Dat is het verschil tussen op vakantie zijn en ruim de tijd hebben en dingen willen zien onderweg, en tussen het gewoon van A naar B willen komen in zo kort mogelijke tijd en met zo min mogelijk hinderingen. Als ze op een paar stukken de wegen rechter zouden maken (bv met tunnels) en de wegen uitbreiden van 2 naar 4 banen, of minimaal overal 3 waarvan 2 bergop zodat je nog voorbij kan zonder gevaarlijke situaties, en ook de hoofdweg ipv dwars door het erf van een boerderij (ja, dat gebeurt echt, zelfs op de E6) er omheen zou leggen en bij voorkeur ook buiten de dorpen ipv er doorheen, dan scheelt het steeds wisselende snelheidsgrenzen. Als ik de hele weg constant 80 zou kunnen rijden, zou ik al heel blij zijn, maar nu varieert het tussen de 30 en 100.
Maargoed, de doodsaaie weg via Østerdalen is wel een stuk rechter en daar mag je op veel stukken ook 90, dat scheelt. Alleen wel veel vrachtverkeer daar, maar geen toeristen. Vooral in de winter kan je daar een stuk sneller rijden dan op de E6. Heel weinig voorzieningen langs de weg daar trouwens en dat is niet handig als je met kinderen onderweg bent.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK