abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 mei 2011 @ 08:45:33 #1
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96977465
Lap, nu moet ik een nieuwe openen.

vorig topic: Belgische Jupiler Pro League 2009/10 #4

Topic meteen maar 2 jaar verhoogd }) Competitie is gespeeld, nu enkel nog afwachten wie samen met Leuven promoveert.

Dit is de kampioen:

  woensdag 18 mei 2011 @ 09:43:31 #2
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_96978633
quote:
17s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:45 schreef Beregd het volgende:
Topic meteen maar 2 jaar verhoogd }) Competitie is gespeeld, nu enkel nog afwachten wie samen met Leuven promoveert.
Dat lijkt tussen Bergen en Waasland-Beveren te zullen gaan, aangezien Lommel het zichzelf moeilijk wenst te maken.

Gezien de hoge :{w-factor van Bergen, zal ik dan maar op Waasland hopen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 18 mei 2011 @ 09:49:57 #3
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96978807
Zonder Bergen wordt het wel heel zielig voor onze Waalse vrienden in eerste...
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:06:14 #4
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_96979230
Tja, Bergen lijkt me nu ook niet direct een aanwinst voor het Waalse voetbal. Dat zou meer hebben gehad aan Charleroi en Moeskroen, maar dan met een normaal, competent (en niet corrupt, voor zover dat bestaat in het voetbal) bestuur, maar daar is 't ook al te laat voor.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_97126692
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2011 09:43 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat lijkt tussen Bergen en Waasland-Beveren te zullen gaan, aangezien Lommel het zichzelf moeilijk wenst te maken.

Gezien de hoge :{w-factor van Bergen, zal ik dan maar op Waasland hopen.
Ik ben bang dat het Bergen gaat worden. :{
pi_97126747
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, Bergen lijkt me nu ook niet direct een aanwinst voor het Waalse voetbal. Dat zou meer hebben gehad aan Charleroi en Moeskroen, maar dan met een normaal, competent (en niet corrupt, voor zover dat bestaat in het voetbal) bestuur, maar daar is 't ook al te laat voor.
Weinig ploegen uit de 2e klasse die echt wat toevoegen. Waasland-Beveren zit natuurlijk ook ingeklemd tussen Gent/Lokeren/GBA/Mechelen/Lier...

Bergen is natuurlijk 'n corrupt ploegje. Vrijwel elke club in Wallonië gaat naar de klote en dat is niet voor niets natuurlijk.
pi_97161335
FT Lommel 4 - 1 Eupen

FT Waasland-Beveren 3 - 2 Mons-Bergen

Volgende wedstrijden:

Eupen - Waasland-Beveren
Bergen - Lommel

Stand:

Bergen 5-10 14-7
Waasland 5-10 12-9
Lommel Utd 5-9 12-10
Eupen 5-0 5-17
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:23:56 #8
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_97360544
Bergen en Beveren hebben beiden gewonnen, dus zondag volgt een testmatch.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_97361633
Het Hof van Beroep in Luik gaf donderdag in kortgeding de Eupense rechter gelijk. Die besliste dat de play-offs moesten worden stopgezet. De KBVB weigerde dit ondanks een dwangsom van 500.000 euro. Het Belgische Arbitragecommissie voor de Sport (BAS) moet zich wel nog over de zaak buigen. Tegen een uitspraak van het BAS is er geen beroep mogelijk.

Voor Eupen is dit de zoveelste overwinning tegen de bond . "Er is geen uitspraak gevallen, maar het Hof heeft wel geoordeeld dat de bond in de fout is gegaan. Ook de twee laatste speeldagen zijn niet op hetzelfde moment gespeeld", verklaart advocaat Ralf Lentz.

De KBVB reageert in een persbericht op de situatie. “Voor wat betreft de grond van de zaak, zal het BAS zich eerstdaags uitspreken. Enkel deze scheidsrechterlijke beslissing is van belang voor de KBVB”, klinkt het bij de voetbalbond.
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:39:23 #10
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_97365236
Eupen is er vet mee , de KBVB betaalt gewoon de dwangsom en thats it ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_97394748
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eupen is er vet mee , de KBVB betaalt gewoon de dwangsom en thats it ...
Eupen zal dan nog wel meer schadevergoeding kunnen eisen, want door de degradatie lijden ze meer schade dan ¤ 500.000,00.
pi_97404703
Ach, dat ze even dimmen bij Eupen, dat is wellicht de meest corrupte bende van het Belgisch voetbal ...
pi_97404761
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:59 schreef BramKVO het volgende:
Ach, dat ze even dimmen bij Eupen, dat is wellicht de meest corrupte bende van het Belgisch voetbal ...
Ze hebben in de rechtbank al wel 'n paar keer een overwinning geboekt tegen de bond.
pi_97404794
Brugge is trouwens wel in de Nederlandse competitie aan het vissen zeg. (Sluit niet echt aan met jullie gesprek, maar waar moet ik het anders posten :P)
pi_97404962
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Brugge is trouwens wel in de Nederlandse competitie aan het vissen zeg. (Sluit niet echt aan met jullie gesprek, maar waar moet ik het anders posten :P)
Zulte-Waregem ook al.
  zondag 29 mei 2011 @ 18:19:59 #16
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_97463588
En Bergen promoveert dus ;(.

Eupen wil volgend seizoen trouwens een competitie met 17 ploegen ;(.

Met Eupen ;(.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_97479138
quote:
9s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Bergen promoveert dus ;(.

Eupen wil volgend seizoen trouwens een competitie met 17 ploegen ;(.

Met Eupen ;(.
Waasland-Beveren heeft ook niet veel te zoeken in de 1e klasse (denk ik). Benieuwd hoe het met Eupen af gaat lopen. Ze hebben toch een paar keer gelijk gekregen van de rechter.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:50:47 #18
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_97989624
En nu zijn ze helemaal zot geworden ...

De samenvattingen van het voetbal keren - na de reclame - terug naar VTM ...

én de uitzendingen van de volledige wedstrijden ... die worden verdeeld onder Belgacom én Telenet. Telenet krijgt per weekend de 3 belangrijkste wedstrijden , Belgacom krijgt de overige wedstrijden. Wie dus een heel seizoen een ploeg wil volgen moet én Belgacom én Telenet nemen ... Olé
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 10 juni 2011 @ 17:54:28 #19
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97989748
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu zijn ze helemaal zot geworden ...

De samenvattingen van het voetbal keren - na de reclame - terug naar VTM ...

én de uitzendingen van de volledige wedstrijden ... die worden verdeeld onder Belgacom én Telenet. Telenet krijgt per weekend de 3 belangrijkste wedstrijden , Belgacom krijgt de overige wedstrijden. Wie dus een heel seizoen een ploeg wil volgen moet én Belgacom én Telenet nemen ... Olé
En wij in Nederland kunnen het ook niet meer zien, want geen Sporza meer :r.
pi_97989785
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu zijn ze helemaal zot geworden ...

De samenvattingen van het voetbal keren - na de reclame - terug naar VTM ...

én de uitzendingen van de volledige wedstrijden ... die worden verdeeld onder Belgacom én Telenet. Telenet krijgt per weekend de 3 belangrijkste wedstrijden , Belgacom krijgt de overige wedstrijden. Wie dus een heel seizoen een ploeg wil volgen moet én Belgacom én Telenet nemen ... Olé
Wat een drama zeg. Buiten de drie belangrijkste wedstrijden boeit het me niet veel, dus ik zit goed met Telenet.
pi_97990235
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu zijn ze helemaal zot geworden ...

De samenvattingen van het voetbal keren - na de reclame - terug naar VTM ...

én de uitzendingen van de volledige wedstrijden ... die worden verdeeld onder Belgacom én Telenet. Telenet krijgt per weekend de 3 belangrijkste wedstrijden , Belgacom krijgt de overige wedstrijden. Wie dus een heel seizoen een ploeg wil volgen moet én Belgacom én Telenet nemen ... Olé
Ik hoop dan wel dat VTM de samenvattingen in het weekend wat vroeger kan brengen, (zoals ten tijde van Goal! ) dan de VRT. Vooral Studio 1 op zondagavond was schabouwelijk laat voor mensen die maandagochtend om zes uur moeten opstaan.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:47:55 #22
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_98008068
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu zijn ze helemaal zot geworden ...

De samenvattingen van het voetbal keren - na de reclame - terug naar VTM ...

én de uitzendingen van de volledige wedstrijden ... die worden verdeeld onder Belgacom én Telenet. Telenet krijgt per weekend de 3 belangrijkste wedstrijden , Belgacom krijgt de overige wedstrijden. Wie dus een heel seizoen een ploeg wil volgen moet én Belgacom én Telenet nemen ... Olé
En de beker zit bij de VRT, net als de Rode Duivels. Dan kan ook nog gesplitst worden, de Rode Duivels naar VT4 of zo.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:30:49 #23
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_98030702
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_98038873
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En de beker zit bij de VRT, net als de Rode Duivels. Dan kan ook nog gesplitst worden, de Rode Duivels naar VT4 of zo.
De VRT heb je toch altijd, dus dat maakt niet veel uit. De neutrale supporters zullen wel overstappen van Belgacom naar Telenet, voor mensen die clubs als bv. Lokeren, KV Mechelen en Lierse willen volgen betekent het twee digiboxen kopen als je alles wilt blijven volgen.
pi_98071179
Voortaan twee decoders nodig voor Pro League-duels
Gepubliceerd op zondag 12 juni 2011 om 09:40

De Belgische voetbalfan moet volgend seizoen meer betalen voor het bekijken van livewedstrijden. De Pro League-wedstrijden zijn voor 55 miljoen euro verkocht aan Telenet én Belgacom. De gemiddelde prijs zal 75 euro per maand worden.

“De tarieven zijn nog niet bekend, maar als we ons baseren op wat er nu aangerekend wordt en geen rekening houden met tijdelijke acties, komen we op zoiets uit”, zegt Jorge Peeters van Test-Aankoop in Het Nieuwsblad.

Naast de verhoging van het maandtarief moet de consument ook een extra decoder aanschaffen. “Wat ze niet vermelden is dat je ook een digicorder nodig hebt en het gewone maandelijkse tv-abonnement moet betalen”, zegt Peeters. "Voor dat eerste tel je maandelijks acht euro neer, voor het abonnement zo'n veertien euro. Wie dus naast zijn Belgacom tv ook nog Telenet wil met voetbal, komt aan 37 euro extra per maand. De kosten voor Belgacom tv plus Jupiler League liggen iets hoger, zo'n 38 euro. Voor digitale tv betaal je er 18,50 euro en voor het voetbalabonnement 19,95 euro. Samen dus goed voor een ruime 75 euro. En dat is nu toch wel veel geld voor een modaal gezin.”
  zondag 12 juni 2011 @ 17:51:52 #26
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_98071936
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

De VRT heb je toch altijd, dus dat maakt niet veel uit. De neutrale supporters zullen wel overstappen van Belgacom naar Telenet, voor mensen die clubs als bv. Lokeren, KV Mechelen en Lierse willen volgen betekent het twee digiboxen kopen als je alles wilt blijven volgen.
Ik zou sowieso nooit overschakelen. Ik zit bij Telenet, dus dat valt nu even mee.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_98075125
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik zou sowieso nooit overschakelen. Ik zit bij Telenet, dus dat valt nu even mee.
Ik zit ook bij Telenet. De huidige formules zullen wel aangepast moeten worden, want ze willen vast en zeker het aankoopbedrag van de rechten terugverdienen (wat hun goed recht is). Ik kijk wel of ik een pakket neem waarmee ik de Jupiler League kan volgen.

Ik vind het leuk om te volgen, maar blijf er niet voor thuis. De zondagavondwedstrijd zou ik bv. best wekelijks willen bekijken, op andere tijdstippen heb ik weleens andere dingen te doen.

Even afwachten dus in welk pakket de voetbalwedstrijden komen te zitten, wat het gaat kosten en wat er allemaal nog meer onderdeel is van dat pakket. Gaan ze het bv. op PRIME uitzenden samen met Spaans, Engels en Duits voetbal dan is het al direct een stuk interessanter om daar ¤ 50,00 per maand voor neer te tellen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 juni 2011 @ 19:44:19 #28
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_98568005
quote:
Roland Duchâtelet koopt Standard voor 41 miljoen euro

Complete verrassing in het Standard-dossier. Roland Duchâtelet, de voorzitter van Sint-Truiden, heeft afgelopen nacht de Waalse club gekocht voor een bedrag van 41 miljoen euro. Luciano D'Onofrio verlaat samen met de volledige raad van bestuur de club.

Duchâtelet, multimiljonair en stichter van de politieke partij Vivant, kocht alle aandelen die in handen waren van de Russische hoofdaandeelhoudster Margarita Louis-Dreyfus. Ook de kleine korf aandelen van gedelegeerd bestuurder Luciano D'Onofrio komt in handen van Duchâtelet, waardoor de rol van D'Onofrio op Sclessin uitgespeeld is. De vroegere sterke man heeft de club dan ook samen met de volledige raad van bestuur met onmiddellijke ingang verlaten. Met de verkoop van Standard zou in totaal zo'n 41 miljoen euro gemoeid zijn, 20% meer dan de vraagprijs.

'Vertrouwen in Duchâtelet'

'We hebben erg zorgvuldig alle opties tegen elkaar afgewogen en uiteindelijk zijn we zeer verheugd om te mogen aankondigen dat we een deal hebben gesloten met Roland Duchâtelet', lieten de aandeelhouders van Standard donderdag weten in een persmededeling. 'We zijn er absoluut van overtuigd dat Duchâtelet zorg zal dragen voor onze club. Hij heeft ons zijn toekomstproject toegelicht en bovendien heeft hij een bijzondere band met Luik aangezien zijn ouders er nog hebben gewoond.'

Nieuwe trainer en transfers

Op die manier komt de enige grote Waalse club in Vlaamse handen. Duchâtelet staat meteen voor enkele moeilijke beslissingen. Zo zal hij zo snel mogelijk een nieuwe hoofdtrainer moeten aanstellen en knopen moeten doorhakken over ingaande en uitgaande transfers. De buitenlandse interesse voor spelers als Witsel en Defour is immers enorm en binnen vier weken wacht al een belangrijke confrontatie in de voorronde van de Champions League. Voor Sint-Truiden zal Duchâtelet een oplossing moeten zoeken aangezien eenzelfde persoon geen eigenaar mag zijn van twee clubs in dezelfde afdeling. De aandeelhouders van Standard lieten al weten dat Duchâtelet zijn functies bij de kanaries heeft neergelegd en zichzelf zes maanden geeft om een opvolger te vinden. Op de 12de speeldag (28 tot 30 oktober) staat de eerste confrontatie tussen STVV en Standard op het programma.

Duchâtelet is Nederlanders te snel af

De overname van Standard door de zakenman mag een verrassing heten. Tot voor kort lag de Nederlandse investeringsgroep Value8 in poleposition, maar omdat de onderhandelingen met de Nederlanders lang aansleepten en de groep rond CEO Peter Paul de Vries er vorige week woensdag niet in slaagde om een officiëel bod te doen binnen de deadline, verloor het de prioriteit. Margarita Louis-Dreyfus opende opnieuw de deur voor andere investeerders. Luciano D'Onofrio schermde met enkele mogelijke pistes en zelfs de supporters zetten een actie op poten om de club in handen te krijgen, maar uiteindelijk is het dus Roland Duchâtelet die iedereen te snel af is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_98572180
Ik ben benieuwd. :{
  vrijdag 24 juni 2011 @ 08:39:33 #30
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98593502
Ik zie het wel positief in, Beter zo dan weer een of andere oliemiljonair.

Al wasSt-Truiden natuurlijk geen onverdeeld succes.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:43:07 #31
309102 Jirdo
Eindbaas
pi_98786622
Kent iemand Sven van der Jeugt van Sint-Truiden? Ik wil graag weten of hij een beetje kan keepen, hij is namelijk op proef bij mijn club.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:20:42 #32
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_98789707
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef Jirdo het volgende:
Kent iemand Sven van der Jeugt van Sint-Truiden? Ik wil graag weten of hij een beetje kan keepen, hij is namelijk op proef bij mijn club.
Van der Jeugt heeft vooral een carrière als reserve-keeper bij diverse ploegen achter de rug in België. Eerst bij Lokeren , waar hij z'n opleiding genoot, later ook nog bij Gent, Zulte-Waregem en STVV. Tussendoor speelde hij wel bijna een volledig seizoen als titularis bij Lierse. Dat hem haalde toen hun keeper Mardulier en hun reservekeeper door het grote gokchineesschandaal geschorst werden.
Op zich geen onaardige keeper, maar bij alle ploegen waar hij tot nu toe kwam was er altijd wel één keeper net een tikje beter ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:58:56 #33
309102 Jirdo
Eindbaas
pi_98792674
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Van der Jeugt heeft vooral een carrière als reserve-keeper bij diverse ploegen achter de rug in België. Eerst bij Lokeren , waar hij z'n opleiding genoot, later ook nog bij Gent, Zulte-Waregem en STVV. Tussendoor speelde hij wel bijna een volledig seizoen als titularis bij Lierse. Dat hem haalde toen hun keeper Mardulier en hun reservekeeper door het grote gokchineesschandaal geschorst werden.
Op zich geen onaardige keeper, maar bij alle ploegen waar hij tot nu toe kwam was er altijd wel één keeper net een tikje beter ...
Oké, bedankt...
pi_98822218
Vargas gaat dus waarschijnlijk voor 2,5 miljoen naar Anderlecht.
pi_100106544
En de eerste match van het nieuwe seizoen is gespeeld. Nieuwkomer OHL pakt uit met een verrassing van formaat:

quote:
Anderlecht is de competitie met een uppercut begonnen. OH Leuven versloeg paars-wit in zijn eerste match op het hoogste niveau na meer dan 60 jaar. Amoah maakte er pas in de 92e minuut 2-1 van.

OHL begon zenuwachtig aan zijn eerste match op het hoogste niveau en leed veel balverlies. Anderlecht domineerde en kreeg na 10 minuten dé kans op een snelle voorsprong, toen Vermeulen Canesin haakte in de 16. Lukaku trapte de bal echter hard op Lenaerts.

Anderlecht bleef baas, maar verloor Odoi na 30' met rood, toen die met gestrekt been inging op De Vriese. De Anderlecht-top keek verbijsterd toe vanuit de tribune.

Meteen na het rood zorgde Lukaku voor 0-1. Suarez kreeg veel ruimte op de rechterflank en Lukaku frommelde zijn voorzet binnen. RSCA tankte vertrouwen, Juhasz miste dé kans om met 0-2 te rusten: van dichtbij trapte hij naast.

OHL kwam beter uit de kleedkamer, met een kopbal van Diandy en flitsen van de ingevallen Amoah, die vorig jaar nog in derde klasse speelde. OHL zag z'n aanvalslust beloond: Samuel kopte een voorzet van De Vriese met z'n rug in eigen doel.

Anderlecht was van slag, OHL wilde meer. Diandy deed bijna Samuel na en raakte de OHL-paal. RSCA kwam nog goed weg, toen De Vriese keihard overtrapte.

Het venijn zat echter in de staart voor Anderlecht. Amoah profiteerde in de slotseconden van slordig verdedigen bij Anderlecht en dompelde de thuissupporters in dolle feestvreugde met de 2-1.
http://sporza.be/cm/sporz(...)ue/MF_110729_OHL_AND
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 juli 2011 @ 22:43:09 #36
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100106574
:D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_100106861
:')
  vrijdag 29 juli 2011 @ 22:50:48 #38
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_100107030
Ik ben benieuwd of Van Holsbeeck de kerst haalt...
pi_100110391
Adrie Koster gaat voor het kampioenschap _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 30 juli 2011 @ 08:15:11 #40
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_100117617
'Anderlecht bleef baas' :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 augustus 2011 @ 13:46:47 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100312067
quote:
Jos Verhaegen geldschieter bij (ex-)aartsvijand Antwerp

Jos Verhaegen, de erevoorzitter van eersteklasser Beerschot, wordt de nieuwe geldschieter van tweedeklasser en aartsrivaal Antwerp. Donderdag wordt het samenwerkingsakkoord tussen de investeerdersgroep rond Verhaegen en de financieel geplaagde tweedeklasser ondertekend. Dat maakte de Antwerpse regionale zender atv woensdag bekend.

De investeerdersgroep rond Jos Verhaegen en 'The Great Old' bereikten op 30 juni al een principeakkoord omtrent een mogelijke samenwerking. Tijdens de laatste maand werd er in alle discretie verder gewerkt om ook nog de laatste details van de overeenkomst af te ronden.

Jos Verhaegen was jarenlang voorzitter en sterke man van Germinal Ekeren en later ook van fusieclub Germinal Beerschot, het huidige Beerschot AC. Bij de Ratten verkocht hij in februari omwille van onenigheid al zijn aandelen aan de huidige managing director Patrick Vanoppen. Onmiddellijk na zijn vertrek op het Kiel liet hij al uitschijnen dat hij 'nog iets wilde doen in het voetbal.'

De investeerdersgroep rond Verhaegen, met daarin onder anderen ook zijn schoonzoon Gunther Hofmans en voormalig commercieel directeur Paul Heylen, moet het noodlijdende Antwerp uit het financiële slop halen en de club opnieuw naar de hoogste voetbalafdeling loodsen. Het loopt immers al jaren spaak op de Bosuil en de club met stamnummer één heeft momenteel een transferverbod opgelegd gekregen van de Licentiecommissie van de Belgische Voetbalbond.

De supportersfederatie van Antwerp heeft de voorbije weken al laten weten positief te staan tegenover een samenwerking tussen het oude Antwerp-bestuur en de groep rond Jos Verhaegen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 28 augustus 2011 @ 00:04:24 #42
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_101272971
quote:
Nu Jonathan Legear naar Terek Grozny trekt, zal Anderlecht zijn rechtsbuiten missen op het veld, maar ook voor de kleedkamer is het een groot verlies. Jona bracht zijn ploegmaats heel dikwijls aan het lachen. Hij liet zich al eens vangen of pakte uit met humor, maar zijn teamgenoten hielden van hem. Een overzichtje.

Iedereen kent natuurlijk het verhaal van Legear die met zijn BMWX5 tegen een garagepoort reed, maar dat was niet grappig. Op Anderlecht gaan er echter veel andere leuke anekdotes rond over de pijlsnelle rechtsbuiten. Een bloemlezing:

1. Het kwartierverschil

Toen Anderlecht eens op verplaatsing speelde in Spanje, vertelden enkele ploegmaats in het vliegtuig aan Legear dat er een kwartier tijdsverschil was met België. Jona lachte en tot groot jolijt van zijn vrienden draaide hij zijn uurwerk 15minuten terug.

2. De weegschaal

De spelers van Anderlecht worden regelmatig gewogen. Toen Legear in het medisch kabinet kwam, was hij al uitgekleed maar had hij nog een flesje water in zijn handen. Toen hij op de weegschaal ging staan zei de arts: ‘Ik kan je niet wegen met dat flesje.' Waarop Legear zijn arm uitstrekte zodat het flesje niet meer boven de weegschaal hing.

3. Vrijdag de 13de

Legear is ook een grote muziekliefhebber. Aan een journalist vroeg hij eens om tickets te regelen voor een Waalse popgroep. De journalist zei dat hij het kon regelen via de krant, maar vroeg of hij zeker was dat hij die avond geen match moest spelen. Het antwoord van Jona: ‘Het is de dertiende. Dat is toch altijd een vrijdag.'

4. De trappen

Op stage in Zwitserland maakte paars-wit een bergwandeling. Via trappen moesten ze tot de top van een berg klimmen. Aan de voet stond een bord met ‘5000m'. De m stond voor marches ofwel traptreden in het Frans. Maar Legear stelde serieus. ‘Amai, een berg van 5.000 meter.

5. De lange minuut

Bij het rondjes lopen was Jona met zijn grote motor en zijn snelheid altijd één van de besten. Eén keer was hij zo tevreden van zijn prestatie dat hij grappend zei: ‘Eerste, in 3 minuten 74.'

6. De verborgen camera

Toen de spelers moesten poseren voor een kalender ten voordele van diabetespatiënten, liet Legear zich vangen aan een verborgen camera. Hij liet zich overtuigen om halfnaakt te poseren als een konijn. Jona deed alles, alleen mocht er niet aan zijn kapsel geraakt worden. Daaruit sprak natuurlijk ook zijn grote hart.

7. Mini in de container

Legear was ook dikwijls het slachtoffer van zijn ploegmaats. Zo plakte Wasilewski zijn witte BMWX5 eens vol met Anderlecht-stickers. Toen Legear met die BMW gebotst was, reed hij met een Mini Cooper. Na een training slopen zijn maats eens naar buiten om zijn autootje met de hele ploeg op te heffen en in de grascontainer te zetten.

8. De foute tatoeage

Maar de grote Legear-klassieker is natuurlijk zijn foute tatoeage. De Luikenaar wilde Ik kwam, ik zag, ik overwon op zijn arm laten tatoeëren. In het Latijn is dat Veni, Vidi, Vici, aar bij Legear stond er Vini, Vidi, Vici. De vertaling daarvan luidt Van de wijn, ik zag, ik overwon. Hij reageerde laconiek door te zeggen dat iedereen die hij kende het zo zei, maar hij liet toch een correctie aanbrengen.

Pienter op het veld, zorgeloos naast het veld. België zal deze sympathieke entertainer met een groot hart missen.

Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 oktober 2011 @ 11:09:43 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103735643
Adrie Koster ontslagen bij Club Brugge.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_107190779
Vanavond 20.00 Anderlecht - AA Gent op Sport1.

Vorige week Anderlecht - Club Brugge gezien en aangenaam verrast door het niveau van Anderlecht.
pi_107191258
Het is overigens de nr 1 tegen de nr 2.
pi_107191432
Sergio Padt eerste wedstrijd dat hij keept voor gent trouwens? Boekx is uitgevallen , ben benieuwd naar Padt.
sd
pi_107191642
Zo maar even stukje kijken.
pi_107191733
0-1 Gent
pi_107192885
1-1 Jovanovic
pi_107192901
Geweldige goal Jovanovic, 1-1.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:33:25 #51
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_107193129
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:02 schreef sausagin het volgende:
Sergio Padt eerste wedstrijd dat hij keept voor gent trouwens? Boekx is uitgevallen , ben benieuwd naar Padt.
Is niet zijn eerste wedstrijd . Hij keepte in november al eens tegen landskampioen Genk ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_107193363
2-1 Jovanovic
pi_107193383
2-1 Jovanovic
pi_107193412
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef Trystar het volgende:
2-1 Jovanovic
:{
pi_107193654
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Is niet zijn eerste wedstrijd . Hij keepte in november al eens tegen landskampioen Genk ...
Ok , hoop dat hij na vandaag meer kansen krijgt. Want Boekx stelt niet veel voor , ziet er trouwens uit als een dagelijkse tooghanger met zijn bierbuik.
sd
pi_107193973
Leuke 1e helft.
pi_107194017
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:38 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

:{
Snel hè :P
pi_107196951
3-1 Suarez
pi_107197390
2e helft een stuk(je) minder maar dat Anderlecht is een prima ploeg. Gaat leuk worden tegen Az. :)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:41:55 #60
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_107203027
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef sausagin het volgende:

[..]

Ok , hoop dat hij na vandaag meer kansen krijgt. Want Boekx stelt niet veel voor , ziet er trouwens uit als een dagelijkse tooghanger met zijn bierbuik.
In principe was hij ook gehaald als vervanger van Jorgacevic vorige zomer. Alleen bleef Jorgacevic een half jaar langer dan eerst voorzien en was hij geblesseerd toen die vervangen moest worden, zodat Boeckx in de goal kwam ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:50:27 #61
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_107338679
Genk (vs OHL) en Gent (vs STVV) hebben er zin in, staan beide bij rust met 4-0 voor.

Eerder vanavond bleef Beerschot-Anderlecht 0-0.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zondag 5 februari 2012 @ 18:44:24 #62
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_107640213
Goed idee van GBA om Stijnen niet op te stellen tegen Club, we zijn nog niet bij de rust en ze hebben er al 4 binnen gekregen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_107641588
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goed idee van GBA om Stijnen niet op te stellen tegen Club, we zijn nog niet bij de rust en ze hebben er al 4 binnen gekregen.
Maak daar maar vijf van. :D
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 17 februari 2012 @ 17:22:27 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_108086700
quote:
Vanden Stock: 'Als Jacobs vertrekt, wil ik Preud'homme'

Anderlecht is aan een ijzersterk seizoen bezig. Coach Ariël Jacobs staat dan ook niet ter discussie, maar toch heeft voorzitter Roger Vanden Stock al een opvolger klaar. 'Als Ariël Jacobs vertrekt, zal Michel Preud'homme de eerste zijn met wie ik contact opneem', verklaart Vanden Stock in Het Laatste Nieuws.

'Ik ken Preud'homme en ik weet wat hij kan. Wanneer die dag komt? Dat zal afhangen van de omstandigheden... die nu niet zijn. Ariël doet het goed', aldus de Anderlecht-baas.

Paars-wit speelt vanavond om 19u op het veld van AZ zijn heenwedstrijd in de 16de finales van de Europa League.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:23:48 #65
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_108111051
quote:
"We betalen de tol voor de korte winterstop"

De Belgische ploegen kwamen donderdag maar bleek voor de dag in de Europa League. Standard-coach José Riga wijt dat aan de korte winterstop in België. "De wedstrijden volgen elkaar te snel op."

Standard speelt zondag tegen Zulte Waregem al zijn 42e officiële wedstrijd van het seizoen. Het weet nu al dat het minstens 56 wedstrijden met inzet zal spelen.

"Ik ben niet tegen een competitie met 40 speeldagen, op voorwaarde dat de winterstop lang genoeg is", zegt Riga in Het Nieuwsblad en Het Laatste Nieuws. De Belgische teams hadden een winterstop van net geen twee weken.

"De wedstrijden volgen elkaar te snel op. En de Belgische ploegen betalen Europees de tol." Wellicht zal Riga zondag tegen Zulte Waregem enkele andere jongens speelgelegenheid geven.

"Ze moeten weten wat ze willen: mooie resultaten in Europa of een hoogstaande nacompetitie. Het doel van de play-offs was om meer topwedstrijden te spelen en zo de kwaliteit van ons voetbal te verhogen."

"Je kunt je de vraag stellen of dat doel niet wordt voorbijgeschoten, als alle ploegen buiten adem aan de eindsprint beginnen."
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 maart 2012 @ 13:09:31 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_109270534
quote:
FOTO. Cerclefan toont blote kont aan Donk

Het verlies in de stadsderby kwam zondag hard aan bij de supporters van Cercle Brugge. De spelers van Club strooiden nog wat extra zout in de wonde door na de met 1-2 gewonnen wedstrijd ostentatief enkele blauw-zwarte vlaggen op de middenstip te planten. Voor een fan van de vereniging was dit blijkbaar de spreekwoordelijke druppel want hij ontblootte prompt zijn achterste en zwaaide ermee naar Clubverdediger Ryan Donk, zoals te zien op onderstaande foto.

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_109285889

Wasyl doet een De Bildeke op Delorge. Uitgerekend hij. Dat stuk uitschot zou nooit meer mogen spelen.
  zondag 6 mei 2012 @ 22:27:14 #68
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_111227565
De eindronde van 2e klasse is begonnen.

Eupen - Oostende 2-1
Waasland-Beveren - Westerlo 4-1

Doe mij maar Beveren terug in 1e. Zolang het Eupen maar niet is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_111229508
Beveren ? Welk Beveren ? WAASLAND Beveren wil je zeggen ? Schandalig hoe stiefmoederlijk die gasten de naam Waasland behandelen en doen alsof Beveren er altijd is geweest.
Wat de match betreft ( die ik dus heb gezien ) , vrij gelijkopgaand, maar een efficiënt Waasland en Oostende dat veel te makkelijk goals weggeeft op stilstaande fases. Bij 2-0 werd een loepzuivere penalty voor Oostende niet gefloten.
  zondag 6 mei 2012 @ 23:24:33 #70
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_111231096
Nee, ik bedoel Beveren.

Dat Waasland-stuk is zo'n klein ploegje zonder aansprekende identiteit dat dan eerst probeerde Sint-Niklaas te worden en nu is 't weer Beveren. Goed, de structuur achter het succes was misschien Red Star Haasdonk, maar qua naam en supporters moet het echt wel van Beveren komen. Zoals Germinal ook gewoon Beerschot is geworden. En Overpelt Lommel. Enzovoort enzoverder.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 mei 2012 @ 23:27:16 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_111231225
Die gekke Been met Genk toch maar mooi derde nu _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_111232795
quote:
2s.gif Op zondag 6 mei 2012 23:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, ik bedoel Beveren.

Dat Waasland-stuk is zo'n klein ploegje zonder aansprekende identiteit dat dan eerst probeerde Sint-Niklaas te worden en nu is 't weer Beveren. Goed, de structuur achter het succes was misschien Red Star Haasdonk, maar qua naam en supporters moet het echt wel van Beveren komen. Zoals Germinal ook gewoon Beerschot is geworden. En Overpelt Lommel. Enzovoort enzoverder.
Zonder GERMINAL was Beerschot dood en begraven ! Toch wel makkelijk hè, we gaan failliet of in vereffening, maar ach, laat ons even een klein clubje met een geringe aanhang opslorpen en gewoon weer in ons eigen stadion gaan spelen. Over enkele jaren schrappen we dat aanhangsel wel weer uit de naam. Beschamend en respectloos en enkel in belgie .
  maandag 7 mei 2012 @ 16:37:37 #73
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_111253100
quote:
2s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
De eindronde van 2e klasse is begonnen.

Eupen - Oostende 2-1
Waasland-Beveren - Westerlo 4-1

Doe mij maar Beveren terug in 1e. Zolang het Eupen maar niet is.
Zet dan wel de juiste wedstrijden erbij:

Eupen-Westerlo 2-1
Waasland Beveren-KV Oostende 4-1
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 7 mei 2012 @ 17:41:29 #74
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_111255171
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Zonder GERMINAL was Beerschot dood en begraven ! Toch wel makkelijk hè, we gaan failliet of in vereffening, maar ach, laat ons even een klein clubje met een geringe aanhang opslorpen en gewoon weer in ons eigen stadion gaan spelen. Over enkele jaren schrappen we dat aanhangsel wel weer uit de naam. Beschamend en respectloos en enkel in belgie .
Enkel in België is dat nu ook weer niet , er zijn in het buitenland ook nog wel zo'n voorbeelden te vinden.

Maar dat het beschamend en respectloos is : absoluut. En zeker omdat je zo ploegen zonder enige identiteit krijgt ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 07:12:00 #75
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_111277360
Mag ik zeggen dat ik RSC Anderlecht eigenlijk een kampioen van de armoede vind?

Dan heb ik het met name over de tweede seizoenshelft, waar wedstrijden à la Herrera werden uitgespeeld.

Ik vrees voor volgend seizoen: de Belgische clubs moeten drastisch herstructureren om in Europa mee te komen.
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:56:34 #76
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_111402991
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 17:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Enkel in België is dat nu ook weer niet , er zijn in het buitenland ook nog wel zo'n voorbeelden te vinden.

Maar dat het beschamend en respectloos is : absoluut. En zeker omdat je zo ploegen zonder enige identiteit krijgt ...
Blijkbaar hebben de meeste bestuurders liever supporters dan een identiteit.

Eupen en Waasland-Beveren hebben trouwens opnieuw gewonnen, lijkt nu al tussen die 2 te gaan, Westerlo nogal dicht bij 2e.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 00:21:41 #77
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_111403997
Club Brugge won vanavond bij Genk (1-2) en is nu definitief 2e.
Dat betekent dus voorronde CL.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_111490437
Behoorlijke trainersdans in de JPL. Leekens weg bij de RD en naar Club, Riga weg bij Standard, Jacobs bij Anderlecht...
  zondag 13 mei 2012 @ 14:39:03 #79
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_111491475
Vreemd dat Brugge Leekens als coach zou willen. En uiteraard weer goed voor de Rode Duivels, dat gaat zeker helpen, weer een nieuwe. Benieuwd waarmee ze nu weer zullen komen aanzetten. Misschien is 't nog best om gewoon Wilmots wat omhoog te schoppen (als die al wil).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_111493860
Pep voor bondscoach. *O*
pi_111499853
Ik weiger te geloven dat van Gaal met Anderlecht praat :') _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 13 mei 2012 @ 18:48:11 #82
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_111500934
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 14:10 schreef pagadder het volgende:
Behoorlijke trainersdans in de JPL. Leekens weg bij de RD en naar Club, Riga weg bij Standard, Jacobs bij Anderlecht...
Nu nog Gent deze week de match tegen de winnaar van PO II verliezen en Sollied kan ook gaan ... Heb je op Genk na de volledige G5 met een nieuwe trainer volgend seizoen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 13 mei 2012 @ 19:00:14 #83
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_111501449
quote:
'Dat ik hier vandaag zit, is niet alleen voor jullie, maar ook voor mij een verrassing,' zei Georges Leekens, die een contract van drie jaar tekende met Blauw-zwart. 'Ik snap dat men bij de bond diep ontgoocheld is in mij, maar ik heb het gevoel dat 90 procent van mijn werk bij de Rode Duivels gedaan is. Alleen de finishing touch, de kwalificatie voor het WK van 2014, mankeert nog, maar ik ben ervan overtuigd dat mijn spelers die opdracht succesvol zullen afronden.'
Wel een handige uitspraak. Als het WK wordt gehaald, dan is 't dankzij Leekens. Gebeurt dat niet, dat is het omdat de nieuwe coach het ondanks het schitterende voorbereidingswerk van Georges alsnog wist te verprutsen.

De voetbalbond is nogal kwaad, uiteraard op Leekens, maar nog meer op Club Brugge. Wel grappig, ik heb altijd iets tegen Club Brugge gehad, maar de laatste maanden had ik iets van "ach ja, die mogen volgend jaar nog eens kampioen worden". Dat is nu ook meteen terug weg.

Waasland-Beveren trouwens wederom (en enigszins discutabel) gewonnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 17 mei 2012 @ 07:55:00 #84
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_111655590
De ene na de andere coach vertrekt voortijdig bij de duivels. Niemand gelooft meer in de toekomst van het Belgische voetbal. Het is failliet, net als het land.
pi_111657386
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 07:55 schreef Oldie57 het volgende:
De ene na de andere coach vertrekt voortijdig bij de duivels. Niemand gelooft meer in de toekomst van het Belgische voetbal. Het is failliet, net als het land.
Proficiat met je bijdrage, moet je nu een ballon hebben ?
  donderdag 17 mei 2012 @ 23:14:37 #86
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_111687543
Westerlo is vanavond gedegradeerd na een 0-0 bij Oostende.

Waaland Beveren heeft nog één punt nodig uit de laatste 2 wedstrijden om te promoveren. Ze staan 6 punten voor op Eupen.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 06:25:55 #87
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_111694506
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 07:55 schreef Oldie57 het volgende:
De ene na de andere coach vertrekt voortijdig bij de duivels. Niemand gelooft meer in de toekomst van het Belgische voetbal. Het is failliet, net als het land.
Ik vind het Belgische voetbal nog niet failliet.

Die illusie krijg je omdat de Belgische voetbalbond steeds integere oefenmeesters aantrekt die zich later ontpoppen tot ordinaire geldwolven.

Wie haalde het in zijn hoofd Dick Advocaat en Georges Leekens te contracteren? :|W
  vrijdag 18 mei 2012 @ 06:34:09 #88
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_111694515
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 23:14 schreef fanneke het volgende:
Westerlo is vanavond gedegradeerd na een 0-0 bij Oostende.

Waaland Beveren heeft nog één punt nodig uit de laatste 2 wedstrijden om te promoveren. Ze staan 6 punten voor op Eupen.
De promotie-/degradatieregeling moet naar Brits of Engels model omgevormd worden.

Duits model: nummer 16 zakt, nummer 15 speelt een dubbele wedstrijd tegen de nummer 2 uit de Tweede Klasse,

Engels model: nummers 15 en 16 zakken, de nummers 2 tot 5 spelen een mini-KO-ronde.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:07:20 #89
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_111697599
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 06:25 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]


Wie haalde het in zijn hoofd Dick Advocaat en Georges Leekens te contracteren? :|W
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_111724198
Waasland Beveren op een zucht van eerste klasse! Mooi zo. In vergelijking met westerlo een versterking.
pi_111724268
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 07:55 schreef Oldie57 het volgende:
De ene na de andere coach vertrekt voortijdig bij de duivels. Niemand gelooft meer in de toekomst van het Belgische voetbal. Het is failliet, net als het land.
Kompany, Hazard, Vermaelen, Vertonghen, Fellaini, Defour, Witsel, Courtois

Om er maar enkele te noemen... :D
  zaterdag 19 mei 2012 @ 01:05:29 #92
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_111729918
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:44 schreef bojaaan het volgende:
Waasland Beveren op een zucht van eerste klasse! Mooi zo. In vergelijking met westerlo een versterking.
Dat is het gevaar voor teams als Westerlo. Die belanden in eerste terwijl ze eigenlijk in essentie nog steeds een relatief klein team zijn dat boven hun stand leeft en als die dan zakken en niet meteen kunnen terugkeren, dan is dat erg vaak een fatale klap en einde oefening voor de club.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 01:24:56 #93
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_111730476
quote:
19s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 01:05 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat is het gevaar voor teams als Westerlo. Die belanden in eerste terwijl ze eigenlijk in essentie nog steeds een relatief klein team zijn dat boven hun stand leeft en als die dan zakken en niet meteen kunnen terugkeren, dan is dat erg vaak een fatale klap en einde oefening voor de club.
zie ook Geel , Dender, Tubize, Harelbeke, Boom en een hele reeks anderen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_111736705
Idd maar laten we eerlijk zijn, een dorpje als Westerlo hoort niet meteen thuis in eerste. Wel chapeau dat ze 15 jaar probleemloos meedraaiden en zelfs 2x in Brussel voor de beker speelden en die zelfs 1x wonnen! Hoedje af daarvoor.

Beveren heeft een grotere aanhang en de freethiel is toch een stukje nostalgie :) Ik hoop één van de komende jaren ook Aalst en Antwerp terug in de Jupiler Pro League te verwelkomen. Grote aanhang en veel sfeer!!
  zondag 25 november 2012 @ 01:04:24 #95
376361 bojan
Het is friet
pi_119589355


Het blijft razend spannend onderin.
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  zondag 25 november 2012 @ 10:39:04 #96
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_119592273
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 01:04 schreef bojan het volgende:
[ afbeelding ]

Het blijft razend spannend onderin.
We hebben ook al een topic voor dit seizoen hoor :D :

VBL / Jupiler Pro League (Belgisch Voetbal) #2
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 25 november 2012 @ 10:42:45 #97
376361 bojan
Het is friet
pi_119592314
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 10:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

We hebben ook al een topic voor dit seizoen hoor :D :

VBL / Jupiler Pro League (Belgisch Voetbal) #2
Ik vond het niet direct. :P
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  zondag 25 november 2012 @ 11:17:05 #98
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_119592874
Clown Mario Been doet het leuk bij Genk. Bij mijn kluppie Feyenoord was het 1 grote wanprestatie wat hij leverde maar bij mij innig geliefde zuiderbuurtjes is hij kennelijk meer op zijn plaats.
  zondag 25 november 2012 @ 11:47:10 #99
376361 bojan
Het is friet
pi_119593543

Zalig eerbetoon van Antwerp aan clublegende Vic Mees. Antwerp moet zo snel mogelijk terug naar eerste!
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  woensdag 28 november 2012 @ 20:10:54 #100
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_119724307
Vanavond Beker van België. Op Canvas wordt de Brugse derby uitgezonden.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  donderdag 29 november 2012 @ 17:47:28 #101
376361 bojan
Het is friet
pi_119752948
Adrie Koster ligt buiten.
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
pi_119753018
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:47 schreef bojan het volgende:
Adrie Koster ligt buiten.
Vorig week zei de voorzitter nog dat hij zeker tot einde seizoen bleef :')
Overigens vind ik het onterecht , kwaliteit in spelersgroep beerschot is gewoon te laag
sd
pi_119753054
Is ontslaan daar een nieuwe trend geworden of zo ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_119753085
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:51 schreef TLC het volgende:
Is ontslaan daar een nieuwe trend geworden of zo ?
7 ploegen al dit seizoen :p

Club Brugge
AA gent
Waasland-Beveren
Beerschot
Cercle Brugge
Standard
Lierse
sd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 november 2012 @ 17:52:23 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119753091
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:50 schreef sausagin het volgende:

[..]

Vorig week zei de voorzitter nog dat hij zeker tot einde seizoen bleef :')
Overigens vind ik het onterecht , kwaliteit in spelersgroep beerschot is gewoon te laag
als de voorzitter dat zegt dan ben je de lul
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 29 november 2012 @ 17:54:17 #106
376361 bojan
Het is friet
pi_119753152
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:50 schreef sausagin het volgende:

[..]

Vorig week zei de voorzitter nog dat hij zeker tot einde seizoen bleef :')
Overigens vind ik het onterecht , kwaliteit in spelersgroep beerschot is gewoon te laag
Gohja, we hebben toch wel genoeg kwaliteit imo voor een rustig seizoen te draaien.
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  donderdag 29 november 2012 @ 17:55:02 #107
376361 bojan
Het is friet
pi_119753168
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:52 schreef sausagin het volgende:

[..]

7 ploegen al dit seizoen :p

Club Brugge
AA gent
Waasland-Beveren
Beerschot
Cercle Brugge
Standard
Lierse
En hoeveel al in Nederland?
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  donderdag 29 november 2012 @ 17:57:25 #108
376361 bojan
Het is friet
pi_119753233
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:50 schreef sausagin het volgende:

[..]

Vorig week zei de voorzitter nog dat hij zeker tot einde seizoen bleef :')
Overigens vind ik het onterecht , kwaliteit in spelersgroep beerschot is gewoon te laag
Adrie Koster is niet langer trainer bij Beerschot. Beide partijen beslisten donderdagavond in onderling overleg om uit elkaar te gaan. Opvallend is dat voorzitter Patrick Vanoppen afgelopen zaterdag nog zijn vertrouwen uitsprak in de Nederlander, na het 1-4 thuisverlies tegen Anderlecht. Koster was pas sinds mei actief op het Kiel.

Na afloop van de wedstrijd tegen Anderlecht liet Vanoppen nog weten dat Koster "met zekerheid" het seizoen zou uitdoen op het Kiel. Niets is minder waar, zo blijkt. Het was het eerste seizoen van de Nederlandse coach bij Beerschot, waar hij Jacky Mathijssen opvolgde. Een magere 4 op 27 in de competitie besliste over het lot van de trainer.

"Er zijn dingen gebeurd op training deze week, waardoor we samen hebben besloten dat er geen mogelijkheid meer was om nog een positief verhaal te breien aan de samenwerking", is de korte uitleg van de Beerschot-voorzitter. "Met groot spijt hebben beide partijen besloten om uit elkaar te gaan. Morgen geven we meer uitleg op een persconferentie." Wie de grootste kandidaat is om Koster op te volgen, is vooralsnog niet bekend.

Weeral problemen dus. _O-
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  zondag 2 december 2012 @ 14:16:31 #109
376361 bojan
Het is friet
pi_119840998
Club-fans maken amok na wedstrijd

Club Brugge heeft na de bekeruitschakeling tegen Cercle Brugge zich niet helemaal kunnen herpakken tegen KV Mechelen. Voor de fans van blauw-zwart leek de maat vol en ze probeerden na de match het hoofdgebouw te bestormen.

Het waren ongeveer een vijftig supporters die het niet langer pikten en zich richting kantoren begaven. Ryan Donk en Bjorn Vleminckx moesten uit de kleedkamer komen om de gemoederen wat te bedaren. Die kregen dan de volle laag dat er te weinig inzet in de groep zit.

Vleminckx en Donk probeerden uitleg te geven, maar na de slechte resultaten hadden de fans daar nog weinig oren naar en ze kregen een fluitconcert te verwerken.
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  zondag 2 december 2012 @ 14:17:04 #110
376361 bojan
Het is friet
pi_119841018
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  zondag 2 december 2012 @ 14:18:02 #111
376361 bojan
Het is friet
pi_119841049
01.12.2012
20:00 Club Brugge 1 - 1 KV Mechelen
20:00 RSC Anderlecht 2 - 1 Cercle Brugge
20:00 Sporting Charleroi 2 - 0 KV Kortrijk
20:00 Zulte Waregem 0 - 0 Beerschot AC
20:00 OH Leuven 1 - 1 KAA Gent
20:00 Lierse 0 - 3 Bergen
02.12.2012
14:30 Lokeren ... - ... KRC Genk
18:00 Waasland-Beveren ... - ... Standard

Supporteren voor Lokeren en Beveren straks. :)
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  zondag 2 december 2012 @ 16:25:55 #112
376361 bojan
Het is friet
pi_119844597
Lokeren 3-4 Genk

Lokeren speelde beter en verdiende minstens een punt!! ;(
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  zondag 2 december 2012 @ 16:32:38 #113
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_119844812
Een play-off 1 met Kortrijk, Lokeren, Bergen, OH Leuven en Zulte-Waregem lijkt me wel tof.

Helaas zullen Genk, Brugge en misschien zelfs Standard toch weer bij de eerste zes sukkelen en er zal ongetwijfeld wel één van hen onterecht met die tweede CL-plek aan de haal gaan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 2 december 2012 @ 18:35:16 #114
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_119848997
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_119849207
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een play-off 1 met Kortrijk, Lokeren, Bergen, OH Leuven en Zulte-Waregem lijkt me wel tof.

Helaas zullen Genk, Brugge en misschien zelfs Standard toch weer bij de eerste zes sukkelen en er zal ongetwijfeld wel één van hen onterecht met die tweede CL-plek aan de haal gaan.
PO1 wordt waarschijnlijk wel gewoon : Anderlecht , Zulte , Lokeren , Genk , Standard en Brugge.

Bergen en kortrijk lijkt me niet echt aantrekkelijk voor po1 , ohl misschien wel
sd
  Forum Admin zondag 2 december 2012 @ 19:34:09 #116
35723 crew  GGMM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')