abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:55:48 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97890305
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef Breuls het volgende:

[..]

Waar hebben ze eigenlijk echt goede koffie in de stad? Daar heb ik nooit op gelet. Ik ga ook nooit ergens koffiedrinken, bedenk ik me nu. De appeal van een SB of CC (of Mockamore) zit voor mij ook in de meeneembaarheid van de koffie. :)
Stadhuisplein zit er één, trenta nog wat. Italiaanse naam in ieder geval :+

Verder op vasteland naast schmidt zeevis ook een goede. Woon hier nog niet zo heel lang, dus veel meer weet ik er ook niet :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97891287
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef Breuls het volgende:

[..]

Waar hebben ze eigenlijk echt goede koffie in de stad? Daar heb ik nooit op gelet. Ik ga ook nooit ergens koffiedrinken, bedenk ik me nu. De appeal van een SB of CC (of Mockamore) zit voor mij ook in de meeneembaarheid van de koffie. :)
Nika, kan je ook meenemen.
  Admin woensdag 8 juni 2011 @ 16:20:33 #253
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97891386
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Hier in de regio is een rijbewijs/auto ook niet nodig om simpelweg van A naar B te komen. Het is veruit de traagste methode.
Woon/werk is voor mij met de auto sneller dan met de bus.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik drink geen koffie, maar de wijnen, chocomel, het eten en dergelijke kennende zou ik zeggen: Probeer Gulliano eens.

Ik moet aandelen in die toko gaan kopen :D
Aangezien ik ze kan zien vanuit mijn raam kom ik er regelmatig voor een broodje. Altijd heerlijk. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Stadhuisplein zit er één, trenta nog wat. Italiaanse naam in ieder geval :+

Verder op vasteland naast schmidt zeevis ook een goede. Woon hier nog niet zo heel lang, dus veel meer weet ik er ook niet :+
Is dat meeneembaar?
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:18 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nika, kan je ook meenemen.
Waar zit die?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:25:28 #254
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_97891628
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:20 schreef Breuls het volgende:

Woon/werk is voor mij met de auto sneller dan met de bus.
Dito. Sneller dan met de trein/metro. Als je het overstappen niet meerekent en ook het extra lopen van station van/naar begin/bestemming meeneemt zou het niet heel veel schelen, maar zo'n feest is het nu eenmaal niet.
pi_97891735
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:20 schreef Breuls het volgende:

[..]

Woon/werk is voor mij met de auto sneller dan met de bus.

[..]

Aangezien ik ze kan zien vanuit mijn raam kom ik er regelmatig voor een broodje. Altijd heerlijk. :)

[..]

Is dat meeneembaar?

[..]

Waar zit die?
Tegenover een kleine bibliotheek in de zaagmolenstraat.
pi_97891749
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:20 schreef Breuls het volgende:

[..]

Woon/werk is voor mij met de auto sneller dan met de bus.

Ik had beter neer kunnen zetten: Er is altijd een snellere optie dan de auto :P Tegenwoordig heeft GroenLinks die 'races' niet meer, of wel? OV, fietser en automobilist die van plek naar plek moesten in de stad/regio...

edit: Fiets wint van auto in Rotterdam :D

quote:
Aangezien ik ze kan zien vanuit mijn raam kom ik er regelmatig voor een broodje. Altijd heerlijk. :)

Je moet er echt een keer avondeten :s)

[ Bericht 10% gewijzigd door LeeHarveyOswald op 08-06-2011 16:30:37 (Linkje. ) ]
pi_97895253
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Hier in de regio is een rijbewijs/auto ook niet nodig om simpelweg van A naar B te komen. Het is veruit de traagste methode.
Onzin, misschien tijdens de spits maar anders ben je echt wel sneller hoor.
Lekker in een tram/metro zitten die om de 200 meter stopt :')

R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_97895280
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:18 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nika, kan je ook meenemen.
O+
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_97896174
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:48 schreef junkiexp het volgende:

[..]

O+
Ik had wel verwacht dat een Bourgondier als jij Nika wel zou kennen. Hij verkoopt verdomd goede koffie en wijnen, he bolletje.
pi_97896523
@Caland. CoffeeCompany is een slap aftreksel van Starbucks en is meer een hangout van scholieren die het geen zier kan schelen wat men aan kwaliteit krijgt als het maar spannend klinkt en trendy is. :) Check voor de gein die op de hoek Nieuwe Binnenweg en dan weet je wel hoe het ervoor staat. Als je echt goede gebrouwen kwaliteit koffie wilt hebben ga je of naar Belmondo die ik eerder in een link aangaf in een reactie op Breuls opmerking of je kijkt even hier :)

iets anders!

Standbeeld De Reus van Rotterdam 2011. :)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_97896724
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:09 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik had wel verwacht dat een Bourgondier als jij Nika wel zou kennen. Hij verkoopt verdomd goede koffie en wijnen, he bolletje.
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:09 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik had wel verwacht dat een Bourgondier als jij Nika wel zou kennen. Hij verkoopt verdomd goede koffie en wijnen, he bolletje.
Ik kom niet in dergelijke pauperwijken mi gudu O+
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_97896795
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:21 schreef junkiexp het volgende:

[..]


[..]

Ik kom niet in dergelijke pauperwijken mi gudu O+
Straks weer een lekkere vette afhaal/bezorgmaaltijd?
pi_97896843
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:23 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Straks weer een lekkere vette afhaal/bezorgmaaltijd?
Geen idee, de vrouw komt zo thuis en die zal wel wat regelen :)
Net 2.3 K gecasht van de BD, dus het zou er eventueel vanaf kunnen.
Maar ik houd alle opties open :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  woensdag 8 juni 2011 @ 18:29:27 #264
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_97897080
Lekker, zo'n sigaar uit eigen doos van de BD. Ik moet alleen maar betalen. ;(
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_97897097
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:47 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Onzin, misschien tijdens de spits maar anders ben je echt wel sneller hoor.
Lekker in een tram/metro zitten die om de 200 meter stopt :')


De korste metrostationafstand is ruim 500 meter (Beurs - Leuvehaven).

Slinge - Rhoon is bijvoorbeeld ruim 5 kilometer. Dat ding stopt minder vaak dan jij met je auto. Daarnaast rijdt de metro 80.

Maar dat het OV niet altijd de snelste optie is (zeker als je verder buiten het centrum komt) klopt. Fiets en scooter zijn dan de snelste opties (Auto zit dan tussen OV en de tweewielers in..).
pi_97897373
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De korste metrostationafstand is ruim 500 meter (Beurs - Leuvehaven).

Slinge - Rhoon is bijvoorbeeld ruim 5 kilometer. Dat ding stopt minder vaak dan jij met je auto. Daarnaast rijdt de metro 80.

Maar dat het OV niet altijd de snelste optie is (zeker als je verder buiten het centrum komt) klopt. Fiets en scooter zijn dan de snelste opties (Auto zit dan tussen OV en de tweewielers in..).
Ja maar dan sta je op Zuidplein, en dan ?
Je moet wel alle reistijd van overstappen en van en naar het station meerekenen he ?
Kijk, van Beurs naar Zuidplein red je niet met de auto om sneller te zijn, maar anders wel hoor.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  Admin woensdag 8 juni 2011 @ 18:43:57 #267
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97897741
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik had beter neer kunnen zetten: Er is altijd een snellere optie dan de auto :P Tegenwoordig heeft GroenLinks die 'races' niet meer, of wel? OV, fietser en automobilist die van plek naar plek moesten in de stad/regio...

edit: Fiets wint van auto in Rotterdam :D
Ik denk dat er niet veel winst te halen is op mijn route. Wellicht met een scooter omdat je dan hier en daar wat af kunt snijden, maar dat zal niet veel schelen en als het regent word je nat. :P
quote:
Je moet er echt een keer avondeten :s)
Bij een broodjeszaak? :?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_97897821
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:43 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik denk dat er niet veel winst te halen is op mijn route. Wellicht met een scooter omdat je dan hier en daar wat af kunt snijden, maar dat zal niet veel schelen en als het regent word je nat. :P

Trekt sneller op, op drukke stukken op het fietspad en de rustige stukken op de weg, daar zit de meeste tijdswinst van een scooter in :P En dat nat worden valt erg mee, je benen zitten droog, en de helm vangt veel regen op. Alleen schouders/borst iets, zonder regenjas :P
(Alleen met hele harde regen zie je geen fuck meer :') ).

quote:
[..]

Bij een broodjeszaak? :?
Jup! Een of twee dagen per week, 4 gangen eten wat de pot schaft. Erg erg erg goed.
pi_97897906
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:35 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ja maar dan sta je op Zuidplein, en dan ?
Je moet wel alle reistijd van overstappen en van en naar het station meerekenen he ?
Kijk, van Beurs naar Zuidplein red je niet met de auto om sneller te zijn, maar anders wel hoor.
Laten we zeggen dat ik van mijn huis naar jouw huis, naar mijn vorige huis wil. Dan loop ik nu naar Stadhuis, stap op de metro, 30 seconde later stap ik weer uit. Ben ik bij jouw huis. Vandaar naar Maashaven, 3 minuten lopen, en ik ben bij mn oude huis. Totale reis 15 a 20 minuten, met het lopen en tussendoor uitstappen erbij.

Jij bent alleen al 10 minuten hier en 15 minuten op zuid kwijt om een parkeerplek te vinden, en dan mag je alsnog naar je plek van bestemming lopen :P
  Admin woensdag 8 juni 2011 @ 18:50:13 #270
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97898005
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Trekt sneller op, op drukke stukken op het fietspad en de rustige stukken op de weg, daar zit de meeste tijdswinst van een scooter in :P
Ja, daar zat ik ook aan te denken. :)
quote:
En dat nat worden valt erg mee, je benen zitten droog, en de helm vangt veel regen op. Alleen schouders/borst iets, zonder regenjas :P
(Alleen met hele harde regen zie je geen fuck meer :') ).
Regen was een klein dingetje, maar het niet ophebben van een helm, veel ruimte om spullen of medepassagiers mee te nemen en de autoradio zijn ook factoren natuurlijk. Ook ten opzichte van OV, op de helm na.
quote:
[..]

Jup! Een of twee dagen per week, 4 gangen eten wat de pot schaft. Erg erg erg goed.
Woei.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_97898190
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:50 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, daar zat ik ook aan te denken. :)

[..]

Regen was een klein dingetje, maar het niet ophebben van een helm, veel ruimte om spullen of medepassagiers mee te nemen en de autoradio zijn ook factoren natuurlijk. Ook ten opzichte van OV, op de helm na.

[..]

Woei.
Alsof je niet met een helm op in de metro of auto kan zitten :{w
pi_97898284
Hehe wel grappig dit.
We hebben meerdere keren wedstrijdjes gehouden met wat nou sneller was (auto vs fiets) en de auto won iedere keer (Maashaven>ErasmusMC, Blijdorp>Maashaven, Smitshoek>Zuidplein, Rotterdam Centraal>Kralingse Zoom). Was wel iedere keer buiten de spits, dat wel.
pi_97898416
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:56 schreef Asgard het volgende:
Hehe wel grappig dit.
We hebben meerdere keren wedstrijdjes gehouden met wat nou sneller was (auto vs fiets) en de auto won iedere keer (Maashaven>ErasmusMC, Blijdorp>Maashaven, Smitshoek>Zuidplein, Rotterdam Centraal>Kralingse Zoom). Was wel iedere keer buiten de spits, dat wel.
En zonder parkeertijd -> wandeling parkeerplek naar bestemming?
  Admin woensdag 8 juni 2011 @ 19:00:05 #274
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97898482
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Alsof je niet met een helm op in de metro of auto kan zitten :{w
Ik ben Annie de Rooij niet. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_97898543
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik ben Annie de Rooij niet. :P
Dat vraagt om een photoshop :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')