan, ik had ook een ander krokodil filmpje gezien waar je de junk pijn ziet/hoort lijden. Dat was nog erger dan het zaagje ;( (de persoon hoor je niet).
  zondag 28 augustus 2011 @ 16:48:44 #146
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101293087
ik vind het niet netjes om hier alleen een tvp te plaatsen dus maar een kleine bijdrage ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe ik hier?
pi_101293645
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 10:52 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Welk gereedschap denk jij dat er in een operatiekamer ligt dan? Gewoon boormachines en dergelijken. Als je een nieuw heupgewricht krijgt, wordt er gewoon een grote boor in je heup gejast en net zo lang geboord tot de nieuwe gewrichtskom past.

Oh mijn god dude, ik heb met een ongeluk een pin in m'n heup gekregen (meerdere). Had dit liever niet willen zien. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_101293822
Overigens, ik hoop hier wat mooiere dingen te zien ipv al die gore e.d. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 28 augustus 2011 @ 17:53:52 #149
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_101296004

The Arctic Light door TSO Photography

Deze gozer heeft 3 super mooie filmpjes, zowel qua beeld en geluid.

http://vimeo.com/terjes
pi_101307900
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 16:48 schreef tdrone het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is zitten zo slecht ja? :o
pi_101309237
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2011 17:53 schreef Verbodsbord het volgende:

The Arctic Light door TSO Photography

Deze gozer heeft 3 super mooie filmpjes, zowel qua beeld en geluid.

http://vimeo.com/terjes
En een dure camera. :o
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_101310779
Uit een ander topic, heb de foto's erbij gezocht:

quote:
Mummy van een geofferd Inca meisje in een Argentijns museum, die was direct na haar dood bevroren en ziet er nu levensecht uid, maar huid en al, in erg goede staat. Zo goed dat er veel controverse was rondom het tentoonstellen (bij wat botten doet niemand daar moeilijk over).

De fascinatie van hoe oud iets is heb ik ook bij het zien van oude gebruiksvoorwerpen, maar ook bij oude dierlijke fossielen of zelfs geologische structuren zoals een stalactiet van 30000 jaar oud (goed, dat is op een wat andere manier). Ik vind het bizar om bv het fossiel van een trilobiet van 500 miljoen jaar vast te houden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbluffend.
pi_101316727
Ik kwam die vandaag tegen op de snelweg:

Vond het best indrukwekkend :P
  maandag 29 augustus 2011 @ 13:32:59 #154
354487 K4rJ4kC
Steelt geen auto's.
pi_101328510
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door kanovinnie op 01-09-2011 06:04:01 ]
Just for one moment, thought I'd found my way.
Destiny unfolded, I watched it slip away.
pi_101329049
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:32 schreef K4rJ4kC het volgende:
-weg-
WTF :r

[ Bericht 37% gewijzigd door kanovinnie op 01-09-2011 06:04:11 ]
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:05:30 #156
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_101329614
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:32 schreef K4rJ4kC het volgende:
-weg-
Live uitgezonden op TV als ik me niet vergis.

Bizar veel bloed uit zn neus trouwens :P

[ Bericht 16% gewijzigd door kanovinnie op 01-09-2011 06:04:20 ]
pi_101339190
quote:
even een waarschuwing was ook wel op zen plek... heb het filmpje maanden terug gezien en kan me herinneren dat zelfs ik misselijk werd. :P
pi_101370407
Natuur wordt beheerd door wiskundige berekeningen:


en vette eindbom:
pi_101372852
Het wordt almaar goorder en schokkender, dus hier even iets dat de meesten wel zonder kotzen kunnen kijken.
pi_101372997
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:39 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

even een waarschuwing was ook wel op zen plek... heb het filmpje maanden terug gezien en kan me herinneren dat zelfs ik misselijk werd. :P
Waarom wordt je daar misselijk van ? Totaal geen moeite mee.
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
pi_101373269
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:55 schreef oink_oink het volgende:

[..]

Waarom wordt je daar misselijk van ? Totaal geen moeite mee.
je kan je ook niet voorstellen dat mensen er wel moeite mee hebben iemand te zien die zichzelf voor zn kop schiet?
pi_101373635
quote:
Christus :{
Dat dit nog op youtube mag blijven staan :?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_101373659
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:55 schreef oink_oink het volgende:

[..]

Waarom wordt je daar misselijk van ? Totaal geen moeite mee.
Stoere jongen hoor...
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 02:08:30 #164
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_101398804
Kunnen die vadsige dingen niet in een spoiler? :{ Tevens lijken ontroerende foto's mij interessanter. :Y
pi_101401496
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:39 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

even een waarschuwing was ook wel op zen plek... heb het filmpje maanden terug gezien en kan me herinneren dat zelfs ik misselijk werd. :P
same here.... Dat bloed dat maar blijft stromen... :X

Edit: was ie nog maar 48???????? Hij lijkt echt wel 70 ofzo :{

[ Bericht 9% gewijzigd door Apotheose op 31-08-2011 09:52:15 ]
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_101418028
Voor de mensen die deze reeks interessant vinden heb ik nog een tip: de film Life in a Day. Youtube-gebruikers zijn gevraagd om op 24 juli 2010 iets te filmen uit hun leven. Er is 4500 uur beeldmateriaal binnengekomen uit 192 landen, en daar is een film van gemaakt.
Er zitten niet per se superschokkende of héél indrukwekkende dingen tussen, maar het is zeker de moeite waard om te bekijken. Sommige dingen zijn echt mooi, ontroerend, of interessant om te zien.
Hij is sowieso te downloaden, en volgens mij ook op Youtube te bekijken, maar dat weet ik niet zeker.

Verder, geweldige reeks dit, _O_ al mogen er wel wat minder schokkende dingen voorbijkomen. Een hoop dingen kan/wil ik niet zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Guanabana op 31-08-2011 18:29:19 ]
Koel en donker bewaren
pi_101418215
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef HQ-Design het volgende:
Natuur wordt beheerd door wiskundige berekeningen:


en vette eindbom:
Nice docu van de BBC !
pi_101425723
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef Gwywen het volgende:
Het wordt almaar goorder en schokkender, dus hier even iets dat de meesten wel zonder kotzen kunnen kijken.
Hahaha mijn god zelfs de reporter zit onder de katten :')
pi_101428753
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef HQ-Design het volgende:
Natuur wordt beheerd door wiskundige berekeningen:


en vette eindbom:
Reactie bij een ander filmpje over die atoombom; Chuck Norris is born. :')
pi_101437834
Verkeerde topic.

[ Bericht 96% gewijzigd door Jegorex op 01-09-2011 02:11:34 ]
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  donderdag 1 september 2011 @ 03:16:54 #171
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_101438420
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_101441323
Ik zie dat kannonvinnie het filmpje met gore weg heeft gehaald echter zijn er 2 posts overgeslagen :)
pi_101443355
Dat filmpje over die bulgarijnse kinderen...
Mijn God zeg. :{
Twiddel
pi_101443508
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:38 schreef summer2bird het volgende:
Dat filmpje over die bulgarijnse kinderen...
Mijn God zeg. :{
Bulgarijnse? :')
pi_101443795
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_101444199
quote:
Doet me een beetje denken aan deze :)

  vrijdag 9 september 2011 @ 23:43:39 #177
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_101771078
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:06:25 #178
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_101800749
70 jaar later nog steeds redelijk toepasselijk...
De speech die oorspronkelijk niet in de film zou komen word gezien als een persoonlijk, out of character, pleidooi van Chaplin
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_101804743
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:38 schreef summer2bird het volgende:
Dat filmpje over die bulgarijnse kinderen...
Mijn God zeg. :{
Waar zie je dat filmpje over die Bulgaarse kinderen?
pi_101823663
-muzikantadoratie kan in MUZ-

[ Bericht 49% gewijzigd door BrandX op 11-09-2011 17:55:12 ]
pi_101823877
-weg, reactie op edit-

[ Bericht 33% gewijzigd door BrandX op 11-09-2011 17:55:24 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_101824075
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:26 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Waar zie je dat filmpje over die Bulgaarse kinderen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:16 schreef fh101 het volgende:
Bulgaria's Abandoned Children. Voor als je de tijd hebt, maar zeker de moeite waard. Documentaire over kinderen in een tehuis in bulgarije. We hebben dit tijdens een college bekeken, en ik heb de zaal nog nooit zo stil gezien/hoord

http://video.google.com/videoplay?docid=944239315372248151

Director Kate Blewett visits a children's care home in Bulgaria and investigates the conditions in which the children live. Following the completion of the film, the production team offered the Bulgarian Embassy in London the opportunity to comment on the findings made in the course of filming the documentary: The Social Care Home - where 75 unwanted children are growing up - is the main employer in the small village of Mogilino. Few of the children can talk, not necessarily because they are unable but rather because no one has ever taught them how. Kate meets the children in this tragic, silent world, such as Milan, the gentle giant who spends his days doing chores and watching over the others, and mildly autistic 18-year-old Didi, who is able to talk, and has plenty to say, but no one to speak to. The children that surround them suffer a variety of problems, many are blind or deaf and some are unable to leave their beds, many are literally wasting away. Abandoned into the hands of the staff at Mogilino these children inhabit a bleak uncaring world, so devoid of normal everyday stimulus that many have taken to rocking slowly and constantly in their chairs just for something to do. Bulgaria has more institutionalised mentally and physically disabled children than anywhere else in Europe. This film is a heart-rending and eye-opening look into the life of one such institution. http://www.bbc.co.uk/bbcfour/documentaries/features/bulgaria
Twiddel
pi_101853642
dat is zo bizar.. heb er eigenlijk geen woorden voor.
high fives and stagedives
pi_101855799

Met opzet laten verpauperen en dan de grond bestemmen voor serviceflats. :r
pi_101859378
quote:
99s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Inderdaad! Bij sommige scenes zou ik bijna denken dat het goedkoper is om gewoon ergens in een normale straat te gaan filmen.

Deze is ook wel tof, dat vliegtuig vanaf 2.20:

het 9/11 mysterie is opgelost :')

Tof filmpje! Wist niet dat ze het op die manier filmde.
pi_101860810
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:56 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

het 9/11 mysterie is opgelost :')

Tof filmpje! Wist niet dat ze het op die manier filmde.
Je bent toch niet serieus hoop ik? :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_101865547
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Je bent toch niet serieus hoop ik? :P
Tuurlijk niet!


Vond deze best indrukwekkend!
pi_101953884

This is someone dying while having an MRI scan. Before you die, your brain releases tons and tons of endorphins that make you feel a range of emotions. Tragically beautiful.

- -
De 1e keer dat ik dit zag, heeft het echt een indruk op me achtergelaten. Moest er heel vaak aan denken. Ik vind het echt super mooi om te zien, en dat maakt het heel raar.. dat ik dít mooi vind.. :X
pi_101955483
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
This is someone dying while having an MRI scan. Before you die, your brain releases tons and tons of endorphins that make you feel a range of emotions. Tragically beautiful.

- -
De 1e keer dat ik dit zag, heeft het echt een indruk op me achtergelaten. Moest er heel vaak aan denken. Ik vind het echt super mooi om te zien, en dat maakt het heel raar.. dat ik dít mooi vind.. :X
Je ziet echt de laatste ademhaling.. Wel erg indrukwekkend.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_101955501
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
This is someone dying while having an MRI scan. Before you die, your brain releases tons and tons of endorphins that make you feel a range of emotions. Tragically beautiful.

- -
De 1e keer dat ik dit zag, heeft het echt een indruk op me achtergelaten. Moest er heel vaak aan denken. Ik vind het echt super mooi om te zien, en dat maakt het heel raar.. dat ik dít mooi vind.. :X
Hate to bring it to you maar dit is een shot uit een Amerikaanse serie over zombies.
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
pi_101955524
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:49 schreef Raug het volgende:

[..]

Hate to bring it to you maar dit is een shot uit een Amerikaanse serie over zombies.
Oh, echt? Hahaha. :')
The Walking Dead.. no shit. ;( :')
pi_101969869
Damanhur, the temples of humankind _O_




heb ook wat video's bij elkaar gezocht.
pi_101970275
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:57 schreef jimjim1983 het volgende:
Damanhur, the temples of humankind _O_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb ook wat video's bij elkaar gezocht.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:57 schreef jimjim1983 het volgende:
Damanhur, the temples of humankind _O_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb ook wat video's bij elkaar gezocht.
Wauw die 3e foto!
pi_101971166
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
This is someone dying while having an MRI scan. Before you die, your brain releases tons and tons of endorphins that make you feel a range of emotions. Tragically beautiful.

- -
De 1e keer dat ik dit zag, heeft het echt een indruk op me achtergelaten. Moest er heel vaak aan denken. Ik vind het echt super mooi om te zien, en dat maakt het heel raar.. dat ik dít mooi vind.. :X
Je kan echt heel goed zien dat dit nep is. Zulke apparaten kunnen nog geen 'filmpjes' maken dacht ik. Sowieso is een MRI-scan een apparaat dat een soort röntgenfoto's maakt en geen verbranding van glucose of iets, zoals hier te zien is.
pi_101976082
ben die reportage aan het kijken van die kinderen in bulgarije.... :{ Het zijn net voorwerpen in de ogen van die lui daar... Die ene had duidelijk een gebroken been en toch negeren ze het! Rare ouders ook om je kind in zo een huis te dumpen :N En zoals die Didi ofzo blijft maar van haar moeder houden en geloven dat ze haar ooit komt ophalen.... -O-
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 15 september 2011 @ 15:37:14 #198
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_101978637
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:28 schreef Apotheose het volgende:
ben die reportage aan het kijken van die kinderen in bulgarije.... :{ Het zijn net voorwerpen in de ogen van die lui daar... Die ene had duidelijk een gebroken been en toch negeren ze het! Rare ouders ook om je kind in zo een huis te dumpen :N En zoals die Didi ofzo blijft maar van haar moeder houden en geloven dat ze haar ooit komt ophalen.... -O-
Weet nog dat ik die reportage op TV zag. Was er echt helemaal down van :N
pi_101978959
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:44 schreef _Loki het volgende:

[..]

Je kan echt heel goed zien dat dit nep is. Zulke apparaten kunnen nog geen 'filmpjes' maken dacht ik. Sowieso is een MRI-scan een apparaat dat een soort röntgenfoto's maakt en geen verbranding van glucose of iets, zoals hier te zien is.
Je hebt volgens mij gelijk over dat het nep is, maar over die 'filmpjes': ken je het fenomeen Stop motion?
  donderdag 15 september 2011 @ 15:55:22 #200
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101979361
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:44 schreef _Loki het volgende:
Je kan echt heel goed zien dat dit nep is. Zulke apparaten kunnen nog geen 'filmpjes' maken dacht ik. Sowieso is een MRI-scan een apparaat dat een soort röntgenfoto's maakt en geen verbranding van glucose of iets, zoals hier te zien is.
Met functional mri kan iets soortgelijks wel, maar dat is minder gedetailleerd. Ik heb die serie ook gezien en daar komt 't inderdaad uit :)

http://www.youtube.com/watch%3Fv%3D90s7k1kYyng
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_101980150
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:28 schreef Apotheose het volgende:
ben die reportage aan het kijken van die kinderen in bulgarije.... :{ Het zijn net voorwerpen in de ogen van die lui daar... Die ene had duidelijk een gebroken been en toch negeren ze het! Rare ouders ook om je kind in zo een huis te dumpen :N En zoals die Didi ofzo blijft maar van haar moeder houden en geloven dat ze haar ooit komt ophalen.... -O-
Nee echt blij word je er niet van ben zelf een aantal jaar terug in zo kindertehuis geweest alleen die lucht die daar hing zal ik niet vergeten een grote klote zooi is het daar :{
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:38:43 #202
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_102203654
Stond deze er al tussen? Gewoon schattig de reactie van dat meisje..
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_102204093
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:38 schreef Eltonno het volgende:
Stond deze er al tussen? Gewoon schattig de reactie van dat meisje..
Had hem nog niet eerder voorbij zien komen. Heel mooi om te zien.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_102204738
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:38 schreef Eltonno het volgende:
Stond deze er al tussen? Gewoon schattig de reactie van dat meisje..
:'( :D zo tof!
  donderdag 29 september 2011 @ 00:18:35 #205
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_102499772

Robert Oppenheimer, het brein achter de eerste atoombom (Trinity), vertelt in 1965 over zijn gevoelens vlak na de ontsteking ervan. Op de een of andere manier blijft dit filmpje me steeds raken: de spijt in zijn gezicht. :{
  zondag 2 oktober 2011 @ 04:30:11 #206
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_102602984
Ik weet niet of deze ook mag maar ik vind het wel een indrukwekkend initiatief/indrukwekkende site en het gaat dus om foto's van geschreven levensverhalen van "the 99%" in Amerika, bij sommige verhalen moest ik echt even slikken..

link naar tumbler: http://wearethe99percent.tumblr.com/

voorbeeld:

Los van het feit dat het natuurlijk niet te vergelijken is met NL qua sociale zekerheid en gezondheidszorg gaat het qua studeren (lenen, wat je uiteindelijk aan je diploma hebt) en het vinden van werk als je wat ouder bent al best wel die kant op hier.
pi_102605754
Ik heb wel het idee dat alleen ernstige verhalen zich daar melden. Als echt de grote meute zo was, was iedereen bijna dakloos, werkloos en had iedereen kanker.
pi_102606398
Niet schokkend maar wel bijzonder:

Video: dove vrouw hoort voor het eerst dankzij implantaat
Dankzij de moderne technologieën is het onder meer mogelijk doven (weer) te laten horen. Een oorimplantaat geeft ze hun gehoor, soms deels, terug.

Deze 29-jarige Amerikaanse werd doof geboren en kreeg twee maanden geleden zo’n hulpmiddel. Voor het eerst hoort ze haar eigen stem. Deze week zette ze een filmpje van het moment waarop ze voor het eerst iets kon horen online.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-dankzij-implantaat/

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:14:32 #209
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_102608068
quote:
7s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:15 schreef Aether het volgende:
Niet schokkend maar wel bijzonder:

Video: dove vrouw hoort voor het eerst dankzij implantaat
Dankzij de moderne technologieën is het onder meer mogelijk doven (weer) te laten horen. Een oorimplantaat geeft ze hun gehoor, soms deels, terug.

Deze 29-jarige Amerikaanse werd doof geboren en kreeg twee maanden geleden zo’n hulpmiddel. Voor het eerst hoort ze haar eigen stem. Deze week zette ze een filmpje van het moment waarop ze voor het eerst iets kon horen online.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-dankzij-implantaat/

Ik zag hem op de weblog. Mijn hele dag was goed :D ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:17:43 #210
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_102626929
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:35:16 #211
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_102628275
quote:
99s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:18 schreef Gary_Oak het volgende:

Robert Oppenheimer, het brein achter de eerste atoombom (Trinity), vertelt in 1965 over zijn gevoelens vlak na de ontsteking ervan. Op de een of andere manier blijft dit filmpje me steeds raken: de spijt in zijn gezicht. :{
Damn, inderdaad.....
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:39:41 #212
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_102628610
quote:
Is al eens voorbij gekomen ja, maar helemaal niet erg dat ie nog eens gepost is.
pi_102628669
quote:
Wat een baas. Zo mooi dat hij zo leeft omdanks zijn beperkingen. :)
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_102629759


Man rouwt bij 9/11-monument
  maandag 3 oktober 2011 @ 02:25:21 #215
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_102639083
quote:
Die huilies in het publiek :')

Verder wel een gozer met een interessant verhaal wellicht. :)
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_102739458

Banksy's incomplete guide to total anarchy
item over publieke ongehoorzaamheid op een goeie manier. zitten een paar geniale stunts tussen :P
pi_102760867
tvp
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:32:20 #218
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102767312


17-jarige jongen wordt 3x geraakt door een shotgun maar overleeft het ondanks een gigantisch gat in zijn borst (geen gore ofzo :P)
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:16:06 #219
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_102768681
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Banksy's incomplete guide to total anarchy
item over publieke ongehoorzaamheid op een goeie manier. zitten een paar geniale stunts tussen :P
tof :D
nee, jij dan!
pi_102776401
quote:
Dank voor het posten :* .
Ik was deze al een tijd kwijt en ik kon hem maar niet terugvinden.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_102778569
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je hebt volgens mij gelijk over dat het nep is, maar over die 'filmpjes': ken je het fenomeen Stop motion?
Ja een MRI kan dus echt niet met die snelheid foto's maken he, :')
pi_102778773
quote:
7s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:15 schreef Aether het volgende:
Niet schokkend maar wel bijzonder:

Video: dove vrouw hoort voor het eerst dankzij implantaat
Dankzij de moderne technologieën is het onder meer mogelijk doven (weer) te laten horen. Een oorimplantaat geeft ze hun gehoor, soms deels, terug.

Deze 29-jarige Amerikaanse werd doof geboren en kreeg twee maanden geleden zo’n hulpmiddel. Voor het eerst hoort ze haar eigen stem. Deze week zette ze een filmpje van het moment waarop ze voor het eerst iets kon horen online.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-dankzij-implantaat/

Heel mooi filmpje ja, prachtig
Fuck your ethnicity, nigga.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:41:26 #224
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102782059
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_102786688
quote:
Echt, what the fuck moet dit voorstellen?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:58:50 #226
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_102789260
quote:
Waar de fuck heb ik naar zitten kijken :X
Ik hoop dat hier geen gemeenschapsgeld aan verspild is.
pi_102789321
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:08 schreef _Loki het volgende:

[..]

Echt, what the fuck moet dit voorstellen?
nou idd zeg, wat een debielen
pi_102789434
Kan iemand mij uitleggen, hoe je een youtube filmpje moet plaatsten ?
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
pi_102790292
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:01 schreef mawtje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen, hoe je een youtube filmpje moet plaatsten ?
De link als tekst plaatsen is voldoende.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:17:17 #230
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102790327
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:01 schreef mawtje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen, hoe je een youtube filmpje moet plaatsten ?
Gewoon de link kopieren :


Dus alles voor het & teken.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_102790440
Oke ff uitproberen
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
pi_102790578
huh
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
pi_102790610
[quote]0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:22 schreef mawtje het volgende:

Vind hem best ranzig

''Gelukt, maaak er wel een zooitje van sorry''
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
pi_102790792
Wat zijn dat voor beesten dan?
Life is Music
pi_102791037
Ok, even een mooi indrukwekkend filmpje.

http://vimeo.com/charlex/shapeshifter

(Het is dan wel een auto reclame, maar wel super goed gedaan :) )
pi_102791167
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:13 schreef Gwywen het volgende:

Met opzet laten verpauperen en dan de grond bestemmen voor serviceflats. :r
Hier kan ik me best kwaad om maken, het slopen van oude gebouwen.
Zoals de Koninginnekerk in Rotterdam:
Life is Music
pi_102801140
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:01:36 #239
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102801304
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:35 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Hier kan ik me best kwaad om maken, het slopen van oude gebouwen.
Zoals de Koninginnekerk in Rotterdam:
Ik zie op Wikipedia dat er nog meer kerken zijn gesloopt in Rotterdam die het bombardement hebben overleefd.
En het dan raar vinden waarom het zo'n ongelofelijk lelijke grafstad is geworden, gadverdamme zeg. :')
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:05:38 #240
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102801414
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:01 schreef Silenus het volgende:
Ik zie op Wikipedia dat er nog meer kerken zijn gesloopt in Rotterdam die het bombardement hebben overleefd.
En het dan raar vinden waarom het zo'n ongelofelijk lelijke grafstad is geworden, gadverdamme zeg. :')
In Nijmegen heb je een heel duidelijk beeld van dat "oud versus nieuw" op de markt. Aan de ene kant de oude waag, heel mooi, en aan de andere kant (waar het platgebombardeerd is), lelijke flats.

Voor mij is Rotterdam kwa centrum gewoon helemaal dat "lelijke" deel van Nijmegen. Het heeft evenveel uitstraling als het gemiddelde winkelcentrum.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102807588
Mary:


Het meisje uit de documentaire "Saving Africa's Witch Children". 5 jaar oud, door een priester in Nigeria aangewezen als heks na de dood van haar jongere zusje. Door haar eigen ouders overgoten met bijtende vloeistof en in een bos achtergelaten. Leefde toen 2 jaar op straat, uitgejouwd door dorpsgenoten. M'n hart brak toen ik deze docu zag, gelukkig liep de filmcrew haar tegen het lijf en konden ze haar meenemen. Supermooie en hartbrekende documentaire!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:42:22 #242
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_102808022
In zekere zin ook enig indrukwekkend:

http://totallycoolpix.com/2011/10/remembering-steve-jobs/

Een serie foto's over Steve Jobs, voor en na zijn overlijden.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_102813643

Indrukwekkende docu van 2u. Echt indrukwekkend!

[ Bericht 4% gewijzigd door Antaris op 07-10-2011 17:43:17 ]
pi_102827336


pi_102828017
quote:
:o

Wat een lef. Ik zou toch altijd het gevoel hebben: "als er eentje los schiet.... dan.....".
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_102829406
quote:
Dat zou ik dus nog niet voor 100 miljoen euro doen he...
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:31:51 #247
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_102830340
quote:
Leuk!! Lijkt me heeel eng, dat wel. Maar als ik de kans zou krijgen... dan zou ik zeker ja zeggen.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_102831413
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:31 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Leuk!! Lijkt me heeel eng, dat wel. Maar als ik de kans zou krijgen... dan zou ik zeker ja zeggen.
Waarom? Wat bereik je ermee?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:00:34 #249
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_102831527
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:57 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Waarom? Wat bereik je ermee?
De top. Anders ga je niet bergbeklimmen.
pi_102831575
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:00 schreef Beavis het volgende:

[..]

De top. Anders ga je niet bergbeklimmen.
Ja goh :')

Ik bedoel, wat bereik je met je tentje daar ophangen?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:05:35 #251
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_102831682
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:57 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Waarom? Wat bereik je ermee?
Gewoon iets doen wat ik eng vind. Dat gevoel van adrenaline die door mijn lichaam giert... heerlijk lijkt me dat O+
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:11:56 #252
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_102831905
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:02 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja goh :')

Ik bedoel, wat bereik je met je tentje daar ophangen?
Dat je droog kan slapen.
Wat bereik je met het bezoek aan een voetbalwedstrijd? Wat bereik je met tv kijken? Wat bereik je met fokken?

Iedereen heeft andere interesses en daar leven zij naar. Live and let live.
pi_102832924
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:02 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja goh :')

Ik bedoel, wat bereik je met je tentje daar ophangen?
Adrenaline, iets doen wat bijna niemand ooit heeft gedaan, gevoel van overwinning, therapeutische waarde van het overnachten zonder grond onder je, tijdsverdrijf, op kunnen scheppen op feestjes, versterken van onderlinge band, schommelen, plezier hebben. Om maar wat dingen te noemen.
pi_102833013
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Adrenaline, iets doen wat bijna niemand ooit heeft gedaan, gevoel van overwinning, therapeutische waarde van het overnachten zonder grond onder je, tijdsverdrijf, op kunnen scheppen op feestjes, versterken van onderlinge band, schommelen, plezier hebben. Om maar wat dingen te noemen.
Je speelt gewoon met je leven. Dan maar een verhaal minder op verjaardagen :')
pi_102833161
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:47 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Je speelt gewoon met je leven. Dan maar een verhaal minder op verjaardagen :')
Ik niet, maar je moet eens weten hoe veel mensen hun leven zouden geven voor die ervaring dat ze met hun leven spelen. Schijnt ook enorm verslavend te zijn. Ik heb er niet zo veel mee, ofzo. Ik haal mijn geluk uit andere bronnen :)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 02:34:22 #256
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_102835105

Dit vind ik een mooie reclame. :) Simpel, maar toch doeltreffend en ontroerend. :)
pi_102835151
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 02:34 schreef Gary_Oak het volgende:

Dit vind ik een mooie reclame. :) Simpel, maar toch doeltreffend en ontroerend. :)
Ik hou niet zo van die patriottistische vaderlandse ophemeling. Amerikaans zeker? Die geilen echt op Amerikaans machtsvertoon namelijk.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 02:41:20 #258
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_102835232
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 02:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van die patriottistische vaderlandse ophemeling. Amerikaans zeker? Die geilen echt op Amerikaans machtsvertoon namelijk.
Ja, die reclame is Amerikaans, maar ik vind nou eenmaal dat militairen over het algemeen wat meer respect verdienen. Maar goed, da's mijn mening.
pi_102835276
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 02:41 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, die reclame is Amerikaans, maar ik vind nou eenmaal dat militairen over het algemeen wat meer respect verdienen. Maar goed, da's mijn mening.
Dat ben ik zeer zeker met je eens, maar dit soort taferelen gebeuren in het echt natuurlijk nooit. Dit is gewoon zelfverheerlijking zodat de Amerikanen zich trots kunnen gaan voelen over een oorlog die hun eigen leiders op verkeerde gronden zijn begonnen. En de soldaten zijn daar slechts een pion in - een slachtoffer, zo je wilt.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 02:53:36 #260
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_102835432
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 02:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat ben ik zeer zeker met je eens, maar dit soort taferelen gebeuren in het echt natuurlijk nooit. Dit is gewoon zelfverheerlijking zodat de Amerikanen zich trots kunnen gaan voelen over een oorlog die hun eigen leiders op verkeerde gronden zijn begonnen. En de soldaten zijn daar slechts een pion in - een slachtoffer, zo je wilt.
Tuurlijk niet, daar is de gemiddelde burger te arrogant voor. :') En mwah, zelfverheerlijking? Dat weet ik niet zo snel. De reclame is namelijk niet van de overheid, maar van Anheuser-Busch, zoals je op het laatst kunt zien. ;) En ja, of ze nou daarmee de militairen willen bedanken of de oorlog willen rechtvaardigen, dat weet ik niet. :P Ik vind dat als je klaagt over een oorlog, dat je dat maar bij de politici moet doen en niet bij de militairen. Die zijn, zoals jij al aangaf, slechts een pion. Anders krijg je dit soort taferelen:


:P
pi_102996474
Magische foto genomen van frontlinie in geboortestad Gaddafi
Tegen een decor van kogelgaten in de muur en lege kogelhulzen op de stoep werd in Libië deze bijzondere foto geschoten. Op de straten van Sirte speelt een man gitaar temidden van een vuurgevecht tussen revolutiestrijders en regimesoldaten.

De foto, die deel uitmaakt van een viertal over dezelfde situatie, is genomen door AFP-fotograaf Aris Messinis. De serie vertelt een kort verhaal over hoe de NTC-strijders aankomen op de straathoek, hun positie innemen en vervolgens in een ogenschijnlijk hevig gevecht verwikkeld raken. Te midden van het geweld is daar opeens de gitarist die zijn getokkel lijkt te vergezellen van zang.


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_103073700
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_103082995
Prachtige foto's hier :) Ook erg mooi is de volgende reeks foto's: http://www.theatlantic.co(...)l-world-2011/100162/
pi_103088112
Geen echte beelden natuurlijk maar het geeft wel een indrukwekkend beeld van de impact. Iedereen leeft gewoon zijn leven en ineens zonder aankondiging is een hele stad weg.
pi_103088341
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:12 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Geen echte beelden natuurlijk maar het geeft wel een indrukwekkend beeld van de impact. Iedereen leeft gewoon zijn leven en ineens zonder aankondiging is een hele stad weg.
Dit soort filmpjes geeft goed weer in wat voor een absurde wereld we eigenlijk leven :{
pi_103106108
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:50:56 #268
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_103241745
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_103241960
quote:
Hij hoort niet in dit topic geloof ik, maar ik heb er erg hard om moeten lachen!
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_103245231
Verschrikkelijke en zeer indringende fotoserie van de holocaust.
Niet voor zwakke personen.
Opdat wij nooit vergeten.


http://www.theatlantic.co(...)he-holocaust/100170/
pi_103246205
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef Alec690 het volgende:
Verschrikkelijke en zeer indringende fotoserie van de holocaust.
Niet voor zwakke personen.
Opdat wij nooit vergeten.

[ afbeelding ]
http://www.theatlantic.co(...)he-holocaust/100170/
Pfff, ben pas bij foto 20. Ik weet wat er allemaal gebeurd is, heb er genoeg over gezien/gelezen, maar het went nooit.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_103246466
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_103246601
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef exile79 het volgende:

[..]

Pfff, ben pas bij foto 20. Ik weet wat er allemaal gebeurd is, heb er genoeg over gezien/gelezen, maar het went nooit.
Het went nooit.
De vele lijken en uitgemergelde lichamen blijven een angstaanjagend aangezicht. Tussen alle verschrikkelijke foto's staat een op het eerste gezicht en wat meer onschuldige foto:



De bijbehorende tekst echter laat de rillingen over mijn rug lopen:

quote:
Czeslawa Kwoka, age 14, appears in a prisoner identity photo provided by the Auschwitz Museum, taken by Wilhelm Brasse while working in the photography department at Auschwitz, the Nazi-run death camp where some 1.5 million people, most of them Jewish, died during World War II. Czeslawa was a Polish Catholic girl, from Wolka Zlojecka, Poland, who was sent to Auschwitz with her mother in December of 1942. Within three months, both were dead. Photographer (and fellow prisoner) Brasse recalled photographing Czeslawa in a 2005 documentary: "She was so young and so terrified. The girl didn't understand why she was there and she couldn't understand what was being said to her. So this woman Kapo (a prisoner overseer) took a stick and beat her about the face. This German woman was just taking out her anger on the girl. Such a beautiful young girl, so innocent. She cried but she could do nothing. Before the photograph was taken, the girl dried her tears and the blood from the cut on her lip. To tell you the truth, I felt as if I was being hit myself but I couldn't interfere. It would have been fatal for me." (AP Photo/Auschwitz Museum) #
De blik in de ogen van dit meisje, de onmacht. Afschuwelijk.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:02:33 #274
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_103248022
Zo! Dat zijn inderdaad indrukwekkende foto's. Natuurlijk maak ik me een soort voorstelling bij de 2e wereldoorlog als ik erover hoor of lees.
Maar wat er op die foto's te zien is, zoiets onmenselijks kun je toch haast niet voorstellen totdat je de foto's ziet. En dan nog niet eigenlijk...
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_103249382
-O-
Life is Music
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:30:35 #276
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103249876
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:02 schreef pietkanarie het volgende:
Zo! Dat zijn inderdaad indrukwekkende foto's. Natuurlijk maak ik me een soort voorstelling bij de 2e wereldoorlog als ik erover hoor of lees.
Maar wat er op die foto's te zien is, zoiets onmenselijks kun je toch haast niet voorstellen totdat je de foto's ziet. En dan nog niet eigenlijk...
Spijker en kop. Nog nooit zulke verwaarloosde mensen gezien.
pi_103250668
Dat je je vervolgens in gaat denken wat iemand voelt als je naakt in de duinen ligt met tientallen anderen, wetend dat je bijna aan de beurt bent om geëxecuteerd te worden, of als je omringd door Duitse soldaten aan de rand van een massagraf zit, wachtend tot het schot gelost wordt, of als je als Amerikaanse soldaat bij een oven komt die volgepropt zit met lijken.

En dat lukt natuurlijk bij lange na niet, en dat is nou juist het aangrijpende, dat je je het gewoon niet voor kan stellen allemaal.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_103256400
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef Alec690 het volgende:
Verschrikkelijke en zeer indringende fotoserie van de holocaust.
Niet voor zwakke personen.
Opdat wij nooit vergeten.

[ afbeelding ]
http://www.theatlantic.co(...)he-holocaust/100170/
Zulke foto's hingen ook in het concentratiekamp die ik heb bezocht. Verschrikkelijk.. Maar de kamers waarin hun lijken werden gegooid, waren erger. Vertelden ze ook pas toen we met z'n allen erin waren. :r }:| En de kogelgaten die nog in de muur zaten.. en de galg.. en de bedden waar ze met z'n allen in moesten slapen (zulke bedden).
Ze hadden ook kamers met één hele kleine raam - waarin ze dan met z'n 60'en zaten. Wij waren met een groep van 30 en dat paste net..

Dat bezoekje vergeet ik nooit meer.. :N
pi_103257475
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Zulke foto's hingen ook in het concentratiekamp die ik heb bezocht. Verschrikkelijk.. Maar de kamers waarin hun lijken werden gegooid, waren erger. Vertelden ze ook pas toen we met z'n allen erin waren. :r }:| En de kogelgaten die nog in de muur zaten.. en de galg.. en de bedden waar ze met z'n allen in moesten slapen (zulke bedden).
Ze hadden ook kamers met één hele kleine raam - waarin ze dan met z'n 60'en zaten. Wij waren met een groep van 30 en dat paste net..

Dat bezoekje vergeet ik nooit meer.. :N
Waar was dat?
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_103257963
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef Alec690 het volgende:
Verschrikkelijke en zeer indringende fotoserie van de holocaust.
Niet voor zwakke personen.
Opdat wij nooit vergeten.

[ afbeelding ]
http://www.theatlantic.co(...)he-holocaust/100170/
Bedankt voor de link. Nog zo'n foto website als thebigpicture *G* me loves it!
pi_103258458
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:26 schreef exile79 het volgende:

[..]

Waar was dat?
In Theresienstadt, dicht bij Praag.

Hier trouwens de galg. En in de muur links kon je alle kogelgaten nog zien.
pi_103258910
Het ergste vond ik trouwens de tunnels die daar binnen waren.. om de halve meter zat er een klein "gat" in de muur. Er werd verteld dat ze daar gevangenen achter stopten en ze eten gaven door dat gat. Ik weet niet of het echt waar was, maar als 15-jarig meisje scheet ik 'm hard daar. Hield m'n handen voor m'n ogen en liep zo snel mogelijk door terwijl ik naar de grond keek. :( :N
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:59:54 #283
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_103259760
Niet specifiek een afbeelding maar heb er wel een foto van.
Toen ik in 4e van de middelbare zat, ben ik op uitwisseling in Polen geweest. Hierbij hoorde ook een bezoek aan Auschwitz Birkenau. Sowieso iets wat enorm veel indruk op mij heeft gemaakt maar dit heeft nog het meest indruk op me gemaakt: één lange gang met alleen maar foto's van gevangen, wanneer ze binnenkwamen en wanneer ze weg gingen. Met name de blikken van de mensen gaven me echt kippenvel. Een indruk:



Sluit ook aan op de voorgaande posts zie ik nu.

[ Bericht 10% gewijzigd door silent_scream1 op 18-10-2011 23:09:14 ]
pi_103270946
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef silent_scream1 het volgende:
Niet specifiek een afbeelding maar heb er wel een foto van.
Toen ik in 4e van de middelbare zat, ben ik op uitwisseling in Polen geweest. Hierbij hoorde ook een bezoek aan Auschwitz Birkenau. Sowieso iets wat enorm veel indruk op mij heeft gemaakt maar dit heeft nog het meest indruk op me gemaakt: één lange gang met alleen maar foto's van gevangen, wanneer ze binnenkwamen en wanneer ze weg gingen. Met name de blikken van de mensen gaven me echt kippenvel. Een indruk:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sluit ook aan op de voorgaande posts zie ik nu.
Ben er dit jaar ook geweest.

Veruit meest indrukwekkende plek waar ik ooit geweest ben. Geen woorden voor gewoon. Je beseft pas echt wat er allemaal gebeurd is als je daar zelf rondloopt.

Vooral kamers met alleen maar afgeschoren haar van de joden, daar konden ze dan nog kleden van maken, echt 15 meter lang aan 2 kanten 3 meter hoog, haar. En dat was dan nog maar een fractie. En dan nog alle brillen en andere bezettingen.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_103271308
quote:
9s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:54 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ben er dit jaar ook geweest.

Veruit meest indrukwekkende plek waar ik ooit geweest ben. Geen woorden voor gewoon. Je beseft pas echt wat er allemaal gebeurd is als je daar zelf rondloopt.

Vooral kamers met alleen maar afgeschoren haar van de joden, daar konden ze dan nog kleden van maken, echt 15 meter lang aan 2 kanten 3 meter hoog, haar. En dat was dan nog maar een fractie. En dan nog alle brillen en andere bezettingen.
Heb je ook stukjes huid gezien waar de tattoo's op stonden? Die hadden ze bij ons ook hangen.
pi_103271986
Die fotos en die verhalen hier over concentratiekampen :'( ;(
pi_103272781
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:25 schreef J-Style. het volgende:
Die fotos en die verhalen hier over concentratiekampen :'( ;(
Een paar positievere plaatjes dan.. van de kunstenaar Yuken Teruya, die van afval zoals een toiletrol of papier zak iets wonderbaarlijks moois kan maken...









:)
pi_103279166
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

heel indrukwekkend ja
Je moest wel lachen
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:27:18 #291
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_103279384
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:44:15 #292
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_103280128
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

heel indrukwekkend ja
Nee. Maar wel raar.
Beest doet iemand na die heel slecht een geit nadoet. Zoiets.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_103280466
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef Alec690 het volgende:
Verschrikkelijke en zeer indringende fotoserie van de holocaust.
Niet voor zwakke personen.
Opdat wij nooit vergeten.

[ afbeelding ]
http://www.theatlantic.co(...)he-holocaust/100170/
omg... ;( Wat een nare fotos (understatement). En deze 18 jarige dame op deze foto lijkt gewoon een oud kerel ;(

Ik ben nog nooit in een van die kampen geweest maar kan me voorstellen dat als je er nu rondloopt dat je er best misselijk van wordt... :N
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:34:49 #294
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_103289959
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:51 schreef Apotheose het volgende:

[..]

omg... ;( Wat een nare fotos (understatement). En deze 18 jarige dame op deze foto lijkt gewoon een oud kerel ;(

Ik ben nog nooit in een van die kampen geweest maar kan me voorstellen dat als je er nu rondloopt dat je er best misselijk van wordt... :N
holey sh*t, ik dacht serieus dat het een oude kerel was :o
nee, jij dan!
pi_103306026
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_103306768
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Het went nooit.
De vele lijken en uitgemergelde lichamen blijven een angstaanjagend aangezicht. Tussen alle verschrikkelijke foto's staat een op het eerste gezicht en wat meer onschuldige foto:

[ afbeelding ]

De bijbehorende tekst echter laat de rillingen over mijn rug lopen:

[..]

De blik in de ogen van dit meisje, de onmacht. Afschuwelijk.
Verhaal erbij ..pfff raakt me echt ,afschuwelijk
pi_103316696
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:53:50 #299
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103318894
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_103326514
Gaddhafi dood... RIP ouwe slechterik.

'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
pi_103326701
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:50 schreef oink_oink het volgende:
Gaddhafi dood... RIP ouwe slechterik.

[ afbeelding ]
Is dat.. ?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')