abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 juni 2002 @ 03:41:22 #1
28560 toska
Let's All Chant
pi_4682743
Ongetwijfeld zal er hierover al eens een topic zijn geweest, maar die kon ik niet zo snel vinden.

Mijn vraag aan de dames is , hebben jullie al een zo'n plasgootje gebruikt en hoe was dat?

Mijn relaas:

Dinsdagavond/nacht in een kroeg in Utrecht.

Na een avondje stappen en de nodige biertjes te hebben genuttigd moest ik nodig naar de wc om wat overtollige vloeistoffen te verwijderen. Een van de dames die mij die avond had vergezeld had wat van die plasgootjes bij haar . En tuurlijk , IK wilde dat wel proberen. eerst nog eens de gebruiksaanwijzingen lezen. Vouw deze kant om die andere... das al moeilijk hoor als je flink bent aangeschoten. :)Maar ok, volgens mij had ik het tuutje in de juiste vorm gevouwd. Op naar de wc. Tja en daar sta je dan met je tuutje in de ene hand.Ok , nu broek naar benee. Dat lukte nog wel maar dan??????????? Douw het tuutje tegen je pisbuis, ok ok, das best moeilijk als je beschonken ben, blijf maar eens rechtop staan en dan ook nog eens goed mikken. Ja raak , dit moet lukken , maar dan , dan zit het goed en dan???? Dan moet je dus gaan staand plassen met je ene hand dat tuutje tegen je plasbuis aandrukkend en ook nog je evenwicht bewaren? Je broek knelt dan tegen je knieeen,, je hoofd tolt op je nek en dan moet je ook nog eens IN de wc mikken??????? Dat lukt alleen als je je gevaarlijk achterover helt .:(

Ik vat dit niet hoor, wat is dr nou mis met ouderwets je broek naar benee en gewoon achteruit in de pot mikken?

Of mis ik hier de finesse van het plasgootje???????????

dames vertel het mij eens!


toska

Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_4682775
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 03:41 schreef toska het volgende:
Ongetwijfeld zal er hierover al eens een topic zijn geweest, maar die kon ik niet zo snel vinden.

Mijn vraag aan de dames is , hebben jullie al een zo'n plasgootje gebruikt en hoe was dat?

Mijn relaas:

Dinsdagavond/nacht in een kroeg in Utrecht.

Na een avondje stappen en de nodige biertjes te hebben genuttigd moest ik nodig naar de wc om wat overtollige vloeistoffen te verwijderen. Een van de dames die mij die avond had vergezeld had wat van die plasgootjes bij haar . En tuurlijk , IK wilde dat wel proberen. eerst nog eens de gebruiksaanwijzingen lezen. Vouw deze kant om die andere... das al moeilijk hoor als je flink bent aangeschoten. :)Maar ok, volgens mij had ik het tuutje in de juiste vorm gevouwd. Op naar de wc. Tja en daar sta je dan met je tuutje in de ene hand.Ok , nu broek naar benee. Dat lukte nog wel maar dan??????????? Douw het tuutje tegen je pisbuis, ok ok, das best moeilijk als je beschonken ben, blijf maar eens rechtop staan en dan ook nog eens goed mikken. Ja raak , dit moet lukken , maar dan , dan zit het goed en dan???? Dan moet je dus gaan staand plassen met je ene hand dat tuutje tegen je plasbuis aandrukkend en ook nog je evenwicht bewaren? Je broek knelt dan tegen je knieeen,, je hoofd tolt op je nek en dan moet je ook nog eens IN de wc mikken??????? Dat lukt alleen als je je gevaarlijk achterover helt .:(

Ik vat dit niet hoor, wat is dr nou mis met ouderwets je broek naar benee en gewoon achteruit in de pot mikken?

Of mis ik hier de finesse van het plasgootje???????????

dames vertel het mij eens!


toska


welkom in de mannenwereld, weet je hoe WIJ ons voelen!

oh, en heet dat ding niet plastuit ipv plasgoot?

dus
pi_4682794
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 04:56 schreef pirke het volgende:

[..]

welkom in de mannenwereld, weet je hoe WIJ ons voelen!

oh, en heet dat ding niet plastuit ipv plasgoot?


Tis toch ook geen daktuit, piv dakgoot?
  vrijdag 21 juni 2002 @ 05:27:50 #4
3750 NoMercy
Just a dream
pi_4682812
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 05:09 schreef PrivateRyan het volgende:

[..]

Tis toch ook geen daktuit, piv dakgoot?


goot (de ~)

1 afvoerkanaal voor water of vloeibaar vuil
2 uitholling, gleuf
3 het gieten

tuit (de ~)

1 pijp aan een kan of ketel om door te schenken
2 spits toelopend einde van een voorwerp => punt

www.plastuit.nl

Het lijkt me toch handiger met zo een ding dan dat je met je zatte kop zwevend boven zo een toilet je goedje moet lozen. Je kan natuurlijk altijd nog gewoon gaan zitten, maar van die cafe toilets zijn meestal tenminste die van de heren wel

.
pi_4682816
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 05:27 schreef NoMercy het volgende:

[..]

goot (de ~)

1 afvoerkanaal voor water of vloeibaar vuil
2 uitholling, gleuf
3 het gieten

tuit (de ~)

1 pijp aan een kan of ketel om door te schenken
2 spits toelopend einde van een voorwerp => punt

www.plastuit.nl

[afbeelding]

Het lijkt me toch handiger met zo een ding dan dat je met je zatte kop zwevend boven zo een toilet je goedje moet lozen. Je kan natuurlijk altijd nog gewoon gaan zitten, maar van die cafe toilets zijn meestal tenminste die van de heren wel


Okay, klopt idd. Ik snap die hele pisgoot ook niet.

Waarom ben je eignelijk stundent volgens je profiel?

  vrijdag 21 juni 2002 @ 18:45:44 #6
3750 NoMercy
Just a dream
pi_4692026
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 05:31 schreef PrivateRyan het volgende:

[..]

Okay, klopt idd. Ik snap die hele pisgoot ook niet.

Waarom ben je eignelijk stundent volgens je profiel?


Ik snap hem niet
Maar als je op typo's zit....?
.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 juni 2002 @ 20:37:05 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4693585
Ik zou toch eens oefenen als je nuchter bent En met een flinke dweil bij de hand. Misschien eerst eens onder de douche oefenen met een emmer of zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_4694203
Verhalen wil je horen??? Hier een verhaal van een enthousiast iemand! Luister mee, lieve meeleesmensen:

Als doorgewinterde festivalganger was het mij al langer een doorn in het oog dat er naast de onooglijk smerige Dixies en de met Efteling-lange rijen behelsde riool-toiletten geen werkbaar alternatief was voor de vrouwen met sanitaire behoeftes. (en face it, wie heeft ze niet?) Voor mannen bestaat natuurlijk de krul, het urinoir, de pisbak en het muurtje, maar voor het vrouwlijk deel der natie was de optie gewoon niet aanwezig. Dan wil ik nog niet eens beginnen over mensen die op festivals toiletruimtes inzetten voor andere geneugten des levens als neuken, kotsen en buiten de pot piesen. Prut dus.
Gelukkig was er een verlichte geest die na een avondje doorzakken met vriendinnen waarschijnlijk de plastuit schiep. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit ding nuchter hebben kunnen verzinnen, doch dit terzijde.
Pinkpop '01 had de eer dit prachtige stukje vernuft aan de vrouw te brengen op grootschalige wijze. Het bleek dat de doelgroep er nog niet op zat te wachten, gezien de rijen die afwezig bleven voor het toilet. Marsterretje, wat uit haar mum over de vreselijk voorspelbare bands en mensen die zoal op Pinkpop aanwezig bleken, wandelde met vriendin rond en beseften beiden het volle blaas probleem te volste. Teneinde dit te verhelpen, moest er gezocht worden naar een toilet in de buurt, en dit bleek de stand van Lady-pee, geheel zonder klandizie zat men er lekker in het zonnetje. Ze waren blij dat we er waren en legden ons vol enthousiasme uit hoe we de plastuitjes moesten gebruiken. "Maar.. maar... kunnen we niet gewoon plassen?? We hoeven niet zo high tech???"
Niet vermurwbaar, de vrouwen van de Lady-pee, we werden de bunker met lange ijzeren bakken ingestuurd. Stonden we dan, vriendin en ik elkaar naar aankijkend. Want uitleg ok, maar uitvoer? En hoe doe je dat met die gulp, hoe ver moet dat open, en moet iedereen dan gelijk weten wat de schaamhaar mode van buurvrouw is, en krijgen we in de toekomst dan ook van die buurgluur perikelen daarover?
Niet uit het veld te ruimen deden we wat we moesten doen: rits open, tuitje op de plek, urine via het kartonnetje naar buiten. Oeiiee, dat is warm! Je voelt de urine gewoon bijna over je hand stromen! ongekende sensaties maakten zich van ons meester. Maar wat makkelijk!!! Alle toiletten op smerige plaatsen konden nu gewoon worden gemeden ten gunste van het staand plassen. Needless te say, komende 3 dagen waren we plastuit-vast klant. De promo-meisjes werden bekenden in de mensenmassa van het festival. De laatste dag kwamen Marsterretje en vriendin weer gezellig aanhobbelen, tuittijd! een vrouw met een camera sprak ons aan met de vraag of er een foto gemaakt mocht worden van ons plas gebeuren, een en ander voor promotionele doeleinden. Ach, wij waren inmiddels bikkels in het plassen in de verticale positie, geen probleem!
Na de boodschap kwam ze met de mededeling dat de vrouw met de camera van Lady-pee zelf was, en dat we voor onze plasactie wellicht een mooi plaatsje kregen in de promocampagnes van de tuitjes. Weglopend met een lach over de vreemde situatie (met een pakketje gratis tuitjes en polaroid van ons klatterende optreden) bedacht ik dat ik helemaal vergeten was te vragen of ze nou dronken was toen ze op dit lumineuze idee kwam....

  zaterdag 22 juni 2002 @ 02:11:09 #9
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4697778
oefening baart kunst
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')