abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 mei 2011 @ 10:48:34 #1
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97190868
Ik heb er iets over gehoord, maar kan niet echt goede filmpjes/informatie vinden. De filmpjes die ik vond, trokken gelijk conclusies zonder ook maar enige vorm van logica.
Bijvoorbeeld: oh, er staat dat er maar 500 miljoen mensen mogen zijn voor de ideale balans blablabla, dus wil de NWO 6,5 miljard mensen afmaken.
Ik ben dus benieuwd naar wat meer diepgaande informatie over deze steentjes.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_97191640
574.000 resultaten, daar moet vast wat tussen staan. :)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  maandag 23 mei 2011 @ 11:14:01 #3
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97191707
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:12 schreef bas-beest het volgende:
574.000 resultaten, daar moet vast wat tussen staan. :)
ga ergens anders blij doen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 23 mei 2011 @ 15:18:07 #4
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_97201568
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_97242360
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:18 schreef Demon_Hunter het volgende:

Hier kan je vast wel wat mee.
Daar wordt je wel even stil van..klinkt griezelig aannemelijk allemaal..
pi_97393987
Deze stenen worden zo verkeerd geinterpreteerd het is echt lachwekkend.

Wie deze stenen ook geschreven heeft bezat een immense wijsheid. Mensen vandaag halen dit soort dingen volledig uit zijn context en doen de hele truth movement zon schade aan.

Dit heeft niks te maken met de nieuwe wereld orde. De nieuwe wereld orde is tirannie, deze stenen prediken liefde en verantwoording.
  zondag 29 mei 2011 @ 01:01:34 #7
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_97444134
Dit is heel interessant ja, ik had ooit al eens eerder gelezen over deze steen. De kunstenaar zou ook vreemde stemmen en vreemde muziek gehoord hebben toen hij deze muziek maakte, heb ik gelezen, maar er zijn uiteraard erg onbetrouwbare bronnen dus dit kan net zo goed totale onzin zijn.

Hier de tien geboden op de steen:

1. Houd het aantal mensen onder de 500 000 000 (500 miljoen), zodat een evenwicht met de natuur bereikt wordt.
2. Stuur de voortplanting op een manier, zodat de gezondheid en diversiteit wordt verbeterd.
3. Verenigt de mensheid onder een nieuwe levende taal.
4. Beheers driften, geloof, traditie en alle dingen door een gematigde redelijkheid.
5. Bescherm de landen en volken met eerlijke wetten en rechtvaardige rechtbanken.
6. Laat alle volken hun eigen zaken regelen, maar laat ze hun onderlinge geschillen oplossen voor een wereldrechtbank
7. Vermijd onnodige regels en onbruikbare ambtenaren
8. Weeg persoonlijke rechten af tegen sociale plichten.
9. Beloon waarheid, schoonheid en liefde, en zoek naar harmonie met het oneindige.
10. Wees geen kankergezwel op deze aarde. Laat ruimte voor de natuur.

Ik zie zelf niet zo aan wat hier nou satanisch aan zou moeten zijn of een totalitaire post-apocalyptische staat zou moeten represtenteren. 1 komt overeen met die depopulatie plannen waar complottheoretici over spreken, 2 vind ik te vaag om een goede uitspraak over te kunnen doen, 3 zou overeenkomen met die universele taal, maar ja, het Engels is dit al zo'n beetje op dit moment, dus dat zou niet echt iets post-apocalyptisch zijn. 4 vind ik juist iets heel goeds, en ik zie hiervan niet in wat er verkeerd aan is, 5 zie ik ook niets verkeerds in. 6 is eigenlijk al wat de Verenigde Naties op dit moment is, zo'n wereldorganisatie die geschillen op probeert te lossen. 7 zou handig zijn als dit uitkwam, voor alle bureaucratie en ellende waar we in terecht komen door een veel te uitgebreid ambentenarensysteem. 8 is alleen maar goed en komt zelfs overeen met een religieuze gedachtegang. 9 is ook niet slecht bedoeld volgensmij, alleen neigt het wel meer naar iets New-Age inderdaad. 10 vind ik een heel mooi gebod, hoe we op dit moment de natuur slopen vind ik heel treurig.

Ik weet niet, ik vind bepaalde zaken op deze stenen niet eens verkeerd overkomen, en ik dacht daarnaast dat de Bijbel en het Christendom ook universeel zijn, net als de dingen in deze geboden. Hoe maak je het onderscheid tussen of deze geboden satanisch of christelijk zijn is mijn vraag, er zijn overeenkomsten met wat sommigen zien als de NWO inderdaad, maar bepaalde geboden zijn helemaal niet zo verkeerd om na te volgen, zodat we tot een betere wereld kunnen komen.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')