abonnement Unibet Coolblue
pi_97701090
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 14:06 schreef Mutsefluts het volgende:
Die heb ik ook besteld! Op de plaatjes ziet hij er echt heel fijn uit! O+ Maar ik zit met hetzelfde probleem als jij: 2 verschillende maten boven en onder. Heb hem maar in 36 en 38 besteld in de hoop dat 1 een beetje past.

Heeft er iemand trouwens nog een artikel met lekker lange levertijd? (Al is dat kennelijk belachelijk veel tegenwoordig... :') ) Ik wil m'n nalevering uitstellen tot de sale, lekker verzendkosten besparen :P
Hmm... twee maten bestellen, had ik natuurlijk ook kunnen doen :'( Mocht je de 38 over hebben en mijn 36 is te klein......? :@

@Heaven7: vind ik ook niet fijn nee! Deze bikini was echt erg snel uitverkocht :o Binnen 1-2 dagen ofzo....

@ Heroinjunk: leuk! ^O^ Ik heb zo'n zelfde (kleur en model) rokje, maar dan met en kleine (grijzige) print langs de rand. Zit geweldig lekker en draag ik vaak met dit warme weer :) Luchtig en zwierig.
pi_97708013
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:08 schreef Locusta het volgende:

[..]

Hmm... twee maten bestellen, had ik natuurlijk ook kunnen doen :'( Mocht je de 38 over hebben en mijn 36 is te klein......? :@

@Heaven7: vind ik ook niet fijn nee! Deze bikini was echt erg snel uitverkocht :o Binnen 1-2 dagen ofzo....

@ Heroinjunk: leuk! ^O^ Ik heb zo'n zelfde (kleur en model) rokje, maar dan met en kleine (grijzige) print langs de rand. Zit geweldig lekker en draag ik vaak met dit warme weer :) Luchtig en zwierig.
Ja hij is heel lekker. En je kunt hem ook heel leuk in de winter dragen met een legging/maillot, shirtje en blazertje erop en een paar laarzen eronder!
pi_97709687
Shit! Ik heb een doos binnen met kleding en voor de verandering is alles leuk. En ik mag niet alles houden. :( Hoe ga ik dat doen!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:01:41 #179
123170 alors
zlata1234
pi_97709795
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef Tamashii het volgende:
Shit! Ik heb een doos binnen met kleding en voor de verandering is alles leuk. En ik mag niet alles houden. :( Hoe ga ik dat doen!
Kut is dat ja, heel streng selecteren...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_97710083
Ik heb als ik in de online shop op 'Dames' klik, dat de site vastloopt. Ben ik de enige?
pi_97710102
Nope, ik ook!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_97710109
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:08 schreef Tamashii het volgende:
Nope, ik ook!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:12:58 #183
123170 alors
zlata1234
pi_97710301
technische probleem bladiebla
know'm sayin?
×
word? word.
pi_97710330
bestelling is onderweg! *O*
ben benieuwd of het maandag al binnen is... hoop het wel!
pi_97710526
Vandaag opeens een zak binnnengekregen met een bestelling die ik geannuleerd had :') heb die annuleringsbevestiging enzo nog enzo. Te vreemd :')
pi_97710592
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:17 schreef Melochan het volgende:
Vandaag opeens een zak binnnengekregen met een bestelling die ik geannuleerd had :') heb die annuleringsbevestiging enzo nog enzo. Te vreemd :')
Dat is vet raar!
Had je het wel op tijd geannuleerd?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:21:07 #187
123170 alors
zlata1234
pi_97710720
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:17 schreef Melochan het volgende:
Vandaag opeens een zak binnnengekregen met een bestelling die ik geannuleerd had :') heb die annuleringsbevestiging enzo nog enzo. Te vreemd :')
staat ie wel op je mijn pagina en bij je saldo enzo? anders is het misschien gratisssss :9
know'm sayin?
×
word? word.
pi_97710844
Uhh een week of 2,3 geleden. Toen stond de levertijd op ergens in juli, en daarom had ik dus ook geannuleerd. Zal thuis eens kijken of er wat leuks tussen zit :P
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:30:24 #189
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_97711188
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:29 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik heb er gastendoekjes, badhanddoeken, theedoeken, kussenhoezen en fleecedekens besteld. Het blijft mooi na een aantal keren wassen. Ik vind het beter dan van IKEA. Het meeste heb ik in de sale gekocht.

Mijn favoriet zijn de strandhanddoeken van velours. Die zijn zo fijn. Alleen die lelijke prints moet je maar voor lief nemen. Ik heb er nu een aantal met een papegaaien print. Het went wel hoor.

Ik heb ook van die schattige ronde opbergmandjes uit de sale gekocht, met een poezen print.

Ja, ik vind de home collectie persoonlijk dus wel een aanrader.
Ok, thanks! :)
O+
pi_97730214
Ik heb mn bestelling gehad, 10 artikelen stonden op uitverkocht ook al stonden ze al tijden in mn bestelling :')

Bikini was een faal, viel zo laag, echt niet normaal. Zweedse klompjes vond ik leuk maar de leren bandjes zaten zo 'strak' dat mn voet er niet goed onder kon schuiven waardoor je aan de voorkant geen tenen zag. Dat probleem heb ik wel vaker met sandaaltjes, heb blijkbaar dikke voeten ofzo :? :')

Anyway gelukkig ook een paar goeie dingen, die satijnen jurk waar we het over hadden zat prachtig in mn normale maat met genoeg ruimte voor de boobs ook. De schoenen die ik toch maar had toegevoegd zijn echt te fucking cute (die bruine veterschoenen). En ik heb voor de verandering eens heel veel kleine frutsels, ringen en haarbandjes enzo die echt leuk zijn. Meestal vind ik die op het plaatje leuker dan in het echt, maar nu ineens allemaal leuk en kreeg er al meteen een compliment over.
pi_97733927
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb mn bestelling gehad, 10 artikelen stonden op uitverkocht ook al stonden ze al tijden in mn bestelling :')

Bikini was een faal, viel zo laag, echt niet normaal. Zweedse klompjes vond ik leuk maar de leren bandjes zaten zo 'strak' dat mn voet er niet goed onder kon schuiven waardoor je aan de voorkant geen tenen zag. Dat probleem heb ik wel vaker met sandaaltjes, heb blijkbaar dikke voeten ofzo :? :')

Anyway gelukkig ook een paar goeie dingen, die satijnen jurk waar we het over hadden zat prachtig in mn normale maat met genoeg ruimte voor de boobs ook. De schoenen die ik toch maar had toegevoegd zijn echt te fucking cute (die bruine veterschoenen). En ik heb voor de verandering eens heel veel kleine frutsels, ringen en haarbandjes enzo die echt leuk zijn. Meestal vind ik die op het plaatje leuker dan in het echt, maar nu ineens allemaal leuk en kreeg er al meteen een compliment over.
Die bruine boots die ik toen ook had gepost? Ben benieuwd of ze nog rare strepen o.i.d. hebben (moet ze nog krijgen), heb namelijk een marktplaatsvoorbeeld waar ik niet al te blij van word.
pi_97735213
Hoe is jullie ervaring met de BH-maten van de H&M? Ik durf ze niet zo goed te bestellen omdat ik bang ben dat de maten heel erg afwijken, maar in de winkel lijkt alles wat ik wil altijd uitverkocht >.>
  zondag 5 juni 2011 @ 14:21:53 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_97735505
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:14 schreef Miezziej het volgende:
Hoe is jullie ervaring met de BH-maten van de H&M? Ik durf ze niet zo goed te bestellen omdat ik bang ben dat de maten heel erg afwijken, maar in de winkel lijkt alles wat ik wil altijd uitverkocht >.>
Ze vallen iets kleiner, normaal ben ik een B maar daar een C.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 5 juni 2011 @ 14:30:04 #194
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_97735849
quote:
17s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ze vallen iets kleiner, normaal ben ik een B maar daar een C.
H&M is de enige waar ik een B bij ben, normaal ben ik een A. Dus ik ben dol op de bh's van H&M :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_97735912
Hehe ohjaw, ik had toch een fail.

Ik had een grijze singlet besteld, leuk ding voor 4.95. Wat kreeg ik? Een grote slobberbroek in maat 38 van 19.95. :') Tis dat ik hem lelijk vind, anders had ik em gehouden.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 5 juni 2011 @ 14:34:33 #196
259877 Shaz
Curiouser and curiouser
pi_97736063
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:14 schreef Miezziej het volgende:
Hoe is jullie ervaring met de BH-maten van de H&M? Ik durf ze niet zo goed te bestellen omdat ik bang ben dat de maten heel erg afwijken, maar in de winkel lijkt alles wat ik wil altijd uitverkocht >.>
Ik heb eigenlijk altijd een C75 en bij H&M ook. Bij mij vallen ze tot nu juist altijd goed op maat.
pi_97736352
Hmpf.... bestelling ondertussen nóg niet geleverd, met als gevolg dat ik weer wat heb toegevoegd aan mijn bestelling :@

Dit setje:


Vond het setje eigenlijk gelijk al wel leuk (houd wel van jaren '50/'60 stijl), maar toch twijfelen he :P Ik heb nu heel veel dingen besteld waarvan ik mij afvraag of ze mij staan en/of goed bij mijn figuur staan, zoals de blauwgestreepte jumpsuit van Wateraid en het bovenstaande setje. Het kan dus maar zo zijn dat de gehele bestelling weer retour kan, omdat het me voor geen meter staat :')

Op dit moment omvat mijn bestelling 17 artikelen, die verspreid over drie perioden bezorgd gaan worden :')
pi_97736381
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:31 schreef Tamashii het volgende:
Hehe ohjaw, ik had toch een fail.

Ik had een grijze singlet besteld, leuk ding voor 4.95. Wat kreeg ik? Een grote slobberbroek in maat 38 van 19.95. :') Tis dat ik hem lelijk vind, anders had ik em gehouden.
:D Ze zijn echt aan het prutsen :{ Staat er wel ¤4,95 op je bon dan?
pi_97740089
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:21 schreef alors het volgende:

[..]

staat ie wel op je mijn pagina en bij je saldo enzo? anders is het misschien gratisssss :9
Zie net dat ie wel bij m'n saldo staat. Jammer :P
pi_97740808
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:41 schreef heaven7 het volgende:

[..]

:D Ze zijn echt aan het prutsen :{ Staat er wel ¤4,95 op je bon dan?
Hehe ja dat wel, maar goed, ik ga dat toch niet betalen want ik stuur em terug. Er staat ook gewoon singlet grijs op, ik begrijp dan zelf niet dat wanneer ze die broek inpakken niet denken van oh.... :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')