abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:29:35 #276
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106656315
Spotify mag de app voor Windows Phone wel eens updaten. :r Betaal elke maand netjes de 10 euro, maar dit is echt een ondermaatse app. Heb eerder ook Spotify op mijn iPhone en Desire HD gehad, maar die werkten echt 10x prettiger. Lijkt net of Spotify het geen flikker boeit.
pi_106656456
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef RichardHammond het volgende:
Spotify mag de app voor Windows Phone wel eens updaten. :r Betaal elke maand netjes de 10 euro, maar dit is echt een ondermaatse app. Heb eerder ook Spotify op mijn iPhone en Desire HD gehad, maar die werkten echt 10x prettiger. Lijkt net of Spotify het geen flikker boeit.
Ze zijn naar mijn gevoel de laatste tijd juist vooral platformen aan het toevoegen. Maar de logica van updates ontgaan mij bij Spotify ook compleet. Soms een hele tijd niks, dan ineens een onverwachte enorme update.

Wat mist er eigenlijk nog bij de WP-app?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:40:21 #278
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106656994
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ze zijn naar mijn gevoel de laatste tijd juist vooral platformen aan het toevoegen. Maar de logica van updates ontgaan mij bij Spotify ook compleet. Soms een hele tijd niks, dan ineens een onverwachte enorme update.

Wat mist er eigenlijk nog bij de WP-app?
- Doorspoelen van nummers.
- Nummer correspondeert soms niet met de artiest + naam van nummer
- Offline afspeellijsten worden soms niet herkend
- Traag qua (her)opstarten, dus opstarten nummer kiezen, andere app opstarten en dan weer Spotify aanklikken. Dan ding blijft dan soms maar laden.
- Wanneer in Spotify de offline modus geselecteerd wordt, gooit hij alle offline nummer eruit. Start je de telefoon opnieuw op dan doet hij het weer perfect.

Genoeg dingen die nog verbeterd kunnen worden en ik vergeet vast nog wel iets. Vooral het doorspoelen mis ik. Ik vind het de 10 euro eigenlijk niet waard op deze manier, teveel mankementen. Al vind ik het ook jammer op het op te zeggen, want ik gebruik Spotify erg veel en verder bevalt het mij prima.Maar het lijkt wel of ze niks doen met de feedback en de recensies.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:44:58 #279
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_106657287
Tja, Windows Phone hè :X
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:48:22 #280
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106657502
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef donroyco het volgende:
Tja, Windows Phone hè :X
Windows Phone. _O_

Voor mij het beste OS.
pi_106657843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:40 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

- Doorspoelen van nummers.
- Nummer correspondeert soms niet met de artiest + naam van nummer
- Offline afspeellijsten worden soms niet herkend
- Traag qua (her)opstarten, dus opstarten nummer kiezen, andere app opstarten en dan weer Spotify aanklikken. Dan ding blijft dan soms maar laden.
- Wanneer in Spotify de offline modus geselecteerd wordt, gooit hij alle offline nummer eruit. Start je de telefoon opnieuw op dan doet hij het weer perfect.

Genoeg dingen die nog verbeterd kunnen worden en ik vergeet vast nog wel iets. Vooral het doorspoelen mis ik. Ik vind het de 10 euro eigenlijk niet waard op deze manier, teveel mankementen. Al vind ik het ook jammer op het op te zeggen, want ik gebruik Spotify erg veel en verder bevalt het mij prima.Maar het lijkt wel of ze niks doen met de feedback en de recensies.
Dat is wel irritant ja. Maar die app is samen met Microsoft ontwikkeld, dus ik neem aan dat zij zulke bugs er ook wel uit willen hebben.
pi_106853892
Radio voor op de smartphone!!

http://ilogs.nl/blog/740-(...)-op-jouw-muzieksmaak

Ultiem fijne app, zo zou elke app moeten zijn!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_106884315
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:57 schreef DaDude1987 het volgende:
Radio voor op de smartphone!!

http://ilogs.nl/blog/740-(...)-op-jouw-muzieksmaak

Ultiem fijne app, zo zou elke app moeten zijn!
Topapp, maar als je er optimaal gebruik van wilt maken moet je wel een unlimited data plan hebben van je mobiele provider... Ik gebruik mijn smartphone nl. vooral voor het luisteren van muziek als ik onderweg ben; thuis of op het werk gebruik ik de laptop.
pi_106889492
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:26 schreef Marurk het volgende:

[..]

Topapp, maar als je er optimaal gebruik van wilt maken moet je wel een unlimited data plan hebben van je mobiele provider... Ik gebruik mijn smartphone nl. vooral voor het luisteren van muziek als ik onderweg ben; thuis of op het werk gebruik ik de laptop.
Dat vind ik ook zo jammer aangezien ik geen ongelimiteerd abonnement heb. Tunein is ook zeker een goede app
pi_106894729
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:57 schreef DaDude1987 het volgende:
Radio voor op de smartphone!!

http://ilogs.nl/blog/740-(...)-op-jouw-muzieksmaak

Ultiem fijne app, zo zou elke app moeten zijn!
Nooit van last.fm gehoord? Dat was precies zoiets.... Maar jammergenoeg is dat nu niet meer te streamen op je telefoon en dan is spotify een goed alternatief....als je premium hebt tenminste.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107079898
Ik wil mijn abo naar Premium upgraden, maar ik kan nergens vinden hoe ik dat kan doen? Ik kan alleen maar mijn subscriptions cancellen :? :?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107080092
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 22:14 schreef Norrage het volgende:
Ik wil mijn abo naar Premium upgraden, maar ik kan nergens vinden hoe ik dat kan doen? Ik kan alleen maar mijn subscriptions cancellen :? :?
Ok gevonden via google..maar jezus, lastig te vinden hoor...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 21 januari 2012 @ 23:19:42 #288
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_107082226
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 22:19 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ok gevonden via google..maar jezus, lastig te vinden hoor...
Er staat als je op je accountnaam klikt "gewoon" subscription in het menu en als je op de subscription pagina bent "gewoon" manage your subscription met daarin "change to" hoor :?
pi_107420477
Ik heb nu een kekke nieuwe telefoon en wil daar Premium op nemen.

Maar is er een limiet hoeveel offline data je kan gebruiken? Want hij zegt dat er niets meer bij kan, maar ik heb nu nog geen upgrade gedaan.
Als je maar een bepaald aantal gig kan gebruiken (volgens mij zit ik nu op 4) is het redelijk doelloos voor mij.
pi_107420536
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:18 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb nu een kekke nieuwe telefoon en wil daar Premium op nemen.

Maar is er een limiet hoeveel offline data je kan gebruiken? Want hij zegt dat er niets meer bij kan, maar ik heb nu nog geen upgrade gedaan.
Als je maar een bepaald aantal gig kan gebruiken (volgens mij zit ik nu op 4) is het redelijk doelloos voor mij.
Je kan 3333 liedjes tegelijk offline beschikbaar hebben op 3 verschillende apparaten.
pi_107420549
Dus niet 3334
pi_107420593
En dat is met premium dus? Ik vind het niet heel veel, het leek me juist zo tof mijn collectie overal bij me te hebben via Spotify, naast de afspeellijsten van vreemden.

Want in Spotify staat alle 7,38GB gebruikt nu... en dat wil ik niet :(

[ Bericht 34% gewijzigd door Zocalo op 30-01-2012 22:29:12 ]
pi_107422990
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:20 schreef Zocalo het volgende:
En dat is met premium dus? Ik vind het niet heel veel, het leek me juist zo tof mijn collectie overal bij me te hebben via Spotify, naast de afspeellijsten van vreemden.

Want in Spotify staat alle 7,38GB gebruikt nu... en dat wil ik niet :(
Dat heb je in principe toch ook? Je kan nog steeds (via internet) alle muziek afspelen. 3333 liedjes is dan toch ruim voldoende?

Daarbij tellen eigen mp3's natuurlijk niet mee.met dat aantal.
pi_107423135
Nee, want als ik onder Instellingen kijk staat er Totale opslag: 7.5GB, waarvan ik nu 7.33GB gebruikt heb (waaronder voornamelijk eigen nummers). Meer kan er nu dan niet meer bij. Dit staat overigens zowel in Spotify zelf als in mijn telefoon (Android)
Ik kan er echter nergens iets over terug vinden...
pi_107423707
Ik heb ook Premium genomen. Gebruik Spotify nonstop de laatste tijd. Op mijn werk is dat erg handig en hoef ik niet elke keer mijn muziek te transferren naar mijn iPhone ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107424340
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:04 schreef Zocalo het volgende:
Nee, want als ik onder Instellingen kijk staat er Totale opslag: 7.5GB, waarvan ik nu 7.33GB gebruikt heb (waaronder voornamelijk eigen nummers). Meer kan er nu dan niet meer bij. Dit staat overigens zowel in Spotify zelf als in mijn telefoon (Android)
Ik kan er echter nergens iets over terug vinden...
Ja, dat is het geheugen op je telefoon :'). Er past gewoon fysiek niks meer op. Als je een groter geheugenkaartje erin stopt (zo te zien heb je er nu een van 8GB), kan je er meer muziek opzetten.
pi_107424462
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:26 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, dat is het geheugen op je telefoon :'). Er past gewoon fysiek niks meer op. Als je een groter geheugenkaartje erin stopt (zo te zien heb je er nu een van 8GB), kan je er meer muziek opzetten.
Het idee is toch juist dat je geen geheugen nodig hebt omdat het offline gesynced wordt?
Of snap ik iets niet :')
pi_107424624
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:28 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Het idee is toch juist dat je geen geheugen nodig hebt omdat het offline gesynced wordt?
Of snap ik iets niet :')
In principe betekent offline dat ie het gewoon in je geheugen zet. Het is geen magisch muziekmedium ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 30 januari 2012 @ 23:34:08 #299
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_107424800
Zojuist mijn Premium abonnement omgezet naar Unlimited. Gebruik de app laatste tijd niet meer echt en offline beschikbaar is ook niet meer erg nuttig (had wel problemen met internet).
pi_107424833
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:28 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Het idee is toch juist dat je geen geheugen nodig hebt omdat het offline gesynced wordt?
Of snap ik iets niet :')
Als je muziek in Spotify offline beschikbaar maakt, wordt het gedownload naar je telefoon (en kost het dus opslagruimte op je telefoon), zodat je het zonder internetverbinding kan luisteren.

De muziek die je niet offline beschikbaar hebt, kan je dus óók gewoon luisteren, maar dan wordt het gestreamed via je mobiele internet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')