quote:
Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef automatic_ het volgende:[..]
Ik

Maar ik vond hem niet zo fijn. Ik gebruikte voornamelijk Angels on Bare Skin en was op zoek naar een "nieuwe". Ik had ook het gevoel dat hij weinig deed en nu gebruik ik AOBS en Dark Angels

Ik heb ook AOBS gebruikt, maar hoef die scrub niet zo nodig. Wel heel fijn verder, maar wilde eens een andere uitproberen. Dark Angels is voor mijn vriend, zo'n vette huid heb ik niet

quote:
Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef Leinonlein het volgende:[..]
Ik heb deze ook een tijdje gebruikt maar had niet het idee dat hij mijn vette huidje zo krachtig reinigde als coalface nu. Maar ik denk dat hij voor de iets drogere huid wel heel prettig is. Ik gebruik mijn restjes nu al masker onder de douche, laat ik het iets langer zitten

.
Heb inderdaad een gewoon tot licht droge huid, weinig puistjes e.d. alleen snel wat rode plekken omdat ik zo bleekjes ben. Coalface heb ik weleens van een vriendin gebruikt maar dat was echt waaaay too heavy voor mijn gezicht.
Het schijnt een populaire reiniger te zijn, maar ik ken eigenlijk niemand die hem gebruikt. Hij ruikt erg apart (mijn vriend vind het heel erg stinken, ik vind het wel lekker) en ziet het er vies uit. De zink uit de calamine werkt denk ik nog het beste, wel fijn, ik ben er blij mee
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!