abonnement Unibet Coolblue
pi_97269406
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Dus mochten ze die toevoegen, dan zijn 2 weken voor release alle songs van het album al in het openbaar gespeeld!
Inderdaad zeg! Daar deden ze bij Humbug bijna een jaar over :P. Denken jullie eigenlijk dat we Love is a Laserquest ooit live zullen horen? Ben benieuwd.
Al zegt soundchecken natuurlijk niet alles, jammer genoeg
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:00:44 #177
159761 Arn0
Abbey Road
pi_97269536
Ja, ongelofelijk dat ze bij een album vol met fillers alles al live spelen en bij een album zonder fillers er zo lang over doen ;(
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_97269669
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef Arn0 het volgende:
Ja, ongelofelijk dat ze bij een album vol met fillers alles al live spelen en bij een album zonder fillers er zo lang over doen ;(
Niet overdrijven hè :P.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:03:19 #179
159761 Arn0
Abbey Road
pi_97269714
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Niet overdrijven hè :P.
Sorry. Wil niet de bittere fan uithangen uiteraard :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_97269716
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Inderdaad zeg! Daar deden ze bij Humbug bijna een jaar over :P. Denken jullie eigenlijk dat we Love is a Laserquest ooit live zullen horen? Ben benieuwd.
Al zegt soundchecken natuurlijk niet alles, jammer genoeg
Nee, klopt, maar toch al wel wat meer als ze midden in de tournee voor hun nieuwe album zitten en vrijwel elke avond een nieuw nummer toevoegen/rouleren. Kan echt niet wachten om die songs live te horen, gooi d'r maar nog meer van "Humbug" uit!
pi_97269959
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Sorry. Wil niet de bittere fan uithangen uiteraard :P
Neeh tuurlijk.
Maar als ik een album als slechtste album zou moeten kiezen, vind ik dat album nog steeds geweldig. Of heb jij dit niet met Suck It And See? En ik geef toe SIAS is iets minder constant maar van fillers is geen sprake vind ik.
Ik zou nu echt geen "slechtste album" uit willen en kunnen kiezen eigenlijk.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:09:27 #182
159761 Arn0
Abbey Road
pi_97270132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Neeh tuurlijk.
Maar als ik een album als slechtste album zou moeten kiezen, vind ik dat album nog steeds geweldig. Of heb jij dit niet met Suck It And See? En ik geef toe SIAS is iets minder constant maar van fillers is geen sprake vind ik.
Ik zou nu echt geen "slechtste album" uit willen en kunnen kiezen eigenlijk.
Hmm nee, ik vind dit overduidelijk hun slechtste. Daar heb ik geen twijfel over. Als ik hun beste album moet kiezen, heb ik grote twijfels maar dit? Nee :P

Snap echt niet waarom sommigen zo lyrisch over het album zijn. Vind dat ze heel wat van hun uniekheid verloren zijn.

Al moet ik toegeven dat de beste SIAS nummers samen met enkele op het album mindere nummers maar live knallers (Brick By Brick bijvoorbeeld) in een setlist met allemaal klassiekers van hun vorige drie albums.. Dat dat fantastisch is / wordt.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_97270223
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:09 schreef Arn0 het volgende:
Hmm nee, ik vind dit overduidelijk hun slechtste. Daar heb ik geen twijfel over. Als ik hun beste album moet kiezen, heb ik grote twijfels maar dit? Nee :P

Snap echt niet waarom sommigen zo lyrisch over het album zijn. Vind dat ze heel wat van hun uniekheid verloren zijn.
Behoorlijk, vind het echt allemaal matig wat op het album staat, helaas ;(
Het groeit wel wat, maar echt goed gaat het nooit worden. Hopen dat 4 shows daar nog wat verandering in kan brengen :P

Kaartjes worden misschien toch opgestuurd zodat ik met creditcard toch binnenkom O+
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:11:36 #184
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_97270296
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:09 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Hmm nee, ik vind dit overduidelijk hun slechtste. Daar heb ik geen twijfel over. Als ik hun beste album moet kiezen, heb ik grote twijfels maar dit? Nee :P

Snap echt niet waarom sommigen zo lyrisch over het album zijn. Vind dat ze heel wat van hun uniekheid verloren zijn.

Al moet ik toegeven dat de beste SIAS nummers samen met enkele op het album mindere nummers maar live knallers (Brick By Brick bijvoorbeeld) in een setlist met allemaal klassiekers van hun vorige drie albums.. Dat dat fantastisch is / wordt.
Hmm, misschien wel een leuke opdracht: stel je Best Of-album samen van rond de 40 minuten. Lijkt me erg lastig. :{
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_97270470
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hmm, misschien wel een leuke opdracht: stel je Best Of-album samen van rond de 40 minuten. Lijkt me erg lastig. :{
Onmogelijk zelfs. Mede omdat op dit moment meer dan de helft zou bestaan uit nummers van "Suck It And See".
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:14:39 #186
159761 Arn0
Abbey Road
pi_97270512
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Onmogelijk zelfs. Mede omdat op dit moment meer dan de helft zou bestaan uit nummers van "Suck It And See".
Anders overdrijf je even! :D
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:15:40 #187
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_97270585
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Onmogelijk zelfs. Mede omdat op dit moment meer dan de helft zou bestaan uit nummers van "Suck It And See".
Troll!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_97270818
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:55 schreef Arn0 het volgende:
Ja maar dan gaan ze toch niet een ingang voor de andere openen..
Wat bedoel je? En dat van die bar was natuurlijk een grapje. Blij dat de voorprogramma's ook snel achter elkaar doorgaan, 'maar' 4 uur tussen het openen van de poorten en het hoofdprogramma. Vooral The Vaccines zal even doorbijten worden, maar Miles Kane daarna maakt alles goed.
pi_97270879
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:09 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Hmm nee, ik vind dit overduidelijk hun slechtste. Daar heb ik geen twijfel over. Als ik hun beste album moet kiezen, heb ik grote twijfels maar dit? Nee :P

Snap echt niet waarom sommigen zo lyrisch over het album zijn. Vind dat ze heel wat van hun uniekheid verloren zijn.

Al moet ik toegeven dat de beste SIAS nummers samen met enkele op het album mindere nummers maar live knallers (Brick By Brick bijvoorbeeld) in een setlist met allemaal klassiekers van hun vorige drie albums.. Dat dat fantastisch is / wordt.
Oke, dat kan natuurlijk ook allemaal. Ik ben allang blij dat niet iedereen lyrisch is over het album omdat je anders geen echte fan zou zijn.

Ik vind dat de Monkeys weer een andere kant op zijn gegaan die me heel erg bevalt, de nummers zitten weer ontzettend goed in elkaar en er zit ook variatie in de nummers. Voor de rest bevalt het hele sfeertje rond het album me ontzettend. Ik heb soms het idee dat de Monkeys met me mee groeien :P. Elk album hebben ze weer een andere stijl die me op dat moment ontzettend aan staat.

Maar inderdaad, ik vind ook vooral de variatie tussen de nieuwe nummers en de oude nummers die ze nu in hun setlist hebben ontzettend goed. En ik denk dat in de loop van de tour dit alleen nog maar beter gaat worden.

Ik verheug me iig nu al op alle dingen die gaan komen in dit Era, nu we ook al de b-sides en de akoestische opnames hebben :)
pi_97270881
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Als de ene ingang 1 minuut eerder open gaat, staat Arno niet vooraan met z'n vlaggetje :P
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:19:37 #191
159761 Arn0
Abbey Road
pi_97270886
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Wat bedoel je? En dat van die bar was natuurlijk een grapje. Blij dat de voorprogramma's ook snel achter elkaar doorgaan, 'maar' 4 uur tussen het openen van de poorten en het hoofdprogramma. Vooral The Vaccines zal even doorbijten worden, maar Miles Kane daarna maakt alles goed.
Nou stel dat de ene ingang deuren opent vijf minuten voor de andere.. Zou wel zuur zijn.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_97270908
Leuk album maar word er niet heel erg geil van ofzo. Een gewoon weer een album gevoel
pi_97271095
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Nou stel dat de ene ingang deuren opent vijf minuten voor de andere.. Zou wel zuur zijn.
Tuurlijk, dat hou je altijd. Snap trouwens sowieso niet waarom iemand op een festival tegen de hekken aan zou willen staan. Heb dat de laatste keer met AM in de Alpha-tent gehad, was weinig van de sfeer mee te krijgen.
pi_97271344
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef Piles het volgende:

[..]

Als de ene ingang 1 minuut eerder open gaat, staat Arno niet vooraan met z'n vlaggetje :P
Topless Arn0 doing semaphore?
pi_97271433
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:33 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Haha, leuk :)
Vond het ook grappig hoe (aannemelijk) Jamie "Crying Lightning" beschreef: "This one has a bit more of a groove — you could have a little sway to it, or just get a drink in, I suppose. That’s what I always do when a band plays my least-favorite song.”
pi_97271455
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Oke, dat kan natuurlijk ook allemaal. Ik ben allang blij dat niet iedereen lyrisch is over het album omdat je anders geen echte fan zou zijn.

Ik vind dat de Monkeys weer een andere kant op zijn gegaan die me heel erg bevalt, de nummers zitten weer ontzettend goed in elkaar en er zit ook variatie in de nummers. Voor de rest bevalt het hele sfeertje rond het album me ontzettend. Ik heb soms het idee dat de Monkeys met me mee groeien :P. Elk album hebben ze weer een andere stijl die me op dat moment ontzettend aan staat.

Maar inderdaad, ik vind ook vooral de variatie tussen de nieuwe nummers en de oude nummers die ze nu in hun setlist hebben ontzettend goed. En ik denk dat in de loop van de tour dit alleen nog maar beter gaat worden.

Ik verheug me iig nu al op alle dingen die gaan komen in dit Era, nu we ook al de b-sides en de akoestische opnames hebben :)
Eens. Die bluesrock sound die ze nu "geadopteerd" hebben bevalt me ook al een aardige poos. Ik luister de laatste tijd ook veel Black Keys en DeWolff bijvoorbeeld.

De setlist(s) lijken nu veel meer in balans dan in de "Humbug" periode. Bij de HMH 09 concerten viel me vooral op dat de "Humbug" nummers veel minder bijval kregen en de sfeer gelijk heel anders werd. En dan hebben we het niet over een festival waar zomaar iedereen komt aanwaaien maar een concert van een band waar iedereen 35 euro voor betaald. Dan mag je er toch vanuit gaan dat iedereen weet wat er komen gaat.

Nu met SIAS komt er weer wat meer luchtigheid in de optredens vermoedt ik en nummers als "Brick By Brick" verhogen alleen maar de sfeer en het speelplezier bij die jongens..
pi_97271464
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat hou je altijd. Snap trouwens sowieso niet waarom iemand op een festival tegen de hekken aan zou willen staan. Heb dat de laatste keer met AM in de Alpha-tent gehad, was weinig van de sfeer mee te krijgen.
Maarja ergens midden in het voorvak is ook niet echt fijn. En als je niet in het voorvak staat sta je tussen alle "Dancefloor" mensen. Eigenlijk moet je gewoon tegen de hekken van het achtervak staan, heb je iig het beste zicht :)
pi_97271620
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Maarja ergens midden in het voorvak is ook niet echt fijn. En als je niet in het voorvak staat sta je tussen alle "Dancefloor" mensen. Eigenlijk moet je gewoon tegen de hekken van het achtervak staan, heb je iig het beste zicht :)
Daar heb je gelijk in, maar in 'het hol van de leeuw' is tijdens zo'n show ook juist wel weer leuk. Als het publiek een beetje meewerkt, kun je tijdens het concert kiezen voor alle opties :P.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:29:25 #199
159761 Arn0
Abbey Road
pi_97271654
Ik ben al blij als ik Sheffield geen bier over me heen krijg :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_97271732
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Arn0 het volgende:
Ik ben al blij als ik Sheffield geen bier over me heen krijg :P
Gelukkig zullen de pisbekers je niet ontduiken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')