abonnement Unibet Coolblue
pi_97138574
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Heb jij 6 afleveringen "Ik houd van Holand" gekeken? :')
Nee, een kwartier en dat vermenigvuldig ik met 24.
pi_97138920
Blij dat het weer terug is, ik heb me vermaakt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_97139197
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Kom op geef ze wat tijd, de eerste aflevering is altijd lastig, zeker nu er ook een panelwisseling is geweest.
Die panelwisseling was alleen maar een verbétering.

Die prutser Van der Wal ingeruild voor de Godfather van DWHN, Acda die altijd al een van mijn favoriete komieken was.

Ik had hooggespannen verwachtingen. Deze uitzending heb ik weken geleden al in mijn PDA genoteerd om hem maar niet te missen. DWHN was een van mijn favoriete programma's. Waar ik voor thuis bleef, zoals men dat vroeger placht uit te drukken.

Maar deze uitzending was een totale afknapper. En niet omdat mijn verwachtingen te hoog gespannen waren. En ook niet omdat dit een eerste aflevering was. Deze aflevering was dermate beroerd dat je dat niet aan "een eerste aflevering" toe kunt schrijven.
Er is nu gewoon iets fundamenteel mis bij dit programma. Ik weet er te weinig van om de oorzaak te kunnen aanwijzen, maar als leek denk ik dat de scriptwriters niet mee zijn gegaan van de TROS naar RTL4.
En daarom zal DWHN ook nooit meer iets worden op RTL4. Misschien dat ik aflevering 2 nog ga bekijken, in de ijdele hoop dat ze hun excuses aanbieden voor de beroerde aflevering 1, maar daarna hou ik wel het voor gezien, denk ik.

Net zoals Koefnoen ook nooit meer iets zal worden. Omdat ook daar iets mis is gegaan toen ze over moesten stappen van Kopspijkers naar een eigen programma.
  Forum Admin zondag 22 mei 2011 @ 00:08:07 #104
232445 crew  Specularium
pi_97139252
emo.gif
  zondag 22 mei 2011 @ 00:10:20 #105
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_97139378
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef schaakstuk het volgende:

[..]

Die panelwisseling was alleen maar een verbétering.

Die prutser Van der Wal ingeruild voor de Godfather van DWHN, Acda die altijd al een van mijn favoriete komieken was.

Ik had hooggespannen verwachtingen. Deze uitzending heb ik weken geleden al in mijn PDA genoteerd om hem maar niet te missen. DWHN was een van mijn favoriete programma's. Waar ik voor thuis bleef, zoals men dat vroeger placht uit te drukken.

Maar deze uitzending was een totale afknapper. En niet omdat mijn verwachtingen te hoog gespannen waren. En ook niet omdat dit een eerste aflevering was. Deze aflevering was dermate beroerd dat je dat niet aan "een eerste aflevering" toe kunt schrijven.
Er is nu gewoon iets fundamenteel mis bij dit programma. Ik weet er te weinig van om de oorzaak te kunnen aanwijzen, maar als leek denk ik dat de scriptwriters niet mee zijn gegaan van de TROS naar RTL4.
En daarom zal DWHN ook nooit meer iets worden op RTL4. Misschien dat ik aflevering 2 nog ga bekijken, in de ijdele hoop dat ze hun excuses aanbieden voor de beroerde aflevering 1, maar daarna hou ik wel het voor gezien, denk ik.

Net zoals Koefnoen ook nooit meer iets zal worden. Omdat ook daar iets mis is gegaan toen ze over moesten stappen van Kopspijkers naar een eigen programma.
Het is inderdaad enorm anders dan bij de TROS...not.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2011 @ 00:13:23 #106
21636 Feestkabouter
pi_97139520
vroegah hadden ze ook slechte grappen (zie vanaf 5.05):

Thomas had het er vanavond nog over.
pi_97139608
quote:
13s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:10 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Het is inderdaad enorm anders dan bij de TROS...not.
Jij ziet het enorme onoverbrugbare kwaliteitsverschil niet?
Zucht.....
Wat mankeert jullie toch?

Ik hou er maar over op.
Wetende dat de geschiedenis mij gelijk zal geven.
  zondag 22 mei 2011 @ 00:17:01 #108
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_97139686
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:15 schreef schaakstuk het volgende:

[..]

Jij ziet het enorme onoverbrugbare kwaliteitsverschil niet?
Zucht.....
Wat mankeert jullie toch?

Ik hou er maar over op.
Wetende dat de geschiedenis mij gelijk zal geven.
Iedereen is gek behalve jij. Sorry voor dat wij onwetend zijn.

:') :') :') :') :') :') :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_97139974
ik heb in alle interviews horen zeggen dat het complete team van de TROS nu ook bij RTL werkt aan het programma, dus dat er niets veranderd is (behalve een ander kanaal). Ik hou het er gewoon op dat ze er de eerste aflevering even in moeten komen, vooral Acda.

Op de BBC is het programma ook nogsteeds, en daar BLIJFT het grappig, ondanks steeds wisselende presentatoren. Dus het kan wel...........
pi_97140496
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:23 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik heb in alle interviews horen zeggen dat het complete team van de TROS nu ook bij RTL werkt aan het programma, dus dat er niets veranderd is (behalve een ander kanaal). Ik hou het er gewoon op dat ze er de eerste afleveringe even in moeten komen, vooral Acda.

Op de BBC is het programma ook nogsteeds, en daar BLIJFT het grappig, ondanks steeds wisselende presentatoren. Dus het kan wel...........
HIGNFY is inderdaad enorm grappig. Meestal is het Nederlandse aftreksel van een BBC programma nogal inferieur. Behalve DWHN die ik zelfs béter vond dan de BBC-versie! Vooral toen Thomas en Raoul nog in het panel zaten, jaren geleden.

Van der Wal sleurde het niveau van DWHN sterk omlaag. Maar het bleef een enorm grappig programma, vooral omdat je die lulhannes VdWal gewoon door kon spoelen op je DVD-recorder.

Maar met ingang van vandaag is DWHN ineens tot een bagger niveau verworden, te vergelijken slechts met die alledaagse reality-soap troep, of WieKanErHetValsteZingen shit.
pi_97140970
Ik vond deze aflevering maar matig, vooral Acda kwam echt slecht uit de verf. Jan-Jaap van der Wal was beter.
pi_97141861
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:17 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Iedereen is gek behalve jij. Sorry voor dat wij onwetend zijn.

:') :') :') :') :') :') :')
Inderdaad, maar ik neem je jouw onwetendheid niet kwalijk.
Het is toch een beetje zoals in "De nieuwe kleren van de Keizer", nietwaar?
  zondag 22 mei 2011 @ 02:26:13 #113
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_97143920
Misschien heeft het nog niet het niveau van de topjaren bij de TROS. Wel was het al gewoon bij vlagen enorm grappig en zoveel beter dan de 95 % van de troep die over het algemeen op de Nederlandse tv te zien is :P
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_97144060
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
het niveau van de topjaren bij de TROS.
Dat ik dat nog eens heb mogen lezen :o :o
  zondag 22 mei 2011 @ 02:37:10 #115
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_97144128
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Dat ik dat nog eens heb mogen lezen :o :o
De topjaren van DWHN dan
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_97144789
Heertje is zo geniaal, en heeft zulke mooie metaforen :D

Dat over dat veel te pretentieuze DWDD was ook gewoon precies wat ik daar altijd van denk
pi_97144826
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien heeft het nog niet het niveau van de topjaren bij de TROS. Wel was het al gewoon bij vlagen enorm grappig en zoveel beter dan de 95 % van de troep die over het algemeen op de Nederlandse tv te zien is :P
Helemaal mee eens :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97145935
1,4 miljoen kijkers gisteren. Goed begin en hopelijk kunnen ze dit vasthouden.
pi_97146137
Leuke ep. En lekker lang ^O^ .
  Moderator zondag 22 mei 2011 @ 09:48:57 #120
42184 crew  DaMart
pi_97146322
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien heeft het nog niet het niveau van de topjaren bij de TROS. Wel was het al gewoon bij vlagen enorm grappig en zoveel beter dan de 95 % van de troep die over het algemeen op de Nederlandse tv te zien is :P
Dat dus. Ik zet de tv eigenlijk maar sporadisch aan nog, omdat de programmering 90% van de tijd toch bagger is. Maar voor DWHN ga ik echt wel zitten hoor, ik heb me in ieder geval prima vermaakt! :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zondag 22 mei 2011 @ 10:41:17 #122
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97146944
quote:
Toch is het diep triest dat dat weggooi programma ervoor beter scoort.
pi_97147005
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:41 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Toch is het diep triest dat dat weggooi programma ervoor beter scoort.
Ik denk dat Tijls programma volgende week iets verder inzakt dan DWHN. De Jongens tegen de Meisjes is een nieuw programma die veel probeerders naar zich toetrekt, in tegenstelling tot DWHN.

DWHN zal overigens ook wel iets inzakken als De Jongens tegen de Meisjes slechter gaat scoren, en het reclameblok veel langer wordt.
  Moderator zondag 22 mei 2011 @ 10:48:17 #124
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_97147062
Het zal ook gewoon aan het weer liggen. Als het zaterdag een warme dag wordt, dan zie je honderdduizenden kijkers afhaken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_97147108
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:48 schreef Mike het volgende:
Het zal ook gewoon aan het weer liggen. Als het zaterdag een warme dag wordt, dan zie je honderdduizenden kijkers afhaken.
Gister was het niet warm?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')