abonnement Unibet Coolblue
pi_31546107
Ja, zou iemand die plaatjes willen editten?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator donderdag 20 oktober 2005 @ 09:36:03 #27
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_31575216
Plaatjes probeerde ik gisteren al te verwijderen, maar toen lukte het niet. Nu dus wel.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_31723586
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Omdat er iemand morgen naar Isla Margarita gaat en over 7 dagen met een lege zak terugkomt.
Ik kom net terug, en nog genoeg geld over hoor. Super goedkoop eiland, als je maar Spaans spreekt
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_31723630
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De stroom viel eigenlijk voortdurend uit. De hele tijd ook koud water in de douche, voor zover je het een douche kon noemen. Dat ding was ook meteen stuk, want toen iemand 'm wilde verstellen brak die af. Daarna zat er iemand opgesloten in de badkamer en moest de deur eruit getrapt worden. Toen we dat deden kwam ook meteen een groot deel van het plafond naar beneden. Lekker dan.
Nou, dat is echt het tegengestelde van wat ik heb gehad. Ok, één keer is de stroom voor een kwartiertje uitgevallen. Maar dat is dan ook het enige! Super hotel, super aardige mensen en super goedkoop!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_31774743
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:46 schreef henkSX het volgende:

[..]

Ik kom net terug, en nog genoeg geld over hoor. Super goedkoop eiland, als je maar Spaans spreekt
Een lege zak is niet hetzelfde als een lege bankrekening. Het is spotgoedkoop daar, zeker als je een beetje Spaans spreekt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_43874204
Is er iemand die nog reiservaringen Isla Margarita heeft en ze hier wil delen!!
pi_43946100
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43946456
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
www.marcamba.nl
Je bedoelt www.macamba.nl
pi_43946472
Ja
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')