quote:
Op maandag 30 mei 2011 15:18 schreef IslaBonita het volgende:Lieve meiden, bedankt voor jullie geruststellende berichtjes en geduim... het heeft geholpen! Mijn hcg is in vier dagen van 446 naar 2594 gegaan....dat is uitstekend!!!!!!!!

Je kunt je waardes invullen op een hcg calculator:
http://www.babymed.com/tools/hcg-calculatoren zien hoe snel je hcg verdubbelt... Ik zit op 37 uur!!!! (je moet tussen de 48 en 72 uur zitten, maar als je hcg dus sneller verdubbelt, zoals bij mij nu, is het nog beter!!!!!) Dus ons guppie is ontzettend goed aan het groeien.. Ik ga nu inderdaad stoppen met googlen en genieten! (of in ieder geval m'n best doen). En jullie niet meer lastig vallen met m'n onzekerheden.
Orea, fijn dat je ongesteld wordt, dan kun je weer verder...maar wel vervelend net zo voor je vakantie....
Heeeee wat goed!!

en je mag ons hier prima lastig vallen hoor, met je onzekerheden.. Maar, hoop dat je iets vertrouwen gaat krijgen dat er een beebje groeit en bloeit!!

En ik vind het niet erg hoor, zo voor mijn vakantie.. Juist fijn want dan word ik het niet óp vakantie

ben er net vanaf hopelijk voor we gaan.. Het is nog niet volledig doorgebroken, maar wel goed bezig
PZE, weer even rust.. Inderdaad eerst maar even vakantie en dan een goed gesprek!
Mijsje, logisch. Het is ook ronduit kut.

Thistleweed, ik heb er geen ervaring mee.. voor wij begonnen met de kinderwens aan de slag gingen was al duidelijk dat mijn eileiders eruit moesten. Dus na die operatie was het duidelijk dat het direct ivf zou worden

maar het lijkt me wel vervelend! Ze kunnen op zijn minst wat testen doen, en als dan blijkt dat er 'niks' is altijd nog bepalen of jullie het nog even zelf proberen. Lastig wel, lijkt me!
Spannend MM, ik ga duimen