abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:41:15 #151
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_97673999
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:40 schreef automatic_ het volgende:
Als je AOBS nog in de oude potjes ziet, dan niet :) En de oude potjes zijn van die zachte, plastic bakjes (die je heeeel makkelijk kapot krijgt, haha).
Flesjes tellen wel :)
Er zit nu niets meer in, maar het zijn inderdaad van die slappe bakjes. De dame bij Lush wilde ze niet aannemen in elk geval :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:41:43 #152
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97674022
quote:
Beste ........,

We hebben afgelopen dindag besloten dat alle filialen in Nederland alle plastic verpakkingsmaterialen ingenomen kunnen worden, al moeten we nog een officiële goedkeuring afwachten van onze collega's in Engeland. Uitzondering hierop vormen de kleine testerpotjes, die mag je wel terug brengen natuurlijk, maar tellen niet mee bij het 'sparen' voor een gratis gezichtsmasker.

De tins, van bijvoorbeeld Ultrabalm en de lippenbalsems tellen niet mee, glazen potjes voor de lipscubs ook niet.

Dus wel: zwarte potjes, plastic flesjes van douchegels en shampoos en de doorzichtige jelly potjes, de verpakkingen van de vaste parfums, maar NIET de zwarte glazen parfumflesjes.

Met vriendelijke groet,

Dineke

Lush Nederland
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:41:59 #153
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97674040
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:41 schreef Muck het volgende:

[..]

Er zit nu niets meer in, maar het zijn inderdaad van die slappe bakjes. De dame bij Lush wilde ze niet aannemen in elk geval :P
Ja, die kan je gewoon weggooien, haha :D
Sinds een tijdje zitten de Jelly's en de AOBS / Dark Angels / etc. wel in harde bakjes!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_97675908
Mijn dochters zijn vandaag met Think pink in bad geweest. Helemaal geweldig natuurlijk zo'n roze bad, alleen wist ik natuurlijk weer niet dat daar ook zooi in zat (welliswaar niet heel veel maar toch -O- )

Weer een bal die op het niet meer kopen lijstje komt.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_97688663
Zo klote... Aqua Mirabilis is aan het schimmelen...
Gaat al weken goed, maar nu dat ik niet lekker was is er kennelijk iets van water bij gekomen ofzo.
Nu heeft ie een groot groen plekje :S
  zaterdag 4 juni 2011 @ 08:23:17 #156
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_97688708
Ieuw! Zonde! Wegsnijden een optie? Anders even naar lush bellen of ze dat aanraden om te doen.....
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 10:45:48 #157
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97690018
Dames!

Heeft er iemand interesse in 50 gram Snowfairy (dit kan in een brievenbus-flesje) of 100 gram? Ik heb een fles van 500gram staan, maar ik ben het geurtje een beetje zat... :@
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_97731063
Zijn Back For Breakfast en Sonic Death Monkey lekker? :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  Redactie Frontpage zondag 5 juni 2011 @ 12:27:25 #159
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_97731250
Mijn Ultimate Shine bar is doormidden gegaan gisteren :P Nu zal hij vast wel snel op zijn, ga ik Seanik gebruiken :9
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 5 juni 2011 @ 12:27:28 #160
202348 Susi
Temple of Love
pi_97731253
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 10:45 schreef automatic_ het volgende:
Dames!

Heeft er iemand interesse in 50 gram Snowfairy (dit kan in een brievenbus-flesje) of 100 gram? Ik heb een fles van 500gram staan, maar ik ben het geurtje een beetje zat... :@
Ik zou hem wel eens willen proberen ! Ik heb eventueel nog een Black Stockings, Fresh Farmacy of een nog iets-waarvan-ik-de-naam-nu-niet-weet-omdat-het-bij-mij-thuis-ligt-en-ik-nu-elders-ben voor je in de ruil ?
  zondag 5 juni 2011 @ 13:01:22 #161
274310 agenda
altijd vol!
pi_97732449
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 22:15 schreef Nanook24 het volgende:
Mijn dochters zijn vandaag met Think pink in bad geweest. Helemaal geweldig natuurlijk zo'n roze bad, alleen wist ik natuurlijk weer niet dat daar ook zooi in zat (welliswaar niet heel veel maar toch -O- )

Weer een bal die op het niet meer kopen lijstje komt.
Wat voor zooi zit erin dan? Ik heb hem nl ook liggen, pantykousje eromheen dan maar?
pi_97734221
Er zitten kleine papieren hartjes in. Niet super veel maar ze zinken wel bijna direct naar de bodem. Ik doe met het leeglopen van het bad altijd zo'n harenzeefje in de afvoer en dat was wel voldoende om ze op te vangen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zondag 5 juni 2011 @ 16:59:10 #163
274310 agenda
altijd vol!
pi_97742852
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:52 schreef Nanook24 het volgende:
Er zitten kleine papieren hartjes in. Niet super veel maar ze zinken wel bijna direct naar de bodem. Ik doe met het leeglopen van het bad altijd zo'n harenzeefje in de afvoer en dat was wel voldoende om ze op te vangen.
Ah, ok dank je voor de tip. ^O^
  zondag 5 juni 2011 @ 18:25:40 #164
274310 agenda
altijd vol!
pi_97746887
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 10:45 schreef automatic_ het volgende:
Dames!

Heeft er iemand interesse in 50 gram Snowfairy (dit kan in een brievenbus-flesje) of 100 gram? Ik heb een fles van 500gram staan, maar ik ben het geurtje een beetje zat... :@
eveline op het lush forum zoekt het
pi_97747355
Op Facebook:

Lush Den Bosch
Op dinsdag 28 juni is er weer een nieuwe VIP-avond! Deze avond heeft het thema 'Summer Cocktail Party'. Schrijf je in en laat je verrassen :) Zoals altijd kan iedereen zich gratis inschrijven in de winkel of per telefoon op 073-6101342.

Summer Cocktail Party? :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  zondag 5 juni 2011 @ 18:34:13 #166
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_97747414
En nog een lushroddel van het IF:

quote:
Mafia has just kicked out - phew, what a day!

BebeBlonde and I championed your cause for a new Shower Gel today - and guess what? Mark said..................................

YES!

We're going to sneak into the labs tomorrow with Wes and see if we can't come up with something wonderful for you. I've been collating all your ideas from the other thread, so if you've got more ideas, keep 'em coming. It's the chance of a lifetime to get what you want!

Mark did say only one for now though so we'll do our best! Perhaps we might "accidentally" make two and see what happens

Good job people. Talk about Forum Force :force:
H xxx
  maandag 6 juni 2011 @ 17:30:38 #167
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97793797
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:25 schreef agenda het volgende:

[..]

eveline op het lush forum zoekt het
Ik zal eens kijken! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 6 juni 2011 @ 17:52:00 #168
96325 Alsgeenander
appeltje eitje
pi_97794843
Hier een nieuwe Lush fan!! Ik vraag me af waarom het zo lang heeft geduurd... ik kom in Den Haag regelmatig langs de winkel en snuif dan altijd de lekkere geur op. Gebruik wel al ruim een jaar Godmother als zeepje om mijn handen te wassen, mmmm, en vorige week besloot ik dat het tijd is om mijn huidje nu eens echt goed te gaan verzorgen en ben de winkel ingestapt.

Ging weg met:

Dream Cream
Aqua Marina
Eau Roma water
Vanishing cream

Het is nu al een feest om 's avonds mijn gezicht schoon te maken etc., en dream cream bevalt ook erg goed!

Ben nu 'research' gestart en heb alweer een verlanglijstje.... wil een bodybutter proberen, massagebar (die ik dan als bodylotion ga gebruiken, geen vent in de buurt momenteel :-)), douchegel en shampoo.. en misschien nog wat anders leuks.

Valt me op dat redelijk wat mensen hier de bestelling plaatsen in de UK, dat is vanwege het prijsverschil lijkt me? Ik heb net even vergeleken en whoa... dat scheelt idd flink! Weet iemand vanaf welk bedrag het voordelig is om in de UK te bestellen?

Ik ben het wel aan het overwegen.. aan de andere kant ik heb een winkel om de hoek zitten, dus het is verleidelijk om daar even snel naar binnen te wippen..

Ohja, ik ben dol op productjes die lekker ruiken en waarvan de geur ook lekker lang blijft hangen.. zoete luchtjes bij voorkeur. Tips?
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
pi_97798178
Eigenlijk is bestellen in de UK al voordeliger zodra je de verzendkosten er uit haalt. Als je doorklikt vanuit je bestelmandje kun je zien wat die zijn voor jouw bestelling (het hangt nl. ook af van het gewicht van je bestelling of de verzendwijze die je kiest)

Ik ben zelf niet zo van de zoete geurtjes maar wie weet kan een van de andere dames je daarmee helpen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 6 juni 2011 @ 19:53:42 #170
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_97801867
hey, gezellig een nieuwe Lush-fan!

In de winkel shoppen is inderdaad heerlijk! Wat ik zelf doe, is als ik 1 dingetje wil hebben, dan ga ik gezellig naar de winkel. Of bijvoorbeeld als ik een kadootje wil kopen voor iemand. Zeker voor zeepjes of kleine flesjes douchegel scheelt het dan vaak een paar euro in kosten, dat vind ik wel te overzien.

maar sommige producten zijn in de UK zoveel goedkoper dat ik die echt niet in de winkel ga halen. En als ik meerdere producten wil kopen, dan bestel ik ook. je moet wel paypal of een creditcard tot je beschikking hebben :) En bij Paypal was het zo dat je moest zorgen dat je er een bedrag op had staan voor je kon bestellen, maar of dat nog zo is, weet ik niet.

De verzendkosten zijn in pond 9,95 of 10,95 afhankelijk van het gewicht (boven de 2 kilo is het dure tarief). Nadeel van bestellen is dat je op je pakketje moet wachten, en dat is altijd weer spannend ;) (ik ben echt zwaar ongeduldig dus ik heb het er altijd nogal zwaar mee). Maar als het dan komt kan je kadootjes uitpakken en dat is zo tof!
Voordeel van bestellen is dat ze in de UK meer verschillende producten hebben. (te vinden onder het kopje retro)
En ik zou zeggen: gewoon doen, t is leuk ;-)

Qua geuren. als je van the godmother houdt dan vind je misschien ook Miranda en rockstar lekker. En als je ook van een beetje romig-zoet houdt is honey i washed the kids echt een aanrader.
Qua bodybutters is er eentje zonder scrub (in de winkel) dat is King of skin. Op zich zijn die wel fijn, dan hoef je ook geen bodylotion op te doen :) maar het is wel vettig, ook in je doucheputje.
Massagebars, daarvan vind ik soft coeur heel lekker (beetje vanille-chocoladeachtig geurtje) en die smelt ook lekker snel. je lichaam blijft er wel vettiger van dan van een bodylotion, net als met massageolie.

En ze hebben nog veeeel meer lekkere dingetjes... het is echt verslavend hoor :) Ik heb al een hele verhuisdoos vol met Lush :@ echt te erg voor woorden ;) je kunt je ook nog op het lushforum aanmelden, daar kan je vaak dingen ruilen enzo. Meestal wel handig als je eerst ook wat schrijt over jezelf enzo voordat je gaat ruilen, sommige mensen struikelen er anders nogal over :(

Ik hoop dat je hier iets aan hebt :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 6 juni 2011 @ 20:07:00 #171
159909 -Peach
Prunus persica
pi_97802794
In O+ Antwerpen O+ geweest. I love juicy en Big zijn weer binnen! Nog een proefje Trichomania gekregen, ben benieuwd.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_97805056
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 08:23 schreef Murmeli het volgende:
Ieuw! Zonde! Wegsnijden een optie? Anders even naar lush bellen of ze dat aanraden om te doen.....
Heb ze een mailtje gedaan.

Hier kan je het zien (bovenhoekje links), moet volgende keer wel betere foto's maken... *zucht*
http://imageshack.us/photo/my-images/847/img1086h.jpg (copy/paste deze link)
  maandag 6 juni 2011 @ 20:40:54 #173
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_97805196
Gatsie Kahlie, dat ziet er echt smerig uit :(

Ik geloof dat ik hem weg zou gooien.... Maar is wel doodzonde natuurlijk :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_97805297
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef Murmeli het volgende:
Gatsie Kahlie, dat ziet er echt smerig uit :(

Ik geloof dat ik hem weg zou gooien.... Maar is wel doodzonde natuurlijk :(
Ik zou hem in principe ook weggooien, zeker omdat Aqua Mirabilis een scrub is, dus bij snijden zou hij uit elkaar vallen. Je weet ook niet hoe ver de schimmel zit :S
Ik vind het echt niet ok en hij is dus nog half niet gebruikt.

Ben altijd heel zuinig met m'n spullen, dus zelfs als ik hem niet gebruik wil ik hem nog wel af en toe keren. Weekje ziek geweest en niet opgelet, gelijk schimmel... vind het eigenlijk te gortig. Snap het ook niet, want heb dit product al heel vaak gehad. Nog nooit zo'n schimmel gezien.
  maandag 6 juni 2011 @ 20:54:36 #175
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_97806141
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken! :)
En anders ben ik wel geïnteresseerd :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')