je diploma?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef mojito112 het volgende:
Weten sommige van jullie al wat je krijgt als je geslaagd bent straks?:)
Wat krijg jij dan zeg dan als je durftquote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef mojito112 het volgende:
Weten sommige van jullie al wat je krijgt als je geslaagd bent straks?:)
een paar dagdelen vavo en voor de rest werken is ook een optie hequote:Op maandag 30 mei 2011 19:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Cadeau als je gezakt bent: VWO 6 2011/2012
Een gamekamer hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:47 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga mijn game kamer verbouwen. Het is er nu nog een beetje saai, een grote bank, vitrine kast, PS3, tv, salontafel, 2 posters, digitale-tv ontvanger, klok en regio 1 en regio 2 dvd-spelers is alles wat er in zit. De kamer heb ik al opnieuw geverfd. Er komt nog een koelkast & platenspeler (van die coca cola actie, koelkast is op zich best relax en groot en soort van extra), nieuwe tafel voor die 2 dingen, nieuwe salontafel, een nieuwe vloer (laminaat e.v.t of gewoon zo laten want ziet er goed uit) en anders gewoon een kleed of zo, nieuwe bank, nieuwe klok, tv ophangen, paar nieuwe posters waaronder 3 filmposters en een grote New-York/L.A poster en alles natuurlijk inlijsten, een nieuwe lamp en paar lampen voor in de vitrine en voor op de posters en later in de vakantie misschien nog een kleine geluidsinstallatie. En nieuwe lamellen natuurlijk.
Lijkt veel, maar het grootste werk is eigenlijk al gedaan (kamer opnieuw inrichten duurde land, want digitale spullen naar andere kant van de kamer zetten waar geen stopcontact/tv kabels e.d. zijn kost), namelijk het verven. Alleen nog de spullen kopen dus en goed in de kamer plaatsen. Zal wel over een week of twee af zijn (op de geluidsinstallatie na, die koop ik over een paar maanden).
In de tussentijd moet ik nog mijn rijbewijs halen, krijg ik betaald. Ben al bezig, maar ik ga zelf nog eerst oefenen want dat scheelt weer een les of 10 als het aan de instructeur ligt. En 10 lessen scheelt al weer ¤450,- en dat gebruik ik dan b.v. voor een geluidsinstallatie set.
Krijg ook nog abonnement op sportschool en wat geld, ben al blij met rond de ¤100,- aangezien ik de rest al vergoed krijg (abonnement, rijbewijs, verbouwing). En een rijbewijs zou ik zelf niet willen betalen, is duur namelijk.![]()
Wat is daar mis mee? En het is niet een game kamer van nerd-stijl en 24/7 gamen willen en vol met games enz. Noem het maar zo, want is beter dan ''ja, ik ben mijn 2e kamer aan het verbouwen''. Of zo.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:09 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Een gamekamer hebben.
En ik krijg 50 euro wat ik wel per se moet besteden aan een cadeau. Dus niet op de bank zetten ofzo.Ik denk dat ik er een eckte Zippo of zo voor ga halen, altijd al cool gevonden.
Deze ofzo:
[ afbeelding ]
verwend nest.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:47 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga mijn game kamer verbouwen. Het is er nu nog een beetje saai, een grote bank, vitrine kast, PS3, tv, salontafel, 2 posters, digitale-tv ontvanger, klok en regio 1 en regio 2 dvd-spelers is alles wat er in zit. De kamer heb ik al opnieuw geverfd. Er komt nog een koelkast & platenspeler (van die coca cola actie, koelkast is op zich best relax en groot en soort van extra), nieuwe tafel voor die 2 dingen, nieuwe salontafel, een nieuwe vloer (laminaat e.v.t of gewoon zo laten want ziet er goed uit) en anders gewoon een kleed of zo, nieuwe bank, nieuwe klok, tv ophangen, paar nieuwe posters waaronder 3 filmposters en een grote New-York/L.A poster en alles natuurlijk inlijsten, een nieuwe lamp en paar lampen voor in de vitrine en voor op de posters en later in de vakantie misschien nog een kleine geluidsinstallatie. En nieuwe lamellen natuurlijk.
Lijkt veel, maar het grootste werk is eigenlijk al gedaan (kamer opnieuw inrichten duurde land, want digitale spullen naar andere kant van de kamer zetten waar geen stopcontact/tv kabels e.d. zijn kost), namelijk het verven. Alleen nog de spullen kopen dus en goed in de kamer plaatsen. Zal wel over een week of twee af zijn (op de geluidsinstallatie na, die koop ik over een paar maanden).
In de tussentijd moet ik nog mijn rijbewijs halen, krijg ik betaald. Ben al bezig, maar ik ga zelf nog eerst oefenen want dat scheelt weer een les of 10 als het aan de instructeur ligt. En 10 lessen scheelt al weer ¤450,- en dat gebruik ik dan b.v. voor een geluidsinstallatie set.
Krijg ook nog abonnement op sportschool en wat geld, ben al blij met rond de ¤100,- aangezien ik de rest al vergoed krijg (abonnement, rijbewijs, verbouwing). En een rijbewijs zou ik zelf niet willen betalen, is duur namelijk.![]()
HEEYquote:
Ik game nooit (lees: echt nooit) dus ik verbaasde me er over dat je een gamekamer hebt.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? En het is niet een game kamer van nerd-stijl en 24/7 gamen willen en vol met games enz. Noem het maar zo, want is beter dan ''ja, ik ben mijn 2e kamer aan het verbouwen''. Of zo.
Kijk er vaker tv/films dan dat ik game eigenlijk. Heb maar 6 of 7 games voor de PS3, en standaard shit zoals Call of Duty, Battlefield, Red Dead Redemption etc. gewoon games die hype zijn maar wel gewoon goed. Als ik er dan 1 heb game ik het maanden lang tot dat er weer wat komt en soms koop ik in meer dan 6 maanden tijd niets. Het laatste spel wat ik heb gekocht is Black Ops, die is nog van vorig jaar oktober of zo. Heb vandaag L.A. Noire besteld, want Sandbox game. Dus pas na 7 maanden weer een game.
Ben meer van de films.
De kamer was sowieso aan een mini verbouwing toe, heb er 3 jaar niets aan gedaan.
Examen of geen examen, valt toevallig samen en komt goed uit voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |