quote: Op zaterdag 21 mei 2011 12:44 schreef MissMSX het volgende:Speciaal voor Ronnie (en mezelf ) Eva De Roovere - zoals in dat ene liedje (live in studioTVL)
quote: Op zaterdag 21 mei 2011 17:48 schreef WheeleE het volgende:We (ver)gaan in ieder geval met mooi weer Fijn jullie allemaal gekend te hebben * WheeleE gaat er goed voor zitten (har har har)[spongebobmodus]ben er klaar voor! ben er klaar voor! ben er klaar voor! ben er klaar voor! ben er klaar voor![/spongebobmodus
quote: Op zaterdag 21 mei 2011 18:00 schreef GotC het volgende:Denk idd dat het einde vd wereld in de file staat, of kapot is..
quote: Op zaterdag 21 mei 2011 19:49 schreef Hoogheid het volgende:Is er iemand hier die deze week met het OV heeft gereisd in Den Haag? Sinds de 19e kan je alleen met een OV-kutkaart reizen, en vanavond willen we met een paar vrienden uit gaan en met de trein naar de stad. Nou hebben een aantal wel een OV-kaart, maar hoe zit dat voor de anderen? Kan je nog een kaartje kopen bij de trambestuurder, kan je toch nog je strippenkaart gebruiken of moet je nu echt per sé zo'n kut chipkaart kopen van 5-10 euro terwijl we hem maar één keer gaan gebruiken?
quote: Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef Hoogheid het volgende:We gaan alleen heen dus dat scheelt Zo te lezen zijn er ook nog kaartjes te koop dus, mooi Een OV-kaart van 5-10 euro lijkt me een beetje zonde, als je er maar 2 van gebruikt. En meestal gaan we met de auto maar vandaag wilde niemand rijden
quote: Op zondag 22 mei 2011 11:00 schreef Atreidez het volgende:De sporen van regen waren me al duidelijk toen ik me ogen opende en naar buiten keek.. Bankhangdag
quote: Op zondag 22 mei 2011 11:37 schreef tuintegel het volgende:Gisteren heerlijk gegeten bij de Haagsche Beek , stap ik in de auto : M, is dat nu een sprinkhaan en zit hij aan de binnenkant van de auto ? M: Ja . Waarop ik natuurlijk een spurt de auto weer uit nam
quote: Op zondag 22 mei 2011 11:45 schreef tuintegel het volgende:wat een vreemd ongeluk , of kun je zo je auto om een paal vouwen bij een eenzijdig ongeluk?