abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97499721
Weten sommige van jullie al wat je krijgt als je geslaagd bent straks?:)
  maandag 30 mei 2011 @ 16:19:02 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
  maandag 30 mei 2011 @ 16:19:35 #3
265768 NBT
Bigger is better.
pi_97499798
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef mojito112 het volgende:
je diploma? :9
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  maandag 30 mei 2011 @ 16:21:42 #4
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_97499901
Geen pak slaag.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  maandag 30 mei 2011 @ 16:24:10 #5
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_97500017
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef mojito112 het volgende:
Wat krijg jij dan zeg dan als je durft
  maandag 30 mei 2011 @ 16:26:08 #6
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_97500122
Helemaal niks ;)
Mandy & Lisa
pi_97500395
Ik krijg een pijpbeurt van mn vriendin
pi_97501106
Ik mag nog een cadeau uitzoeken, weet nog niet precies wat ik wil hebben
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_97503118
Ik krijg vast wel een knuffel van coban :7
pi_97503192
Rijlessen, maar mag al bijna examen doen _O- :P.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_97504503
Alles weg mogen gooien van school is al een cadeau genoeg :'). ff me kamer een grote beurt gegeven, tis wel erg leeg zo :D. Nu nog een game paradijsje van maken. O+
  maandag 30 mei 2011 @ 18:47:10 #12
344644 computerprobleem
pi_97505916
Ik ga mijn game kamer verbouwen. Het is er nu nog een beetje saai, een grote bank, vitrine kast, PS3, tv, salontafel, 2 posters, digitale-tv ontvanger, klok en regio 1 en regio 2 dvd-spelers is alles wat er in zit. De kamer heb ik al opnieuw geverfd. Er komt nog een koelkast & platenspeler (van die coca cola actie, koelkast is op zich best relax en groot en soort van extra), nieuwe tafel voor die 2 dingen, nieuwe salontafel, een nieuwe vloer (laminaat e.v.t of gewoon zo laten want ziet er goed uit) en anders gewoon een kleed of zo, nieuwe bank, nieuwe klok, tv ophangen, paar nieuwe posters waaronder 3 filmposters en een grote New-York/L.A poster en alles natuurlijk inlijsten, een nieuwe lamp en paar lampen voor in de vitrine en voor op de posters en later in de vakantie misschien nog een kleine geluidsinstallatie. En nieuwe lamellen natuurlijk.

Lijkt veel, maar het grootste werk is eigenlijk al gedaan (kamer opnieuw inrichten duurde land, want digitale spullen naar andere kant van de kamer zetten waar geen stopcontact/tv kabels e.d. zijn kost), namelijk het verven. Alleen nog de spullen kopen dus en goed in de kamer plaatsen. Zal wel over een week of twee af zijn (op de geluidsinstallatie na, die koop ik over een paar maanden).

In de tussentijd moet ik nog mijn rijbewijs halen, krijg ik betaald. Ben al bezig, maar ik ga zelf nog eerst oefenen want dat scheelt weer een les of 10 als het aan de instructeur ligt. En 10 lessen scheelt al weer ¤450,- en dat gebruik ik dan b.v. voor een geluidsinstallatie set. :P

Krijg ook nog abonnement op sportschool en wat geld, ben al blij met rond de ¤100,- aangezien ik de rest al vergoed krijg (abonnement, rijbewijs, verbouwing). En een rijbewijs zou ik zelf niet willen betalen, is duur namelijk. :'( :)
  maandag 30 mei 2011 @ 19:00:46 #13
344644 computerprobleem
pi_97506495
O ja, begreep me niet verkeerd: rijbewijs krijg ik omdat ik 18 werd, dus niets met examens te maken eigenlijk. :P Verbouwing was ik al mee bezig, alleen de spullen die nog gekocht moet worden horen tot ''cadeau''. :)
  maandag 30 mei 2011 @ 19:04:44 #14
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_97506671
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef NJ het volgende:
Geen pak slaag.
quote:
6s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:26 schreef xCore het volgende:
Helemaal niks ;)
040
pi_97507314
Cadeau als je gezakt bent: VWO 6 2011/2012 :(
pi_97508280
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Cadeau als je gezakt bent: VWO 6 2011/2012 :(
een paar dagdelen vavo en voor de rest werken is ook een optie he ;)
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_97508524
pi_97509520
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:47 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga mijn game kamer verbouwen. Het is er nu nog een beetje saai, een grote bank, vitrine kast, PS3, tv, salontafel, 2 posters, digitale-tv ontvanger, klok en regio 1 en regio 2 dvd-spelers is alles wat er in zit. De kamer heb ik al opnieuw geverfd. Er komt nog een koelkast & platenspeler (van die coca cola actie, koelkast is op zich best relax en groot en soort van extra), nieuwe tafel voor die 2 dingen, nieuwe salontafel, een nieuwe vloer (laminaat e.v.t of gewoon zo laten want ziet er goed uit) en anders gewoon een kleed of zo, nieuwe bank, nieuwe klok, tv ophangen, paar nieuwe posters waaronder 3 filmposters en een grote New-York/L.A poster en alles natuurlijk inlijsten, een nieuwe lamp en paar lampen voor in de vitrine en voor op de posters en later in de vakantie misschien nog een kleine geluidsinstallatie. En nieuwe lamellen natuurlijk.

Lijkt veel, maar het grootste werk is eigenlijk al gedaan (kamer opnieuw inrichten duurde land, want digitale spullen naar andere kant van de kamer zetten waar geen stopcontact/tv kabels e.d. zijn kost), namelijk het verven. Alleen nog de spullen kopen dus en goed in de kamer plaatsen. Zal wel over een week of twee af zijn (op de geluidsinstallatie na, die koop ik over een paar maanden).

In de tussentijd moet ik nog mijn rijbewijs halen, krijg ik betaald. Ben al bezig, maar ik ga zelf nog eerst oefenen want dat scheelt weer een les of 10 als het aan de instructeur ligt. En 10 lessen scheelt al weer ¤450,- en dat gebruik ik dan b.v. voor een geluidsinstallatie set. :P

Krijg ook nog abonnement op sportschool en wat geld, ben al blij met rond de ¤100,- aangezien ik de rest al vergoed krijg (abonnement, rijbewijs, verbouwing). En een rijbewijs zou ik zelf niet willen betalen, is duur namelijk. :'( :)
Een gamekamer hebben. :')

En ik krijg 50 euro wat ik wel per se moet besteden aan een cadeau. Dus niet op de bank zetten ofzo. :P Ik denk dat ik er een eckte Zippo of zo voor ga halen, altijd al cool gevonden. :Y

Deze ofzo:
  maandag 30 mei 2011 @ 20:14:47 #19
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
pi_97509747
geen idee, heb niet om iets gevraagd ofzo
pi_97509808
Niets neem ik aan.
  maandag 30 mei 2011 @ 20:53:30 #21
344644 computerprobleem
pi_97511759
quote:
19s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:09 schreef JustRocking het volgende:

[..]

Een gamekamer hebben. :')

En ik krijg 50 euro wat ik wel per se moet besteden aan een cadeau. Dus niet op de bank zetten ofzo. :P Ik denk dat ik er een eckte Zippo of zo voor ga halen, altijd al cool gevonden. :Y

Deze ofzo:
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee? En het is niet een game kamer van nerd-stijl en 24/7 gamen willen en vol met games enz. Noem het maar zo, want is beter dan ''ja, ik ben mijn 2e kamer aan het verbouwen''. Of zo. :P
Kijk er vaker tv/films dan dat ik game eigenlijk. Heb maar 6 of 7 games voor de PS3, en standaard shit zoals Call of Duty, Battlefield, Red Dead Redemption etc. gewoon games die hype zijn maar wel gewoon goed. Als ik er dan 1 heb game ik het maanden lang tot dat er weer wat komt en soms koop ik in meer dan 6 maanden tijd niets. Het laatste spel wat ik heb gekocht is Black Ops, die is nog van vorig jaar oktober of zo. Heb vandaag L.A. Noire besteld, want Sandbox game. Dus pas na 7 maanden weer een game. :P
Ben meer van de films. :)

De kamer was sowieso aan een mini verbouwing toe, heb er 3 jaar niets aan gedaan. :P
Examen of geen examen, valt toevallig samen en komt goed uit voor mij. :D
  maandag 30 mei 2011 @ 21:11:51 #22
320252 Verras
Peperkoek
pi_97512917
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:47 schreef computerprobleem het volgende:

verwend nest.
pi_97513107
Euh, dat je überhaupt verwend moet worden omdat je een diploma gehaald hebt... Je mag blij zijn met een diploma. Je doet het toch uiteindelijk voor jezelf, niet voor je ouders.

Ik heb geen idee wat ik krijg, van mij hoeft het ook niet zo. :) Maar als ze me persé iets willen geven, zou ik graag nog wat autorijlessen willen hebben. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2011 21:15:38 ]
  maandag 30 mei 2011 @ 21:16:24 #24
344644 computerprobleem
pi_97513163
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:11 schreef Verras het volgende:

[..]

verwend nest.
HEEY
Lees de rest eens. Valt toevallig allemaal samen. :P
Rijbewijs voor verjaardag
Kamer moest al verbouwd worden
Cadeau is dus eigenlijk alleen het betalen van abonnement en wat geld, alles t.w.v ¤150,- of zo, zal wel gemiddeld zijn.

En ga zelf ook binnenkort beginnen met werken (in de vakantie). Toch wel leuker als je zelf je geld verdient i.p.v. het alleen maar te moeten krijgen, kun je het ook ''vrijer'' uit geven. :)
pi_97513703
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:53 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? En het is niet een game kamer van nerd-stijl en 24/7 gamen willen en vol met games enz. Noem het maar zo, want is beter dan ''ja, ik ben mijn 2e kamer aan het verbouwen''. Of zo. :P
Kijk er vaker tv/films dan dat ik game eigenlijk. Heb maar 6 of 7 games voor de PS3, en standaard shit zoals Call of Duty, Battlefield, Red Dead Redemption etc. gewoon games die hype zijn maar wel gewoon goed. Als ik er dan 1 heb game ik het maanden lang tot dat er weer wat komt en soms koop ik in meer dan 6 maanden tijd niets. Het laatste spel wat ik heb gekocht is Black Ops, die is nog van vorig jaar oktober of zo. Heb vandaag L.A. Noire besteld, want Sandbox game. Dus pas na 7 maanden weer een game. :P
Ben meer van de films. :)

De kamer was sowieso aan een mini verbouwing toe, heb er 3 jaar niets aan gedaan. :P
Examen of geen examen, valt toevallig samen en komt goed uit voor mij. :D
Ik game nooit (lees: echt nooit) dus ik verbaasde me er over dat je een gamekamer hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')