abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:14:31 #176
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_97603029
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef dotKoen het volgende:
Vandaag eindgesprek psych gehad. Nog nooit zo'n vragenvuur meegemaakt zeg, jezus. Een 45 minuten doorgezaagd over de hele psychiatrie.
En hoe ging het?:)
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_97603134
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:14 schreef fusionfake het volgende:

[..]

En hoe ging het?:)
Een 8. Viel me mee. Net als functioneren, daar had ik ook een 8 voor, terwijl ik wel als kritiek kreeg dat ik te weinig contact maakte met de patienten. Maar ja, die zitten de hele dag in de rookkamer, en ik rook niet :').

En ik was zo dom om MCDD op mijn casuslijst te zetten, daar weet ik nauwelijks iets van af :')
pi_97603395
MCDD, klinkt als nieuwetijdskinderen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:21:47 #179
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_97603425
Nice :) Ben eigenlijk wel benieuwd op welke afdeling nou de meeste rokers zitten, longen zal wel #1 zijn maar het verder? :P Had het bij psychiatrie niet écht verwacht
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_97603443
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef Repeat het volgende:
MCDD, klinkt als nieuwetijdskinderen.
Idd. Ook een splinternieuwe diagnose, vertelde de psychiater me.
pi_97603516
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef fusionfake het volgende:
Nice :) Ben eigenlijk wel benieuwd op welke afdeling nou de meeste rokers zitten, longen zal wel #1 zijn maar het verder? :P Had het bij psychiatrie niet écht verwacht
Nee?

70% van de ptn met schizofrenie rookt. Fors. En 70% van de psychiatrieverpleegkundigen ook.
pi_97603556
Dus, elke psychiatrieverpleegkundige is schizofreen?>
pi_97603578
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef Repeat het volgende:
Dus, elke psychiatrieverpleegkundige is schizofreen?>
Precies! ^O^
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:36:44 #184
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_97604211
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:23 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Nee?

70% van de ptn met schizofrenie rookt. Fors. En 70% van de psychiatrieverpleegkundigen ook.
Nja heb 't blok pas in de 3e zal wel daar aan liggen. Wat een verband trouwens.. niet niks 70%.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_97604332
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:36 schreef fusionfake het volgende:

[..]

Nja heb 't blok pas in de 3e zal wel daar aan liggen. Wat een verband trouwens.. niet niks 70%.
Ik lees trouwens net in Hengeveld dat het zelfs 'meer dan 75%' is.
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:46:12 #186
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_97604671
Tja, dan snap ik 't verband wiet-schizofrenie opeens ook.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_97604891
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:46 schreef fusionfake het volgende:
Tja, dan snap ik 't verband wiet-schizofrenie opeens ook.
De relatie cannabis-schizofrenie is erg complex. Met COMT-genmutaties en dergelijke.
pi_97605566
Hier even een domme vraag van een domme logistiek medewerker die zorgt voor jullie fruit.
Mijn moeder heeft vorig jaar een MRSA bacterie meegenomen naar Nederland na opname en operatie in St. Niklaas voor haar rug.. In quarantine geweest in het Clara-Ziekenhuis.
Nu hoorde ik van de week dat er een resistente bacterie is in het Maasstad Ziekenhuis.
Waarom hebben ze de 'besmette patienten' niet achtergelaten in het oude pand en meeverhuis naar het nieuw pand.?? Dat was toch de beste oplossing geweest?? En wat is er nu besmet?
De patienten?? Of wat in de omgeving?? Apparatuur? Beddengoed??

Btw. ik snap 50% van jullie reacties niet, maar lig soms op de grond van jullie situaties en het is ook heel interresant :)
Hell To The Liars
pi_97609973
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:02 schreef Droopie het volgende:
Hier even een domme vraag van een domme logistiek medewerker die zorgt voor jullie fruit.
Mijn moeder heeft vorig jaar een MRSA bacterie meegenomen naar Nederland na opname en operatie in St. Niklaas voor haar rug.. In quarantine geweest in het Clara-Ziekenhuis.
Nu hoorde ik van de week dat er een resistente bacterie is in het Maasstad Ziekenhuis.
Waarom hebben ze de 'besmette patienten' niet achtergelaten in het oude pand en meeverhuis naar het nieuw pand.?? Dat was toch de beste oplossing geweest?? En wat is er nu besmet?
De patienten?? Of wat in de omgeving?? Apparatuur? Beddengoed??

Btw. ik snap 50% van jullie reacties niet, maar lig soms op de grond van jullie situaties en het is ook heel interresant :)
Geen apparatuur en personeel in het oude pand, dus niemand achtergebleven. En wat ik heb begrepen is dat er patienten besmet zijn, met name op de IC.

Overigens ben ik er nog niet uit of de media dit alles zo hebben opgeblazen of niet (heb er niet veel van meegekregen) In het ziekenhuis heerst namelijk compleet geen paniek ofzo. Wanneer zijn er geen multiresistente bacterien? De betreffende mensen liggen gewoon zoals altijd in isolatie en de contact-protocollen worden gewoon ook zoals altijd nageleefd.

In het dagelijkse ziekenhuisleven daar is er niks veranderd hoor haha.
  donderdag 2 juni 2011 @ 08:25:00 #190
208890 June.
Seriously?
pi_97612337
Nee, maar volgens mij waren ze bij de overplaatsing vergeten te vermelden dat de patiënten een resistete Klebsiella hadden :')
Shine bright like a diamond.
pi_97615238
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 08:25 schreef June. het volgende:
Nee, maar volgens mij waren ze bij de overplaatsing vergeten te vermelden dat de patiënten een resistete Klebsiella hadden :')
Dat was hetzelfde verhaal, maar die werd overgedragen aan een ziekenhuis in Amsterdam.
Hell To The Liars
pi_97615306
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 01:44 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Geen apparatuur en personeel in het oude pand, dus niemand achtergebleven. En wat ik heb begrepen is dat er patienten besmet zijn, met name op de IC.

Overigens ben ik er nog niet uit of de media dit alles zo hebben opgeblazen of niet (heb er niet veel van meegekregen) In het ziekenhuis heerst namelijk compleet geen paniek ofzo. Wanneer zijn er geen multiresistente bacterien? De betreffende mensen liggen gewoon zoals altijd in isolatie en de contact-protocollen worden gewoon ook zoals altijd nageleefd.

In het dagelijkse ziekenhuisleven daar is er niks veranderd hoor haha.
Ok. maar had dan wat apparatuur achtergelaten en begin met een schone lei.
Maar dat klinkt makkelijker dan het is.

Contact-protocol vond ik dan wel weer meevallen voor bezoekers.
Handen wassen en daarna op het ziekenhuis uit. Geen beschermende kleding ofzo.
Nu ga ik natuurlijk ook niet na mijn moeder gezoend te hebben een broodje kroket eten en de kantinejuffrouw een zoen geven, maar toch.
Hell To The Liars
pi_97615869
Utrechters, hebben jullie ook zo'n brief gehad over een facebookpagina waar Utrechtse co's zich misdragen? Loop ik nou zo achter de feiten aan of bestaat die helemaal niet en bedoelen ze deze topicreeks?
pi_97615917
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:53 schreef Cottontail het volgende:
Utrechters, hebben jullie ook zo'n brief gehad over een facebookpagina waar Utrechtse co's zich misdragen? Loop ik nou zo achter de feiten aan of bestaat die helemaal niet en bedoelen ze deze topicreeks?
Wat? :D

Zo erg misdragen we ons hier toch ook weer niet? En zelfs faculteitsbestuurders weten het verschil tussen Facebook en Fok! toch wel?

[ Bericht 10% gewijzigd door dotKoen op 02-06-2011 12:01:16 ]
pi_97616498
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:32 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ok. maar had dan wat apparatuur achtergelaten en begin met een schone lei.
Maar dat klinkt makkelijker dan het is.

Contact-protocol vond ik dan wel weer meevallen voor bezoekers.
Handen wassen en daarna op het ziekenhuis uit. Geen beschermende kleding ofzo.
Nu ga ik natuurlijk ook niet na mijn moeder gezoend te hebben een broodje kroket eten en de kantinejuffrouw een zoen geven, maar toch.
Maar jij als bezoeker komt ook niet echt in contact met andere patiënten, de verpleegsters en artsen natuurlijk wel, daarvoor zal het protocol ook wel iets strenger zijn.
pi_97616507
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:55 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Wat? :D

Zo erg misdragen we ons hier toch ook weer niet? En zelfs faculteitsbestuurders weten het verschil tussen Facebook en Fok! toch wel?
Ja, dat mag ik hopen. Ik denk eigenlijk dat het misschien gaat om één statusupdate op facebook, waar dan wat co's op gereageerd hebben.
:P
pi_97616569
En dan nog? Dit is vrije tijd. Ik mag zoveel over patienten zeuren als ik wil, zo lang dat maar anoniem gebeurt. Net zoals vrachtwagenchauffeurs over files mogen zeiken.

Echte verregaande misdragingen ben ik hier nooit tegengekomen. Iedereen toont hier respect voor zijn vak vind ik.
I feel kinda Locrian today
pi_97617210
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:53 schreef Cottontail het volgende:
Utrechters, hebben jullie ook zo'n brief gehad over een facebookpagina waar Utrechtse co's zich misdragen? Loop ik nou zo achter de feiten aan of bestaat die helemaal niet en bedoelen ze deze topicreeks?
Ik vond het ook frappant dat ze in de brief zetten: "Tot op heden hebben we de betreffende pagina niet kunnen traceren (...)" :?
pi_97618034
Scan die brief eens?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_97618068
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:41 schreef iofn het volgende:

[..]

Ik vond het ook frappant dat ze in de brief zetten: "Tot op heden hebben we de betreffende pagina niet kunnen traceren (...)" :?
Uit betrouwbare bron hebben we vernomen.... :')
I feel kinda Locrian today
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')