pi_97506063
registreer om deze reclame te verbergen
:* pze -O- ik heb er gewoon even geen woorden voor meid... Gewoon even een knuf...

Isla, wat is het mooi gestegen meid! *O* echt, echt, echt zwanger jij! :*

Ik zit weer in een fase waarin ik het er moeilijk mee heb dat het niet zo lukt, maar het lastige is ook dat ik me ook niet echt wil laten troosten... ;( naja, komt wel weer... Jammer daarbij is wel dat ik dan wat minder hoop heb...
  maandag 30 mei 2011 @ 18:59:55 #152
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97506462
Even een dikke knuf voor jou mijsje :* ik weet ook niet goed wat ik verder moet zeggen. Alleen let wel goed op jezelf en als je wilt praten of je ei kwijt wilt je altijd terecht kan :*
Be happy with the little things in life
Blogsel
ons traject
pi_97506667
Isla! *O* Geniet ervan.

Mijske... :*

Thistleweed, hier duurde het allemaal ook achterlijk lang. Samenlevingstest kwam ook pas later, mijn man zijn zaad is ook pas laat onderzocht... Sta op je strepen en stel testen voor als je het gevoel hebt dat het wordt overgeslagen. Gewoon doen. Anders ben je zo maanden/jaren verder.

Verder bedankt allemaal voor het meeleven met mij. Ik heb een afspraak met de gyn voor 14 juni om te evalueren. Dan gaan we met een lijstje van dingen waarvan wij denken dat het daar mis kan gaan. Nu gaan we ook de laatste cryo nog even niet doen, eerst in juli op vakantie. Dan pas weer verder. Even niks.
  maandag 30 mei 2011 @ 19:30:27 #154
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_97507775
Wat lijkt me dat zwaar, Mijsje. Ik kan me zo goed indenken dat de hoop je soms even in de steek laat. Ik duim voor jou. :*

Prinseszondererwt, het lijkt me een goed vooruitzicht. Eerst bijkomen, dan weer verder. :*

Sorry dat ik niet eerder heb gemeld hoe het gaat maar het lukte even niet eerder. Er was vandaag geen plek meer vooreen echo, maar morgen wel. Om 12.05 u. kunnen we terecht. Vind het erg spannend en slinger heen en weer tussen hoop en angst. Vandaag is het vooral oud bloed en dat vond de verloskundige hoopgevend. Oud bloed betekent geen nieuwe bloeding meer. Daar hou ik me erg aan vast en ik probeer niet heel te bang te zijn.
pi_97508170
Mijsje :*

En MM : spannend morgen! Ik ga enorm voor je duimen! *;
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
pi_97511522
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 15:18 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve meiden, bedankt voor jullie geruststellende berichtjes en geduim... het heeft geholpen! Mijn hcg is in vier dagen van 446 naar 2594 gegaan....dat is uitstekend!!!!!!!! *O* Je kunt je waardes invullen op een hcg calculator:
http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator
en zien hoe snel je hcg verdubbelt... Ik zit op 37 uur!!!! (je moet tussen de 48 en 72 uur zitten, maar als je hcg dus sneller verdubbelt, zoals bij mij nu, is het nog beter!!!!!) Dus ons guppie is ontzettend goed aan het groeien.. Ik ga nu inderdaad stoppen met googlen en genieten! (of in ieder geval m'n best doen). En jullie niet meer lastig vallen met m'n onzekerheden. :*

Orea, fijn dat je ongesteld wordt, dan kun je weer verder...maar wel vervelend net zo voor je vakantie.... :*

Heeeee wat goed!! *O* en je mag ons hier prima lastig vallen hoor, met je onzekerheden.. Maar, hoop dat je iets vertrouwen gaat krijgen dat er een beebje groeit en bloeit!! O+

En ik vind het niet erg hoor, zo voor mijn vakantie.. Juist fijn want dan word ik het niet óp vakantie :P ben er net vanaf hopelijk voor we gaan.. Het is nog niet volledig doorgebroken, maar wel goed bezig :P

PZE, weer even rust.. Inderdaad eerst maar even vakantie en dan een goed gesprek!

Mijsje, logisch. Het is ook ronduit kut. :*

Thistleweed, ik heb er geen ervaring mee.. voor wij begonnen met de kinderwens aan de slag gingen was al duidelijk dat mijn eileiders eruit moesten. Dus na die operatie was het duidelijk dat het direct ivf zou worden :) maar het lijkt me wel vervelend! Ze kunnen op zijn minst wat testen doen, en als dan blijkt dat er 'niks' is altijd nog bepalen of jullie het nog even zelf proberen. Lastig wel, lijkt me!

Spannend MM, ik ga duimen ^O^
  maandag 30 mei 2011 @ 21:11:15 #157
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97512881
Mijsje.. gewoon een dikke :* . Soms weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen.. ook nu niet.

MM, ik duim voor je morgen...! :*

PZE, ik ben benieuwd hoe de volgende tp zal gaan, na het gesprek met de gyn...! Maar vooral: rust lekker uit. Dat hebben jullie wel verdiend. :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_97513178
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:51 schreef mijsje het volgende:
Ik zit weer in een fase waarin ik het er moeilijk mee heb dat het niet zo lukt, maar het lastige is ook dat ik me ook niet echt wil laten troosten... ;( naja, komt wel weer... Jammer daarbij is wel dat ik dan wat minder hoop heb...
Komt goed Schatje :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_97532252
Mijsje. :*

Succes vandaag MissM. ^O^
pi_97537346
Mijsje; gewoon een dikke knuffel voor jou :*

Pze; ik hoop dat het gesprek met de gyn fijn gaat zijn. Daarna lekker vakantie, geniet er van!

Mm; de echo is al geweest, ik hoop dat je goed nieuws hebt gehad!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:10:15 #161
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97541418
MissMuppet, hoe is het gegaan? :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:38:39 #162
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_97542813
Ja! Ik heb goed nieuws! We hebben een heel klein mini-kindje gezien. En een hartje zien en horen kloppen! Ik heb gehuild joh. Vanochtend toen ik mijn bed uitkwam bleek ik weer een bloeding te hebben. Het was helder rood bloed en het drupte er echt even uit, maar later hield het weer op. Ik was al een beetje afscheid aan het nemen van de zwangerschap en van mijn wens voor een tweede kind. Ik was zo ondersteboven van het idee weer een miskraam te hebben dat ik eigenlijk niet meer verder wilde. Ik durfde op het laatste moment bijna niet meer naar de echo te gaan! Maar nu dus een kloppend hartje. Ik ben wel een week teruggezet, dus niet 7 weken en 4 dagen maar 6 weken en 4 dagen. Maar na een miskraam zou het ook lastiger zijn te weten wanneer je zwangerschap is begonnen. Daar hou ik me aan vast omdat ik me anders zorgen ga maken over de groei.

Dank jullie wel voor het meeleven en de steun. Dit doet mij veel goed :*
pi_97543182
Ooooooooooh MM wat een opluchting! Wat een geweldig nieuws! *O* *O* *O*
Ga er maar lekker van genieten meid! :*

Mijsje, even een ontzettend dikke knuffel... :* :* :*
Ik blijf het tot vervelends aan toe zeggen hoor: Hoop houden! De aanhouder wint! (kijk naar mij....na vier terugplaatsingen zwanger...het kan dus écht! ookal ben ik ook nog steeds hartstikke bang hoor...eerst maar eens afwachten of dit goed blijft gaan...)

Meiden bedankt voor jullie lieve woorden en enthousiasme. :*
Ik blijf nog even hier hoor, durf nog niet naar Z&G. Was even wezen kijken, en toen ging het over vliezen die braken, nou dat is nog echt ver-van-mijn-bed show ...Voel me hier meer thuis.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:54:08 #164
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97543500
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:38 schreef MissMuppet het volgende:
Ja! Ik heb goed nieuws! We hebben een heel klein mini-kindje gezien. En een hartje zien en horen kloppen! Ik heb gehuild joh. Vanochtend toen ik mijn bed uitkwam bleek ik weer een bloeding te hebben. Het was helder rood bloed en het drupte er echt even uit, maar later hield het weer op. Ik was al een beetje afscheid aan het nemen van de zwangerschap en van mijn wens voor een tweede kind. Ik was zo ondersteboven van het idee weer een miskraam te hebben dat ik eigenlijk niet meer verder wilde. Ik durfde op het laatste moment bijna niet meer naar de echo te gaan! Maar nu dus een kloppend hartje. Ik ben wel een week teruggezet, dus niet 7 weken en 4 dagen maar 6 weken en 4 dagen. Maar na een miskraam zou het ook lastiger zijn te weten wanneer je zwangerschap is begonnen. Daar hou ik me aan vast omdat ik me anders zorgen ga maken over de groei.

Dank jullie wel voor het meeleven en de steun. Dit doet mij veel goed :*
Was er ook te zien waar het bloeden vandaan kwam?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:57:01 #165
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_97543634
Dank je wel, IslaBonita! :* Zullen we samen proberen te genieten? :)

Ticootje, in de baarmoeder was geen bloed terug te vinden. Ze zag ook dat de baarmoeder goed afgesloten was. Ze liet een soort van witte streep zien. Als het niet goed afgesloten was en er bloed zou zitten zou daar een zwarte streep zijn. Waar de bloedingen vandaan komen kon ze niet terug zien maar ze dacht dat het slijmvlies bij mij heel gevoelig is. Bij mijn zoon had ik veel last van bloedneuzen dus misschien is het ook zoiets.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:58:30 #166
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97543692
Nou, dan moet het gewoon goed zitten toch?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:00:14 #167
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_97543759
Jazeker :) Wij zijn dan ook gigantish opgelucht!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:00:37 #168
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97543770
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:00 schreef MissMuppet het volgende:
Jazeker :) Wij zijn dan ook gigantish opgelucht!
Dat kan ik me goed voorstellen!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:04:34 #169
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_97543959
Ik heb ook een paar uur vrij genomen vanmiddag en ga zo een warme douche nemen. Na de emotionele rollercoaster van vandaag is even ontspannen wel een goed idee denk ik.
pi_97546366
MissMuppet wat ontzettend goed nieuws! Groot gelijk om nu even bij te komen van alle spanningen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:33:06 #171
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97548250
MM wat een goed nieuws.. *O*
Be happy with the little things in life
Blogsel
ons traject
pi_97549643
Goed nieuws MissM! *O* *O* *O*
En nu gewoon genieten en een beetje bloed hier en daar gewoon negeren vanaf nu. ;)

Gezellig dat je nog even blijft Isla. ^O^
pi_97550463
Bedankt allemaal voor de reacties!

Ik ga maar gewoon goed op mijn strepen staan en aangeven hoe het voor mij voelt en aandringen als ik denk dat iets sneller/anders moet.

Ook erg fijn dat jullie zo begripvol zijn, ik merk dat als ik hier veel rond hang het best een belasting is maar dan voel ik me zo schuldig als ik dan wel wat wil vragen en ik al een tijdje niet meer gepost hebt.

Samenlevingstest is nog niet duidelijk, mijn ei is nog niet gesprongen en groeit erg traag volgens de test van vandaag en gisteren. Met hemelvaart is het even een beetje lastig, nu vrijdag nog een keer en dan hopen op een uitslag.

Fijn Miss muppet!
pi_97551765
MissMuppet! Wat fijn. Samen met Isla naar Z&G! w/
pi_97552286
PZE hoe gaat het met jou? :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')