Is niet helemaal vergelijkbaar, heb nooit een keuring voor de Natres gehad. Oktober 2009 mn vliegmedisch onderzoek gehad. Daarna pas in februari weer wat van defensie gehoord mbt datum voor mn AAC. Aanstelling in augustus 2010.quote:
Bij mij tot aanstelling ongeveer 8 maanden. Totdat ik daadwerkelijk AMO kon doen 13 maanden.quote:
8 maanden na opsturen formulieren, vorig jaar februari, en 17 maanden amo, na de formulieren.quote:
Het gaat mij wat ver om alleen voor de NatRes een auto aan te schaffen, aangezien ik gewoon OV heb en niet zo bizar vaak opkomst heb.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:26 schreef hoogvlieger het volgende:
Of je koopt een auto. Voor het geld dat ik maandelijks bij de natres verdien kan ik prima de maandelijkse kosten (verzekering/belasting) van mn auto dekken.
Misschien kan je een Leo leasen van Defensie... die dingen staan toch stil. Hoef je zelf alleen wat peut erin te stoppen .quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:03 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Het gaat mij wat ver om alleen voor de NatRes een auto aan te schaffen, aangezien ik gewoon OV heb en niet zo bizar vaak opkomst heb.
Naja ik wilde zoiso wel wat flexibeler zijn in mn vervoer. Gebruik m nu ook om naar mn werk te gaan. Werk vaak in de avonden en dan is het lekker om gewoon met 10 minuten weer thuis te zijn ipv eerst nog een halfuur moeten fietsen. En kazernes en oefenlocaties ed van defensie liggen 9/10 keer niet echt dicht bij een station oid. dus zou je weer heleboel moeten rotzooien met het OV enzo. Niet zo'n zin in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:03 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Het gaat mij wat ver om alleen voor de NatRes een auto aan te schaffen, aangezien ik gewoon OV heb en niet zo bizar vaak opkomst heb.
Verplaatsing naar oefenlocaties is dan 9 van de 10 keer weer organiek. Je hoeft dus alleen met je meuk naar de kazerne. Vanaf daar verder in de tonners.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Naja ik wilde zoiso wel wat flexibeler zijn in mn vervoer. Gebruik m nu ook om naar mn werk te gaan. Werk vaak in de avonden en dan is het lekker om gewoon met 10 minuten weer thuis te zijn ipv eerst nog een halfuur moeten fietsen. En kazernes en oefenlocaties ed van defensie liggen 9/10 keer niet echt dicht bij een station oid. dus zou je weer heleboel moeten rotzooien met het OV enzo. Niet zo'n zin in.
Hoiquote:Op zondag 29 mei 2011 17:14 schreef Cadmiumsoep het volgende:
is het mogelijk om in een totaal andere regio(Breda) in dienst te komen dan de regio van je voorlichtingsdag(Assen)
Ja
ik heb me voor Assen aangemeld omdat dit het snelst was.
Is er een mogelijkheid om direct te solliciteren zonder voorlichtingsavond?
Nee
btw, ik ben nieuw op [DEF] maar lees al een tijdje mee. Voorheen vooral gepost in het examenforum
oh dat is snel. ik heb btw de landmacht gebeld en mijn voorlichtingsdatum verplaatst naar de 25ste want treinen kunnen me niet op dezelfde dag terugbrengenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:14 schreef TMartina het volgende:
Ik moet gelijk na mijn herexamen op de AMO, zeg maar op kamp. Gaat ook spannend worden of ik bij mn eigen diploma uitreiking aanwezig kan zijn Graag gedaan ofcourse.
Hahaha... +1quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:13 schreef PugaPyga het volgende:
Hahahaha, krijg ik een brief van het KPU bedrijf dat er wat spullen die er in november niet waren zijn nageleverd op de Cie. Dan hoop je op lage schoenen DT, handschoenen of op zijn minst een veldpetje...
- 6x Sokken, zandkleur, gvt
Nou ik ben er blij mee
Hoe bevalt het bij de GLR? Is het, denk je, erg anders dan het er bij de Natres aan toe gaat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:45 schreef JAY-T het volgende:
Holster gekocht voor de Glock (zit bij de GLR)
[ afbeelding ]
De holsters die ik steeds in bruikleen krijg zijn echt 3x niks, dus zelf maar een goede aangeschaft
Dat is uiteraard de beste. En liever deze versie graag: Al mag deze er ook best wezen:quote:
Bevalt erg goed! Ik weet niet precies hoe het er bij de Natres aan toe gaat (weet enkel dat wat ik hier lees) maar heb wel het idee dat het werk bij de GLR wat uitdagender is ofzo..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:53 schreef hcwp het volgende:
[..]
Hoe bevalt het bij de GLR? Is het, denk je, erg anders dan het er bij de Natres aan toe gaat?
hoi jeroenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Bevalt erg goed! Ik weet niet precies hoe het er bij de Natres aan toe gaat (weet enkel dat wat ik hier lees) maar heb wel het idee dat het werk bij de GLR wat uitdagender is ofzo..
Zit nu bij 601sqn op Vliegbasis Volkel, erg gezellige en hechte club! (die daarnaast uiteraard ook serieus bezig is met het werk dat gedaan wordt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |