abonnement Unibet Coolblue
pi_97815965
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef automatic_ het volgende:
Ja haha. Ik heb voorlopig geen zin meer in dat gedoe. Ik word verliefd en ik heb er niets aan + ik kom er dan niet meteen vanaf (al is het nu ver weg), maar blegh -O-
verliefd worden is niet de bedoeling met kroegavontuurtjes..
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:55:18 #227
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97816150
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef teknomist het volgende:

[..]

Word je zo snel verliefd dan?
Nee. En helemaal niet op iemand uit de kroeg.
En jullie pikken iemand op voor de seks en dat doe ik ook niet :+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_97816334
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee. En helemaal niet op iemand uit de kroeg.
En jullie pikken iemand op voor de seks en dat doe ik ook niet :+
hey niet zo snel conclusies trekken.... ik word ook wel eens zelf opgepikt... :Y)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_97816397
Ik word nooit verliefd, dat is mijn probleem :D
  maandag 6 juni 2011 @ 22:58:46 #230
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97816427
Hehe. Ik heb (/had) andere manieren.


Argh! Er vliegt een motje op mijn kamer!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_97816451
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee. En helemaal niet op iemand uit de kroeg.
En jullie pikken iemand op voor de seks en dat doe ik ook niet :+
Wat is dan het probleem met verliefdheid? Bedoel je dat daten vaak op een teleurstelling uitloopt?

En dat over oppikken in de kroeg (of elders) valt ook wel mee. Ik heb in heel mijn leven welgeteld 8 one-night-stands gehad ofzo, naast een paar vaste relaties. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_97816548
quote:
3s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik word nooit verliefd, dat is mijn probleem :D
Ik voel me nooit seksueel aangetrokken tot vrouwen waar ik verliefd op wordt en visa versa. Dat is mijn probleem, daarom ben ik ook niet zo geschikt voor lange relaties. :+
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 6 juni 2011 @ 23:01:04 #233
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97816606
Oooo dat valt mee!

En jongens, ik maak het gewoon wat dramatischer, het valt allemaal wel mee :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_97816622
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik voel me nooit seksueel aangetrokken tot vrouwen waar ik verliefd op wordt en visa versa. Dat is mijn probleem, daarom ben ik ook niet zo geschikt voor lange relaties. :+
Herkenbaar....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 6 juni 2011 @ 23:02:09 #235
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97816692
Dat klinkt lastig!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_97816789
Als je op zoek bent naar een long term relationship wel, anders is het niet zo'n probleem
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 6 juni 2011 @ 23:04:50 #237
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97816898
Hmm... oke :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_97816922
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik voel me nooit seksueel aangetrokken tot vrouwen waar ik verliefd op wordt en visa versa. Dat is mijn probleem, daarom ben ik ook niet zo geschikt voor lange relaties. :+
Bij mij is het precies andersom, maar aan de andere kant ben ik ook wel heel huiverig voor een lange relatie, aangezien ik toch wel van vrijheid hou. En ik ook af en toe wel eens gewoon alleen wil zijn.
pi_97816955
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef Guard het volgende:

[..]

Herkenbaar....
Ik had bijvoorbeeld net een relatie met en was verliefd op een mooie Poolse uit Hoogerheide en ik kreeg toen een dubbele relatie met een buurvrouw in Rotterdam, echt pure geilheid was dat en passioneel, maar dat heb ik afgekapt vanwege die Poolse dame, maar die vond ik uiteindelijk niet meer aantrekkelijk seksueel dus dat heb ik toen ook uitgemaakt.

De ideale vrouw is voor mij vooral een maatje waarbij gewoon op 1 lijn zitten (hobby's, interesses, relaxt en actief in het leven staan, elkaar goed aanvoelen) en waar mijn zwakke persoonlijke kanten worden aangevuld door haar sterke kanten en andersom.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_97817065
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef automatic_ het volgende:
Dat klinkt lastig!
Is het ook, als ik verliefd op een meisje wordt, wil ik alleen knuffelen en zoenen met haar, geen seks. Voor mij zijn seks en liefde ook totaal verschillende werelden, dat is mss de kern van het verhaal. Met zo'n mooi meisje wil ik dan niet zoiets "plats" / dierlijks doen als penetreren seksuele gemeenschap.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_97817264
1x gehad: ik vond haar echt heel leuk, en was feitelijk al verliefd aan het worden en was toen te angstig om iets te doen, bang dat dat alles zou verneuken (letterlijk en figuurlijk).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 6 juni 2011 @ 23:09:46 #242
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97817300
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef teknomist het volgende:

[..]

Is het ook, als ik verliefd op een meisje wordt, wil ik alleen knuffelen en zoenen met haar, geen seks. Voor mij zijn seks en liefde ook totaal verschillende werelden, dat is mss de kern van het verhaal. Met zo'n mooi meisje wil ik dan niet zoiets plats doen als penetreren.
Oke..... Het is niet verkeerd om dat los te zien, maar dit is wel heel gescheiden van elkaar haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_97817357
Ik ben in ieder geval al lang blij dat ik niet de enige met "issues" ben :)
pi_97817360
quote:
3s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Bij mij is het precies andersom, maar aan de andere kant ben ik ook wel heel huiverig voor een lange relatie, aangezien ik toch wel van vrijheid hou. En ik ook af en toe wel eens gewoon alleen wil zijn.
Zodra een vrouw mij gaat beperken in mijn vrijheid en creativiteit is het finito.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 6 juni 2011 @ 23:11:57 #245
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97817480
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben in ieder geval al lang blij dat ik niet de enige met "issues" ben :)
Oooo nee joh! Dat heeft iedereen wel :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_97817585
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oke..... Het is niet verkeerd om dat los te zien, maar dit is wel heel gescheiden van elkaar haha.
Nou zo, zwart-wit is het natuurlijk ook niet. Maar pure platte, geile seks vind ik net zo lekker als houden-van-seks.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_97817626
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben in ieder geval al lang blij dat ik niet de enige met "issues" ben :)
Ik las "tissues". :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_97817639
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef teknomist het volgende:

[..]

Zodra een vrouw mij gaat beperken in mijn vrijheid en creativiteit is het finito.
Ik ben ook heel erg een einzelgänger, ik kan echt genieten van alleen zijn, doen wat ik wil, stilte of geluid, gamen of het hele huis opruimen, whatever choice. Je ziet het bij mij ook in mijn sociale gedrag, ik vind het kut om bijvoorbeeld mijn verjaardag te vieren, dan moet ik mensen in mijn huis (lees persoonlijke ruimte) laten, en ondanks dat het hardstikke gezellig is, ben ik toch altijd blij als iedereen weer opgerot is.

Ik vraag me dan ook sterk af of ik überhaupt kan samenwonen, ook al is dat met iemand waar ik gevoelens voor zou hebben.
  maandag 6 juni 2011 @ 23:15:18 #249
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97817703
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nou zo, zwart-wit is het natuurlijk ook niet. Maar pure platte, geile seks vind ik net zo lekker als houden-van-seks.
Oke :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_97817773
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:14 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik ben ook heel erg een einzelgänger, ik kan echt genieten van alleen zijn, doen wat ik wil, stilte of geluid, gamen of het hele huis opruimen, whatever choice. Je ziet het bij mij ook in mijn sociale gedrag, ik vind het kut om bijvoorbeeld mijn verjaardag te vieren, dan moet ik mensen in mijn huis (lees persoonlijke ruimte) laten, en ondanks dat het hardstikke gezellig is, ben ik toch altijd blij als iedereen weer opgerot is.

Ik vraag me dan ook sterk af of ik überhaupt kan samenwonen, ook al is dat met iemand waar ik gevoelens voor zou hebben.
Het wordt eng, ik herken ook hier wel wat van mezelf in...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')