abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97038017
Op GoT in SG is een topic over Empire Avenue.
Ik dacht ... laat ik hier er ook maar eens een topic over maken. :P
Misschien krijgen we dan een leuke competitie tussen FOK! en GoT. :Y)
Wat is Empire Avenue ?
Het is een beurs simulatie spel waarbij je handelt in mensen! :)
Je kan aandelen van je vrienden kopen en verkopen en mensen kunnen jouw aandeel kopen.
De waarde van je aandeel is mede afhankelijk van je activiteit op sociale media.
Hoe meer waardevolle activiteit je hebt op de volgende sites, hoe hoger de waarde van je aandeel.
-twitter
-facebook
-Flickr
-LinkedIn
-Youtube

Het is een leuk spelletje om je af en toe mee bezig te houden. En je activiteit op sociale media sites word min of meer beloond. :P

Als je het spel speelt vermeld het dan even in dit topic, dan maak ik een tabel met alle FOK leden erin. En natuurlijk moet er een FOK community gemaakt worden op Empire Avenue.
pi_97038048
> GAM of > MEN

En je bent natuurlijk stront irritant als je dat op facebook loopt te spammen.
pi_97038151
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:22 schreef Godtje het volgende:
En je bent natuurlijk stront irritant als je dat op facebook loopt te spammen.
Dat.
Nee.
pi_97038179
Een `aandeel´ van iemand die van geen van de 5 genoemde site's een account heeft, is het meeste waard.
pi_97074434
Ik was in het begin ook tegen facebook en zo (ben nog steeds tegen hyves, dat is gewoon oerlelijk)
Maar het is wel leuk om oude vrienden en school kameraden mee terug te vinden en weer wat contact mee te hebben.
Natuurlijk moet je in dit spel geen extra facebook posts of tweets maken die alleen maar met het spel te maken hebben want dat is inderdaad stront irritant.
Je doet gewoon je ding op facebook zoals je normaal ook zou doen en je ziet je aandeel stijgen.
En dat is gewoon een leuk spelletje. Is mijn mening toch.
Ik krijg door de contacten op EA veel meer views op mijn video's op youtube !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')