abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:33:13 #101
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97590213
Oeh Chanty nog 2 dagen... De weersvoorspellingen zijn goed, dus da's gunstig *O*
pi_97590220
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:25 schreef Chanty het volgende:
Net mijn laatste werkdag gehad. Nu begint het toch wel te kriebelen :D
Voor jou is het écht bijna.
Hoe laat trouwen jullie vrijdag? :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:38:44 #103
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97590434
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:33 schreef Natalie het volgende:

[..]

Voor jou is het écht bijna.
Hoe laat trouwen jullie vrijdag? :)
Half 3 is de ceremonie. Daarvoor foto's maken. En het weer zie er inderdaad perfect uit O+
Ik zit nu alleen nog maar te denken of ik niks vergeten ben :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97600062
Hahaha, volgens mij hebben alle bruidjes dat, Chanty :)
Ontspan! Alles is geregeld. Laat het lekker over je heen komen vrijdag.

* Natalie komt net terug van de bruidswinkel.
De jurk is nu echt af en mee naar huis. :Y Of tenminste: hij hangt de komende weken nog even bij m'n schoonouders omdat wij niet zoveel ruimte hebben.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 2 juni 2011 @ 06:15:27 #105
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97612022
Waren om half een in bed en was om vijf uur weer wakker :') Volgens mij doe ik de komende nacht geen oog dicht!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97613089
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 06:15 schreef Chanty het volgende:
Waren om half een in bed en was om vijf uur weer wakker :') Volgens mij doe ik de komende nacht geen oog dicht!
:D
Al slaap je niet meer vanaf nu, dan kom je de dag alsnog stralend door, hoor. Als is het maar op adrenaline!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 2 juni 2011 @ 09:57:37 #107
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97613252
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef Natalie het volgende:

* Natalie komt net terug van de bruidswinkel.
De jurk is nu echt af en mee naar huis. :Y Of tenminste: hij hangt de komende weken nog even bij m'n schoonouders omdat wij niet zoveel ruimte hebben.
Heb je nu niet heel erg de neiging om telkens naar je schoonouders te gaan om ff te spieken :9
  donderdag 2 juni 2011 @ 09:59:16 #108
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97613274
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:46 schreef Natalie het volgende:

[..]

:D
Al slaap je niet meer vanaf nu, dan kom je de dag alsnog stralend door, hoor. Als is het maar op adrenaline!
Jaaaaaaaaa adrenaline rules *O*

@Chanty: Hoe laat "begint" morgen je dag? Niet het ceremonie gedeelte maar het aankleden, kapper dat soort dingen?
pi_97613358
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:57 schreef derdekeer het volgende:

[..]

Heb je nu niet heel erg de neiging om telkens naar je schoonouders te gaan om ff te spieken :9
Hahaha! Het valt mee. Hij hangt daar veilig in z'n hoes, naast het pak van m'n vriend. :)
(Ik spiek wel naar de foto's van mezelf in de jurk tot we ze hierheen halen ;))
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 2 juni 2011 @ 10:09:26 #110
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97613435
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:46 schreef Natalie het volgende:

[..]

:D
Al slaap je niet meer vanaf nu, dan kom je de dag alsnog stralend door, hoor. Als is het maar op adrenaline!
Maar wel met wallen onder de ogen :+

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:59 schreef derdekeer het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaa adrenaline rules *O*

@Chanty: Hoe laat "begint" morgen je dag? Niet het ceremonie gedeelte maar het aankleden, kapper dat soort dingen?
Planning ziet er als volgt uit:

7.30: opstaan, douchen en haar drogen
8.30: visagiste
9.15: kapster
11.30: jurk aantrekken
11.45: DirtyHarry komt me ophalen O+
Dan maken we wat foto's bij een grote treurwilg een straat verderop en daarna rijden we door naar Delft om daar foto's te maken.
13.35: vertrekken uit delft richting trouwlocatie
Eventueel maken we vlak bij de trouwlocatie nog wat foto's met de auto
14.30: ceremonie
15.15: taart en borrel
17.30: bbq :9
20.00: feest
En ergens rond zonsondergang nog wat foto's op het strand maken
00.00: einde feest

Mochten we ergens vertraging oplopen dan kunnen we de foto's bij de boom en met de auto skippen :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 2 juni 2011 @ 10:33:20 #111
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97613932
Oh wat gaaf, foto's op het strand O+ Zou ik ook wel willen, maar jah verder dan een strandje bij een zwemplas komen we hier niet :P

Gisteravond kwam bij mij in ene het besef dat ik echt in een trouwjurk ga :') :@ Ik heb 2 jaar terug een maagverkleining gehad en ben 63 kilo afgevallen en als een donderslag bij heldere hemel had ik zoiets van oh een trouwjurk ik? en, en , en ik kan/mag gewoon kiezen wat ik wil zonder overal rekening mee te hoeven houden :o :9~ :')

Beetje lastig te omschrijven en misschien moeilijk te snappen maar een gevoel van trots overheersde heel erg :@
pi_97614417
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 10:33 schreef derdekeer het volgende:

Gisteravond kwam bij mij in ene het besef dat ik echt in een trouwjurk ga :') :@ Ik heb 2 jaar terug een maagverkleining gehad en ben 63 kilo afgevallen en als een donderslag bij heldere hemel had ik zoiets van oh een trouwjurk ik? en, en , en ik kan/mag gewoon kiezen wat ik wil zonder overal rekening mee te hoeven houden :o :9~ :')

Beetje lastig te omschrijven en misschien moeilijk te snappen maar een gevoel van trots overheersde heel erg :@
63 kilo afgevallen _O_
Daar mág je met recht trots op zijn!

Wat ga jij stralen op je trouwdag :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:19:29 #113
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97614939
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 10:33 schreef derdekeer het volgende:
Oh wat gaaf, foto's op het strand O+ Zou ik ook wel willen, maar jah verder dan een strandje bij een zwemplas komen we hier niet :P

Gisteravond kwam bij mij in ene het besef dat ik echt in een trouwjurk ga :') :@ Ik heb 2 jaar terug een maagverkleining gehad en ben 63 kilo afgevallen en als een donderslag bij heldere hemel had ik zoiets van oh een trouwjurk ik? en, en , en ik kan/mag gewoon kiezen wat ik wil zonder overal rekening mee te hoeven houden :o :9~ :')

Beetje lastig te omschrijven en misschien moeilijk te snappen maar een gevoel van trots overheersde heel erg :@
Nou daar mag je zeker trots op zijn. Kan me goed voorstellen dat een mooie jurk dan een extra beloning is :Y

Wij trouwen op het strand dus vandaar dat we daar ook nog foto's willen maken. Alleen overdag is het licht erg fel en waarschijnlijk is het ook redelijk druk
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:34:08 #114
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97615350
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:19 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nou daar mag je zeker trots op zijn. Kan me goed voorstellen dat een mooie jurk dan een extra beloning is :Y

Wij trouwen op het strand dus vandaar dat we daar ook nog foto's willen maken. Alleen overdag is het licht erg fel en waarschijnlijk is het ook redelijk druk
Donders gaaf, laat je hier na de tijd nog een foto zien?
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:57:41 #115
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97617676
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:34 schreef derdekeer het volgende:

[..]

Donders gaaf, laat je hier na de tijd nog een foto zien?
Of course! Ik spam al meer dan een jaar dit topic vol dus ook na morgen zijn jullie nog niet meteen van me af ;) Weet alleen niet hoe snel ik de foto's heb en zo :D

Hier is alles klaar en schoon en alle laatste klusjes zijn gedaan. Nu nagels lakken en dan de spullen naar de locatie brengen :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:40:35 #116
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_97620525
Morgen Chanty? :o Ooooh, een hele fijne dag gewenst! *O* Ik ben zo benieuwd naar de foto's!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 2 juni 2011 @ 16:11:54 #117
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97623122
Schoonvader belde net dat de auto het zojuist heeft begeven :') De ANWB komt zo langs, dus het wordt waarschijnlijk toch gewoon de eigen auto :+

Net spullen weggebracht en het was heeeeeeeel druk, bleek vandaag de jaarlijkse strandopening te zijn, groot evenement. Maar ondanks dat hadden we niet zo heel veel vertraging dus moet het morgen ook goedkomen :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97625688
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:11 schreef Chanty het volgende:
Schoonvader belde net dat de auto het zojuist heeft begeven :') De ANWB komt zo langs, dus het wordt waarschijnlijk toch gewoon de eigen auto :+

Net spullen weggebracht en het was heeeeeeeel druk, bleek vandaag de jaarlijkse strandopening te zijn, groot evenement. Maar ondanks dat hadden we niet zo heel veel vertraging dus moet het morgen ook goedkomen :Y
Dat zal je net zien. Maar met de eigen auto heeft ook iets liefs, iets knus :Y

Alvast veel plezier, lief en gezelligheid morgen! Namens ons tweetjes ^)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:47:14 #119
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97625904
Chanty, het komt helemaal goed!

Heel veel plezier! Geniet ze morgen, probeer het in je op te nemen.
Morgen wordt fantastisch!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97637217
Heel veel plezier morgen Chanty en hopelijk slaap je nog een beetje vannacht!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_97638967
Heel veel plezier morgen Chanty. :)
pi_97640665
Zo, daar ben ik weer, getrouwd en wel :-D Het was een supergeweldige dag, echt, wat gaaf!
Eerste foto's en onze ringen
Later meer! (en vragen staat vrij ;-) )

En @chanty: heel veel plezier morgen!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_97641824
veel plezier Chanty! Geniet ervan! :)
Ja doei.
pi_97641860
Een prachtige mooie dag morgen Chanty! Have fun
pi_97647663
Chanty, je grote dag is aangebroken :)
Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. Heel veel plezier vandaag! ^)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 3 juni 2011 @ 09:09:13 #126
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97648499
Chanty, heel veel plezier vandaag, aan het weer zal het in ieder geval niet liggen *O*
  vrijdag 3 juni 2011 @ 09:11:05 #127
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97648536
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:51 schreef JufMariska het volgende:
Zo, daar ben ik weer, getrouwd en wel :-D Het was een supergeweldige dag, echt, wat gaaf!
Eerste foto's en onze ringen
Later meer! (en vragen staat vrij ;-) )

En @chanty: heel veel plezier morgen!
Gefeliciteerd! Wat een gave foto's :Y
pi_97650099
Gefeliciteerd Juf Mariska! Pittig, dat overhemd van je man, en leuk met jouw stola! Mooie foto's ook. Gaan jullie nog op reis?

Chanty, een topdag gewenst vandaag! Jullie hebben in ieder geval een stralende dag :).

Het ging hier ineens zo hard, dat ik niet op alles reageer, maar alle nieuwe aanstaande bruiden/bruidegommen: gefeliciteerd! Veel plezier met de voorbereidingen.

Wij hebben de ringen vorige week opgehaald, en ze zijn supermooi geworden en ze passen ook nog eens perfect. Weer iets om af te vinken. Binnenkort nog even de bloemen regelen en dan zijn we zo'n beetje rond. Vandaag nog 5 weken, gek hoe snel dat ineens gaat.
pi_97655687
Thanks :-) We zijn een paar dagen naar Wijk aan Zee geweest om even bij te komen, omdat ik in het onderwijs werk, kunnen we nu niet echt lang(er) weg dus dat komt hopelijk later nog. We hebben al veel complimenten gehad over het overhemd :-D We vonden het zelf in elk geval erg tof, da's ook wel belangrijk ;-)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_97658819
Het is Chanty en DirtyHarry gelukt hoor 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_97689113
Pics or it didn't happen!
Ja doei.
pi_97689135
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Pics or it didn't happen!
Had geen cam bij me. Alleen een iPhone. Die stuur ik wel naar Chanty. Mag zij ze fijn posten :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_97689705
Ben benieuwd naar fotootjes van Mr en Mrs DirtyHarry :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_97689917
In de tussentijd:

Ik ben erg aan het twijfelen over wat ik met mijn trouwjurk moet doen.. -O-
Hij hangt nu al bijna een jaar in de kast, en het vooruitzicht dat ik hem ooit nog een keer aandoe... nee, daar is het de jurk niet voor... :N

Vermaken tot een kort rokje + topje is misschien nog wel een optie, maar vanwege de laagjes ook wel weer wat moeilijk...

Ergens denk ik: 'verkopen die handel', maar ergens is het ook wel weer zonde want het is wel MIJN TROUWJURK.. ;(
Ja doei.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 10:48:36 #135
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97690058
* weer binnensluipt motorbloempje hier het zelfde probleem.. Gelukkig hangt hij niet in de weg, maar ik was me ook al te bedenken wat er mee te doen. En idd verkopen, voelt niet goed.. We zien wel

@Chanty gefeliciteerd, jullie hebben wel geluk gehad met het mooie weer
Be happy with the little things in life
pi_97690097
Mijn moeder had van haar trouwjurk een doopjurk gemaakt :')

Maargoed, ik voorzie twee problemen:
1. we hebben geen kinderwens
2. als we die al hadden gehad hadden we ze zeker niet laten dopen _O-

:')!
Ja doei.
pi_97690735
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
In de tussentijd:

Ik ben erg aan het twijfelen over wat ik met mijn trouwjurk moet doen.. -O-
Hij hangt nu al bijna een jaar in de kast, en het vooruitzicht dat ik hem ooit nog een keer aandoe... nee, daar is het de jurk niet voor... :N

Vermaken tot een kort rokje + topje is misschien nog wel een optie, maar vanwege de laagjes ook wel weer wat moeilijk...

Ergens denk ik: 'verkopen die handel', maar ergens is het ook wel weer zonde want het is wel MIJN TROUWJURK.. ;(
Ik heb hem nu al bijna twee jaar aan de kast hangen (in een hoes). Om de zoveel tijd rits ik die hoes eens open en dan aai ik 'm O+
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2011 @ 12:27:11 #138
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97692466
Daarom heeft Laysa een chique-jurk gekocht die gewoon te dragen is naar een formeel iets. Dan heb je er nog wat aan.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:19:35 #139
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97693948
Even heel snel tussendoor, we zijn nog aan het bijkomen. Maar het was echt een TOPdag! O+ Zodra ik wat foto's heb zal ik ze posten en ik zal later vandaag of morgen ook nog even uitgebreider laten weten hoe het was ;)

Iedereen bedankt voor de felicitaties :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97694611
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Daarom heeft Laysa een chique-jurk gekocht die gewoon te dragen is naar een formeel iets. Dan heb je er nog wat aan.
Tsja, dát wilde ik dan dus weer niet :+ maar ik denk er nog even over na :)
Ja doei.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2011 @ 13:57:31 #141
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97695077
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tsja, dát wilde ik dan dus weer niet :+ maar ik denk er nog even over na :)
Een jurk kost de nodige dukaten en dan is het zonde als die naderhand nooit meer wordt gedragen.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_97695126
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb hem nu al bijna twee jaar aan de kast hangen (in een hoes). Om de zoveel tijd rits ik die hoes eens open en dan aai ik 'm O+
jurken aaien. O+
pi_97695266
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:57 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Een jurk kost de nodige dukaten en dan is het zonde als die naderhand nooit meer wordt gedragen.
Dat viel hier wel mee, de kosten voor de jurk :) ben niet iemand die 4000 euro aan een jurk uit gaat geven, en als ik 'm doorverkoop dan haal ik een hoop terug, en als ik 'm laat vermaken tot iets draagbaars voor normaal haal ik het er in plezier uit :) Dus tsja, ieder zo zijn keuzes :) Ben er alleen nog niet achter welk van de twee het wordt.
Ja doei.
pi_97732688
Ik kwam er trouwens gisteren achter dat in ons trouwboekje iets verkeerd staat..

Er staat bij mij namelijk bij naam na trouwen Schaap! En niet de naam van Mr.Mo terwijl ik duidelijk had aangekruisd 'M<naam Mr.Mo> - Schaap..

kan dat nog veranderd worden?
Ja doei.
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2011 @ 13:09:43 #145
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97732742
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kwam er trouwens gisteren achter dat in ons trouwboekje iets verkeerd staat..

Er staat bij mij namelijk bij naam na trouwen Schaap! En niet de naam van Mr.Mo terwijl ik duidelijk had aangekruisd 'M<naam Mr.Mo> - Schaap..

kan dat nog veranderd worden?
Dat is een naamwijziging.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_97732769
Ja, maar ik vind niet dat wij daar voor moeten betalen, aangezien ik braaf heb aangekruisd hoe ik wilde heten na ons trouwen.. :{w
Ja doei.
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2011 @ 13:12:50 #147
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97732844
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar ik vind niet dat wij daar voor moeten betalen, aangezien ik braaf heb aangekruisd hoe ik wilde heten na ons trouwen.. :{w
Tja, waarom zou je eigenlijk? De naam van de partner doet er op officiële documenten niet eens toe. Je kan altijd bij het aanvragen van een nieuwe I.D. die van de partner erbij laten zetten.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_97732851
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar ik vind niet dat wij daar voor moeten betalen, aangezien ik braaf heb aangekruisd hoe ik wilde heten na ons trouwen.. :{w
Kun je dat nog aantonen?
pi_97732952
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Tja, waarom zou je eigenlijk? De naam van de partner doet er op officiële documenten niet eens toe. Je kan altijd bij het aanvragen van een nieuwe I.D. die van de partner erbij laten zetten.
Omdat wij dat graag wilden, of eigenlijk ik, dat ik <naamMr.Mo>-<meisjesnaam> ging heten :)
En op mijn nieuwe ID staat al e/v <naamMr.Mo> :) het gaat dus puur om hoe het in het trouwboekje staat, vond het nogal raar staan.

@Laysa: we hebben geen kopieën meegekregen -O-
Ja doei.
pi_97733043
Een beller is sneller
pi_97733084
Op zondag? :+
Ja doei.
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2011 @ 13:24:17 #152
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97733218
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
Op zondag? :+
Dan hang je alvast in de wacht! Ben je maandag de eerste! :7
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_97733240
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
Op zondag? :+
nee op maandag natuurlijk :P
pi_97733477
Heb wat 'wedding teasers' op facebook gezet :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 5 juni 2011 @ 14:42:04 #155
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97736424
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kwam er trouwens gisteren achter dat in ons trouwboekje iets verkeerd staat..

Er staat bij mij namelijk bij naam na trouwen Schaap! En niet de naam van Mr.Mo terwijl ik duidelijk had aangekruisd 'M<naam Mr.Mo> - Schaap..

kan dat nog veranderd worden?
Net even bij ons in het trouwboekje gekeken maar bij ons staat dat ook zo. De ambtenaar zei daar ook nog iets over maar wij weten niet meer wat, maar waarschijnlijk klopt het dan wel. Benieuwd wat ze bij jullie zeggen in ieder geval. Ik had ook aangekruisd dat ik de naam van mijn man en daarna mijn meisjesnaam wilde.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97736682
ah, ok :) ik ga 't voor de zekerheid nog wel even navragen denk ik :P
Ja doei.
pi_97736903
Het is correct, hoef je niks over na te vragen.

Heeft te maken met het feit dat je eigen naam nooit veranderd, en in het trouwboekje staan jullie eigen namen.

Bij mijn zusje 2 jaar terug al opgevallen, en bij ons is het ook zo.
pi_97736996
Als hij nooit zo veranderen zou het kopje 'Naam na trouwen' wel erg overbodig zijn. Dus ik ga 't gewoon nog even navragen ^O^
Ja doei.
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2011 @ 14:55:04 #159
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97737043
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
Als hij nooit zo veranderen zou het kopje 'Naam na trouwen' wel erg overbodig zijn. Dus ik ga 't gewoon nog even navragen ^O^
Naam veranderen na het trouwen is toch gewoon de voorkeur die je naderhand wil bij het aanvragen van een officieel bewijs zoals het identiteitsbewijs.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_97737954
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
Als hij nooit zo veranderen zou het kopje 'Naam na trouwen' wel erg overbodig zijn. Dus ik ga 't gewoon nog even navragen ^O^
Post morgen maar dat ik gelijk heb, dat is een goede om de week te beginnen :)

Overigens staat er geslachtsnaam toch?
pi_97738167
Waar letten jullie trouwens op bij het zoeken naar een jurk?
Ik heb zelf dat ik al een idee van wat ik wil in mijn hoofd heb.. Of lopen jullie gelijk winkels binnen?
pi_97738203
En als je er iets over wil lezen van een officiele instantie: http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=5167

De achternaam van je man is slechts gebruiksrecht en je kan hem gebruiken in het maatschappelijke verkeer, je eigen naam veranderd niet.

Natuurlijk kan je wel je naam veranderen in Nederland, maar dat staat los van het huwelijk.
pi_97738245
Er staat inderdaad geslachtsnaam, ook de tweede keer :) Had dat even verkeerd gelezen bij de tweede keer :)
Ja doei.
pi_97738269
Ga je me nu al gelijk geven of pas morgen? :P
pi_97738312
@linpunt:

Één trouwjurkenwinkel, eerste jurk die ik aanhad, half uur later stond ik buiten met een jurk.
Wilde geen gedoe, geen getwijfel en ander gezeikt ^O^ ging prima

quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Ga je me nu al gelijk geven of pas morgen? :P
met jouw betweterige insteek krijg je helemaal niets van me :{w :)
Ja doei.
pi_97738507
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef motorbloempje het volgende:

met jouw betweterige insteek krijg je helemaal niets van me :{w :)
haha flauw hoor. Terwijl je me vroeger zo aardig vond ;)
pi_97738621
Heeft niets met aardig of niet aardig vinden te maken :) Maargoed, ben blij dat 't geen foutje is, had 't wel jammer gevonden als ons trouwboekje niet zou kloppen ;(
Ja doei.
pi_97738743
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
@linpunt:

Één trouwjurkenwinkel, eerste jurk die ik aanhad, half uur later stond ik buiten met een jurk.
Wilde geen gedoe, geen getwijfel en ander gezeikt ^O^ ging prima

[..]

met jouw betweterige insteek krijg je helemaal niets van me :{w :)
Oh haha, boem, klaar.
Maar wij hebben nog niet eens een datum geprikt aangezien er steeds dingen tussenkomen; huis, nieuwe baan etc. wat we liever eerst goed op de rails willen hebben.
Maar mijn probleem: alle jurken zijn zo mooi,maar de mooisten zijn, goh verassing, het duurst.
pi_97738836
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft niets met aardig of niet aardig vinden te maken :) Maargoed, ben blij dat 't geen foutje is, had 't wel jammer gevonden als ons trouwboekje niet zou kloppen ;(
Zou ook wel héél erg zijn geweest, om het maar eens zo te zeggen :)
Gelukkig klopt alles!

Tha_Duck heeft helemaal gelijk.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_97738894
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:32 schreef linpunt het volgende:

[..]

Oh haha, boem, klaar.
Maar wij hebben nog niet eens een datum geprikt aangezien er steeds dingen tussenkomen; huis, nieuwe baan etc. wat we liever eerst goed op de rails willen hebben.
Maar mijn probleem: alle jurken zijn zo mooi,maar de mooisten zijn, goh verassing, het duurst.
Oneens :) mijn jurk kostte me nog geen 600 euro (nog steeds veel geld, vind ik), maar deed niet onder voor een jurk van 3000 euro. Het ligt er maar net aan waar je je prioriteiten legt denk ik :)
Waar ergens woon je?
Ja doei.
pi_97739241
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oneens :) mijn jurk kostte me nog geen 600 euro (nog steeds veel geld, vind ik), maar deed niet onder voor een jurk van 3000 euro. Het ligt er maar net aan waar je je prioriteiten legt denk ik :)
Waar ergens woon je?
Utrecht, me stadsie. :')
Maar we hebben ons in de weekenden bij mijn schoonouders geiinstalleerd zodat de 'verbouwing' (groot woord voor; op orde maken van huis) wat beter verloopt. (In Zwolle)
Ik vind dat ook al erg veel hoor. Maar ik kijk ook graag naar wat voor stoffen het zijn. Ik kan niet zo goed tegen polyester in jurken namelijk, daar krijg ik nogal jeuk van. (Kriebel vanwege warmte en het gevoel als de stof te "plastic-achtig" voelt)
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2011 @ 15:48:21 #172
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97739381
Ik vind 3000 euro voor een ééndagsjurk wel erg veel. Ik ben blij dat Laysa een jurk heeft die ze vaker kan dragen. Romantisch pragmatisten dat we zijn!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_97739441
Je hebt ze ook van 15.000 euro :X
Ja doei.
pi_97739566
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Je hebt ze ook van 15.000 euro :X
Ik kan hem nog altijd zelf maken, maar dan moeten we de datum (als we hem geprikt hebben) gelijk weer 2 jaar opschuiven. :')
Wat is trouwens de normale tijd om verloofd te zijn?
Elke keer dat we een datum willen prikken komen er grootse veranderingen aan en ik ben sowieso een typ die dingen niet wil overhaasten.
Ik ben nog jong, dus wat maakt het uit, denk ik dan maar. ;)
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2011 @ 15:56:33 #175
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97739764
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:52 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ik kan hem nog altijd zelf maken, maar dan moeten we de datum (als we hem geprikt hebben) gelijk weer 2 jaar opschuiven. :')
Wat is trouwens de normale tijd om verloofd te zijn?
Elke keer dat we een datum willen prikken komen er grootse veranderingen aan en ik ben sowieso een typ die dingen niet wil overhaasten.
Ik ben nog jong, dus wat maakt het uit, denk ik dan maar. ;)
Daar staat geen vaste tijd voor. Een verloving heeft louter een symbolische betekenis.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_97739845
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:56 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Daar staat geen vaste tijd voor. Een verloving heeft louter een symbolische betekenis.
Gelukkig maar, in de vriendengroep is het gemiddelde hier volgensmij zo'n 2 jaar, maar denk dat ik daar nog dik overheen ga. :')
  zondag 5 juni 2011 @ 16:44:47 #177
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_97742203
Ik zit op 6,5 jaar en maak me er verre van druk om ;)
Er zijn bij ons gewoon belangrijkere dingen tussendoor gekomen. En ik vond hem nu liever en leuker dan ooit, dus dat is ook geen probleem ;)

Jurk van mij is 2200,- maar wel suuuupermooi. Ik zag zeker wel een verschil in goedkopere jurken en duurdere jurken qua stoffen en pasvorm. Goedkopere jurken kunnen ook prachtig zijn, daar niet van, maar ik vond de duurdere toch net even een stukkie mooier. Ik heb ene grotere maat dus dat is ook lastiger, een "standaard" jurk gaat me niet passen, dus ik zit automatisch in het duurdere segment. En ik wilde een beetje een apartere jurk, geen volledig witte en ik wilde een modernere, beetje stoere jurk.
En ik draag nooit jurken, dus als ik er één aan heb, zeker met mijn trouwen, dan wil ik voor mezelf een écht mooie.
Hij is echt precies wat bij me past en hij wordt een beetje getweakt zodat hij perfect is voor me (haltertje erbij, net even aangepaste belijning bij mijn borsten etc.).
Ik ben er superblij mee, veel geld, maar voor mij is het het waard.

Ik ben gewoon lekker in bruidswinkels gaan kijken en proberen. Ik heb uiteindelijk heel ander soort jurken in gedachten gehad van tevoren dan wat écht goed bij me stond. Nu heb ik zelf nul modegevoel, maar weet wel waar ik me goed in voel en wat mooi staat als ik het eenmaal aan heb.
Kan me voorstellen dat dit voor anderen anders is, maar ik vond het passen en uitzoeken erg nuttig en ontzettend leuk om te doen. Uiteindelijk had ik de jurk aan die ik nu heb uitgekozen en die was meteen "BAM" duidelijk dat hij het ging worden :)
Superfun *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_97742320
Och, mijn jurk was ook niet standaard, niet effen wit, de pasvorm was perfect en het is ook totaal iets anders dan waar mensen mij in verwacht hadden :+
Ja doei.
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2011 @ 17:18:23 #179
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97743816
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Och, mijn jurk was ook niet standaard, niet effen wit, de pasvorm was perfect en het is ook totaal iets anders dan waar mensen mij in verwacht hadden :+
Wat was ook alweer de link naar jullie foto's? :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_97743942
in m'n fobo staan wat foto's :+ en anders staat de link hier wel in de OP :)
Ja doei.
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2011 @ 17:26:34 #181
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97744250
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
in m'n fobo staan wat foto's :+ en anders staat de link hier wel in de OP :)
Die in de op verwijst naar een link met een serverfout! :{
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_97745800
site is weer 's stuk... moet weer 's gefixed worden -O-
Ja doei.
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2011 @ 18:04:06 #183
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97745879
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
site is weer 's stuk... moet weer 's gefixed worden -O-
Das al een poos, want de vorige keer lukte het ook niet om die foto's te bekijken.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_97747765
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
site is weer 's stuk... moet weer 's gefixed worden -O-
Nieuwe webhoster nodig ;)
  zondag 5 juni 2011 @ 19:42:27 #185
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97751479
Even wat kiekjes die mijn schoonfamilie hefet gemaakt


Ik word opgehaald


En daar zit je dan :D


DE kus


Ringen uitwisselen


Taart aansnijden


De openingsdans


Dansen met ons bloemenmeisje, die het overigens super heeft gedaan O+


Foto's maken op het strand

Ik zal nog een linkje posten naar mijn blog als ik de officiele foto's heb en het verhaaltje van de dag heb geschreven (voor de geinteresseerden).


Luisteren naar het ABC
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97751581
mooi hoor! O+ ziet er geweldig uit!
Ja doei.
pi_97751802
Wat leuk! O+
  zondag 5 juni 2011 @ 19:51:52 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97751997
Prachtig O+
*stil is*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97752925
mooi hoor
pi_97753829
Mooie lokatie en mooie kleertjes beiden! Ziet er heel gezellig uit, je straalt echt!
pi_97758058
Owwww, wat een leuke foto's!
Het weer was echt geweldig, zeg. Prachtig voor zo'n huwelijk op het strand.
Jullie zijn een mooi stel samen :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 5 juni 2011 @ 22:24:32 #192
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_97762107
Chanty, wat gaaf! Ik hou van het haar van je echtenoot en die bitterbal op de laatste foto is hilarisch! Dat weer! En die ondergaande zon! Je was prachtig!!!

En die mensen die gewoon op het strand liggen! Cool vind ik dat.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 5 juni 2011 @ 22:33:11 #193
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97762709
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:24 schreef Lishe het volgende:
Chanty, wat gaaf! Ik hou van het haar van je echtenoot en die bitterbal op de laatste foto is hilarisch! Dat weer! En die ondergaande zon! Je was prachtig!!!

En die mensen die gewoon op het strand liggen! Cool vind ik dat.
Dank jullie wel allemaal :D

@Lishe: zijn haar zit altijd zo, daar had ie geen werk aan :+ (ik 2 uur }:| )
Maar het was een heerlijke dag. Zo geweldig weer en echt een prachtige zonsondergang! Op het strand was erg bijzonder. Liep gewoon tussen de badgasten door naar 'het altaar'. Kwamen ook wat kindertjes vanaf het strand lekker erbij zitten om te kijken. En toen we ja hadden gezegd en kusten begon iedereen op het terras en het strand te joelen en te klappen O+ Heel apart maar wel ubertof!!

Kregen ook al van verschillende mensen te horen dat het zo'n relaxte bruiloft was, super eten, toffe locatie en zo hebben wij het zelf ook ervaren. Paar dingetje die mis gingen: de trouwauto was de dag ervoor kapot gegaan, dus lekker de eigen bolide gepakt. We zijn de gastenbedankjes vergeten uit te delen dus die krijgen mensen later. En we zijn vergeten wegwerpcamera's neer te leggen tijdens het feest maar er zijn genoeg digitale foto's gemaakt.

Wat gaat zo'n dag snel voorbij...
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 5 juni 2011 @ 22:33:46 #194
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97762741
Voor iedereen die deze maand gaat trouwen: alvast heeeeeel veel plezier en ik duim voor mooi weer!! *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 6 juni 2011 @ 07:28:13 #195
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_97774443
Chanty, had je foto's al op Hyves bewonderd maar wat een toffe plek om te trouwen! En wat zag je er prachtig uit zeg, mooie jurk!
Met het weer kon je het ook niet beter treffen zeg!

Maare zie ik je nu snel in OUD verschijnen ;)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_97774685
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef Chanty het volgende:

[..]

We zijn de gastenbedankjes vergeten uit te delen dus die krijgen mensen later. En we zijn vergeten wegwerpcamera's neer te leggen tijdens het feest maar er zijn genoeg digitale foto's gemaakt.

Wat gaat zo'n dag snel voorbij...
Héél herkenbaar! :+ wij waren ook het gastenboek en de camera('s) vergeten :') maar we hebben genoeg lieve kaartjes gehad die nog 's ingeplakt gaan worden O+
Ja doei.
  maandag 6 juni 2011 @ 08:40:36 #197
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97775211
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 07:28 schreef Jeetjejom het volgende:
Chanty, had je foto's al op Hyves bewonderd maar wat een toffe plek om te trouwen! En wat zag je er prachtig uit zeg, mooie jurk!
Met het weer kon je het ook niet beter treffen zeg!

Maare zie ik je nu snel in OUD verschijnen ;)
Nou we pakten het cadeau van mijn broertje uit. In zijn kaartje stond: PS: ik wilde zeker weten dat ik de eerste ben met mijn cadeau. En aangezien we zijn cadeau pas als een na laatste uitpakten, zei ik nog: dat is hem niet gelukt. Vervolgens maakten we het pakje open en viel het kwartje: babykleertjes :D _O-

We willen wel nog heel even wachten, maar daarna zie je me daar hopelijk vlot verschijnen ;)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 6 juni 2011 @ 08:41:20 #198
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97775221
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 07:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Héél herkenbaar! :+ wij waren ook het gastenboek en de camera('s) vergeten :') maar we hebben genoeg lieve kaartjes gehad die nog 's ingeplakt gaan worden O+
Oei dat lijkt me wel balen van dat gastenboek, maar volgens mij is het bij iedereen maar wat. Zolang je maar niet vergeet ja te zeggen :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97775841
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 08:40 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nou we pakten het cadeau van mijn broertje uit. In zijn kaartje stond: PS: ik wilde zeker weten dat ik de eerste ben met mijn cadeau. En aangezien we zijn cadeau pas als een na laatste uitpakten, zei ik nog: dat is hem niet gelukt. Vervolgens maakten we het pakje open en viel het kwartje: babykleertjes :D _O-

We willen wel nog heel even wachten, maar daarna zie je me daar hopelijk vlot verschijnen ;)
Ik mag hopen dat jullie duidelijk aangegeven hebben een kinderwens te hebben? :P Ik zou namelijk lichtelijk 'not amused' zijn als ik zoiets zou krijgen _O-
Ja doei.
  maandag 6 juni 2011 @ 09:36:56 #200
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97776178
Het is wel bekend ja dat wij kinderen willen :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')