voor je fetisj moet je naar KPD gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Gaat me wel lukken binnen een paar dagen/weken zit ik toch midden in de poepluiers
De Stompquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:58 schreef Pino112 het volgende:
Kijk, baas Stomphorst begint gewoon met Selah Sue.
DER RUDYquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef alors het volgende:
respect voor de mensen die naar die kut kunnen luisteren hoorik wacht wel twee weken...
ah, je hebt eindelijk respect voor me biatch!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef alors het volgende:
respect voor de mensen die naar die kut kunnen luisteren hoorik wacht wel twee weken...
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
De bizarre haat jegens Roos hier is net zo verbazingwekkend als de ongezonde verafgoding van Rudy.
Heb ook niet zoveel met Rudy, daarvoor heb ik te weinig naar hem geluisterd. Echter, als ik Roos alleen al hoor praten lopen de rillingen me al over de rug en haar humor is helemaalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
De bizarre haat jegens Roos hier is net zo verbazingwekkend als de ongezonde verafgoding van Rudy.
Ik vind ze allebei vreselijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
Dat laatste heb ik met Annemieke. x1200. En daar komt nog eens een matige muzieksmaak bij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Heb ook niet zoveel met Rudy, daarvoor heb ik te weinig naar hem geluisterd. Echter, als ik Roos alleen al hoor praten lopen de rillingen me al over de rug en haar humor is helemaal.
Dat verbaasd mij dus ook. Blijkbaar allemaal mensen hier die boos op d'r zijn omdat ze ooit zijn/haar requestje niet heeft gedraaid...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |